Κυριακή, 13 Μαρτίου 2016

Αλίκη για πάντα





















01. Το φεγγαράκι Τραγούδι: Αλίκη Βουγιουκλάκη
Μουσική: Γεράσιμος Λαβράνος | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Βγήκε και το φεγγαράκι | που `χει το φως το χρυσαφί | έχω απόψε ένα μεράκι | και `χω μια χαρά κρυφή. | Φέρτε μου το φεγγαράκι | που `ναι σαν φλουρί χρυσό, | το μισό θα στο χαρίσω | και θα κρατήσω τ’ άλλο μισό. | Θέλω απόψε να γλεντήσω, | θέλω απόψε να χαρώ, | θα τα πιω για να μεθύσω | και δεν θ’ αφήσω ούτε ένα χορό. | Έχω απόψε ένα μεράκι, | έχω απόψε έναν καημό, | φέρτε μου το φεγγαράκι | να το κρεμάσω στο λαιμό

02. Το τιμόνι Τραγούδι: Αλίκη Βουγιουκλάκη
Μουσική: Γεράσιμος Λαβράνος | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Έχει πίκρες το τιμόνι | κι είναι δύσκολη δουλειά, | κουταμάρες δε σηκώνει | κι άμα βρεις κάνα μπελά... | Όποιος εύκολα θυμώνει | να μη πιάνει το τιμόνι, | να μη πιάνει το τιμόνι | όποιος εύκολα θυμώνει. | Να προσέχεις και τα τόξα, | να προσέχεις και τα "Ν" | και στου καθ’ ενός τη λόξα | να `χεις την υπομονή. | Κι όποιος πιάνει το τιμόνι, | πού και πού να φασκελώνει, | πού και πού να φασκελώνει, | όποιος πιάνει το τιμόνι. | Το τιμόνι θέλει χέρια, | θέλει να `χεις και καρδιά | κι είναι πάντα τα σωφέρια | τα καλύτερα παιδιά. | Όσοι πιάνουν το τιμόνι, | προσοχή γιατί λερώνει, | προσοχή γιατί λερώνει, | όσοι πιάνουν το τιμόνι.

03. Χάλυ Γκάλι Τραγούδι: Αλίκη Βουγιουκλάκη & Τρίο Ατενέ
Μουσική: Γεράσιμος Λαβράνος | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Το χάλυ γκάλυ αρχίζει πάλι, | εμπρός στη πίστα μικροί μεγάλοι. | Μοντέρνος, ζωηρός, αληθινός χορός | το Χάλυ Γκάλυ. | Ελάτε κι άλλοι στο Χάλυ Γκάλυ, | όταν τελειώνει το θέλεις πάλι. | Μη σταματάτε μη ούτε για μια στιγμή | το Χάλυ Γκάλυ. | Στο Χάλυ Γκάλυ μικροί μεγάλοι | κι η νύχτα φεύγει με Χάλυ Γκάλυ. | Μοντέρνος, ζωηρός, αληθινός χορός | το Χάλυ Γκάλυ. | Ελάτε κι άλλοι στο Χάλυ Γκάλυ, | όταν τελειώνει το θέλεις πάλι. | Μη σταματάτε μη ούτε για μια στιγμή | το Χάλυ Γκάλυ.

04. Γύρνα με στα περασμένα Τραγούδι: Αλίκη Βουγιουκλάκη
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Απόψε όλα είν' εντάξει | Κι είναι κι ανοιχτό τ'αμάξι | Κόψε την τρεχάλα κόψε | Κι ας μην ξημερώσει απόψε | Αμαξά μου να χαρείς | Κάνε σιγά όσο μπορείς | Κάνε σιγά όσο μπορείς | Να μην ιδρώσει κι ο Ντορής | Αμαξά μου να χαρείς | Στο σιγανό να προχωρείς | Στο σιγανό να προχωρείς | Να μην ιδρώσεις κι Ντορής | Με τ'αμάξι σου κι εμένα | Γύρνα με στα περασμένα | Σε καιρούς που άλλοι ζήσαν | Και περάσανε και σβήσαν | Πάρε με αμαξά για λίγο | Απ' το σήμερα να φύγω | Με τ' αμάξι σου κι εμένα | Γύρνα με στα περασμένα

05. Υπομονή Τραγούδι: Αλίκη Βουγιουκλάκη
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Γειτονιά, ο δρόμος σου στενός | παγωνιά και γκρίζος ουρανός | μαύρη ζωή, βράδυ πρωί | για συντροφιά μια συννεφιά | υπομονή, υπομονή, υπομονή | Κάντε υπομονή | κι ο ουρανός θα γίνει πιο γαλανός | Κάντε υπομονή | μια λεμονιά ανθίζει στη γειτονιά | Υπομονή, υπομονή, υπομονή | Κάντε υπομονή... | Κάντε υπομονή...

06. Η Κυριακή Τραγούδι: Αλίκη Βουγιουκλάκη
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Ωραία που ‘ναι η Κυριακή | μα να ‘ταν πιο μεγάλη | γιατί περνάει γρήγορα | κι αργεί να έρθει η άλλη | Η Κυριακή, η Κυριακή | να ήταν πιο μεγάλη | Κυριακή, γιορτή και σχόλη | να ‘ταν η βδομάδα όλη | κι η Δευτέρα να ‘ταν μόνο | κανα δυο φορές το χρόνο | Της Κυριακής το ξύπνημα | έχει δικιά του χάρη | δε σε κρατάει το στρώμα σου | μήτε το μαξιλάρι | Η Κυριακή, η Κυριακή | έχει δικιά της χάρη

07. Είναι το στρώμα μου μονό Τραγούδι: Αλίκη Βουγιουκλάκη
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Είναι το στρώμα μου μονό | και μόνη μου καλοπερνώ. | Και ξαπλώνω μες στη μέση | όπως κι όποτε μ' αρέσει. | Δίπλα μου δεν θέλω άλλο | και μονάχη θα την βγάλω. | Είναι το στρώμα μου μονό | και το 'χω φτιάξει και στενό. | Δίπλα μου δεν θέλω άλλο | και μονάχη θα την βγάλω | και δεν θέλω ούτε φίλο, | ούτε γάτα ούτε σκύλο.

08. Δημήτρη μου, Δημήτρη μου Τραγούδι: Αλίκη Βουγιουκλάκη
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Δημήτρη μου, Δημήτρη μου | μου το ‘κλεισες το σπίτι μου. | Μου το ‘κανες οικόπεδο | γιατί είσαι ομορφόπαιδο. | Δημήτρη ντερμπεντέρη μου | εσένα θέλω ταίρι μου, | δικά σου όλα τα ακίνητα | και βίλα κι αυτοκίνητα. | Δημήτρη μου λεβέντη μου, | καημός είσαι και γλέντι μου, | το γέλιο μου, το κλάμα μου, | ντροπή μου και ρεκλάμα μου.

09. Σήκω χόρεψε συρτάκι Τραγούδι: Αλίκη Βουγιουκλάκη
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Λα, λα, ... | Σήκω, χόρεψε συρτάκι με τρελή διπλοπενιά | Χόρεψέ το σα μορτάκι, να βουίξει η γειτονιά | Έλα, πιάσε με απ' τον ώμο, κι όπα πρώτα το δεξί | Κι αν μου κουραστείς στο δρόμο, θα σε βάλω σε ταξί | Λα, λα, ... | Θέλω κέφια, θέλω γέλια, κι η φωνή μου ν' ακουστεί | Απ' του μπουζουκιού τα τέλια έχω απόψε κρεμαστεί | Όσα κι αν μου πουν πληρώνω και κεράστε τα παιδιά | Θέλω να σε καμαρώνω όλη ετούτη τη βραδιά | Όπα! ...

10. Το τσίρκο Τραγούδι: Αλίκη Βουγιουκλάκη
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Τρέξτε να μάθετε για την ιστορία μας, | για τα κορίτσια μας και για τα θερία μας. | Τρέξτε να σμίξετε με τη γαλαρία μας, | χειροκροτήστε μας σας παρακαλώ. | Τρέξτε να μάθετε για την ιστορία μας, | παίξτε ένα δίφραγκο και στη λοταρία μας. | Κλόουν και μάγισσες μες στη κομπανία μας, | χειροκροτήστε μας σας παρακαλώ. | Κι αν απ' των ματιών την άκρια δείτε | δάκρυα να κυλούν κι οι παλιάτσοι | όπως βλέπετε, επιτρέπεται να πονούν. | Τρέξτε να μάθετε για την ιστορία μας, | για τα κορίτσια μας και για τα θερία μας. | Τρέξτε να σμίξετε με τη γαλαρία μας, | χειροκροτήστε μας σας παρακαλώ. | Κι αν απ' των ματιών την άκρια δείτε | δάκρυα να κυλούν κι οι παλιάτσοι | όπως βλέπετε, επιτρέπεται να πονούν. | Δείτε τα λούσα μας και τα κρινολίνα μας, | δείτε τα χάλια μας, μας τάραξ' η πείνα μας. | Τα φώτα σβήσανε, μαέστρο ξεκίνα μας, | χειροκροτήστε μας σας παρακαλώ.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης