Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2016

Ψεύτη ντουνιά





















01. Μάνα μου τα λουλούδια μου Τραγούδι: Απόστολος Χατζηχρήστος
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Γιώργος Φωτίδας
Μανούλα αρρώστησα βαριά | ο χάροντας μ’ αγγίζει | θυμάμαι το σπιτάκι μας | και η καρδιά ραγίζει | θυμάμαι το σπιτάκι μας | και η καρδιά ραγίζει | τώρα μανούλα μου γλυκιά | στον άλλο κόσμο φεύγω | μια χάρη μόνο τη στερνή | μανούλα σου γυρεύω | μια χάρη μόνο τη στερνή | μανούλα σου γυρεύω | μάνα μου τα λουλούδια μου | συχνά να τα ποτίζεις | όπως τα δρόσιζα κι εγώ | κι εσύ να τα δροσίζεις | όπως τα δρόσιζα κι εγώ | κι εσύ να τα δροσίζεις

02. Κυβέρνησε τα βήματά μου Τραγούδι: Μαίρη Τζάνετ
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Ι. Κοντοκάνης
Τα πάντα ομίχλη σκέπασε | δε βλέπω να βαδίσω, | χωρίς εσένα χάνομαι | πώς να σ' ακολουθήσω. | Μείνε κοντά μου, μείνε κοντά μου | κυβέρνησε εσύ τα βήματά μου. | Ζωή γεμάτη σύννεφα | ζωή γεμάτη ομίχλη | ποιο δρόμο κάνει η καρδιά | όταν τραβά στην τύχη. | Μείνε κοντά μου, μείνε κοντά μου | κυβέρνησε εσύ τα βήματά μου. | Αφού κρατούν τα σύννεφα | κι η καταχνιά δε σβήσει | πώς η ψυχή μου θε να βρει | το δρόμο να βαδίσει. | Μείνε κοντά μου, μείνε κοντά μου | κυβέρνησε εσύ τα βήματά μου.

03. Έλα δώσε Τραγούδι: Θ. Ευγενικός & Σ. Καλφοπούλου
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος

04. Ψεύτη ντουνιά Τραγούδι: Θ. Ευγενικός & Ευ. Μαρκοπούλου
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Απόστολος Χατζηχρήστος
Μαράθηκε η καρδούλα μου | μ` αυτή την αδικία | παλιοζωή, ψεύτη ντουνιά | και παλιοκοινωνία. | Πάψε καρδιά μου να πονάς, | να λιώνεις μ` αγωνία | για τον παλιόκοσμο να κλαις, | την παλιοκοινωνία. | Αγάπησα και πόνεσα, | η φτώχεια είν` αιτία, | παλιοζωή, ψεύτη ντουνιά | και παλιοκοινωνία.

05. Παραπονιάρικό μου Τραγούδι: Πρόδρομος Τσαουσάκης & Ρένα Στάμου
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Ό,τι κι αν έχεις στην καρδιά | να μου το λες μικρό μου | κι όχι να κάθεσαι να κλαις | παραπονιάρικό μου | Και αν σε πίκρανα εγώ | με τον εγωισμό μου | συμπάθησέ με και μην κλαις | παραπονιάρικό μου | Απόψε θα 'ρθω να στο πω | πως σ' αγαπώ μικρό μου | και μην κρυφοστενάζεις πια | παραπονιάρικό μου

06. Ώϊντε μπρε Τραγούδι: Απόστολος Χατζηχρήστος & Ευγενία Μαρκοπούλου
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Απόστολος Χατζηχρήστος
Βρε!, τι κι αν είμαι, εγώ φτωχός, | και της ζωής μου, ο τροχός, | για εμένα κι αν δε γύρισε, | το κέφι μου, δε λύγισε, | Ώιντε!, Μπρε!, φτωχός κι αν βρέθηκα, | ζωή, δε σε βαρέθηκα, | εγώ, ποτέ μου, δε γερνώ, | με κέφι πάντα, την περνώ, | και η ζωή, η άχαρη, | για μένα είναι ζάχαρη. | Ώιντε!, Μπρε!, φτωχός κι αν βρέθηκα, | ζωή, δε σε βαρέθηκα, | ζωή κι αν μ' έχεις φουκαρά, | δε λογαριάζω τον παρά, | έχω εγώ, γι' αφέντη μου, | το κέφι και το γλέντι μου, | Ώιντε!, Μπρε!, φτωχός κι αν βρέθηκα, | ζωή, δε σε βαρέθηκα

07. Σκάλα τη σκάλα θ' ανεβώ Τραγούδι: Θ. Ευγενικός & Ευ. Μαρκοπούλου
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Απόστολος Χατζηχρήστος
Σκάλα τη σκάλα θ' ανεβώ | την πόρτα να χτυπήσω | κι αν δεν μ' ανοίξεις για να μπω | εγώ θα ξενυχτήσω. | Ένα προσκέφαλο ζητώ | και στρώμα να πλαγιάσω, | άνοιξε να 'ρθω πλάι σου | τις πίκρες να ξεχάσω. | Αργές ψιχάλες με χτυπούν, | βρέχομαι και κρυώνω. | Άνοιξε πια, λυπήσουμε | και μη μ' αφήνεις μόνο.

08. Με πλάνεψαν τα μάτια της Τραγούδι: Απ. Χατζηχρήστος & Χ. Βλάσσιος
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Απόστολος Χατζηχρήστος
Σ' αγάπησα κι εγώ, ο φτωχός, | δίχως να το θελήσω | και την καρδιά μου χάρισα, | χωρίς να σε γνωρίσω, | σ' αγάπησα κι εγώ, ο φτωχός, | δίχως να το θελήσω | με πλάνεψαν τα μάτια της, | τα λόγια κι η ομορφιά της | και νόμιζα πως θα ήτανε, | το ίδιο κι η καρδιά της, | με πλάνεψαν τα μάτια της, | τα λόγια κι η ομορφιά της | ήβρα καρδιά και ήλπιζα, | αλλ' όμως, "βγήκε ψεύτρα", | δεν ήταν όπως νόμιζα, | ήταν σκληρή, σαν πέτρα, | ήβρα καρδιά και ήλπιζα, | αλλ' όμως, "βγήκε ψεύτρα".

09. Ο αλήτης τραγουδά Τραγούδι: Απ. Χατζηχρήστος & Ευάγγελος Χατζηχρήστος
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Κώστας Μάνεσης
Γιατί σκέφτεσαι λεβέντη , τι έχεις και σε τυραννά | κάθε ντέρτι σου ν' αφήσεις , τη ζωή σου να γλεντήσεις | γιατί ο καιρός περνά, ο αλήτης τραγουδά. | Αν δε μένεις σε παλάτια και ξενύχτης τριγυρνάς | ρίχτο έξω και λιγάκι, να σου φύγει το μεράκι | κι όλα σου θα παν καλά, ο αλήτης τραγουδά. | Κι αν το ταίρι σου σ' αφήσει και σου κάψει την καρδιά | φίλησε δυό νέα χείλια , να πεθάνει απ' τη ζήλια | άστη να σε κυνηγά, ο αλήτης τραγουδά.

10. Αλλέγκρο Οργανικό
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης