Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2016

Τα φώτα χαμηλώστε





















01. Τα φώτα χαμηλώστε Τραγούδι: Λευτέρης Μυτιληναίος
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Κώστας Ρουβέλας
Εγώ θα τραγουδήσω για κείνη π’ αγαπώ | κι ο πόνος έχει γράψει τα λόγια που θα πω. | Μα αν οι λυγμοί με κάνουν κάποια στιγμή να πάψω | μη με παρεξηγήστε πέστε πως ήταν φάλτσο. | Τα φώτα χαμηλώστε | δάκρυ μου να μη δείτε | και πως δεν τη ξεχνάω | πέστε της αν τη βρειτε. | Εγώ θα τραγουδήσω απόψε κι ας πονώ | για μια χαμένη αγάπη που δε τη λησμονώ. | Κι αν στο παράπονο μου πω κάτι παραπάνω | δεν είναι από μίσος από καημό το κάνω. | Τα φώτα χαμηλώστε | δάκρυ μου να μη δείτε | και πως δεν τη ξεχνάω | πέστε της αν τη βρειτε.

02. Ξέχασέ με λοιπόν Τραγούδι: Λευτέρης Μυτιληναίος
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Κώστας Ρουβέλας
Έχει περάσει καιρός | κι η ψυχή μου έχει πεθάνει, | έχει περάσει καιρός | κι αν μετάνιωσες τώρα δε φτάνει. | Ξέχασε με λοιπόν και μη λες ούτε λέξη | είναι κάπως αργά και το δάκρυ έχει τρέξει | πως μπορεί μια καρδιά όλα αυτά να τ’ αντέξει | ξέχασε με λοιπόν και μη λες ούτε λέξη. | Ξέχασε με λοιπόν και μη λες ούτε λέξη | είναι κάπως αργά και το δάκρυ έχει τρέξει. | Ξέχασε με λοιπόν και μη λες ούτε λέξη. | Έχει περάσει καιρός | κι η ζωή είναι χαμένη, | έχει περάσει καιρός | και η πίκρα στα στήθια μου μένει. | Ξέχασε με λοιπόν και μη λες ούτε λέξη | είναι κάπως αργά και το δάκρυ έχει τρέξει | πως μπορεί μια καρδιά όλα αυτά να τ’ αντέξει | ξέχασε με λοιπόν και μη λες ούτε λέξη. | Ξέχασε με λοιπόν και μη λες ούτε λέξη | είναι κάπως αργά και το δάκρυ έχει τρέξει. | Ξέχασε με λοιπόν και μη λες ούτε λέξη.

03. Δεν ξέρω ποιά είσαι Τραγούδι: Λευτέρης Μυτιληναίος
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Κώστας Ρουβέλας

04. Μα πώς γελάστηκα Τραγούδι: Λευτέρης Μυτιληναίος
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Κώστας Ρουβέλας
Και πίστευα στα λόγια που μου έλεγες | Δεν είχα ούτε μια αμφιβολία | Ενόμιζα για μένανε πως έκλαιγες | Και μ' έπιανε φριχτή μελαγχολία. | Μα πώς γελάστηκα, μα πώς γελάστηκα | Ούτε και τώρα δεν μπορώ να το πιστέψω | Να μ' έχεις πλάι σου, να κλαις για άλλονε | Και γω γιά σένα μια ζωή να καταστρέψω | Μα πώς γελάστηκα, μα πώς γελάστηκα | Ούτε και τώρα δεν μπορώ να το πιστέψω. | Και πίστευα στ' αλήθεια πως μ' αγάπησες | Μπορούσα αν ζητούσες να πεθάνω | Λυπόμουνα σαν σ' έβλεπα και δάκρυζες | Και σ' είχα απ' τη ζωή μου παραπάνω. | Μα πώς γελάστηκα, μα πώς γελάστηκα | Ούτε και τώρα δεν μπορώ να το πιστέψω | Να μ' έχεις πλάι σου, να κλαις για άλλονε | Και γω για σένα μια ζωή να καταστρέψω | Μα πώς γελάστηκα, μα πώς γελάστηκα | Ούτε και τώρα δεν μπορώ να το πιστέψω.

05. Πέρασαν αγάπες Τραγούδι: Λευτέρης Μυτιληναίος
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Κώστας Ρουβέλας
Τι να θυμηθώ απ’ τα περασμένα | πίκρες και καημοί κι όνειρα χαμένα, | πώς να κρατηθώ και να μη δακρύζω | όταν μια ζωή ψεύτικη αντικρίζω. | Πέρασαν αγάπες, μ’ άφησαν σημάδια | μια ψυχή συντρίμμια, μια καρδιά ρημάδια. | Πέρασαν τα χρόνια μ’ άφησαν ρυτίδες | κι ένα παραμύθι μ’ όνειρα κι ελπίδες. | Τι να θυμηθώ και αν κοιτάξω πίσω | τέτοιο παρελθόν θέλω να το σβήσω, | πώς να κρατηθώ και πώς να μη κλάψω | όταν μια ζωή πρέπει να ξεγράψω. | Πέρασαν αγάπες, μ’ άφησαν σημάδια | μια ψυχή συντρίμμια, μια καρδιά ρημάδια. | Πέρασαν τα χρόνια μ’ άφησαν ρυτίδες | κι ένα παραμύθι μ’ όνειρα κι ελπίδες.

06. Και την ζητώ Τραγούδι: Λευτέρης Μυτιληναίος
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Κώστας Ρουβέλας
Την είδα μόνο μια στιγμή στ’ απομεσήμερο, | κι από τον ήλιο είχε χρώμα στα μαλλιά της, | θα ξεχαστεί, είχα σκεφτεί, γιατ’ είν’ εφήμερο, | κι όμως, Χριστέ μου, νοσταλγώ την αγκαλιά της. | Και την ζητώ, και την ζητώ | στα όνειρά μου τα χαμένα, | στην θύμισή της ξενυχτώ | κι ας είν’ ανάμνηση για μένα, | και την ζητώ, και την ζητώ, | ας ήταν να την ξαναδώ. | Την είδα τότε στην πλαγιά που ανηφόριζε | κι από τον κάμπο, είχε άνθη στο πανέρι, | θα ξεχαστεί, είχα σκεφτεί, μα ποιος να γνώριζε, | πόσο, Χριστέ μου, θα πονώ γι’ αυτό το ταίρι. | Και την ζητώ, και την ζητώ | στα όνειρά μου τα χαμένα, | στην θύμισή της ξενυχτώ | κι ας είν’ ανάμνηση για μένα, | και την ζητώ, και την ζητώ, | ας ήταν να την ξαναδώ. | Στην θύμισή της ξενυχτώ | κι ας είν’ ανάμνηση για μένα, | και την ζητώ, και την ζητώ, | ας ήταν να την ξαναδώ.

07. Κοιταζόμαστε στα μάτια Τραγούδι: Λευτέρης Μυτιληναίος
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Κώστας Ρουβέλας
Στο ηλιοβασίλεμμα είχαμ’ ανταμώσει | μ’ ένα χειροφίλημα κι ύστερα σιωπή, | νιώθαμε κι οι δυό μας αγωνία τόση, | που κανείς δεν άρχιζε κάτι για να πει. | Κοιταζόμαστε στα μάτια | μ’ ένα πάθος φλογισμένο, | ώσπου σμίξαμε τα χείλη | στο φιλί το φοβισμένο. | Το ηλιοβασίλεμμα βλέπαμε στο δείλι, | σιωπηλοί και άβουλοι από την ντροπή, | βούρκωναν τα μάτια μας κι έκαιγαν τα χείλη, | μα τα λόγια χάθηκαν μέσα στην σιωπή. | Κοιταζόμαστε στα μάτια | μ’ ένα πάθος φλογισμένο, | ώσπου σμίξαμε τα χείλη | στο φιλί το φοβισμένο.

08. Μακάρι να πίστευε Τραγούδι: Λευτέρης Μυτιληναίος
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Κώστας Ρουβέλας

09. Την αγαπάω Τραγούδι: Λευτέρης Μυτιληναίος
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Κώστας Ρουβέλας
Τι πόνο έχω στην καρδιά εγώ το ξέρω | και πόσες νύχτες ξαγρυπνώ και υποφέρω | μα εγώ την πονάω και δεν τη ξεχνάω | θα ψάξω παντού να τη βρω. | Την αγαπάω, την αγαπάω | για κείνη ρωτώ όπου πάω. | Την αγαπάω, την αγαπάω | για κείνη θα ζω κι ας πονάω. | Τι πίκρα νιώθει η ψυχή μου στον καημό της | όταν τριγύρω μου μιλούν για το χαμό της, | μα εγώ περιμένω και ξάγρυπνος μένω | για να `ρθει ξανά να τη βρω. | Την αγαπάω, την αγαπάω | για κείνη ρωτώ όπου πάω. | Την αγαπάω, την αγαπάω | για κείνη θα ζω κι ας πονάω.

10. Ίσως να είναι αγάπη Τραγούδι: Λευτέρης Μυτιληναίος
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Κώστας Ρουβέλας
Δεν ξέρω αν πρέπει να τη συγχωρήσω, | δεν ξέρω κοντά της ποτέ αν γυρίσω, | μα εκείνο που ξέρω είν’ όπου κι αν πάω | τη βλέπω μπροστά μου και καρδιοχτυπάω. | Μα εκείνο που ξέρω είν’ όπου κι αν πάω | για αυτή νιώθω μίσος, για αυτήν και πονάω. | Ίσως να είναι αγάπη να μην υπάρχει μίσος | και της καρδιάς μου λάθη ίσως πληρώνω ίσως. | Δεν ξέρω αν πρέπει να τη συγχωρήσω, | δεν ξέρω αν πρέπει να τη τιμωρήσω, | μα εκείνο που ξέρω είν’ όπου και να `μια | τη νιώθω σκιά μου μαζί να γυρνάμε. | Μα εκείνο που ξέρω είν’ όπου και να `μια | το μίσος τη διώχνει μα εγώ τη θυμάμαι. | Ίσως να είναι αγάπη να μην υπάρχει μίσος | και της καρδιάς μου λάθη ίσως πληρώνω ίσως.

11. Κοίταξε πού φτάσαμε Τραγούδι: Λευτέρης Μυτιληναίος
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Κώστας Ρουβέλας
Κοίταξε πού φτάσαμε με τα τόσα λάθη μας | και το κρίμα έμεινε από την αγάπη μας, | το φιλί μας πάγωσε κι ούτε που το νιώσαμε, | είμαστε οι ένοχοι και δε μετανιώσαμε. | Τώρα, δυο κρατούμενοι απ’ την ενοχή μας, | με βαρειά συνείδηση, κλαίμε μοναχοί μας, | χάθηκαν τα όνειρα, φύγαν οι ελπίδες, | και για μας απόμειναν μπόρες, καταιγίδες, | τώρα, δυο κρατούμενοι απ’ την ενοχή μας, | με βαρειά συνείδηση, κλαίμε μοναχοί μας. | Κοίταξε πού φτάσαμε και πού καταλήξαμε, | την αγνή αγάπη μας μέσ’ στο δάκρυ πνίξαμε, | την ζωή μας κάναμε δύσκολη κι αφόρητη, | είμαστε οι ένοχοι και οι ασυγχώρητοι. | Τώρα, δυο κρατούμενοι απ’ την ενοχή μας, | με βαρειά συνείδηση, κλαίμε μοναχοί μας, | χάθηκαν τα όνειρα, φύγαν οι ελπίδες, | και για μας απόμειναν μπόρες, καταιγίδες, | τώρα, δυο κρατούμενοι απ’ την ενοχή μας, | με βαρειά συνείδηση, κλαίμε μοναχοί μας.

12. Δεν είναι εύκολο Τραγούδι: Λευτέρης Μυτιληναίος
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Κώστας Ρουβέλας
Δεν ρωτάς πώς θα ζήσω μα ζητάς να σ’ αφήσω | και μι’ αγάπη μεγάλη, με μια λέξη να σβήσω, | δεν ζητώ να σε πείσω, μα και αν προσπαθήσω | για να βρω κάποια άλλη, πώς μπορώ ν’ αγαπήσω. | Δεν είναι εύκολο, λοιπόν, να κάνω πίσω, | μην μου ζητάς τα όνειρά μου να γκρεμίσω, | δεν είναι εύκολο, λοιπόν, να κάνω πίσω, | κι ας ήταν λάθος μου, εσένα ν’ αγαπήσω. | Δεν ρωτάς τι θα κάνω μα μου λες πως σε χάνω, | και μι’ αγάπη γκρεμίζεις σ’ ένα πείσμα σου επάνω, | στο σημείο που φτάνω, πιο καλά να πεθάνω, | την ψυχή μου γεμίζεις με καημούς παραπάνω. | Δεν είναι εύκολο, λοιπόν, να κάνω πίσω, | μην μου ζητάς τα όνειρά μου να γκρεμίσω, | δεν είναι εύκολο, λοιπόν, να κάνω πίσω, | κι ας ήταν λάθος μου, εσένα ν’ αγαπήσω.

13. Τα φώτα χαμηλώστε Οργανικό
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης