Παρασκευή, 4 Μαρτίου 2016

Χρώμα





















Ο πρώτος δίσκος

01. Τα παιδιά των δρόμων Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Κώστας Λειβαδάς | Στίχοι: Κώστας Λειβαδάς
Δες πώς αλλάζει γρήγορα πάλι | Γρήγορα πάλι πώς αλλάζει ο καιρός | Ποιος να προλάβει να ησυχάσει | Σύννεφα γέμισε ξανά ο ουρανός. | Τρέχουν οι σκάλες και τ' αυτοκίνητα | Τρέχουν οι ανάγκες μας και πίσω εμείς | Μες στις ψιχάλες τα λιγομίλητα | Παιδιά των δρόμων στάσου για να δεις | Πώς περιμένουν το χειμώνα το βαρύ. | Και κάθε μέρα, κάθε νύχτα | Μας σημαδεύει μες στα μάτια η ζωή | Κι όλο που πάει να μας πετύχει | Εμείς ξυπνάμε πάλι ζωντανοί. | Εργοδηγός ή βασιλέας | Ζητιάνος ή πρωθυπουργός μωρό μου | Χωρίς την πίστη της παρέας | Καθένας ένας είναι κι ορφανός | Μια μαριονέτα του θανάτου | Στο χρόνο μέσα τσακισμένος κι έρημος.

02. Ήρθες όταν εγώ δεν σε περίμενα Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Νίκος Ιωακειμίδης | Στίχοι: Νίκος Ιωακειμίδης
Το πρωί με ξύπνησε η βροχή, ξαφνικά | και η σκέψη μου σταγόνα πέφτει από ψηλά. | Τη ζωή μας βλέπω απ' την αρχή να περνάει | και η καρδιά μου συντονίζει τόσο αρμονικά, | είναι τόσο εύκολο να λες, σ' αγαπώ | Ό,τι σκέφτεσαι το νιώθω | και ότι αισθάνεσαι το ζω | ξέρω πως μπορώ | ως το τέλος θα είμαι εδώ. | Το πρωί η ζέστη με ξυπνάει, ξαφνικά | Και το φως με ταξιδεύει για άλλη μια φορά | Τη ζωή μας βλέπω από την αρχή να περνάει | Και η καρδιά μου συντονίζει τόσο αρμονικά | Είναι τόσο εύκολο να λες, σ' αγαπώ...

03. Σαν τη βουή απ' το κοχύλι Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου | Στίχοι: Κώστας Λειβαδάς
Σαν τη βουή | Σαν τη βουή απ' το κοχύλι | όπου κι αν βρεθώ | Να γελάς σ' ακούω | Να γελάς | Σαν τη βουή | Σαν τη βουή απ' το κοχύλι | ποια μουσική πάλι κοντά μου σ' έχει στείλει | όπου κι αν βρεθώ | Να γελάς σ 'ακούω | Να γελάς | Δεν θα σ' αφήσω ποτέ | Δεν θα σ' αφήσω ποτέ να χαθείς | Δεν θα σ' αφήσω ποτέ | Δεν θα σ' αφήσω, το τέλος να δεις | Σαν τη βουή απ' το κοχύλι | Σαν τη βουή | Σαν τη βουή απ' το κοχύλι | Σπας τη σιωπή που καίει τα χείλη | Οπου κι αν κρυφτώ | Να μετράς σ' ακούω | Να μετράς

04. Τώρα πες μου Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου | Στίχοι: Κώστας Λειβαδάς
Πως τελειώσαμε παλεύω να πιστέψω | Είναι φρέσκια η πληγή κι όλο ανοίγει | Τι ν' αφήσω στη σκιά,τι να γιατρέψω | Τώρα που η απουσία σου τα πνίγει | Ποιος θα πει για τα σωστά, ποιος για τα λάθη | ένα λάθος ήταν όλα και το ξέρω | Μα σε διάλεξα πικρό μου μονοπάτι | Και αυτό είναι που πληρώνω κι υποφέρω | Εγώ προσπάθησα σκληρά στη φυλακή μας | Τ' όνειρο μας να μη δούμε να πεθαίνει | Μα δεν πίστεψες πως γίνεται το θαύμα | Τώρα πες μου από 'δώ κανείς πως βγαίνει | Θέλω κάτι να σου πω, να το θυμάσαι | Τώρα που όλα τα 'χει πάρει η καταιγίδα | ένα όνειρο χωρίς καρδιά κι ελπίδα | ένα όνειρο είναι φως μου που σκοτώνει

05. Ομόνοια Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Νίκος Ζούδιαρης | Στίχοι: Νίκος Ζούδιαρης
Σάββατο βράδυ,Ομόνοια | Ντυμένη στα γιορτινά | Η ανάγκη φτιάχνει τα όνειρα | Κι η ανάγκη τα προσπερνά | Γύρω ο κόσμος πολύφωνος | Στα φώτα,τους προβολείς | Να με κοιτάζεις αμήχανος | Να προσπαθείς να μου πεις | Ποιο βυθό να σου χαρίσω | ποια σιωπή να κρυφτείς; | Σκέφτομαι να σου μιλήσω | Τρέμω μη με φοβηθείς | Με την αλήθεια κατάματα | Κάτω από ξένο ουρανό | Ησύχασε,είναι χαράματα | Κοιμήσου, θά'μαι εδώ.

06. Το άγγιγμα του Μίδα Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου | Στίχοι: Γιώργος Ανδρέου
Οι φίλοι μου έκαναν λεφτά | Γι' αυτό δεν έχουν μία | Ο,τι κι αν κάνουν, ό,τι πουν | Χρωστάει η κοινωνία | Οι φίλοι μου έκαναν λεφτά | Κι ας κολυμπούν στο μέλι | Την τύχη τους κατηγορούν | Πως τάχα δεν τους θέλει | Εχω λεφτά-μα δεν σας δίνω | Εχω κρασί-μαζί σας πίνω | Οι φίλοι μου ερωτεύτηκαν | Το άγγιγμα του Μίδα | όποια στολή κι αν φόρεσαν | Εγώ γυμνούς τους είδα | Δεν είχα, δεν τους ζήτησα | έχουν, όλο ζητάνε | Γλάροι πίσω από φέρι-μποτ | Ο,τι κι αν δουν, βουτάνε.

07. Σε θυμάμαι Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου | Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
Σ' είδα απ' τ' αυτοκίνητο μια μέρα | Να περνάς μαζί με τον αέρα | Στα φανάρια κόκκινο το χρώμα να φοράς | Τη ζωή μου βιαστικά να προσπερνάς | Χάθηκες μαζί με τον αιώνα | έμεινα με μια σου μόνο εικόνα | τη γεννάω, τη μεγαλώνω και την κατοικώ | να μπορώ στο πρόσωπο σου να ξυπνώ | Σε θυμάμαι-όνειρο κοντά σου θέλω να 'μια | σε θυμάμαι-μέσα στη ζωή σου να περνώ | Μ' έπιασε ένα κλάμα στο φανάρι | Αχ να 'ρχόταν ένας δρόμος να με πάρει | ένας δρόμος που να μην τελειώνει πουθενά | Μόνο πίσω στη δική σου αγκαλιά.

08. Είκοσι χρονών Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου | Στίχοι: Γιώργος Ανδρέου
Κι όμως τις νύχτες κλαις | Στο άδειο σου δωμάτιο | Κι η νύχτα σε τυλίγει | Κι όμως τις νύχτες κλαις | Τα φώτα όταν σβήνουνε | Κι η μοναξιά θερίζει | Κι ούτε οι φίλοι,ούτε οι αγάπες | Ποτά,τσιγάρα και φτηνά ναρκωτικά | Δεν σου γεμίζουν αυτή την τρύπα | Που μεγαλώνει μες στην καρδιά | Είκοσι χρονών | Τόσο δύσκολο να είσαι | Είκοσι χρονών | Πόσο δύσκολο να είσαι | Είκοσι χρονών | Πόσο όμορφο να είσαι | Είκοσι χρονών | Κι όμως τις νύχτες κλαις | Κι ας δείχνεις πως δεν νοιάζεσαι | Και πως δεν σε πληγώνει | Που τους γονείς σου ανήμπορους | Τους βλέπεις να πορώνονται | Μπρος στη οθόνη | Κι ούτε τα ρούχα,ούτε ο καθρέφτης | Που όλο σε βλέπει χρώμα ν' αλλάζεις στα μαλλιά | Λέξη δεν λένε γι' αυτή την τρύπα | Που μεγαλώνει μες στην καρδιά.

09. Άκου την ψυχή μου Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου | Στίχοι: Κώστας Φασουλάς
Χρώμα της φωτιάς | Κρύβουν τα λόγια της δικής μου καρδιάς | Άκου τη φωνή μου | Που ραγίζει βουνά | άκου την ψυχή μου | Στ' όνομα σου ξυπνά | Άκου με τι πάθος | Με χτυπάει ο καιρός | Τώρα που έχω ανάγκη | Το δικό σου φως | Χρώμα του καημού | Κρύβουνε τ' άστρα του δικού μου ουρανού.

10. Στην άκρη της γης Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου | Στίχοι: Γιώργος Ρωμανός
Απόψε θα σε πάρω φως μου | Στην άκρη της γης να πάμε | Και στην αγκαλιά σου θά 'μια | Η ανατολή του κόσμου | Απόψε την καρδιά σου δωσ' μου | Σε δάσους σπηλιά θα πάμε | Μέσ' τ' όνειρο θα θυμάμαι | Κρεβάτι από φύλλα δυόσμου | Είναι μια λάμψη η ζωή βιαστική | Είναι ο έρωτας ορμή, αχόρταγο φιλί | Κι όταν θα έρθει η αυγή φωτεινή | Με μια αγάπης μουσική | Μαζί θα μας ξυπνήσει | Απόψε θα σε κλέψω φως μου | Την άνοιξη να χαρούμε | Νερό δροσερό θα πιούμε | Εσύ είσαι ο θησαυρός μου | Απόψε θα χορέψω φως μου | Τη δύση μαζί θα δούμε | Αρχαίο ρυθμό θα βρούμε | Για σένα είναι ο χορός μου.

11. Παλιά φωτογραφία Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου | Στίχοι: Κώστας Λειβαδάς
Βγάλαμε και μια φωτογραφία | έτσι όπως σ' είχα αγκαλιά | έπεφτε ο ήλιος σαν ποτάμι | Πάνω στα σγουρά σου τα μαλλιά | Ασπρόμαυρη μικρή φωτογραφία | Στης πλατείας τ' άσπρα τα σκαλιά | Ήταν Κυριακή και μεσημέρι | έλαμπε γαλάζιος ουρανός | Κι όπως με κρατούσες απ' το χέρι | Πίστεψα πως είσαι δυνατός | έσφιξα το όμορφο σου χέρι | Τέλειωσε τ' ωραίο καλοκαίρι | Ύστερα σε πήρε ο χειμώνας | Σ' έκλεψε του κόσμου ο καημός | Μονάχα η παλιά φωτογραφία | Θυμάται της αγάπης μας το φως | Μονάχα η παλιά φωτογραφία | Που μοιάζει γελαστή και λίγο αστεία | Είχαμε νοικιάσει κι ένα σπίτι | έβλεπε σε μια μικρή αυλή | Παίζαν τα παιδιά με την ψυχή τους | Μου 'λεγες πως μ' αγαπάς πολύ | άργησες να έρθεις κάποιο βράδυ | Κι έλειπε απ' την πόρτα το κλειδί.

12. Γιατί να με πειράζει Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου | Στίχοι: Οδυσσέας Ιωάννου
Στα χέρια σου θολό νερό τα λόγια που δεν είπες | Στις εκβολές του ποταμού που κατεβάζει λύπες | Τον έβλεπα τον πανικό με βία να σ' αλλάζει | Μα εσύ κοντά μου έμενες, γιατί να με πειράζει; | Είσαι εσύ και είμαι εγώ | Αυτό έχω να σου δώσω | Είμαι εδώ να σ' αγαπώ | Κι όχι για να σε σώσω | Με ξύπναγε η ανάσα σου όταν ονειρευόσουν | Όλο τον κόσμο γύριζες, σ' εμένανε κρυβόσουν | Τον ίδιο δρόμο έπαιρνες που πουθενά δε βγάζει | Αφού σε μένα ερχόσουνα, γιατί να με πειράζει;

13. Να είσαι πάντα η θάλασσα Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Νίκος Ντρέλας | Στίχοι: Γρηγόρης Μυλωνάς
Άκου οι καρδιές μας πώς χτυπούν κι οι αναπνοές | φωνές που σπάζουν τη σιωπή | και γαληνεύουν οι ψυχές στις αγκαλιές | βρίσκουνε στέγη και τροφή. | Να είσαι πάντα η θάλασσα | ζεστή τα καλοκαίρια, | νύχτα ατέλειωτη εγώ | να σου πετώ αστέρια. | Μοιάζουνε να είναι οι στιγμές παντοτινές, | άλλη ζωή μες στη ζωή | και μένει πίσω μας το χθες, | παλιές πληγές που έχουν τώρα πια χαθεί. | Να είσαι πάντα η θάλασσα | ζεστή τα καλοκαίρια, | νύχτα ατέλειωτη εγώ | να σου πετώ αστέρια.

14. Δε θα μ' εμποδίσουν Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου | Στίχοι: Γιώργος Ανδρέου
Τα πεσμένα φύλλα των δέντρων κι ο χειμώνας που έρχεται | Οι μεγάλοι αδιάβατοι δρόμοι, οι πόλεις που κρύβομαι | Κι όλα αυτά τα ατέλειωτα ξενύχτια, ποτά και τσιγάρα | Δε θα μ' εμποδίσουν κοντά σου να φτάσω | Οι οθόνες, οι άδειοι σταθμοί, η λύπη των φίλων μου | Τα ψεύτικα, αδιάφορα λόγια, οι όρκοι στο τίποτα | Οι παλιές μου αγάπες φαντάσματα και τ' άδειο μου σπίτι | Δε θα μ' εμποδίσουν κοντά σου να φτάσω | Δε θα μ' εμποδίσουν το δρόμο να βρω | Το δρόμο στην καρδιά σου | Δε θα μ' εμποδίσουν πως είναι ν' αγαπάς | Ξανά να θυμηθώ | Δε θα μ' εμποδίσουν κοντά σου να γυρίσω | Σ' έχω χάσει χρόνια πολλά, φταίω εγώ που φοβήθηκα | Να ζήσω κρατώντας το χέρι σου, να μείνω κοντά σου | Όμως όλες αυτές οι ενοχές, τα λάθη κι οι τύψεις μου | Δε θα μ' εμποδίσουν κοντά σου να φτάσω | Κι αν εσύ δε θυμάσαι, κι αν εσένα δε σε νοιάζει πια | Μη με στείλεις πίσω στον κόσμο που από σένα με χώρισε | άσε με να γίνω το νερό και το ψωμί σου | Το γέλιο και το κλάμα σου | Κι όσα μαζί σου μοιράστηκα κι ύστερα πρόδωσα ξανά και ξανά | Δε θα μ' εμποδίσουν το δρόμο μου να βρω | Το δρόμο στην καρδιά σου | Δε θα μ' εμποδίσουν πώς είναι ν' αγαπάς | Ξανά ν' ονειρευτώ | Δε θα μ' εμποδίσουν κοντά σου να γυρίσω.

15. Εγώ σ' αγάπησα εδώ Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Κώστας Λειβαδάς | Στίχοι: Κώστας Λειβαδάς
Εγώ σ' αγάπησα εδώ | Που να 'σαι τώρα που γυρνάς | Σε ποιο καινούργιο ουρανό χρώματα κλέβεις; | Ένιωσες πάλι τα φτερά | Τι σου 'βαλε ξανά φωτιά | Σε ποιο λιμάνι, ποιο σταθμό, καρδιά γυρεύεις; | Πώς να κρατήσει το κορμί απόψε η νύχτα | Τώρα ο κόσμος έχει χάσει μια στροφή | Εγώ δε μίλησα, για θαύματα δεν είπα | Δε σου στάθηκε κανένας πιο πολύ | Εγώ σ' αγάπησα εδώ | Με τα φεγγάρια της βροχής | Περίμενες τόσο καιρό να ξαποστάσεις | Έφτανε να χαμογελάς | Να σε κοιτάζω όταν ξυπνάς | Κι ούτε που σκέφτηκα ποτέ πως θα ξεχάσεις | Παραμυθάκι μου σκληρό | Όπου κι αν είσαι και γυρνάς | Για μένα εκεί να μη ρωτάς | Εγώ σ' αγάπησα εδώ.

Ο δεύτερος δίσκος

01. Όνειρα Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Νίκος Πορτοκάλογλου | Στίχοι: Νίκος Πορτοκάλογλου
Δεν μου μιλάει | δεν με ρωτά | ποτέ στα μάτια | δεν με κοιτά | Του φέρνω δώρα | δεν τα φορά | του κάνω αστεία | δεν μου γελά | Όνειρα, όνειρα | όνειρα κρυφά μου όνειρα | Όνειρα, όνειρα | είχα εγώ για σένα όνειρα | Όνειρα, όνειρα | όνειρα κρυφά μου όνειρα | Όνειρα, όνειρα | κι έμειναν μονάχα όνειρα | Πες μου τι κρύβεις | πες μου γιατί μου κρύβεσαι | στα δυο μου χέρια | ποτέ σου δεν αφήνεσαι | Πες μου τι ψάχνεις | κι έρχεσαι ξημερώματα | ξέρεις τι χάνεις | τα πιο κρυφά μου χρώματα | Όνειρα, όνειρα | όνειρα κρυφά μου όνειρα | Όνειρα, όνειρα | είχα εγώ για σένα όνειρα | Όνειρα, όνειρα | όνειρα κρυφά μου όνειρα | Όνειρα, όνειρα | κι έμειναν μονάχα όνειρα

02. Δίκλινη ζωή Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου | Στίχοι: Θοδωρής Γκόνης
Μου το 'χαν πει από μικρή | δεν έχει δίκλινο η ζωή | όμως εγώ τ' αγνόησα | για την καρδιά την γόησσα. | Μόνος πορεύεσαι στη γη | μου 'γράψαν και τη συνταγή | όμως εγώ το χάπι μου | το βρήκα στην αγάπη μου. | Κι αν είναι μόνη να γυρνώ | θ' ανέβω σε ψηλό γκρεμό | το φως να παντρευτώ. | Μου το 'χαν πει από παλιά | δεν έχει δίκλινο η χαρά | όμως εγώ τ' αγνόησα | για την καρδιά την γόησσα. | Όπου κι αν πήγα έστρωνα | για δυο το όνειρό μου | τι κι αν κρατούσα το πρωί | το δάκρυ σύντροφό μου.

03. Η πηγή Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Νίκος Ξυδάκης | Στίχοι: Μίλτος Σαχτούρης
Φεγγάρι πεθαμένο μου | για ξαναβγές και πάλι | θέλω να δω το αίμα σου | δεν έκαιγες λυχνάρι φώτιζες. | Το φοβισμένο πρόσωπο | θέλω να δω | το φοβισμένο πρόσωπο | τώρα πάλι και πάλι. | Τότε όλο το σώμα μου ήταν | μια πληγή | φεγγάρι μια πηγή | και φώτιζε της νύχτας το σκοτάδι. | Φεγγάρι πεθαμένο μου | θέλω να δω το αίμα σου | τώρα | πάλι και πάλι.

04. Ο θερμοσίφωνας Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Κώστας Λειβαδάς | Στίχοι: Θοδωρής Γκόνης
Υπάρχει ένας θερμοσίφωνας | στην πόλη πάντα αναμμένος | με το φωτάκι παιχνιδιάρικο | για να μη νιώθεις με όλα ξένος. | Έρχεται πάλι η μητέρα σου | είκοσι χρόνια πια χαμένη | να κατεβάσει την ασφάλεια | γιατί είναι πάντα φοβισμένη. | Ζεστά νερά σαπούνι πράσινο | και το ματάκι μες στο δάκρυ | κι ένα μικρό παιδάκι δίχρονο | να σε κοιτάζει σε μιαν άκρη. | Σ' αυτές τις πόλεις που θα χάνεσαι | σ' αυτές τις πόλεις που θα φτάνεις | μην ξεχαστείς για την καρδούλα σου | λίγο νερό για να ζεστάνεις.

05. Κοίτα με στα μάτια Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Όταν σε κοιτώ στα μάτια | δεν μπορείς να μου κρυφτείς | Κάτι σ' έκανε να κλάψεις | και να πικραθείς | Για κοίτα με στα μάτια λοιπόν | κι εξηγήσου | Που είναι το ζεστό το γλυκό | το φιλί σου | Δεν είχες μυστικά από μένα θυμήσου | Για κοίτα με στα μάτια λοιπόν | Όταν σε κοιτώ στα μάτια | μη τα ρίχνεις χαμηλά | Βάζω μέσα στο μυαλό μου | πράγματα τρελά | Για κοίτα με στα μάτια λοιπόν | κι εξηγήσου | Που είναι το ζεστό το γλυκό | το φιλί σου | Δεν είχες μυστικά από μένα θυμήσου | Για κοίτα με στα μάτια λοιπόν

06. Δε μας συγχωρώ Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Νίκος Πορτοκάλογλου | Στίχοι: Νίκος Πορτοκάλογλου
Είδα μέσα στη βουή | την παλιά μου αγάπη | τόσες θύελλες εκεί | τόσες πυρκαγιές | Πως να κλείσει η πληγή | πως να βγει το αγκάθι | γιατί βρήκαμε γιατί | τόσες αφορμές | Θα ΄μαι πάντα εδώ | να φυλάω αυτά που πέταξες | δεν σε συγχωρώ | για όλες τις φωτιές που ξέχασες | Θα ‘μαι πάντα εδώ | όσα χρόνια κι αν περάσανε | δεν μας συγχωρώ | από φόβο χάσαμε | Στον υπόγειο σταθμό | μια οφθαλμαπάτη | μες στο πλήθος το βουβό | χάθηκε κι αυτή | Δεν το καταλάβαμε | πόσο αργεί η αγάπη | να δούμε δεν προλάβαμε | το τέλος μας αρχή | Θα ΄μαι πάντα εδώ | να φυλάω αυτά που πέταξες | δεν σε συγχωρώ | για όλες τις φωτιές που ξέχασες | Θα ‘μαι πάντα εδώ | όσα χρόνια κι αν περάσανε | δεν μας συγχωρώ | από φόβο χάσαμε

07. Τις θάλασσες σταμάτα Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου | Στίχοι: Διονύσης Καρατζάς
Κόβω τις λέξεις μου μισές | Μήπως και αντέξουνε τη μοναξιά | Θέλω να πω τον πόνο μου | Κλείνω τα μάτια μου για δες | Να ταξιδέψουμε σαν τα πουλιά | Θέλω να πω τον πόνο μου | Αν μ' αγαπάς τις θάλασσες σταμάτα | Αν μ' αγαπάς στα σύννεφα περπάτα | Κόβω τις λέξεις μου μισές | Μήπως κι αντέξουνε την ερημιά | Θέλω να πω τον πόνο μου | Κλείνω τα μάτια μου αν θες | Να ανατείλουν μόνα τα κορμιά | Θέλω να πω τον πόνο μου

08. Χίλιες σιωπές Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Νίκος Ζούδιαρης | Στίχοι: Νίκος Ζούδιαρης
Στις βραδινές περιπλανήσεις μας | μες στης πόλης τον αχό | τις θαμπές φωνές των άγνωστων | σκορπάει ο αέρας εκεί κι εδώ | Μου κρατάς το χέρι σε κρατώ | με κοιτάς για μια στιγμή | το μεγάλο μας το όνειρο | σου εξηγώ με ένα φιλί | Και μετά δεν μιλάμε πολύ | γιατί το όνειρο ζει στη σιωπή | Με το βλέμμα στους περαστικούς | να ‘χα χίλιες σιωπές να ακούς | Στις βραδινές περιπλανήσεις μας | στης καρδιάς τις διαδρομές | πώς γεμίζει η νύχτα χρώματα | πώς φωτίζονται οι σκιές | Και δεν βρίσκω λόγια να σου πω | γιατί όλα έχουν φωνή | το μεγάλο μας το όνειρο | σου εξηγώ με ένα φιλί | Και μετά δε μιλάμε πολύ | γιατί το όνειρο ζει στη σιωπή | Με το βλέμμα στους περαστικούς | να ‘χα χίλιες σιωπές να ακούς

09. Δεν το αξίζεις Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Κώστας Λειβαδάς | Στίχοι: Κώστας Λειβαδάς
Ένα τσιγάρο ακόμα και φεύγεις | Ένα τσιγάρο ακόμα κι απ' τη νύχτα αυτή μη κλέβεις | Τόσα που έχεις, τι σου είναι να δώσεις | Ένα τσιγάρο ακόμα και σ' αυτό μη με προδώσεις | Άναψε τη φωτιά σου άναψε | Τα όνειρα μου άλλαξες | Μα εσύ δεν άλλαξες | Έλα δώσε μου, και θα φύγεις δώσε μου | Στο κορμί σου στρώσε μου | Να χαθούμε γι' άλλη μια φορά | Δεν το αξίζεις να σε θέλω | Δεν το αξίζεις μα σε θέλω | Ένα τσιγάρο ακόμα και φεύγεις | Έτσι κι αλλιώς δικό μου δε θα σ' έχω, τι αποφεύγεις | Όσο κι αν ψάχνω να μένω μακριά σου | Τόσο δε θέλω μια στιγμή να χάνω από κοντά σου

10. Δείξε μου ποιος μ' αγαπάει Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Νίκος Πορτοκάλογλου | Στίχοι: Κώστας Λειβαδάς
Τι να τα κάνω τα παράνομα σου τα παιχνίδια | Τι να τα κάνω και τα χάδια σου τα βιαστικά | Δείξε μου ποιος μ' αγαπάει | Δείξε μου ποιος μ' αγαπάει | Ποιος στ' αλήθεια μ' αγαπάει | Δείξε μου ποιος μ' αγαπάει | Μια φορά-έλα δείξε μου μια φορά | Με τον πόνο μου ποιος πονά | Πες μου ποιος με πιστεύει | Πλάι μου ποιος πολεμά | Μια φορά-έλα δείξε μου μια φορά | Με το γέλιο μου ποιος γελά | Πες μου ποιος το αντέχει | Να μ' έχει στη καρδιά | Δείξε μου ποιος μ' αγαπάει | Τι να τα κάνω τα παράνομα σου τα παιχνίδια | Τι να τα κάνω και τα βράδια σου τα δανεικά | Δείξε μου ποιος μ' αγαπάει | Δείξε μου ποιος μ' αγαπάει | Ποιος στ' αλήθεια μ' αγαπάει | Δείξε μου ποιος μ' αγαπάει

11. Στα σύννεφα Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου | Στίχοι: Γιώργος Ανδρέου
Κι αν χαθείς | Κι αν χαθώ | Κι αν ξεχαστείς | Κι αν ξεχαστώ | Είσαι εδώ και είμαι εδώ | Είσαι εδώ για μένα | Κι είμαι εδώ για σένα | Είσαι εσύ για μένα | Και είμαι εγώ για σένα | Σ' αγαπώ κι ονειρεύομαι | Μαζί σου πως πετώ ψηλά | Στα σύννεφα | Μη μιλάς | Μη με πονάς | Είσαι εδώ, τώρα είσαι εδώ | Κι είμαι εδώ, τώρα είμαι εδώ | Είσαι εδώ για μένα | Κι είμαι εδώ για σένα | Μόνο εσύ για μένα | Μόνο εγώ για σένα

12. Έρωτας τάχα Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Μυρτιώτισσα
Έρωτας τάχα να ’ν’ αυτό | που έτσι με κάνει να ποθώ | τη συντροφιά σου, | που σαν βραδιάζει, τριγυρνώ | τα φωτισμένα για να δω | παράθυρά σου; | Έρωτας να ’ναι η σιωπή | που όταν σε βλέπω, μου το κλει | σφιχτά το στόμα, | που κι όταν μείνω μοναχή, | στέκω βουβή κι εκστατική | ώρες ακόμα; | Έρωτας να ’ναι ή συμφορά, | με κάποιου αγγέλου τα φτερά | που έχει φορέσει, | κι έρχετ’ ακόμη μια φορά | με τέτοια δώρα τρυφερά | να με πλανέσει; | Μα ό,τι και να ’ναι, το ποθώ, | και καλώς νά ’ρθει το κακό | που είν’ από σένα | θα γίνει υπέρτατο αγαθό, | στα πόδια σου αν θα σωριαστώ | τ’ αγαπημένα.

13. Τα ξένα χέρια Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Όποιος μεγάλωσε στα ξένα χέρια | κι ήπιε το δάκρυ της ορφάνιας το πικρό | αυτός γνωρίζει τι θα πει | να τρως με πόνο το ψωμί | όταν βρεθείς χωρίς προστάτη στη ζωή | Είναι πικρά είναι βαριά τα ξένα χέρια | τα ξένα χέρια είναι μαχαίρια | Και στην αγάπη μου τα όνειρά μου | κι αυτά γκρέμισαν από της μοίρας την οργή | αυτός που μου 'χε υποσχεθεί | πως θα μ' αλλάξει τη ζωή | κι αυτός δεν είχε μες τα στήθια του ψυχή

14. Καίγομαι, καίγομαι Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Όταν γεννιέται ο άνθρωπος | ένας καημός γεννιέται | όταν φουντώνει ο πόλεμος | το αίμα δε μετριέται | Καίγομαι, καίγομαι | ρίξε κι άλλο λάδι στη φωτιά | πνίγομαι, πνίγομαι | πέτα με σε θάλασσα βαθιά | Ορκίστηκα στα μάτια σου | που τα ‘χα σαν βαγγέλιο | τη μαχαιριά που μου ‘δωκες | να σου την κάμω γέλιο | Καίγομαι, καίγομαι | ρίξε κι άλλο λάδι στη φωτιά | πνίγομαι, πνίγομαι | πέτα με σε θάλασσα βαθιά | Μα συ βαθιά στην κόλαση | την αλυσίδα σπάσε | κι αν με τραβήξεις δίπλα σου | ευλογημένος να ‘σαι | Καίγομαι, καίγομαι | ρίξε κι άλλο λάδι στη φωτιά | πνίγομαι, πνίγομαι | πέτα με σε θάλασσα βαθιά

15. Κάτω απ' τη μαρκίζα Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Ό,τι από σένα τώρα έχει μείνει | σε μια φωτογραφία της στιγμής | είναι αυτό που δεν τολμούν τα χείλη | σ' εκείνο το τοπίο της βροχής. | Όλα μου λεν πως έχεις κιόλας φύγει | κι ας λάμπει η ξενοιασιά της εκδρομής. | Εσύ όπου να πας, σ' όποιο ταξίδι, | σε λάθος στάση θα κατεβείς. | Χρόνια μετά και κάτω απ' τη μαρκίζα | σε βρήκα που 'ρθες για να μη βραχείς, | ίδια η βροχή τα μάτια σου τα γκρίζα | μα τίποτα, όπως πάντα, δε θα πεις. | Μονάχα εγώ ρωτώ χωρίς ελπίδα | πού μένεις, πού κοιμάσαι και πώς ζεις, | κι εσύ που ξέρεις όσα η καταιγίδα | δεν έχεις κάτι για να μου πεις.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης