Πέμπτη, 3 Μαρτίου 2016

Περάσαμε με κόκκινο



















Η Πάολα σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Κουβέντα στην κουβέντα Τραγούδι: Πάολα
Μουσική: Χρήστος Δάντης | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Το σημάδι στο λαιμό σου δεν το είχες φως μου χθες | Κι οι κακές οι γλώσσες λένε | Πως εμένα δε με θες | Και κουβέντα στην κουβέντα | Ο καημός μεγάλωνε | Και μου φέραν ντοκουμέντα πως κοιμάσαι μ’ άλληνε | Και ποτήρι το ποτήρι | Το μπουκάλι τέλειωνε | Για της άλλης το χατήρι η ζωή μου έλιωνε. | Τα γλυκά τα μάτια φως μου χαμηλώνεις κι όλο κλαις | Κι ήρθαν και μου βάλαν λόγια | Και μ’ ανάψανε φωτιές | Και κουβέντα στην κουβέντα | Ο καημός μεγάλωνε | Και μου φέραν ντοκουμέντα πως κοιμάσαι μ’ άλληνε | Και ποτήρι το ποτήρι | Το μπουκάλι τέλειωνε | Για της άλλης το χατήρι η ζωή μου έλιωνε.

02. Θα ΄θελα απόψε να σε δω Τραγούδι: Πάολα
Μουσική: Γιώργος Νάτσιος | Στίχοι: Λάζαρος Χατζημελετίου
Δε σου μιλώ, δε μου μιλάς | κι όλα τελειώσαν πια για μας | πέρασε απόψε ο Βοριάς | κι έφερε τ’ άρωμά σου | Ο χωρισμός είναι μπελάς | δεν τρως, δεν πίνεις, δε γελάς | να `ξερα απόψε πού γυρνάς | κι αν είμαι στην καρδιά σου | Θα `θελα απόψε να σε δω | λίγα λεπτά πριν κοιμηθώ | τώρα που λιώμα απ’ το πιοτό παραμιλάω | Θα `θελα απόψε να σε δω | έστω σαν σκέψη στο μυαλό | κι όσο υπάρχεις σ’ αγαπώ, θα σ’ αγαπάω | Δεν ξέρω πια πού να σε βρω | στη λογική, στον πανικό | ξέρω απλά πως σ’ αγαπώ | δεν έχω πού να πάω | Ο χωρισμός είναι μπελάς | δεν τρως, δεν πίνεις, δε γελάς | να `ξερα απόψε πού γυρνάς | κι αν είμαι στην καρδιά σου | Θα `θελα απόψε να σε δω | λίγα λεπτά πριν κοιμηθώ | τώρα που λιώμα απ’ το πιοτό παραμιλάω | Θα `θελα απόψε να σε δω | έστω σαν σκέψη στο μυαλό | κι όσο υπάρχεις σ’ αγαπώ, θα σ’ αγαπάω

03. Κατέβα, Θεέ μου, χαμηλά Τραγούδι: Πάολα
Μουσική: Πάνος Καπίρης | Στίχοι: Αντώνης Παππάς
Έφυγε και πήρε όσα είχα | κι όλους μου τους λόγους που υπήρχα | μ’ άφησε σαν σπίτι ρημαγμένο | σε βαρύ χειμώνα εκτεθειμένο | Και γυρεύω μες στην μοναξιά μου | κάποιον για ν’ ακούσει την καρδιά μου | Κατέβα Θέε μου χαμήλα | κράτα μου απόψε συντροφιά | έχω ανάγκη ένας φίλος να με νιώσει | Μην με κοιτάς από ψηλά | πες μου ποια είναι η γιατρειά | όταν τα μάτια που αγαπάς σ’ έχουν προδώσει | Έφυγε και πήρε όσα είχα | κι άπλωσε παντού τη μαύρη νύχτα | της ζωής μου έσβησε τα φώτα | στης αβύσσου μ’ άφησε την πόρτα | Να γυρεύω μες στην ερημιά μου | κάποιον να του πω τα βάσανά μου | Κατέβα Θέε μου χαμήλα | κρατά μου απόψε συντροφιά | έχω ανάγκη ένας φίλος να με νιώσει | Μην με κοιτάς από ψηλά | πες μου ποια είναι η γιατρειά | όταν τα μάτια που αγαπάς σ’ έχουν προδώσει

04. Να ξαναρθείς πάλι Τραγούδι: Πάολα
Μουσική: Γιώργος Νάτσιος | Στίχοι: Πάολα
Το μυαλό μου θολώνει | και σκοτάδι υπάρχει εδώ | πες μου τι να αγκαλιάσω | πόσο ήρεμα να κοιμηθώ | Έλα μόνο για λίγο | φίλησε μου τα χείλη ξανά | κάνε με να ματώσω | για άλλη μια φορά | Να ξαναρθείς πάλι | αγάπη μεγάλη | να ξαναρθείς πίσω | έλα για να ζήσω | Το μυαλό μου θολώνει | και κανείς δεν υπάρχει εδώ | νιώσε λίγο τι νιώθω | έχω ψάξει παντού να σε βρω | Έλα μόνο για λίγο | φίλησε μου τα χείλη ξανά | κάνε με να ματώσω | για άλλη μια φορά | Να ξαναρθείς πάλι | αγάπη μεγάλη | να ξαναρθείς πίσω | έλα για να ζήσω

05. Περάσαμε με κόκκινο Τραγούδι: Πάολα
Μουσική: Τάσος Αλευράς | Στίχοι: Τάσος Αλευράς
Ξεθωριασμένη ζωγραφιά λείπει το χρώμα κι η χαρά | απ’ τις καρδιές μας | νίκησε πάλι ο εγωισμός αυτό ο μόνιμος εχθρός | που καταστρέφει όλες τις στιγμές μας | Στη μάχη ποιος θα επιβληθεί αρκεί να υπάρχει υπερβολή | τι κι αν στο τέλος μας πονάει | πόσο θ’ αντέξει το φιλί πόσο μπορεί να συγχωρεί | και να ξεχνάει | Χάνεται η αγάπη και δε γυρνά | του έρωτα το βέλος μας προσπερνά | προλάβαμε να πούμε σ’ αγαπώ μα δεν το νιώσαμε | περάσαμε με κόκκινο κι οι δυο κι έτσι τελειώσαμε | Θα `θελα πίσω να γυρνώ το χρόνο για να διορθώσω | τόσα λάθη | τη μάχη θα `κανα γιορτή και τις φωνές μας μουσική | αντί ν’ αφήσω να σκοτώσουν την αγάπη | Τώρα κανένας δε μιλά σιωπή και φόβος κυβερνά | μες τις ψυχές μας | ξέρω μετάνοιωσες και συ να επιμένεις να πληθαίνεις | τις πληγές μας | Χάνεται η αγάπη και δε γυρνά | του έρωτα το βέλος μας προσπερνά | προλάβαμε να πούμε σ’ αγαπώ μα δεν το νιώσαμε | περάσαμε με κόκκινο κι οι δυο κι έτσι τελειώσαμε

06. Φύγε Τραγούδι: Πάολα
Μουσική: Γιώργος Νάτσιος | Στίχοι: Πάολα
Όνειρα που κάναμε | τώρα τα ξεχνάς | λόγια που δεν είπαμε | τι τα συζητάς | Έκανες το λάθος σου | για άλλη μια φορά | ψέμα ήταν τα λόγια σου | ψέμα τα φιλιά | Φύγε δεν αντέχω φύγε | φύγε πριν να τρελαθώ | δεν αξίζει να πονάω | και μαζί σου πια να ζω | Φύγε είσαι λάθος φύγε | φύγε τώρα μακριά | τα φιλιά, την αγκαλιά σου | δεν τα θέλω άλλο πια | Όταν μου πες σ' αγαπώ | κόπηκα στα δυο | τα παλιά μας έφερα | πάλι στο μυαλό | Δεν πιστεύω όμως ξανά | όλα αυτά που λες | να ξέρα δεν ντρέπεσαι | πως τα λες και κλαίς | Φύγε δεν αντέχω φύγε | φύγε πριν να τρελαθώ | δεν αξίζει να πονάω | και μαζί σου πια να ζω | Φύγε είσαι λάθος φύγε | φύγε τώρα μακριά | τα φιλιά, την αγκαλιά σου | δεν τα θέλω άλλο πια | Φύγε δεν αντέχω φύγε | φύγε πριν να τρελαθώ | δεν αξίζει να πονάω | και μαζί σου πια να ζω | Φύγε είσαι λάθος φύγε | φύγε τώρα μακριά | μόνο χωριστά αν ζούμε | θα περάσουμε καλά

07. Πως μ’ αφήνεις να ζω Τραγούδι: Πάολα
Μουσική: Γιώργος Νάτσιος | Στίχοι: Πάολα
Πως μ’ αφήνεις να ζω χωρίς εσένα | τα όνειρά μου είναι πια σκορπισμένα | πως μ’ αφήνεις να ζω, μακριά σου εγώ | πως μ’ αφήνεις να ζω χωρίς εσένα | Ομίχλη και ζάλη φωτιά στη σκανδάλη | που πάτησες και με χτυπάς | Κοντά μου δεν είσαι, το χάδι σου νιώθω | και πλάι μου να περπατάς | Μπλε τα φεγγάρια φωτιά μου τα βράδια | το άρωμά σου ήρθε από δω | Ποιος να το φέρνει αέρας μεγάλος | που πήρε το σ’ αγαπώ | Πως μ’ αφήνεις να ζω χωρίς εσένα | τα όνειρά μου είναι πια σκορπισμένα | πως μ’ αφήνεις να ζω, μακριά σου εγώ | πως μ’ αφήνεις να ζω χωρίς εσένα | Το όνειρο πάει, ποια πόρτα χτυπάει | ποιον βρίσκει και σε ποιον μιλά | Τι ψάχνει τι θέλει σε άγνωστα μέρη | που εκεί δε θα είναι καλά | Μες τη σιωπή μου, η αναπνοή μου | που γρήγορα νιώθω κυλά | Και η φωνή μου και η κραυγή μου | βοήθεια φωνάζει ξανά | Πως μ’ αφήνεις να ζω χωρίς εσένα | τα όνειρά μου είναι πια σκορπισμένα | πως μ’ αφήνεις να ζω, μακριά σου εγώ | πως μ’ αφήνεις να ζω χωρίς εσένα

08. Το αμαρτωλό Τραγούδι: Πάολα
Μουσική: Χρήστος Δάντης | Στίχοι: Δημήτρης Τσάφας
Το αμαρτωλό, το χειλάκι σου, | έσταξε και ήπια το φαρμάκι σου. | Το αμαρτωλό, το χαδάκι σου, | το κορμί μου κάνει παιχνιδάκι σου. | Το αμαρτωλό, το κορμάκι σου, | με μάγεψε και τρέχω σαν σκλαβάκι σου. | Το αμαρτωλό, το χαδάκι σου, | μ’ έκανε και μπήκα στο τρυπάκι σου. | Ω, ξελόγιασε με | Ω, και μέθυσέ με | Ω, φιλιά και χάδια | Ω, φωτιά στα βράδια | Δε με νοιάζει για σένα ας καώ, | άνευ όρων δική σου η καρδιά μου, | δεν με νοιάζει το βράδυ αυτό, | το φιλί σου φωτιά στα όνειρά μου, στα όνειρά μου. | Το αμαρτωλό, το φιλάκι σου, | πάνω στο λαιμό μου ραβασάκι σου. | Το αμαρτωλό, το μεράκι σου, | την καρδιά μου κάνει ζητιανάκι σου. | Ω, ξελόγιασε με | Ω, και μέθυσέ με | Ω, φιλιά και χάδια | Ω, φωτιά στα βράδια | Δε με νοιάζει για σένα ας καώ, | άνευ όρων δική σου η καρδιά μου, | δεν με νοιάζει το βράδυ αυτό, | το φιλί σου φωτιά στα όνειρά μου, στα όνειρά μου...

09. Αχ, πόσο μου λείπεις Τραγούδι: Πάολα
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Θεόδωρος Άγγελος
Σαν του ρολογιού τους δείκτες | τριγυρίζω μες στις νύχτες | τι να κάνω στ’άδειο σπίτι | αφού η μορφή σου λείπει | Σαν τον άνεμο σκορπάω | και όπου με πηγαίνει πάω | πουθενά δε σταματάω | λείπεις και σ’αναζητάω | Αχ πόσο μου λείπεις, μου λείπεις εσύ | σ’έχω επιθυμήσει ψυχή μου πολύ.. | Αχ πόσο μου λείπεις, μου λείπεις εσύ | Να σ’αναπληρώσει κανείς δεν μπορεί.. | Αχ πόσο μου λείπεις, μου λείπεις εσύ | σ’έχω επιθυμήσει ψυχή μου πολύ.. | Αχ πόσο μου λείπεις, μου λείπεις εσύ | Να σ’αναπληρώσει κανείς δεν μπορεί.. | Σαν τον ναυαγό στο κύμα | το παλεύω, μα τι κρίμα | δεν μπορώ να σε ξεχάσω | ούτε να σε ξεπεράσω | Σαν αφίσα κολλημένη | που στα δυο είναι κομμένη | μοιάζει τώρα η καρδιά μου | μακριά σου έρωτα μου | Αχ πόσο μου λείπεις, μου λείπεις εσύ | σ’έχω επιθυμήσει ψυχή μου πολύ.. | Αχ πόσο μου λείπεις, μου λείπεις εσύ | Να σ’αναπληρώσει κανείς δεν μπορεί.. | Αχ πόσο μου λείπεις, μου λείπεις εσύ | σ’έχω επιθυμήσει ψυχή μου πολύ.. | Αχ πόσο μου λείπεις, μου λείπεις εσύ | Να σ’αναπληρώσει κανείς δεν μπορεί..

10. Σ’ αγαπάω στο δηλώνω Τραγούδι: Πάολα
Μουσική: Γιώργος Νάτσιος | Στίχοι: Πάολα
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

11. Θέλω να φύγω Τραγούδι: Πάολα
Μουσική: Τάσος Αλευράς | Στίχοι: Τάσος Αλευράς
Πόσο πονάω να ξερες να ξερες πόσο | τι μου στοιχίζει μια αγάπη να τελειώσω | αυτό που ζούσα μέχρι χθες ήταν μαρτύριο | μαχαίρι μέσα στη καρδιά βασανιστήριο | θέλω να φύγω για να ξεφύγω | από τη σκέψη σου που ακόμα με πονά | θέλω να φύγω και να αποφύγω | το κάθε τι που με γυρίζει στα παλιά | πόσο πονάω να ξερες να ξερες πόσο | πόσες φορές το ίδιο λάθος να πληρώσω | η αγάπη σου μόνο πληγές πίσω αφήνει | στάχτη το όνειρο μου κάνει και με σβήνει | θέλω να φύγω για να ξεφύγω | από τη σκέψη σου που ακόμα με πονά | θέλω να φύγω και να αποφύγω | το κάθε τι που με γυρίζει στα παλιά

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης