Παρασκευή, 11 Μαρτίου 2016

Αποδημίες





















01. Μια φυσαρμόνικα Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κώστας Γεωργουσόπουλος
Μια φυσαρμόνικα το δειλινό | Τον άνεμο κυνήγησε | Και με τ’ αστέρι το γοργό | Κρυφά σε φίλησε | Μια φυσαρμόνικα το δειλινό | Θρηνούσε στο μπαλκόνι μου | Κι εγώ το μαύρο ουρανό | Ρωτούσα μόνη μου | Βάλε σημάδια νά ’ρθω να σε βρω | Με του νοτιά τα κύματα | Πες μου ποιο δρόμο να διαβώ | Ν’ ακούς τα βήματα | Μια φυσαρμόνικα το δειλινό | Με πλάνεψε και χάθηκε | Και πριν αρπάξω τον σκοπό | Η γη βουβάθηκε

02. Η πικραμένη Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κώστας Γεωργουσόπουλος
Ο κόσμος ράγισε και μένει | χωρίς να στάξει κόμπος δάκρυ, | καθώς στης καλαμιάς την άκρη | στέκει μια πικραμένη. | Κρατώ στο χέρι το μαχαίρι | που είναι ταίρι της ψυχής σου, | στο προσκεφάλι μου κοιμήσου, | στο πιο γλυκό καρτέρι. | Κουράστηκα μα να κοιτάζω, | να περιμένω σε μιαν άκρη, | να τρέξει το στερνό σου δάκρυ | προτού να σε σκοτώσω. | Ο κόμπος ράγισε και μένει | χωρίς να στάξει κόμπος δάκρυ | καθώς στης καλαμιάς την άκρη | στέκει μια πικραμένη.

03. Άκρη του κόσμου Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κώστας Γεωργουσόπουλος

04. Φυσά μαΐστρος Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κώστας Γεωργουσόπουλος

05. Ταξίδι δίχως γυρισμό Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κώστας Γεωργουσόπουλος

06. Στάσου λίγο Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κώστας Γεωργουσόπουλος

07. Κι αν σ' αγαπώ δε σ' ορίζω Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Γιώργος Παπαστεφάνου
Σκέπασ' η νύχτα το πρωί | τη μοναξιά μου να μην δει | την ερημιά μου σου φέρνω | δίπλα σου γέρνω και προσκυνώ. | Κι αν σ' αγαπώ δεν σ' ορίζω | δάκρυα ποτίζω τον ουρανό. | Πού ταξιδεύεις και γελάς | πες μου γιατί δεν μ' αγαπάς | μ' άστρα κεντώ τα μαλλιά σου | μα την καρδιά σου δεν την κρατώ. | Κι αν σ' αγαπώ δεν σ' ορίζω | μήτε κι ελπίζω να γιατρευτώ. | Βάζω το χέρι στην καρδιά | και σου ζητώ παρηγοριά | η ερημιά που με πνίγει | μέσα μου σμίγει το στεναγμό. | Κι αν σ' αγαπώ δεν σ' ορίζω | και τριγυρίζω δίχως σκοπό.

08. Όταν η νύχτα Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Ανθή Κασταλία
Όταν το βράδυ είναι βαρύ | Κανείς δεν ξέρει να σου πει | Και να σου βρει άλλη ψυχή. | Όταν τα άστρα είναι θολά | Κι ο άνεμος χωρίς φτερά | Χωρίς καρδιά θα 'ναι η νυχτιά. | Μπορείς μονάχα να σταθείς | Εκεί που η νύχτα πέφτει | Και τ' όνειρό μου θε να δεις | Στα μάτια σου καθρέφτη.

09. Έλα μικρή αυγή Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Γιώργος Παπαστεφάνου

10. Αυγουστιάτικο φεγγάρι Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Αλέξης Αλεξόπουλος

11. Τάχα γιατί Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Γιώργος Παπαστεφάνου
Τάχα γιατί | Στον ξάστερο ουρανό | Σεργιάνι μακρυνό | Εβγήκαν τα πουλιά | Τάχα γιατί | Ο ήλιος απαλά | Στο σπίτι μου γλιστρά | Και λάμπει το πρωί | Τάχα γιατί | Το κύμα το ξανθό | Κοράλλια απ’ το βυθό | Μου στέλνει και γελά | Θα’ναι γιατί | Η αγάπη μου περνά | Μες στ’όνειρο διαβαίνει | Και χαιρετά | Θα’ναι γιατί | Η αγάπη μου κοιτά | Τον στεναγμό μου παίρνει | Και τον φιλά

12. Μικρό ταξίδι στο γιαλό Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Γιώργος Παπαστεφάνου
Φυσά της νύχτας η πνοή | και το φεγγάρι πέρα εκεί | πλέκει όνειρα, δίχτυα κεντά | και την καρδιά μου τη μεθά. | Σφιχτά το χέρι σου κρατώ | το βλέμμα σου ανασαίνω | μικρό ταξίδι στο γιαλό | πώς σ' αγαπώ, πώς σ' αγαπώ.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης