Τετάρτη, 30 Μαρτίου 2016

Να διώξω τα σύννεφα





















Η Καίτη Χωματά σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Να διώξω τα σύννεφα Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Ηλέκτρα Παπακώστα | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Της νύχτας κυλάνε οι ώρες | τον ύπνο μου διώχνει η βροχή, | φοβάμαι μην σ' άρπαξαν μπόρες | κι απόμεινα εγώ μοναχή | φοβάμαι μην σ' άρπαξαν μπόρες | κι απόμεινα εγώ μοναχή | Να διώξω τα σύννεφα | θα γίνω αγέρι | να φέγγω στο δρόμο σου | θα γίνω αστέρι | κι αν πάλι τ' απόβραδο | καημό θα μου φέρει | θα μείνω στο δρόμο σου | να γίνω φωτιά | Να διώξω τα σύννεφα... | Την πόρτα χτυπάει αγέρας | το σπίτι βαραίνει σιωπή | γυρεύω το φέγγος της μέρας | ζητώ τη δική σου φωνή | γυρεύω το φέγγος της μέρας | ζητώ τη δική σου φωνή | Να διώξω τα σύννεφα... | Της νύχτας κυλάνε οι ώρες | τον ύπνο μου πήρε η βροχή | μη χάθηκες σ' άγνωστες χώρες | μη σ' έδεσαν ξένοι καημοί | μη χάθηκες σ' άγνωστες χώρες | μη σ' έδεσαν ξένοι καημοί | Να διώξω τα σύννεφα...

02. Για ποιον θα τραγουδώ Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιώργος Κοντογιώργος | Στίχοι: Γιώργος Παπαστεφάνου
Το παράθυρό μου έμεινε κλειστό, | το μικρό φεγγάρι, χάθηκε κι αυτό, | νύχτα σε θυμάμαι, μέρα σε ζητώ, | τώρα για ποιόν θα τραγουδώ, | νύχτα σε θυμάμαι, μέρα σε ζητώ, | τώρα για ποιόν θα τραγουδώ. | Τα χλωμά σου μάτια θα με κυνηγούν, | οι παλιές οι μέρες δεν θα ξαναρθούν, | πώς να σε ξεχάσω, να μη σ' αγαπώ, | τώρα για ποιόν θα τραγουδώ, | πώς να σε ξεχάσω, να μη σ' αγαπώ, | τώρα για ποιόν θα τραγουδώ. | Το χαμόγελό σου έσβησε πικρό, | είπες πως θα πάρεις δρόμο μακρινό, | νύχτα σε θυμάμαι, μέρα σε ζητώ, | τώρα για ποιόν θα τραγουδώ, | νύχτα σε θυμάμαι, μέρα σε ζητώ, | τώρα για ποιόν θα τραγουδώ. | Τα χλωμά σου μάτια θα με κυνηγούν, | οι παλιές οι μέρες δεν θα ξαναρθούν, | πώς να σε ξεχάσω, να μη σ' αγαπώ, | τώρα για ποιόν θα τραγουδώ, | πώς να σε ξεχάσω, να μη σ' αγαπώ, | τώρα για ποιόν θα τραγουδώ.

03. Η μπαλάντα της Καίτης Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κώστας Κωτούλας
Μέρες μένω μοναχή, | μ' άδεια τη ψυχή σε ψάχνω. | Νύχτες μέσα στη σιωπή, | έρημο παιδί σε ψάχνω. | Πέταξες σαν πουλί, τι θα ωφελεί | αν με κερδίσει ο πόνος. | Πέταξε να με βρεις, έλα μην αργείς | πριν με προλάβει ο χρόνος. | Μήνες με τη προσμονή | Θεέ μου πώς αργεί να φτάσει, | χρόνια. Να 'ρθει ένα πρωί | κι όλη μου η ζωή ν' αλλάξει. | Πέταξες σαν πουλί, τι θα ωφελεί | αν με κερδίσει ο πόνος. | Πέταξε να με βρεις, έλα μην αργείς | πριν με προλάβει ο χρόνος.

04. Η Ελένη στο μπαλκόνι Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κώστας Κωτούλας
Νύχτα μέρα στο μπαλκόνι | και με ήλιο και με χιόνι | η Ελένη περιμένει | μα εκείνος πουθενά, | δεν τη νοιάζει η φλυαρία | άφησε και τα βιβλία | κάθεται δυστυχισμένη | στο μπαλκόνι της ψηλά. | Κυριακή γιορτή Ελένη | η παρέα περιμένει | ξέχασέ το, το μπαλκόνι | είν' ωραία η ζωή, | Κυριακή γιορτή Ελένη | μη μας κάνεις την καημένη | πάψε πια να μένεις μόνη | απ' το βράδυ ως το πρωί. | Μην τη σκέφτεσαι Ελένη | την αγάπη τη χαμένη | στη ζωή θα συναντήσεις | χίλιες-δυο αναποδιές, | τα παιδιά σού τραγουδάνε | όλα σου χαμογελάνε | είναι δύσκολο να ζήσεις | άλλες τέτοιες Κυριακές.

05. Αυγουστιάτικο φεγγάρι Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Αλέξης Αλεξόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

06. Τα δειλινά Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Έφυγες και πήγες μακριά, | σύννεφα σκεπάσαν την καρδιά, | σβήσαν απ' τα χείλη τα τραγούδια, | γύρω μαραθήκαν τα λουλούδια. | Και τα δειλινά | μια φωνή μου ψιθυρίζει | μυστικά | δε θα γυρίσεις πια. | Στους μεγάλους δρόμους περπατώ, | με το βλέμμα μου σ' αναζητώ, | λες κι αντιλαλούν τα βήματά σου | και ο πόνος με τραβάει κοντά σου. | Και τα δειλινά | μια φωνή μου ψιθυρίζει | μυστικά | δεν θα γυρίσεις πια. | Στα κλαδιά σωπαίνουν τα πουλιά, | έρημη η παλιά μας η φωλιά, | φύτρωσε στην πόρτα μας χορτάρι, | απ' τα χέρια μου σ' έχουνε πάρει. | Μα τα δειλινά | μια φωνή μου ψιθυρίζει | μυστικά | δε θα γυρίσεις πια.

07. Ο χωρισμός Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Κι αν θα διαβείς, κι αν θα διαβείς τον ουρανό | κι αν πας ψηλά, κι αν πας ψηλά στ' αστέρια | την συντροφιά, την συντροφιά μου θα ζητάς | και τα δικά, και τα δικά μου χέρια. | Γιατί τα χέρια είναι σκοινιά | και τα κορμιά καράβια | κι όποιος τα κόβει τα σκοινιά | μένει η καρδιά του άδεια. | Κι αν πας σε α, κι αν πας σε άλλη θάλασσα | σε άλλη γη, σε άλλη γη να μείνεις | δε θα βρεθεί, δε θα βρεθεί ν' αναπαυτείς | τον πόνο σου, τον πόνο σου ν' αφήνεις. | Γιατί τα χέρια είναι σκοινιά | και τα κορμιά καράβια | κι όποιος τα κόβει τα σκοινιά | μένει η καρδιά του άδεια.

08. Το σγουρόμαλλο αγόρι Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Δημήτρης Μαχαιρίτσας | Στίχοι: Φίλη Μαχαιρίτσα
Μην καρτερείς το σγουρόμαλλο αγόρι | έφυγε με το νοτιά | άφρισε η θάλασσα στο ξεροβόλι | άραξε σ’ άλλη στεριά | Και σαν της λυγαριάς τα φύλλα | σε δέρνει μια ανατριχίλα | λόγια γλυκά με τον άνεμο στέλνεις | με το μπάτη | Αν είναι να `ρθει θε να ρθει | και δίπλα σου θε να σταθεί | λόγια γλυκά για να σου πει | λόγια αγάπης | Δεν ωφελεί να προσμένεις τα βράδια | να τον γυρεύεις παντού | ψάχνεις καράβια σταθμούς και λιμάνια | δίχως να βρεις από πού | Και σαν της λυγαριάς.... | Αν είναι να `ρθει ...

09. Ταξίδι δίχως γυρισμό Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κώστας Γεωργουσόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

10. Περιπλάνηση Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Νίκος Μαμαγκάκης | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Τριγυρνώ σε γωνιές σκοτεινές, | δειλινά, πικρές φωνές. | Τριγυρνώ, τριγυρνώ. | Μα πες μου, τι να βρω;

11. Παντέρημο πουλί Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κώστας Γεωργουσόπουλος
Αγάπη μου πίκρες και κύματα | Στο προσκεφάλι μου ξαγρυπνούν | Μιλώ και πληθαίνουν τα βήματα | Χτυπούν την πόρτα μου για να μπουν | Παντέρημο πουλί | Το σπίτι κατοικεί | Κι ορφάνεψε στο στόμα το φιλί | Παντέρημο πουλί | Και ράγισεν η γη | Στο δάκρυ τυλιγμένη μια κραυγή | Αγάπη μου μαύρα μεσάνυχτα | Στο προσκεφάλι σου τ’αδειανό | Αφήνω τα χέρια μισάνοιχτα | Και ψάχνω γιατρευτά να σε βρω

12. Ταξιδιώτης της νύχτας Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Σπήλιος Μεντής | Στίχοι: Σπήλιος Μεντής
Της νύχτας ταξιδιώτης γυρνώ | με δίχως άστρα ουρανό, | διαβαίνω θάλασσες και βουνά | και δάση πυκνά, σκοτεινά. | Ελπίδα το φεγγάρι χλωμή, | τη συννεφιά τη θολή | την ξεγελά και χαμογελά | σε με και στη νύχτα δειλά. | Μα εσύ 'σαι γέννημα της αυγής | λουλούδι της χαραυγής | και σαν φανείς εγώ θα χαθώ | και ποτέ μου δεν θα σε βρω.

13. Τι να πει κανείς γι' αυτό το κορίτσι Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Νίκος Δανίκας | Στίχοι: Κωστούλα Μητροπούλου
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

14. Στάσου λίγο Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κώστας Γεωργουσόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

15. Ο γάμος Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιώργος Κριμιζάκης | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

16. Ο σταθμός Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Νίκος Δανίκας | Στίχοι: Κωστούλα Μητροπούλου
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

17. Βιάστηκα να σ' αγαπήσω Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιώργος Κριμιζάκης | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

18. Ήταν νύχτα του Απρίλη Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Ήταν νύχτα του Απρίλη στην άκρη του γιαλού | και τα "σ’ αγαπώ" που μου `πες δεν ήταν αλλουνού. | Ήταν δικά σου, ήταν δικά σου | και δεν τ’ αλλάζω με το φως των αστεριών. | Και τα φιλιά σου, και τα φιλιά σου | σαν την πνοή των ανθισμένων λουλουδιών. | Όλα πια ξεθωριασμένα και γύρω ερημιά | και γενήκαν τα όνειρά μου της νύχτας καταχνιά. | Δε μ’ αγαπούσες, δε μ’ αγαπούσες, | κίτρινο φύλλο η αγάπη στο βοριά. | Κι εγώ είμαι μόνη, μικρό αηδόνι | κι οι μέρες πίσω μου σβησμένα είναι κεριά.

19. Και ταξιδεύω Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

Ο δεύτερος δίσκος

01. Χριστινάκι Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Βασίλης Ρώτας
Δώδεκα αγόρια του σχολειού κι η Χριστινιώ μια τάξη | μη βρέξει και μη στάξει | Τ' αγόρια τ' ορκιστήκανε στην παλικαροσύνη | να κλέψουν τη Χριστήνη | Βαρκούλαν αρματώνουνε με σταυρωτό πανάκι | Χριστίνα, Χριστινάκι | Έμπα καλή στη βάρκα μας, να πάμε και να 'ρθούμε | τραγούδι που θα πούμε | Τ' αστέρια τρεμουλιάζουνε στου Ζέφυρου το χάδι | το όμορφο τούτο βράδυ | Σπαρμένο χρυσολούλουδα το πέλαγο λιβάδι | το όμορφο του το βράδυ | Το Χριστινάκι τραγουδά, της βάρκας κυβερνήτης | γλυκιά που είν' η φωνή της | Και λέει τραγούδι του έρωτα και για τον πόθο λέει | για το φιλί που καίει | Γέλια τραγούδια σώπασαν, τ' αγόρια συμπαλεύουν | μοχτούν, φιλί γυρεύουν | Κανείς δεν είναι στο κουπί, κανείς και στο τιμόνι | λαχτάρα που τούς ζώνει | Κι η βάρκα η ποθοπλάνταχτη πάει στων νερών τα βάθη | με του έρωτα τα πάθη | Δεν κλαίω τα δώδεκα παιδιά, τους νιους, τους μαθητάδες | τις δώδεκα μανάδες | Μόν' κλαίω τα μάτια τα γλαρά, το λυγερό κορμάκι | τ' αγρίμι το ελαφάκι | Που ήτανε δώδεκα χρονών, παρθένα Παναγιά μου | κι έλαμπε η γειτονιά μου

02. Στην ποταμιά σωπαίνει το κανόνι Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Ιάκωβος Καμπανέλλης
Στην ποταμιά | σωπαίνει το κανόνι | στην ερημιά | φτεροκοπάει ένα αηδόνι | Πετούν τα παλιομάχαιρα με χαρές και πάνε | πετούν τα παλιομάχαιρα, | οι γειτονιές αχολογάνε | Γελά ο Θεός | στο φως τ' αποσπερίτη | χαμογελά | στο δρόμο για το σπίτι

03. Ήρθε βοριάς, ήρθε νοτιάς Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Γιάγκος Αραβαντινός
Αγάπη μου σε γύρευα | σ’ αυγή και σε φεγγάρι | και στα ψηλά τα σύννεφα | σε γύρευα τυφλός, | μα ήρθε ο καιρός, ήρθε η βροχή | κι η δροσερή σου χάρη | αγάπη μου σε γύρεψα | γιατί ήσουν ουρανός. | Κι αν ο Θεός που σ’ έπλασε | με μιαν ευχή μεγάλη | να `χεις αστέρι στα μαλλιά | και μια χρυσή καρδιά, | στ’ αλώνια ευθύς υψώθηκε | το χρυσαφένιο στάρι | κι η αγάπη μου μ’ αγάπησε | γιατί ήμουν ουρανός. | Αγάπη μου πως σ’ έχασα | πως η καρδιά μου εστάθη | και τα πουλιά σ’ αρπάξανε | μες στην πολύ βροχή, | ήρθε νοτιάς, ήρθε βοριάς | το κύμα να σε πάρει | αγάπη μου που μού `φυγες | γιατί ήσουν ουρανός.

04. Τάχα γιατί Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Γιώργος Παπαστεφάνου
Τάχα γιατί | Στον ξάστερο ουρανό | Σεργιάνι μακρυνό | Εβγήκαν τα πουλιά | Τάχα γιατί | Ο ήλιος απαλά | Στο σπίτι μου γλιστρά | Και λάμπει το πρωί | Τάχα γιατί | Το κύμα το ξανθό | Κοράλλια απ’ το βυθό | Μου στέλνει και γελά | Θα’ναι γιατί | Η αγάπη μου περνά | Μες στ’όνειρο διαβαίνει | Και χαιρετά | Θα’ναι γιατί | Η αγάπη μου κοιτά | Τον στεναγμό μου παίρνει | Και τον φιλά

05. Μιλάς Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κώστας Γεωργουσόπουλος
Μιλάς και πίνω τη φωνή σου | τ’ αγέρι γέρνει στο κορμί σου | μιλάς τη γλώσσα του ανθού | του αναστεναγμού | και σ’ ανταμώνω στην ερημιά | και σ’ ανταμώνω στην ερημιά | Μιλάς και τρέχω στη φωνή σου | στο χώμα γείρε και κοιμήσου | μιλάς τη γλώσσα της ηχώς | που κυνηγάει το φως | και σ’ ανταμώνω στην ερημιά | και σ’ ανταμώνω στην ερημιά | Μιλάς και σβήνω τη φωνή σου | στο στόμα μου έχω το φιλί σου | μιλάς και ξέρω να σε βρω | μεσ’ στ’ αναφιλητό | και σ’ ανταμώνω στην ερημιά | και σ’ ανταμώνω στην ερημιά

06. Στην αμμουδιά Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιώργος Κοντογιώργος | Στίχοι: Κώστας Γεωργουσόπουλος
Στην αμμουδιά την ώρα την κρυφή | που τ' άστρο με τον άνεμο σαλπάρει | στην ξαστεριά χαράζω μια γραφή | να την διαβάζεις νύχτα με φεγγάρι... | Στην αμμουδιά φωνή καμιά... | Στην αμμουδιά περπάτησα σκυφτή | και σου έστειλα το δάκρυ με ένα κύμα | κι η ερημιά κι η θάλασσα βουβή | σημάδευαν της λύπης μου το βήμα... | Στην αμμουδιά φωνή καμιά... | Στην αμμουδιά γυρίζω μοναχή | και τις σπηλιές ρωτώ σαν τη γοργόνα | στην αμμουδιά με βρήκαν την αυγή | τα δυο πουλιά που σεργιανίζαν μόνα... | Στην αμμουδιά φωνή καμιά.

07. Μα θα ξανάρθεις Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Μαρία Κουγιουμτζή
Σαν θα `ρθει το πρωί ο ήλιος | τα μάτια σου δε θα τα δω | και πού σκιά να ξαποστάσω
και πού πηγή νερό να πιω. | Μα θα ξανάρθεις κάποιο βράδυ | θα με ζητήσεις θα με βρεις | κάτω από τ’ άσπρα βλέφαρά μου | θ’ ανοίξω πόρτα για να μπεις. | Όλη η αγάπη μες στα χέρια σου | και στην ξανθή την αμμουδιά | την παίρνουν γλάροι, περιστέρια | την ταξιδεύουν μακριά. | Μα θα ξανάρθεις κάποιο βράδυ | θα με ζητήσεις θα με βρεις | κάτω από τ’ άσπρα βλέφαρά μου | θ’ ανοίξω πόρτα για να μπεις.

08. Δυο φίλοι απ' το λιμάνι Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Ηλέκτρα Παπακώστα | Στίχοι: Νίκος Τζιγκουνάκης
Δυο φίλοι απ' το λιμάνι | Στη στράτα για σεργιάνι | Βγήκαν το δειλινό | Ψιλή βροχή τους πιάνει | Δυο φίλοι απ' το λιμάνι | Κλειστήκαν στο στενό | Φτάνει σούρουπο κι η νύχτα | Τις ψιχάλες δυναμώνει | Το σκοτάδι μεγαλώνει | Κι η βροχή δεν σταματά | Φτάνει σούρουπο κι η νύχτα | Τις ψιχάλες δυναμώνει | Το σκοτάδι γύρω απλώνει | Κι η καρδιά τους χτυπά | Δυο φίλοι απ' το λιμάνι | Με βήμα που δεν φτάνει | Γύρισαν τον παλιό | Τον δρόμο πού 'χαν κάνει | Δυο φίλοι απ' το λιμάνι | Κι ήρθε το πρωινό

09. Το νησί Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Νίκος Δανίκας | Στίχοι: Κωστούλα Μητροπούλου
Ήταν στον χάρτη ένα νησί | του βρήκες όνομα εσύ, | βρήκαμε πρίμο τον καιρό | και φύγαμε ένα πρωινό. | Ήταν στα μάτια σου χαρά | "θα σ’ αγαπώ παντοτινά" | μου `λεγες κι ήταν περιττό | να λέω πόσο σ’ αγαπώ. | Το νησί δεν το `λεγαν | την αγάπη λέγαμε, | το νησί δεν το `λεγαν | την αγάπη κλαίγαμε. | Ήταν οι ώρες μας μικρές | τις νύχτες έλεγες πως θες | να ζήσω όλη τη ζωή | σ’ αυτό το άγνωστο νησί. | Ήτανε Μάης κι η βροχή | ήρθε ένα βράδυ σιγανή, | γυρίσαμε τ’ άλλο πρωί | κι ήταν οι πόνοι πιο μικροί. | Το νησί δεν το `λεγαν | την αγάπη λέγαμε, | το νησί δεν το `λεγαν | την αγάπη κλαίγαμε.

10. Θα σου δώσω πέντε νύχτες Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιώργος Κριμιζάκης | Στίχοι: Ξενοφών Φιλέρης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

11. Μη με κοιτάς Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Έλλη Κιούση | Στίχοι: Έλλη Κιούση
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

12. Το παραμύθι μας Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιώργος Κριμιζάκης | Στίχοι: Παύλος Νιρβάνας
Μια φορα κι έναν καιρό ενα παλλικαρι | αρχοντα παιδί και ρηγισσας καμάρι, | μια παιδούλα αγάπησε, καλή ώρα, | όπως αγαπούν και τώρα. | Κι ήτανε φτωχιά η παιδούλα, μα είχε βιο της | κάλλη και δροσιές στο μερτικό της, | μα η αγάπη ειναι τυφλή, καλή ώρα, | όπως παντα σαν και τώρα. | Και το βασιλόπουλο ένα βραδυ | την αγκάλιασε κρυφά μες στο σκοταδι, | και τη φιλησε γλυκα, καλή ώρα, | ποιος το ξερει σαν και τώρα. | Την κορώνα της βαζει στο κεφάλι | και το στήθος της το κάνει προσκεφάλι | και της λέει λόγια γλυκά, κι ακόμα, | πόσα λένε στόμα-στόμα...

13. Το καράβι σφυρίζει Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Κιούρκας | Στίχοι: Γιάννης Κιούρκας
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

14. Το όνειρο Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Κώστας Μυλωνάς | Στίχοι: Κωστούλα Μητροπούλου
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

15. Όνειρά μου διαβάτες Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

16. Κάποτε κλάψαμε κι οι δυό Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Βέλλας | Στίχοι: Κώστας Κοφινιώτης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης