Τρίτη, 29 Μαρτίου 2016

Τα μεγάλα τραγούδια





















Ο πρώτος δίσκος

01. Στα τραγούδια που σου γράφω Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Μάνος Τσιλιμίδης
Δεν είσαι εδώ-και όλα χαμένα νωρίς | Δεν είσαι εδώ-μες τη ζωή μου κανείς | Δεν είσαι εδώ-μέρες και νύχτες βροχής | Δεν είσαι εδώ-άδειες σελίδες σιωπής | Στα τραγούδια που σου γράφω | βάζω λόγια αληθινά | την αλήθεια αντιγράφω, της ψυχής τα σκοτεινά | Στα τραγούδια που σου γράφω | βάζω λόγια της καρδιάς | και στο τέλος της βραδιάς | είσαι πληγή και με πονάς | Σε γυρεύω, όπου κι αν είσαι θα σε βρω | σε γυρεύω τα όριά μου ξεπερνώ | σε γυρεύω σ' ό,τι αγγίζεις κι αγαπάς | σε γυρεύω, τέλος δε γράφω εγώ για μας | Δεν είσαι εδώ-γέμισε ο κόσμος σκιές | Δεν είσαι εδώ-γίναν οι δρόμοι πληγές | Δεν είσαι εδώ-μεσ' τα τραγούδια του χθες | Δεν είσαι εδώ-χρόνια που γίναν στιγμές | Στα τραγούδια που σου γράφω | βάζω λόγια αληθινά | την αλήθεια αντιγράφω, της ψυχής τα σκοτεινά | Στα τραγούδια που σου γράφω | βάζω λόγια της καρδιάς | και στο τέλος της βραδιάς | είσαι πληγή και με πονάς | Σε γυρεύω, όπου κι αν είσαι θα σε βρω | σε γυρεύω τα όριά μου ξεπερνώ | σε γυρεύω σ' ό,τι αγγίζεις κι αγαπάς | σε γυρεύω, τέλος δε γράφω εγώ για μας | Σε γυρεύω, όπου κι αν είσαι θα σε βρω | σε γυρεύω τα όριά μου ξεπερνώ | Δεν είσαι εδώ-γέμισε ο κόσμος σκιές | Δεν είσαι εδώ-γίναν οι δρόμοι πληγές | Δεν είσαι εδώ-μεσ' τα τραγούδια του χθες | Δεν είσαι εδώ-χρόνια που γίναν στιγμές

02. Σχήμα λόγου Τραγούδι: Λ. Μαχαιρίτσας & Α. Βαρδής & Χ. & Π. Κατσιμίχας
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Κώστας Τριπολίτης
Ο λόγος δεν έχει λόγο να λέγεται | το λόγο αυτό εγώ τον σεβάστηκα | και να που η Τροία ακόμη καίγεται | και να ο Αδόλφος υψώνει τη σβάστικα | Νίκη, νίκη, νίκη | Συγκάτοικοι είμαστε όλοι στην τρέλα | κι εγώ δεν έχω για νοίκι | φορούσε μαύρο νυφικό η περσινή μας η κοπέλα | κι ο λόγος αυτός της ανήκει. | Ο λόγος δεν έχει λόγο να υψώνεται | ο λόγος ωμή τροφή για τους κόρακες | και να που η Ρώμη ακόμη σώνεται | και να οι Αννίβες με τρύπες στους θώρακες | Νίκη, νίκη, νίκη | Συγκάτοικοι είμαστε όλοι στην τρέλα | κι εγώ δεν έχω για νοίκι | φορούσε μαύρο νυφικό η περσινή μας η κοπέλα | κι ο λόγος αυτός της ανήκει. | Ο λόγος σαπίζει καταναλώνεται | στο λόγο αυτό κουβέντα δεν γίνεται | και να που ο Οιδίποδας τυφλώνεται | και να η Σαλώμη τα πέπλα της γδύνεται | Νίκη, νίκη, νίκη | Συγκάτοικοι είμαστε όλοι στην τρέλα | κι εγώ δεν έχω για νοίκι | φορούσε μαύρο νυφικό η περσινή μας η κοπέλα | κι ο λόγος αυτός της ανήκει.

03. Φεύγω Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Αντώνης Βαρδής & Χαρούλα Αλεξίου
Κάποτε έχτιζα ένα όνειρο τη μέρα, | τώρα η στράτα μου δεν πάει παραπέρα, | φεύγω, τώρα φεύγω. | Κάποτε κοίταζα τον ήλιο μες στα μάτια | κι αυτό τον ήλιο μου τον κάνανε κομμάτια, | φεύγω, τώρα φεύγω. | Τώρα ο ουρανός δε με φοβίζει όσο κι αν βρέχει, | τώρα η ελπίδα μου ταυτότητα δεν έχει, | φεύγω, τώρα φεύγω. | Φεύγω, φεύγω και παίρνω την καρδιά μου, | κι ένα τραγούδι συντροφιά μου, φεύγω, φεύγω. | Φεύγω, κι αφήνω πίσω μου συντρίμμια, | αρρωστημένους και αγρίμια, φεύγω, φεύγω, | φεύγω, τώρα φεύγω. | Δεν το αντέχω να βουλιάζω μες στο ψέμα, | τώρα κατάλαβα πως ήμουν ένα δέμα, | φεύγω, τώρα φεύγω. | θέλω να ζήσω τη ζωή μου έξω απ' τα μέτρα, | τώρα που σκλήρυνε η καρδιά μου σαν την πέτρα, | φεύγω, τώρα φεύγω. | Τώρα ο κόσμος και οι φωνές δε με τρομάζουν, | τώρα τα χέρια μου ένα σύνθημα χαράζουν, | φεύγω, τώρα φεύγω, φεύγω, τώρα φεύγω.

04. Άλλη μια φορά Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας & Αντώνης Βαρδής
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Μάνος Τσιλιμίδης
Μπορεί ο δρόμος να ‘χει κλείσει σα κελί | μπορεί ο πόνος να σε σβήσει σα κερί | μπορεί συγνώμη να μην πει ποτέ κανείς | μόνος σου μια νύχτα θα βρεθείς | Μπορεί απόψε όποιος φίλος κι αν με δει | αντί για μένα να αντικρίσει μια πληγή | χωρίς εκείνη δε με νοιάζει αν χαθώ | ζήσαμε πολλά εμείς οι δυο | Μια φορά η αγάπη η μεγάλη, άλλη μια φορά | στο μυαλό να φέρει ζάλη, άλλη μια φορά | κι όπου θέλει ας με βγάλει η καρδιά | μια φορά η αγάπη η μεγάλη, άλλη μια φορά | στο σημάδι ας με βάλει, άλλη μια φορά | κι όπου θέλει ας με βγάλει η καρδιά | για μια φορά | Μπορεί οι δρόμοι να σε πήγανε αλλού... | αγάπης νόμοι που τρελαίνουνε το νου | μπορεί απόψε μες στην τρέλα να χαθώ | ζήσαμε πολλά εμείς οι δυο | Μπορεί συγνώμη να μην πει ποτέ κανείς | μόνος σου μια νύχτα θα βρεθείς

05. Φεύγουν καράβια Τραγούδι: Βασίλης Παπακωνσταντίνου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Φεύγουν καράβια στο γιαλό | κι εγώ τους γνέφω στο καλό | κι εγώ τους γνέφω στο καλό, | παράπονό μου. | Χάνομαι τώρα τις νυχτιές | μέσα στου κόσμου τις φωτιές | μέσα στου κόσμου τις φωτιές | με τ’ όνειρό μου. | Φεύγουν καράβια στο γιαλό | και με τα κύματα μιλώ | και με τα κύματα μιλώ | και τ’ όνειρό μου. | Τώρα μια πέτρινη σιωπή | είναι η δικιά μου προκοπή | είναι η δικιά μου προκοπή, | παράπονό μου. | Να ’σουνα, θάλασσα κι εσύ | και η ζωή μικρό νησί | και η ζωή μικρό νησί | να ’ρθω ν’ αράξω. | Να ’χα καρδιά μα και πυγμή | όλα στη γη σε μια στιγμή | όλα στη γη σε μια στιγμή | για να τ’ αλλάξω.

06. Θα εκραγώ Τραγούδι: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Αντώνης Ανδρικάκης
Σε ποιον να μιλήσω, αλήθεια να πω | τα μάτια να κλείσω, να ονειρευτώ. | Ανώνυμο θύμα κρυφής μηχανής, | εκπέμπω ένα σήμα, μ’ ακούει κανείς; | Έχω τόσο κουραστεί να μοιράζομαι | και μετά να την πληρώνω εγώ, | σ’ ένα κόσμο εχθρικό κομματιάζομαι, | για τους άλλους πάντα αιμορραγώ, θα εκραγώ. | Σε κάθε μου βήμα και ένα γιατί, | κακότεχνο ποίημα αυτή η ζωή. | Πώς να σ’ αγκαλιάσω χωρίς να σκεφτώ | πως κάτι θα χάσω, πως θα προδοθώ. | Έχω τόσο κουραστεί να μοιράζομαι | και μετά να την πληρώνω εγώ, | σ’ ένα κόσμο εχθρικό κομματιάζομαι, | για τους άλλους πάντα αιμορραγώ, θα εκραγώ.

07. Με τον Μπομπ Ντίλαν Τραγούδι: Βασίλης Παπακωνσταντίνου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Με νικοτίνη δυνατή και τον Μπομπ Ντίλαν | και τους ρεμπέτες στα παλιά γραμμόφωνα | τα όνειρά μου στην πρωτεύουσα με στείλαν | για να μιλάω πάντα χαμηλόφωνα | Αναψυκτήρια φτηνά και καφενεία | και πεθαμένες Κυριακές μ' αρρώστησαν | Όλη η ζωή μου φεύγει δίχως σημασία | πολλή σιωπή τα όνειρα μου κόστισαν | Πάνω σε τοίχους πονηρές οι διαφημίσεις | στην τηλεόραση και στα ραδιόφωνα | κι εσύ γυρεύεις στα κανάλια να με κλείσεις | για να μιλάω πάντα χαμηλόφωνα | Με νικοτίνη δυνατή και τον Μπομπ Ντίλαν | και τους ρεμπέτες στα παλιά γραμμόφωνα | τα όνειρά μου στην πρωτεύουσα με στείλαν | για να μιλάω πάντα χαμηλόφωνα

08. Θυμήσου Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Θυμήσου, οι δρόμοι μας φτωχοί σαν τη ζωή μας | μπαινόβγαινε στα σπίτια ο θάνατος | ματώνανε των ανθρώπων οι πληγές | θυμήσου | Κι εκεί στη γειτονιά στη σκοτεινιά | τ' αδέρφια μας αλλάζαν τουφεκιές | χωρίς να φταίνε | Κι ακόμα να τελειώσει το μαύρο το νυχτέρι | ο ξένος πάντα στην αυλή μας με θηλιά και μαχαίρι | κι ακόμα να περάσει ετούτο το σκοτάδι | ακόμα η μάνα να χορτάσει τα παιδιά της με χάδι | Θυμήσου

09. Μ' αγαπούσες Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Μη μιλάς για τ' απόβραδα | που ξανά δε γυρίζουν. | Μη μιλάς για τα όνειρα | που βροχή έχουν γίνει στη γη. | Τα τραγούδια που μου 'λεγες | την καρδιά δεν αγγίζουν. | Η αγάπη παράπονο | τις βραδιές στη δική μου ψυχή. | Μ' αγαπούσες θυμάμαι μια φορά | μα τώρα ερημιά. | Μ' αγαπούσες θυμάμαι μια φορά, | βροχή μετά. | Όλα φεύγουν και μένουν οι σκιές | τις έρημες βραδιές. | Όλα τώρα χαθήκαν μες στο χτες | που αρνήθηκες. | Μη μιλάς για ενθύμια, | δε γυρνώ πάλι πίσω. | Μη μιλάς για παράδεισους | που ποτέ δε με πήγες να δω. | Δεν μπορώ την αγάπη μου | στα συντρίμμια ν' αφήσω. | Η καρδιά μου κουράστηκε | μια ζωή στο δικό σου καημό.

10. Πάλι βρέχει Τραγούδι: Βασίλης Παπακωνσταντίνου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Πάλι βρέχει, τα τρένα όπως πάντοτε θα φεύγουν για καινούργιες ξενιτιές | Πάλι βρέχει κοιτάζω απ' το τζάμι τις σκιές | κι εσύ απόψε όνειρο σαν χτες. | Πάλι βρέχει, πάλι βρέχει; | Πάλι βρέχει στους δρόμους όπως πάντοτε την ώρα τούτη πέφτει ερημιά | Πάλι βρέχει η νύχτα τρομαγμένη στη γωνιά | κι εσύ θλιμμένη θύμηση ξανά | Πάλι βρέχει, πάλι βρέχει; | Πάλι βρέχει, στην πόλη που ερήμωσε με πνίγει το τραγούδι της βροχής | Πάλι βρέχει, οι φίλοι στο καράβι της γραμμής | κι εσύ εδώ σαν όνειρο να ζεις | Πάλι βρέχει, πάλι βρέχει;

11. Άμα δε σε δω Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Διονύσης Τζεφρώνης
Το χιόνι άσπρο στο βουνό μα η ψυχή μου μαύρη | το περιστέρι τ' ορφανό παρηγοριά που νά 'βρει | οι μέρες φεύγουν κι ο καιρός μα το μαράζι μένει | χοντρό σκοινί παίρνει ο καημός τα σωθικά μου δένει | Άμα δε σε δω το βράδυ ζωντανός θα πάω στον Άδη | ζωντανός θα πάω στον Άδη άμα δε σε δω το βράδυ | Σου στέλνω γράμμα σε χαρτί κι απάντηση δε δίνεις | τη δόλια μου καρδιά γιατί σαν το κερί τη σβήνεις | Κι αν σβήσω όλες τις συμφορές θα 'ναι διπλός ο πόνος | γιατί πεθαίνει δυο φορές όποιος πεθαίνει μόνος | Άμα δε σε δω το βράδυ ζωντανός θα πάω στον Άδη | ζωντανός θα πάω στον Άδη άμα δε σε δω το βράδυ

12. Αχ αυτά τα μάτια σου Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Ανδρέας Αγγελάκης
Αχ, αυτά τα μάτια σου | μ’ ευωδιά και δυόσμο | την καρδιά μου πήρανε | κι άλλαξαν τον κόσμο. | Αχ, αυτά τα μάτια σου, | φίλησέ με πάλι, | μέσα στην καρδούλα μου | πίκρες που ’χουν βάλει. | Αχ, αυτά τα μάτια σου, | ποιος θα το πιστέψει, | τη ζωή μου άλλαξαν | μόνο με μια λέξη. | Αχ, αυτά τα μάτια σου, | φίλησέ με πάλι, | μέσα στην καρδούλα μου | πίκρες που ’χουν βάλει.

13. Οι Κυκλάδες Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Είδα στα μάτια σου τον ήλιο της αυγής | είδα την ίδια τη ζωή να μ' ανασταίνει | κι ύστερα χάθηκες στην ερημιά της γης | κι έγιν' ο κόσμος γειτονιά συνηθισμένη. | Κι ύστερα χάθηκες σαν άστρο τ' ουρανού | κι έγιν' ο κόσμος ξερονήσι για φυγάδες. | Είδα τον ήλιο που ομορφαίνει τις Κυκλάδες. | Ήταν τα μάτια σου παράπονο παιδιού | τότε που φεύγαν οι χαρές σαν λιποτάχτες | κι ύστερα έφυγες κι εσύ να πας αλλού | κι απ' την αγάπη μας απόμειναν οι στάχτες.

14. Κάτω απ' την κληματαριά Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Ανδρέας Αγγελάκης
Κάτω απ' την κληματαριά πόσο μού 'λειψες πατρίδα | πόσα μες τον ήλιο σου θάματα δεν είδα | Μοσχοβολάς δαφνόφυλλο τριαντάφυλλο εκατόφυλλο | με πνίγεις μες τα ρέματα και με γιομίζεις αίματα | Κάτω απ' την κληματαριά ρε πατρίδα και νησί μου | στάζεις σαν το βάλσαμο μέσα στην ψυχή μου | Μοσχοβολάς δαφνόφυλλο τριαντάφυλλο εκατόφυλλο | με πνίγεις μες τα ρέματα και με γιομίζεις αίματα | Κάτω απ' την κληματαριά πόσα και δε μού 'χεις κάνει | πόσες πίκρες μού 'δωσες ο νους σου δεν το βάνει | Μοσχοβολάς δαφνόφυλλο τριαντάφυλλο εκατόφυλλο | με πνίγεις μες τα ρέματα και με γιομίζεις αίματα

15. Επαρχία 1978 Τραγούδι: Βασίλης Παπακωνσταντίνου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Ένα γυμνάσιο, δυο δημοτικά και λίγοι σύλλογοι, | παντοπωλεία, καφενεία και κουρεία, | ανάμεσά τους τριγυρνάνε οι δοσίλογοι, | για να προσέχουν μην αλλάξει η ιστορία. | Κι ο αστυνόμος τ' απογεύματα που βγαίνει, | ελέγχει μες στους δρόμους κάθε κίνηση, | στην τηλεόραση το βράδυ η κυρά-Λένη, | κοιτώντας σήριαλ θα κλάψει από συγκίνηση. | Εφημερίδες, περιοδικά και νυφοπάζαρο | τις Κυριακές που βγαίνουν βόλτα στην πλατεία, | η Μαριγούλα αγαπάει κάποιο Λάζαρο | κι ο χωροφύλακας γυρεύει μιαν αιτία. | Κι ο αστυνόμος τ' απογεύματα που βγαίνει, | ελέγχει μεσ' τους δρόμους κάθε κίνηση, | στην τηλεόραση το βράδυ η κυρά-Λένη, | κοιτώντας σήριαλ θα κλάψει από συγκίνηση.

Ο δεύτερος δίσκος

01. Ξημερώνει Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Χαρούλα Αλεξίου
Ξημερώνει | κι εγώ στους δρόμους τριγυρνώ | κι αν χαράζει | το φως δε φτάνει εδώ | Που να είσαι; | ποια χέρια σε κοιμίζουνε; | ποια τραγούδια | σε νανουρίζουνε; | Μια καρδιά, έχω μόνο μια καρδιά | που για σένα κλαίει κάθε βραδιά | Ξημερώνει στου κόσμου όλου τις καρδιές | μα για μένα | δε χάραξε ποτές | Σε φωνάζω | και να μ΄ ακούσεις δεν μπορείς | ξημερώνει | κι εσύ δε λες να 'ρθεις

02. Δε θα χωρίσουμε ποτέ Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Αντώνης Βαρδής
Πάνω στον καθρέφτη έγραψα με κόκκινο | "πόσο μου 'χεις λείψει, σ' αγαπώ". | Κι όταν το 'δες το πρωί ήρθες και έκλαιγες | με κρατούσες αγκαλιά και έλεγες: | Δε θα χωρίσουμε ποτέ | κι εγώ σου έλεγα μην κλαις, | δε θα χωρίσουμε ποτέ. | Κάποιο μεσημέρι είπαμε "χωρίζουμε" | το θυμάμαι και τσακίζομαι. | Κι ένα βράδυ ξαφνικά συναντηθήκαμε | κοιταχτήκαμε στα μάτια κι είπαμε: | Δε θα χωρίσουμε ποτέ | κι εγώ σου έλεγα μην κλαις, | δε θα χωρίσουμε ποτέ.

03. Ένα γράμμα Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Σου γράφω ένα γράμμα, | όχι πως θέλω να σ' το δώσω. | Να έτσι, για να μιλήσω λίγο | μαζί σου. | Η ώρα είναι δώδεκα, | σ' αγαπώ όπως στις έντεκα, | στις δέκα, στις οκτώ. | Δε θέλω άλλο τίποτα, | είναι πια κάθε μου κύτταρο | γεμάτο σ' αγαπώ. | Είμαι γύρω σου, | είμαι πλάι σου, | φώναξέ με, είμαι για σένα. | Μέσ' στα μάτια μου, | μέσ' στα χέρια μου, | μόνο η δικιά σου η μορφή, | είμαι δικός σου.

04. Φεύγω Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Αντώνης Βαρδής & Χαρούλα Αλεξίου
Κάποτε έχτιζα ένα όνειρο τη μέρα, | τώρα η στράτα μου δεν πάει παραπέρα, | φεύγω, τώρα φεύγω. | Κάποτε κοίταζα τον ήλιο μες στα μάτια | κι αυτό τον ήλιο μου τον κάνανε κομμάτια, | φεύγω, τώρα φεύγω. | Τώρα ο ουρανός δε με φοβίζει όσο κι αν βρέχει, | τώρα η ελπίδα μου ταυτότητα δεν έχει, | φεύγω, τώρα φεύγω. | Φεύγω, φεύγω και παίρνω την καρδιά μου, | κι ένα τραγούδι συντροφιά μου, φεύγω, φεύγω. | Φεύγω, κι αφήνω πίσω μου συντρίμμια, | αρρωστημένους και αγρίμια, φεύγω, φεύγω, | φεύγω, τώρα φεύγω. | Δεν το αντέχω να βουλιάζω μες στο ψέμα, | τώρα κατάλαβα πως ήμουν ένα δέμα, | φεύγω, τώρα φεύγω. | θέλω να ζήσω τη ζωή μου έξω απ' τα μέτρα, | τώρα που σκλήρυνε η καρδιά μου σαν την πέτρα, | φεύγω, τώρα φεύγω. | Τώρα ο κόσμος και οι φωνές δε με τρομάζουν, | τώρα τα χέρια μου ένα σύνθημα χαράζουν, | φεύγω, τώρα φεύγω, φεύγω, τώρα φεύγω.

05. Σαν της θάλασσας τ' αγέρι Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Χαρούλα Αλεξίου
Σαν της θάλασσας τ' αγέρι τρέχεις, τρέχεις | και ανοίγω τα φτερά μου σαν πουλί | κάνω έτσι να σε πιάσω μα μου φεύγεις | και ξωπίσω σου όλο τρέχω σαν παιδί. | Έχω γίνει μια σταλιά, έχω μικρύνει | φεγγαράκι που το πλάνεψε η αυγή, | θέλω νά 'ρθω μα ο φόβος δε μ' αφήνει | και κουρνιάζω μες στη μαύρη προσμονή. | Στα ψηλά-ψηλά ανεβαίνω, δε σε φτάνω και πεθαίνω, | αχ αγάπη μου, αγάπη μου μικρή, | από τα ψηλά θα πέσω, πόσο ακόμα να πονέσω, | δε με θέλει πια, δε με χωράει κι η γη. | Μη γελάς με της σιωπής μου πια το δάκρυ | μη με παίζεις πιο πολύ κι απ' τα παιδιά, | αχ μικρή μου αγάπη, δεν υπάρχει άκρη | να κρυφτείς μέσα στη μαύρη λησμονιά. | Σαν της θάλασσας τ' αγέρι τρέχεις, τρέχεις | και με τι φτερά να τρέξω να σε βρω; | Τέτοια αγάπη δεν μπορείς, δεν την αντέχεις | κι ας με βλέπεις να 'μαι δίπλα στον γκρεμό.

06. Έφυγα Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Αντώνης Βαρδής
Έφυγα, έφυγα, | για να βρεις τη δικιά σου ευτυχία, | σε παιδεύω και είν' αμαρτία. | Έφυγα, έφυγα, | τι κερδίζεις αν μείνω μαζί σου; | Δεν αξίζει να χαλάς τη ζωή σου, | γι' αυτό έφυγα. | Έφυγα και είμαι πάλι μόνος μου, | μέσα στο κελί της μοναξιάς. | Έφυγα και η ζωή σου άλλαξε, | ξέχασέ με τώρα και μη μ' αγαπάς. | Έφυγα. | Έφυγα, έφυγα, | και περνάνε οι τύψεις λαθραία | όταν είμαι με άλλες παρέα. | Έφυγα, έφυγα, | μόνο εσύ μ' έχεις τόσο αγαπήσει | κι ας σου έχω τα πάντα στερήσει, | γι' αυτό έφυγα. | Έφυγα...

07. Θέλω να 'ρθώ μα φοβάμαι Τραγούδι: Ελένη Δήμου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Ντίνα Μαρκοπούλου
Θέλω να'ρθώ μα ο καημός δε μ' αφήνει | δρόμος στενός η καρδιά σου και κλείνει | και η αγάπη, αγάπη δε μοιάζει | είναι καρφί που στο τοίχο σκουριάζει | Θέλω να' ρθω μα φοβάμαι, φοβάμαι | έτσι κι αλλιώς πάλι μόνη μου θα'μια | Θέλω να'ρθώ κι η λαχτάρα με καίει | όμως μη πας κάτι μέσα μου λέει | κι έτσι σκυφτή μένω εδώ καρφωμένη | στης ερημιάς μου τη πίκρα δεμένη | Θέλω να'ρθώ μα φοβάμαι, φοβάμαι | έτσι κι αλλιώς πάλι μόνη μου θα'μαι

08. Στο βλέμμα σου το γκρίζο Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Στο βλέμμα σου το γκρίζο | δυό δάκρυα ζωγραφίζω | μακάρι να 'τανε για μένα | Θεέ μου γραμμένα | θυμίζει πρωτοβρόχι | κάθε σου ναι και όχι | κι ας είναι μέσ' την καταιγίδα | κάθε μου ελπίδα | Κι αν σού’ γραψα | κι αν σού’ στειλα τραγούδια | με πόνους και πληγές | δεν τ' άκουσες | στις γειτονιές δεν τα 'δες | ν' ανάβουν πυρκαγιές | Ρεμπέτικα τραγούδια | της φυλακής λουλούδια | μακάρι να 'τανε για μένα | Θεέ μου γραμμένα | να πω στους ξεχασμένους | και στους κυνηγημένους | πως στην αγάπη όποιος πληρώνει | δεν ξεχρεώνει

09. Αχ! Αγάπη Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Πυθαγόρας
Θέλω να σου μιλήσω μα τρέμει η φωνή μου | λες κι αγαπάω πρώτη φορά στη ζωή μου | θέλω να τραγουδήσω μα δε μ' αφήνει το δάκρυ | αχ αγάπη, αγάπη, αγάπη | θέλω να σου μιλήσω μα τρέμει η φωνή μου | λες κι αγαπάω πρώτη φορά στη ζωή μου | θέλω να τραγουδήσω μα δε μ' αφήνει το δάκρυ | αχ αγάπη, αγάπη, αγάπη | θέλω να σου μιλήσω κι έχω στο νου μου χιλιάδες σκέψεις | όμως μπροστά σε σένα χάνουν το νόημα και οι λέξεις | κι όπως σε αγκαλιάζω και στο κορμί σου φιλιά χαράζω | φεύγεις και μένω μόνος και σου φωνάζω και σου φωνάζω | αχ αγάπη, αγάπη, αγάπη | θέλω να σου μιλήσω μα πάλι σωπαίνω | θέλω να σε χορτάσω μα δε σε χορταίνω | μέσα στα δυο σου μάτια βλέπω τον ήλιο να λάμπει | αχ αγάπη, αγάπη, αγάπη | θέλω να σου μιλήσω μα πάλι σωπαίνω | θέλω να σε χορτάσω μα δε σε χορταίνω | μέσα στα δυο σου μάτια βλέπω τον ήλιο να λάμπει | αχ αγάπη, αγάπη, αγάπη | θέλω να σου μιλήσω κι έχω στο νου μου χιλιάδες σκέψεις | όμως μπροστά σε σένα χάνουν το νόημα και οι λέξεις | κι όταν σε αγκαλιάζω και στο κορμί σου φιλιά χαράζω | φεύγεις και μένω μόνος και σου φωνάζω και σου φωνάζω | αχ αγάπη, αγάπη, αγάπη

10. Μακάρι να 'σουνα δική μου Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Πυθαγόρας
Μακάρι νά' σουνα δική μου, | δική μου θά' τανε κι η γη. | Τα μάτια σου ανατολή μου, | τα λόγια σου χρυσή βροχή. | Μακάρι νά' σουνα δική μου, | θ' αγκάλιαζα όλη τη γη. | Άφησέ με να σε αγκαλιάζω | στα όνειρά μου, | άσε με να το πιστεύω | πως μ' αγαπάς. | Άσε με νά' μαι κοντά σου | στα βήματά σου, | δρόμο να σ' ανοίγω φως μου | για να περνάς. | Μακάρι νά' σουνα δική μου, | μακάρι νά' ταν τυχερό. | Ζωή να γίνεις στη ζωή μου, | παρηγοριά μου στον καημό. | Μακάρι νά' σουνα δική μου, | θ' αγκάλιαζα τον ουρανό. | Άφησέ με να σε αγκαλιάζω | στα όνειρά μου, | άσε με να το πιστεύω | πως μ' αγαπάς. | Άσε με νά' μαι κοντά σου | στα βήματά σου, | δρόμο να σ' ανοίγω φως μου | για να περνάς.

11. Δεν είδες Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Δεν είδες ποτέ τα δάκρυά μου | ίσως φταίω εγώ που τά' κρυψα | δεν άκουσες, δεν άκουσες τα λόγια μου | ίσως φταίω εγώ που τα ψιθύρισα | στα μάτια μου όμως | δεν διάβασες τίποτα; | Δεν ήρθες ποτέ στα όνειρά μου | ίσως φταίω εγώ που ξαγρύπνησα | δεν έκλαψες, δεν έκλαψες που έφυγα | ίσως φταίω εγώ που ξαναγύρισα | στα μάτια μου όμως | δε διάβασες τίποτα;

12. Όταν βραδιάζει Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Όταν βραδιάζει σε ζητώ, | όταν βραδιάζει, και μου λείπεις | μου λείπεις εσύ κι η χαρά μου μισή. | όταν βραδιάζει σε ζητώ, όταν βραδιάζει, | αχ και να ήσουνα εδώ ν' αναστηθώ. | Σε θυμάμαι, σε θυμάμαι | κι ό,τι όμορφο έχω δικό μου | εσύ το κρατάς. | Σε θυμάμαι, σε θυμάμαι, | σε θυμάμαι ακόμα | κι ας ξέρω πως δε μ' αγαπάς. | Όταν βραδιάζει σε ζητώ, όταν βραδιάζει | κι όλο λέω πως θα 'ρθεις ξανά, μα εσύ πουθενά. | όταν βραδιάζει σε ζητώ, όταν βραδιάζει, | αχ τι δε θά' δινα εγώ νά' σουν εδώ. | Σε θυμάμαι, σε θυμάμαι | κι ό,τι όμορφο έχω δικό μου | εσύ το κρατάς.

13. Θέλω να μ' αγαπάς Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Θέλω να μ' αγαπάς όπως τον ήλιο | που δίνει ζεστασιά σ' όλη τη γη. | Θέλω να μ' αγαπάς όπως το φίλο, φίλο, | τον αδερφό, το φως και τη ζωή. | Θέλω να μ' αγαπάς όπως και τώρα, | σαν δροσερό νερό με ξεδιψάς. | θέλω να μ' αγαπάς όπως και τώρα, | άγιο φυλαχτό να με κρατάς. | Θέλω να μ' αγαπάς όπως και τώρα, τώρα, | σαν άγιο φυλαχτό να με κρατάς. | Θέλω να μ' αγαπάς σαν τον αγέρα | που ανασαίνεις κάθε σου στιγμή. | Θέλω να μ' αγαπάς μέρα τη μέρα, μέρα, | όλο και πιο πολύ μες στη ζωή. | Θέλω να μ' αγαπάς όπως και τώρα, | σαν δροσερό νερό με ξεδιψάς.

14. Αφού δε μ' αγαπάς Τραγούδι: Ελένη Δήμου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Στο σοκάκι της καρδιάς μου τώρα δεν θα ξαναμπείς | Την φωτιά στα μάτια μου την έσβησες δεν θα τη βρεις | Το τραγούδι για τον ήλιο που θα γράφαμε μαζί | Στο νοτιά παράπονο με δάκρυα και με βροχή | Αφού δεν αγαπάς και δεν πονάς για μένα | Αλλού να βρεις να πας… | αφού δε μ’ αγαπάς | Της αγάπης μου την πόρτα πάψε τώρα να χτυπάς | Την καρδιά μου έπαιξες την έκαψες μην τη ζητάς | Το ταξίδι για τον ήλιο που θα κάναμε μαζί | Στο βοριά ταξίδεψα με δάκρυα και με βροχή | Αφού δεν αγαπάς και δεν πονάς για μένα | Αλλού να βρεις να πας… | αφού δε μ’ αγαπάς

15. Πάνε χρόνια, πάνε μήνες Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Πάνε χρόνια, πάνε μήνες | κι ούτε που γυρνάς, | αχ, δε με πονάς, αχ, δε με πονάς. | Κι όλες τις χαρές εκείνες | που 'χαμε κι οι δυο | γίναν ρημαδιό, γίναν ρημαδιό. | Δεντράκι δίχως το νερό | ποτέ του δεν ψηλώνει | κι εγώ που σένα καρτερώ | η ερημιά με λιώνει. | Πάνε χρόνια, πάνε μήνες | κι ούτε που γυρνάς, | πάντα με ξεχνάς, πάντα με ξεχνάς. | Κι όλες μου τις καλοσύνες | τώρα τις πετάς | πίσω δεν κοιτάς, πίσω δεν κοιτάς.

Ο τρίτος δίσκος

01. Απόψε θέλω να πιω Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Σοφία Αργυροπούλου
Απόψε θέλω να πιω | τίποτα μετά να μη θυμάμαι | μέσα στον καπνό να παγιδευτώ | συνέπειες να μη φοβάμαι | Απόψε θέλω να πιω | θέλω να ξεφύγω από τα όριά μου. | Μέσα στον καπνό να εξομολογηθώ. | Για τα χαμένα όνειρά μου. | Θα ανάβω με τσιγάρα | θα σβήνω με ποτά... | τώρα που πήρα τη λαχτάρα | στάχτη να γίνουν όλα πια. | Απόψε θέλω να πιω... | Όλους κι όλα να τα διαγράψω. | Μέσα στον καπνό να εξαφανιστώ | πίσω να μην ξανακοιτάξω

02. Μου 'χεις κάνει τη ζωή μου κόλαση Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Πόσο σ' αγαπώ | πόσο σ' αγαπώ | σου το λέω και πονάω | πόσο σ' αγαπώ | Πόσο σ' αγαπώ | πόσο σ' αγαπώ | σε αγγίζω και σκορπάω | πόσο σ' αγαπώ | Μα εσύ μ' εκμεταλλεύτηκες | καθόλου δε με σκέφτηκες | τον λόγο σου δεν κράτησες | κουρέλι με κατάντησες εσύ | Μου 'χεις κάνει τη ζωή μου κόλαση | θα σου φύγω και θα φταις για όλα εσύ | μου χεις κάνει τη ζωή μου δύσκολη | κι όμως σ' αγαπάω ακόμα πιο πολύ | Πόσο σ' αγαπώ | πόσο σ' αγαπώ | μου χρωστάς | και σου χρωστάω | πόσο σ' αγαπώ

03. Μη μιλάς Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Πρέπει να σου πω τι μου συμβαίνει | στα γρήγορα κι αθόρυβα, θα δεις. | Κι αν έχεις κι εσύ κάτι να μου πεις, | καλύτερα, αν θες, να περιμένεις. | Δεν έχει σημασία τι μου βγαίνει, | εκείνος που πονά καταλαβαίνει. | Μη μιλάς, δεν είναι απαραίτητο, | μη μιλάς, θα φύγω σ’ ένα τέταρτο. | Απλά, πολύ απλά θα σου θυμίσω | εκείνο το τραγούδι της βροχής, | εκείνο πώς το λέγανε, να δεις; | Ποιος ξέρει αν μας βρει μαζί και τ’ άλλο καλοκαίρι. | Δεν έχει σημασία τι μου βγαίνει, | εκείνος που πονά καταλαβαίνει. | Μη μιλάς, δεν είναι απαραίτητο, | μη μιλάς, θα φύγω σ’ ένα τέταρτο.

04. Μ' άφησες σαν πόλη Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Μ΄άφησες σαν πόλη τουρκεμένη | μα το δάκρυ γέλιο το ντυσα | γύρισες μετά να δεις τι μένει | κι είπες πως φριχτά σε πρόδωσα | Ύστερα βαριά πήρες το δρόμο | ύστερα εγώ δεν είχα τίποτα | γέλιο ήρθε μόνο γέλιο με το χρόνο | κι είπες πως σε πρόδωσα αλύπητα | Μ' άφησες σαν πόλη τουρκεμένη κι είπες πως σε πρόδωσα | Μ' άφησες σαν πόλη τουρκεμένη | μα κρασί τον πόνο κέρασα | κι όταν δεν με είδες δακρυσμένη | είπες πως φριχτά σε γέλασα | Ύστερα βαριά πήρες το δρόμο | ύστερα εγώ δεν είχα τίποτα | γέλιο ήρθε μόνο γέλιο με το χρόνο | κι είπες πως σε πρόδωσα αλύπητα | Μ' άφησες σαν πόλη τουρκεμένη κι είπες πως σε γέλασα

05. Στο κάτω-κάτω της γραφής Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Σαν τσιγάρο σε κρατώ | που γουστάρω να καπνίσω | θα σ' ανάψω θα σε πιώ | και στο τέλος θα σε σβήσω | Να γλιτώσω είναι αργά | μ' έχεις ήδη καταστρέψει | κι αν σε κόψω τώρα πια | φοβάμαι πως η μοναξιά θα επιστρέψει | Στο κάτω-κάτω της γραφής | αξίζει να καταστραφείς | και ως το θάνατο να πας | για μια γυναίκα που αγαπάς | Δώσ' μου φωτιά το θάνατο ν' ανάψω | δώσ' μου φωτιά το θάνατο να πιώ | Στο κάτω-κάτω της γραφής | αξίζει να καταστραφείς | και ως το θάνατο να πας | για μια γυναίκα που αγαπάς | Σαν τσιγάρο σε κρατώ | της βραδιάς το τελευταίο | κι ίσως νά 'ναι απ' τον καπνό | που χωρίς αιτία κλαίω | Ίσως πάλι φταις κι εσύ | που σε λίγο θα τελειώσεις | μα σε θέλω μια ζωή | κι ας ξέρω πως θά 'ρθει η στιγμή | να μ' εξοντώσεις | Στο κάτω-κάτω της γραφής | αξίζει να καταστραφείς | και ως το θάνατο να πας | για μια γυναίκα που αγαπάς | Δώσ' μου φωτιά το θάνατο ν' ανάψω | δώσ' μου φωτιά το θάνατο να πιώ | Στο κάτω-κάτω της γραφής | αξίζει να καταστραφείς | και ως το θάνατο να πας | για μια γυναίκα που αγαπάς

06. Με δέρνουν τα παράλογα Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Θα καταντήσω μάνα μου | να στολιστώ το δάκρυ | Κορίτσι πράμα ντρέπομαι | δεν έχω μιαν αγάπη | Με δέρνουν τα παράλογα | λες και τα κυνηγάω | Όσες φορές αγάπησα | τόσους καημούς μετράω | Θα καταντήσω μάνα μου | τα μαύρα να φορέσω | Μη με κοντράρει η τύχη μου | και πάνω στ' άστρο πέσω

07. Ξανά δε θα κλάψω Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Στο χωρισμό μας έκλαψα, | έκλαψα μέχρι το πρωί, | και προδομένη ένιωσα | που δε με σκέφτηκες στιγμή. | Ξανά δε θα κλάψω, | ξανά δε θα κλάψω, | θα κάνω τα πάντα για να σε ξεχάσω. | Έκλαιγα και σκεφτόμουνα | "όλα τελειώσανε εδώ". | Νόμιζες θα χανόμουνα | κι όμως συνέχισα να ζω.

08. Κυριακή Τραγούδι: Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Κυριακή με πρωτοβρόχι | κι η δική μου μοίρα το 'χει | Κυριακή και τι να κάνω | μια σε βρίσκω μια σε χάνω | Κυριακή μες στον χειμώνα | τραγουδούσα την γκαρσόνα | Κυριακή που σαν βραδιάζει | το τραγούδι είναι μαράζι | Κυριακή χωρίς αιτία | έκανες μιαν αμαρτία | Κυριακή θα με γελάσεις | με καινούριες αποφάσεις

09. Άλλη μια φορά Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Άλλη μια φορά ζητάς να φύγεις | άλλη μια φορά πληγές ανοίγεις | άλλη μια φορά θα με πεθάνεις | άλλη μια φορά | Άλλη μια φορά βροχή στα μάτια | άλλη μια φορά εγώ, εγώ κομμάτια | άλλη μια φορά για σένα λιώνω | άλλη μια φορά | Άλλη μια φορά θα ξεψυχήσω | άλλη μια φορά εσύ στο θάνατο με πας | άλλη μια φορά και πώς να ζήσω | άλλη μια φορά με ξεπουλάς | Άλλη μια φορά θα ξεψυχήσω | άλλη μια φορά εσύ στο θάνατο με πας | άλλη μια φορά και πώς να ζήσω | άλλη μια φορά με ξεπουλάς | τα φώτα σβήσε να μην βλέπω | που θα φεύγεις άλλη μια φορά | Άλλη μια φορά θα με προδώσεις | άλλη μια φορά θα με τελειώσεις | άλλη μια φορά για σένα λιώμα | άλλη μια φορά

10. Τι με ρωτάς Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Γιώργος Βρούβας
Μη λες ποτέ πως δε σ’ αγάπησα, | πως δε σου έδωσα πολλά. | Για μένα τίποτα δεν κράτησα, | μονάχα πίκρα στη καρδιά. | Από τον πόνο μου δε γλύτωσα | και κάνε μου το λογαριασμό, | άμα νομίζεις πως δεν πληρωσα | για το δικό μας χωρισμό. | Τι με ρωτάς αν σ’ αγαπάω | εγώ στα δάχτυλα μετράω | όλες τις ώρες που `χεις λείψει. | Τι με ρωτάς αν σ’ αγαπώ; | Τι με ρωτάς αν σ’ αγαπάω | εγώ στα δάχτυλα μετράω | όλες τις ώρες που `χεις λείψει, | αφού για σένα μόνο ζω. | Μη λες ποτέ πως δε σ’ αγάπησα | θα είναι ψέμα φοβερό. | Να μη σε σκέπτομαι προσπάθησα | να σε ξεχάσω δεν μπορώ. | Έπεσα θύμα, δεν τ’ αρνήθηκα, | σ’ ένα τρελό εγωισμό. | Όμως, να ξέρεις, τιμωρήθηκα | για το δικό μας χωρισμό.

11. Κουράστηκα να υποκρίνομαι Τραγούδι: Μανώλης Λιδάκης
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Αντώνης Ανδρικάκης
Κουράστηκα να υποκρίνομαι | ψέματα μ' έχουν φορτώσει | με κρίνουνε και με συγκρίνουνε | μα δε μπορεί κανείς να με νιώσει | Μου μιλούν στραβά και τους πληρώνω ακριβά | και κάθε κίνηση μου πρέπει να προσέχω | δεν αντέχω, δεν αντέχω | με το ψέμα δεν μπορώ να προχωρήσω | να 'χα δύναμη αλλιώς να σου μιλήσω | κουράστηκα να υποκρίνομαι | δε μπορώ έτσι να ζήσω | Κουράστηκα να υποκρίνομαι | πρόσωπα όλοι αλλάζουν | στο βλέμμα τους όταν αφήνομαι | κάπου αλλού πάντα κοιτάζουν. | Μου μιλούν στραβά και τους πληρώνω ακριβά | και κάθε κίνηση μου πρέπει να προσέχω | δεν αντέχω, δεν αντέχω | με το ψέμα δεν μπορώ να προχωρήσω | να 'χα δύναμη αλλιώς να σου μιλήσω | κουράστηκα να υποκρίνομαι | δεν μπορώ έτσι να ζήσω

12. Στην εκπομπή τη βραδινή Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Αντώνης Βαρδής
Στην εκπομπή τη βραδινή | θα κάνω μια παρεμβολή | με το τραγούδι μου και με το δάκρυ μου. | Και θα ‘μαι από τους τυχερούς | αυτή την ώρα αν μ’ ακούς | απ’ τους χιλιόκυκλους αυτούς | αγάπη μου. | Αν με ακούς τώρα αγάπη μου | τρέξε γιατί είμαι μονάχη μου. | Στην εκπομπή τη βραδινή | θα κάνω μια παρεμβολή | με το τραγούδι μου και με το δάκρυ μου. | Αχ πόσα θέλω να σου πω | αλλά φοβάμαι ν’ ακουστώ | έτσι λαθραία απ’ το σταθμό | αγάπη μου. | Αν με ακούς τώρα αγάπη μου | τρέξε γιατί είμαι μονάχη μου.

13. Ακόμα σ’ αγαπώ Τραγούδι: Νατάσσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Ξαφνικά σε είδα και σταμάτησα | Και ένα δάκρυ να μην τρέξει κράτησα. | Είσαι εσύ ή κάποιος που μου θύμιζε το πρόσωπό σου... | Δεν μπορεί θα κάνω λάθος σκέφτηκα | Και όμως είσαι εσύ που ερωτεύτηκα | Είσαι εσύ που κάποια νύχτα πρόδωσες τον άνθρωπό σου... | Δεν είχα δύναμη, στ’ ορκίζομαι να φύγω | Να σε αποφύγω και έμεινα για λίγο. | Πριν γίνω στάχτη στη φωτιά που μου ανάβεις, | Φεύγω πριν προλάβεις, πριν το καταλάβεις | Πως ακόμα σ’ αγαπώ! | Ξαφνικά σε είδα και διαλύθηκα | Και ό,τι μου `χες ορκιστεί θυμήθηκα | Πως ποτέ σου τάχα δε θα μ’ έβγαζες απ’ το μυαλό σου...

14. Δεν υπάρχω πια Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Είπες φεύγω μη με ψάξεις, | τη ζωή μας να ξεγράψεις, | αποφάσισες. | Και να ένα βράδυ παγωμένο | σε ένα κόσμο γκρεμισμένο, | με παράτησες, | τώρα πίνω στην υγειά σου, | για την ψεύτρα την καρδιά σου | που μ' αδίκησε, | στο γιατί δε βρίσκω άκρη | και σκουπίζω ένα δάκρυ, | που με νίκησε. | Δεν υπάρχω στη ζωή σου, | δεν κοιμάμαι πια μαζί σου, | το διαλύσαμε, | μα τα βράδια σε ζητάω, | νιώθω μόνος και πονάω | που χωρίσαμε... | Δεν υπάρχω πια, | σαν πλοίο που βουλιάζει, | με εγκατέλειψες, | δεν υπάρχω πια, | χωρίς εσένα... | δεν υπάρχω πια... | Είπες φεύγω κάποια νύχτα, | κι ούτε μία καληνύχτα | δε ψιθύρισες, | κι από τότε περιμένω, | πως θα έρθεις επιμένω, | μα δεν γύρισες... | Τώρα πίνω στην υγειά σου, | για την ψεύτρα την καρδιά σου, | που μ' αδίκησε, | στο γιατί δε βρίσκω άκρη, | και σκουπίζω ένα δάκρυ | που με νίκησε... | Δεν υπάρχω στη ζωή σου, | δεν κοιμάμαι πια μαζί σου, | το διαλύσαμε, | μα τα βράδια σε ζητάω, | νιώθω μόνος και πονάω | που χωρίσαμε... | Δεν υπάρχω πια, | σαν πλοίο που βουλιάζει, | με εγκατέλειψες, | δεν υπάρχω πια, | χωρίς εσένα... | δεν υπάρχω πια...

15. Όλα τα τραγούδια μου Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Όλα τα τραγούδια μου τα 'γραψα γι' αγάπες | άλλες μ' αγαπήσανε κι άλλες βγήκαν σκάρτες | όμως το τραγούδι αυτό το 'γραψα για μένα | για να πω τα βάσανα που έχω μαζεμένα. | Παρηγοριά εγώ δεν βρήκα πουθενά | απ' τη φωτιά, απ' τη φωτιά στο ψέμα. | Μια μαχαιριά η κάθε αγάπη στην καρδιά | μια μαχαιριά, μια μαχαιριά και τέρμα. | Πάνω που ορκίστηκα πως θα ζω μονάχος | και πως οι αναμνήσεις μου είναι ένα λάθος  | πάλι σε θυμήθηκα, δυστυχώς εσένα | το πιο μεγαλύτερο της ζωής μου ψέμα.

Για ακρόαση κάντε κλικ στους παρακάτω τίτλους τραγουδιών του δίσκου: