Σάββατο, 5 Μαρτίου 2016

Συγκεντρώσου





















Ο Γιώργος Μαργαρίτης σε τραγούδια του Αντώνη Ρεπάνη

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Συμβιβάζομαι Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Σωτήρης Ιωάννου
Σκορπάς τα φιλιά σου παντού, | σε μοιράζομαι. | Μου λες συμβιβάσου | κι εγώ συμβιβάζομαι. | Μια ζωή συμβιβάζομαι | και τα λάθη σου σβήνω. | Σ’ αγαπάω και νοιάζομαι | και ποτέ δε σ’ αφήνω. | Γυρεύεις θυσίες κι ευθύς | θυσιάζομαι. | Είσαι όλο αταξίες | κι εγώ συμβιβάζομαι. | Μια ζωή συμβιβάζομαι | και τα λάθη σου σβήνω. | Σ’ αγαπάω και νοιάζομαι | και ποτέ δε σ’ αφήνω.

02. Παιδιά αν ξέρατε Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Σμαρούλα Μαραγκουδάκη
Φέρτε μου | βαριά τσιγάρα φέρτε μου | θάνατος | οι ώρες που περνάω | βάλτε μου | διπλό και σκέτο βάλτε μου | να το πιω | απόψε που πονάω | Παιδιά να ξέρατε τι μου χει κάνει | το τέλος μου ζητάω κάθε τόσο | να γλιτώσω | αυτή σας λέω πάει να με πεθάνει | κοντεύω σαν τσιγάρο να τελειώσω | Παίχ’ τε μου | πικρά τραγούδια παίχ’ τε μου | πιο πικρά κι απ τα πικρά φιλιά της | κι ύστερα | που έχω φταίξει πες τε μου | μια στιγμή δε γέλασα κοντά της | Παιδιά να ξέρατε τι μου χει κάνει | το τέλος μου ζητάω κάθε τόσο | να γλιτώσω | αυτή σας λέω πάει να με πεθάνει | κοντεύω σαν τσιγάρο να τελειώσω | Παιδιά να ξέρατε τι μου χει κάνει | το τέλος μου ζητάω κάθε τόσο | να γλιτώσω | αυτή σας λέω πάει να με πεθάνει | κοντεύω σαν τσιγάρο να τελειώσω | κοντεύω σαν τσιγάρο να τελειώσω.

03. Ο άσωτος Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Έφη Θεοδοσίου
Κουράστηκα πιά, δεν μπορώ | Μαύρισε η ψυχή μου | Ούτε ένα φως στη στράτα μου | Χαράμισα τα νιάτα μου | Στην άσωτη ζωή μου. | Τα ξενύχτια κι η άσωτη ζωή μου | Στον γκρεμό με φτάσανε | Και οι όμορφες αγάπες | Τη ζωή μου κάψανε. | Τα χάδια μου και τα φιλιά | Μ΄ αγάπη τα σκορπούσα | Μα δεν το βάζει ανθρώπου νους | Σε τι ανθρώπους αδειανούς | Έπεφτα και πονούσα. | Τα ξενύχτια κι η άσωτη ζωή μου | Στον γκρεμό με φτάσανε | Και οι όμορφες αγάπες | Τη ζωή μου κάψανε.

04. Αν στήνανε αγάλματα Τραγούδι:
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Κατερίνα Πανάγου
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

05. Συγκεντρώσου Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Σμαρούλα Μαραγκουδάκη
Στην αγάπη που σου έχω συγκεντρώσου, | συγκεντρώσου και άκουσε τι θα σου πω: | Το καλύτερο παιδί το `χεις δικό σου, | μα το ψέμα δεν μπορώ να τ΄ ανεχτώ. | Συγκεντρώσου, μην πουλάς τον άνθρωπό σου. | Ό,τι λέω σου το λέω για καλό σου. | Συγκεντρώσου, συγκεντρώσου. | Στην καρδιά που σ΄ αγαπάει συγκεντρώσου, | συγκεντρώσου και άλλες πόρτες μη χτυπάς. | Σε γκρεμό σε παρασύρει το μυαλό σου | και δεν βλέπεις τι πετάς και τι κρατάς.

06. Τα όπλα σου τα μυστικά Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Γιώργος Βρούβας
Περνάς και γίνεται χαμός | το βλέμμα σου σκοτώνει | οι διαβάσεις καίγονται | τα σήματα μπερδεύονται | και πήζουνε οι δρόμοι | Τα όπλα σου τα μυστικά | καμία δεν τα φτάνει | τα όπλα τα πυρηνικά | που κρύβεις στο φουστάνι | Περνάς και γίνεται χαμός | σφυρίζουν τροχονόμοι | ο πυρετός αυξάνεται | η τάξη όλη χάνεται | και πήζουνε οι δρόμοι | Τα όπλα σου τα μυστικά | καμία δεν τα φτάνει | τα όπλα τα πυρηνικά | που κρύβεις στο φουστάνι

07. Λιώμα Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Σμαράγδα Μαραγκουδάκη & Σωτήρης Ιωάννου
Δε βρίσκω λόγο | να μαι εγώ για | αυτό το θέμα | με μας θα κλείσω | το θάρρος βρήκα | και το μπορώ | να πω αντίο | και να σ' αφήσω | κοίτα που πήγα | να πέσω πάλι | να γίνω λιώμα | και να μη φτάνει.

08. Στους καταλόγους της ζωής Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Γιώργος Βρούβας
Σκέφτηκες ποτέ τι μου χεις κάνει | ήσουν μια ζωή καταστροφή | χίλιες δυο φορές μ’ έχεις πεθάνει | μου χεις φαρμακώσει την ψυχή | Δεν είναι δύσκολο να βρεις | γιατί γυρνώ πιωμένος | στους καταλόγους της ζωής | δεν βρέθηκα γραμμένος | Πάρε το χαρτί και το μολύβι | κι άρχισε τα λάθη να μετράς | χρόνια η αγάπη σου με πνίγει | και για που τραβάω μη ρωτάς | Δεν είναι δύσκολο να βρεις | γιατί γυρνώ πιωμένος | στους καταλόγους της ζωής | δεν βρέθηκα γραμμένος

09. Στο χέρι το μαχαίρι Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Σπύρος Ιωάννου
Πληγώνεις και πληγώνεσαι | γελάς και φαρμακώνεσαι | είσαι θνητός κι αθάνατος | μα πάντα μελλοθάνατος | Στο χέρι το μαχαίρι | στο στήθος η πληγή | ο κόσμος υποφέρει | και ίδια μένει η γη | Παλεύεις για ακατόρθωτα | χαλάς ανεπανόρθωτα | μικρός μεγάλος γίνεσαι | είσαι φωτιά και σβήνεσαι | Στο χέρι το μαχαίρι | στο στήθος η πληγή | ο κόσμος υποφέρει | κι η ίδια μένει η γη

10. Ποιος μαύρισε τον ουρανό Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Σμαρούλα Μαραγκουδάκη
Ποιος μαύρισε τον ουρανό | Τέτοιο κακό ποιος το `κανε | Κι αν η καρδιά μου πέθανε | Τα χείλη μου δεν το `πανε. | Εγώ στους δρόμους τριγυρνώ | Με τα καλά μου ρούχα | Πού το `μαθε ο ουρανός | Πως είμαι ζωντανός νεκρός | Για την αγάπη που `χα. | Ποιος μαύρισε τον ουρανό | Τέτοιο κακό ποιος το `κανε | Κι αν η καρδιά μου πέθανε | Τα χείλη μου δεν το `πανε. | Εγώ στους δρόμους τριγυρνώ | Με τα καλά μου ρούχα | Πού το `μαθε ο ουρανός | Πως είμαι ζωντανός νεκρός | Για την αγάπη που `χα. | Εγώ το κράτησα κρυφό | Ότι σε χάνω σήμερα | Τι πάθανε τα σύννεφα | Κι είναι βαριά σαν σίδερα. | Εγώ στους δρόμους τριγυρνώ..

11. Τίποτα δεν μ άφησες Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Κατερίνα Πανάγου
Στη ζωή μου ήρθες | ξαφνικά μια μέρα | όλα μου τα πήρες | κι έφυγες σαν σφαίρα | Τίποτα δε μ’ άφησες για να σε θυμάμαι | τίποτα δε μ’ άφησες | μα δεν απορώ | τα δικά σου αισθήματα | σβήσανε και πάνε | λες και χαραχτήκανε | πάνω στο νερό | Στη ζωή μου μπήκες | και στα όνειρα μου | πήρες ότι βρήκες | κι έφυγες μακριά μου | Τίποτα δε μ’ άφησες για να σε θυμάμαι | τίποτα δε μ’ άφησες | μα δεν απορώ | τα δικά σου αισθήματα | σβήσανε και πάνε | λες και χαραχτήκανε | πάνω στο νερό.

12. Ο τύπος μου Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Γιώργος Βρούβας
Ο τύπος μου το βλέπω δε σου κάνει | δεν είμαι κοινωνίας υψηλής | μεγάλωσα φτωχά σαν το γεράνι | αλλά και δε με πρόσβαλλε κανείς | Πάρε άλλο μονοπάτι | φτιάξε μια δική σου μοίρα | ψάχνεις για αριστοκράτη | δεν γυρεύεις χαρακτήρα | Ο τύπος μου το βλέπω δε σου κάνει | δεν έζησα αριστοκρατικά | δεν έτρωγα σε πιάτο πορσελάνη | αλλά και δε χρωστούσα πουθενά | Πάρε άλλο μονοπάτι | φτιάξε μια δική σου μοίρα | ψάχνεις για αριστοκράτη | δεν γυρεύεις χαρακτήρα | Πάρε άλλο μονοπάτι | φτιάξε μια δική σου μοίρα | ψάχνεις για αριστοκράτη | δεν γυρεύεις χαρακτήρα.

13. Θα βάλω σύρμα Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Σπύρος Ιωάννου
Μη μου κουνιέσαι | μη μου τη βγαίνεις | κόντρα στην κόντρα μη μου πηγαίνεις | για λογικέψου | και κάνε πίσω | αλλιώς τα πάντα θα τα γκρεμίσω | Θα βάλω σύρμα και θα φράξω το κρεβάτι μας | και θα ναι κρίμα να σκοτώσω την αγάπη μας | Θα βάλω σύρμα και θα φράξω το κρεβάτι μας | και θα ναι κρίμα να σκοτώσω την αγάπη μας | Μην τα μπερδεύεις | μίλα σταράτα | τα πονηρά σου | τώρα σταμάτα | και μη μου κάνεις στραβό το ίσιο | αλλιώς τα πάντα θα τα γκρεμίσω | Θα βάλω σύρμα και θα φράξω το κρεβάτι μας | και θα ναι κρίμα να σκοτώσω την αγάπη μας | Θα βάλω σύρμα και θα φράξω το κρεβάτι μας | και θα ναι κρίμα να σκοτώσω την αγάπη μας

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης