Σάββατο, 5 Μαρτίου 2016

Μια ζωή ρεμπέτικα!



















Ο πρώτος δίσκος

01. Χατζηκυριάκειο Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Δημήτρης Γκόγκος | Στίχοι: Δημήτρης Γκόγκος
Αποβραδίς ξεκίνησα | Μ' ένα παλιό μου φίλο | για το Χατζηκυριάκειο | Και για τον Άγιο Νείλο | Που έχει ρετσίνα δροσερή | Και όμορφα κορίτσια | Μόνο που σε τρελαίνουνε | Με νάζια και καπρίτσια | Έχει και μια μελαχρινή | Που είναι όλο νάζι | Πρώτα με κέρναγε φιλιά | Και τώρα δεν την νοιάζει | Και κάθε βράδυ καρτερώ | Μπροστά μου να περάσει | Και αν δεν την κλέψω μια βραδιά | Ο κόσμος να χαλάσει

02. Μάγισσες φέρτε βότανα Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Γιάννης Τατασόπουλος | Στίχοι: Νίκος Ρούτσος
Μάγισσες φέρτε βότανα | τον πόνο μου να γιάνω | την έπαθα κι αγάπησα | μα δεν το ξανακάνω. | Μάγισσες το κορίτσι μου | τώρα δε μ’ αγαπάει | με γέλασε με πρόδωσε | με ξέχασε και πάει. | Μάγισσες όπως μ’ έλιωσε | θέλω κι αυτή να λιώσει | και το κακό που μου ‘κανε | να τ’ ακριβοπληρώσει.

03. Βαδίζω και παραμιλώ Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Γιάννης Παπαϊωάννου | Στίχοι: Γιάννης Παπαϊωάννου
Βαδίζω και παραμιλώ | Γι αυτή τη σύμφορα μου | χωρίσαμε και έχω βρει | Ο δόλιος την χαρά μου | Για έρωτες θα πάψω πια | τώρα να τυραννιέμαι | μια φορά γελάστηκα | Και δεν ξαναγελιέμαι | Σε ξέχασα στο νου μου πια | Το λέω δε σε βάζω | μην κλαις και μην οδύρεσαι | Και γνώμη δεν αλλάζω

04. Δεν πάει κάτω το κρασί Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Γιάννης Παπαϊωάννου | Στίχοι: Κώστας Μάνεσης
Δεν τραβιέται πια ο χωρισμός | είν' ο πιο αγιάτρευτος καημός, | έφυγες και χάθηκα | σαν ανθός μαράθηκα | κι έμεινα στον κόσμο μοναχός. | Σε ζητά η κάθε μας γωνιά | τα μπουζούκια και η διπλοπενιά, | σε ζητάν τα γλέντια μας | τα παλιά τα ντέρτια μας | κάθε μας συνήθεια παλιά. | Βρε δεν πάει κάτω το κρασί | αν δεν είσαι πλάι μου εσύ, | γύρνα να τα φτιάξουμε | όλοι τους να σκάσουνε | όταν θα μας ξαναδούν μαζί.

05. Κανείς δεν βρέθηκε γιατρός Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές & Α. Ιακωβίδης
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης
Τι έχεις φίλε πες μου το, | τι κρύβεις στην καρδιά σου | και με παράπονο πικρό γυρνάς στη γειτονιά σου | και με παράπονο πικρό γυρνάς στη γειτονιά σου. | Δυο μάτια μαύρα κι άπονα | με κάνουνε και λιώνω, με κάνουνε και λιώνω | κι όμως γιατρός δεν βρίσκεται | για το δικό μου πόνο. | Για την αγάπη βότανο υπάρχει ένα μόνο, | το ρετσινάτο το κρασί γιατρεύει κάθε πόνο, | το ρετσινάτο το κρασί γιατρεύει κάθε πόνο, | για την αγάπη βότανο υπάρχει ένα μόνο.

06. Φούρνος να μην καπνίσει Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές & Αγάθωνας Ιακωβίδης
Μουσική: Γιάννης Παπαϊωάννου | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Τώρα μικρό που σ' έχασα όλα για με έχουν σβήσει | σαν χάνω την αγάπη μου φούρνος να μην καπνίσει | όλος ο κόσμος ήσουνα κουκλάκι μου για μένα | δεν σε ξεχνώ σε σκέφτομαι με μάτια δακρυσμένα | Οι φίλοι μου με κάλεσαν μαζί τους να γλεντήσω | ίσως και το κατόρθωνα το ντέρτι μου μα σβήσω | απ' τον καημό σου μάτια μου έχει η καρδιά μου κλείσει | και λέω μιας και σ' έχασα φούρνος να μην καπνίσει

07. Σ' ένα απόκρημνο ακρογιάλι Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Στέλιος Χρυσίνης | Στίχοι: Στέλιος Χρυσίνης
Σ ένα απόκρημνο ακρογιάλι | σταματώ για να σκεφτώ. | Δίλημμα είναι να ζήσω | ή στα βράχια να ριχτώ. | Κάτω η θάλασσα μουγκρίζει | και τα κύματα βογκούν. | Μόνο οι σκέψεις μου για σένα | στη ζωή με συγκρατούν. | Σ ένα απόκρημνο ακρογιάλι, | που το δέρνει ο βοριάς, | με ‘φερε η απελπισιά μου | και ο πόνος της καρδιάς.

08. Ντουνιά ανακριτή Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Παρασκευή Κασαπάκη
Σαν μπω στο καπηλειό για κάνα δυο κρασιά | αρχίζει το κουτσομπολιό και η κακογλωσσιά | Ντουνιά ανακριτή γιατί ρωτάς γιατί , | τι κάνω στη ζωή αυτή | τι νοιάζεσαι ρωτώ αν πέθανα ή αν ζω | σ’ αυτό τον κόσμο τον πεζό | Αφού δεν ενοχλώ και ξέρω τι μιλώ | πες μου γιατί να μην τα πιω, πες μου για λόγο ποιο | Ντουνιά ανακριτή γιατί ρωτάς γιατί | τι κάνω στη ζωή αυτή, | τι νοιάζεσαι ρωτώ αν πέθανα ή αν ζω | σ’ αυτό τον κόσμο τον πεζό | Ντουνιά ανακριτή γιατί ρωτάς γιατί | τι κάνω στη ζωή αυτή, | τι νοιάζεσαι ρωτώ αν πέθανα για ζω | σ’ αυτό τον κόσμο τον πεζό

09. Έχει και χαράματα Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Πάνος Πετσάς | Στίχοι: Πάνος Πετσάς
Κουράγιο δόλιο μου κορμί | για να τα βγάλεις πέρα | στα βάσανα που `χει ο ντουνιάς, | ίσως να φέξει και για μας, | κάποτε άσπρη μέρα. | Κούτσα-κούτσα και περπάτα, | στη ζωή, τη δόλια στράτα | κι άσε πια τα κλάματα. | Κι όσο μαύρη να `ν η νύχτα, | έχει και χαράματα. | Κουράγιο δόλιο μου κορμί | κράτα κι αυτή τη δόση | και μη ζητάς παρηγοριά | γιατί η δόλια μου καρδιά, | δεν έχει να στη δώσει.

10. Μια βαρκούλα θα ναυλώσω Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Μανώλης Χρυσαφάκης | Στίχοι: Μανώλης Χρυσαφάκης
Μια βαρκούλα θα ναυλώσω, συριανή να σ’ ανταμώσω, | στην ακρογιαλιά θ’ αράξω και θα `ρθω να σε φωνάξω, | στην ακρογιαλιά θ’ αράξω και θα `ρθω να σε φωνάξω. | Να σε πάρω στη βαρκούλα, όμορφη συριανοπούλα, | να σου πω τον πόνο π’ έχω, γιατί φως μου δεν αντέχω, | να σου πω τον πόνο π’ έχω, γιατί φως μου δεν αντέχω. | Δεν μπορώ χωρίς εσένα, να `σαι μακριά απο μένα, | θέλω να `σαι πια μαζί μου, γιατί είσ’ εσύ η ζωή μου, | θέλω να `σαι πια μαζί μου, γιατί είσ’ εσύ η ζωή μου.

11. Το μεγάλο ψάρι Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Γιάννης Παπαϊωάννου | Στίχοι: Κώστας Μάνεσης
Δεν μπορείς να ζήσεις στη ζωή ετούτη, | αν δεν έχεις πλάτες, αν δεν έχεις πλούτη. | Το λέω με παράπονο πικρό, το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό, | το λέω με παράπονο πικρό, το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό. | Όσοι έχουν μέσα πιάνουνε χρυσάφι, | μα δεν έχω τύχη κι έμεινα στο ράφι. | Το λέω με παράπονο πικρό, το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό, | το λέω με παράπονο πικρό, το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό. | Ως και την κοπέλα που τα είχα φτιάξει, | ένας που 'χε φράγκα, μου την έχει αρπάξει. | Το λέω με παράπονο πικρό, το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό, | το λέω με παράπονο πικρό, το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό.

12. Για μιαν αγάπη που `χασα Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Σταύρος Παντελίδης | Στίχοι: Σταύρος Παντελίδης
Σαν το φεγγάρι την αυγή που λίγο-λίγο σβήνει | έτσι και η καρδούλα μου μαραίνεται και εκείνη | Πίστη, αγάπη έχασα απ’ την κακογνωμιά μου | και τώρα μ’ απαρνήθηκε και καίγετ’ η καρδιά μου | Τώρα το πήρα απόφαση να μην ξαναγαπήσω | σ’ αραχνιασμένο σπήλαιο να πα να κατοικήσω

13. Καροτσέρη τράβα Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Απόστολος Χατζηχρήστος
Τράβα, τράβα, τράβα | καροτσιέρη τράβα | και στο Καλαμάκι | κόψε για ουζάκι | έ! ρέ! Ντουνιά | Τράβα, τράβα, τράβα | στη Γλυφάδα τράβα | για καλό κρασάκι | και για μπαρμπουνάκι | έ! ρέ! Ντουνιά | Γύρνα πίσω τράβα | στην Αθήνα τράβα | κι άκου μπουζουκάκι | απ' το Σμυρνιωτάκι | έ! ρέ! ντουνιά

14. Ο θερμαστής Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης
Δουλεύω χρόνια θερμαστής | σε θάλασσες στα ξένα | μα δε φοβάμαι τους γιαλούς | όσο φοβάμαι εσένα | Σύνηθισα τις τρικυμιές | μου θέριεψαν το σώμα | μα της αγάπης τον καημό | δεν συνηθίζω ακόμα | Εγώ για γλέντι τις φωτιές | σαν είμαι στο καράβι | μα δεν αντέχω στη φωτιά | που την καρδιά μου ανάβει

15. Φιλεναδίτσα μου Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Στέλλα Χασκίλ | Στίχοι: Βασίλης Ταμβάκης
Το χρήμα δεν το λογαριάζω | μιας και δουλεύω και κοπιάζω | ό,τι αγαπάς κι ό,τι γουστάρεις, | γίνομαι θύμα να το πάρεις. | Αχ, αχ φιλεναδίτσα μου ! | Μπροστά στα τόσα σου τα κάλλη, | όλη η μπροστάντζα μου χαλάλι. | Ό,τι κρατώ θα τα σκορπίσω, | απόψε να σ’ ευχαριστήσω. | Αχ, αχ φιλεναδίτσα μου ! | Ξέρεις γλυκά να με χαϊδεύεις | και έξυπνα να με δουλεύεις, | γι’ αυτό σε ό,τι μου ζητήσεις, | γίνομαι γης να με πατήσεις. | Αχ, αχ φιλεναδίτσα μου.

16. Εργατοπούλες Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Μπάμπης Γκολές | Στίχοι: Μπάμπης Γκολές
Εργατοπούλες μου τιμημένες | παιδιά του μόχθου ζείτε καημένες, | στην εκμετάλευση, στην καταφρόνια | με λίγη ελπίδα, χωρίς συμπόνοια. | Το μέτωπό σας ιδρώτα στάζει | και η καρδιά σας αναστενάζει, | να ζείτε μέσα στην αδικία | με δίχως μέλλον στην κοινωνία. | Εργατοπούλες μου τιμημένες | πάψτε να είστε πια πικραμένες, | η εργατιά πάντα θα ζήσει | και τον αγώνα θα συνεχίσει. | Εργατοπούλα μου αγαπημένη | η αγκαλιά μου σε περιμένει, | να σε κοιμήσει, να σε ζεστάνει | και τον καημό σου για να σου γιάνει.

Ο δεύτερος δίσκος

01. Μου 'φαγες όλα τα δαχτυλίδια  Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Από πιτσιρίκα | με λέγανε μπαμπέσα | Κι έλαχε σε σένα | να δώσω λίγη μπέσα | Μου 'φαγες όλα τα δαχτυλίδια | Και κοιμάμαι τώρα, | τώρα στα σανίδια | Ό,τι και αν είχα | προτού να σε γνωρίσω | Όλα στα 'χω δώσει | για να σ' ευχαριστήσω | Δεν με νοιάζει για τα δαχτυλίδια | μόνο που κοιμάμαι, | κοιμάμαι στα σανίδια | Μπράβο σου τ' αξίζεις | που μ' έχεις καταφέρει | Πως αντέχω ακόμα | ένας Θεός το ξέρει | Κι ύστερα από τόσα δαχτυλίδια | Μ' έχεις και κοιμάμαι, | κοιμάμαι στα σανίδια

02. Στα νησιά του Παράδεισου Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Κοσμάς Κοσμαδόπουλος | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Μ’ αυτή του μπάτη τη δροσιά | και της νυχτιάς τ’ αγέρι | να ’ρθεις να βγάλουμε πανιά | να πάμε σ’ άλλα μέρη | Μ’ αυτή του μπάτη τη δροσιά | και της νυχτιάς τ’ αγέρι | Κει που πάτησε η ψυχή σου | στα νησιά του παραδείσου | Και τη ζωή σου θα περνάς | κι ο πόνος σου θα γιάνει | Γιατί θα βρίσκεις λησμονιά | στο μαγικό βοτάνι | Και τη ζωή σου... | Στης τρελής χαράς τα μέρη | Πα’ να στήσουμε λημέρι | Ποτέ σου δε θα θυμηθείς | στο ντέρτι που σε δέρνει | Γιατί η πλανεύτρα μου πενιά | τις πίκρες σου θα παίρνει | Θα είμαι πάντα στο πλευρό σου | Να γλυκαίνω τον καημό σου

03. Ο μαχαραγιάς Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Σταύρος Τζουανάκος | Στίχοι: Νίκος Γκούμας
Ο μαχαραγιάς βγαίνει σεργιάνι | με νταούλια και βιολιά | θα σκορπίσει για να κάνει κέφι | λίρες και φλουριά. | Λάμπει στα διαμάντια | αστράφτει στα μπριλάντια | ο μαχαραγιάς. | Το λαχταριστό γυμνό χαρέμι | μπρος του σαν περνά | αναστέναξε και σιγοτρέμει | και τον προσκυνά. | Κι όλος ασικλίκι | κουνάει το σαρίκι | ο μαχαραγιάς. | Λάμπει στα διαμάντια | αστράφτει στα μπριλάντια | ο μαχαραγιάς...

04. Ο ψαράς Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Γιατί δε με θες κυρά μου | επειδή είμαι ψαράς | κι είμαι λίγο αλανιάρης | σαν ψαράς και σαν βαρκάρης | Και θαρρείς ότι με μένα | δεν θα την περνάς καλά | Έχω μια μικρούλα βάρκα | με κουπιά και με πανί | και ψαρεύω κάθε βράδυ | μόνος με το παραγάδι | Και τα ψάρια που θα πιάσω | τα πουλώ στην αγορά | Κι αν ξυπόλητος γυρίζω | μη με βλέπεις και γελάς | τη γυναίκα που θα έχω | ξέρω να την επροσέχω | Και τα κέφια της να κάνω | μην κοιτάς που είμαι ψαράς

05. Πέντε Έλληνες στον Άδη  Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Γιάννης Παπαϊωάννου | Στίχοι: Κώστας Μάνεσης
Πέντε Έλληνες στον Άδη | ανταμώσαν ένα βράδυ | Και το γλέντι αρχινάνε | κι όλα γύρω τους τα σπάνε | Με μπουζούκια, μπαγλαμάδες | τρέλαναν τους σατανάδες | Κι από κέφι ζαλισμένοι | χόρευαν οι κολασμένοι | Στο ρωμαίικο τραγούδι | κάηκε το πελεκούδι | Κι όλοι φώναζαν αράδα | να μας ζήσει η Ελλάδα

06. Η ξαβεριώτισσα Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Δημήτρης Γκόγκος | Στίχοι: Δημήτρης Γκόγκος
Μαραίνεται η καρδούλα μου | από πικρό μαράζι | για κάποια ξαβεριώτισσα | που όλο καημούς μου βάζει | Βραδιοξημερώνομαι | πάντα στη γειτονιά της | να μ' ανταμώσει δε μπορεί | φοβάται τη μαμά της | Έλα και σου 'χω κούκλα μου | βοτάνι να σου δώσω | να την κοιμήσεις μια βραδιά | να 'ρθεις να σ' ανταμώσω | Πόσες φορές θα σου το πω | με μια γλυκιά κιθάρα | πως έχω αγάπη στην καρδιά | για σε κρυφή λαχτάρα

07. Εγώ ρεμπέτης ήμουνα Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Πάνος Τούντας | Στίχοι: Στέλιος Χρυσίνης
Εγώ ρεμπέτης ήμουνα | από μικρό παιδάκι | ποτέ δεν είχα στη καρδιά | λαχτάρες και μεράκι | Και με τα κοριτσόπουλα | σαν το πουλί πετούσα | με μπουζουκάκι και κρασί | μαζί τους εγλεντούσα | Μα τι να πω της τύχης μου | μου μ' έστειλε να μπλέξω | στης Δραπετσώνας τα στενά | ζωή να κινδυνέψω | Χωρίς να θέλω αγάπησα | κι έχω βαθιά τον πόνο | για μια Δραπετσωνίτισσα | σαν το κεράκι λιώνω

08. Ραστ-Σουλτάνη Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Παραδοσιακό | Στίχοι: Παραδοσιακό

09. Τα ζηλιάρικά σου μάτια Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Τα ζηλιάρικά σου μάτια μ' έχουνε τρελάνει | δε λογάριασα παλάτια σκλάβο μ' έχουν κάνει | Μαραζώνω σαν το κεράκι λιώνω | με παιδεύεις γιατί δεν μ' αγαπάς | Σε αγάπησα στ' αλήθεια και για 'σένα κλαίω | έχω φλόγα μες στα στήθια άκου που στο λέω | σ' αγναντεύω, σε λατρεύω | μην κακιώνεις γιατί θα τρελαθώ | Είναι κρίμα να μ' αφήνεις μόνος μου να λιώνω | μαύρη συντροφιά μου δίνεις μοναχά τον πόνο | η ματιά σου η άσπλαχνη καρδιά σου | μου 'χει πάρει το δόλιο μου μυαλό

10. Η Μαρίκα η χασικλού Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Βαγγέλης Παπάζογλου | Στίχοι: Βαγγέλης Παπάζογλου
Για τα σένα, βρε Μαρίκα, | πάλι τον μπελά μου βρήκα, | γιατί αμολάς τα βράδυα | και γυρνάς μ’ όλα τ’ αλάνια. | Πας, Μαρίκα, στους τεκέδες | και φουμάρεις αργελέδες. | Αχ, κι όταν πας στο Γκαζοχώρι, | τους χορεύεις, καλέ μου, το Μποχώρι. | Αλανιάρα με τους μάγκες κάθε βράδυ ξενυχτάς, | κι όλο με μπαγλαμαδάκια, αχ, | και με μαύρο την περνάς. | Βάλε γνώση, βρε Μαρίκα, | αχ, κι εγώ δε ζητάω προίκα. | Θέλω ταίρι να σε κάνω | και μαζί σου, καλέ μου, ας πεθάνω.

11. Μαρινάκι Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Πάνος Τούντας | Στίχοι: Πάνος Τούντας
Ήσουνα δώδεκα χρονών | και πήγαινες σχολείο | με σοβαρότητα πολλή | και κάποιο μεγαλείο | Το φουστανάκι το στενό | με μάγευε μικρή μου | ήθελα να μεγάλωνες | να σ' έκανα δική μου | Μαρινάκι-Μαρινάκι | πήρες δρόμο για καλά | κι είσαι τώρα σαν κουκλάκι | Μαρινούλα μου γλυκιά | Γρήγορα μού 'γινες τρανή | κι άλλαξες τα μυαλά σου | και μου παρατσαχπίνεψες | κούκλα με τα σωστά σου | Μου ξεγαντζώθηκες καλέ | κι έβαλες τσοκαράκια | κρέμασες και στ' αυτάκια σου | δυο τριανταφυλλάκια | Μαρινάκι-Μαρινάκι | πήρες δρόμο για καλά | κι είσαι τώρα σαν κουκλάκι | Μαρινούλα μου γλυκιά

12. Κόρη παραχαϊδεμένη Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Δημήτρης Ρουμελώτης | Στίχοι: Στέλλα Χασκίλ
Μια χανούμισσα μικρή, | κόρη παραχαϊδεμένη, | στα μετάξια, στα χρυσά, | ήτανε τριγυρισμένη. | Τη φωνάζανε Γκιουζέλ, | είχε πρόσωπο φεγγάρι, | ένα στόμα για φιλιά, | σώμα λυγερό και χάρη. | Τι κι αν είχε όλα αυτά, | ζούσε πάντα λυπημένη, | στα καφάσια τα κλειστά, | ήταν αιχμαλωτισμένη.

13. Κεραυνοί κι αστροπελέκια Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Σταύρος Τζουανάκος | Στίχοι: Νίκος Ρούτσος
Κεραυνοί κι αστροπελέκια με χτυπήσανε | κι όλα μέσα στην καρδιά μου, τα γκρεμίσανε. | Σαν θα πεθάνω, κανείς μην κλάψει, | μια γυναίκα κακούργα μ’ έχει κάψει. | Έχω πιει πολλά φαρμάκια στο ποτήρι της | και τον Χάρο θ’ αγκαλιάσω για χατίρι της. | Σαν θα πεθάνω, κανεις μην κλάψει, | μια γυναίκα κακούργα μ’ έχει κάψει. | Μοναχό και ντροπιασμένο μ’ απαράτησε | και στις λάσπες την καρδιά μου τσαλαπάτησε. | Σαν θα πεθάνω, κανείς μην κλάψει, | μια γυναίκα κακούργα μ’ έχει κάψει.

14. Ο πασατέμπος Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Δημήτρης Σέμσης | Στίχοι: Βασίλης Ταμβάκης

15. Της τριανταφυλλιάς τα φύλλα Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Παραδοσιακό | Στίχοι: Παραδοσιακό
Της τριανταφυλλιάς τα φύλλα βρ' αμάν | θα τα κάνω φορεσιά αμάν γκελ αμάν | σεβνταλή μ' αμάν | Να τα βάλω να περάσω βρ' αμάν | να σου κάψω την καρδιά αμάν γκελ αμάν | σεβνταλή μ' αμάν | Σένα τα λέγω κι άκου τα | πάρε χαρτί και γράψε τα | Απεφάσισα πουλί μου βρ' αμάν | απεφάσισε κι εσύ αμάν γκελ αμάν | σεβνταλή μ' αμάν | Δυο καρδιές να γίνουν ένα βρ' αμάν | ένα σώμα μια ψυχή αμάν γκελ αμάν | σεβνταλή μ' αμάν | Σένα τα δίνω τα φλουριά | μαύρα μου μάτια και γλυκά

16. Ζούγκλα στα βάθη της Ανατολής Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Μπάμπης Γκολές | Στίχοι: Μπάμπης Γκολές

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης