Παρασκευή, 18 Μαρτίου 2016

Λόγια της νύχτας





















01. Και μη με ψάξεις Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Δημήτρης Ρακιτζής | Στίχοι: Γιάννης Β. Παπαϊωάννου
Τελευταία φορά θα χτυπήσω την πόρτα σου. | Τελευταία φορά θα σου πω "σ’ αγαπώ". | Τελευταία φορά σου φωνάζω "λυπήσου με". | Τελευταία φορά και μετά θα χαθώ. | Και μη με ψάξεις να με βρεις, | ούτε τηλέφωνο θα έχω, ούτε σπίτι. | Και μη με ψάξεις να με βρεις, | δεν θα ’μαι κάτοικος της γης. | Αν θα σε χάσω, θα χαθώ απ’ τον πλανήτη. | Τελευταία φορά θα σου πω πώς αισθάνομαι. | Τελευταία φορά θα σου πω πως δε ζω. | Τελευταία φορά θα δακρύσουν τα μάτια μου. | Τελευταία φορά, σου τ’ ορκίζομαι αυτό. | Και μη με ψάξεις να με βρεις, | ούτε τηλέφωνο θα έχω, ούτε σπίτι. | Και μη με ψάξεις να με βρεις, | δεν θα ’μαι κάτοικος της γης. | Αν θα σε χάσω, θα χαθώ απ’ τον πλανήτη.

02. Μέσα στο σπίτι του τρελού Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Όπως τα άφησες, έχουνε μείνει. | Πιοτό, φαντάσματα και νικοτίνη. | Κι εγώ στον κόσμο μου, παραδομένος, | κλειστά παράθυρα και μεθυσμένος. | Μέσα στο σπίτι του τρελού, | φωτογραφίες σου παντού | κι ο ουρανός ταβάνι. | Μέσα στο σπίτι του τρελού, | ούτε το χέρι του θεού | για να σωθώ δε φτάνει. | Όπως τα άφησες, έχουνε μείνει. | Κι ένα παράπονο, που δεν μ’ αφήνει. | Ψυχή και σώμα μου, τραυματισμένο | κι ένα ερείπιο, μυαλό καμένο. | Μέσα στο σπίτι του τρελού, | φωτογραφίες σου παντού | κι ο ουρανός ταβάνι. | Μέσα στο σπίτι του τρελού, | ούτε το χέρι του θεού | για να σωθώ δε φτάνει.

03. Ποιος να σου μιλάει Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Χριστόδουλος Σιγανός | Στίχοι: Χριστόδουλος Σιγανός
Κι αν χωρίσαμε έτσι απλά, | εγώ σου λέω "σ’ αγαπώ", | σ’ έχω ανάγκη. | Κι αν χωρίσαμε έτσι απλά, | εγώ σου λέω "γύρνα εδώ", | σ’ έχω ανάγκη. | Κι αν χωρίσαμε έτσι απλά, | αναρωτιέμαι εκεί που πας: | Ποιος να σε φιλάει, | ποιος να σ’ ακουμπάει, | ποιος γλυκά σού φέρεται | και τρελά σού λέει πως σ’ αγαπάει. | Όμως υπάρχει και Θεός | κι ό,τι έπαθα θα πάθεις, | όμως υπάρχει κι ο Θεός που μας κοιτά. | Κι αν δε με έμαθες καλά, | ήρθε η ώρα να με μάθεις, | γι’ αυτό μετάνιωσε κι άλλαξε μυαλά. | Κι αν χωρίσαμε έτσι απλά, | μη με τρελαίνεις, έλα εδώ, | σ’ έχω ανάγκη. | Κι αν χωρίσαμε έτσι απλά, | ήταν απάνω στον καυγά, | σ’ έχω ανάγκη, | Κι αν χωρίσαμε έτσι απλά, | αναρωτιέμαι εκεί που πας: | Ποιος να σε φιλάει, | ποιος να σ’ ακουμπάει, | ποιος γλυκά σού φέρεται | και τρελά σού λέει πως σ’ αγαπάει. | Όμως υπάρχει και Θεός | κι ό,τι έπαθα θα πάθεις, | όμως υπάρχει κι ο Θεός που μας κοιτά. | Κι αν δε με έμαθες καλά, | ήρθε η ώρα να με μάθεις, | γι’ αυτό μετάνιωσε κι άλλαξε μυαλά.

04. Χαμένη πολιτεία Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Γιώργος Γεωργόπουλος | Στίχοι: Λάκης Τσώλης
Γιατί καρδιά μου αγαπάς | αφού το ξέρεις πως πονάς | γνώρισες αγάπες και μπερδεύτηκες | μα καρδιά μου ήταν όλες ψεύτικες | Άν πονάς σε λεηλάτησαν καρδιά μου | οι τόσες οι αγάπες | και έγινες χαμένη πολιτεία | που δεν έχει πια διαβάτες | Άν πονάς σε λεηλάτησαν καρδιά μου | οι τόσες οι αγάπες | και έγινες χαμένη πολιτεία | που δεν έχει πια διαβάτες | Σου το 'χα ξαναπεί καρδιά | μην παίζεις πια με τη φωτιά | όλες οι αγάπες σε προδώσανε | και φαρμάκι για να πιεις σου δώσανε | Άν πονάς σε λεηλάτησαν καρδιά μου | οι τόσες οι αγάπες | και έγινες χαμένη πολιτεία | που δεν έχει πια διαβάτες | Άν πονάς σε λεηλάτησαν καρδιά μου | οι τόσες οι αγάπες | και έγινες χαμένη πολιτεία | που δεν έχει πια διαβάτες

05. Δε μιλάμε ίδια γλώσσα Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Χάρης Κουτσαβάκης & Κρις Αχιλλέως | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Πάλι ψάχνουμε τι φταίει, που η αγάπη μας δε λέει. | Κι η ζωή μας δεν αλλάζει, απ’ τη μπόρα στο χαλάζι. | Όταν λες την μέρα νύχτα και το γέλιο βλέπω πίκρα. | Πάλι φτάσαμε στο τέρμα, μα εγώ στο είπα. | Δεν μιλάμε ίδια γλώσσα, κι ούτε επικοινωνούμε. | Έχουμε περάσει τόσα και σαν ξένοι ακόμα ζούμε. | Δε μιλάμε ίδια γλώσσα, τζάμπα χάνουμε τον χρόνο. | Και να ζήσουμε άλλα τόσα, θα πονάς θα μετανιώνω. | Πάλι φτάσαμε στο τέρμα, πάλι στα συνηθισμένα. | Άσπρη μέρα δεν χαράζει και το πλοίο μας βουλιάζει. | Όταν λες την μέρα νύχτα και το γέλιο βλέπω πίκρα. | Πάλι φτάσαμε στο τέρμα, μα εγώ στο είπα. | Δεν μιλάμε ίδια γλώσσα, κι ούτε επικοινωνούμε. | Έχουμε περάσει τόσα και σαν ξένοι ακόμα ζούμε. | Δε μιλάμε ίδια γλώσσα, τζάμπα χάνουμε τον χρόνο. | Και να ζήσουμε άλλα τόσα, θα πονάς θα μετανιώνω. | Δεν μιλάμε ίδια γλώσσα, κι ούτε επικοινωνούμε. | Έχουμε περάσει τόσα και σαν ξένοι ακόμα ζούμε. | Δε μιλάμε ίδια γλώσσα, τζάμπα χάνουμε τον χρόνο. | Και να ζήσουμε άλλα τόσα, θα πονάς θα μετανιώνω. | Κι ούτε επικοινωνούμε. | Έχουμε περάσει τόσα και σαν ξένοι ακόμα ζούμε. | Δε μιλάμε ίδια γλώσσα, τζάμπα χάνουμε τον χρόνο. | Και να ζήσουμε άλλα τόσα, θα πονάς θα μετανιώνω. | Κι ούτε επικοινωνούμε. | Έχουμε περάσει τόσα και σαν ξένοι ακόμα ζούμε.

06. Χτες αγαπημένος Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Στέφανος Κυπριώτης | Στίχοι: Σπύρος Φυλακτός
"Αγάπη μου, ανάσα μου, ζωή μου", | μου έλεγες και γέλαγε η ψυχή μου. | "Να φύγεις, σε μισώ, άλλο δεν πάει", | τώρα μου λες και το μυαλό δεν το χωράει. | Χθες αγαπημένος, σήμερα εχθρός, | χθες μες στην καρδιά σου, σήμερα εκτός. | Χθες αγαπημένος, σήμερα εχθρός, | χθες μες στην καρδιά σου, σήμερα εκτός. | Χθες αγαπημένος, σήμερα ένας ξένος. | Τον έρωτα το φτάσαμε στ’ αστέρια, | φωτιές μέσα στα μάτια και στα χέρια. | Και τώρα παγωνιά και μίσος μόνο, | με τα λόγια σου μαχαίρια και ματώνω. | Χθες αγαπημένος, σήμερα εχθρός, | χθες μες στην καρδιά σου, σήμερα εκτός. | Χθες αγαπημένος, σήμερα εχθρός, | χθες μες στην καρδιά σου, σήμερα εκτός. | Χθες αγαπημένος, σήμερα ένας ξένος.

07. Εσύ Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Δημήτρης Ρακιτζής | Στίχοι: Γιάννης Β. Παπαϊωάννου
Ξύπνησα μ’ έναν εφιάλτη, τρομαγμένος κι ιδρωμένος τα χαράματα, | Ένιωθα βάρος μες στο στήθος λες και ήταν σιδερένια τα σκεπάσματα. | Δε μου έφτανε η ανάσα και φοβήθηκα το τέλος μου πως έφτασε. | Η καρδιά μου σ’ ένα κλάμα σαν βροχή, σαν καταιγίδα αμέσως ξέσπασε. | Έτρεξα μέχρι το μπάνιο κι έβρεξα το πρόσωπό μου που μ’ έκαιγε. | Μα μετά, όταν συνήλθα, ήξερα ποιος είν’ ο θύτης και ποιος έφταιγε, | και ποιος έφταιγε. | Εσύ είσ’ ο εφιάλτης που γυρνάς τις νύχτες στα όνειρά μου. | Εσύ φταις που με πιάνουνε συχνά τα ψυχολογικά μου. | Εσύ, γιατί μου πήρες του μυαλού την κάθε ισορροπία. | Εσύ που μόνο η σκέψη σου μου αρκεί να πάθω υστερία. | Εσύ, γιατί σου έδωσα ψυχή και πήρα προδοσία. | Κάθε νύχτα αυτό το έργο μες στον ύπνο μου όλο βλέπω και ωρύομαι | και δεν έχω επιβάλλον, πειθαρχία κι αντιστάσεις να αμύνομαι. | Μες στου πανικού τη δύνη, παραδίνομαι στην τρέλα ακατάπαυστα | και τα ηρεμιστικά μου δίχως έλεγχο τα πίνω ασταμάτητα. | Στον καθρέφτη μου κοιτάζω και ο άνθρωπος που βλέπω μου είναι άγνωστος. | Μα μες στις αναλαμπές μου ξέρω ποιος είναι η αιτία που είμαι άρρωστος, | που είμαι άρρωστος. | Εσύ είσ’ ο εφιάλτης που γυρνάς τις νύχτες στα όνειρά μου. | Εσύ φταις που με πιάνουνε συχνά τα ψυχολογικά μου. | Εσύ, γιατί μου πήρες του μυαλού την κάθε ισορροπία. | Εσύ που μόνο η σκέψη σου μου αρκεί να πάθω υστερία. | Εσύ, γιατί σου έδωσα ψυχή και πήρα προδοσία.

08. Πρώτα με σκοτώνεις Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Έξω από κάθε λογική | είναι η αγάπη σου κι εσύ, | και ήρθε ο πόνος. | Η βιαστική σου επαφή | μ’ έχει πετάξει απ’ τη στροφή, | και νιώθω μόνος. | Πρώτα με σκοτώνεις κι ύστερα με κλαις, | κι όταν πέφτω κάτω λες ότι δε φταις. | Πρώτα μ’ ανεβάζεις ως τον ουρανό, | κι ύστερα μ’ αφήνεις μέσα στο κενό. | Μέσα στα μάτια μου κολλάς, | για ενοχές δε μου μιλάς, | κάτι μου κρύβεις. | Όλα τα σβήνεις στη στιγμή | χωρίς αιτία κι αφορμή, | πληγές μ’ ανοίγεις. | Πρώτα με σκοτώνεις κι ύστερα με κλαις, | κι όταν πέφτω κάτω λες ότι δε φταις. | Πρώτα μ’ ανεβάζεις ως τον ουρανό, | κι ύστερα μ’ αφήνεις μέσα στο κενό. | Πρώτα με σκοτώνεις κι ύστερα με κλαις.

09. Έχω φορτώσει Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Μιχάλης Ρακιντζής | Στίχοι: Μιχάλης Ρακιντζής
Όλοι για κείνη μου μιλάνε, | τι έχει γίνει με ρωτάνε, | γιατί συνέχεια με βλέπουν μοναχό. | Ρωτάν αν έχουμε χωρίσει, | αν έχουμε ξαναμιλήσει, | κι αν έχει φύγει, | και αν είν’ οριστικό. | Έχω φορτώσει, μη μιλάς, | γιατί τα πίνω μη ρωτάς, | ούτε που θέλω να την ξέρω. | Έχω φορτώσει, μη μιλάς, | γι’ αυτή τι νιώθω μη ρωτάς, | να λυτρωθώ μες στο πιοτό μου περιμένω. | Αφού με βλέπεις που τα πίνω, | μες στην καρδιά μου πόνο κρύβω, | μη με ρωτάς ακόμα αν την αγαπώ. | Αφού με βλέπεις που δακρύζω, | με τ’ όνομα της να λυγίζω, | μη με ρωτάς αν θα ’θελα να είναι εδώ. | Έχω φορτώσει, μη μιλάς, | γιατί τα πίνω μη ρωτάς, | ούτε που θέλω να την ξέρω. | Έχω φορτώσει, μη μιλάς, | γι’ αυτή τι νιώθω μη ρωτάς, | να λυτρωθώ μες στο πιοτό μου περιμένω.

10. Κι όσο περνάει η ώρα Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Αφού το ξέρεις πως | είσαι ζωή και φως, | γιατί δεν έρχεσαι; | Ποιος μυστικός ρυθμός | σε ξεγυμνώνει, ποιος, | κι εσύ, κι εσύ ντρέπεσαι. | Κι όσο περνάει η ώρα | στην άσφαλτο με σέρνεις, | δεν το καταλαβαίνεις, | δεν το καταλαβαίνεις. | Κι όσο περνάει η ώρα | πεθαίνω κι επιμένεις, | δεν το καταλαβαίνεις, | δεν με καταλαβαίνεις. | Αφού το ξέρεις πως | δε γίνεται αλλιώς, | γιατί δεν έρχεσαι; | Χωρίζομαι στα δυο, | όταν δεν είσαι εδώ, | κι εσύ δεν ντρέπεσαι. | Κι όσο περνάει η ώρα | στην άσφαλτο με σέρνεις, | δεν το καταλαβαίνεις, | δεν το καταλαβαίνεις. | Κι όσο περνάει η ώρα | πεθαίνω κι επιμένεις, | δεν το καταλαβαίνεις, | δεν με καταλαβαίνεις.

11. Όταν είσαι τρελή στο μυαλό Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Πάρε τον καθρέφτη σου αγκαλιά, | δώσε και στο κρύσταλλο φιλιά, | και η ομορφιά σου είν’ όλη δικιά σου, | να τη χαίρεσαι. | Όταν είσαι τρελή στο μυαλό | δε σε σώνει κανείς, ούτ’ εγώ. | Μηδενίζεις αγάπη κι αισθήματα, | δεν ακούς της καρδιάς τα μηνύματα. | Όταν είσαι τρελή στο μυαλό | δε σε σώνει κανείς, ούτ’ εγώ. | Πάρε τα ψυχρά σου τα φιλιά, | δε με συγκινούνε τώρα πια, | κι ο εγωισμός σου είν’ όλος δικός σου, | να τον χαίρεσαι. | Όταν είσαι τρελή στο μυαλό | δε σε σώνει κανείς, ούτ’ εγώ. | Μηδενίζεις αγάπη κι αισθήματα, | δεν ακούς της καρδιάς τα μηνύματα. | Όταν είσαι τρελή στο μυαλό | δε σε σώνει κανείς, ούτ’ εγώ.

12. Απόψε που χάνομαι Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Χριστόδουλος Σιγανός | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Τι σου ’χω κάνει και μ’ αφήνεις ξαφνικά, | τι σου ’χω κάνει και μου φέρεσαι σκληρά; | Χωρίς εσένα αναρωτιέμαι πώς θα ζήσω, | τα πάντα έκανα μήπως και σε κρατήσω. | Πάλι τα ήπια, πάλι μέθυσα και χτες, | με είπαν αλήτη, μα εσύ για όλα φταις. | Έχω στραγγίξει τα μπουκάλια απ’ τον πόνο | και η καρδιά μου να χτυπάει για σένα μόνο. | Όλη τη νύχτα κλείνομαι στον εαυτό μου, | με τη φωνή σου να τρυπάει το μυαλό μου. | Απόψε που χάνομαι, | κοντά μου σ’ αισθάνομαι. | Ποτέ δε σε ξέχασα | και δε σε ξεπέρασα. | Μοιάζει η ζωή μου με μεγάλη φυλακή, | κι εσύ με άλλον αγκαλιάζεσαι, γιατί; | Αξιοπρέπεια δεν έχεις και λυπάμαι, | δεν έχω τίποτα από σένα να θυμάμαι. | Όλη τη νύχτα κλείνομαι στον εαυτό μου, | με τη φωνή σου να τρυπάει το μυαλό μου. | Απόψε που χάνομαι, | κοντά μου σ’ αισθάνομαι. | Ποτέ δε σε ξέχασα | και δε σε ξεπέρασα.

13. Στην υγειά σου Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Μη διαθέσιμο | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

14. Πες μου φίλε ταξιτζή Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Ανδρέας Μέξας | Στίχοι: Νίκος Βαξαβανέλης
Στοίβαξα τις αναμνήσεις τα δικά σου πράγματα | πέταξα ένα σπίρτο και έβαλα τα κλάματα | έκλεισα σε μια βαλίτσα την μισή μου την ζωή | βγήκα σαν τρελός στο δρόμο και σταμάτησα ταξί | Πες μου φίλε ταξιτζή αν ξηγήθηκα εντάξει | τι να θυμηθώ γιατί, αφού αυτή με έχει ξεγράψει | πες μου φίλε ταξιτζή που η ζωή σου είναι ο δρόμος | ποιος χωρίς αγάπη ζει, ταξιτζής είναι και ο πόνος | Όλα της τα είχα δώσει και την κράταγα ψηλά | μα αυτή δεν είχε μπέσα ούτε αγάπη στην καρδιά | έμοιαζε χωρίς εκείνη κάποιο σπίτι φυλακή | το 'καψα για να θυμάμαι όσο ζήσαμε μαζί | Πες μου φίλε ταξιτζή αν ξηγήθηκα εντάξει | τι να θυμηθώ γιατί, αφού αυτή με έχει ξεγράψει | πες μου φίλε ταξιτζή που η ζωή σου είναι ο δρόμος | ποιος χωρίς αγάπη ζει, ταξιτζής είναι και ο πόνος

15. Θα βάλω τελεία Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Νίκος Σπυρόπουλος & Παναγιώτης Σπυρόπουλος  | Στίχοι: Μάνος Ξυδούς
Βάζω το χέρι μου στην τσέπη της καρδιάς | και ξεδιπλώνω ένα σημείωμα βρεγμένο, | χωρίς διεύθυνση γραμμένο βιαστικά, | και υπογραφή από μελάνι ξεβαμμένο. | Βάζω το χέρι μου στην τσέπη της καρδιάς, | ημερολόγιο με κομμένες τις σελίδες. | Έχουν τελειώσει από μέρες τα ψιλά, | μα δε λυγίζουν τα βουνά στις καταιγίδες. | Θα βάλω τελεία και παύλα σ’ ό,τι κάνω, | αλλά θα εξακολουθώ να παίζω και ας χάνω. | Θα βάλω τελεία και παύλα σ’ ό,τι κάνω, | αλλά θα εξακολουθώ να παίζω και ας χάνω, | αλλά θα εξακολουθώ να παίζω και ας χάνω. | Βάζω το χέρι μου στην τσέπη της καρδιάς | και ξεδιπλώνω ένα σημείωμα από σένα. | Όλα τα λόγια σου γραμμένα βιαστικά, | τώρα μου φαίνονται παλιά, ξεπερασμένα. | Θα βάλω τελεία και παύλα σ’ ό,τι κάνω, | αλλά θα εξακολουθώ να παίζω και ας χάνω. | Θα βάλω τελεία και παύλα σ’ ό,τι κάνω, | αλλά θα εξακολουθώ να παίζω και ας χάνω, | αλλά θα εξακολουθώ να παίζω και ας χάνω.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης