Πέμπτη, 17 Μαρτίου 2016

Ένα βροχερό ταξί





















01. Ένα βροχερό ταξί Τραγούδι: Φίλιππος Πλιάτσικας
Μουσική: Φίλιππος Πλιάτσικας | Στίχοι: Φίλιππος Πλιάτσικας
Πήρα ένα βροχερό ταξί | να κάνω βόλτες στην ομίχλη | να δω αν ακόμα είσαι εκεί | σημαία ανάμεσα στα πλήθη | Πήρα ένα βροχερό ταξί | θα φτάσω ότι και να γίνει | να δω αν ακόμα είσαι εκεί | ή η σκιά σου έχει μείνει | Να δω αν ακόμα είσαι εκεί | πήρα ένα βροχερό ταξί | Δύσκολες πόλεις του βορρά | βαραίνουνε το πέταγμά σου | κοιμήθηκες κι ήταν αργά | γέμισε ρόδα η γειτονιά σου | Πήρα ένα βροχερό ταξί | που όλο πίσω με γυρνάει | να δω αν ακόμα είσαι εκεί | ή η σκιά σου μου μιλάει | Να δω αν ακόμα είσαι εκεί | πήρα ένα βροχερό ταξί

02. Έχω ξεχάσει τ’ όνομά μου Τραγούδι: Φίλιππος Πλιάτσικας & Ε. Αρβανιτάκη
Μουσική: Ismael Lo | Στίχοι: Φίλιππος Πλιάτσικας & Όλγα Βλαχοπούλου
Οι νύχτες όλο πιο συχνά θα πλησιάζουνε | όταν εσύ θα περιμένεις να χαράξει | και το πρωί που οι πλατείες θα αδειάζουνε | δεν θα υπάρχει πια κανείς να σε κοιτάξει. | Είναι οι άνθρωποι μου έλεγες πουλιά | σαν χειμωνιάσει πάντα μακριά πετάνε | κι έρχονται ίσως να σε δουν κάποια βραδιά | αν έχουν σπάσει τα φτερά τους ή αν πεινάνε. | Τώρα που θέλω να γυρίσω | ξέρω κανέναν δεν θα βρω | έχεις αλλάξει το όνομά σου | και δεν υπάρχεις πια εδώ. | Εδώ οι μέρες μου περνούν με την βροχή | νύχτες ναυάγια στους δρόμους περπατάνε | θέλω να πω μα με τρομάζει η σιωπή | κι οι απουσίες από δίπλα μου περνάνε | Μην έρθει πάλι ο χειμώνας και χαθείς | και τα πανιά σου μην τα σκίσει ο αέρας | κι όπως φυσάει τα σημάδια δε θα βρεις | θα 'χουν σκορπίσει στα συντρίμμια κάποιας μέρας. | Τώρα που θέλεις να γυρίσεις | εγώ φοβάμαι να σε δω | έχω ξεχάσει τ' όνομά μου | και δεν υπάρχω πια εδώ.

03. Ορχηστρικό-1 Οργανικό
Μουσική: Φίλιππος Πλιάτσικας

04. Τα φαντάσματα Τραγούδι: Φίλιππος Πλιάτσικας
Μουσική: Φίλιππος Πλιάτσικας | Στίχοι: Φίλιππος Πλιάτσικας
Θα 'θελα να ευχαριστήσω τα φαντάσματα, | που στο τοίχο μου τα βράδια βρίσκω γράμματα. | Θα 'θελα να ευχαριστήσω όσους μ' άκουσαν, | μα και αυτούς που για ένα πείσμα με παράτησαν. | Να ευχαριστήσω το Θεό που με λυπήθηκε | και όσα μου 'χε μαζεμένα δεν θυμήθηκε. | Θα 'θελα να ευχαριστήσω αυτό που έρχεται, | τη ρημάδα τη ζωή μου που μ' ανέχεται. | Θα 'θελα να ευχαριστήσω τα φαντάσματα, | που μου στέλνουν ραβασάκια στα χαλάσματα. | Τους αλήτες στις πλατείες και τις ντίβες τους. | Και όσους πέρασα στο δρόμο από δίπλα τους. | Να ευχαριστήσω το Θεό που με λυπήθηκε | και όσα μου 'χε μαζεμένα δεν θυμήθηκε. | Θα 'θελα να ευχαριστήσω αυτό που έρχεται, | τη ρημάδα τη ζωή μου που μ' ανέχεται. | Θα 'θελα να ευχαριστήσω αυτό που έρχεται, | τη ρημάδα τη ζωή που μ' ανέχεται. | Θα 'θελα να ευχαριστήσω τα φαντάσματα, | που στο τοίχο μου τα βράδια βρίσκω γράμματα. | Θα 'θελα να ευχαριστήσω όσους μ' άκουσαν, | μα και αυτούς που για ένα βράδυ με παράτησαν.

05. Δε θυμήθηκα να σε ξεχάσω Τραγούδι: Φίλιππος Πλιάτσικας
Μουσική: Φ. Πλιάτσικας & Π. Νταβέλος | Στίχοι: Φίλιππος Πλιάτσικας
Καμιά φορά θυμάμαι τους ήχους | καμιά φορά θυμάμαι τι να πω | καμιά φορά θυμάμαι τους στίχους | που προσπαθώ να θυμηθώ | Μα δε θυμήθηκα να σε ξεχάσω | εδώ και χρόνια το προσπαθώ | μα δε θυμήθηκα να σε ξεχάσω | όσο κι αν τρέχω μπροστά να σε βρω | Καμιά φορά θυμάμαι τους κήπους | που ονειρευόμουνα να ζω | καμιά φορά γκρεμίζω τους τοίχους | που δε μ' αφήνουν να σε δω

06. Τη νύχτα που έφυγε η Μαίριλυν Τραγούδι: Φίλιππος Πλιάτσικας
Μουσική: Γιάννης Παπαδάκης | Στίχοι: Φίλιππος Πλιάτσικας
Νόμιζα πως έβλεπα στο πάτωμα | τη Μαίριλυν που έφευγε με πλοίο | Σαλπάρισε και χάθηκε στο τίποτα | θαμώνας σε πλωτό τρελοκομείο | Γύρω φωτίζουν προβολείς ό,τι της έτυχε | και την κρατάνε στην οθόνη κλειδωμένη | Έκανε πλάκα η αγάπη και την πέτυχε | όλα της τα 'δωσε την έβαλε στο χέρι | Σαλπίζουν μες στα χρόνια ένα κάλεσμα | όλοι αυτοί που μπασταρδέψαν τα όνειρά της | Πομποί κεραίες δορυφόροι απ' το διάστημα | έχουν ανοίξει ένα μπουρδέλο στην καρδιά της | Έτσι κι εγώ που 'χω διαλέξει ότι μου έτυχε | ένα δωμάτιο με κάμερες χτισμένο | Έκανε πλάκα η αγάπη και με πέτυχε | φωτογραφία σ' ένα τζάμι ραγισμένο | Σαλπίζουν μες στα χρόνια ένα κάλεσμα | όλοι αυτοί που μπασταρδεύουν τα όνειρά μου | Πομποί κεραίες δορυφόροι απ' το διάστημα | έχουν ανοίξει ένα μπουρδέλο στην καρδιά μου | Νόμιζα πως έβλεπα στο πάτωμα | τη Μαίριλυν που έφευγε με πλοίο | Σαλπάρισε και χάθηκε στο τίποτα | θαμώνας σε πλωτό τρελοκομείο

07. Δαχτυλίδια της αυγής Τραγούδι: Φίλιππος Πλιάτσικας
Μουσική: Φίλιππος Πλιάτσικας | Στίχοι: Φίλιππος Πλιάτσικας
Αισθάνομαι σαν ναυαγός σε άδεια παραλία | οι φίλοι μου έφυγαν νωρίς κι έρχεται τρικυμία | αισθάνομαι σαν τη φωτιά πάνω στο ερημονήσι | που μόνη της πήρε μπροστά και μόνη της θα σβήσει. | Κι αν προσπέρασες και φεύγεις όπως φεύγουν οι καιροί | δωσ' μου κάτι να θυμάμαι να τη βγάλω ως το πρωί | κι αν προσπέρασες και φεύγεις όπως χάνονται οι καιροί | δωσ' μου κάτι να θυμάμαι να τη βγάλω ως το πρωί. | Αισθάνομαι σαν ναυαγός σε άδεια παραλία | οι φίλοι μου έφυγαν νωρίς κι έρχεται τρικυμία | αισθάνομαι σαν μια φωτιά που έπρεπε να σβήσει | γι' αυτά που ήρθανε μπροστά και για όσα έχουν αργήσει.

08. Άλλη μια μέρα φεύγει Τραγούδι: Φίλιππος Πλιάτσικας
Μουσική: Φίλιππος Πλιάτσικας | Στίχοι: Φίλιππος Πλιάτσικας
Άλλη μια μέρα φεύγει | δεν είμαι πουθενά | να μ' αγαπήσει δεν θα μπορέσει | είναι πια αργά. | Άλλη μια μέρα φεύγει | δεν είμαι πουθενά | και μια καινούργια με περιμένει | στο πέλαγο ανοιχτά. | Να μου μιλήσει, να της μιλήσω | μέσα της να δω | να με κρατήσει, να την κρατήσω | μέσα της να ζω.

09. Η αγωνία του τρελού Τραγούδι: Φίλιππος Πλιάτσικας
Μουσική: Φ. Πλιάτσικας & Ν. Σπυρόπουλος | Στίχοι: Φ. Πλιάτσικας
Η αγωνία του τρελού την άνοιξη σκοτώνει | το βλέμμα του το ψεύτικο τη μέρα μαχαιρώνει | κάτι παράξενο έβρισκες στις πιο απλές μου λέξεις | που σου 'λεγα πως τη ζωή πρέπει να τη διαλέξεις | Κι όταν μιλάς ψιθυριστά, ν' αντέχεις το φιλί σου | να βλέπεις χίμαιρες μακριά, πέρα από το κορμί σου | να μην πουλιέσαι πιο φτηνά σε πρόστυχες παγίδες | όταν μιλάς ψιθυριστά για όλα αυτά που είδες | Κι είπα να βγάλω μια φωνή να μοιάζει με μαχαίρι | να ζει στο χώμα, να πετά, να βρίσκει άλλα μέρη | τις νύχτες σου να τις τρυπά, να γίνεται η φωνή σου | να σου θυμίζει, να ξεχνά, να κρύβεται μαζί σου

10. Ορχηστρικό-2 Οργανικό
Μουσική: Φίλιππος Πλιάτσικας

11. Juke box Τραγούδι: Φίλιππος Πλιάτσικας
Μουσική: Φ. Πλιάτσικας & Γ. Σπυρόπουλος | Στίχοι: Φίλιππος Πλιάτσικας
Περπατώντας ανάμεσα στα καλοκαίρια | Εκεί που παίζει μόνο ένα Juke Box | Γέμισε ο αέρας με μαχαίρια | Σαν να σε γνώριζε κι αυτός | Δεν έχω μέρος να με κλείσω | Δεν έχω τίποτα να κάψω πια | Δεν ξέρω αν θα σε φιλήσω | ή αν σε σκοτώσω όταν σε δω ξανά | Χθες βράδυ γνώρισα μια ξένη | Μου φάνηκε πως ήσουν εσύ | Σκέφτηκα πως έπρεπε να ‘χα κάνει | τα πράγματα που έπρεπε να ‘χα δει | Δεν έχω μέρος να με κλείσω | Δεν έχω τίποτα να κάψω πια | Δεν ξέρω αν θα σε φιλήσω | ή αν σε σκοτώσω όταν σε δω ξανά

12. Το μαυσωλείο Τραγούδι: Φίλιππος Πλιάτσικας
Μουσική: Φίλιππος Πλιάτσικας | Στίχοι: Φ. Πλιάτσικας & Μ. Κυρτζάκη & Ν. Λούη
Χέρια που δεν χωρούν τα δάκρυα έγιναν αίμα έγιναν σύνορα κλειστά | ο αέρας περιμένει στις γωνίες σε γειτονιές που παίζουν τα παιδιά | Είναι ταξίδι η ζωή μοιάζει με θάλασσα πληγή που σε μεθάει | βούτηξε μέσα της βαθιά και θα σε πάρει μακριά θα σε κερνάει | Αρώματα που δεν υπάρχουν πια, μουχλιάσανε τα λόγια μες στη λάσπη | στο μαυσωλείο σου κλεισμένα ασφυκτικά πως θα τα βρει η άνοιξη όταν θα 'ρθει | Είναι ταξίδι η ζωή μοιάζει με θάλασσα πληγή που σε μεθάει | βούτηξε μέσα της βαθιά και θα σε πάρει μακριά θα σε κερνάει

13. Άκου η γη κινείται Τραγούδι: Φίλιππος Πλιάτσικας
Μουσική: Φ. Πλιάτσικας & Π. Νταβέλος | Στίχοι: Φίλιππος Πλιάτσικας
Άκου η γη κινείται | κάτω απ' τ' αστέρια της οροφής | κι όσο κι αν συγκινείται δε θα τη δει | να κλαίει κανείς | Σ' άκουσα πάλι να ζητάς συγνώμη | για τις μεγάλες τις πληγές | Για όλα αυτά που της χρωστά ακόμη | για τις μεγάλες της στιγμές | Άκου η γη κινείται | μέσα σε μπόρες και σε βροχές | κι όσο κι αν σ' εκδικείται | σου δίνει πάντα αυτό που θες

14. Ανήκω σε σένα Τραγούδι: Φίλιππος Πλιάτσικας
Μουσική: Rodd Stewart & Pee Wee King | Στίχοι: Φίλιππος Πλιάτσικας
Αν πετάξεις στον ωκεανό | με το ασημένιο σου φτερό | κι ακουμπήσεις μια μικρή βροχή | θα με βρεις εκεί | Αν αγγίξεις το ξημέρωμα | κι απ’ τα ερείπια γίνουνε νησιά | κι οι ανάσες στήσουνε γιορτή | θα με βρεις εκεί | Νιώθω ότι ανήκω σε σένα | ίσως να το νιώθεις κι εσύ | Αν σε βρουν φυγάδες πειρατές | και χαθείς σε χώρες μακρινές | μάθε που θα έρχεται η βροχή | θα με βρεις εκεί

15. Ορχηστρικό-3-Μια ταινία του δρόμου Οργανικό
Μουσική: Φίλιππος Πλιάτσικας

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης