Σάββατο, 12 Μαρτίου 2016

Τα τραγούδια του Νίκου Γούναρη





















Ο Νίκος Γούναρης σε τραγούδια του Νίκου Γούναρη

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Τρία χρόνια περάσανε Τραγούδι: Νίκος Γούναρης
Μουσική: Νίκος Γούναρης | Στίχοι: Νίκος Γούναρης
Ποτέ δεν το φαντάστηκα και ούτε το στοχάστηκα, | σαν μου ‘δινες το λόγο σου πως θα με καρτερούσες. | Κουνώντας το μαντήλι σου και τρέμοντας τα χείλη σου, | που κάποιο πλοίο μ’ έπαιρνε και μ’ αποχαιρετούσες. | Τρία χρόνια περάσανε δίχως να σ’ ανταμώσω, | τρία χρόνια περάσανε τι φριχτός χωρισμός. | Τώρα σ’ έχω αγάπη μου μες στα δυο μου χέρια | και γελούν οι θάλασσες, οι ουρανοί, τ’ αστέρια. | Τρία χρόνια περάσανε δίχως να σ’ ανταμώσω, | τρία χρόνια περάσανε τι μεγάλος καημός.

02. Δεν μπορώ να κλείσω μάτι Τραγούδι: Νίκος Γούναρης
Μουσική: Νίκος Γούναρης | Στίχοι: Γιάννης Φερμάνογλου
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

03. Εκει ψηλά στον Αη-Λια Τραγούδι: Νίκος Γούναρης
Μουσική: Νίκος Γούναρης | Στίχοι: Νίκος Φατσέας
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

04. Ήρθες και άλλαξες το παν Τραγούδι: Νίκος Γούναρης
Μουσική: Νίκος Γούναρης | Στίχοι: Νίκος Γούναρης
Ήρθες και άλλαξες το παν | μες στη ζωή την άδεια μου | Ήρθες και ήρθε η ζεστασιά | στα παγωμένα βράδια μου | Ήρθες και μού `φερες χαρά | στη ζήση τη θλιμμένη μου | Ήρθες και μ’ έμαθες να ζω | Γλυκιά αγαπημένη μου | Ποτέ δεν το φαντάστηκα | και ούτε το στοχάστηκα | Γλυκιέ μου έρωτα κι απλέ | για το χατήρι σου καλέ | για λίγο να πεθάνω | Χαρές και πίκρες πέρασα | Και νόμισα πως γέρασα | μα η αγκαλιά σου η ζεστή | με κάναν νιο και εραστή | κι ακόμα παραπάνω | Ήρθες και άλλαξες το παν | μες στη ζωή την άδεια μου | Ήρθες και ήρθε η ζεστασιά | στα παγωμένα βράδια μου | Ήρθες και μού `φερες χαρά | στη ζήση τη θλιμμένη μου | Ήρθες και μ’ έμαθες να ζω | Γλυκιά αγαπημένη μου

05. Μια ζωή μας απομένει Τραγούδι: Νίκος Γούναρης
Μουσική: Νίκος Γούναρης | Στίχοι: Νίκος Γούναρης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

06. Όλα τα γαρύφαλλα Τραγούδι: Νίκος Γούναρης
Μουσική: Νίκος Γούναρης | Στίχοι: Νίκος Γούναρης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

07. Δεν μπορώ-δεν μπορώ Τραγούδι: Νίκος Γούναρης
Μουσική: Νίκος Γούναρης | Στίχοι: Νίκος Γούναρης
Ξανθιά κοπέλα μου είσαι η τρέλα μου | κι όταν σε βλέπω τα χάνω | είσαι αριστούργημα μέχρι κακούργημα | για το χατήρι σου κάνω | Είσαι παμπόνηρο ξανθό μου όνειρο | είσαι γεμάτη απο νειάτα | χτίζουνε πύργους γκρεμίζουν παλάτια | τα δυό τα γαλάζια σου μάτια | Δεν μπορώ-δεν μπορώ | μια στιγμή χωρίς εσένα | προσπαθώ, προσπαθώ | αλλά όλα παν χαμένα | δεν μπορώ δεν μπορώ | μια στιγμή να ησυχάσω | θα χαθώ, θα χαθώ | αν μου φύγεις και σε χάσω | Είσαι επανάσταση μα την ανάσταση | σαν περπατάς μεσ στις στράτες | σε καμαρώνουνε και ζαχαρώνουνε | κι όλοι σου κάνουν παράτες | αχ να σε τσάκωνα να σε καμάκωνα | άσπρο μου περιστέρι | μ`έκαψες μπράβο σου μ`έκανες σκλάβο σου | και τώρα μ`έχεις στο χέρι | Δεν μπορώ-δεν μπορώ | μια στιγμή χωρίς εσένα | προσπαθώ, προσπαθώ | αλλά όλα παν χαμένα | δεν μπορώ-δεν μπορώ | μια στιγμή να ησυχάσω | θα χαθώ, θα χαθώ | αν μου φύγεις και σε χάσω

08. Δεν μπορώ να σε ξεχάσω Τραγούδι: Νίκος Γούναρης
Μουσική: Νίκος Γούναρης | Στίχοι: Νίκος Γούναρης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

09. Αχ αητέ μου-Αχ αητέ μου Τραγούδι: Νίκος Γούναρης
Μουσική: Νίκος Γούναρης | Στίχοι: Νίκος Γούναρης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

10. Γλυκά μου μάτια Τραγούδι: Νίκος Γούναρης
Μουσική: Νίκος Γούναρης | Στίχοι: Σπύρος Χαρώνης
Να 'ξερες πόσο σε θυμάμαι | να 'ξερες πόσο σ' αγαπώ | όπου βρεθώ και όπου να 'μια | για σένα καρδιοχτυπώ | Γλυκά μου μάτια αγαπημένα | μακριά από μένα πως να χαρώ | Γλυκά μου μάτια αγαπημένα | ίσως μια μέρα σας ξαναβρώ | Τόσο πολύ που μου 'χεις λείψει | κι όλο για σένα τραγουδώ | αχ,  να μπορούσα μες τη θλίψη | τα μάτια σου να ξαναβρώ | Γλυκά μου μάτια αγαπημένα | μακριά από μένα πως να χαρώ | Γλυκά μου μάτια αγαπημένα | ίσως μια μέρα σας ξαναβρώ

11. Αλλάχ Τραγούδι: Νίκος Γούναρης
Μουσική: Νίκος Γούναρης | Στίχοι: Νίκος Γούναρης
Στης ανατολής τα μέρη | σαν θα βγει το πρώτο αστέρι, | και σαν πέσει το λιοπύρι | αρχινάει το πανηγύρι, | αχ!, λυγερόκορμες χορεύουν | και τον κόρφο τους σαλεύουν, | αχ!. | Στο Μαρόκο, στο Μπερούτι | πω, πω, πω πενιές το ούτι, | και ακούς τον Μουεζίνη | στον Αλλάχ ευχές να δίνει, | αχ!, γιαλελέλι, γιαλελέλι. | Τη ζωή μου σου τη δίνω | για να βρω το Βεδουίνο | που μου πήρε τη χαρά, | με τον άπιστο εκείνο | την τιμή μου θα ξεπλύνω | μεσ' του Νείλου τα νερά. | Αλλάχ!

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης