Πέμπτη, 10 Μαρτίου 2016

Μόνη





















Η Τζένη Βάνου σε τραγούδια του Κώστα Παπαϊωάννου

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Και πάλι έκλαψα Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Κώστας Παπαϊωάννου | Στίχοι: Γιάννης Τζουανόπουλος
Και πάλι βράδιασε, μα πού να πάω, | τί πρέπει εγώ να κάνω να σ’ απαρνηθώ, | τα νύχια μες στο σώμα μου βυθίζω | να μη φωνάξω "Θεέ μου πόσο σ’ αγαπώ". | Και σέρνομαι μονάχη μες στους δρόμους | δίχως παρόν στο χτες ξαναγυρνάω, | και βλέπω το φαρμάκι να το πίνω | στο σώμα σου που με φιλιά κεντάω. | Και πάλι έκλαψα, μα πού να πάω, | για μένα όλα τελειώνουνε εδώ, | κι αν στη δική σου μαχαιριά εγώ πεθαίνω, | φωνάζω πάλι, άκου "πόσο σ’ αγαπώ". | Και σέρνομαι μονάχη μες στους δρόμους | δίχως παρόν στο χτες ξαναγυρνάω, | και βλέπω το φαρμάκι να το πίνω | στο σώμα σου που με φιλιά κεντάω.

02. Κι αν δεν μ'αγαπάς Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Κώστας Παπαϊωάννου | Στίχοι: Γιάννης Τζουανόπουλος
Για σένα βαθειά η καρδιά μου χτυπάει, | για σένα στις φλέβες μου το αίμα κυλάει, | χρώμα στην ψυχή μου γίνε | δικό σου όλο μου το είναι. | Κι αν δε μ’αγαπάς κι αν δε με πονάς, | μη με σκοτώνεις, | κι αν δε μ’ αγαπάς κι αν δε με ζητάς, | μη με πληγώνεις. | Μη με πληγώνεις. | Εσένα μπροστά όπου δω συναντάω, | για σένα στους φίλους μου και σ’ όλους μιλάω, | χρώμα στην ψυχή μου γίνε | σε θέλω και μαζί μου μείνε. | Κι αν δε μ’αγαπάς κι αν δε με πονάς, | μη με σκοτώνεις, | κι αν δε μ’ αγαπάς κι αν δε με ζητάς, | μη με πληγώνεις. | Μη με πληγώνεις.

03. Επαναστατώ Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Κώστας Παπαϊωάννου | Στίχοι: Γιάννης Τζουανόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

04. Χωρίσαμε καρδιά μου Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Κώστας Παπαϊωάννου | Στίχοι: Γιάννης Τζουανόπουλος
Χωρίσαμε καρδιά μου, χωρίσαμε, | όλα με μιας τα σβήσαμε, | χωρίσαμε καρδιά μου, χωρίσαμε, | όλα στο χτες τα αφήσαμε | και πες μου τι κερδίσαμε. | Τώρα στο σπίτι μας θα γράψω ενοικιάζεται, | και η καρδιά μας κάθε ώρα θα δικάζεται, | τώρα στο σπίτι μας θα γράψω ενοικιάζεται, | μια κι η αγάπη με λεφτά δεν αγοράζεται. | Χωρίσαμε καρδιά μου, χωρίσαμε, | σαν δυο κλαδιά λυγίσαμε, | χωρίσαμε καρδιά μου, χωρίσαμε, | φλόγες κι οι δυο που σβήσαμε | και πες μου τι κερδίσαμε. | Τώρα στο σπίτι μας θα γράψω ενοικιάζεται, | και η καρδιά μας κάθε ώρα θα δικάζεται, | τώρα στο σπίτι μας θα γράψω ενοικιάζεται, | μια κι η αγάπη με λεφτά δεν αγοράζεται.

05. Λιποτάχτησες Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Κώστας Παπαϊωάννου | Στίχοι: Γιάννης Τζουανόπουλος
Την ώρα που η νύχτα πέφτει | κι όλα αλλάζουνε μορφή | τρέχεις στις μύτες σαν τον κλέφτη | ανθρώπου μάτι μη σε δει. | Λιποτάχτησες, λιποτάχτησες | με ρήμαξες με πρόδωσες και μ’ άφησες | όμως εγώ δεν είμαι εχθρός να με φοβάσαι | να `σαι καλά όπου και να `σαι. | Την ώρα που το δάκρυ στάζει | και έχει ανάψει ο ουρανός | πίσω καρδιά μου μην κοιτάζεις | που με τυλίγει ο καπνός. | Λιποτάχτησες, λιποτάχτησες | με ρήμαξες με πρόδωσες και μ’ άφησες | όμως εγώ δεν είμαι εχθρός να με φοβάσαι | να `σαι καλά όπου και να σαι.

06. Γιατί Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Κώστας Παπαϊωάννου | Στίχοι: Γιάννης Τζουανόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

07. Μόνη Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Κώστας Παπαϊωάννου | Στίχοι: Γιάννης Τζουανόπουλος
Λείπεις κι ένα βάρος μ’ έχει γονατίσει, | σαν χαρτί στον άνεμο μ’ έχεις αφήσει, | μου λείπεις, πόσο μου λείπεις. | Μόνη, πώς θες να ζήσω τώρα μόνη, | χιόνι είν’ η καρδιά μου κι όλο λιώνει, | γύρνα να ξαναφέρεις ζεστασιά | μέσα στην παγωμένη μου καρδιά. | Λείπεις κι η ματιά μου φοβισμένο ελάφι, | μοιάζω ρούχο αφόρετο που `μεινε στο ράφι, | μου λείπεις, πόσο μου λείπεις. | Μόνη, πώς θες να ζήσω τώρα μόνη, | χιόνι είν’ η καρδιά μου κι όλο λιώνει, | γύρνα να ξαναφέρεις ζεστασιά | μέσα στην παγωμένη μου καρδιά.

08. Απόρρητος έρωτας Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Κώστας Παπαϊωάννου | Στίχοι: Γιάννης Τζουανόπουλος
Απόρρητος ο έρωτας που ζούμε | και δεν μπορούμε φανερά ν’ αγαπηθούμε | απόρρητα το δέχτηκα να σ’ έχω | γιατί είπα μακριά σου δεν αντέχω | γιατί είπα μακριά σου δεν αντέχω. | Φανερά δεν πρέπει να αγαπιόμαστε | μόνο λαθραία | φανερά δεν πρέπει να μιλιόμαστε | ούτε να κάνουμε παρέα | λαθραία, μόνο λαθραία. | Απόρρητος ο έρωτας που ζούμε | κι όλο ζητάμε στα κρυφά ό,τι ποθούμε | απόρρητα και εγώ σ’ έχω λατρέψει | το πρέπει και η καρδιά μου μ’ έχουν μπλέξει | το πρέπει και η καρδιά μου μ’ έχουν μπλέξει. | Φανερά δεν πρέπει να αγαπιόμαστε | μόνο λαθραία | φανερά δεν πρέπει να μιλιόμαστε | ούτε να κάνουμε παρέα | λαθραία, μόνο λαθραία.

09. Αγάπη από δεύτερο χέρι Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Κώστας Παπαϊωάννου | Στίχοι: Γιάννης Τζουανόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

10. Σ΄ αγαπώ, σ΄ αγαπώ Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Κώστας Παπαϊωάννου | Στίχοι: Γιάννης Τζουανόπουλος
Όταν μ’ αγαπάς με πάθος, | τίποτα δεν είναι λάθος, όλα φέγγουνε, | όταν με κοιτάς στα μάτια | διαμαντόπετρες κομμάτια γύρω πέφτουνε. | Σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ | βγαίνω στους δρόμους να το πω, | ολόκληρη έχω γίνει μια καρδιά | πιο δυνατά να σ’ αγαπώ. | Όταν με φιλάς στα χείλια | οι καημοί χιλιάδες μίλια ταξιδεύουνε, | όταν μου κρατάς τα χέρια | απ’ τον ουρανό τ’ αστέρια κατεβαίνουνε. | Σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ | βγαίνω στους δρόμους να το πω, | ολόκληρη έχω γίνει μια καρδιά | πιο δυνατά να σ’ αγαπώ.

11. Έλα πες πως δε με ξέχασες Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Κώστας Παπαϊωάννου | Στίχοι: Γιάννης Τζουανόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

12. Της ζωής μου ο ληστής Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Κώστας Παπαϊωάννου | Στίχοι: Γιάννης Τζουανόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης