Σάββατο, 19 Μαρτίου 2016

Για σένα





















01. Ψεύτη Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Σαν το παιχνίδι που δεν έχει μπαταρίες, | έτσι με έκανες και νιώθω, δυστυχώς, | τα ψέματά σου στο κορμί μου αλλεργίες, | σ’ έχει συλλάβει της καρδιάς μου ο φακός. | Ψεύτη, άντε κοιτάξου στον καθρέφτη | να δεις, μπροστά σου πως θα σπάσει | κι απ’ τα κομμάτια θα κοπείς, | ψεύτη, τώρα σε βλέπω σαν τον κλέφτη, | τα μάτια μου τα έχεις γεράσει, | τι θέλεις τώρα να μου πεις. | Σαν ένα σπίτι που κανείς δεν πλησιάζει, | και το χτυπάει η μοναξιά και η βροχή, | το πέρασμά σου απ’ τη ζωή μου μ’ αναγκάζει | να πω πως ήσουνα μια αγάπη τραγική. | Ψεύτη, άντε κοιτάξου στον καθρέφτη | να δεις, μπροστά σου πως θα σπάσει | κι απ’ τα κομμάτια θα κοπείς, | ψεύτη, τώρα σε βλέπω σαν τον κλέφτη, | τα μάτια μου τα έχεις γεράσει, | τι θέλεις τώρα να μου πεις. | Σαν το παιχνίδι που δεν έχει μπαταρίες, | έτσι με έκανες και νιώθω, δυστυχώς.

02. Και τι να πω Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Και τι να πω, οι φλόγες του έρωτά μας γίναν χιόνι, | και τι να πω, που μ’ άφησες σ’ ένα τοπίο μόνη, | και τι να βρω, στις στάχτες της αγάπης μας αν ψάξω, | είναι αργά τη μοίρα και το δρόμο μας ν’ αλλάξω. | Τώρα έχω γίνει ένας φυγάς | όπου και να πάω με κυνηγάς. | Και τι να πω, οι ελπίδες μας πουλιά κυνηγημένα, | πού να κρυφτώ, για λίγο να ξεφύγω από σένα, | στην ερημιά ακούω τη φωνή σου και πονάω, | είναι αργά να πω πως άλλο πια δε σ’ αγαπάω. | Τώρα έχω γίνει ένας φυγάς | όπου και να πάω με κυνηγάς.

03. Σφραγίζω την καρδιά μου Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς

04. Μεταχειρισμένα χείλη Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Μεταχειρισμένα χείλη | δεν ξαναφιλάω. | Και ας τυραννιέμαι, | πίσω δε γυρνάω. | Όσο κι αν τα πλένεις | θα `ναι λερωμένα, | κι όσο κι αν τα κρύβεις | θα `ναι ματωμένα. | Μεταχειρισμένα χείλη | δεν ξαναφιλάω. | Δε θα πιω φαρμάκι | όσο κι αν διψάω. | Όσο κι αν τα πλένεις | θα `ναι λερωμένα, | κι όσο κι αν τα κρύβεις | θα `ναι ματωμένα.

05. Θεέ μου Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Θεέ μου, δε σ’ αρνήθηκα ποτέ μου, | μα τώρα μία χάρη σού ζητώ: | Αυτή που θά ’ρθει απόψε άφησέ με | μια νύχτα να την έχω για θεό. | Κι αν παρασυρθώ στην αδυναμία μου, | να τιμωρθηώ για την αμαρτία μου. | Είμαι πιο μικρός απ’ τη δύναμή σου, | μα άνθρωπο εσύ μ’ έπλασες, θυμήσου. | Θεέ μου, δεν αμάρτησε εκείνη, | αμάρτησα εγώ, τ’ ομολογώ. | Σε μένα ρίξε όλη την ευθύνη, | δε φταίει που εγώ την αγαπώ. | Κι αν παρασυρθώ στην αδυναμία μου, | να τιμωρηθώ για την αμαρτία μου. | Είμαι πιο μικρός απ’ τη δύναμή σου, | μα άνθρωπο εσύ μ’ έπλασες, θυμήσου.

06. Για σένα Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Σε λίγο θα μου πεις "Τι ώρα είναι", | κι αν μ’ άρεσε, μετά, θα με ρωτήσεις, | θα `ρθεις να μου χαϊδέψεις τα μαλλιά μου, | και φεύγοντας, κλεφτά θα με φιλήσεις, | κι εγώ το πρόσωπό μου δε θα πλύνω | να νιώθω αυτή τη γλύκα απ’ το φιλί σου | για να `χω μια απόδειξη τ’ αφήνω | πως έκλεψα μια νύχτα απ’ τη ζωή σου. | Για σένα μπορώ στο θάνατο να φτάσω | κι όλους και όλα να τα χάσω, | φτάνει να θες μονάχα εσύ, | για σένα με τίποτα δεν κάνω πίσω, | δεν έχει δρόμο να γυρίσω, | για μένα υπάρχεις μόνο εσύ. | Το αίμα μου στις φλέβες θα παγώσει, | το ξέρω πως δε θα `σαι πια δικός μου, | δεν έχω τίποτ’ άλλο πια να χάσω, | μου πήρες τις χαρές όλου του κόσμου, | και θα `ρθει η μοναξιά σαν ένας κλέφτης | το φως από τα μάτια μου να πάρει, | σιγά-σιγά θα χάνω την ελπίδα, | θα μείνω σαν τη γη χωρίς φεγγάρι. | Για σένα μπορώ στο θάνατο να φτάσω | κι όλους και όλα να τα χάσω, | φτάνει να θες μονάχα εσύ, | για σένα με τίποτα δεν κάνω πίσω, | δεν έχει δρόμο να γυρίσω, | για μένα υπάρχεις μόνο εσύ.

07. Μόλις Ξυπνάω Τραγούδι: Τζένη Βάνου & Κώστας Αναγνώστου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς

08. Σαν το ρολόι Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Σαν το ρολόι με κοιτάς | όταν για έρωτα διψάς, | γιατί αισθήματα ποτέ δεν είχες | κι εγώ χανόμουνα μέσα στις νύχτες. | Σαν οξυγόνο με ζητάς | στη μοναξιά σου όταν πονάς, | κι ύστερα χάνεσαι και μένω άδεια | και τρέμω μόνη μου μες στα σκοτάδια.

09. Σ΄ ερωτεύτηκα Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Έχω παράπονα πολλά από σένα | που δε σ’ τα είπα και τα έχω κρυμμένα, | κι είναι τα μάτια μου πάντα κλαμένα, | ποτέ σου δεν νοιάστηκες, ποτέ σου, για μένα. | Σ’ ερωτεύτηκα | και βρήκα τον μπελά μου, | σαν ρόδα στον κατήφορο | κυλάν τα όνειρά μου. | Σ’ ερωτεύτηκα | κι έσπασα την καρδιά μου, | και κάθε ελπίδα έχασα | ν’ ανοίξω τα φτερά μου. | Ήμουνα άνετη πριν σε γνωρίσω, | τώρα γυρίζω δυστυχώς προς τα πίσω. | Σαν το νερό δεν μπορώ να σε πιάσω, | μα την ελπίδα μου δε θέλω να χάσω.

10. Αλήτη μου Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Έφτασες την ώρα που σε ήθελα | κι άλλαξες αμέσως τη ζωή μου, | ήρθες ξαφνικά και μ’ αναστάτωσες | γέμισες μ’ αγάπη το κορμί μου. | Αλήτη μου, αλήτη μου, | για σένανε με έχασε το σπίτι μου, | αλήτη μου, αλήτη μου, | σε τύλιξε του έρωτα το δίχτυ μου. | Ήρθες τη στιγμή που σε περίμενα | κι άρχισα να ζω το όνειρό μου, | φώτισες τη νύχτα και την έδιωξες | κι έχασα για σένα το μυαλό μου. | Αλήτη μου, αλήτη μου, | για σένανε με έχασε το σπίτι μου, | αλήτη μου, αλήτη μου, | σε τύλιξε του έρωτα το δίχτυ μου.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης