Πέμπτη, 10 Μαρτίου 2016

Τραγούδια από τις 45 στροφές





















01. Είναι ο δικός μου ο καημός Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού & Μ. Μπογιόπουλος
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Ελένη Λιάκου
Όταν δεις πουλάκια λυπημένα, | μαραμένα τ' άνθη στα κλαδιά, | τ' άστρα τ' ουρανού να 'ναι σβησμένα | σαν αγέλαστα, χλωμά παιδιά. | Είναι ο δικός μου ο καημός | που 'χει γίνει αναστεναγμός, | που 'χει γίνει αναστεναγμός, | είναι ο δικός μου ο καημός, | είναι ο δικός μου ο καημός | που 'χει γίνει αναστεναγμός. | Όταν δεις νυχτιά χωρίς φεγγάρι, | μαύρα σύννεφα στον ουρανό, | στο δεντρί να τρέμει το κλωνάρι, | γκρίζο και θολό το δειλινό. | Είναι ο δικός μου ο καημός | που 'χει γίνει αναστεναγμός, | που 'χει γίνει αναστεναγμός, | είναι ο δικός μου ο καημός, | είναι ο δικός μου ο καημός | που 'χει γίνει αναστεναγμός, | που 'χει γίνει αναστεναγμός.

02. Όλοι για το συμφέρον Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιάννης Καραμπεσίνης | Στίχοι: Γιάννης Καραμπεσίνης
Εμπιστοσύνη δεν υπάρχει πουθενά | ούτε αγάπη αληθινή μες στο ντουνιά, | υπάρχει μόνο υποκρισία, | η απονιά και η αχαριστία. | Όλοι για το συμφέρον τους | κάνουν πως σ' αγαπάνε | κι όταν δε σε χρειάζονται | στην μπάντα σε πετάνε. | Όταν στην τσέπη σου υπάρχουνε λεφτά | όλος ο κόσμος σ' εκτιμά και σ' αγαπά, | όταν δεν έχεις, δε σε λογαριάζουν, | σε αποφεύγουνε και ούτε σε κοιτάζουν. | Όλοι για το συμφέρον τους | κάνουν πως σ' αγαπάνε | κι όταν δε σε χρειάζονται | στην μπάντα σε πετάνε.

03. Η ζωή χωρίς αγάπη είναι άδεια Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιάννης Καραμπεσίνης | Στίχοι: Γιάννης Καραμπεσίνης
Όποιος ζει χωρίς αγάπη στη ζωή | είναι άνθρωπος πολύ δυστυχισμένος, | τι κι αν έχει πλούτη, δόξα κι ομορφιά, | στην ουσία είναι ένας πεθαμένος, | όποιος ζει χωρίς αγάπη στη ζωή | είναι άνθρωπος πολύ δυστυχισμένος, | Η ζωή χωρίς αγάπη είναι άδεια, | δίχως πόνο, δίχως στεναγμούς τα βράδια, | δίχως πίκρες, δίχως δάκρυα και χάδια | η ζωή χωρίς αγάπη είναι άδεια. | Ποιος μπορεί να ζήσει δίχως τη χαρά | που μας δίνει η αγάπη στη ζωή μας, | ποιος μπορεί να ζήσει δίχως ταραχή, | είναι κάτι που το θέλει η ψυχή μας, | ποιος μπορεί να ζήσει δίχως τη χαρά | που μας δίνει η αγάπη στη ζωή μας. | Η ζωή χωρίς αγάπη είναι άδεια, | δίχως πόνο, δίχως στεναγμούς τα βράδια, | δίχως πίκρες, δίχως δάκρυα και χάδια | η ζωή χωρίς αγάπη είναι άδεια.

04. Άλλαξε ο κόσμος Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού & Απόστολος Καλδάρας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Ο κόσμος άλλαξε και πάρτε το χαμπάρι | κι ο κάθε ένας νέο δρόμο έχει πάρει, | δεν τον πειράζει για το τι θα πουν οι άλλοι, | όλα γι' αυτόν πια είναι περασμένα κάλλη, | δεν τον πειράζει για το τι θα πουν οι άλλοι, | όλα γι' αυτόν πια είναι περασμένα κάλλη. | Οι αριστοκράτες μας το ρίξαν στο κουρμπέτι | γιατί γουστάρουνε κι αυτοί ζωή ρεμπέτη, | όλα παλιώνουν στη ζωή, μονάχα εκείνη, | αχ! η μποέμικη ζωή ποτέ δε σβήνει, | όλα παλιώνουν στη ζωή, μονάχα εκείνη, | αχ! η μποέμικη ζωή ποτέ δε σβήνει. | Πάνε τα φράγκα, τα κολάρα κι οι γραβάτες, | πάνε οι ρούμπες, τα ταγκό κι οι σερενάτες, | τώρα χασάπικο με κάποια πιτσιρίκα | γιατί αυτή η ζωή μονάχα έχει γλύκα, | τώρα χασάπικο με κάποια πιτσιρίκα | γιατί αυτή η ζωή μονάχα έχει γλύκα.

05. Το ξέρω καρδιά μου Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Βαγγέλης Πιτσιλαδής | Στίχοι: Γιάννης Κιούρκας
Το ξέρω καρδιά μου, μου το 'πε τ' αστέρι | πως κάποιο αγέρι σε πήρε μακριά, | το ξέρω καρδιά μου, μου το 'πε η μοίρα, | το δάκρυ πλημμύρα στα μάτια κυλά. | Σαν χελιδόνι μέσα στη μπόρα | έφυγες τώρα και σε ζητώ, | το ξέρω καρδιά μου πως πριν γνωριστούμε, | να χωριστούμε ήταν γραφτό. | Το ξέρω καρδιά μου, μου το 'πε ο χρόνος | στα χείλη ο πόνος φαρμάκι πικρό, | το ξέρω καρδιά μου πως μ' έχεις αφήσει | με τις αναμνήσεις για πάντα να ζω. | Σαν χελιδόνι μέσα στη μπόρα | έφυγες τώρα και σε ζητώ, | το ξέρω καρδιά μου πως πριν γνωριστούμε, | να χωριστούμε ήταν γραφτό.

06. Καλό ταξίδι Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Ζαχαρίας Δελμούζος | Στίχοι: Νίκος Δαλέζιος
Ανθός να γίνει η θάλασσα | απόψε που θα φύγεις, | χαρά η στεναχώρια σου, η στεναχώρια σου, | το χωρισμό, το χωρισμό να πνίγει. | Καλό ταξίδι αγάπη μου, | αγάπη μου μεγάλη, | με το καλό να ξαναρθείς | στην αγκαλιά μου πάλι, | καλό ταξίδι, καλό, καλό ταξίδι. | Το γέλιο απ' τα χείλη σου | ποτέ να μη στερέψει, | να σου χαϊδεύει την ψυχή, την ψυχή, | του γυρισμού, του γυρισμού η σκέψη. | Καλό ταξίδι αγάπη μου, | αγάπη μου μεγάλη, | με το καλό να ξαναρθείς | στην αγκαλιά μου πάλι, | καλό ταξίδι, καλό, καλό ταξίδι.

07. Με το αίμα της καρδιάς μου Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού & Μάριος
Μουσική: Χρήστος Κολοκοτρώνης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Σε κέρασα το δάκρυ των ματιών μου | να πιεις να δροσιστείς, | σε κέρασα τη γλύκα των χειλιών μου | για να μην πικραθείς. | Με το δάκρυ και το αίμα της καρδιάς μου | έχω χτίσει της αγάπης τη φωλιά, | με το δάκρυ και το αίμα της καρδιάς μου | έχω ζήσει στη δική σου αγκαλιά. | Δεν έπαψα ποτέ να σε λατρεύω | και να καρδιοχτυπώ, | τον κόσμο τον κακό δεν τον πιστεύω | γιατί σε αγαπώ. | Με το δάκρυ και το αίμα της καρδιάς μου | έχω χτίσει της αγάπης τη φωλιά, | με το δάκρυ και το αίμα της καρδιάς μου | έχω ζήσει στη δική σου αγκαλιά. | Στ' ορκίζομαι στα νιάτα και στο φως μου | αγάπη μου χρυσή | πως θα 'σαι στη ζωή ο σύντροφός μου | εσύ, μονάχα εσύ. | Με το δάκρυ και το αίμα της καρδιάς μου | έχω χτίσει της αγάπης τη φωλιά, | με το δάκρυ και το αίμα της καρδιάς μου | έχω ζήσει στη δική σου αγκαλιά.

08. Αυτά έχει η ζωή Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Μες στη ζωή μας την πικραμένη | όλα είναι γραφτά, | μες στη ζωή μας την πικραμένη | όλα είναι γραφτά, | κλάψε καρδιά μου τα όνειρά μου | που χάνονται κι αυτά, | κλάψε καρδιά μου τα όνειρά μου | που χάνονται κι αυτά. | Στην ερημιά μου φτωχή καρδιά μου | κράτα γερά κι εσύ, | στην ερημιά μου φτωχή καρδιά μου | κράτα γερά κι εσύ, | με αναμνήσεις τώρα θα ζήσεις, | αυτά έχει η ζωή, | με αναμνήσεις τώρα θα ζήσεις, | αυτά έχει η ζωή. | Με αναμνήσεις τώρα θα ζήσεις, | αυτά έχει η ζωή, | με αναμνήσεις τώρα θα ζήσεις, | αυτά έχει η ζωή.

09. Πέντε χρόνια Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Κώστας Παπαδόπουλος | Στίχοι: Γιώργος Βρούβας
Πέντε χρόνια με γυρίζεις από 'δω και από 'κει | και το ψέμα έχει φτάσει μέχρι την Αμερική, | πέντε χρόνια με τρενάρεις, πες μου πότε θα με πάρεις | σε ρωτάω και το ρίχνεις στην τρελή, | πέντε χρόνια με τρενάρεις, πες μου πότε θα με πάρεις | σε ρωτάω και το ρίχνεις στην τρελή. | Πέντε χρόνια άλλα λόγια, πως δεν έχουμε λεφτά, | σταματήσαν τα ρολόγια, βαρεθήκανε κι αυτά, | ραντεβού όλα τα βράδια, αγωνίες, χτυποκάρδια, | έχω βάλει στο κεφάλι μου μπελά, | ραντεβού όλα τα βράδια, αγωνίες, χτυποκάρδια, | έχω βάλει στο κεφάλι μου μπελά. | Πέντε χρόνια πασατέμπο, σινεμά κι αναβολές, | πέντε χρόνια σε ρωτάω μα εσύ άλλα μου λες, | πέντε χρόνια μανουβράρεις, πες μου πότε θα με πάρεις, | άκου φίλε, θα σου φύγω και θα κλαις, | πέντε χρόνια μανουβράρεις, πες μου πότε θα με πάρεις, | άκου φίλε, θα σου φύγω και θα κλαις.

10. Ποια σε φιλάει τώρα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Του σαπουνιού τ’ απολειφάδι | Μυρίζει ακόμη απ΄τα μαλλιά σου | Κι η νύχτα ψάχνει τα φιλιά | Και το στερνό σου χάδι | Στο δρόμο πέρασε μια μπόρα | Και το παντζούρι μου χτυπάει | Στόμα η καρδιά κι όλο ρωτάει | Ποια σε φιλάει τώρα

11. Τι να τα κάνω τα νιάτα σου Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Νίκος Δαλέζιος | Στίχοι: Νίκος Δαλέζιος
Τι να τα κάμω τα νιάτα σου | αχ! και την ομορφιά σου, | αφού λυγίζει σίδερα | η άπονη καρδιά σου. | Αφού με πληγώνεις | κι αφού με παιδεύεις | με φιλάς, με φιλάς | και με χαϊδεύεις. | Τι να τα κάνω τα χάδια σου | και τα γλυκά φιλιά σου, | αφού δακρύζω και πονώ | κάθε στιγμή κοντά σου. | Αφού με πληγώνεις | κι αφού με παιδεύεις | με φιλάς, με φιλάς | και με χαϊδεύεις.

12. Εγώ θα ζω με τ' όνειρο Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού & Απόστολος Καλδάρας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Εγώ απ' την αγάπη σου | δεν έχω απαιτήσεις, | ούτε γυρεύω ούτε ζητώ | όπως σ' αγάπησα εγώ | κι εσύ να μ' αγαπήσεις. | Εγώ θα ζω με τ' όνειρο, | εγώ θα ζω με τ' όνειρο, | εγώ θα ζω με τ' όνειρο | και λίγες αναμνήσεις.  | Την αδιαφορία σου | ίσως τη συνηθίσω | κι αν στην καρδιά σου δε θα μπω | όμως εγώ θα σ' αγαπώ | κι ας μη σε κατακτήσω. | Εγώ θα ζω με τ' όνειρο, | εγώ θα ζω με τ' όνειρο, | εγώ θα ζω με τ' όνειρο | και λίγες αναμνήσεις.

13. Είσαι η μοίρα μου εσύ Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού & Απόστολος Καλδάρας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Είσαι η μοίρα μου εσύ, | είσαι το ριζικό μου, | το δρόμο που μου χάραξες | σ' αυτόν βαδίζω και πατώ | κι ό,τι προστάζεις εκτελώ. | Τη ζωή μου κυβερνάς, | δε ρωτάω που με πας, | φτάνει να με αγαπάς.  | Από τη μοίρα του κανείς | δεν πάει παραπάνω, | κι αφού τ' αστέρι μου είσαι εσύ | εσένανε ακολουθώ | κι αν με προστάξεις θα χαθώ. | Τη ζωή μου κυβερνάς, | δε ρωτάω που με πας, | φτάνει να με αγαπάς.

14. Να τι είναι η ζωή Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Ζαχαρίας Δελμούζος | Στίχοι: Νίκος Δαλέζιος
Τριάντα χρόνια όμορφα | βρε, η ζωή μας είναι | κι αυτά κυλάνε σαν νερό | διαβαίνουν σαν διαβάτες | και μας αφήνουν ερείπια | μες στης ζωής τις στράτες. | Να τι είναι η ζωή, | να τι είναι ο κόσμος, | πριν να ξεκινήσουμε | τελειώνει ο δρόμος. | Αν τη μετρήσεις τη ζωή | βρε, τίποτα δεν είναι, | τα πάντα είναι ψεύτικα | εδώ σ' αυτή τη ζήση | και του ανθρώπου η ζωή | τελειώνει πριν αρχίσει. | Να τι είναι η ζωή, | να τι είναι ο κόσμος, | πριν να ξεκινήσουμε | τελειώνει ο δρόμος.

15. Ποιος θα με παρηγορήσει Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιάννης Καραμπεσίνης | Στίχοι: Γιάννης Καραμπεσίνης
Έχω φωτιά μες στην καρδιά | και ποιος θα μου τη σβήσει, | ποιος θα μπορέσει να με γιατρέψει | και θα του δώσω ό,τι ζητήσει. | Αχ | Τέτοια φωτιά, τέτοια φωτιά | και ποιος θα μου τη σβήσει, | ποιος θα μπορέσει, ποιος θα μπορέσει | να με παρηγορήσει, | ποιος θα μπορέσει, ποιος θα μπορέσει | να με παρηγορήσει. | Βαρέθηκα να κάθομαι | με σταυρωμένα χέρια, | γιατί η φλόγα εφούντωσε, | λυγίζει και μαχαίρια. | Αχ | Τέτοια φωτιά, τέτοια φωτιά | και ποιος θα μου τη σβήσει, | ποιος θα μπορέσει, ποιος θα μπορέσει | να με παρηγορήσει, | ποιος θα μπορέσει, ποιος θα μπορέσει | να με παρηγορήσει.

16. Ποιος θα με βγάλει απ' τον πόνο Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Κώστας Παπαδόπουλος | Στίχοι: Γιώργος Βρούβας
Ποιος θα με βγάλει απ' τον πόνο, | το μαύρο πόνο που με πνίγει, | απ' το μυαλό μου δε θα φύγει | το πρόσωπό σου το γλυκό, | ποιος θα με βγάλει απ' τον πόνο | που μοιάζει όνειρο κακό. | Στης ζωής μου τον Απρίλη | μ' άφησες μονάχη, | κι η χαρά μου έχει φύγει, | πια δε θα ξανάρθει, | στης ζωής μου τον Απρίλη | μ' άφησες μονάχη. | Πού θα ξανάβρω τη γαλήνη, | τα όνειρά μου τα χαμένα, | ποιος θα βρει βότανο για μένα | να μου γιατρέψει την πληγή, | πού θα ξανάβρω τη γαλήνη | τώρα που έφυγες εσύ. | Στης ζωής μου τον Απρίλη | μ' άφησες μονάχη, | κι η χαρά μου έχει φύγει, | πια δε θα ξανάρθει, | στης ζωής μου τον Απρίλη | μ' άφησες μονάχη.

17. Μαύρη η ώρα που σ' αντάμωσα Τραγούδι: Β. Μοσχολιού & Α. Καλδάρας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Μαύρη η ώρα που σ' αντάμωσα, | τσάμπα την καρδιά χαράμισα, | κι είναι η πίκρα μου μεγάλη | μα θα το 'βρεις από άλλη, | κι είναι η πίκρα μου μεγάλη | μα θα το 'βρεις από άλλη. | Χρόνια που με γλέντησες καλά, | τώρα με πετάς έναν παρά, | μ' έφερες σ' αυτό το χάλι | μα θα το 'βρεις από άλλη, | μ' έφερες σ' αυτό το χάλι | μα θα το 'βρεις από άλλη. | Για χατίρι σου μαρτύρησα | και κουβέντα δε σου γύρισα, | ε ρε φίλε μου, χαλάλι | και να το 'βρεις από άλλη.

18. Ποιος Θεός θα με δικάσει Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Βαγγέλης Πιτσιλαδής | Στίχοι: Γιάννης Κιούρκας
Χαράματα στο σπίτι σου | η μοίρα μ' έχει φέρει, | άνοιξε μέσα για να μπω | στην αγκαλιά σου να βρεθώ | πριν να χαθεί τ' αστέρι. | Ποιος Θεός θα με δικάσει | που την πόρτα σου χτυπώ | κι αν εσύ μ' έχεις ξεχάσει | πάλι εγώ θα σ' αγαπώ. | Χωρίσανε οι δρόμοι μας | κι εγώ γυρίζω πίσω, | για την παλιά μας τη ζωή | με της αγάπης τη φωνή | ήρθα να σου μιλήσω. | Ποιος Θεός θα με δικάσει | που την πόρτα σου χτυπώ | κι αν εσύ μ' έχεις ξεχάσει | πάλι εγώ θα σ' αγαπώ.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης