Τρίτη, 8 Σεπτεμβρίου 2015

Του αετού ο γιος No. 3



















Ο πρώτος δίσκος

01. Οι άντρες δεν μιλούν πολύ Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Γιώργος Γιαννόπουλος
Επειδή τ' άστρα δε σου τάζω | λες πω δε σε λογαριάζω | κι επειδή τα λόγια μου μετράω | λες πως δε σε αγαπάω. | Οι άντρες δεν μιλούν πολύ | στο νου σου να το γράψεις | κι όσο για την αγάπη τους | τη δείχνουνε με πράξεις. | Οι άντρες δεν μιλούν πολύ | στο νου σου να το γράψεις. | Μη ζητάς με όρκους και υποσχέσεις | στο πλευρό σου να με δέσεις | και μη θες σε κάθε μου κουβέντα | να σου κάνω κομπλιμέντα. | Οι άντρες δεν μιλούν πολύ | στο νου σου να το γράψεις | κι όσο για την αγάπη τους | τη δείχνουνε με πράξεις. | Οι άντρες δεν μιλούν πολύ | στο νου σου να το γράψεις. | Επειδή τ' άστρα δε σου τάζω | λες πω δε σε λογαριάζω.

02. Αυτός ο άνθρωπος Τραγούδι: Ρίτα Σακελλαρίου
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Αυτός ο άνθρωπος αυτός | που περπατάει πάντα σκυφτός | και δε μιλάει σε κανένα | κλαίει, κλαίει | κλαίει για μένα | κλαίει, κλαίει | κλαίει για μένα. | Αυτός ο άνθρωπος αυτός | ήταν ο άλλος μου εαυτός | ήταν το άλλο | το μισό από το κορμί μου | αυτός ο άνθρωπος αυτός | ήταν ο άλλος μου εαυτός. | Αυτός ο άνθρωπος αυτός | που ήταν τόσο δυνατός | και με κοιτάζει πικραμένα | κλαίει, κλαίει | κλαίει για μένα | κλαίει, κλαίει | κλαίει για μένα. | Αυτός ο άνθρωπος αυτός | ήταν ο άλλος μου εαυτός | ήταν το άλλο | το μισό από το κορμί μου | αυτός ο άνθρωπος αυτός | ήταν ο άλλος μου εαυτός.

03. Μια καρδιά για σένανε Τραγούδι: Φίλιππος Νικολάου
Μουσική: Δημήτρης Μηλιός | Στίχοι: Φίλιππος Νικολάου
Μαραμένη πίκρα φάνηκε | στα βλέφαρά σου επάνω | άσε να την γλυκάνω | χαρά να ξαναβγεί | Το χαμόγελο που σου 'κλεψε | εγώ θα το προκάνω | σαν ήλιο να το κάνω | στα χείλη σου να βγει | Μια καρδιά τα χέρια μου σου φέρανε | κάν' την ό,τι θες, είναι για σένανε | μια καρδιά τα χέρια μου σου φέρανε | κάν' την ό,τι θες, είναι για σένανε | Τόση πίκρα δεν την άντεξες | και λύθηκες στο κλάμα, | το πρώτο ωραίο πράγμα | μετά τη συμφορά | Την καρδιά σου που την ράγισε | αγάπη και μαράζι | ας πει ένα δεν πειράζει | σου φέρνω μια χαρά

04. Εγώ δεν ήμουνα αλήτης Τραγούδι: Δημήτρης Κοντολάζος
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Χωρίς φτερά μες στη ζωή | απ' το μηδέν ξεκίνησα | εγώ την πίκρα, τον καημό | στο στόμα σου τα φίλησα. | Εγώ δεν ήμουνα αλήτης | αλήτη μ' έκανες εσύ | εγώ δεν ήμουνα ξενύχτης | δεν ήμουνα κακό παιδί. | Εγώ δεν ήμουνα αλήτης | αλήτη μ' έκανες εσύ | εγώ δεν ήμουνα ξενύχτης | ήμουνα καλό παιδί. | Μες στης ζωής τη μοναξιά | για την αγάπη έψαξα | εγώ δεν λύγισα ποτέ | όμως για σένα έκλαψα.

05. Ζηλεύω τα πουλιά Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Γιώργος Γιαννόπουλος
Κάθε βήμα μια παγίδα κι ένα δάκρυ, | να με θέλουν ξεχασμένο σε μιαν άκρη, | κάθε μέρα την καρδιά μου να πληγώνουν | και τα λάθη τους σε μένα να φορτώνουν. | Ζηλεύω τα πουλιά γιατί έχουνε φτερά | κι αλλάζουνε πατρίδες κάθε τόσο. | Ζηλεύω τα πουλιά, αχ να 'μουν σαν κι αυτά, | να φύγω και ελεύθερος να νιώσω. | Κάθε βήμα περιμένω κι ένα πόνο | κι αμαρτίες αλλονών εγώ πληρώνω, | κάθε μέρα ξεπουλάνε τη ζωή μου | κι όλο σφίγγουν τη θηλιά μες στην ψυχή μου.

06. Μου 'φαγες όλα τα δαχτυλίδια  Τραγούδι: Δούκισσα
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Από πιτσιρίκα | με λέγανε μπαμπέσα | Κι έλαχε σε σένα | να δώσω λίγη μπέσα | Μου 'φαγες όλα τα δαχτυλίδια | Και κοιμάμαι τώρα, | τώρα στα σανίδια | Ό,τι και αν είχα | προτού να σε γνωρίσω | Όλα στα 'χω δώσει | για να σ' ευχαριστήσω | Δεν με νοιάζει για τα δαχτυλίδια | μόνο που κοιμάμαι, | κοιμάμαι στα σανίδια | Μπράβο σου τ' αξίζεις | που μ' έχεις καταφέρει | Πως αντέχω ακόμα | ένας Θεός το ξέρει | Κι ύστερα από τόσα δαχτυλίδια | Μ' έχεις και κοιμάμαι, | κοιμάμαι στα σανίδια

07. Τα ματόκλαδά σου λάμπουν Τραγούδι: Μάρκος Βαμβακάρης
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Τα ματόκλαδά σου λάμπουν βρε | σαν τα λούλουδα του κάμπου | σαν τα λούλουδα του κάμπου βρε | τα ματόκλαδά σου λάμπουν | Τα ματάκια σου αδερφούλα βρε | μου ραγίζουν την καρδούλα | μου ραγίζουν την καρδούλα βρε | τα ματάκια σου αδερφούλα | Τα ματόκλαδά σου γέρνεις βρε | νου και λογισμό μου παίρνεις | νου και λογισμό μου παίρνεις βρε | Τα ματόκλαδά σου γέρνεις βρε | Τα ματάκια σου να βγούνε βρε | σαν και μένα δε θα βρούνε | σαν και μένα δε θα βρούνε βρε | τα ματάκια σου να βγούνε

08. Αλήτη μ’ είπες μια βραδιά Τραγούδι: Στράτος Παγιουμτζής
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Απόστολος Χατζηχρήστος
Αλήτη μ' είπες μια βραδιά | χωρίς καμιά αιτία | μα του αλήτη η καρδιά | δε σου κρατάει κακία | Θα 'ρθει καιρός όμως μικρή | να το μετανοήσεις | για του αλήτη την καρδιά | θα κλάψεις θα δακρύσεις | Αλήτη μ' είπες μα εγώ | χωρίς να σε μισήσω | γελώ ακόμα κι ας πονώ | για να μη σε λυπήσω

09. Μάγκας βγήκε για σεργιάνι Τραγούδι: Γιώργος Ζαμπέτας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Μάγκας βγήκε για σεργιάνι | για να βρει κανά τεκέ | Είχε ο δόλιος να φουμάρει | μέρες αργιλέ | Μάγκας βγήκε για σεργιάνι | για κανά τεκέ | Μόνος κάθεται και λέει | καμιά τζούρα πού θα βρει | Να γεμίσει το κεφάλι | να μαστουρωθεί | Μόνος κάθεται και λέει | τζούρα που θα βρει | Δεν τα θέλει τα παλάτια, | όλα τα περιφρονεί | Μια μελαχρινή του φτάνει | φίνος να γενεί | Κι άλλη μια ξανθούλα θέλει | να την παντρευτεί | Είχε ο δόλιος να φουμάρει | μέρες αργιλέ | Μάγκας βγήκε για σεργιάνι | για κανα τεκέ

10. Βαρέθηκα, βαρέθηκα Τραγούδι: Χαρούλα Λαμπράκη
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Βαρέθηκα τα σούξου, μουξουτού σου | τα παραμύθια σου, | και ξέχασα τη γλύκα του φιλιού σου | και την αλήθεια σου. | Μα θα πάρω τα τσαμπασίρια μου | θα πάω κάπου αλλού, | Βαρέθηκα τα σούξου, μουξουτού | Βαρέθηκα τα σούξου, μουξουτού σου | και τα μπουρίνια σου, | να κάνεις τα στραβά του κεφαλιού σου | και τα τσαλίμια σου. | Μα θα πάρω τα τσαμπασίρια μου | θα πάω κάπου αλλού, | Βαρέθηκα, βαρέθηκα τα σούξου, μουξουτού, | Βαρέθηκα, βαρέθηκα τα σούξου, μουξουτού.

11. Μη ζητάς ψυχή δεν έχω Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Μη ζητάς ψυχή δεν έχω μου την πήρανε | και στον άνεμο η καρδιά μου έγινε φτερό | στης καρδιάς σου το παζάρι, αχ βρε τύραννε | με πουλήσανε σαν σκλάβο και με σύρανε. | Μη ζητάς ψυχή, ψυχούλα δεν υπάρχει πια. | Τέλειωσε σαν την βροχούλα και όλα ερημιά. | Μη ζητάς ψυχή δεν έχω μου την κλέψανε. | Και την δέσαν με αλυσίδες όπως το ληστή | οι αγάπες σαν και εσένα με παιδέψανε | και με πόνο τα όνειρα μου έχουν στολιστεί.

12. Κάθε ηλιοβασίλεμα Τραγούδι: Ρίτα Σακελλαρίου
Μουσική: Γιώργος Μανισαλής | Στίχοι: Κώστας Ψυχογιός
Όταν ζυγώνει η βραδιά | και γλυκοσουρουπώνει | βαθιά μου σφάζουν την καρδιά | της ερημιάς μου οι πόνοι | Θλιμμένο σούρουπο | ποτέ να μη νυχτώνει | γι' αυτούς που ζούνε μόνοι | Κάθε ηλιοβασίλεμα | δε ξέρω τι μου φταίει | με παίρνει το παράπονο αχ | και η καρδιά μου κλαίει | Θλιμμένο σούρουπο | ποτέ να μη νυχτώνει | γι' αυτούς που ζούνε μόνοι

13. Έμπαινε Γιώργο, έμπαινε Τραγούδι: Γιάννης Ντουνιάς
Μουσική: Γιάννης Καραμπεσίνης | Στίχοι: Γιάννης Καραμπεσίνης
Έμπαινε Γιώργο, έμπαινε | και κάν’ τα όλα λίμπα. | Μη λογαριάζεις τίποτα | και ανοιχτά κολύμπα. | Έμπαινε Γιώργο, έμπαινε | και κάν’ τα όλα λίμπα. | Στην παλιοζωή που ζούμε | να τι θα κερδίσουμε, | ό,τι φάμε, ό,τι πιούμε | κι ό,τι θα γλεντήσουμε. | Έμπαινε Γιώργο, έμπαινε. | Έμπαινε Γιώργο, έμπαινε | και ίσα το κορμί σου. | Όλα εδώ θα μείνουνε, | μονάχα αυτό θυμήσου. | Έμπαινε Γιώργο, έμπαινε | και ίσα το κορμί σου. | Στην παλιοζωή που ζούμε | να τι θα κερδίσουμε, | ό,τι φάμε, ό,τι πιούμε | κι ό,τι θα γλεντήσουμε. | Έμπαινε Γιώργο, έμπαινε.

14. Στο κουτούκι του γιαβρί Τραγούδι: Κατερίνα Στανίση
Μουσική: Νίκος Καρανικόλας | Στίχοι: Λευτέρης Χαψιάδης
Φτάσανε πικρά χαμπέρια | στο κουτούκι του γιαβρί | και σταυρώσαμε τα χέρια | και είπαμε άλλο μην μας βρει | χάρε μπαμπέση σταυρωτή | γιατί μας το 'κανες γιατί | πήρες απ την παρέα μας | το ποιο καλό παιδί | βγήκαμε βουβοί στο δρόμο | με τα μάτια καταγής | ποιος θα βάλει ένα νόμο | να μην φεύγουμε νωρίς | χάρε μπαμπέση σταυρωτή | γιατί μας το 'κανες γιατί | πήρες απ την παρέα μας το πιο καλό παιδί

Ο δεύτερος δίσκος

01. Άτακτη  Τραγούδι: Μάρκος Βαμβακάρης
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Ήθελα να σ’ αντάμωνα | να σου ’λεγα καμπόσα, | κι αν δε σου γύριζα το νου | αχ... να μου ’κοβαν τη γλώσσα. | Δε σε θέλω, δε σε θέλω, | πια δε σ’ αγαπώ. | Δε σε θέλω και πάρε και δρόμο | και τράβα στο καλό. | Μου το ’πανε οι μάγισσες | κι όλες οι καφετζούδες, | μου το ’πε μια απ’ την Αίγυπτο | αχ... με τις φαρδιές πλεξούδες. | Δε σε θέλω, δε σε θέλω, | πια δε σ’ αγαπώ. | Δε σε θέλω και πάρε και δρόμο | και τράβα στο καλό. | Και τι δεν έκανα για σε | για να σε διορθώσω, | μα εσύ ’σαι τόσο άταχτη | αχ... φύγε για να γλιτώσω. | Δε σε θέλω, δε σε θέλω, | πια δε σ’ αγαπώ. | Δε σε θέλω και πάρε και δρόμο | και τράβα στο καλό.

02. Το πιτσιρικάκι Τραγούδι: Πρόδρομος Τσαουσάκης
Μουσική: Γιώργος Ροβερτάκης | Στίχοι: Αργύρης Νικολέσκο
Ένα πιτσιρίκι είναι ξαπλωμένο | μες στα χορταράκια παραπονεμένο. | Θέλει να φουμάρει ένα τσιγαράκι, | μα δεν έχει φράγκο, είναι μπατιράκι. | Του `ρθε μια ιδέα, κάπου να τη στήσει | όποιος κι αν περάσει τσιγάρο να ζητήσει. | Μα κακή του τύχη λίγο παραπάνω | στη γωνιά τον δρόμου τρακάρει πολιτσμάνο. | Κάνει το κορόιδο, ζούλα τον κοιτάει | και με κόλπο έξυπνο τόνε χαιρετάει. | Δίχως να τα χάσει το πιτσιρικάκι, | απ’ τον πολιτσμάνο ζητάει τσιγαράκι

03. Κάτω στα λεμονάδικα Τραγούδι: Ρίτα Σακελλαρίου
Μουσική: Βαγγέλης Παπάζογλου | Στίχοι: Βαγγέλης Παπάζογλου
Κάτω στα λε, βρε κάτω στα λε, κάτω στα λεμονάδικα | κάτω στα λεμονάδικα γίνηκε φασαρία | δυο λαχανάδες πιάσανε | και κάναν την κυρία | Τα σίδερα, βρε τα σίδερα, τα σίδερα τους φόρεσαν | τα σίδερα τους φόρεσαν και στη στενή τους πάνε | κι αν δε βρεθούν τα λάχανα | το ξύλο που θα φάνε | Κυρ αστυνό, βρε κυρ αστυνό, κυρ αστυνόμε μη βαράς | γιατί κι εσύ το ξέρεις | πως η δουλειά μας είναι αυτή | και ρέστα μη γυρεύεις | Εμείς τρώμε, βρε εμείς τρώμε, εμείς τρώμε τα λάχανα | βρε εμείς τρώμε τσιμπούμε τις παντόφλες | για να μας βλέπουν τακτικά | της φυλακής οι πόρτες

04. Θα με κάνουν να σαλτάρω Τραγούδι: Μιχάλης Γενίτσαρης
Μουσική: Μιχάλης Γενίτσαρης | Στίχοι: Μιχάλης Γενίτσαρης
Ζηλεύουνε, δεν θέλουνε, | δεν τους αφήνει η ζήλια | ευτυχισμένους να μας δουν | και βάζουνε φιτίλια. | Θα με κάνουν να σαλτάρω, | όπως είσαι να σε πάρω. | Σκορπούν το δηλητήριο | κι άσχημα λόγια λένε | και δυο καρδιές που αγαπούν | τις κάνουνε να κλαίνε. | Θα με κάνουν να σαλτάρω, | όπως είσαι να σε πάρω. | Η χάρη δεν τους γίνεται, | δεν θα τους επιτρέψω, όσο κι αν βάζουν φιτιλιές, | θα τους τις ανατρέψω. | Θα με κάνουν να σαλτάρω, | όπως είσαι να σε πάρω.

05. Μες της Πεντέλης τα βουνά Τραγούδι: Στράτος Παγιουμτζής
Μουσική: Στράτος Παγιουμτζής | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Μες της Πεντέλης τα βουνά | στα πεύκα τριγυρίζω | τον Χάρο ψάχνω για να βρω μανούλα μου | μα δεν τον εγνωρίζω | Ένα γλυκό ξημέρωμα | τον Χάρο ανταμώνω | μες της Πεντέλης τα βουνά μανούλα μου | και του μιλώ με πόνο | Χάρε του λέω άσε με | ακόμα για να ζήσω | έχω γυναίκα και παιδιά μανούλα μου | πες μου πού θα τ' αφήσω | Με βλέπει και χαμογελά | κι αρχίζω πια να σβήνω | μου λέει με δυνατή φωνή μανούλα μου | σε παίρνω δε σ' αφήνω

06. Στα βράχια της Πειραϊκής Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα
Μουσική: Νάκης Πετρίδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Στα βράχια της Πειραϊκής | κοιμάται ο Στέλιος ο μπεκρής | Κοιμάται κι ονειρεύεται | πως την αυγή παντρεύεται | Παντρεύεται με την μικρή | που τον κατάντησε μπεκρή | Στα βράχια της Πειραϊκής | ξυπνάει ο Στέλιος ο μπεκρής | Ξυπνάει κι είναι μόνος του | κι είναι βαρύς ο πόνος του | Κι όπως θυμάται τη μικρή | η μοναξιά του είναι πικρή | Στα βράχια της Πειραϊκής | κλαίει ο Στέλιος ο μπεκρής | Πονάει για την μοίρα του | και για τον χαρακτήρα του | Και για την άπιστη μικρή | που τον κατάντησε μπεκρή

07. Ο μαθητής Τραγούδι: Πρόδρομος Τσαουσάκης
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης

08. Ο μάγκας Τραγούδι: Μιχάλης Γενίτσαρης
Μουσική: Μιχάλης Γενίτσαρης | Στίχοι: Μιχάλης Γενίτσαρης

09. Σαν πεθάνω τι θα πουν Τραγούδι: Δούκισσα
Μουσική: Στράτος Παγιουμτζής | Στίχοι: Στράτος Παγιουμτζής

10. Όταν καπνίζει ο λουλάς Τραγούδι: Γιώργος Ζαμπέτας
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Όταν καπνίζει ο λουλάς | εσύ δεν πρέπει να μιλάς. | Κοίταξε τριγύρω οι μάγκες | κάνουν όλοι, κάνουν τουμπεκί. | Άκου που παίζει ο μπαγλαμάς | και πάτα αργιλέ για μας. | Σα θα γίνουμε μαστούρια, | θα ‘μαστε πολύ προσεχτικοί. | Κανένα μάτι μη μας δει | και μας μπλοκάρουν δηλαδή. | Να μη βρούνε καμιάν αιτία | και μας πάνε όλους φυλακή.

11. Ζούλα σε μία βάρκα μπήκα Τραγούδι: Στράτος Παγιουμτζής
Μουσική: Γιώργος Μπάτης | Στίχοι: Γιώργος Μπάτης
Ζούλα σε μία βάρκα μπήκα | Και στη σπηλιά του Δράκου βγήκα | Βλέπω τρεις μαστουρωμένοι | Και στην άμμο ξαπλωμένοι | Ήταν ο Μπάτης κι ο Αρτέμης | Και ο Στράτος ο Τεμπέλης | βρε συ Στράτο, βρε συ Στράτο | Φιάξε ναργιλέ αφράτο | Να φουμάρει το Μπατάκι | Πού 'ναι χρόνια ντερβισάκι | Να φουμάρει κι ο Αρτέμης | Όπου πάει και μας φέρνει | Μας στέλνει μαύρο απ' την Πόλη | Και μαστούρια είμαστε όλοι | Τουμπεκί απ' την Περσία | Πίνει ο μάγκας με ησυχία

12. Ας έπαιρνες βεργούλες Τραγούδι: Δούκισσα
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Ας έπαιρνες βεργούλες | να με χτύπαγες, | ας έπαιρνες βελόνες | να με τρύπαγες. | Μα η καρδιά μου | τι σου ’χει φταίξει | και τη φαρμάκωσες | και πώς θ’ αντέξει; | Ας έπαιρνες βεργούλες | να με χτύπαγες, | ας έπαιρνες βελόνες | να με τρύπαγες. | Ας έπαιρνες φουφούδες | και να μ’ έκαιγες, | κι αν μ’ έβλεπες να κλαίω | να μην έκλαιγες. | Μα η καρδιά μου | τι σου ’χει φταίξει | και την φαρμάκωσες | και πώς θ’ αντέξει; | Ας έπαιρνες φουφούδες | και να μ’ έκαιγες, | κι αν μ’ έβλεπες να κλαίω | να μην έκλαιγες.

13. Του χωρισμού η ώρα Τραγούδι: Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Ζακ Ιακωβίδης | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Είναι μια ώρα δύσκολη | του χωρισμού η ώρα | Βαρύς ο πόνος και βουβός | σαν βουρκωμένος ουρανός | προτού ξεσπάσει η μπόρα, ω, ω, ω, ω | Είναι μια ώρα δύσκολη | του χωρισμού η ώρα | Κανείς δεν ξέρει τι να πει | τα λέει όλα η σιωπή | Είναι βαρύ και δύσκολο | να πεις στον άλλον φύγε | Στον ήλιο κι αν εχόρεψες | τόση καρδιά που ξόδεψες | τι έγινε, πού πήγε, ω, ω, ω, ω | Είναι βαρύ και δύσκολο | να πεις στον άλλον φύγε | Κανείς δεν ξέρει...

14. Εσύ είσαι αριστοκράτισσα Τραγούδι: Γιώργος Ταλιούρης
Μουσική: Λεονάρδος Μπουρνέλης | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Εσύ είσ' αριστοκράτισσα | κι εγώ φτωχός μπατίρης | για πες μου τι σε τράβηξε κορίτσι μου | στο πλάι μου να γύρεις. | Με συγκινεί η αγάπη σου | και η καρδιά ραγίζει | όταν μου λες η φτώχεια μου κορίτσι μου | ότι δε σε εμποδίζει. | Είσαι πλουσιοκόριτσο | και παραχαϊδεμένη | θα προσπαθήσω πλάι μου κορίτσι μου | να σ΄έχω ευτυχισμένη.

Ο τρίτος δίσκος

01. Απαλλάχτηκα από σένα  Τραγούδι: Ρίτα Σακελλαρίου
Μουσική: Γιώργος Μπούρας | Στίχοι: Παρασκευή Πολίτου
Απαλλάχτηκα από σένα | απαλλάχτηκα | και με πιο όμορφη αγάπη | τώρα πιάστηκα | Και με πιο όμορφη αγάπη | τώρα πιάστηκα | απαλλάχτηκα από σένα | απαλλάχτηκα | Για να μάθεις να προσέχεις | τις καλές καρδιές | και να δεις πως δε σηκώνω | εγώ τις λαδιές | Απαλλάχτηκα από σένα | απαλλάχτηκα | και με πιο όμορφη αγάπη | τώρα πιάστηκα | Έφυγα μακριά από σένα | τώρα έφυγα | βρήκα αγάπη που με νιώθει | και ερωτεύτηκα | Βρήκα αγάπη που με νιώθει | και ερωτεύτηκα | έφυγα μακριά από σένα | τώρα έφυγα | Για να μάθεις να προσέχεις | τις καλές καρδιές | και να δεις πως δε σηκώνω | εγώ τις λαδιές | Απαλλάχτηκα από σένα | απαλλάχτηκα | και με πιο όμορφη αγάπη | τώρα πιάστηκα

02. Ατάκα κι επί τόπου Τραγούδι: Δούκισσα
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Μη, μωρό μου, μη! | Μη, μωρό μου, μην παραπονιέσαι. | Ο τύπος που μου μίλαγε | τα ρούχα του δεν φύλαγε. | Του τα ’πα, του τα ’πα, | του τα ’πα του ανθρώπου, | ατάκα, ατάκα, ατάκα κι επί τόπου: | "Δεν θα μπορέσω, κύριε | και τύπε μου μυστήριε." | Του τα ’πα, του τα ’πα, | του τα ’πα του ανθρώπου, | ατάκα, ατάκα, ατάκα κι επί τόπου. | Μη, μωρό μου, μη! | Μη, μωρό μου, μην παραπονιέσαι. | Σέβομαι την ευθύνη σου | και την εμπιστοσύνη σου.

03. Τι ωραίος τύπος είσαι Τραγούδι: Κατερίνα Στανίση
Μουσική: Νίκος Καρανικόλας | Στίχοι: Γιώργος Πιας
Εγώ που ήμουν δύσκολη | μπερδεύτηκα μαζί σου, | σ’ αγάπησα παράφορα | και έγινα δική σου. | Τι ωραίος τύπος είσαι, ιδανικός, | για να καις καρδούλες είσαι ο μοναδικός. | Εγώ που ήμουν δύσκολη | και που δεν αγαπούσα | χίλιες ζωές για σένανε | αν είχα θα χαλούσα. | Τι ωραίος τύπος είσαι, ιδανικός, | για να καις καρδούλες είσαι ο μοναδικός.

04. Ανεπανάληπτος Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Κώστας Καράλης | Στίχοι: Γιώργος Σκούρτης
Έκανες λάθος να γελάσεις | κι αυτό το πάθος όπως τ' άλλα να περάσεις. | Εγώ το ξέρω το τι είχα να σου δώσω | κι εσύ το ξέρεις πως με πούλησες ωστόσο. | Ανεπανάληπτος, | ανεπανάληπτος θα είμαι εγώ για σένα. | "Ανεπανάληπτος", | "ανεπανάληπτος" θα λες κι εσύ για μένα. | Ανεπανάληπτος, | ανεπανάληπτος, στο λέω και θυμήσου: | ανεπανάληπτος θα μείνω στη ζωή σου, | ανεπανάληπτος θα μείνω στη ζωή σου. | Ήσουνα όμορφα μαζί μου, | σου 'δινα μόνο τη χαρά απ' τη ζωή μου. | Όταν με ήθελες με έβρισκες κοντά σου | κι όταν σε ήθελα σαν ξένη η αγκαλιά σου.

05. Παλιόπαιδο Τραγούδι: Γιώργος Μαζωνάκης
Μουσική: Βασίλης Κελαϊδής | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Για τους φίλους και σένα μέχρι τώρα | ήμουν πάντα το καλύτερο παιδί | Τώρα φεύγεις και είναι δύσκολη η ώρα | ένα αντίο μου πετάς και το κλειδί | Παλιόπαιδο θα γίνω | θα σπάω και θα πίνω | στο λέω μια για πάντα να το ξέρεις | Παλιόπαιδο θα γίνω κουράστηκα να δίνω | κοντά μου αν ξανάρθεις θα υποφέρεις | Η καρδιά σου είναι άδεια τι να νοιώσεις | την ζωή σου μες το ψέμα θα σκορπάς | και λυπάμαι αν ποτέ θα μετανιώσεις | δεν θα ξέρεις τι σημαίνει να αγαπάς

06. Συγγνώμη μάνα μου Τραγούδι:
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Μανούλα μου, | μου ’δωσες μια ζωή και μου ’πες "Ζήσε", | μα πώς να ζήσω σ’ αυτό τον κόσμο το σκληρό; | Μου ’δωσες μια καρδιά γεμάτη αγάπη, | μα τόσο δάκρυ δεν το αντέχω να το πιω. | Συγγνώμη, μάνα μου, χίλια συγγνώμη, | μα μου το λιώσαν το κορμί μου οι πόνοι. | Συγγνώμη, μάνα μου, εγώ θα φύγω, | δεν την μπορώ την απονιά. | Συγγνώμη, μάνα μου, χίλια συγγνώμη, | μα μου το λιώσαν το κορμί μου οι πόνοι. | Συγγνώμη, μάνα μου, εγώ θα φύγω, | ταξίδι για τη λησμονιά. | Μανούλα μου, | μου έμαθες να πιστεύω στη θυσία, | μα υποκρισία έχει η ζωή μας και ψευτιά. | Μου ’δειξες τον πιο δύσκολο το δρόμο, | μα η πίκρα μόνο μου έχει μείνει συντροφιά.

07. Ανήμπορος Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Άγγελος Αξιώτης
Ανήμπορος τις νύχτες φτερουγίζεις | με το μυαλό σου σ’ άλλες εποχές, | τριαντάφυλλο στον κόσμο που σαπίζεις | για να πληρώνεις ξένες ενοχές. | Σκοτώνουν την αγάπη πριν το τέρμα, | το μίσος κυβερνάει και το ψέμα. | Σκοτώνουν την αγάπη πριν το τέρμα, | το μίσος κυβερνάει και το ψέμα. | Στους δρόμους της ζωής σου ταξιδεύεις | και ψάχνεις για καινούριους ουρανούς. | Τα χνάρια σου χαθήκαν, κινδυνεύεις, | εδώ δεν αγαπούν τους ταπεινούς. | Σκοτώνουν την αγάπη πριν το τέρμα, | το μίσος κυβερνάει και το ψέμα. | Σκοτώνουν την αγάπη πριν το τέρμα, | το μίσος κυβερνάει και το ψέμα.

08. Αλλιώτικη περίπτωση Τραγούδι: Κατερίνα Στανίση
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Ρόνη Σοφού
Είσαι αρρώστια που δε γίνεται καλά | είσαι δάκρυ που όσο θα υπάρχω θα κυλά | τέτοια αγάπη δε σου άξιζε αλλά | Είσαι αρρώστια που δε γίνεται καλά | Αλλιώτικη περίπτωση η δική σου | με πλήγωσες κι εγώ σ` αναζητώ | με τίποτα δε σβήνει η θύμηση σου | δε βρίσκω τρόπο για να γιατρευτώ | Είσαι αρρώστια που δε γίνεται καλά | είσαι δάκρυ που όσο θα υπάρχω θα κυλά | τέτοια αγάπη δε σου άξιζε αλλά | Είσαι αρρώστια που δε γίνεται καλά | Πληγή ο χωρισμός που με πεθαίνει | αρρώστια που με σέρνει στο χαμό | κι ακόμα η καρδιά μου επιμένει | να λιώνει στο δικό σου τον καημό

09. Περίπτωση σου λέω Τραγούδι: Κώστας Καρουσάκης
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης

10. Μια του κλέφτη δυο του κλέφτη Τραγούδι: Χαρούλα Λαμπράκη
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Τάκης Σούκας
Μου τηλεφωνήσαν | και μου είπανε | αγκαλιά με άλληνε | σε είδανε. | Μια του κλέφτη δυο του κλέφτη | θα σε πιάσω που θα πας | και τι έχω να σου κάνω | μη το συζητάς! | Μου 'κανες τον άγιο | και τον μπεσαλή | τώρα σ' έχω μάθει | κι απο την καλή. | Μια του κλέφτη δυο κλέφτη | θα σε πιάσω που θα πας | και τι έχω να σου κάνω | μη το συζητάς!

11. Το λάθος μου το τελευταίο Τραγούδι: Γιώργος Μαζωνάκης
Μουσική: Τάκης Μπουγάς | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Εκεί που βρίσκεσαι εκεί να μείνεις | ποτέ δεν έμαθες ποτέ να δίνεις, | άσε με, άσε με, άσε με και μη με κρίνεις. | Εκεί στα ψεύτικα τα όνειρά σου | εκεί που χάνεσαι στη μοναξιά σου | άσε με, άσε με, άσε με και άντε γεια σου. | Είσαι το λάθος μου το τελευταίο | όλα τελειώσανε τέρμα σου λέω, | είσαι το λάθος μου το πιο μεγάλο | φεύγω από σένα 'νε δεν τ' αναβάλλω. | Εκεί που ψάχνεσαι, εκεί να ζήσεις | καρδιά δε σού 'μεινε να μ' αγαπήσεις | άσε με, άσε με, άσε με πώς να με πείσεις. | Εκεί που κλείσανε για μας οι δρόμοι | να πας διπρόσωπη ν' αλλάξεις γνώμη | άσε με, άσε με, άσε με μη λες συγνώμη.

12. Θα πάρω πια τα μάτια μου Τραγούδι: Δημήτρης Κοντολάζος
Μουσική: Βασίλης Χαλκιάς | Στίχοι: Ευάγγελος Μαντζώρος

13. Βάλε μου να πιω Τραγούδι: Κώστας Καρουσάκης
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Αυτή η γυναίκα θα` ναι το φινάλε μου | βάλε μου να πιω και ξανάβαλε μου | βάλε μου να πιω και ξανάβαλε μου | Αυτή η γυναίκα θα` ναι το φινάλε μου | Τι με κοιτάς που πίνω αμίλητος στην άκρη | και τα τσιγάρα ανάβω σχεδόν επανωτά | υπάρχει μια γυναίκα υπάρχει μια αγάπη | αυτή είναι η ζωή μου και τίποτα μετά | Βάλε μου να πιω και ξανάβαλε μου | αυτή η γυναίκα θα ‘ναι το φινάλε μου | αυτή η γυναίκα θα` ναι το φινάλε μου | Βάλε μου να πιω και ξανάβαλε μου | Και αν γνώρισα γυναίκες που ήρθανε και πάνε | πληγή δεν μου ‘χει αφήσει κανένας χωρισμός | αλλά αυτή η αγάπη που ήταν και θα ‘ναι | στο αίμα μου φαρμάκι στα στήθια μου καημός | Βάλε μου να πιω και ξανάβαλε μου | αυτή η γυναίκα θα ‘ναι το φινάλε μου | αυτή η γυναίκα θα ‘ναι το φινάλε μου | Βάλε μου να πιω και ξανάβαλε μου

14. Ποιος θα με πληροφορήσει Τραγούδι: Νίκος Ξανθόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Ποιος θα με πληροφορήσει | ποιος μπορεί να μου το πει | όταν ένας άντρας κλαίει | από αγάπη αν είν’ ντροπή | Όταν τα μάτια τ’ αντρικά τα δείτε δακρυσμένα | τι έχουν και δακρύζουνε ρωτήσετε εμένα | Για να κλαίει ένας άντρας | θα ’χει αιτία σοβαρή | μια χαμένη αγάπη κλαίει | κλαίει μια καταστροφή | Όταν τα μάτια τ’ αντρικά τα δείτε δακρυσμένα | τι έχουν και δακρύζουνε ρωτήσετε εμένα | Όποιος με κατηγορήσει | για τα δάκρυα μου αυτά | δεν θα έχει αγαπήσει | ούτε θα ’χει και καρδιά | Όταν τα μάτια τ’ αντρικά τα δείτε δακρυσμένα | τι έχουν και δακρύζουνε ρωτήσετε εμένα

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης