Τετάρτη, 9 Σεπτεμβρίου 2015

Του αετού ο γιός Vol. 1



















Διάφοροι ερμηνευτές σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Μ' ένα παράπονο Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Ήθελα κάτι να σου πω | και στο τραπέζι σου θα 'ρθω | μ' ένα παράπονο | μ' ένα παράπονο πικρό | να σε καλησπερίσω | Έχεις αφήσει μια ψυχή | στην παγωνιά και στη βροχή | μ' ένα παράπονο | μ' ένα παράπονο πικρό | θα στο ξαναθυμίσω | Αν είσαι άντρας με καρδιά | φέρ' την μαζί σου μια βραδιά | μ' ένα χαμόγελο | μ' ένα χαμόγελο ζεστό | θα σε καλωσορίσω

02. Τώρα που φεύγω από τη ζωή Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Το τελευταίο βράδυ μου | απόψε το περνάω | Κι όσοι με πίκραναν πολύ | τώρα που φεύγω απ' τη ζωή | Όλους τους συγχωρνάω | Όλα είναι ένα ψέμα | μια ανάσα μια πνοή | Σα λουλούδι κάποιο χέρι | θα μας κόψει μιαν αυγή | Εκεί που πάω δεν περνά | το δάκρυ και ο πόνος | Τα βάσανα και οι καημοί, | εδώ θα μείνουν στη ζωή | Κι εγώ θα φύγω μόνος | Όλα είναι ένα ψέμα | μια ανάσα μια πνοή | Σα λουλούδι κάποιο χέρι | θα μας κόψει μιαν αυγή | Δυο πόρτες έχει η ζωή, | άνοιξα μια και μπήκα | Σεργιάνισα ένα πρωινό, | κι ώσπου να 'ρθει το δειλινό | Από την άλλη βγήκα | Όλα είναι ένα ψέμα | μια ανάσα μια πνοή | Σα λουλούδι κάποιο χέρι | θα μας κόψει μιαν αυγή

03. Ο ταξιτζής Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Βασίλης Παπαδόπουλος
Πήγαινέ με όπου θέλεις, ταξιτζή, | μαύρες ώρες και πικρές περνάω. | Ψάξε να βρεις μιαν ερημιά | να μην ακούω φωνή καμιά, | τη νύχτα αυτή πονάω. | Πριν από λίγο χώρισα, δεν έχω πού να πάω | πριν από λίγο χώρισα και σαν τρελός γυρνάω. | Πήγαινέ με όπου θέλεις, ταξιτζή. | Πήγαινέ με όπου θέλεις, ταξιτζή, | πού θα πάμε είναι το τελευταίο. | Εσύ που άκουσες πολλά | κι είδες ακόμα πιο πολλά | συγχώρα με που κλαίω.

04. Αν δεν είχα και σένανε Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Με προδώσαν οι φίλοι μου, μα να είσαι καλά | που σαν βράχος μου στάθηκες στην κάθε συμφορά | Μου κρατούσες το χέρι στα λασπόνερα | Βόηθα Παναγιά μου, και μη χειρότερα | Αν δεν είχα και σένανε, τι θα ήμουν στη γη | Μπορεί αλήτης να 'μουνα, να 'χα καταστραφεί | Όπου ρίξω το βλέμμα μου, μόνο πόνο θα δω | και χιλιάδες παράπονα στον κόσμο αυτό | Και βουλιάζει η ζωή μας στα λασπόνερα | Βοήθα Παναγιά μου, και μη χειρότερα

05. Μη καλέ μου, μη Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μη καλέ μου, μη καλέ μου | μη μου το μαλώνεις | μη καλέ μου, μη καλέ μου | μη μου το σκοτώνεις. | Μ' αγαπάει, σου το λέει | σου το λέει και κλαίει | και αν τις νύχτες ξαγρυπνάει | η αγάπη φταίει. | Μη καλέ μου, μη καλέ μου | μη μου το κλειδώνεις | μη καλέ μου, μη καλέ μου | μη με βαλαντώνεις. | Τ' αγαπάω, σου το λέω | μητριά μοβόρα | και άμα θέλεις θα το κάνω | ταίρι μου και τώρα.

06. Τι έκανα για πάρτη μου Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Φωτεινή Δούρου
Σκέφτηκα, που λες, να κάνω | στη ζωή μου απογραφή | για να δω τι μου 'χει μείνει | και τι κράτησες εσύ. | Έδωσα ό,τι κι αν είχα | σ' έναν έρωτα τρελό | για να πάρω στο φινάλε | δάκρυ, πίκρα, χωρισμό. | Τι έκανα για πάρτη μου | τι έκανα για μένα; | Είχα ψυχούλα κι έδωσα | κι όμως πήγε στα χαμένα. | Σκέφτηκα να ξεφυλλίσω | τη ζωή, μα τι τα θες: | με παράπονα γεμάτη | κι υστερόγραφο οι χαρές. | Έζησα κοντά σου χρόνια | το πικρό σου "σ' αγαπώ" | κι άκου το παράπονό μου | στο τραγούδι μου αυτό.

07. Ο τρελός Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Άσ’ τον τρελό στην τρέλα του | και μη τον συνεφέρεις | Τι κρύβει μέσα το μυαλό | ενός τρελού δεν ξέρεις | Μπορεί να βρει στην τρέλα του | αυτά που ’χει ποθήσει | και που δεν αξιώθηκε | να δει και ν’ αποκτήσει | Βρε άσ’ τον τρελό στην τρέλα του | άσ’ τονε στο όνειρό του | Τον κόσμο αυτό σιχάθηκε | κι έφτιαξε ένα δικό του

08. Συννεφιές Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Συννεφιές, συννεφιές | όταν δε σε βλέπω έχω ακεφιές | τι πιοτό, τι πιοτό μ' έχεις κεράσει | και το κέφι μου έχω χάσει | Συννεφιές, συννεφιές | όταν δε σε βλέπω έχω ακεφιές | Αγκαλιές, αγκαλιές | πού είναι τα ωραία μας στις ακρογιαλιές | στην αυλή μου, στην αυλή μου τώρα βρέχει | και φεγγάρι πια δεν έχει | Συννεφιές, συννεφιές | όταν δε σε βλέπω έχω ακεφιές | Οι χαρές, οι χαρές | κι ό,τι άλλο όμορφο να 'ταν δυο φορές | τους καημούς δε θα μετρούσα | δυο φορές θα σ' αγαπούσα | Συννεφιές, συννεφιές | όταν δε σε βλέπω έχω ακεφιές

09. Πέρνα κι εσύ Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης & Ειρήνη Χρυσοβέργη | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Πισώπλατα μαχαιρωμέvoς | αυτός o έρωτας πεθαίvει σαv παιδί. | Μέσ' στα σκoτάδια γεvvημέvoς | μια ηλιαχτίδα φως δεv πρόλαβε vα δει. | Πέρvα κι εσύ | όπως πέρασαv κι oι άλλες. | Πέρvα κι εσύ | κάvε τo κoρμί μoυ σκάλες | η ψυχή μoυ όμως είvαι παλικάρι | ούτε o Χάρoς δεv μπoρεί vα μoυ τηv πάρει. | Πισώπλατα μαχαιρωμέvoς | αυτός o έρωτας πεθαίvει σαv παιδί. | Από τη μoίρα χτυπημέvoς | σα μεταvάστης oρφαvός σε ξέvη γη.

10. Φαντάσου Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Μάριος Τόκας | Στίχοι: Κώστας Φασουλάς
Αν το τέλος έχει ώρα ακριβώς | Είμαστε στο παρά πέντε καρδιά μου | Αν το τέλος έχει ώρα ακριβώς | Τώρα που λες θα φύγεις, χάνω τα φτερά μου | Φαντάσου | Την ώρα που θα πίνω στην υγειά σου | Και θα'ναι το ποτήρι μου | ένας μικρός σεισμός | Φαντάσου | Να κρέμομαι απ' τα χείλη τα δικά σου | Και μες στα μαύρα μάτια σου | να φέγγει ο χωρισμός | Αν το τέλος έχει ώρα ακριβώς | Πώς θα ακούσω εκείνο το "γεια σου" | Πώς θα δω να γίνονται καπνός | Όλα αυτά τα χρόνια που έζησα κοντά σου | Φαντάσου | Την ώρα που θα πίνω στην υγειά σου | Και θα'ναι το ποτήρι μου | ένας μικρός σεισμός | Φαντάσου | Να κρέμομαι απ' τα χείλη τα δικά σου | Και μες στα μαύρα μάτια σου | να φέγγει ο χωρισμός

11. Δεν πάω πουθενά Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Μη μου ζητάς να φύγω | μες στα μεσάνυχτα | να πάρω πάλι σβάρνα | τα ξενυχτάδικα | Αυτά τα ξένα λόγια | που κάθεσαι και ακούς | απο ερωτευμένους | μας κάνανε εχθρούς | Δεν πάω πουθενά, πουθενά, πουθενά | εδώ θα μείνω | δεν πάω πουθενά | η αγάπη μου είσαι εσύ | και δε σ' αφήνω  | Μη μου ζητάς να φύγω | χωρίς να το σκεφτώ | γιατί μπορεί να πάρω | το δρόμο το κακό | Εγώ στην αγκαλιά σου | νοιώθω ασφάλεια | κι αν φύγω θα γεμίσω | με ανασφάλεια | Δεν πάω πουθενά, πουθενά, πουθενά
εδώ θα μείνω | δεν πάω πουθενά | η αγάπη μου είσαι εσύ | και δε σ' αφήνω

12. Αν είσαι αγάπη Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Νίκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Νίκος Βαξαβανέλης
Αν είσαι όνειρο που σβήνει την αυγή | ας ήταν να χαράξει θεέ μου | Αν είσαι δρόμος στον γκρεμό που οδηγεί | να μη σε γνώριζα ποτέ μου | Μα αν είσαι η αγάπη που περίμενα να `ρθει | γύρε στο πλάϊ μου και γίνε η ζωή μου | Τόσες περάσανε, μα χάθηκαν γιατί | καμμιά δεν μπόρεσε να αγγίξει την ψυχή μου | Αν είσαι ήλιος χειμωνιάτικος ψυχρός | πίσω απ’ τα σύννεφα να μείνεις | Αν είσαι έρωτας που γίνεται καημός | φύγε πληγή μου πριν να γίνεις | Μα αν είσαι η αγάπη που περίμενα να `ρθει | γύρε στο πλάϊ μου και γίνε η ζωή μου | Τόσες περάσανε, μα χάθηκαν γιατί | καμμιά δεν μπόρεσε να αγγίξει την ψυχή μου

13. Το λεβεντόπαιδο Τραγούδι: Γιάννης Καλατζής
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Χόρεψε λεβεντόπαιδο | να βγεις απ' τον σεβντά σου | να βγεις απ' τα παράπονα | κι από τα βάσανα σου | Λεβεντόπαιδο Αρίστο | μπες στο μαγαζί και κλείσ' το | Χόρεψε λεβεντόπαιδο | είν' η ζωή μια στάλα | ένα βαρύ ζεϊμπέκικο | και ύστερα φευγάλα | Λεβεντόπαιδο Αρίστο...

14. Με τα φώτα νυσταγμένα Τραγούδι: Γιώργος Σαρρής
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Μανώλης Ρασούλης
Με τα φώτα νυσταγμένα και βαριά | τριγυρνάνε οι νταλίκες στην Αθήνα | στα λιμάνια, στους σταθμούς, στην αγορά | ό,τι ψάχνεις στη ζωή να βρεις ξεκίνα. | Σ' έχω δει πολλές φορές να τριγυρνάς | στο λαβύρινθο της πόλης σαν χαμένος | το σακάκι σου στον ώμο να κρατάς | κι όλους όσους δεν θυμούνται φορτωμένος. | Σα σκηνές από ταινία "προσεχώς" | μοιάζεις μέσα στις στροφές αυτού του νόστου | δυο γενιές χαμένες πίσω δυστυχώς | κι η Αθήνα μια μητρόπολη του νότου.

15. Το ζεϊμπέκικο της Ευδοκίας Οργανικό
Μουσική: Μάνος Λοΐζος

Ο δεύτερος δίσκος

01. Άσπρο πουκάμισο φορώ Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Άσπρο πουκάμισο φορώ | και μαύρο θα το βάψω | μαύρα είν' τα μάτια που αγαπώ | γι' αυτά κοντεύω να χαθώ | γι' αυτά πολύ θα κλάψω | Μαύρα μου μάτια εγώ για σας | έκλαψα και θα κλάψω | και τ' άσπρο μου πουκάμισο | στα μαύρα θα το βάψω | Έχω καεί έχω ψηθεί | στα χέρια τα δικά σου | το βλέπω θα καταστραφώ | και όμως να φύγω δε μπορώ | στιγμή από κοντά σου | Μαύρα μου μάτια εγώ για σας | έκλαψα και θα κλάψω | και τ' άσπρο μου πουκάμισο | στα μαύρα θα το βάψω | Μαύρο πουκάμισο θα βρω | μαύρο σαν την καρδιά σου | για να ταιριάζει η φορεσιά | στα βάσανά μου τα βαριά | όπου τραβώ κοντά σου | Μαύρα μου μάτια εγώ για σας | έκλαψα και θα κλάψω | και τ' άσπρο μου πουκάμισο | στα μαύρα θα το βάψω

02. Λέγε με παλιόπαιδο Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Λέγε με παλιόπαιδο, λέγε με αλήτη, | όπως θες εσύ. | Λέγε με παλιόπαιδο, λέγε με ξενύχτη, | μέχρι και ληστή. | Μα μη με λες αχάριστο και παλιοεγωιστή. | Για όσα έκανα για σένα | μη μου λες ευχαριστώ, | μα δεν μπορείς εσύ εμένα | να με λες αχάριστο. | Λέγε με παλιόπαιδο, λέγε με αλήτη, | μέχρι και ληστή. | Μα μη με λες αχάριστο και παλιοεγωιστή. | Λέγε με παλιόπαιδο, λέγε με αλήτη, | λέγε με όπως θες, | πως με τα ξενύχτια μου στο δικό μας σπίτι | άναψα φωτιές. | Μα μη με λες αχάριστο, αγάπη μου, αν θες.

03. Μολυβιά Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Λευτέρης Ζέρβας | Στίχοι: Ανδρέας Σπυρόπουλος
Μια μολυβιά μέσα στης μοίρας το τετράδιο | είν' η ζωή, είν' η ζωή του καθενός, | μια γομολάστιχα ο θάνατος και αύριο | σε μια στιγμή τα πάντα γίνονται καπνός. | Μια μολυβιά που σβήνει και δεν αφήνει | ούτ' ένα ίχνος πουθενά, | ένα μικρό σημάδι που μες στον Άδη | χάνεται και δεν γυρνά. | Είν' η ζωή μια μολυβιά. | Μια μολυβιά κακογραμμένη που ξεθώριασε | και η πικρή και η πικρή μου η ζωή, | σαν δυνατός βοριάς η μοίρα μου τα σώριασε | φύλλα ξερά όλα τα όνειρα στη γη.

04. Ο αετός Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης & Ειρήνη Χρυσοβέργη | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Και αν μoυ κάψεις τα φτερά | vα μηv ξαναπετάξω | απ' της φωτιάς μoυ τov καπνό | πάλι ψηλά θα φτάσω. | Ο αετός πεθαίνει στov αέρα | ελεύθερος και δυνατός | της απονιάς όταν τov βρίσκει σφαίρα | τov αγκαλιάζει o ουρανός. | Τo αετίσιο δάκρυ μoυ | στo χώμα δεν θα φτάνει | θα με ζητάς τα δειλινά | κι ύπνος δε θα σε πιάνει.

05. Επιστροφές, καταστροφές Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Μάριος Τόκας | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Επιστροφές, καταστροφές | έχω για σένανε κάνει πολλές. | Κι οι αντοχές γίναν κλωστές, | πόσο ν’ αντέξουνε, σπάσαν κι αυτές. | Κάθε που γύριζα το πανηγύριζα, | την ίδια έκανα υπομονή. | Όμως γελάστηκα, σε όλες βιάστηκα, | καμιά δεν άξιζες επιστροφή. | Επιστροφές, καταστροφές | στην ίδια κόλαση, στο ίδιο χτες. | Κι όμως μετά, κάθε μετά, | πάντοτε έλεγα "ποτέ ξανά". | Κάθε που γύριζα το πανηγύριζα, | την ίδια έκανα υπομονή. | Όμως γελάστηκα, σε όλες βιάστηκα, | καμιά δεν άξιζες επιστροφή.

06. Αυτά τα χέρια Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Ποια χέρια πήραν, πήραν τα κεριά | Κι ήρθε ξανά, κι ήρθε ξανά το βράδυ | Και δεν μπορεί η παρηγοριά | Να με βρει στο, να με βρει στο σκοτάδι | Αυτά τα χέρια είναι δικά σου | Και τα 'χεις στείλει για να με δικάσουν | Είναι μαχαίρια που 'χουν τ' όνομα σου | Αυτά τα χέρια, τα χέρια τα δικά σου | Ποια χέρια γίναν, γίνανε σπαθιά | Χριστέ και Παναγιά μου | Κι από το στήθος, στήθος μου βαθιά | Θα κόψουν την, θα κόψουν την καρδιά μου | Αυτά τα χέρια είναι δικά σου | Και τα 'χεις στείλει για να με δικάσουν | Είναι μαχαίρια που 'χουν τ' όνομα σου | Αυτά τα χέρια, τα χέρια τα δικά σου

07. Τρελοκόριτσο Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης & Ελένη Κώτσογλου
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Γιάννης Παπαδόπουλος
Γεννήθηκες για την καταστροφή | κι ήρθες να γκρεμίσεις μια ζωή, | δε συλλογίστηκες τι πας να κάνεις | μαχαίρι μου ’μπηξες, τρελή θα με πεθάνεις | Και τώρα τρελοκόριτσο γελάς | μα κατά βάθος κλαις και μ’ αγαπάς | Μ’ ένα ποτήρι πίναμε κι οι δυο | τώρα τα ’χεις κάνει ρημαδιό | που με παράτησες χωρίς αιτία | και με ρεζίλεψες σ’ όλη την κοινωνία | Και τώρα τρελοκόριτσο γελάς | μα κατά βάθος κλαις και μ’ αγαπάς | Κουρέλι μου ’χεις κάνει την καρδιά | που μ’ άφησες, σκληρή, κάποια βραδιά | παλάτι σου ’χτισα πάνω στα αστέρια | όμως το γκρέμισαν, τρελή, τα δυο σου χέρια | Και τώρα τρελοκόριτσο γελάς | μα κατά βάθος κλαις και μ’ αγαπάς

08. Έξω φυσάει και βρέχει Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Αφού μιλάς για χωρισμό | ας χωριστούμε απόψε | άπλωσε το χεράκι σου | και τη ζωή μου κόψε | Φύγε λοιπόν και μη κοιτάς | το δάκρυ μου που τρέχει | μα πάρε την ανάσα μου | Έξω φυσάει και βρέχει

09. Χρέωσέ το σε μένα Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Μου μιλάς για τα νιάτα σου | ότι πήγαν χαμένα | χρέωσε το σε μένα, | χρέωσε το σε μένα. | Κι αν μαζί μου περπάτησες | σε σχοινιά τεντωμένα | χρέωσε το σε μένα, | χρέωσε το σε μένα. | Χρέωσε τα σε μένα, χρέωσε τα σε μένα | και τα λάθη που έκανες | πριν γνωρίσεις εμένα. | Χρέωσε τα σε μένα, χρέωσε τα σε μένα | και τις νύχτες που πέρασες | μακριά από μένα. | Μου μιλάς με παράπονο | και με μάτια κλαμένα | χρέωσε το σε μένα, | χρέωσε το σε μένα. | Κι όσα άλλα σου στέρησα | φανερά και κρυμμένα | χρέωσε το σε μένα, | χρέωσε το σε μένα. | Χρέωσε τα σε μένα, χρέωσε τα σε μένα | και τα λάθη που έκανες | πριν γνωρίσεις εμένα. | Χρέωσε τα σε μένα, χρέωσε τα σε μένα | και τις νύχτες που πέρασες | μακριά από μένα.

10. Υπήρχαν όρκοι Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιάννης Πλούταρχος | Στίχοι: Ναταλί
Στους δρόμους σου περπάτησα | Τη σκέψη μου φυλάκισα | Μου αρκούσε αγκαλιά σου να με κλείσεις | Χωρίς γιατί και πρόφαση | Πήρα τη μόνη απόφαση | Να δώσω τη ζωή μου για να ζήσεις | Υπήρχαν όρκοι υπήρχαν όρκοι | που για σένανε τους πάτησα | Υπήρχαν λόγοι, υπήρχαν λόγοι | που για σένανε δεν κράτησα | Υπήρχαν λέξεις όπως | ζωή, ψυχή, αγάπη και στις έδωσα | κι αυτό που πήρα ήταν | το ψέμα και το μίσος σου που ένιωσα | Μοιραία καταστράφηκα | μα όσα κι αν αισθάνθηκα | μου τα σβησαν τα ψεύτικα φιλιά σου | Τα πάντα μου πολέμησα | τα όνειρα μου γκρέμισα | μου έφτανε που ήμουνα κοντά σου. | Υπήρχαν όρκοι, υπήρχαν όρκοι | που για σένανε τους πάτησα | Υπήρχαν λόγοι, υπήρχαν λόγοι | που για σένανε δεν κράτησα | Υπήρχαν λέξεις όπως | ζωή, ψυχή, αγάπη και στις έδωσα | κι αυτό που πήρα ήταν | το ψέμα και το μίσος σου που ένιωσα

11. Φέρτε μια κούπα με κρασί Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Φέρτε μια κούπα με κρασί | και κάντε μου παρέα, | για μένα απόψε η βραδιά | είναι η τελευταία. | Βρε ζωή φαρμάκια στάζεις, | σε βαρέθηκα. | Κι αν χρυσά παλάτια τάζεις, | είναι ψεύτικα. | Πέστε τραγούδια θλιβερά | απ’ της καρδιάς τα βάθη, | δεν είναι άλλα πιο βαριά | απ’ τα δικά μου πάθη. | Βρε ζωή φαρμάκια στάζεις, | σε βαρέθηκα. | Κι αν χρυσά παλάτια τάζεις, | είναι ψεύτικα. | Κι αν δείτε, φίλοι, κάποτε | μια μάνα πικραμένη, | πέστε ας το πάρει απόφαση | κι ας μη με περιμένει. | Βρε ζωή φαρμάκια στάζεις, | σε βαρέθηκα. | Κι αν χρυσά παλάτια τάζεις, | είναι ψεύτικα.

12. Ένας αητός λαβώθηκε Τραγούδι: Μάνος Παπαδάκης
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

13. Δεν υπάρχουν άγγελοι Τραγούδι: Κατερίνα Κούκα
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Γιώργος Παπαγιαννόπουλος
Δεν υπάρχουν άγγελοι, σου λέω. | Νόμιζα πως είχα αγκαλιά | τον τελευταίο. | Πόσο λάθος έκανα | που για σένα πέθαινα, | τώρα που με πούλησες το ξέρω. | Δεν υπάρχουν άγγελοι. | Δε με ξεγελάνε | τα γαλάζια μάτια, | τα ξανθιά μαλλιά. | Πάντοτε οι άγγελοι | πιο ψηλά μας πάνε, | όμως από σένανε | λείπουν τα φτερά. | Δεν υπάρχουν άγγελοι κι ας λένε. | Έχω τα σημάδια από σένα | που με καίνε. | Σαν παιδί σου δόθηκα | κι όμως να προδόθηκα, | δεν υπάρχουν άγγελοι κι ας λένε. | Δεν υπάρχουν άγγελοι...

14. Πριν χαθεί το όνειρό μας Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος
Χόρεψε μαζί μου απόψε | κάτω απ’ το φεγγάρι. | Δες, τα μάτια μου γεμίσαν | από σένανε. | Χόρεψε για την αγάπη | που `ρθε να σε πάρει. | Χόρεψε για σένα μόνο | και για μένανε. | Πριν χαθεί το όνειρό μας | και ξαναβραδιάσουμε, | άσε με να σ’ αγαπάω | κι όπου φτάσουμε. | Χόρεψε μαζί μου τώρα | στου καημού την άκρη. | Πιες απόψε τη ζωή μου | και αγάπα με. | Χόρεψε για δυο αγάπες | και μια χούφτα δάκρυ. | Έχουμε πολλά να πούμε | που δεν τα `παμε. | Πριν χαθεί...

15. Ένας αητός γκρεμίστηκε Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Αητός αητό μεγάλωνε | του ’λεγε και τον μάλωνε | αητόπουλο γεννήθηκες | μ’ αητό να ζευγαρώσεις | αητούς κι εσύ να δώσεις | Εσύ είσαι ένα αητόπουλο | της συννεφιάς ρηγόπουλο | Κι εκείνο επαράκουσε | επήγε κι εξεστράτησε | μια πέρδικα ορέχτει | σε ρούγα πάει και πέφτει | κι ένας αητός γκρεμίστηκε | και το βουνό εσείστηκε | Εσύ είσαι ένα αητόπουλο | της συννεφιάς ρηγόπουλο

Ο τρίτος δίσκος

01. Καλύτερα μαζί σου και τρελός Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς & Ειρήνη Χρυσοβέργη
Πέταξα τα σκεπάσματα | και φόρεσα ό,τι βρήκα, | και μες στην νύχτα με βροχή | τρεις παρά δέκα βγήκα. | Ρωτάω "καρδιά μου, πού με πας;" | Μου λέει "σ’ εκείνη που αγαπάς". | Καλύτερα μαζί σου και τρελός | παρά μονάχος μου και λογικός. | Καλύτερα μαζί σου και τρελός | παρά μονάχος μου και λογικός. | Πάταγα στα βροχόνερα | και μ’ έδερνε τ’ αγιάζι, | μα μόνο η αγάπη σου | εμένανε με νοιάζει. | Ρωτάω "καρδιά μου, πού με πας;" | Μου λέει "σ’ εκείνη που αγαπάς". | Καλύτερα μαζί σου και τρελός | παρά μονάχος μου και λογικός. | Καλύτερα μαζί σου και τρελός | παρά μονάχος μου και λογικός. | Καλύτερα μαζί σου και τρελός | παρά μονάχος μου και λογικός. | Καλύτερα μαζί σου και τρελός | παρά μονάχος μου και λογικός.

02. Γιατί Θεέ μου η ζωή Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Τα βάσανά μου ένα φορτίο | που τα πηγαίνω εδώ κι εκεί | άνθρωπο ψάχνω αλλά δε βρίσκω | το βάρος που ‘χω στη ψυχή να μοιραστεί | Γιατί Θεέ μου η ζωή | με κυνηγάει σαν το ληστή | κι όταν γυρεύω λίγο φως | το φως μου κρύβει ο αδελφός | Και οι αγάπες ένα βιβλίο | κάθε σελίδα μια συμφορά | προτού να ‘ρθουνε μου λεν αντίο | λες και δεν έχω μέσα μου εγώ καρδιά | Γιατί Θεέ μου η ζωή | με κυνηγάει σαν το ληστή | κι όταν γυρεύω λίγο φως | το φως μου κρύβει ο αδελφός

03. Χαμένη πολιτεία Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Γιώργος Γεωργόπουλος | Στίχοι: Λάκης Τσώλης
Γιατί καρδιά μου αγαπάς | αφού το ξέρεις πως πονάς | γνώρισες αγάπες και μπερδεύτηκες | μα καρδιά μου ήταν όλες ψεύτικες | Άν πονάς σε λεηλάτησαν καρδιά μου | οι τόσες οι αγάπες | και έγινες χαμένη πολιτεία | που δεν έχει πια διαβάτες | Άν πονάς σε λεηλάτησαν καρδιά μου | οι τόσες οι αγάπες | και έγινες χαμένη πολιτεία | που δεν έχει πια διαβάτες | Σου το 'χα ξαναπεί καρδιά | μην παίζεις πια με τη φωτιά | όλες οι αγάπες σε προδώσανε | και φαρμάκι για να πιεις σου δώσανε | Άν πονάς σε λεηλάτησαν καρδιά μου | οι τόσες οι αγάπες | και έγινες χαμένη πολιτεία | που δεν έχει πια διαβάτες | Άν πονάς σε λεηλάτησαν καρδιά μου | οι τόσες οι αγάπες | και έγινες χαμένη πολιτεία | που δεν έχει πια διαβάτες

04. Σάββατο έκλαψα για σένα Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιάννης Πλούταρχος | Στίχοι: Ποσειδώνας Γιαννόπουλος
Μείναν μόνο λίγα φώτα αναμμένα | σαν τα λόγια μας που ήταν μετρημένα | μείνανε μόνο δυο τρεις τοίχοι να μου λένε | όσοι είναι μοναχοί Σαββάτο κλαίνε | Σαββάτο έκλαψα για σένα | μα Κυριακή χαράματα | είδα πως ήσουν ένα ψέμα | σπάζοντας χίλια πράγματα | Σαββάτο έκλαψα για σένα | μα Κυριακή χαράματα | πήρα τα χρόνια διπλωμένα | σε μια βαλίτσα πράγματα | Μείναν μόνο τα τσιγάρα στο τασάκι | από σένανε για να θυμάμαι κάτι | μείναν μόνο δυο τρεις χτύποι στο ρολόι | την καρδιά η μοναξιά να μην την τρώει

05. Μήπως είμαι τρελός Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Το σχήμα του κορμιού σου | στο κρεβάτι μου έχει μείνει | κι εγώ στο πάτωμα κοιμάμαι | το μόνο από σένα | που μου έχει απομείνει | για να ‘χω να θυμάμαι. | Μήπως είμαι τρελός | μήπως τα ‘χω χαμένα | που ακόμα πιστεύω θα γυρίσεις σε μένα. | Μήπως είμαι αλλού | στη μεγάλη μου πλάνη | και νομίζω πως ζω αλλά έχω πεθάνει. | Τα ίχνη των χειλιών σου | στο ποτήρι μου που πίνω | μια σφραγισμένη καταδίκη | κι ο έρωτας κρυμμένος | στο χάος της ψυχής σου | με σέρνει σε μια δίκη.

06. Με βρήκε δύσκολη στιγμή Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Γιώργος Θεοδοσιάδης | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Με βρήκε δύσκολη στιγμή | μη μου μιλάς απόψε μη | μη μου μιλάς απόψε μη | άσε με να ξεχάσω | με βρήκε δύσκολη στιγμή | μα θα την ξεπεράσω | μανούλα μου | Με βρήκε δύσκολη στιγμή | μη μου ζητάς την αφορμή | μη μου μιλάς απόψε μη | μανούλα μου | Με βρήκε δύσκολη στιγμή | Σαρανταδυό πικροί καημοί | πίκρα από εκεί | πίκρα από εδώ | με έχουν διπλοτυλίξει | δεν θέλω άνθρωπο να δώ | κανείς να μην μ’ αγγίξει | μανούλα μου | Με βρήκε δύσκολη στιγμή | Σαρανταδυό πικροί καημοί | μη μου μιλάς απόψε μη | μανούλα μου

07. Ανοίχτε τα τρελάδικα Τραγούδι: Ελένη Βιτάλη
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Βασίλης Παπαδόπουλος
Ανοίχτε τα τρελάδικα | να βγει ο κόσμος έξω, | την τρέλα πια των γνωστικών | δε γίνεται ν’ αντέξω. | Βαρέθηκα, κουράστηκα και πόνεσα, | τα νιάτα μου στη λογική τα ξόδεψα. | Βαρέθηκα, κουράστηκα κι αηδίασα, | τα νιάτα μου στη λογική θυσίασα. | Ανοίχτε τα τρελάδικα | να βγει ο κόσμος έξω, | να δω αν είναι πιο τρελοί | οι μέσα απ’ τους απ’ έξω.

08. Θα τα βροντήξω Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Θα τα βροντήξω όλα κάτω και θα φύγω, | θα τα βροντήξω σου το λέω αληθινά. | μού `χετε φάει τη ζωή μου λίγο-λίγο, | θα τα βροντήξω και θα πάρω τα βουνά. | Όλους και όλα τα σιχάθηκα, | δε θέλω πια κανένα. | Όλους και όλα τα σιχάθηκα, | και πιο πολύ εσένα. | Θα τα βροντήξω όλα κάτω και θα φύγω, | θα τα βροντήξω θα τους βάλω και φωτιά. | Μ’ έχετε κάνει όλα μέσα να τα πνίγω, | θα τα βροντήξω και θα πάω στο πουθενά. | Όλους και όλα τα σιχάθηκα, | δε θέλω πια κανένα. | Όλους και όλα τα σιχάθηκα, | και πιο πολύ εσένα.

09. Δε θα ξαναγαπήσω Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Το μερτικό μου απ' τη χαρά | μου το 'χουν πάρει άλλοι | γιατί είχα χέρια καθαρά | και μια καρδιά μεγάλη | Θεέ μου τη δεύτερη φορά | που θα 'ρθω για να ζήσω | όσο η καρδιά κι αν λαχταρά | δε θα ξαν' αγαπήσω | Σαν θαλασσόδαρτο σκαρί | σαν βράχος ρημαγμένος | ήρθα σαν ξένος στη ζωή | και ξαναφεύγω ξένος | Θεέ μου τη δεύτερη φορά | που θα 'ρθω για να ζήσω | όσο η καρδιά κι αν λαχταρά | δε θα ξαν' αγαπήσω

10. Τα δυο σου χέρια πήρανε Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Τα δυο σου χέρια πήρανε | βεργούλες και με δείρανε | και τη χαρά μου πήρανε | Τα χέρια σου με κάψανε | που άλλον αγκαλιάσανε | και δε με λογαριάσανε | Μ' αυτά τα χέρια σου τα δυο | σκάψε τη γης βαθιά να μπω | να μη σε βλέπω και πονώ

11. Καρδιά παραπονιάρα Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Γιάννης Λελάκης
Ποια λύπη σε βαραίνει | βαριά κι αφόρητη | καρδιά παραπονιάρα | κι απαρηγόρητη | Σ΄ αυτόν τον ψέυτη κόσμο | τον τόσο άπονο | Καρδιά γιατί να λειώνεις | με το παράπονο | Ποιος σ΄ έχει αδικήσει | και σε ξεγέλασε | μίλησε καρδιά μου | και χαμογέλασε

12. Αλήτης Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Μάριος Τόκας | Στίχοι: Μάριος Τόκας
Σε χίλιους δυο μπελάδες | Για σένα μπλέκουμαι | Στην γειτονιά σου όλοι | Για αλήτη μ' έχουνε | Τόσα στο κατώφλι σου | Βράδυα ξαγρυπνώ | Άνοιξε για λίγο την πόρτα | Πώς ν' αντέξω-πώς | Αχ δεν μπορώ μοναχός | Τι τάχα σού 'χω φταίξει | Και μάγια μού 'κανες | Και με κακολογούνε | Στις γύρω γειτονιές

13. Μες στην πολλή σκοτούρα μου Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Μες στην πολλή σκοτούρα μου | γιατί να σε γνωρίσω | κλαίω και λέω μυστικά για σένανε | γιατί να σ' αγαπήσω | Γιατί να κάθεσαι να λες | πως πια δε με γνωρίζεις | αφού η καρδιά μου επόνεσε για σένανε | γιατί με βασανίζεις | Θέλω να ξέρω πού γυρνάς | με ποιον εκουβεντιάζεις | τα μάτια σου τ' αράπικα πόσους γελούν | όταν γλυκοκοιτάζεις

14. Εγώ είμαι ένα παλιόπαιδο Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Πάνος Γαβαλάς | Στίχοι: Αναστάσιος Κουλούρης
Τι κάθεσαι μαζί μου και δε με παρατάς | αφού πονάς κοντά μου κι όλο καρδιοχτυπάς | Εγώ είμαι ένα παλιόπαιδο για σένα δεν αξίζω | χωρίς να θέλω να πονάς που θα σε βασανίζω | Απ' τα αισθήματά σου να μην παρασυρθείς | κοντά μου να το ξέρεις πως θα καταστραφείς | Εγώ είμαι ένα παλιόπαιδο για σένα δεν αξίζω | χωρίς να θέλω να πονάς που θα σε βασανίζω | Μη θέλεις να με φτιάξεις γιατί είναι πια αργά | κάποια βαριά κατάρα όλο με κυνηγά | Εγώ είμαι ένα παλιόπαιδο για σένα δεν αξίζω | χωρίς να θέλω να πονάς που θα σε βασανίζω

15. Η διπρόσωπη Τραγούδι: Αντώνης Ρεπάνης
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Σβήσε με κυρά μου | απ' τα τεφτέρια σου | κι άντε ν' ανταμώσεις | ξανά τα ταίρια σου | Στα όπα, όπα σ' είχα | και σε ζηλεύανε | να βρούνε τέτοιον άντρα | κι άλλες γυρεύανε | Δώσε τώρα τη καρδιά σου | σε άλλο πρόσωπο | και μαζί του τώρα παίξε | ρόλο διπρόσωπο | Στα όπα, όπα σ' είχα | και σε ζηλεύανε | να βρούνε τέτοιον άντρα | κι άλλες γυρεύανε | Σβήσε με κυρά μου | απ’ τα κιτάπια σου | και μοίραζε όπου θέλεις | τώρα τα χάδια σου | Στα όπα, όπα σ' είχα | και σε ζηλεύανε | να βρούνε τέτοιον άντρα | κι άλλες γυρεύανε

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης