Τετάρτη, 9 Σεπτεμβρίου 2015

Το κορίτσι απόψε θέλει oriental



















Ο πρώτος δίσκος

01. Το κορίτσι απόψε θέλει Τραγούδι: Δούκισσα
Μουσική: Γιάννης Τατασόπουλος | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Το κορίτσι απόψε θέλει | Να χορέψει τσιφτετέλι | Να τρελάνει τον ντουνιά | Παίξε μας και ταξιμάκι | Για να σπάσει νταλγκαδάκι | Με γιαβάσικη πενιά | Έλα σήκω | Χόρεψέ το | Το κορμί σου | Λύγισέ το | Όλα απόψε είναι δικά σου | Έλα κι ήρθε η σειρά σου | Χόρεψε το να χαρείς | Για να δεις ότι αξίζω | Όλα σου τα χαλαλίζω | Τέτοιον άνδρα δεν θα βρεις

02. Όση γλύκα έχουνε τα χείλη σου Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Όση γλύκα έχουνε τα χείλη σου και η ματιά σου | τόση πίκρα έχει η σκληρή σου η καρδιά. | Η ματιά σου και τα χείλη σου με φέρανε κοντά σου | αλλά η καρδιά σου με διώχνει μακριά. | Τι ειρωνεία, τι τυραννία, | ν’ αγαπώ και να πονώ. | Όμως δεν είν’ αμαρτία να σ’ αγαπώ με λατρεία | και ν' αντικρίζω κακία κρυμμένη μες στα φιλιά; | Όση γλύκα έχουνε τα χείλη σου και η ματιά σου | τόση πίκρα έχει η σκληρή σου η καρδιά. | Τι ειρωνεία, τι τυραννία, | ν’ αγαπώ και να πονώ. | Όμως δεν είν’ αμαρτία να σ’ αγαπώ με λατρεία | και ν’ αντικρίζω κακία κρυμμένη μες στα φιλιά; | Όση γλύκα έχουνε τα χείλη σου και η ματιά σου | τόση πίκρα έχει η σκληρή σου η καρδιά.

03. Άναψε το τσιγάρο Τραγούδι: Δούκισσα
Μουσική: Γεράσιμος Κλουβάτος | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Σε πόνεσ' η καρδιά μου και σε γουστάρει | Θέλω τα δυο σου χέρια για μαξιλάρι | άσε να γείρω απόψε στην αγκαλιά σου | Πες μου το ναι, καλέ μου, κι όλα δικά σου | α, α, α, αμάν | Άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά | Άσε να σε φιλήσω, να σε χορτάσω | Η νύχτα θα περάσει και θα σε χάσω | Ο χωρισμός σαν θα 'ρθει θα με πληγώσει | Ποτέ αυτό το βράδυ μην ξημερώσει, α... | Άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά | Ακόμη δεν πιστεύω πως είν' αλήθεια | Μου φαίνονται όλα απόψε σαν παραμύθια | Το χάραμα που φτάνει πώς το φοβάμαι | γιατί θα φύγεις πάλι και μόνος θα 'μαι, α... | Άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά

04. Αχ Μουσταφά Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος & Γιώτα Λύδια
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Μες στου γλεντιού την τρέλα τη μεγάλη | Μες στο μεθύσι και μες στη ζάλη | Κάποια χανούμ απάνω στο σεβντά της | με πόθο λέει στο Μουσταφά της | Αχ Μουσταφά, αχ Μουσταφά | εσύ μου άναψες φωτιά | Αχ Μουσταφά, αχ Μουσταφά | μου έχεις κάψει την καρδιά | Πάμε στον οντά μου τούτη τη βραδιά | αχ, βρε Μουσταφά μου, να μου γιάνεις την καρδιά | Να ξαπλώσεις στα χαλιά μου, | να χορτάσεις τα φιλιά μου

05. Τσιφτετέλι ανατολίτικο Οργανικό
Μουσική: Μανώλης Χιώτης

06. Ποιος σου 'πε δε σ' αγαπώ Τραγούδι: Στράτος Κύπριος & Ρίτα Σακελλαρίου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Ποιος σου 'πε κούκλα μου, ποιος είν' αυτός, | που σου είπε δεν σ' αγαπώ | και θέλω μονάχα να παίξω μαζί σου.  | Εμένα η καρδιά μου λαχταράει | να γίνει ταίρι με την δική σου, | και τα φλογισμένα μου τα χείλη | μιλούνε μόνο για το φιλί σου, | αμάν, για το γλυκό φιλί σου. | Ποιος σου 'πε κούκλα μου, ποιος είν' αυτός, | που σου είπε δεν σ' αγαπώ | και θέλω μονάχα να παίξω μαζί σου. | Λόγια του κόσμου, κούκλα μου, μην ακούς | που φαρμάκι στάζουν πικρό | και σκίζουνε την παιδική την ψυχή σου. | Εμένα η καρδιά μου λαχταράει | να γίνει ταίρι με την δική σου, | και τα φλογισμένα μου τα χείλη | μιλούνε μόνο για το φιλί σου, | αμάν, για το γλυκό φιλί σου. | Ποιος σου 'πε κούκλα μου, ποιος είν' αυτός, | που σου είπε δεν σ' αγαπώ | και θέλω μονάχα να παίξω μαζί σου.

07. Στολίδι είσαι μόνη σου Τραγούδι: Γιώργος Ταλιούρης
Μουσική: Στέλιος Χρυσίνης | Στίχοι: Σπύρος Κεφαλόπουλος
Τι τα θέλεις τα στολίδια | και με τρων' τα μαύρα φίδια | και γίνεσαι πιο όμορφη | και λιώνω από τη ζήλια. | Τι τα θέλεις τα στολίδια | και με τρων' τα μαύρα φίδια | στολίδι είσαι μόνη σου, | πανάθεμα το μπόι σου | αχ, πανάθεμα τα μάτια σου | που μ' έφεραν στη στράτα σου. | Μου στολίζεσαι και βγαίνεις | και δεν ξέρω πού πηγαίνεις | και τη φτωχή μου την καρδιά | τη λιώνεις, τη μαραίνεις. | Αχ, μου στολίζεσαι και βγαίνεις | και δεν ξέρω πού πηγαίνεις | στολίδι είσαι μόνη σου | αχ, πανάθεμα τα μάτια σου | που μ' έφεραν στη στράτα σου.

08. Έχεις κορμί αράπικο Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Έχεις κορμί αράπικο | και μαύρα μάτια πλάνα | Η μάνα που σε γέννησε | θα ήτανε τσιγγάνα | Γιαχαμπίμπι, γιαλελέλι | χόρεψέ μου τσιφτετέλι | Είσαι κούκλα μου τσαχπίνα | μια φελάχα αραπίνα | Γιαχαμπίμπι, γιαλελέλι | χόρεψέ μου τσιφτετέλι | Η ομορφιά σου μάνα μου | φουντώνει το σεβντά μου | Έλα γλυκιά σουλτάνα μου | για πάντα στον οντά μου | Γιαχαμπίμπι, γιαλελέλι | χόρεψέ μου τσιφτετέλι

09. Φίλα με Τραγούδι: Χαρούλα Λαμπράκη
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Νίκος Λουκάς

10. Οριεντάλ Οργανικό
Μουσική: Γιάννης Τατασόπουλος

11. Γύρνα πάλι γύρνα Τραγούδι: Γιώτα Λύδια
Μουσική: Στράτος Ατταλίδης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Όσο είσαι μακριά μου | Στάζει αίμα η καρδιά μου, καρδιά μου | Θα πεθάνω κι είναι κρίμα | Στην φτωχή μου αγκάλη | Γύρνα πάλι γύρνα | Πάλι γύρνα | Τι σου είπαν κι έχεις φύγει | Και ο πόνος με τυλίγει, με τυλίγει | Πριν με στείλεις | Πια στο μνήμα | Στην φτωχή μου αγκάλη | Γύρνα πάλι γύρνα | Γύρνα, γύρνα | Γύρνα, γύρνα | Κάθε μέρα που περνάει | Και μια πίκρα με περνάει | Με περνάει | Φτάνει πια να μ’ έχεις θύμα | Στην φτωχή μου αγκάλη | Γύρνα πάλι γύρνα | Γύρνα, γύρνα

12. Κάτσε στον καναπέ μου Τραγούδι: Καίτη Γκρέϋ
Μουσική: Στέλιος Χρυσίνης | Στίχοι: Στέλιος Χρυσίνης
Κάτσε στον καναπέ μου και φίλησέ με | φέρε το χέρι βόλτα κι αγκάλιασέ με | έλα και πες μου λόγια για την αγάπη | αφέντρα της καρδιάς μου, γλυκέ σατράπη. | Πάρε με κοντά σου, πάρε με κοντά σου | το ξημέρωμα σαν θα 'ρθει να με βρει στην αγκαλιά σου. | Δως μου τα δυο σου χείλη τα φλογισμένα, | απόψε ο κόσμος όλος είναι για μένα, | έτσι που μ' αγκαλιάζεις έχω μεθύσει, | η φλόγα της καρδιάς μου, αχ, πώς θα σβήσει. | Πάρε με κοντά σου, πάρε με κοντά σου | το ξημέρωμα σαν θα 'ρθει να με βρει στην αγκαλιά σου.

13. Τέτοια κούκλα και τσαχπίνα Τραγούδι: Θ. Καβουράκης
Μουσική: Χρήστος Κολοκοτρώνης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Απόψε σκανταλιάρα μου σε βλέπω στο ντουζένι | μανίτσα μου να σε χαρώ, έχεις κανα καλό σκοπό | και μου ’ρθες στολισμένη | Τέτοια κούκλα και τσαχπίνα δεν υπάρχει στην Αθήνα | Δεν υπάρχει στον Περαία από σένα πιο ωραία | Χαμήλωσέ τα, κούκλα μου, τα μάτια σου λιγάκι | γιατί είναι παιχνιδιάρικα, τρελά και σκανταλιάρικα | και μπαίνω στο μεράκι | Τέτοια κούκλα και τσαχπίνα... | Πού θες να πάμε κούκλα μου για να σ’ ευχαριστήσω | μαζί σου ξημερώνομαι και όπου θες το στρώνουμε | φτάνει να σε γλεντήσω | Τέτοια κούκλα και τσαχπίνα... | Τέτοια κούκλα και τσαχπίνα...

14. Ο Βαγγέλης έχει κέφια Οργανικό
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης

Ο δεύτερος δίσκος

01. Το τσιφτετέλι του Μπουρνέλη Οργανικό
Μουσική: Λέανδρος Μπουρνέλης

02. Ανέβα στο τραπέζι μου Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Ανέβα στο τραπέζι μου κούκλα μου γλυκιά | χόρεψε και σπάσ' τα όλα τούτη τη βραδιά | Αμάν κουζούμ, αμάν γιαβρούμ | Πάρε το ντέφι κι ήρθα στο κέφι | μη μου χαλάς τα γούστα | Σπάσ' το κορμί σου, έλα κουνήσου | και τίναξε τη φούστα | Φέρτε να πιω, να ξημερωθώ | Πω, πω, πω, πω, πω, μια κοπέλα π' αγαπώ | Ανέβα στο τραπέζι μου... | Αγκάλιασέ με και φίλησέ με | και ό,τι θέλει ας γίνει | Μόνο κακία και μοχθηρία | μες στη ζωή θα μείνει | Φέρτε να πιω, να ξημερωθώ | Πω, πω, πω, πω, πω, μια κοπέλα π' αγαπώ | Ανέβα στο τραπέζι μου...

03. Γυφτοπούλα στο χαμάμ Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Γιώργος Μπάτης, | Στίχοι: Γιώργος Μπάτης
Γυφτοπούλα στο χαμάμ | κι εγώ πληρώνω μπιρ ταμάμ | όσα, όσα τα πλερώνω | να σε βλέπω μπιρ ταμάμ | Για να μπεις να κάνεις μπάνιο | να μην πέσω κι αποθάνω | τσίμπι ρίμπι γιάλα. | Όταν βάζεις το τσεμπέρι, | το λελούδι στο αυτί, | τα τσιγάρα 'ναι το χέρι | και στα κέντρα περπατείς. | Να χαρείς την εμορφιά σου, | το φουστάνι το μακρύ, | τ' αψηλό σου το τακούνι, | περπατάς και τρέμει η γη. | Γυφτοπούλα μου γλυκιά | μού 'χεις κλέψει την καρδιά. | Μωρ μ' έκανες να τρελαθώ, | γιατί φως μου σ' αγαπώ. | Να χαρείς την εμορφιά σου, | την ποδιά σου την χρυσή, | αχ, ξεκάλτσωτη γυρίζεις | γυφτοπούλα μου εσύ. | Δεν μπορώ να καταλάβω, | τούρκα αν είσαι για ρωμιά | γιάν εγγλέζα γιαν φραντσέζα, | πού 'χεις τόση εμορφιά. | Όταν βάζεις το παπάζι | με τη φούντα την χρυσή | τρέμει ο ουρανός να πέσει | και τ' αστέρια του μαζί.

04. Πήγα σε μάγισσες Τραγούδι: Κατερίνα Στανίση
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Χαψιάδης
Πήγα σε μάγισσες σε χαρτορίχτρες | να δω που χάνεσαι όλες τις νύχτες. | Κι είδα μια γόησσα ντάμα σπαθάτη, | να 'ναι στο πλάι σου σ' ένα κρεβάτι. | Βάζεις φωτιά στο σπίτι μας και θα το κάνεις στάχτη. | Μα θα τις βάλω γρήγορα τις τρέλες σου σε τάξη. | Πήγα σε μάγισσες σε χαρτορίχτρες | να δω που χάνεσαι όλες τις νύχτες. | Πήγα σε μάγισσες σε καφετζούδες | και μου 'παν έμπλεξες με μπελαλούδες | κι είδα τη γόησσα μες στο φλιτζάνι, | να θέλει μάτια μου να με ξεκάνει.

05. Χαμένο κορμί Τραγούδι: Ρίτα Σακελλαρίου
Μουσική: Γιώργος Κόρος | Στίχοι: Χάρης Χατζάκης
Χαμένο κορμί με φωνάζουν κι αλήτη | γιατί δεν πηγαίνω τα βράδια στο σπίτι | Χαμένο κορμί με φωνάζουν κι αλήτη | και λεν θα με φάει το πιοτό, το ξενύχτι | Μα αν ξενυχτάω κάθε βράδυ και μεθάω | αιτία είναι αυτή που αγαπάω | Και δεν με νοιάζει ό,τι κι αν μου λένε | και ας με καίνε, και ας με καίνε | Χαμένο κορμί με φωνάζουν κι αλήτη | γιατί δεν πηγαίνω τα βράδια στο σπίτι | Χαμένο κορμί με φωνάζουν κι αλήτη | και λεν θα με φάει το πιοτό, το ξενύχτι | Χαμένο κορμί με φωνάζουν κι οι φίλοι | και διώχνουν το γέλιο μου από τα χείλη | Χαμένο κορμί με φωνάζουν κι αλήτη | και λεν θα με φάει το πιοτό, το ξενύχτι

06. Τσιφτετέλι Οργανικό
Μουσική: Βασίλης Σούκας

07. Έξω ντέρτια και καημοί Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Στέλιος Καζαντζίδης
Έξω ντέρτια και καημοί | θέλω απόψε να γλεντήσω | Της αγάπης τη φωτιά | μέσα στο κρασί να σβήσω | Αχ, έλα, έλα, έλα στη γλυκιά αγκαλιά μου | να γλυκάνεις την καρδιά μου | Ξαναγύρισε κοντά μου, βάι,  βάι, βάι | Το κορίτσι π' αγαπώ | μ' άφησε και μ' άλλον πάει | Την χρυσή μου την καρδιά | το μαράζι θα την φάει | Αχ, έλα, έλα... | Αχ, έλα, έλα, έλα στη γλυκιά αγκαλιά μου | να γλυκάνεις την καρδιά μου | Ξαναγύρισε κοντά μου, βάι, βάι, βάι

08. Μες στης πόλης το χαμάμ Τραγούδι: Ρίτα Σακελλαρίου
Μουσική: Ανέστης Δελιάς | Στίχοι: Ανέστης Δελιάς
Μες στης πόλης το χαμάμ | ένα χαρέμι κολυμπά | Αραπάδες το φυλάνε | στον Αλή Πασά το πάνε | Διατάζει τη φρουρά του | να τις φέρουνε μπροστά του | Να τις βάλει να χορέψουν | και μπουζούκι να του παίξουν | Αργιλέδες να φουμάρει | με χασίσι τούρκικο | Και χανούμια να χορεύουν | τσιφτετέλι γύφτικο | Έτσι την περνάνε όλοι | οι πασάδες του ντουνιά | Μ' αργιλέδες, με τσιμπούκια | μ' αγκαλιές και με φιλιά

09. Στη μαγεμένη Αραπιά Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Ω, μια νύχτα πριν να σβήσουν τ' άστρα | τρελή, μικρή μου ξελογιάστρα | έλα να πάμε μακριά | Ω, εκεί που όλα είν' ωραία | και με τον έρωτα παρέα | στη μαγεμένη Αραπιά | Έλα γλυκό μου ταίρι, να πάμε σ' άλλα μέρη | που να 'ναι καλοκαίρι, ω | Να παίζουν οι αραπάδες μπουζούκια και ζουρνάδες | κι εμείς μαχαραγιάδες, ω | στη μαγεμένη Αραπιά

10. Μ' άναψες φωτιά Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Κώστας Δελαγραμάτης
Μ' άναψες φωτιά αχ! μέσα στην καρδιά, | και με καίει νύχτα, μέρα κούκλα μου γλυκιά, | κάθε σου ματιά αχ! είναι μαχαιριά | έλα, μείνε στον οντά μου μόνο μια βραδιά. | Αμάν, έλα μη με τυραννάς | κούκλα μου αν μ' αγαπάς, | γιάτρεψε τον πόνο μου. | Βράδυ και πρωί λιώνω σαν κερί, | όμως η φτωχή καρδιά μου πάντα καρτερεί, | άλλο δεν μπορώ αχ! πια να καρτερώ, | δως μου τα γλυκά φιλιά σου που τα λαχταρώ. | Αχ! έλα μη με τυραννάς | κούκλα μου αν με πονάς, | μη μ' αφήνεις μόνο μου. | Αχ! μεγάλο πόνο στην καρδιά αχ! | απόκτησα για σένα αχ! | και μέρα, νύχτα τριγυρνώ | με μάτια δακρυσμένα, αχ!

11. Μαρόκο Τραγούδι: Ιωάννα Μακρή
Μουσική: Πέτρος Νικολάου | Στίχοι: Πέτρος Νικολάου

12. Ζιγκουάλα Τραγούδι: Athenian Trio
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Νίκος Μουρκάκος
Ζιγκουάλα, Ζιγκουάλα, Ζιγκουάλα | εισ' ο ήλιος το φεγγάρι και το φως μου | μονάκριβο στολίδι είσαι του κόσμου | μελαχρινή ομορφιά μου παντοτινή χαρά μου | Ζιγκουάλα, Ζιγκουάλα, Ζιγκουάλα | Ζιγκουάλα, Ζιγκουάλα, Ζιγκουάλα | πες μου ποιο είναι το πικρό παράπονό σου | αν μου φύγεις δε θ' αντέξω στο χαμό σου | μελαχρινή ομορφιά μου παντοτινή χαρά μου | Ζιγκουάλα, Ζιγκουάλα, Ζιγκουάλα

13. Κλεοπάτρα Οργανικό
Μουσική: Γιάννης Τατασόπουλος

14. Μισιρλού Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Νίκος Ρουμπάνης | Στίχοι: Νίκος Ρουμπάνης
Μισιρλού μου, η γλυκιά σου η ματιά | φλόγα μου 'χει ανάψει μες στην καρδιά, | αχ γιαχαμπίμπι, αχ γιαλελέλι, αχ | τα δυο σου χείλη στάζουνε μέλι, οϊμέ. | Αχ, Μισιρλού, μαγική ξωτική ομορφιά, | τρέλα θα μου 'ρθει, δεν υποφέρω πια, | αχ, θα σε κλέψω μέσ' απ' την Αραπιά. | Μαυρομάτα Μισιρλού μου τρελή | η ζωή μου αλλάζει μ' ένα φιλί, | αχ γιαχαμπίμπι, μ' ένα φιλάκι, αχ | απ' το δικό σου το στοματάκι, οϊμέ.

Ο τρίτος δίσκος

01. Χόρεψέ μου τσιφτετέλι Τραγούδι: Ρόζα Εσκενάζυ
Μουσική: Δημήτρης Μανήσαλης | Στίχοι: Δημήτρης Μανήσαλης

02. Χρόνια μακριά σου λιώνω Τραγούδι: Σεβάς Χανούμ
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης

03. Δημητρούλα μου Τραγούδι: Ιωάννα Δημητρκοπούλου & Γιάννης Κυριαζής
Μουσική: Πάνος Τούντας | Στίχοι: Πάνος Τούντας
Δημητρούλα μου, | θέλω απόψε να μεθύσω | και με σένανε | μερακλού μου να γλεντήσω | έλα πάμε στην Ραφήνα αλανιάρα μου | που ‘χει ψάρια και ρετσίνα παιχνιδιάρα μου | Θα σου φέρω λατέρνα | κάνε κέφι και κέρνα | τα ναζάκια σου άσ' τα | με τη γάμπα σου σπάσ' τα | κι όλα εγώ τα σπασμένα | τα πληρώνω για σένα | Δημητρούλα μου, | τράβα ένα κρασάκι ακόμα | Βάλτο κούκλα μου | το ποτήρι σου στο στόμα | ρούφα ακόμα μια ρετσίνα να μεθύσουμε | και το βράδυ, βρε τσαχπίνα, θα γλεντήσουμε | Θα σου φέρω λατέρνα | κάνε κέφι και κέρνα | τα ναζάκια σου άσ' τα | με τη γάμπα σου σπάσ' τα | κι όλα εγώ τα σπασμένα | τα πληρώνω για σένα | Ταβερνιάρη μου, | φέρε μας και κοκκινέλι | κι αγάπη μου | τον καρσιλαμά χορεύει | κούνησε μου το λιγάκι το κορμάκι σου | χτύπα μου το τίκι, τίκι, τακ το τακουνάκι σου | Δημητρούλα μου γεια σου! | πάρτα όλα δικά σου! | τα ναζάκια σου άσ' τα | με τη γάμπα σου σπάσ' τα | κι όλα εγώ τα σπασμένα | τα πληρώνω για σένα

04. Το 'πες και το 'κανες Τραγούδι: Ούλα Μπάμπα
Μουσική: Στέλιος Μακρυδάκης | Στίχοι: Δημήτρης Γκούτης
Το ’πες και το ’κανες | ότι θα με τυραννήσεις | όταν τα χείλη μου | μια φορά θα τα φιλήσεις. | Κι όπως σε παίδεψα | έτσι θα με βασανίσεις, αχ | Τώρα που ’γινα | θύμα στα φιλιά σου | κάνε ό,τι θες | κι ό,τι πει η καρδιά σου. | Ήρθε η ώρα σου | ό,τι θέλεις να μου κάνεις, | ήρθε η ώρα σου | τη ζωή να μου πικράνεις. | Κι είναι στο χέρι σου | κι όταν θες να με πεθάνεις, αχ | Το ’πες και το ’κανες, | κι όμως όσο κι αν πονάω | όσο κι αν ψήνομαι | και σκληρές στιγμές περνάω, | κάνε το κέφι σου | τώρα πια που σ’ αγαπάω, αχ

05. Σόλο τσιφτετέλι Οργανικό
Μουσική: Γιάννης Τατασόπουλος

06. Λίγο, λίγο θα με συνηθίσεις Τραγούδι: Μπέμπα Μπλανς
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Μ' αφήνεις τώρα που έμαθα κοντά σου | και ζω μονάχα για τον έρωτά σου | κι είμαι κομμάτι από την καρδιά σου | όχι, όχι μη με παρατάς όχι, όχι κι ας μη μ' αγαπάς | Μείνε μαζί μου και μη μ' αγαπήσεις | μόνο τα χάδια σου να μου χαρίσεις | και λίγο, λίγο θα με συνηθίσεις | όχι, όχι μη με παρατάς όχι, όχι κι ας μη μ' αγαπάς | Τι θα γίνω μες στη ζωή αν ξυπνήσω ένα πρωί | και κοιτάξω την αγκαλιά μου από μέσα να λείπεις εσύ | Μείνε μαζί μου και μη μ' αγαπήσεις | μόνο τα χάδια σου να μου χαρίσεις | και λίγο, λίγο θα με συνηθίσεις | όχι, όχι μη με παρατάς όχι, όχι κι ας μη μ' αγαπάς

07. Μην κάνεις όνειρα τρελά Τραγούδι: Νίκος Ξανθόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Μην κάνεις όνειρα τρελά, | κάτσε εδώ που 'σαι καλά. | Τέτοια αγάπη μην γκρεμίσεις, | γιατί δεν την ξαναχτίζεις, | και θα πικραθείς όταν θα με στερηθείς. | Πού ζητάς να πας, αφού μ' αγαπάς | και στα πλούτη εμένα, πάλι, θα ζητάς. | Μέσα στο αίμα σου είμαι εγώ, | στις φλέβες σου κυκλοφορώ. | Μ' άλλη αγάπη 'συ δεν κάνεις, | μακριά μου θα πεθάνεις, | και θα πικραθείς όταν θα με στερηθείς. | Πού ζητάς να πας, αφού μ' αγαπάς | και στα πλούτη εμένα, πάλι, θα ζητάς.

08. Ούτε τα λεφτά σου Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Ούτε τα λεφτά σου, ούτε τα καλά σου | μη νομίζεις πως με κάνουν και έρχομαι κοντά σου | έρχομαι μονάχα για τη χρυσή καρδιά σου | έρχομαι μονάχα για τη χρυσή καρδιά σου | Ότι κι αν μου κάνουνε, δεν θα σ' αρνηθώ | και στη φτώχεια και στα πλούτη θα σ' ακολουθώ | Τα παλάτια και τα πλούτη δεν με συγκινούνε | λίγες είναι οι καρδιές που ξέρουν να αγαπούνε | Ούτε τα λεφτά σου, ούτε τα καλά σου | μη νομίζεις πως με κάνουν και έρχομαι κοντά σου | έρχομαι μονάχα για τη χρυσή καρδιά σου | έρχομαι μονάχα για τη χρυσή καρδιά σου | Ίσως να σου είπανε, πως δεν σ'αγαπώ | και από συμφέρον λένε, σ' έχω στο πλευρό | Τα παλάτια και τα πλούτη δεν με συγκινούνε | λίγες είναι οι καρδιές που ξέρουν να αγαπούνε | Ούτε τα λεφτά σου, ούτε τα καλά σου | μη νομίζεις πως με κάνουν και έρχομαι κοντά σου | έρχομαι μονάχα για τη χρυσή καρδιά σου | έρχομαι μονάχα για τη χρυσή καρδιά σου

09. Τσιφτετέλι Οργανικό
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης

10. Όμορφη σουλτάνα Τραγούδι: Θ. Καβουράκης
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Όμορφη σουλτάνα έχεις μάτια πλάνα | και μου έχεις πάρει το μυαλό | μια ματιά σου μόνο μ' έκανε και λιώνω | και κατάντησα σαν το τρελό | Ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω... | Δε λυπάσαι θα χαθώ | και θα’ σαι η αιτία | να χαθούν τα νιάτα μου | δεν είναι αμαρτία; | Να χαθούν τα νιάτα μου | δεν είναι αμαρτία; | δε λυπάσαι θα χαθώ | και θα’ σαι η αιτία | Είναι αμαρτία, είναι αμαρτία | Πάρε με κοντά σου | μεσ' στην αγκαλιά σου | κάνε με να νιώσω τη ζωή | μια βραδιά μονάχα | τα φιλιά σου νάχα | κι' ας πεθάνω μέχρι το πρωί | Ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω... | Δε λυπάσαι θα χαθώ | και θα’ σαι η αιτία | να χαθούν τα νιάτα μου | δεν είναι αμαρτία; | Να χαθούν τα νιάτα μου | δεν είναι αμαρτία; | δε λυπάσαι θα χαθώ | και θα’ σαι η αιτία | Είναι αμαρτία, είναι αμαρτία | να χαθούν τα νιάτα μου | και θα’ σαι εσύ η αιτία

11. Του πασά ο γιος γλεντάει Τραγούδι: Σ. Λιθόπουλος & Δ. Κρίτσαλος
Μουσική: Νίκος Πετράς | Στίχοι: Νίκος Πετράς

12. Καμηλιέρικη ρούμπα Οργανικό
Μουσική: Μανώλης Χιώτης

13. Μια μελαχρινή Τραγούδι: Δούκισσα
Μουσική: Στελλάκης Περπινιάδης | Στίχοι: Παναγιώτης Κοκοντίνης
Μια μελαχρινή, γιάλα, | κούκλα ζωντανή, γιάλα, ε, ε, ε | Σαν την είδα στο χορό, γιάλα, | αχ, δε βαστώ, γιάλα, θα τρελαθώ, | να χορεύει τσιφτετέλι | σ' ένα γύφτικο σκοπό. | Είχε ένα κορμί σαν χέλι, | Βαϊ, βαϊ, βαϊ, βαϊ, βαϊ, | Βαϊ, βαϊ, βαϊ, βαϊ, βαϊ, | είχε ένα κορμί σαν χέλι, | χόρευε το τσιφτετέλι, | χόρευε, σκορπούσε κέφι | με το ντέφι της, με το ντέφι της, γιάλα, | με το ντέφι της | κι όλα γίναν άνω-κάτω | για γούστο και για κέφι της. | Πώς να της το πω, γιάλα, | πως την αγαπώ, γιάλα ε, ε, ε | Θα με φάει ο καημός, γιάλα, | πού να τη βρω, γιάλα, να της το πω | πως θα γίνει πια δικιά μου | και θα τη στεφανωθώ. | Είχε ένα κορμί σαν χέλι, | Βαϊ, βαϊ, βαϊ, βαϊ, βαϊ, | Βαϊ, βαϊ, βαϊ, βαϊ, βαϊ, | είχε ένα κορμί σαν χέλι, | χόρευε το τσιφτετέλι, | χόρευε, σκορπούσε κέφι | με το ντέφι της, με το ντέφι της, γιάλα, | με το ντέφι της | κι όλα γίναν άνω-κάτω | για γούστο και για κέφι της.

14. Το κορίτσι απόψε θέλει Τραγούδι: Γιάννης Τατασόπουλος
Μουσική: Γιάννης Τατασόπουλος | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Το κορίτσι απόψε θέλει | Να χορέψει τσιφτετέλι | Να τρελάνει τον ντουνιά | Παίξε μας και ταξιμάκι | Για να σπάσει νταλγκαδάκι | Με γιαβάσικη πενιά | Έλα σήκω | Χόρεψέ το | Το κορμί σου | Λύγισέ το | Όλα απόψε είναι δικά σου | Έλα κι ήρθε η σειρά σου | Χόρεψε το να χαρείς | Για να δεις ότι αξίζω | Όλα σου τα χαλαλίζω | Τέτοιον άνδρα δεν θα βρεις

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης