Τρίτη, 8 Σεπτεμβρίου 2015

Τα λαϊκά της αγάπης





















Ο πρώτος δίσκος

01. Έρωτά μου αγιάτρευτε Τραγούδι: Κώστας Κόλλιας
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Ηρακλής Παπασιδέρης
Έρωτά μου αγιάτρευτε | και καημέ μου μεγάλε | ιστορία μου όμορφη | της ζωής μου φινάλε | Έρωτά μου έρωτα μου έρωτα μου | μόνο εσύ με κυβερνάς | είσαι εσύ το κάτι άλλο | στην καρδιά μου | μες στις φλέβες μου κυλάς | Έρωτά μου παράξενε | μακριά σου δεν κάνω | αν σε χάσω καλύτερα | προτιμώ να πεθάνω | Έρωτά μου έρωτα μου έρωτα μου | μόνο εσύ με κυβερνάς | είσαι εσύ το κάτι άλλο | στην καρδιά μου | μες στις φλέβες μου κυλάς

02. Είσαι το κάτι άλλο Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Απόστολος Διαβολίκης
Είσαι το κάτι άλλο, είσαι το κάτι άλλο | είσαι το άλφα στη ζωή μου το μεγάλο. | Έχεις κάτι μάτια που δεν τα ‘χει άλλη | και με μαγνητίζουν κούκλα μου γλυκιά. | Κι όταν με κοιτάζουν σαν το φλογοβόλο | μέσα στην καρδιά μου βάζουνε φωτιά. | Είσαι το κάτι άλλο, είσαι το κάτι άλλο | είσαι το άλφα στη ζωή μου το μεγάλο.

03. Λείπεις εσύ Τραγούδι: Δημήτρης Κοντολάζος
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Τάκης Σούκας
Με την πίκρα στα χείλη του καημού | στο μεγάλο δρόμο του χωρισμού | τριγυρίζω και κλαίω και πονώ | πού να πάω δεν έχω πού να σταθώ | Λείπεις εσύ μου λείπεις εσύ | κι είναι άδεια για μένα η ζωή | Λείπεις εσύ ναι μου λείπεις εσύ | κι είναι άδεια για μένα η ζωή | Με τα φύλλα καμένα της καρδιάς | και τη θλίψη στα μάτια της μοναξιάς | μες τον άγνωστο κόσμο σε ζητώ | πού να πάω δεν έχω πού να σταθώ

04. Εσύ ό,τι πεις Τραγούδι: Μάκης Χριστοδουλόπουλος
Μουσική: Ηλίας Τρυφωνίδης | Στίχοι: Θεόδωρος Άγγελος
Αν ζητήσεις να πεθάνω | και να πέσω στον γκρεμό | ευχαρίστως θα το κάνω | για να δεις πως σ’ αγαπώ. | Εσύ ό,τι πεις, εσύ ό,τι πεις | θα κάνω, ναι, λόγω τιμής! | Είσαι μέσα στο κορμί μου | η καρδιά και η ψυχή. | Και αν σε χάσω η ζωή μου | θα ’ναι μαύρη και πικρή. | Εσύ ό,τι πεις, εσύ ό,τι πεις | θα κάνω, ναι, λόγω τιμής! | Εσύ ό,τι πεις, εσύ ό,τι πεις, | αρκεί ποτέ μη μ’ αρνηθείς.

05. Μελαχροινό Τραγούδι: Νίκος Πάνος
Μουσική: Νίκος Πάνος | Στίχοι: Π. Πολίτης

06. Για την αγκαλιά σου πεθαίνω Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Τάκης Σούκας
Για την αγκαλιά σου εγώ πεθαίνω | και για τα φιλιά σου αρρωσταίνω | κοίτα με στα μάτια δε χορταίνω | μοναχά μαζί σου ανασαίνω | Μακριά σου δεν μπορώ να ζήσω | αν σε χάσω πια θα ξεψυχήσω | μακριά σου δεν μπορώ να ζήσω | αν σε χάσω πια θα ξεψυχήσω | Είσαι εσύ η ανάσα η πνοή μου | είσαι εσύ ολόκληρη η ζωή μου | πες μου λόγια τρυφερά παιδί μου | και δική σου πάρε την ψυχή μου | Μακριά σου δεν μπορώ να ζήσω | αν σε χάσω πια θα ξεψυχήσω | μακριά σου δεν μπορώ να ζήσω | αν σε χάσω πια θα ξεψυχήσω.

07. Είμαι ο άνθρωπός σου Τραγούδι: Κώστας Κόλλιας
Μουσική: Γιώργος Μπούρας | Στίχοι: Π. Πολίτης
Δεν μπορείς να με βγάλεις από το μυαλό σου δεν μπορείς  | γιατί είμαι ο άνθρωπος σου δεν μπορείς δεν μπορείς  | και άδικα μην προσπαθείς  | είμαι πάθος σου μέσα στη καρδιά σου  | είμαι όνειρο στα όνειρα σου  | είμαι κάτι δικό σου είμαι κάτι δικό σου  | θέλεις και δε θέλεις θα είμαι ο άνθρωπος σου  | Δεν μπορείς να μου λες πως δεν με ξέρεις,  | δεν μπορείς να μου λες πως δεν με θέλεις  | δεν μπορείς δεν μπορείς  | και άδικα μην προσπαθείς  | είμαι πάθος σου μέσα στη καρδιά σου  | είμαι όνειρο στα όνειρα σου  | είμαι κάτι δικό είμαι κάτι δικό σου  | είμαι όνειρο στα όνειρα σου  | είμαι κάτι δικό σου είμαι κάτι δικό σου  | θέλεις και δε θέλεις θα είμαι ο άνθρωπος σου

08. Δεν μπορεί κάτι πρέπει να γίνει Τραγούδι: Δημήτρης Κοντολάζος
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Ηλίας Παπασιδέρης
Αν για σένα είναι μια κουβέντα μόνο | Ένας χωρισμός | Μα για μένα θα `ναι μια ζωή στον πόνο | Κι όχι λυτρωμός. | Δεν μπορεί, δεν μπορεί, δεν μπορεί | Κάτι πρέπει να γίνει πριν φύγεις | Δεν μπορεί, δεν μπορεί μια ζωή | Με μια λέξη μονάχα να σβήνεις. | Αν για σένα είναι μια κουβέντα μόνο | Πως θα ξεχαστώ | Μα για μένα θα `ναι μια ζωή στο δρόμο | Να σ’ αναζητώ. | Δεν μπορεί, δεν μπορεί, δεν μπορεί | Κάτι πρέπει να γίνει πριν φύγεις | Δεν μπορεί, δεν μπορεί μια ζωή | Με μια λέξη μονάχα να σβήνεις.

09. Αδυναμία μου εσύ Τραγούδι: Πάνος Μαρίνος
Μουσική: Τ. Σούκας | Στίχοι: Η. Παπασιδέρης

10. Θα σ’ αγαπώ για πάντα Τραγούδι: Νίκος Πάνος
Μουσική: Ν. Μπαξεβάνης | Στίχοι: Γ. Πιας

11. Όταν τα χείλη σου φιλώ Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Κώστας Ρουβέλας
Δεν είσαι απλώς μια γνωριμία | δεν είσαι εσύ | μια ερωμένη | είσαι για μένα αγωνία | κι η πρώτη μου αγαπημένη | Κι όταν τα χείλη σου φιλώ | και σαν παιδί παραμιλώ στην αγκαλιά | σφιχτά στα χέρια σε κρατώ | και νιώθω πως θα τρελαθώ απ τα φιλιά σου | Δεν είσαι απλώς μια γνωριμία | δεν είσαι ένας εφιάλτης | είσαι για μένα αδυναμία | κι όλος ο κόσμος της αγάπης | Κι όταν τα χείλη σου φιλώ | και σαν παιδί παραμιλώ στην αγκαλιά | σφιχτά στα χέρια σε κρατώ | και νιώθω πως θα τρελαθώ απ’ τα φιλιά σου | Κι όταν τα χείλη σου φιλώ | και σαν παιδί παραμιλώ στην αγκαλιά | σφιχτά στα χέρια σε κρατώ | και νιώθω πως θα τρελαθώ απ τα φιλιά σου

12. Τα καυτά σου τα φιλιά Τραγούδι: Τραγούδι: Κώστας Κόλλιας
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Ηρακλής Παπασιδέρης
Τα καυτά σου τα φιλιά | ως τα κόκκαλα με καίνε | και σαστίζω και τα χάνω | και δεν ξέρω πως με λένε | Μπροστά σ'εσένα | ξεχνώ τη μάνα, τη μάνα που με γέννησε | Ο έρωτας σου μ’ έχει τρελάνει, | καημούς πολλούς με γέμισε | Τα χειλάκια σου τα δυο | λόγια όμορφα μου λένε | και σαστίζω και τα χάνω | και δεν ξέρω πως με λένε

13. Είναι μαρτύριο εσένα ν’ αγαπώ Τραγούδι: Πάνος Μαρίνος
Μουσική: Τ. Σούκας | Στίχοι: Ν. Λουκάς

14. Εγώ για σένα λιώνω Τραγούδι: Κώστας Μοναχός
Μουσική: Γ. Γεωργόπουλος | Στίχοι: Γ. Λεκάκης
Για πες μου ποιος σου είπε | Πως τα 'χω μ' άλληνε | Και ήρθες να μου βάλεις | Καημό μεγάλο ναι | Για πες μου ποιος σου είπε | Πως τα 'χω μ' άλληνε | Εγώ για σένα λιώνω | Τα βράδια πού γυρνάς; | Μ' άλλη αγάπη δε στεριώνω | Και μην το συζητάς | Για πες μου ποιος σου είπε | Πως δε σε θέλω πια | Και ήρθες να μου φέρεις | Στο χέρι τα κλειδιά | Για πες μου ποιος σου είπε | Πως δε σε θέλω πια | Εγώ για σένα λιώνω | Τα βράδια πού γυρνάς; | Μ' άλλη αγάπη δε στεριώνω | Και μην το συζητάς

15. Άλλον έχεις τώρα αγκαλιά Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Κώστας Σούκας | Στίχοι: Λάκης Τσώλης
Γιατί να παίζεις με την καρδιά μου | Και να γκρεμίζεις τα όνειρά μου | Δε με λυπάσαι, δε με λυπάσαι | Τον έρωτά μας δεν τον θυμάσαι | Άλλον έχεις τώρα αγκαλιά | Και σε μένα έβαλες φωτιά | Άλλον έχεις τώρα αγκαλιά | Δίνεις τα παράνομα φιλιά | Πού είν’ η αγάπη που ’χες για μένα | Τα τόσα χάδια πήγαν χαμένα | Πώς να γυρίσεις πάλι σε μένα | Μ’ αυτά τα χείλη τα προδομένα | Άλλον έχεις τώρα αγκαλιά | Και σε μένα έβαλες φωτιά | Άλλον έχεις τώρα αγκαλιά | Δίνεις τα παράνομα φιλιά

Ο δεύτερος δίσκος

01. Για το χατίρι μιας αγάπης Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Γιώργος Κόρος | Στίχοι: Πόπη Πασβάντη
Μες στη ζωή μου έχω ζήσει τόσες πίκρες. | Μες την καρδιά μου αν θα ψάξεις, θα βρεις λύπες. | Και ένας πόνος στη ζωή μου μ' έχει κάνει | να μη γνωρίζω τι θα πει χαρά | Κλάψε καρδιά μου πικρά | κλάψε καρδιά μου πικρά | γι' αυτή τη συμφορά | Έχω παρέα μου τη στεναχώρια | κλάψε φτωχή καρδιά που ζούμε χώρια. | Κλάψε τον πόνο σου πικρά, φτωχή καρδιά | για το χατίρι μιας παλιάς αγάπης | Για σένα έγινε η ζωή μου τώρα μαύρη | εσύ τη μέρα μου την έκανες σκοτάδι | Και δεν μπορεί στον πόνο η καρδιά μου τώρα | λίγη και εκείνη για να βρει χαρά

02. Τα μαύρα μάτια σου Τραγούδι: Δούκισσα
Μουσική: Μανώλης Αγγελόπουλος | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Μη φύγεις | και ποτέ μη μ' αρνηθείς | Τα μαύρα μάτια σου | όταν τα βλέπω με ζαλίζουνε | και την καρδιά μου συγκλονίζουνε | όταν τα βλέπω μου θυμίζουνε | κάποια αγάπη μου παλιά | Μέσα στα μάτια σου | κοιτάζω εκείνη που αγαπούσα μέχρι χτες | εκείνη που άνοιξε στα στήθια μου πληγές | τα μαύρα μάτια σου μ' ανάβουν πυρκαγιές | Τα μαύρα μάτια σου | όταν τα βλέπω με ζαλίζουνε | και την καρδιά μου συγκλονίζουνε | όταν τα βλέπω μου θυμίζουνε | κάποια αγάπη μου παλιά

03. Στο άδειο μου πακέτο Τραγούδι: Φίλιππος Νικολάου
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Μαρί Μωραΐτη
Στο άδειο μου πακέτο απόψε μπήκες | δεν ξέρω τι ζητάς και αν το βρήκες | αχ να `σουνα τσιγάρο τελευταίο | γουλιά-γουλιά μαζί σου να τα λέω | Μα τι να πω | που `μαι στεγνός από ψιλά και από παρέα | και σ’ αγαπώ | γιατί είσαι άπιαστη σαν όλα τα ωραία | Τι να σου πω | άδειο βαγόνι το μυαλό μου αραγμένο | το σ’ αγαπώ | πάνω στου μπράτσου μου χαράζω την πληγή | Και δεν μπορώ | να μη σε δω ούτε να μη σε περιμένω | ούτε μπορείς ν’ ακολουθήσεις | τη δική μου τη φυγή | Δεν ξέρω λόγια όμορφα να δίνω | κι αν τα `θελες σε μένα μην τα ψάξεις | εδώ που είμαι άσε με να μείνω | χωρίς να προσπαθήσεις να μ’ αλλάξεις | Μα τι να πω | στο περιθώριο που ζω φυλακισμένος | το σ’ αγαπώ | μοιάζει με λέξη που τη λέει μεθυσμένος | Τι να σου πω...

04. Αυτός ο άνθρωπος Τραγούδι: Κατερίνα Στανίση
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Αυτός ο άνθρωπος αυτός | που περπατάει πάντα σκυφτός | και δεν μιλάει σε κανένα | κλαίει, κλαίει | κλαίει για μένα | κλαίει, κλαίει | κλαίει για μένα. | Αυτός ο άνθρωπος αυτός | ήταν ο άλλος μου εαυτός | ήταν το άλλο | το μισό από το κορμί μου | αυτός ο άνθρωπος αυτός | ήταν ο άλλος μου εαυτός. | Αυτός ο άνθρωπος αυτός | που ήταν τόσο δυνατός | και με κοιτάζει πικραμένα | κλαίει, κλαίει | κλαίει για μένα | κλαίει, κλαίει | κλαίει για μένα. | Αυτός ο άνθρωπος αυτός | ήταν ο άλλος μου εαυτός | ήταν το άλλο | το μισό από το κορμί μου | αυτός ο άνθρωπος αυτός | ήταν ο άλλος μου εαυτός.

05. Ανεμώνα Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Στης καρδιάς μου τον χειμώνα | φύτρωσε μια ανεμώνα | η δική σου η αγάπη η χρυσή | Μα δεν πρόλαβε ν' ανθίσει | και μαράθηκε πριν ζήσει | γιατί κρίμα δεν την πότισες και εσύ | Ποια αγάπη να πιστέψω | και σε ποια να εμπιστευτώ | που φοβάμαι μήπως πάλι προδοθώ | Ποιο λουλούδι να ποτίσω | δίχως φόβο στην ψυχή | πως δε θα 'ρθει η στιγμή να μαραθεί | Στης καρδιάς μου το χειμώνα | φύτρωσε μια ανεμώνα | μα τι κρίμα δεν την πότισες και εσύ | Έναν έρωτα χαμένο | έναν κόσμο γκρεμισμένο | από τώρα να θυμάμαι στη ζωή | Σαν χαρτί τα όνειρά μου | φτερουγίζουν μακριά μου | και μ' αφήνουν μια πικρία στην ψυχή | Ποια αγάπη να πιστέψω...

06. Παράνομη αγάπη Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Σε έχουν γεννήσει δυο καημοί | και της καρδιάς οι στεναγμοί | και της καρδιάς οι στεναγμοί | σ’ έχουν γλυκάνει | όμως σε δίκασε η ζωή | προτού χαράξει το πρωί | προτού χαράξει το πρωί | να `χεις πεθάνει | Παράνομη αγάπη κουρασμένη | ταλαίπωρη αγάπη και πικρή | πλασμένη να πεθάνεις κολασμένη | και να `ναι η πορεία σου μικρή | Παράνομη αγάπη γεννημένη | εκεί που δε χαράζει ο ουρανός | απ’ όλους τους ανθρώπους δικασμένη | και δίχως τη συμπόνια κανενός | Ζητάει μια πόρτα να κρυφτεί | τη γη ανοίγει να θαφτεί | τη γη ανοίγει να θαφτεί | και να γλιτώσει | μακριά απ’ του κόσμου την οργή | που θέλει να βρει αφορμή | που θέλει να βρει αφορμή | να την πληγώσει

07. Αν κάνω άτακτη ζωή Τραγούδι: Κατερίνα Στανίση
Μουσική: Γιώργος Μανισαλής | Στίχοι: Κώστας Ψυχογιός
Αν κάνω άτακτη ζωή | δεν θα σε βάλω για κριτή, | γιατί δεν έχεις | το δικαίωμα αυτό. | Ήμουν στην άκρη του γκρεμού | μα συ ξενύχταγες αλλού | όταν ζητούσα | κάποιο χέρι να πιαστώ. | Αν κάνω άτακτη ζωή, | δικός μου είναι λογαριασμός. | Πάψε να με κατηγορείς, | για ‘μένα άξιος κριτής | είναι μονάχα ο Θεός. | Αν κάνω άτακτη ζωή, | δικός μου είναι λογαριασμός. | Πέρασε βλέπεις ο καιρός | που ΄σουν ο άντρας ο σκληρός | και με ξεχνούσες | πότε εδώ και πότε εκεί. | Έκανα πέτρα την καρδιά | μα όπου βρεθώ | κτίζω φωλιά | κι αυτό το λες | πως είναι άτακτη ζωή. | Αν κάνω άτακτη ζωή, | δικός μου είναι λογαριασμός. | Πάψε να με κατηγορείς, | για ‘μένα άξιος κριτής | είναι μονάχα ο Θεός. | Αν κάνω άτακτη ζωή, | δικός μου είναι λογαριασμός.

08. Ίσως Τραγούδι: Δούκισσα
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Ίσως ακόμα σ' αγαπώ δεν ξέρω ίσως | ίσως για σένα στη ζωή μου να πονώ | κι αν μ' εγκατέλειψες δεν σου κρατάω μίσος | συγγνώμη όμως να σου δώσω δεν μπορώ. | Ίσως με το καιρό, ίσως να λησμονήσω | μα τώρα δε μπορώ για να σε συγχωρήσω | είναι νωπά, είναι νωπά τα τραύματα μου | που 'χεις ανοίξει μέσα στην καρδιά μου. | Ίσως να τρέχει κάποιο δάκρυ μου για σένα | ίσως στον ύπνο μου να έρχεσαι συχνά | μα είν' τα στήθια μου ακόμα πληγωμένα | της προδοσίας σου η πίκρα δεν περνά. | Ίσως με το καιρό ίσως να λησμονήσω | μα τώρα δε μπορώ για να σε συγχωρήσω | είναι νωπά είναι νωπά τα τραύματα μου | που 'χεις ανοίξει μέσα στην καρδιά μου.

09. Ξημερώνει και βραδιάζει Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Ξημερώνει και βραδιάζει | Πάντα στον ίδιο τον σκοπό | φέρτε μου να πιω | το ακριβότερο πιοτό | εγώ πληρώνω τα μάτια π' αγαπώ | Κι όταν βλέπεις ταβερνιάρη | Να σπάω να παραμιλώ | μη με κατακρίνεις | μη με παίρνεις για τρελό | εγώ πληρώνω τα μάτια π' αγαπώ | Η καρδιά μου συννεφιάζει | Τρέχουν τα δάκρυα βροχή | σίγουρα θα πάμε | μια και φτάσαμε ως εκεί | Εσύ στο χώμα κι εγώ στη φυλακή

10. Μια καρδιά για σένανε Τραγούδι: Φίλιππος Νικολάου
Μουσική: Δημήτρης Μηλιός | Στίχοι: Φίλιππος Νικολάου
Μαραμένη πίκρα φάνηκε | στα βλέφαρά σου επάνω | άσε να την γλυκάνω | χαρά να ξαναβγεί | Το χαμόγελο που σου `κλεψε | εγώ θα το προκάνω | σαν ήλιο να το κάνω | στα χείλη σου να βγει | Μια καρδιά τα χέρια μου σου φέρανε | κάν’ την ό,τι θες, είναι για σένανε | μια καρδιά τα χέρια μου σου φέρανε | κάν’ την ό,τι θες, είναι για σένανε | Τόση πίκρα δεν την άντεξες | και λύθηκες στο κλάμα, | το πρώτο ωραίο πράγμα | μετά τη συμφορά | Την καρδιά σου που την ράγισε | αγάπη και μαράζι | ας πει ένα δεν πειράζει | σου φέρνω μια χαρά

11. Το δέκα το καλό Τραγούδι: Δούκισσα
Μουσική: Γ. Μπούρας | Στίχοι: Γ. Μπούρας

12. Βαλεντίνα Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Αχ Βαλεντίνα αχ βρε τσαχπίνα | μόρτικα κομμένα τα μαλλιά σου | σαν αγοροκόριτσο η μιλιά σου | έχεις κούρσα και σοφάρεις | κι όπου θέλεις ρεμιζάρεις | έγινες και σοφερίνα | κι όπως πας σε λίγα χρόνια | θα φορέσεις παντελόνια | Βαλεντίνα, Βαλεντίνα | Αχ Βαλεντίνα αχ βρε τσαχπίνα | είσαι μια μποέμισσα σπουδαία | κάνεις την πιο όμορφη παρέα | στα μπουζούκια σαν πηγαίνεις | και χασάπικο χορεύεις | ξετρελαίνεις την Αθήνα | κι όλοι οι μάγκες σ' αγαπούνε | και παντού σε συζητούνε | Βαλεντίνα, Βαλεντίνα | Έχεις κούρσα και σοφάρεις | κι όπου θέλεις ρεμιζάρεις | έγινες και σοφερίνα | κι όπως πας σε λίγα χρόνια | θα φορέσεις παντελόνια | Βαλεντίνα, Βαλεντίνα

13. Ένα τραγούδι πες μου ακόμα Τραγούδι: Κατερίνα Στανίση
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Ένα τραγούδι πες μου ακόμα | και βάψ' τον ήλιο με μαύρο χρώμα | ένα τραγούδι αγαπημένο | απ' την ψυχή σου να 'ναι βγαλμένο | Σε παρακαλώ απόψε | την ψυχή μου βρες και κόψε | πάρε την αναπνοή μου | βάλε τέρμα στη ζωή μου | Ένα τραγούδι πες μου ακόμα | και κάν' τα όλα λάσπη και χώμα | ένα τραγούδι το τελευταίο | μα θέλω να 'ναι το πιο ωραίο | Σε παρακαλώ απόψε | την ψυχή μου βρες και κόψε | πάρε την αναπνοή μου | βάλε τέρμα στη ζωή μου

14. Θα σπάσω κούπες Τραγούδι: Δούκισσα
Μουσική: Παραδοσιακό | Στίχοι: Παραδοσιακό
Θα σπάσω κούπες για τα λόγια που 'πες | και ποτηράκια για τα πικρά λογάκια | αμάν άμαν, πια μικρό μην κλαις | αμάν άμαν, κι έχεις ό,τι θες | Σπάω τα πιάτα για τα δυο σου | μαύρα μάτια | Εψές το βράδυ είδα στ' όνειρό μου | πως είχες τα μαλλάκια σου ριγμένα στο λαιμό μου | αμάν άμαν, πια μικρό μην κλαις | αμάν άμαν, κι έχεις ό,τι θες | Σπάω τα πιάτα για τα δυο σου | μαύρα μάτια

15. Αποκοιμήθηκα Τραγούδι: Φίλιππος Νικολάου
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος
Ξεφυλλίζοντας απόψε τα όνειρά μου | να περάσει όπως-όπως η βραδιά μου | στη δική σου τη σελίδα εσταμάτησα | και θυμήθηκα για σένανε πως δάκρυσα. | Μα δε θυμήθηκα το χρώμα των ματιών σου | ούτε τον ήχο της φωνής σου δε θυμήθηκα. | Και προσπαθώντας κάτι για να θυμηθώ | αποκοιμήθηκα. | Αν σ’ αγάπησα απόψε δε θυμάμαι | και αλήθεια σου το λέω, δεν λυπάμαι. | Κάποιο δάκρυ μου αν κύλησε για σένανε | πες πως ήταν κάποιο δάκρυ για κανένανε.

Ο τρίτος δίσκος

01. Σ’ αγαπάω μ’ ακούς Τραγούδι: Γ. Σαλαμπάσης
Μουσική: Νίκος Μπαξεβάνης | Στίχοι: Θεόδωρος Άγγελος
Κλαίνε τα μάτια μου | κι είναι τα βράδια μου | φωτιά που με καίνε. | Πιοτό στο ποτήρι μου, | και τα δυο χείλη μου | φωνάζουν και λένε: | Σ’ αγαπάω, μ’ ακούς, | σ’ αγαπάω, μ’ ακούς; | Σ’ αγαπάω σου λέω. | Είμαι μόνος, μ’ ακούς, | είμαι μόνος, μ’ ακούς; | Σ’ έχω ανάγκη, πεθαίνω. | Έχω στα στήθια μου, | μα την αλήθεια μου, | καρφί που πονάει. | Είσαι στη σκέψη μου | και κάθε λέξη μου | για σένα μιλάει. | Σ’ αγαπάω, μ’ ακούς, | σ’ αγαπάω, μ’ ακούς; | Σ’ αγαπάω σου λέω. | Είμαι μόνος, μ’ ακούς, | είμαι μόνος, μ’ ακούς; | Σ’ έχω ανάγκη, πεθαίνω.

02. Αν δεν είχα και σένανε Τραγούδι: Φίλιππος Νικολάου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Με προδώσαν οι φίλοι μου, μα να είσαι καλά | που σαν βράχος μου στάθηκες στην κάθε συμφορά | Μου κρατούσες το χέρι στα λασπόνερα | Βόηθα Παναγιά μου, και μη χειρότερα | Αν δεν είχα και σένανε, τι θα ήμουν στη γη | Μπορεί αλήτης να 'μουνα, να 'χα καταστραφεί | Όπου ρίξω το βλέμμα μου, μόνο πόνο θα δω | και χιλιάδες παράπονα στον κόσμο αυτό | Και βουλιάζει η ζωή μας στα λασπόνερα | Βοήθα Παναγιά μου, και μη χειρότερα

03. Ιστορία μου Τραγούδι: Κατερίνα Στανίση
Μουσική: Γιώργος Μανισαλής | Στίχοι: Κώστας Ψυχογιός
Είναι γλυκό το πιοτό της αμαρτίας | ποιος είναι αυτός που δε λαχτάρησε να πιει | αυτή την γλύκα της κλεμμένης ευτυχίας | λίγο πολύ όλοι την έχουμε γευτεί | Ιστορία μου αμαρτία μου | λάθος μου μεγάλο | είσαι αρρώστια μου | μες στα στήθια μου | και πώς να σε βγάλω | Παρακαλώ πότε να έρχεται το βράδυ | πότε να έρθει εκείνη η ώρα η γνωστή | που θα φανείς όπως ο κλέφτης στο σκοτάδι | κι από την λαχτάρα η καρδιά μου θα σφιχτεί | Ιστορία μου αμαρτία μου | λάθος μου μεγάλο | είσαι αρρώστια μου | μες στα στήθη μου | και πώς να σε βγάλω

04. Πυρετός Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Στη ζωή μου καθεμία | καθεμία γνωριμία | μια καινούργια τρικυμία, | ένας άλλος πυρετός. | Κάθε νέα γνωριμία | όνειρα με συντομία, | μια ελπίδα καθεμία | κι ένας πόνος δυνατός. | Κι αν εσύ δεν είσαι απ' αυτές | κι αν εσύ δε φταις, | τι πρέπει να γίνει; | Όταν πάρουν όλα φωτιά | τα κάψει η ψευτιά, | τι θέλεις να μείνει; | Στη ζωή μου καθεμία | καθεμία γνωριμία | μια καινούργια τρικυμία, | ένας άλλος πυρετός. | Στη ζωή μου καθεμία | καθεμία γνωριμία | μια γλυκιά λιποθυμία, | μια παγίδα του καημού. | Κάθε νέα γνωριμία | όνειρα με συντομία | κι ένα βήμα καθεμία | προς τα χείλη του γκρεμού.

05. Απορώ με την καρδιά μου Τραγούδι: Φίλιππος Νικολάου
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Απορώ με μένα, απορώ, | που σε θέλω ακόμα απορώ. | Κάνεις τόσα λάθη και σ' τα συγχωρώ, | σαν βροχή το χώμα σε ζητώ. | Απορώ με την καρδιά μου | που αντέχει να πονά. | Φαίνεται πρώτη φορά μου | αγαπώ αληθινά. | Απορώ με μένα, απορώ, | κάνω για να φύγω κι όμως δεν μπορώ. | Ξέρω πως μου κάνεις μέσα μου κακό | κι όμως δεν το κρύβω: σ' αγαπώ.

06. Επικίνδυνη αγάπη Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Μ. Μπακάλης | Στίχοι: Η. Πολύδωρος

07. Μα τι λέω Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Χαρούλα Πετράκη
Αλίμονο αν κάποτε μου πεις | "Τελειώσαμε εδώ και γεια χαρά σου" | την ίδια τη στιγμή αυτή θα δεις | να σβήνω μπρος στα μάτια τα δικά σου | Μα τι λέω, τι λέω, τι λέω | τι πικρές σκέψεις κάνω και κλαίω | μα τι λέω στ' αλήθεια Θεέ μου | δεν μπορεί να σε χάσω ποτέ μου | Αλίμονο αν κάποτε μου πεις | "Χωρίζουμε εδώ και δε με νοιάζει" | θα μείνω ένα κορμί χωρίς ψυχή | η σκέψη πως θα φύγεις με τρομάζει | Μα τι λέω, τι λέω, τι λέω...

08. Αν σε χάσω Τραγούδι: Κώστας Κόλλιας
Μουσική: Γιώργος Μπούρας | Στίχοι: Παρασκευή Πολίτου
Δε θέλω να σε χάσω γιατί σ’ αγαπώ. | Δε θέλω να περάσω τέτοιον πόνο φριχτό, | τέτοιον πόνο φριχτό. | Αν σε χάσω αν, | τι θα κάνω, αμάν, | αφού σ’ αγαπώ | και για σένα ζω. | Δώσ’ μου τσιγάρο, δώσ’ μου, δώσ’ μου | να καπνίσω, φως μου, φως μου. | Δώσ’ μου τσιγάρο, δώσ’ μου, δώσ’ μου | να καπνίσω φως μου, φως μου | Δώσ’ μου και δυο φιλιά | να σβήσω τη φωτιά. | Αν σε χάσω αν, | θα χάσω και το παν. | Χωρίς εσένα πώς | θα ζήσω ο φτωχός; | Δώσ’ μου τσιγάρο, δώσ’ μου, δώσ’ μου | να καπνίσω, φως μου, φως μου. | Δώσ’ μου τσιγάρο, δώσ’ μου, δώσ’ μου | να καπνίσω φως μου, φως μου | Δώσ’ μου και δυο φιλιά | να σβήσω τη φωτιά. | Δώσ’ μου και δυο φιλιά | πριν φύγεις μακριά.

09. Παράπονό μου Τραγούδι: Γιώργος Σαλαμπάσης
Μουσική: Νίκος Μπαξεβάνης | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου

10. Μια ιστορία Τραγούδι: Δημήτρης Κοντολάζος & Αμαλία
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Ηρακλής Παπασιδέρης
Σε βλέπω σκεφτικό και λυπημένο, | δεν βλέπεις, δεν ακούς ούτε μιλάς. | Σε βλέπω πάντα στεναχωρημένο | και άνθρωπο ποτέ σου δεν κοιτάς, | δεν κοιτάς. | Αφού επιμένεις θα σου πω μια ιστορία, | σαν την ακούσεις θα γελάς ειρωνικά. | Για σένα ίσως είναι μια απλή ιστορία, | μα εμένα μου συμβαίνει πρώτη μου φορά: | Ν’ αγαπώ και να πονώ, | να τα ’χω δώσει όλα και να της ζητώ | λίγη αγάπη, ζητιανιά, | κι αυτή να φεύγει μακριά. | Σε βλέπω διαρκώς αφηρημένο | να πίνεις και να είσαι σκυθρωπός. | Μα πες μου τι συμβαίνει, επιμένω, | γιατί είσαι τόσο μελαγχολικός, | σκυθρωπός; | Αφού επιμένεις...

11. Μη μου μιλάς με χείλη που καίνε Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Χαρούλα Δρίγκου
Μη με κοιτάς με μάτια που κλαίνε | Μη με φιλάς με χείλη που καίνε | Μη μου μιλάς με λόγια θλιμμένα | Μη μου ζητάς να φύγω από σένα. | Δεν πρέπει, δεν πρέπει | Δεν πρέπει να σβήσει | Ο δικός μας ο δεσμός | Κι ας είναι, κι ας είναι | Κι ας είναι, κι ας είναι | Έρωτας αμαρτωλός. | Μη με κοιτάς με μάτια που κλαίνε | Μη με φιλάς με χείλη που καίνε | Και μην ακούς τους άλλους τι λένε | Αφού εμείς μονάχα δε φταίμε. | Δεν πρέπει, δεν πρέπει | Δεν πρέπει να σβήσει | Ο δικός μας ο δεσμός | Κι ας είναι, κι ας είναι | Κι ας είναι κι ας είναι | Έρωτας αμαρτωλός.

12. Πεθαίνω για ‘κείνη Τραγούδι: Κώστας Κόλλιας
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Ηρακλής Παπασιδέρης
Σε βλέπω σκεφτικό και λυπημένο, | δεν βλέπεις, δεν ακούς ούτε μιλάς. | Σε βλέπω πάντα στεναχωρημένο | και άνθρωπο ποτέ σου δεν κοιτάς, | δεν κοιτάς. | Αφού επιμένεις θα σου πω μια ιστορία, | σαν την ακούσεις θα γελάς ειρωνικά. | Για σένα ίσως είναι μια απλή ιστορία, | μα εμένα μου συμβαίνει πρώτη μου φορά: | Ν’ αγαπώ και να πονώ, | να τα ’χω δώσει όλα και να της ζητώ | λίγη αγάπη, ζητιανιά, | κι αυτή να φεύγει μακριά. | Σε βλέπω διαρκώς αφηρημένο | να πίνεις και να είσαι σκυθρωπός. | Μα πες μου τι συμβαίνει, επιμένω, | γιατί είσαι τόσο μελαγχολικός, | σκυθρωπός; | Αφού επιμένεις...

13. Δεν είμαι εγώ αυτός που καρτερούσες Τραγούδι: Δημήτρης Κοντολάζος
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Ν. Λουκάς
Δεν είμαι εγώ αυτός που καρτερούσες | Δεν είμαι εγώ της νύχτας σου αυγή | Δεν είμαι εγώ αυτός που λαχταρούσες | Δεν είμαι εγώ στη δίψα σου πηγή. | Ούτε και γω εκείνη που ζητούσες | Να βρεις αγάπη ιδανική | Γιατί δεν είμαι αυτή που θα μπορούσες | Να φτιάξεις άλλη μια ζωή. | Ένα το δάκρυ το δικό μου | Και το δικό σου δάκρυ δυό | Ποιος απ’ τους δυο θα πρωτοπάρει | Από τον άλλον τον καημό. | Δεν είμαι εγώ αυτός που καρτερούσες | Δεν είμαι εγώ βοτάνι στην πληγή | Δεν είμαι εγώ αυτός που λαχταρούσες | Δεν είμαι εγώ φωτιά μες στη βροχή. | Ούτε και γω εκείνη που ζητούσες | Να βρεις αγάπη ιδανική | Γιατί δεν είμαι αυτή που θα μπορούσες | Να φτιάξεις άλλη μια ζωή. | Ένα το δάκρυ το δικό μου | Και το δικό σου δάκρυ δυό | Ποιος απ’ τους δυο θα πρωτοπάρει | Από τον άλλον τον καημό.

14. Ήμουνα σίγουρος Τραγούδι: Πάνος Μαρίνος
Μουσική: Πάνος Μαρίνος | Στίχοι: Π. Πολίτης

15. Το γυρισμό της γιορτάζω Τραγούδι: Νίκος Πάνος
Μουσική: Νίκος Πάνος & Κ. Νίτσος | Στίχοι: Δ. Πολίτης

Ο τέταρτος δίσκος

01. Όταν Τραγούδι: Φίλιππος Νικολάου
Μουσική: Νάκης Πετρίδης | Στίχοι: Φίλιππος Νικολάου
Όταν θα φύγεις | θα μου σκοτώσεις ό,τι υπάρχει για να ζήσω | και η καρδιά μου | για ό,τι πρώτα τόσο αγαπούσε θα το μισήσει. | Όταν θα φύγεις | εγώ θα σβήσω, εγώ θα σβήσω. | Μα σαν γυρίσεις δεν θα μου φτάνουν | χιλιάδες δρόμοι για να τους τρέξω | και όσες πίκρες μού έχεις δώσει | ακόμα τόσες μπορώ ν' αντέξω. | Όταν γυρίσεις | πόση αγάπη θα μου χαρίσεις | Όταν θα φύγεις | κάθε μου μέρα θα γίνει μαύρη σαν το σκοτάδι | κι όπου μ' αγγίξαν τα δάχτυλά σου | πληγή θα γίνει κάθε σου χάδι. | Όταν θα φύγεις | θα μου αφήσεις βαθύ σημάδι.

02. Ασφαλώς και δεν πρέπει Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Ασφαλώς και δεν πρέπει να μας δούνε παρέα | Επεράσαμε ωραία λίγες ώρες μαζί | Είναι η πρώτη μας νύχτα, πρώτη και τελευταία | Ασφαλώς και δεν πρέπει να μας δούνε παρέα | Ασφαλώς και το ξέρω πως δεν είμαστε ίδια | Μοναχά στα παιχνίδια είμαστε όλοι παιδιά | Και αν εσύ το ξεχάσεις η ζωή στο θυμίζει | Και πεθαίνει η αγάπη και σωπαίνει η καρδιά | Είμαι εκείνη που είμαι και έχεις όνομα κάποιο | Σε χρυσό κόσμο σάπιο δεν χωράω να μπω | Κάνε εκείνο που πρέπει, όλα τα επιτρέπει | Το δικό σου το πρέπει ένα πρέπει θαμπό

03. Συ μου χάραξες πορεία Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Δυο φιλιά σου κι ένα χάδι | ένα πικραμένο βράδυ | μου ταράξαν της ψυχής μου τη γαλήνη. | Παραδόθηκα σε σένα, | δε λογάριασα κανένα | κι είπα τώρα ό,τι θέλει ας γίνει. | Συ μου χάραξες πορεία, | εσύ γλυκιά, εσύ γλυκιά μου αμαρτία. | Πώς την έπαθα δεν ξέρω, | ξέρω μόνο ότι υποφέρω | όλη νύχτα πάνω στο κρεβάτι, | να ζητάω, για φαντάσου, | τα παράνομα φιλιά σου | και να μην μπορώ να κλείσω μάτι. | Όμως σκέπτομαι για λίγο | να καθίσω ή να φύγω, | αφού ξέρω απ' τους δυο μας τι θα μείνει. | Να ποιο θα 'ναι το φινάλε, | πόνοι, δάκρυα και βάλε, | μα θα μείνω κι ό,τι θέλει ας γίνει.

04. Ήρθα κι’ απόψε στα σκαλοπάτια σου Τραγούδι: Δούκισσα
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Ήρθα κι απόψε στα σκαλοπάτια σου | να τραγουδήσω στερνή φορά | αύριο φεύγω όλα τελειώνουνε | σβήνει για μένα κάθε χαρά | Ειν' η καντάδα η τελευταία μου | μέσα στης νύχτας τη σιγαλιά | κλαίνε μαζί μου τα σκαλοπάτια σου | κλαίνε μαζί μου και τα πουλιά | Σαν τον αλήτη στα σκαλοπάτια σου | στέκω μονάχος και τραγουδώ | για μένα ο κόσμος είναι τα μάτια σου | κι ο έρωτας σου με φέρνει εδώ | Ειν' η καντάδα η τελευταία μου | μέσα στης νύχτας τη σιγαλιά | κλαίνε μαζί μου τα σκαλοπάτια σου | κλαίνε μαζί μου και τα πουλιά

05. Μίλησέ μου, μίλησέ μου Τραγούδι: Μάιρη Λίντα
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Άνοιξα στον κήπο μου πηγάδι, | να ποτίζω τα πουλιά, | νά 'ρχεσαι κι εσύ πρωί και βράδυ | σα μικρή δροσοσταλιά. | Ήρθες μια βραδιά με τον αγέρα, | αναστέναξ΄η καρδιά | σού 'πα με λαχτάρα "καλησπέρα" | και μου είπες "έχε γεια". | Μίλησέ μου, μίλησέ μου, | δε σε φίλησα ποτέ μου. | Μίλησέ μου, μίλησέ μου, | πώς να σε ξεχάσω πε μου. | Μίλησέ μου, μίλησέ μου | δε σε φίλησα ποτέ μου. | Μίλησέ μου, μίλησέ μου, | μόνο στ΄ όνειρό μου σε φιλώ. | Φύτεψα στην πόρτα σου χορτάρι | Να 'χεις ίσκιο και δροσιά, | Κι΄ ήρθα πριν αλλάξει το φεγγάρι | να σου φέρω ζεστασιά. | Σ' έβγαλα στου Ήλιου τ΄ ανηφόρι | στα σοκάκια τα πλατιά | μα ήρθε παγωνιά και ξεροβόρι | και δε μ άναψες φωτιά. | Μίλησέ μου, μίλησέ μου, | δε σε φίλησα ποτέ μου. | Μίλησέ μου, μίλησέ μου, | πώς να σε ξεχάσω πε μου. | Μίλησέ μου, μίλησέ μου | δε σε φίλησα ποτέ μου. | Μίλησέ μου, μίλησέ μου, | μόνο στ' όνειρό μου σε φιλώ.

06. Με μια πιρόγα Τραγούδι: Φίλιππος Νικολάου
Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος | Στίχοι: Άλκης Αλκαίος
Με μια πιρόγα φεύγεις και γυρίζεις | τις ώρες που αγριεύει η βροχή | στη γη των Βησιγότθων αρμενίζεις | και σε κερδίζουν κήποι κρεμαστοί | μα τα φτερά σου σιγοπριονίζεις | Σκέπασε αρμύρα το γυμνό κορμί σου | σου 'φερα απ' τους Δελφούς γλυκό νερό | στα δύο είπες πως θα κοπεί η ζωή σου | και πριν προλάβω τρις να σ' αρνηθώ | σκούριασε το κλειδί του παραδείσου | Το καραβάνι τρέχει μες στη σκόνη | και την τρελή σου κυνηγάει σκιά | πώς να ημερέψει ο νους μ' ένα σεντόνι | πώς να δεθεί η Μεσόγειος με σχοινιά | αγάπη που σε λέγαμ' Αντιγόνη | Ποια νυχτωδία το φως σου έχει πάρει | και σε ποιο γαλαξία να σε βρω | εδώ είναι Αττική φαιό νταμάρι | κι εγώ ένα πεδίο βολής φτηνό | που ασκούνται βρίζοντας ξένοι φαντάροι

07. Εσύ είσαι η αιτία που υποφέρω Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Εσύ είσαι η αιτία που υποφέρω | Γιατί με άφησες το δυστυχή | Γιατί με κάνεις να πονώ να υποφέρω τόσο | Πρόσεξε γιατί μπορεί να παλαβώσω | Δεν αντέχω να σε βλέπω μ' άλλους να γυρνάς | Γιατί με κάνεις να πονώ να υποφέρω τόσο | Πρόσεξε γιατί μπορεί να παλαβώσω | Πάψε πλέον να με τυραννάς | Η μόνη μου λαχτάρα κι ευτυχία | Και τ' όνειρο μου φως μου είσαι εσύ | Σε αγαπώ πως να στο πω μωρό μου πίσω έλα | Μη με παρατάς και κάνω καμιά τρέλα | Στο 'χω πει χωρίς εσένανε να ζήσω δε μπορώ | Σε αγαπώ πως να στο πω μωρό μου πίσω έλα | Μη με παρατάς και κάνω καμιά τρέλα | Γύρισε ξανά σε συγχωρώ

08. Αγκαλιά και πλάϊ-πλάϊ Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Αγκαλιά και πλάι, πλάι | κοιμηθήκαμε στην άμμο, | κι ονειρεύτηκα βραδιά του Μάη | πως παρέα ήμασταν στη Σάμο. | Εγώ αγεράκι στο νησί | και στο βουνό το κύμα, | ούτε δικός μου είσ' εσύ, | σ' αγαπώ και είναι κρίμα. | Μ' ένα θαλασσί φουστάνι | γι' αρραβώνα και για γάμο, | σφύριζαν καράβια στο λιμάνι | και σαντούρια παίζανε στη Σάμο.

09. Ποτέ Τραγούδι: Φίλιππος Νικολάου
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Ποτέ τόσες νύχτες για σένα | Ποτέ τόσο εσύ πουθενά | Κι εκεί που σε παίρνω για ψέμα | Στο αίμα μου μπαίνεις ξανά | Κι εγώ που χρόνια ζω για σένα | Ποτέ δε θα μπω σ' άλλο σώμα | Ποτέ κι ας γυρνώ σαν σκιά | Ποτέ κι ας μοιράζομαι ακόμα | στο πριν, στο ποτέ στο μετά | Ποτέ | Ποτέ τόσες νύχτες για νύχτες | Ποτέ τέτοιο τέλος φωτιά | Κι εκεί που κοιμόσουν και μ' είχες | Καπνός από στάχτη παλιά | Κι εγώ που χρόνια ζω λες κι ήρθες | Ποτέ δε θα μπω σ' άλλο σώμα | Ποτέ κι ας γυρνώ σαν σκιά | Ποτέ κι ας μοιράζομαι ακόμα | Στο πριν, στο ποτέ, στο μετά... | Ποτέ

10. Μπορεί Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Μπορεί μια ξένη αγκαλιά να ερωτεύτηκες, | μπορεί να πήρες τη ζωή και τη χαρά μου, | μα δεν μπορεί, όσο αχάριστα κι αν φέρθηκες, | να μ' εμποδίσεις να σε βλέπω στα όνειρά μου. | Μπορεί να μ' άφησες, μπορεί, | μπορεί να πόνεσα, μπορεί, | μα δεν μπορεί κάποια ελπίδα να μου σβήσεις | πως κάποτε, αγάπη μου, σ' εμένα θα γυρίσεις. | Μπορεί να λες ότι κοντά μου πια βαρέθηκες, | μπορεί να καις σε μια φωτιά τα περασμένα, | μα δεν μπορεί, όσο αχάριστα κι αν φέρθηκες, | να μ' εμποδίσεις ν' αγαπώ μόνο εσένα. | Μπορεί να μ' άφησες, μπορεί, | μπορεί να πόνεσα, μπορεί, | μα δεν μπορεί κάποια ελπίδα να μου σβήσεις | πως κάποτε, αγάπη μου, σ' εμένα θα γυρίσεις.

11. Τ’ αγκάθια της καρδιάς μου Τραγούδι: Δούκισσα
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Μιχάλης Τουτουντζής
Ξημέρωνα και νύχτωνα | μέσα στην αγκαλιά σου | χωρίς να δω πως έκρυβε | αγκάθια η καρδιά σου. | Πληγώθηκα και μάτωσα | στ’ αγκάθια της καρδιάς σου. | Ας γίνουν μάθημα οι πληγές | που άνοιξα κοντά σου. | Ξυπόλητος στ’ αγκάθια σου | ξανά δεν περπατάω, | φεύγω γιατί κουράστηκα | κοντά σου να πονάω. | Πληγώθηκα και μάτωσα | στ’ αγκάθια της καρδιάς σου. | Ας γίνουν μάθημα οι πληγές | που άνοιξα κοντά σου.

12. Μάη μου Τραγούδι: Φίλιππος Νικολάου
Μουσική: Νίκος Ιγνατιάδης | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Μες το κλάμα της πόλης, σκονισμένο πρωί | κι οι άνθρωπο πουλιά τρομαγμένα | κυνηγούν σαν αγρίμια, μια μερίδα ζωής | και κανείς δε ρωτάει για σένα | Μάη μου, Μάη μου, γι αυτή τη πόλη που καίει | μόνο η αγάπη μας, μόνο η αγάπη μας, μόνο η αγάπη δε φταίει | Τα κοφτά σου τα μάτια, μες στα χέρια κρατώ | σαν κοχύλια στον ήλιο ανοιγμένα | και αν πεθάνει η πόλη, που δεν έχει ουρανό | παίρνω φως και ζωή από σένα | Μάη μου, Μάη μου...

13. Λίγα ψίχουλα αγάπης σου γυρεύω Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Σταύρος Τζουανάκος | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Δε θέλω πλούτη να μου δώσεις και παλάτια | δε θέλω λούσα όπως άλλες που γυρνάς | λυπήσου μόνο της καρδιάς μου τα κομμάτια | και πες μου λίγο τη φτωχή πως μ' αγαπάς | Λίγα ψίχουλα αγάπης σου γυρεύω | κι ως την άλλη μου ζωή θα σε λατρεύω | Αυτά τα λίγα ψίχουλα κι αν θα μου τάξεις | σου τα πληρώνω με οποιαδήποτε τιμή | και θα τα πάρω κι αν ακόμα τα πετάξεις | όπως πετάνε σ' ένα σκύλο το ψωμί | Λίγα ψίχουλα αγάπης σου γυρεύω | κι ως την άλλη μου ζωή θα σε λατρεύω

14. Το τελευταίο ποτηράκι Τραγούδι: Μαίρη Λίντα
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Το τελευταίο ποτηράκι | Θέλω μαζί στο ταβερνάκι | Εκεί που πίναμε | Κι’ απόψε να τα πιούμε | Για τελευταία πια φορά | Να φιληθούμε | Μια και το θες να χωριστούμε | Κι’ ύστερα αγάπη μου | Θα φύγω ευτυχισμένος | Απ’ το κρασί κι απ’ τα φιλιά σου | Μεθυσμένος | Και δεν θα ξαναϊδωθούμε | Ο χωρισμός σου αγάπη μου | Απόψε με φοβίζει | Μα όποιος ξέρει ν’ αγαπά | Ξέρει και να χωρίζει | Το τελευταίο μου τσιγάρο | Θέλω μαζί σου να φουμάρω | Απόψε θέλω ως το πρωί | Να σε γλεντήσω | Και την αγάπη την παλιά | Να σου θυμίσω | Το παρελθόν να σου ξυπνήσω | Κι’ ύστερα αγάπη μου | Θα φύγω από κοντά σου | Και στο εξής δεν θα με δεις | Ποτέ μπροστά σου | Και δεν θα σε ξαναενοχλήσω | Ο χωρισμός σου αγάπη μου | Απόψε με φοβίζει | Μα όποιος ξέρει ν’ αγαπά | Ξέρει και να χωρίζει

15. Φύλλα φθινοπωρινά Φίλιππος Νικολάου
Μουσική: Φίλιππος Νικολάου | Στίχοι: Φίλιππος Νικολάου
Όταν θα πέσουνε ξανά | Αυτά τα φύλλα | Θα φύγει για άλλη μια φορά | Ένα φθινόπωρο | Για να θυμάμαι πιο πολύ | Εσένα αγάπη | Σ’ έχω χαράξει μες στη καρδιά | Και για να τύχει ποτέ να σε ξεχάσω | Πρέπει χειμώνας να `ρθει κοντά | Μα πάντα θα `ρχονται τα φύλλα | Τα φύλλα που είναι φθινοπωρινά | Στη μνήμη μου έρχονται ξανά | Τα δυο σου χείλια | Τότε που ήταν τα φιλιά καλοκαιρινά | Μα τώρα γύρω πέφτουνε | Μονάχα φύλλα | Φύλλα που είναι φθινοπωρινά | Και για να τύχει ποτέ να σε ξεχάσω | Πρέπει χειμώνας να `ρθει κοντά | Μα πάντα θα `ρχονται τα φύλλα | Τα φύλλα που είναι φθινοπωρινά | Σ’ έχω χαράξει μες στη καρδιά | Και για να τύχει ποτέ να σε ξεχάσω | Πρέπει χειμώνας να `ρθει κοντά | Μα πάντα θα `ρχονται τα φύλλα | Τα φύλλα που είναι φθινοπωρινά

Ο πέμπτος δίσκος

01. Αν μ’ αγαπούσες λίγο Τραγούδι: Δημήτρης Κοντολάζος
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Νίκος Λουκάς
Μη μ' αδικείς που φεύγω | γιατί αισθάνομαι | μέρα με την ημέρα | κοντά σου χάνομαι | Αν μ' αγαπούσες λίγο | κι αν με σκεφτόσουνα | με τέτοια υποκρισία | δε θα φερόσουνα | Μη μ' αδικείς που φεύγω | μη με κατηγορείς | πως ήμουνα για σένα | αγάπη της στιγμής | Μη μ' αδικείς που φεύγω | γιατί αισθάνομαι | μέρα με την ημέρα | κοντά σου χάνομαι

02. Οι καρδιές που αγαπάνε Τραγούδι: Κώστας Κόλλιας
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Ηρακλής Παπασιδέρης
Τι κι αν είμαι παντρεμένος, | σ’ αγαπώ με την καρδιά μου, | και σε σένα μόνο δίνω, | πίστεψέ με, τα φιλιά μου. | Οι καρδιές, οι καρδιές, | οι καρδιές που την πατάνε | έχουνε δικαίωμα να ξαναγαπάνε. | Τι κι αν είμαι παντρεμένος, | είχα όμως ατυχία, | και κοντά σου τώρα βρίσκω, | μάτια μου, την ευτυχία. | Οι καρδιές, οι καρδιές, | οι καρδιές που την πατάνε | έχουνε δικαίωμα να ξαναγαπάνε.

03. Εσύ μιλάς στην καρδιά μου Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Τάκης Σούκας
Εσύ μου μιλάς στην καρδιά μου | εσύ μονάχα εσύ | και θέλω να γίνεις δικιά μου | εσύ μονάχα εσύ | Δεν ξέρω τι νιώθεις για μένα | τι είμαι για σένα εγώ | δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω | μα όμως εγώ σ' αγαπώ | Εσύ μου μιλάς στην καρδιά μου | εσύ μονάχα εσύ | και θέλω να γίνεις δικιά μου | εσύ μονάχα εσύ | Δεν ξέρω τι νιώθεις για μένα | κι η σκέψη σου με τυραννά | και τόσες θυσίες που κάνω | χαλάλι για σένανε πια | Εσύ μου μιλάς στην καρδιά μου | εσύ μονάχα εσύ | και θέλω να γίνεις δικιά μου | εσύ μονάχα εσύ

04. Τα λουλούδια στην κυρία Τραγούδι: Νίκος Πάνος
Μουσική: Δημήτρης Καββαδάτος | Στίχοι: Δημήτρης Καββαδάτος
Την κέρδισες, μα όπως εγώ να τη λατρεύεις, | αλλιώς να μην την πάρεις μακριά μου. | Κι αν δύσκολο σου είναι ν’ αγαπήσεις | θα βγάλω να σου δώσω την καρδιά μου. | Τα λουλούδια στην κυρία από μένα | που τα χάδια της σε σένα είναι δοσμένα. | Είπα κι έφυγα με μάτια βουρκωμένα: | "Τα λουλούδια στην κυρία από μένα". | Την κέρδισες, μα όπως εγώ να τη λατρεύεις, | κι αν πόνεσες με όλα αυτά που είπα | το λόγο σου σαν άνδρας να κρατήσεις: | για μένανε ποτέ μην τη ρωτήσεις. | Τα λουλούδια στην κυρία από μένα | που τα χάδια της σε σένα είναι δοσμένα. | Είπα κι έφυγα με μάτια βουρκωμένα: | "Τα λουλούδια στην κυρία από μένα".

05. Δεν θέλω να σε χάσω Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Γιώργος Μπούρας | Στίχοι: Χαρούλα Δρίγκου
Δε θέλω να σε χάσω | γιατί σ’ αγαπώ | Δε θέλω να περάσω | τέτοιον πόνο φριχτό. | Σε θέλω πολύ, σε θέλω πολύ | γιατί ξαναγεννιέμαι σε κάθε σου φιλί | κι ας λένε ότι είσαι | αγάπη αμαρτωλή. | Δε θέλω να σε χάσω | γιατί σ’ αγαπώ | Δε θέλω να περάσω | τέτοιον πόνο φριχτό. | Εσύ είσαι φωτιά στα στήθια μου πια, | καμίνι που δε σβήνει με δύναμη καμμιά | κι αν φύγεις και σε χάσω | δε θα υπάρχω πια. | Δε θέλω να σε χάσω | γιατί σ’ αγαπώ | Δε θέλω να περάσω | τέτοιον πόνο φριχτό.

06. Σου φωνάζω να ‘ρθεις Τραγούδι: Δημήτρης Κοντολάζος
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Κατερίνα Πανάγου
Δε θα μ’ ένοιαζε τίποτα, | αν σε είχα κοντά μου. | Όμως λείπεις κι ανείπωτα | είναι τα βάσανά μου. | Σου φωνάζω να ’ρθείς πάλι πίσω | στη μικρή μας φωλιά, | τις παλιές αμαρτίες να σβήσω | με χιλιάδες φιλιά. | Δε θα μ’ ένοιαζε τίποτα, | αν θα ζούσα με σένα. | Της ζωής τα χτυπήματα | θα ’ταν χάδια για μένα. | Σου φωνάζω να ’ρθείς πάλι πίσω | στη μικρή μας φωλιά, | τις παλιές αμαρτίες να σβήσω | με χιλιάδες φιλιά.

07. Αγαπώ ένα μωρό Τραγούδι: Μάκης Χριστοδουλόπουλος
Μουσική: Βασίλης Σούκας | Στίχοι: Λάκης Τσώλης
Λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, | λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι. | Αγαπώ ένα μωρό, | νταχτιρντί, νταχτιρντί και πω, πω, πω, | τ’ αγκαλιάζω, το φιλώ, το φιλώ, το φιλώ | και γι’ αγάπη του μιλώ, του μιλώ, | και γι’ αγάπη του μιλώ, του μιλώ. | Νταχτιρντί και πω, πω, πω, πω, πω, πω, | το προσέχω σαν μωρό, σαν μωρό, | το χαϊδεύω στα μαλλιά να κοιμηθεί, | νταχτιρντί του τραγουδώ κάθε πρωί. | Λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, | λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι. | Λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, | λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι. | Αγαπώ ένα μωρό, | νταχτιρντί, νταχτιρντί και πω, πω, πω, | σαν το παίρνω αγκαλιά, αγκαλιά, | το τρελαίνω στα φιλιά, στα φιλιά, | το τρελαίνω στα φιλιά, στα φιλιά. | Νταχτιρντί και πω, πω, πω,πω, πω, πω, | το προσέχω σαν μωρό, σαν μωρό, | το χαϊδεύω στα μαλλιά να κοιμηθεί, | νταχτιρντί του τραγουδώ κάθε πρωί. | Λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, | λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι. | Λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, | λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι, λάι.

08. Εσύ είσαι τα καράβια μου Τραγούδι: Κώστας Κόλλιας
Μουσική: Γιώργος Μπούρας | Στίχοι: Παρασκευή Πολίτου
Όλα τα ακίνητα | βίλες κι αυτοκίνητα | δεν αξίζουνε μπροστά σου | στην ωραία την καρδιά σου | Εσύ ’σαι τα καράβια μου | και τ’ αεροπλάνα μου | κι’ όσο ζω σ’ αυτό τον κόσμο | θα λατρεύω εσένα μόνο. | Όλα τα χρυσαφικά | κι όλα τα διαμαντικά | όλα σβήνουνε μπροστά σου | στη γλυκιά την ομορφιά σου. | Εσύ ’σαι τα καράβια μου | και τ’ αεροπλάνα μου | κι’ όσο ζω σ’ αυτό τον κόσμο | θα λατρεύω εσένα μόνο.

09. Την αγαπώ Τραγούδι: Δημήτρης Κοντολάζος
Μουσική: Α. Ρεπάνης | Στίχοι: Κ. Πανάγου

10. Όσο σ’ αγαπώ αγάπησέ με Τραγούδι: Πάνος Μαρίνος
Μουσική: Π. Μαρίνου | Στίχοι: Φ. Σμυρναίου

11. Σε ζητώ αγάπη Τραγούδι: Μάκης Χριστοδουλόπουλος
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Τάκης Σούκας
Γιατί, γιατί, γιατί μ’ αρνήθηκες, γιατί | και είμαι μόνος στη ζωή, | η ζωή για μένα νόημα κανένα | τώρα δεν έχει, αφού έφυγες εσύ, ναι, ναι, εσύ. | Και με την καρδιά γεμάτη | απ’ του χωρισμού το δάκρυ, | στου καημού το μονοπάτι | σε γυρεύω, σε ζητώ, αγάπη. | Γιατί, γιατί, γιατί μ’ αρνήθηκες, γιατί | και είμαι μόνος στη ζωή, | η ζωή για μένα νόημα κανένα | τώρα δεν έχει, αφού έφυγες εσύ, ναι, ναι, εσύ. | Και με την καρδιά γεμάτη | απ’ του χωρισμού το δάκρυ, | στου καημού το μονοπάτι | σε γυρεύω, σε ζητώ, αγάπη.

12. Και μου λεν τα σ’ αγαπώ Τραγούδι: Νίκος Πάνος
Μουσική: Θ. Άγγελος | Στίχοι: Θ. Άγγελος
Στους κορμούς απ’ τα δέντρα | και στα φύλλα απ’ τους κάκτους | είχες γράψει για μένα | χίλια "σ΄αγαπώ" | Τα κοιτάω θλιμμένα | τα ρωτάω για σένα | να μου πούνε που να `σαι | να `ρθω να σε βρω | Και μου λεν τα "σ’ αγαπώ" | σ’ άλλα χέρια είσαι τώρα | και πως τα `γραφες μονάχα | έτσι να περνάς την ώρα | Στα παγκάκια, στους τοίχους | τι δεν έγραφες Θεέ μου | ερωτόλογα, στίχους | κι όλο "σ’ αγαπώ" | Ύστερα με κοιτούσες | σαν παιδί μες στα μάτια | κι έλεγες, προσπαθούσες | να δεις τον Θεό

13. Μαρτύριο η αγάπη σου Τραγούδι: Δημήτρης Κοντολάζος
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Χ. Δρίγκος
Μαρτύριο για μένα οι στιγμές | Όταν φεύγεις έστω λίγο μακριά μου | Μαρτύριο ακόμα κι οι φωτιές | Που μ’ ανάβεις όταν έρχεσαι κοντά μου | Μαρτύριο η αγάπη σου, μαρτύριο | Πότε όμορφη και πότε δηλητήριο | Μαρτύριο η αγάπη σου, μαρτύριο | Έχει γίνει στην ζωή μου ένα μυστήριο | Μαρτύριο για μένα οι στιγμές | Που όταν χάνεσαι κι εγώ σε περιμένω | Μ’ αγαπάς κι εγώ δεν το καταλαβαίνω | Μαρτύριο η αγάπη σου, μαρτύριο | Πότε όμορφη και πότε δηλητήριο | Μαρτύριο η αγάπη σου, μαρτύριο | Έχει γίνει στην ζωή μου ένα μυστήριο

14. Παραπονιάρικο Τραγούδι: Κωστής Χρήστου
Μουσική: Ν. Πετρίδη | Στίχοι: Γ. Παναγιωτακόπουλος

15. Ζητιάνος της αγάπης Τραγούδι: Νίκος Πάνος
Μουσική: Νίκος Πάνος | Στίχοι: Π. Πολίτης
Αγάπη, αγάπη, αγάπη | ζητώ μονάχος τις νύχτες | με τ’ άστρα μιλώ | που υπάρχει αγάπη | να πάω να την βρω | μονάχος τις νύχτες | με τα άστρα μιλώ | που υπάρχει αγάπη | ελάτε μαζί μου | και εσείς που είστε μονοι | αγάπη γυρεύω και εγώ. | Ζητιάνος της αγάπης | σε κάθε γωνιά γυρεύω αγάπη | τις νύχτες κρυφά | Αγάπη, αγάπη, αγάπη | γυρεύω όμως δε βρίσκω καμιά | Απόψε, απόψε, απόψε | πονώ δακρύζω στη νύχτα | και τ’άστρα ρωτώ | που υπάρχει αγάπη | να πάω να τη βρω | μονάχος τις νύχτες | με τ’ άστρα μιλώ | ελάτε μαζί μου και εσείς | που είστε μόνοι | αγάπη γυρεύω και εγώ.

Ο έκτος δίσκος

01. Σ’ αγαπώ γιατί είσαι ωραία Τραγούδι: Φίλιππος Νικολάου
Μουσική: Παραδοσιακό | Στίχοι: Παραδοσιακό
Σ' αγαπώ | σ' αγαπώ γιατί είσαι ωραία | σ' αγαπώ γιατί είσαι ωραία | σ' αγαπώ γιατί είσαι εσύ | Αγαπώ | αγαπώ κι όλο τον κόσμο | αγαπώ κι όλο τον κόσμο | γιατί ζεις κι εσύ μαζί | Το παρα, | το παράθυρο κλεισμένο | το παράθυρο κλεισμένο | το παράθυρο κλειστό | Άνοιξε | άνοιξε το ένα φύλλο | άνοιξε το ένα φύλλο | την εικόνα σου να δω

02. Αγάπη που ‘γινες δίκοπο μαχαίρι Τραγούδι: Μαίρη Λίντα
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Μιχάλης Κακογιάννης
Αγάπη που 'γινες δίκοπο μαχαίρι | κάποτε μου 'δινες, μόνο τη χαρά | μα τώρα πνίγεις τη χαρά στο δάκρυ | δε βρίσκω άκρη, δε βρίσκω γιατρειά  | Φωτιές ανάβουνε μες στα δυο του μάτια | τ' αστέρια σβήνουνε όταν με θωρεί | σβήστε τα φώτα σβήστε το φεγγάρι | σαν θα με πάρει τον πόνο μου μη δει

03. Απόψε φίλα με Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Απόψε είναι πια για μας | η νύχτα η τελευταία | απόψε μείνε ως το πρωί | και κάνε μου παρέα | Απόψε φίλα με να με χορτάσεις | αύριο φεύγω και θα με χάσεις | απόψε φίλα με κι αγκάλιασέ με | αύριο φεύγω λησμόνησέ με | Θα πάρω πια τα μάτια μου | Κι όπου με βγάλει η άκρη | Θα φύγω και θα με ζητάς | Θα κλαις με μαύρο δάκρυ | Απόψε φίλα με να με χορτάσεις | αύριο φεύγω και θα με χάσεις | απόψε φίλα με κι αγκάλιασέ με | αύριο φεύγω λησμόνησέ με | Του χωρισμού μας αύριο | η μέρα ξημερώνει | η άτυχη αγάπη μας | απόψε τελειώνει | Απόψε φίλα με να με χορτάσεις | αύριο φεύγω και θα με χάσεις

04. Αγάπη μου επικίνδυνη Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Δημήτρης Γκούτης
Με τι καρδιά ξαναγύρισες | συγγνώμη να μου ζητήσεις | κι απάνω που σε λησμόνησα | ό,τι μου ’κανες να μου θυμίσεις | Αγάπη μου επικίνδυνη | φοβάμαι και τη σκιά σου | ερείπιο με κατάντησες | με τον άπιστο τον έρωτά σου | Δεν είμαι πια για πειράματα | να φύγεις και να μ’ αφήσεις | δεν έχω πια άλλο τίποτα | μόνο ερείπια για να γκρεμίσεις | Αγάπη μου επικίνδυνη | φοβάμαι και τη σκιά σου | ερείπιο με κατάντησες | με τον άπιστο τον έρωτά σου

05. Παράνομή μου αγάπη Τραγούδι: Κατερίνα Στανίση
Μουσική: Γιώργος Μανισαλής | Στίχοι: Κώστας Ψυχογιός
Τόσες και τόσες αγάπες μου τύχαν, | καμιά δεν στέριωσα, καμιά. | Μα η δική σου που είναι παράνομη | σαν το μαγνήτη με τραβά. | Σε κάθε βήμα μου, σε κάθε σκέψη | με κουμαντάρει, με κυβερνά. | Παράνομή μου αγάπη, | πικρό μου ριζικό, | απ' όλα μου τα λάθη | είσαι το πιο γλυκό. | Ήθελα να 'ξερα τι μου 'χεις κάνει | και σα Θεό μου σ' αγαπώ. Αφού το | βλέπω, εγώ από σένανε ποτέ στεφάνι | δεν θα δω. Θαρρείς η μοίρα μου | μ' έχει τυφλώσει κι όπου | και να 'σαι σ' ακολουθώ. | Παράνομή μου αγάπη, | πικρό μου ριζικό, | απ' όλα μου τα λάθη | είσαι το πιο γλυκό.

06. Που πας χωρίς αγάπη Τραγούδι: Δούκισσα
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Κώστας Πρετεντέρης
Πού θα βρεις άκρη να σταθείς | και πού φωτιά να ζεσταθείς | ποιος θα σου πλύνει την πληγή | καρδιά μου; | Πόρτα πού θα βρεις ανοιχτή | και ποιος διαβάτης θα σταθεί | γλυκό του λόγο να σου πει | καρδιά μου; | Πού πας χωρίς αγάπη | στη νύχτα, στη βροχή; | Το δρόμο θα τον χάσεις | καρδιά μου μοναχή. | Σαν χελιδόνι ορφανό | θα ψάχνεις ήλιο κι ουρανό | και θα σε διώχνει ο βοριάς | καρδιά μου. | Κι ούτ’ ένα χέρι θα βρεθεί | πονετικό να σε δεχτεί | ρόδο που θα ’χεις μαραθεί | καρδιά μου.

07. Η αγάπη σου με καίει Τραγούδι: Φίλιππος Νικολάου
Μουσική: C. Morgan | Στίχοι: Φίλιππος Νικολάου
Δες με για σένα πετάω, πετάω | Δες με για σένα γελάω, γελάω | κι όλα αυτά γιατί σ' αγαπάω, σ' αγαπάω | Η αγάπη σου σαν τον ήλιο με καίει, | σαν κρασί με μεθάει, | σαν αγέρας με πάει, | πόσα ακόμα μου λέει... | Κι όταν είσαι μακριά, | σαν παιδί σε ζητώ | Σ' αγαπώ, σ' αγαπώ | τι άλλο πια να σου πω | Δες πώς με λιώνει η λαχτάρα μου αυτή | Λες κι η καρδιά μου έχει πάντα γιορτή | κι όλα αυτά γιατί σ' αγαπάω, σ' αγαπάω

08. Η πρώτη αγάπη σου Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Η πρώτη αγάπη σου είμαι εγώ | εγώ σ' αγάπησα και σ' αγαπώ | Μαζί στα πρώτα βάσανα | στα πρώτα καρδιοχτύπια | οι δυο μας πρωτοζήσαμε | τα πρώτα μας ξενύχτια | Η πρώτη αγάπη σου είμαι εγώ | εγώ σ' αγάπησα και σ' αγαπώ | Ωραία ήταν η ζωή | και ο καιρός περνούσε | κι ο ένας περισσότερο | τον άλλον επονούσε | Και τ' αποτέλεσμα ήταν αυτό | να καταλήξουμε στο χωρισμό | Να καταλήξουμε στο χωρισμό | το αποτέλεσμα ήταν αυτό | Μα πώς μπορεί ο πόνος μου | να μην είναι μεγάλος | αφού εγώ σ' αγάπησα | σε χαίρεται ένας άλλος | Εγώ σ' αγάπησα και σ' αγαπώ | όμως δεν ήτανε το τυχερό | Όμως δεν ήτανε το τυχερό | εγώ σ' αγάπησα και σ' αγαπώ

09. Κόκκινα τριαντάφυλλα Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Χρήστος Κολοκοτρώνης | Στίχοι: Βασίλης Καραπατάκης

10. Εφτά τραγούδια θα σου πω Τραγούδι: Μαίρη Λίντα
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Μιχάλης Κακογιάννης
Βγήκανε τ' άστρα | κι οι κοπέλες με τ' άσπρα | κατεβαίνουν στην κάτω γειτονιά. | Τα παλληκάρια | παρατάνε τα ζάρια | κι ανταμώνουν στου δρόμου τη γωνιά. | Στου Παραδείσου τα μπουζούκια θα με πας, | κι αφού χορέψουμε και πάψει ο σαματάς | εφτά τραγούδια θα σου πω, για να διαλέξεις το σκοπό, | για να μου πεις, για να σου πω το "Σ' αγαπώ".

11. Τόση καρδιά, τόση αγάπη Τραγούδι: Φίλιππος Νικολάου
Μουσική: A. Abdelhati & M. Romane | Στίχοι: Φ. Νικολάου

12. Του αγοριού απέναντι Τραγούδι: Δούκισσα
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Του αγοριού απέναντι πείτε του πως πεθαίνω | για τα βαριά ματόκλαδα, ματόκλαδα | και τα βαριά τα χέρια | Πείτε του πως ξαγρύπνησα και με τον πόνο δείπνησα | γυρεύοντας τα μάτια του, τα μάτια του | και τα ζεστά, και τα ζεστά του χέρια | Του αγοριού απέναντι πείτε του πως το θέλω | να μου 'ρθει τα μεσάνυχτα, μεσάνυχτα | και δίπλα μου να πέσει | Και ως τα ξημερώματα να καίνε τα πατώματα | Μια θάλασσα τα χάδια του, τα χάδια του | κι εγώ φωτιά, κι εγώ φωτιά στη μέση

13. Αγριολούλουδο Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Μη με λυπάσαι διώξε με απόψε | σαν να 'μαι αγριολούλουδο | και τη ζωή μου κόψε | Εγώ γυμνός ξεκίνησα | εγώ πηγαίνω μόνος | Σπίτι μου είναι ο δρόμος | και τραγούδι μου ο πόνος | Διώξε με και μη λυπάσαι | τι θα γίνω μη φοβάσαι | κι αν χιονίζει και αν βρέχει | τ' αγριολούλουδο αντέχει | Μη με κρατήσεις μονάχα από συμπόνια | το κρύο το συνήθισα θ' αντέξω και τα χιόνια | Εγώ γυμνός ξεκίνησα | εγώ πηγαίνω μόνος | Σπίτι μου είναι ο δρόμος | και τραγούδι μου ο πόνος | Διώξε με και μη λυπάσαι | τι θα γίνω μη φοβάσαι | κι αν χιονίζει και αν βρέχει | τ' αγριολούλουδο αντέχει

14. Χαμένη πολιτεία Τραγούδι: Δούκισσα
Μουσική: Γ. Γεωργόπουλος | Στίχοι: Λάκης Τσώλης

15. Αγάπησα και μίσησα Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Πάνος Πετσάς | Στίχοι: Κώστας Κοφινιώτης
Πρωί και βράδυ στη ζωή | γυρνώ απελπισμένος | αγάπησα και μίσησα | και είμαι δυστυχισμένος. | Αγάπησα τα μάτια της | τα χείλη τα φιλιά της | μα μ' έκανε και μίσησα | την άπονη καρδιά της. | Τώρα δεν έχω πια καρδιά | για να ξαναγαπήσω | αγάπησα και μίσησα | δεν θέλω πια να ζήσω.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης