Τετάρτη, 2 Σεπτεμβρίου 2015

Οι γλεντζέδες σπάνε πιάτα
















Διάφοροι ερμηνευτές σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Πού να γυρνάς, πού να γυρνάς Τραγούδι: Κώστας Καρουσάκης
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Νίκος Γκούμας
Ξημέρωσε, ξημέρωσε | Κι ο ύπνος δε με παίρνει | Κι η σκέψη μου εσένανε | Κι απόψε πάλι φέρνει. | Πού να γυρνάς, πού να γυρνάς | Και πού τις ώρες σου περνάς | Πού να γυρνάς, πού να γυρνάς | Τη σκέψη μου την τυραννάς. | Προσπάθησα, προσπάθησα | Τα μάτια μου να κλείσω | Μα στάθηκε αδύνατο | Να μη σε φέρω πίσω. | Πού να γυρνάς, πού να γυρνάς | Και πού τις ώρες σου περνάς | Πού να γυρνάς, πού να γυρνάς | Τη σκέψη μου την τυραννάς.

02. Παίζουν τα μπαγλαμαδάκια Τραγούδι: Χρηστάκης
Μουσική: Γιάννης Γαβαλάς | Στίχοι: Γιώργος Ροβερτάκης
Παίζουν τα μπαγλαμαδάκια, | παίζουν τα μπαγλαμαδάκια, | καλέ παίζουν τα μπαγλαμαδάκια, | μάνα μου αχ! τι μεράκια, | μάνα μου αχ! τι μεράκια, | παίζουν τα μπαγλαμαδάκια. | Όταν ακούω μπαγλαμάδες, | όταν ακούω μπαγλαμάδες, | καλέ όταν ακούω μπαγλαμάδες, | έξω φτώχεια και νταλκάδες, | έξω φτώχεια και νταλκάδες, | όταν ακούω μπαγλαμάδες. | Μια σταλίτσα οργανάκι, | μια σταλίτσα οργανάκι, | καλέ μια σταλίτσα οργανάκι, | πως σε φέρνει σε μεράκι, | πως σε φέρνει σε μεράκι, | μια σταλίτσα οργανάκι.

03. Θέλω στα μπουζούκια Τραγούδι: Σοφία Διαμαντή
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Θέλω στα μπουζούκια απόψε να με πας | για δικό μου κέφι τα φράγκα να σκορπάς | κι όταν χορεύω παλαμάκια να χτυπάς | αν μ' αγαπάς, αν μ' αγαπάς | Είμαι σαν και σένα μποέμισσα κι εγώ | κι ότι κι αν μου κάνεις μπουζούκια νοσταλγώ | γιατί 'σαι μάγκας σε παντρεύτηκα κι εγώ | στ' ομολογώ, στ' ομολογώ | Κι όταν θα γυρνούμε στο σπίτι την αυγή | να με αγκαλιάσεις μ' αγάπη και στοργή | μες στα φιλιά σου ο καημός μου να πνιγεί | και όπου βγει, και όπου βγει

04. Όταν καπνίζει ο λουλάς Τραγούδι: Γιάννης Μπογδάνος
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Όταν καπνίζει ο λουλάς | εσύ δεν πρέπει να μιλάς. | Κοίταξε τριγύρω οι μάγκες | κάνουν όλοι, κάνουν τουμπεκί. | Άκου που παίζει ο μπαγλαμάς | και πάτα αργιλέ για μας. | Σα θα γίνουμε μαστούρια, | θα ‘μαστε πολύ προσεχτικοί. | Κανένα μάτι μη μας δει | και μας μπλοκάρουν δηλαδή. | Να μη βρούνε καμιάν αιτία | και μας πάνε όλους φυλακή.

05. Το καπηλειό Τραγούδι: Φραντζέσκα Καββαδία
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Η νύχτα είναι παγερή | και σιγοψιχαλίζει | κι απ’ την απέναντι γωνιά | το καπηλειό | το καπηλειό φωτίζει | Κι ένας απένταρος μπεκρής | έξω απ’ το ταβερνάκι | συλλογισμένος κάθεται | στο χαμηλό | στο χαμηλό πορτάκι | Θέλει να μπει κι αυτός εκεί | να αρχίσει και να πίνει | μα είναι φτωχό το καπηλειό | και βερεσέ | και βερεσέ δε δίνει

06. Το μονοπάτι Τραγούδι: Αλεξάνδρα
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Γιαννακόπουλος
Μες στη ζωή δρόμοι ανοίγονται σωρό | κι όποιον γουστάρεις τον τραβάς κι όπου σε βγάλει | μα είναι κι ένα μονοπάτι πονηρό | που πάει ντουγρού στην κατηφόρα τη μεγάλη | Το μονοπάτι σαν θα πάρεις μια βραδιά | τον ίσιο δρόμο μια για πάντα τον αφήνεις | κι ολημερίς θα κουρελιάζεις μια καρδιά | κι ένα κορμί μες τα κουρέλια της θα ντύνεις | Εκεί ξεχνάει κι ο Θεός για να σε δει | περνάς και φεύγεις και δεν κλαίει ανθρώπου μάτι | ένα σκουπίδι παραπάνω δηλαδή | μες στης ζωής το πονηρό το μονοπάτι

07. Είμαστε αλάνια Τραγούδι: Αλεξάνδρα
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Είμαστε αλάνια, | διαλεχτά παιδιά μέσα στην πιάτσα | και δεν την τρομάζουν οι φουρτούνες τη δική μας ράτσα | Τι τα θες, τι τα θες, πάντα έτσι είν' η ζωή | θα γελάς ή θα κλαις βράδυ και πρωί | Κάθε μας μεράκι γίνεται τραγούδι και το λέμε | και μες στα στραπάτσα μάθαμε ποτέ μας να μην κλαίμε | Τι τα θες, τι τα θες, πάντα έτσι είν' η ζωή | θα γελάς ή θα κλαις βράδυ και πρωί

08. Ξημερώνει και βραδιάζει Τραγούδι: Αλεξάνδρα
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Ξημερώνει και βραδιάζει | Πάντα στον ίδιο τον σκοπό | φέρτε μου να πιω | το ακριβότερο πιοτό | εγώ πληρώνω τα μάτια π' αγαπώ | Κι όταν βλέπεις ταβερνιάρη | Να σπάω να παραμιλώ | μη με κατακρίνεις | μη με παίρνεις για τρελό | εγώ πληρώνω τα μάτια π' αγαπώ | Η καρδιά μου συννεφιάζει | Τρέχουν τα δάκρυα βροχή | σίγουρα θα πάμε | μια και φτάσαμε ως εκεί | Εσύ στο χώμα κι εγώ στη φυλακή

09. Το πουλί Τραγούδι: Χρηστάκης
Μουσική: Ζακ Ιακωβίδης | Στίχοι: Μιχάλης Γαβριηλίδης
Δε θέλω μόνιμη αγκαλιά δε θέλω μόνιμα φιλιά | δεν θέλω έλεγχο τι κάνω και που πάω | τι ώρα γύρισα εχθές, με ποιες αλήτευα προχθές | τέτοια σκλαβιά δεν την μπορώ δεν τη βαστάω | Θα ζήσω ελεύθερο πουλί κι όχι κορόιδο στο κλουβί | για μια μονάχα θηλυκιά να κελαηδάω | θα χτίσω είκοσι φωλιές κι άμα γουστάρω αγκαλιές | από κανάρα σε κανάρα θα πετάω | Θέλει η ζωή μας αλλαγές και ας τσαντίζονται πολλές | δεν δίνω φράγκο κάθε μια τι θα μου σούρει | και το πουλί για να τραφεί πρέπει ν΄ αλλάζει τη τροφή | κι όχι σκέτο κανναβούρι-κανναβούρι | Θα ζήσω ελεύθερο πουλί κι όχι κορόιδο στο κλουβί | για μια μονάχα θηλυκιά να κελαηδάω | θα χτίσω είκοσι φωλιές κι άμα γουστάρω αγκαλιές | από κανάρα σε κανάρα θα πετάω

10. Η αχάριστη Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Δε ρώτησες τόσον καιρό για μένα | πώς πέρασα, τρελή, στην ξενιτιά | σ' αγάπησα, δυστύχησα για σένα | και σέρνομαι, κακούργα, μακριά | Τα βάσανά μου μ' έριξαν στα ξένα | και μ' έχουν της ζωής κατάδικο | αχάριστη, δεν πόνεσες για μένα | κι αυτό το βρίσκω να 'ναι άδικο | Μου είπανε πως ζεις ευτυχισμένη | θεότρελη, στα πλούτη κολυμπάς | μα μια κατάρα πάντα θα σε δέρνει | του προδομένου ο πόνος της καρδιάς

11. Αρχόντισσα Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Κουράστηκα για να σε αποκτήσω | αρχόντισσά μου μάγισσα τρελή | σαν θαλασσοδαρμένος μες στο κύμα | παρηγοριά ζητούσα ο δόλιος στη ζωή | Πόσες καρδούλες έχουν μαραζώσει | και ξέχασαν για πάντα τη ζωή | μπροστά στ' αρχοντικά σου τα στολίδια | σκλαβώθηκαν για σένα ξένοι και ρωμιοί | Αρχόντισσα τα μαγικά σου μάτια | τα ζήλεψα τα έκλαψα πολύ | φαντάστηκα, σκεφτόμουνα παλάτια | μα συ με γέμισες μαρτύριο στη ζωή

12. Πέφτεις σε λάθη Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Πέφτεις σε λάθη τι έχεις πάθει | και κάθε μέρα βρίζεις και γελάς | με πικραίνεις σαν ξένο με κοιτάς | και στο ρέμα με τραβάς | Δεν είσαι κείνη που 'χα γνωρίσει | κι ήτανε σφάλμα να σε παντρευτώ | με προδίνεις και πρέπει να σε βρει | τιμωρία σοβαρή | Έχεις αλλάξει και μ' έχεις κάψει | την προσβολή σου δε θα τη δεχτώ | δε σ' αντέχω κυρά μου δε βαστώ | και το δρόμο μου τραβώ

13. Ένας διαβάτης Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Σταύρος Τζουανάκος | Στίχοι: Κώστας Κοφινιώτης
Αυτό το βράδυ το σκοτεινό | είμαι μονάχος και σε ζητώ | πού να γυρίζεις πού να γλεντάς | με ποιόν τα πίνεις και με ξεχνάς. | Με πνίγει απόψε η ερημιά | και παίρνω σβάρνα τα καπηλειά | τρέχω στους δρόμους εδώ και 'κει | κανείς δεν ξέρει που να 'σαι εσύ. | Ένας διαβάτης είμαι και 'γώ | χωρίς να ξέρω για που τραβώ | χωρίς ελπίδα μες τη καρδιά | ψάχνω για να βρω παρηγοριά.

14. Σ’ ένα βράχο φαγωμένο Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Σ’ ένα βράχο φαγωμένο | από κύμα αγριωπό | ένα σούρουπο είχα κάτσει | λίγο να συλλογιστώ. | Κάθε βήμα στη ζωή μου | είναι πόνος και συμφορά, | θέλω ο δόλιος να πετάξω | μα δεν έχω τα φτερά. | Έτσι μ’ έχει καταντήσει | των ανθρώπων η οργή,  | στρώμα να ’χω τα χορτάρια | και προσκέφαλο τη γη.

15. Στρώσε μου να κοιμηθώ Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Πήρα τη στράτα κι έρχομαι | μες στη βροχή και βρέχομαι | στα σκαλοπάτια σου εγώ σφυρίζω | άνοιξε μέσα για να μπω | και στρώσε μου να κοιμηθώ | Να με στεγνώσεις με φιλιά | μες στη θερμή σου αγκαλιά | και μη μ' αφήσεις πια να ξαναφύγω | κοντά σου βάλε με να ζω | και στρώσε μου να κοιμηθώ | Κανένα μάτι μη μας δει | πέτα σαν πρώτα το κλειδί | και έχεις το λόγο μου | γλυκιά μου αγάπη | στιγμή δεν θα σ' απαρνηθώ | και στρώσε μου να κοιμηθώ

16. Ξεκινά μια ψαροπούλα Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Δημήτρης Γκόγκος | Στίχοι: Δημήτρης Γκόγκος
Ξεκινάει μια ψαροπούλα | απ' το γιαλό | απ' το γιαλό | Ξεκινά μια ψαροπούλα | απ' την Ύδρα τη μικρούλα | και πηγαίνει για σφουγγάρια | όλο γιαλό | όλο γιαλό | Έχει μέσα παλληκάρια | απ' το γιαλό | απ' το γιαλό | Έχει μέσα παλληκάρια | που βουτάνε για σφουγγάρια | γιούσες κι όμορφα κοράλλια | απ' το γιαλό | απ' το γιαλό | Έχει Συμιακούς Καλύμνιους | απ' το γιαλό | απ' το γιαλό | Έχει Υδραίους και Ποριώτες | Αιγινήτες και Σπετσιώτες | που 'ναι όλοι παλληκάρια | απ' το γιαλό | μες στο γιαλό | Γεια χαρά σας παλληκάρια | και στο καλό | και στο καλό | Γεια χαρά σας παλληκάρια | να μας φέρετε σφουγγάρια | γιούσες κι όμορφα κοράλλια | απ' το γιαλό | απ' το γιαλό

17. Καπετάν Αντρέα Ζέππο Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Γιάννης Παπαϊωάννου | Στίχοι: Γιάννης Παπαϊωάννου
Μια ψαροπούλα | είναι αραγμένη | μπρος στ' ακρογιάλι | το Ζέπο περιμένει | Καπετάν Αντρέα Ζέπο | χαίρομαι όταν σε βλέπω | χαίρομαι όταν σε βλέπω | Καπετάν Αντρέα Ζέπο | Όλοι καλάρουνε | μα δε πιάνουν ψάρια | καλάρ' ο Ζέπος | και πιάνει καλαμάρια | Έγια μόλα έγια λέσα | έχει ο σάκος ψάρια μέσα | έχει ο σάκος ψάρια μέσα | έγια μόλα έγια λέσα | Μέσ' απ' το τσούρμο του | βγαίνουν ιππότες | έξ' είν' απ' την Κούλουρη | κι έξ' Αϊβαλιώτες | Καπετάν Αντρέα Ζέπο | χαίρομαι όταν σε βλέπω | χαίρομαι όταν σε βλέπω | Καπετάν Αντρέα Ζέπο | Έγια μόλα έγια λέσα | έμπα στη βαρκούλα μέσα | έμπα στη βαρκούλα μέσα | έγια μόλα έγια λέσα

18. Βαγγελίτσα Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Γιάννης Παπαϊωάννου | Στίχοι: Γιάννης Παπαϊωάννου
Για πες μου τι σου έκανα | και πήγες μακριά μου Βαγγελίτσα μου | και πήγες μακριά μου μικρή κουκλίτσα μου | Το μόνο μου παράπονο | είναι που δε σε βλέπω Βαγγελίτσα μου | είναι που δε σε βλέπω μικρή κουκλίτσα μου | Και μοναχός μου απορώ | το νου μου πώς τον έχω Βαγγελίτσα μου | το νου μου πώς τον έχω μικρή κουκλίτσα μου | Κοίταξε να συμμορφωθείς | κοίτα να βάλεις γνώση Βαγγελίτσα μου | κοίτα να βάλεις γνώση μικρή κουκλίτσα μου

19. Να χαρείς τα μάτια σου καλέ Τραγούδι: Χρηστάκης
Μουσική: Στέλιος Ζαφειρίου | Στίχοι: Γιάννης Γαβαλάς
Έχω τόση ώρα στη γωνιά | μπρος το παραθύρι σου λιώνω για χατίρι σου καλέ | θα με φάει τ' αγιάζι η παγωνιά από την δική σου απονιά | Είναι το κρύο, είναι το κρύο, είναι το κρύο τσουχτερό | να το αντέξω δεν μπορώ | κι αν δε μ' ανοίξεις, κι αν δε μ' ανοίξεις να σε δω | θα με βρουν στην πόρτα σου νεκρό | Ξέρω έχεις μέσα σου καρδιά | κι άσε τα γινάτια σου να χαρείς τα μάτια σου καλέ | και μην με παιδεύεις άλλο πια, έλα πριν με φάει η παγωνιά | Είναι το κρύο, είναι το κρύο, είναι το κρύο τσουχτερό | να το αντέξω δεν μπορώ | κι αν δε μ' ανοίξεις, κι αν δε μ' ανοίξεις να σε δω | θα με βρουν στην πόρτα σου νεκρό

20. Το παλιόπαιδο Τραγούδι: Γιάννης Θυμάκης
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Γιάννης Λελάκης
Δε θέλω να ξανάρθεις πια | κρυφά από τη μαμά σου | για 'μένα το παλιόπαιδο | να βγαίνει τ' όνομά σου. | Σου πώλαγα αισθήματα | σε γέλαγα ένα χρόνο | μα είδα την αγάπη σου | και τώρα μετανιώνω. | Θα φύγω το παλιόπαιδο | να μη σε αντικρίζω | να σφίξεις, φως μου, την καρδιά | γιατί δεν σου αξίζω.

21. Στο κάτω, κάτω της γραφής Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Κώστας Σούκας | Στίχοι: Δημήτρης Βαρσαμίδης
Στο κάτω, κάτω της γραφής | δεν είμαι κι ο μοναδικός | που την αγάπη έχασε | και ζει στον κόσμο μοναχός | Καρδιά μου μη λυγίζεις πια | στο ύψος σου κρατήσου | έχεις ξανά δικαίωμα | να φτιάξεις τη ζωή σου | Στο κάτω, κάτω της γραφής | δεν είμαι κι ο μοναδικός | που την αγάπη έχασε | και ζει στον κόσμο μοναχός | Στο κάτω, κάτω της γραφής | εσύ ήσουν μια περαστική | που πέρασες και έφυγες | απ’ τη ζωή μου βιαστική | Καρδιά μου μη λυγίζεις πια | στο ύψος σου κρατήσου | έχεις ξανά δικαίωμα | να φτιάξεις τη ζωή σου | Στο κάτω, κάτω της γραφής | εσύ ήσουν μια περαστική | που πέρασες και έφυγες | απ’ τη ζωή μου βιαστική

22. Μην περιμένεις πια Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Μην περιμένεις πια να ξανασμίξουμε | και την αγάπη μας να ζωντανέψουμε. | Μην περιμένεις πια, όλα τελειώσανε | αφού τα χείλη σου, αχ, με προδώσανε. | Από τα φαρμάκια που μου `χεις δοσμένα | σκότωσες ό,τι είχα όμορφο για σένα, | κι απ’ τον έρωτά μας μοναχά η κρύα στάχτη | έχει μείνει τώρα μες στην καρδιά. | Μην περιμένεις πια, όλα τελειώσανε | αφού τα χείλη σου, αχ, με προδώσανε. | Μην περιμένεις πια νά `ρθω στο πλάι σου | και την ανάσα μου στο προσκεφάλι σου. | Μην περιμένεις πια, όλα σκορπίσανε | αφού τα χείλη σου άλλον φιλήσανε.

23. Λίγο, λίγο θα με συνηθίσεις Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Μ’ αφήνεις τώρα που έμαθα κοντά σου | και ζω μονάχα για τον έρωτά σου | κι είμαι κομμάτι από την καρδιά σου | όχι, όχι μη με παρατάς όχι, όχι κι ας μη μ’ αγαπάς | Μείνε μαζί μου και μη μ’ αγαπήσεις | μόνο τα χάδια σου να μου χαρίσεις | και λίγο, λίγο θα με συνηθίσεις | όχι, όχι μη με παρατάς όχι, όχι κι ας μη μ’ αγαπάς | Τι θα γίνω μες στη ζωή αν ξυπνήσω ένα πρωί | και κοιτάξω την αγκαλιά μου από μέσα να λείπεις εσύ | Μείνε μαζί μου και μη μ’ αγαπήσεις | μόνο τα χάδια σου να μου χαρίσεις | και λίγο, λίγο θα με συνηθίσεις | όχι, όχι μη με παρατάς όχι, όχι κι ας μη μ’ αγαπάς

24. Περιφρόνα με γλυκιά μου Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Γιώργος Σαμολαδάς
Σ’ αγαπώ σε πονώ όσο άλλος κανείς | Μα για αντάλλαγμα εσύ με περιφρονείς. | Περιφρόνα με γλυκιά μου, γέλα με τον έρωτά μου | στην καρδιά μου μίσος δεν κρατώ, | γέλα και μη με προσέχεις μα δικαίωμα δεν έχεις | να μου λες να μην σε αγαπώ. | Δώσε την καρδιά σου σ’ όποιον αγαπάς | κι άσε με εμένα, μην καρδιοχτυπάς. | Περιφρόνα με γλυκιά μου, γέλα με τον έρωτά μου | στην καρδιά μου μίσος δεν κρατώ, | γέλα και μη με προσέχεις μα δικαίωμα δεν έχεις | να μου λες να μην σε αγαπώ. | Δώσε την καρδιά σου σ’ όποιον αγαπάς | κι άσε με εμένα, μην καρδιοχτυπάς. | Περιφρόνα με γλυκιά μου, γέλα με τον έρωτά μου | στην καρδιά μου μίσος δεν κρατώ, | γέλα και μη με προσέχεις μα δικαίωμα δεν έχεις | να μου λες να μην σε αγαπώ.

25. Όποια και να 'σαι Τραγούδι: Μπάμπης Τσετσίνης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Γιώργος Σαμολαδάς
Όποια και να 'σαι, ό,τι και να 'σαι | κάνε μου απόψε συντροφιά. | Δεν σου ζητάω να μ' αγαπήσεις | λίγη ζητώ παρηγοριά. | Αν είν' η μοίρα μου σακατεμένη | δε φταίει ο κόσμος, ούτε κι εσύ. | Ό,τι αγαπάω εγώ πεθαίνει | και ξαναρχίζω απ' την αρχή. | Όσες γυναίκες έχω γνωρίσει | έφυγαν δίχως αφορμή | κι όμως δεν έχω καμιά μισήσει | στο ριζικό μου έχει γραφτεί. | Όποια και να 'σαι, ό,τι και να 'σαι | δυο λόγια πες μου τρυφερά, | λίγο η ψυχή μου να ξαλαφρώσει | κι αύριο πες μου γεια χαρά.

26. Δε θα ξαναγαπήσω Τραγούδι: Μπάμπης Τσετσίνης
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Το μερτικό μου απ' τη χαρά | μου το 'χουν πάρει άλλοι | γιατί είχα χέρια καθαρά | και μια καρδιά μεγάλη | Θεέ μου τη δεύτερη φορά | που θα 'ρθω για να ζήσω | όσο η καρδιά κι αν λαχταρά | δε θα ξαναγαπήσω | Σαν θαλασσόδαρτο σκαρί | σαν βράχος ρημαγμένος | ήρθα σαν ξένος στη ζωή | και ξαναφεύγω ξένος | Θεέ μου τη δεύτερη φορά | που θα 'ρθω για να ζήσω | όσο η καρδιά κι αν λαχταρά | δε θα ξαναγαπήσω

27. Βραδιάζει Τραγούδι: Μπάμπης Τσετσίνης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Βραδιάζει πάλι σήμερα βραδιάζει | κι έρχεται η ώρα η δικιά μου | Αυτή που σαν πουκάμισο ταιριάζει | με τη μελαγχολία στη καρδιά μου, βραδιάζει | Παιδί της νύχτας μια ζωή δε το αντέχω το πρωί | με τους κυρίους στα κασμίρια τους σφιγμένους | Εγώ τη νύχτα μόνο ζω μαζί με κείνους π' αγαπώ | με τους παράνομους και τους αδικημένους | Βραδιάζει πάλι σήμερα βραδιάζει | και τότε το τραγούδι σιγοπιάνω | Σαν μάνα το σκοτάδι μ' αγκαλιάζει | μια τέτοια ώρα θέλω να πεθάνω, βραδιάζει | Παιδί της νύχτας μια ζωή δε το αντέχω το πρωί | με τους κυρίους στα κασμίρια τους σφιγμένους | Εγώ τη νύχτα μόνο ζω μαζί με κείνους π' αγαπώ | με τους παράνομους και τους αδικημένους

28. Γλυκέ μου τύραννε Τραγούδι: Μπάμπης Τσετσίνης
Μουσική: Γιάννης Κυριαζής | Στίχοι: Γιάννης Γαβαλάς
Ας ήταν να ερχόσουν | να σ’ έβλεπα λιγάκι | ετούτη τη βραδιά | με σένανε, το ξέρεις, | έχω κρυφό μεράκι | και πόνο στην καρδιά. | Γλυκέ μου τύραννε | να μην ξημέρωνε | ετούτη τη βραδιά | να μην πονάω πια. | Ο πόνος της αγάπης | είναι μεγάλο ντέρτι | και καίει σαν φωτιά, | και μ’ έκαψε κι εμένα | που αγάπησα εσένα | βαθιά μες στην καρδιά. | Γλυκέ μου τύραννε | να μην ξημέρωνε | και όλη τη βραδιά | να σ’ έχω αγκαλιά.

29. Εσύ είσαι η αιτία που υποφέρω Τραγούδι: Κώστας Μακεδόνας
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Εσύ είσαι η αιτία που υποφέρω | Γιατί με άφησες το δυστυχή | Γιατί με κάνεις να πονώ να υποφέρω τόσο | Πρόσεξε γιατί μπορεί να παλαβώσω | Δεν αντέχω να σε βλέπω μ' άλλους να γυρνάς | Γιατί με κάνεις να πονώ να υποφέρω τόσο | Πρόσεξε γιατί μπορεί να παλαβώσω | Πάψε πλέον να με τυραννάς | Η μόνη μου λαχτάρα κι ευτυχία | Και τ' όνειρο μου φως μου είσαι εσύ | Σε αγαπώ πως να στο πω μωρό μου πίσω έλα | Μη με παρατάς και κάνω καμιά τρέλα | Στο 'χω πει χωρίς εσένανε να ζήσω δε μπορώ | Σε αγαπώ πως να στο πω μωρό μου πίσω έλα | Μη με παρατάς και κάνω καμιά τρέλα | Γύρισε ξανά σε συγχωρώ

30. Οι θαλασσινοί Τραγούδι: Κώστας Μακεδόνας
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Στέλιος Γεράνης
Σε περιμένω μην αργείς | κάτω στην παραλία | Της μαύρης μου παλιοζωής | να κλείσω τα βιβλία | Πάρε ναυτάκι, | ναυτάκι Συριανό | Λοστρόμο Πειραιώτη | Μηχανικό Μυτηλινιό, | τιμόνι Καλαματιανό | Και καπετάνιο Χιώτη | Πάρε και τον αυγερινό | δικό σου καμαρότο | και το φεγγάρι τ’ αργυρό | για τιμονιέρη πρώτο | Πάρε ναυτάκι, | ναυτάκι Συριανό | Λοστρόμο Πειραιώτη | Μηχανικό Μυτηλινιό, | τιμόνι Καλαματιανό | Και καπετάνιο Χιώτη | Κι εγώ θα φέρω Τηνιακό | μάστορα στα σκαλιά σου | για να σου κτίσει μια χρυσή | φωλιά μες τη φωλιά σου | Πάρε ναυτάκι, | ναυτάκι Συριανό | Λοστρόμο Πειραιώτη | Μηχανικό Μυτηλινιό, | τιμόνι Καλαματιανό | Και καπετάνιο Χιώτη

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης