Τρίτη, 1 Σεπτεμβρίου 2015

Τα απαγορευμένα ρεμπέτικα





















Ο πρώτος δίσκος

01. Ο Σταύρακας μες στον τεκέ Τραγούδι: Σταύρος Τζούρας & Νώντας Σούρας
Μουσική: Σπύρος Περιστέρης | Στίχοι: Μίνωας Μάτσας
Ωχ... | Ρε Στάυρακα αδελφάκι, είσαι μπιρ εντάξει; | Νταλκαδιασμένο μου 'σαι, γιατί ακούω διπλοπενιά στη τρίχα. | Γιατί ρε Νώντα σου χάλασε τη μάπα σου; | Τι λε ρε το γλύκι σου το κλούβιο, ρε η τρίχα μου αδερφάκι | στραβολαίμη είναι εντάξει, ακροάσου αργιλεδάκι... | Ξηγιέμαι μαυράκι της Πόλης. | Κάνε μόκο ρε και είσαι τέρτσος, το δικό μου ρε είναι από τη Προύσα, | ρε δεν έχεις μύτη δεν αντιλήβεσαι; Τράβα μία να οσφρανθούν τα τζιέρια σου. | Αδερφέ μου Σταύρακα λιγώθηκα, δεν το γυρίζεις στο ζεμπέκικο | να κάνουμε καμιά βολτίτσα, άντε μπράβο. | Τό 'χεις με το πρώτο αδερφάκι. | Ούχου, ντούκου, ντούκου, ντα... | Ρε βλάμη το 'φαγες το μπουζούκι το 'φαγες! | Μπράβο όμορφα πράματα... | Γεια σου Σταυράκο ποτέ να μην πεθάνεις. | Όχου έκανα κεφάλα, τα ντουμάνια μας πήρανε, βρε όπω, πώ, ω. | Άρπα τη...

02. Σούρα και μαστούρα Τραγούδι: Ανέστης Δελιάς
Μουσική: Ανέστης Δελιάς | Στίχοι: Ανέστης Δελιάς
Όταν μπουκάρω στον τεκέ, τον αργιλέ τσακώνω | Και με τα φυλλοκάρδια μου τραβώ, τον ξελιγώνω | Του ντεκετζή ξηγήθηκα να τον ξαναπατήσει | Κατά κακή μου σύμπτωση σώθηκε το χασίσι | Και ξεμπουκάρω απ' τον τεκέ, μες στην ταβέρνα πάω | Δύο ποτηρίες εφετινό κάθομαι κοπανάω | Σούρας, τρελός, αν έγινα, κι έφυγα απ' την ταβέρνα | Για το τσαρδί μου πάγαινα, είχα γίνει στην πένα

03. Ο μαστούρας Τραγούδι: Μάρκος Βαμβακάρης
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Σαν μαστουριάσω και γίνω | λειώμ' από τη μαστούρα, | ξεχν' όλα μου τα βάσανα | κι όλη μου τη σκοτούρα. | Με πίκρες και με βάσανα | με προίκισεν η φύση, | κι όλα περνούν και χάνονται | μόνο με το χασίσι. | Κι έτσι ησυχάζω και περνώ | κι ευφραίνω το κορμί μου | απ' τη μαστούρα την πολλή | που 'χω στη κεφαλή μου. | Εγώ μάγκας γεννήθηκα | και μάγκας θα πεθάνω, | και ας φυτρώσουν χασισιές | στον τάφο μ' από πάνω.

04. Δε μου λέτε Τραγούδι: Γιώργος Βιδάλης
Μουσική: Γιώργος Βιδάλης | Στίχοι: Γιώργος Βιδάλης
Δε μου λέτε, δε μου λέτε | το χασίσι που πουλιέται | Στους απάνω μαχαλάδες | το πουλάν οι ντερβισάδες | Στους απάνω μαχαλάδες | το πουλάν οι ντερβισάδες | Πού θα τα `βρω, που θα τα `βρω | ναργιλέ, σπαχάνι, μαύρο | Πού `χει τέσσερις το δράμι | Πού `χει τέσσερις το δράμι | κι ένα φράγκο το καλάμι | κι ένα φράγκο το καλάμι | Δε με μέλλει, δε με μέλει | αν ακρίβυνε το μέλι | Εγώ θέλω το χασίσι | Εγώ θέλω το χασίσι | να `μαι τύφλα στο μεθύσι | να `μαι τύφλα στο μεθύσι | Απ΄ την πόλη ένας μόρτης | ήρθε κοκαϊνοπότης | Και μας έφερε μαυράκι | Και μας έφερε μαυράκι | για να κάνουμε κεφάκι | για να κάνουμε κεφάκι

05. Φέρτε πρέζα να πρεζάρω Τραγούδι: Στέλιος Περπινιάδης
Μουσική: Πάνος Τούντας | Στίχοι: Πάνος Τούντας
Μη μ' αρωτάτε βλάμηδες | γιατί όλο συλλογιέμαι, | Καρα, γιαγκίνι μες στην καρδιά | έχω και τυραννιέμαι, | αχ! φέρτε πρέζα να πρεζάρω | και χασίσι να φουμάρω. | Μ' έχει λωλό το Ερηνάκι | με το μουσμουλί γοβάκι, | βρε του μιλάω δε μου ξηγιέται | σκάει απ' τα γέλια κι όλο κουνιέται, | φέρτε πρέζα να πρεζάρω | και χασίσι να φουμάρω. | Ο μερακλής ο άνθρωπος | πονεί μα δεν το λέγει | κι αν τραγουδά ρε ψεύτη ντουνιά | μέσα η καρδιά του κλαίει, | αχ! φέρτε πρέζα να πρεζάρω | και χασίσι να φουμάρω. | Μ' έχει λωλό το Ερηνάκι | με το μουσμουλί γοβάκι, | βρε του μιλάω δε μου ξηγιέται | σκάει απ' τα γέλια κι όλο κουνιέται, | φέρτε πρέζα να πρεζάρω | και χασίσι να φουμάρω.

06. Ο μπουφετζής Τραγούδι: Γιώργος Μπάτης
Μουσική: Γιώργος Μπάτης | Στίχοι: Γιώργος Μπάτης
Θέλω να γίνω μπουφετζής | σε τούρκικους τεκέδες | Να ‘ρχονται οι χανούμισσες | να πίνουν αργιλέδες | Πήγα κι εγώ κάποια βραδιά | και μπήκα στα μεράκια | Γνώρισα τρεις χανούμισσες | τρία σωστά κουκλάκια | Η μια κρατά τον αργιλέ, | κι η άλλη το τσιμπούκι | Κι η τρίτη η μικρότερη | τρελή στο μαστουρλούκι | Ανοίξτε τα παράθυρα | να φύγουν τα ντουμάνια | Για να φουμάρουμε κι εμείς | που είμαστε χαρμάνια

07. Ο τεκετζής Τραγούδι: Ζαχαρίας Κασιμάτης
Μουσική: Σπύρος Περιστέρης | Στίχοι: Σπύρος Περιστέρης
Είμαι φίνος μάγκας πρώτος τεκετζής | είμαι φίνος μάγκας πρώτος τεκετζής | είμαι και μαγγιώρος έξτρα μπαρμπουτζής | είμαι και μαγγιώρος έξτρα μπαρμπουτζής | Αργιλέ φουμάρω με τη γκόμενα | αργιλέ φουμάρω με τη γκόμενα | κι οποιανού χρωστούσα του τα 'πόμεινα | κι οποιανού χρωστούσα του τα 'πόμεινα | Όλοι με φωνάζουν μπαρμπουτζή καλό | όλοι με φωνάζουν μπαρμπουτζή καλό | γιατ' έχω κορόιδα και τους τα κολλώ | γιατ' έχω κορόιδα και τους τα κολλώ | Όταν είμαι σώτος με πολλά ψιλά | όταν είμαι σώτος με πολλά ψιλά | όλη η κοινωνία με τα με γλεντά | όλη η κοινωνία με τα με γλεντά | Κι όταν είμαι ντέρτζος παναίτσα μου | κι όταν είμαι ντέρτζος παναίτσα μου | βρίσκει τον μπελά της η μανίτσα μου | βρίσκει τον μπελά της η μανίτσα μου

08. Μόρτισσα χασικλού Τραγούδι: Μάρκος Βαμβακάρης
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Μόρτισσα που γεννήθηκες | μέσα, μέσ' τους τεκέδες, | με μάγκες δεν εφούμαρες | τριζάτους αργελέδες. | Πόσες φορές το τάλιρο | δεν κράτησες στο χέρι, | νταμίρα δεν μας έφερες | μέσ' στου Συγγρού τ' ασκέρι. | Μάγκες που μαστουριάσανε | απ' τα δικά σου χέρια, | και παρηγόρησες καρδιές | και βγάλαν τα σεκλέτια. | Το μάγκα τον μαστούριασες | τον κούπα και δερβίση, | νερό που εκουβάλησες | απ' του Κουλού τη βρύση.

09. Μες του Μάνθου τον τεκέ Τραγούδι: Ρόζα Εσκενάζυ
Μουσική: Κώστας Τζόβενος | Στίχοι: Κώστας Τζόβενος
Μέσα στου Μάνθου τον τεκέ πίνουν οι μάγκες άργιλε | αργιλέδες και τσιγάρο μαρουχάνα Προύσας μαύρο | Χαρμάνης είμαι απ΄ το πρωί και πά΄ για να φουμάρω | μέσα στου Μάνθου τον τεκέ θα πίνω φίνο μαύρο | Γεια σου Κατσαρέ με την κιθάρα | Οι μπάτσοι μας μπλοκάρανε βρε Μάνθο, μας τη σκάσανε | άντε μάγκες στη δουλειά σας μη χαλάτε την καρδιά σας | Δώσ΄ στους μπάτσους μ΄ αρχοντιά και άνοιξε το μπεζαχτά | παίξε τη διπλοπενιά σου να ευχαριστηθεί η καρδιά σου | Γεια σου βρε Μάνθο μου ντερβίση | ο τεκές σου δε θα σβήσει | γέμωσέ μας το λουλά σου | παίξε μας το μπαγλαμά σου

10. Σερέτης είμαι χασικλής Τραγούδι: Γιώργος Κάβουρας
Μουσική: Ιάκωβος Μοντανάρης | Στίχοι: Ιάκωβος Μοντανάρης
Σερέτης είμαι χασικλής, | κοτσάνι την περνάω | και σαν μου λάχει νταβατζής | στρωτή την αμολάω. | Μα σαν μου λάχει σταυρωτής | ευθύς την αμολάω, | την πάπια και την παλαβή | κάνω και δεν μιλάω. | Μαστούρης πάντα την περνώ | και με σερετηλίκι | τις γκόμενες τις εξηγώ | με το τσιγαριλίκι. | Μα σαν μου λάχει σταυρωτής | ευθύς την αμολάω, | την πάπια και την παλαβή | κάνω και δεν μιλάω. | Χαρμάνης ώρες δε βαστώ, | πάω για να φουμάρω | μες στου ντερβίση τον τεκέ | που τον πατάει η Μάρω. | Μα σαν μου λάχει σταυρωτής | ευθύς την αμολάω, | την πάπια και την παλαβή | κάνω και δεν μιλάω.

11. Η Μαρίκα η χασικλού Τραγούδι: Κώστας Ρούκουνας
Μουσική: Βαγγέλης Παπάζογλου | Στίχοι: Βαγγέλης Παπάζογλου
Για τα σένα, βρε Μαρίκα, | πάλι τον μπελά μου βρήκα, | γιατί αμολάς τα βράδυα | και γυρνάς μ’ όλα τ’ αλάνια. | Πας, Μαρίκα, στους τεκέδες | και φουμάρεις αργελέδες. | Αχ, κι όταν πας στο Γκαζοχώρι, | τους χορεύεις, καλέ μου, το Μποχώρι. | Αλανιάρα με τους μάγκες κάθε βράδυ ξενυχτάς, | κι όλο με μπαγλαμαδάκια, αχ, | και με μαύρο την περνάς. | Βάλε γνώση, βρε Μαρίκα, | αχ, κι εγώ δε ζητάω προίκα. | Θέλω ταίρι να σε κάνω | και μαζί σου, καλέ μου, ας πεθάνω. | Γεια σου, Ρούκουνα!

12. Στον τεκέ του Περδικάκη Τραγούδι: Ρίτα Αμπατζή
Μουσική: Κώστας Τζόβενος | Στίχοι: Κώστας Τζόβενος
Στον τεκέ του Περδικάκη | την μπουκάρισα βραδάκι, | λίγο για να μαστουρώσω | και τους μάγκες ν΄ ανταμώσω. | Πέντε κάθονται τριγύρω | και τον μάπα φέρνουν γύρω, | δώστε μου να την τραβήξω | το μυαλό μου να ζαλίσω. | Περδικάκη γέμισέ τον | και τον μάπα φούντωσέ τον, | να κεράσω εγώ τους μάγκες | να μην κάνουν ματσαράγκες. | Πιάσε και το μπαγλαμά σου | για ν΄ ακούσω την πενιά σου, | να μας παίξεις ζεϊμπεκάκι | να χορέψουμε λιγάκι. | Όχου Ρίτα μου!

13. Χτες το βράδυ στον τεκέ μας Τραγούδι: Στέλιος Περπινιάδης
Μουσική: Στέλιος Χρυσίνης | Στίχοι: Στέλιος Χρυσίνης
Χτες το βράδυ στον τεκέ μας | εχτές το βράδυ μες στον τεκέ μας | μπήκαν να σπάσουν τον ναργιλέ μας | ψάξαν μαύρο να μας πιάσουν | ψάξαν το μαύρο να μας πιάσουν | και τον ντεκέ να μας χαλάσουν | Πήρανε τους μπαγλαμάδες | μας πήραν όλους τους μπαγλαμάδες | θελαν να σπάσουν και τους λουλάδες | Γεια σου Στελλάκη ! | Τα τσιμπούκια αν πειραχτούνε |  τα τσιμπουκάκια αν πειραχτούνε | το αίμα αμέσως θα σας το πιούμε | Χτες το βράδυ στον τεκέ μας | εχτές το βράδυ μες στον τεκέ μας | μπήκαν να σπάσουν τον ναργιλέ μας | Πήρανε τους μπαγλαμάδες | μας πήραν όλους τους μπαγλαμάδες | θελαν να σπάσουν και τους λουλάδες | Γεια σου Μαργαρώνη με τις πενιές σου!

14. Γιατί φουμάρω κοκαΐνη Τραγούδι: Ρόζα Εσκενάζυ
Μουσική: Πάνος Τούντας | Στίχοι: Πάνος Τούντας
Πού 'ναι εκείνα μου τα κάλλη | πού 'ναι η τόση εμορφιά, | στην Αθήνα, δεν είχε, άλλη | τέτοια λεβεντιά | Ήμουν κούκλα, ναι στ' αλήθεια | με μεγάλη αρχοντιά! | δε σας λέγω παραμύθια, | τρέλανα ντουνιά! | Μα μ' έμπλεξε ένας μόρτης | Αχ, ένας μάγκας πρώτης | μου πήρε ό,τι είχα και μ' αφήνει | Μου πήρε την καρδιά μου, | τα νιάτα τα λεφτά μου, | κι απ' τον καημό φουμάρω κοκαΐνη | Μ' αγαπούσαν αφεντάδες | νέοι, γέροι και παιδιά | κι όλοι πρώτοι κουβαρντάδες | μεσ' στην αγορά | Αχ τι όμορφα περνούσα | με τραγούδια και κρασί, | κάθε μέρα εγλεντούσα! | τι ζωή χρυσή! | Και τώρα η καημένη | γυρίζω μαραμένη | γιατί ο σεβντάς του μάγκα δε μ' αφήνει, | με τρέλανε ο μόρτης | ο κοκαϊνοπότης | γι' αυτό κι εγώ φουμάρω κοκαΐνη

15. Ο Μανόλης ο χασικλής Τραγούδι: Ζαχαρίας Κασιμάτης
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Κώστας Μαρσέλος
Δεν το 'λπιζα Μανόλη κορόιδο να πιαστείς | και το λουλά να σπάσεις στη φυλακή να μπεις | Αν είσαι φίνος μάγκας πού 'ν' τα μπεγλέρια σου | αν είσαι και σερέτης πού 'ν' τα μαχαίρια σου | Εγώ είμαι φίνος μάγκας και φίνος χασικλής | κι όταν θα τη φουμάρω βρε να ξομολογηθείς | Έλα βρε Μανωλάκη να τα λιμάρουμε | να στρώσουμε κουβέρτα μωρέ να τους τα πάρουμε | Για σένα ρε Μανόλη τα ρούχα μου πουλώ | και παίρνω μπαγλαμάδες και παίζω και γλεντώ | Έλα βρε Μανωλάκη να παίξεις μπαγλαμά | να κάνουμε κεφάλι στον ψεύτικο ντουνιά

16. Στη φυλακή με βάλανε Τραγούδι: Μαρίκα Παπαγκίκα
Μουσική: Μη διαθέσιμο | Στίχοι: Μη διαθέσιμο
Στη φυλακή με βάλανε στο νούμερο το ένα | κι αδίκως με δικάσανε γιατί αγαπώ εσένα | Γιαφ γιουφ δε σε θέλω πια | δε σε θέλω μην περνάς | Τράβα μάγκα στη δουλειά σου | γιατί θα 'βρεις τον μπελά σου | με εκείνη με εκείνη που αγαπάς | Τράβα μάγκα στη δουλειά σου | γιατί θα 'βρεις τον μπελά σου | γιατί μου 'γινες μπελάς | Στη φυλακή με βάλανε στο νούμερο το πέντε | κι αδίκως με δικάσανε χρονάκια δεκαπέντε | Γιαφ γιουφ δε σε θέλω πια | δε σε θέλω μην περνάς | Τράβα μάγκα στη δουλειά σου | γιατί θα 'βρεις τον μπελά σου | με εκείνη, με εκείνη που αγαπάς | Τράβα μάγκα στη δουλειά σου | γιατί θα 'βρεις τον μπελά σου | γιατί μου 'γινες μπελάς | πορτοκαλιά εφύτεψα στην φυλακή σαν μπήκα | και πορτοκάλια έφαγα | κι ακόμα δεν εβγήκα | Γιαφ γιουφ δε σε θέλω πια | δε σε θέλω μην περνάς | Τράβα μάγκα στη δουλειά σου | γιατί θα 'βρεις τον μπελά σου | με εκείνη, με εκείνη που αγαπάς | Τράβα μάγκα στη δουλειά σου | γιατί θα 'βρεις τον μπελά σου | το ξύλο που θα φας | Κρασί χασίσι και σεβντάς με κάναν να χτικιάσω | 22 χρονών παιδί τα νιάτα μου να χάσω | Γιαφ γιουφ δε σε θέλω πια | δε σε θέλω μην περνάς | Τράβα μάγκα στη δουλειά σου | γιατί θα 'βρεις τον μπελά σου | με εκείνη, με εκείνη που αγαπάς | Τράβα μάγκα στη δουλειά σου | γιατί θα 'βρεις τον μπελά σου | το ξύλο που θα φας

17. Το μπαγλαμαδάκι σπάσε Τραγούδι: Αντώνης Νταλγκάς
Μουσική: Αντώνης Διαμαντίδης | Στίχοι: Αντώνης Διαμαντίδης
Το μπαγλαμαδάκι πάψε, μάγκα μερακλή | γιατί βάρεσαν στη ζούλα κάποιον χασικλή. | Ήτανε παιδί τζιμάνι, φίνος στο λουλά | και τον εζηλεύαν όλοι μες στη γειτονιά. | Πέντε μαχαιριές του δώσαν λέει για μια Σμυρνιά | δυο νταήδες Πειραιώτες μες στην Κοκκινιά | και τον κάνανε μαντάρα οι ντερβίσηδες | και στην πιάτσα βγήκαν τώρα άλλοι ασίκηδες. | Απ’ τις μαχαιριές θα γιάνει, βλάμηδες θα ρθεί | να σας εύρει, βρε νταήδες, και να ξηγηθεί | τότε, ρε, θα δείτε, μάπες, τι θα πει καρδιά | τίνος μάνα θε να κλάψει μες στην Κοκκινιά

18. Έμαθα πως είσαι μάγκας Τραγούδι: Ευάγγελος Σωφρονίου
Μουσική: Δήμητρα Σκαρβέλη | Στίχοι: Δήμητρα Σκαρβέλη
Έμαθα πως παίζεις ζάρια | πως είσαι χασικλής | είσαι μάγκας τσικ, λεβέντης | νυχτοπερπατητής | Τουρνέ και τούρνε | τουρνέ και νέ, | πες το βρε μάγκα | μου το ναι | Έμαθα πως παίζεις ζάρια | είσαι και μπελαλής | εξηγιέσαι στα παιχνίδια | είσαι και νταβατζής | Έλα βρε μάγκα | πες το "ναι" | και μη φοβάσαι | από `με

19. Μες στον τεκέ της Μαριγώς Τραγούδι: Τέτος Δημητριάδης
Μουσική: Σπύρος Περιστέρης | Στίχοι: Κώστας Μακρής
Μες στον τεκέ της Μαριγώς | μ' έπιασε ένας μυστικός | βρε κι απάνω στο μεράκι | βάζει χέρι στο μαυράκι | Τον λουλά μας τον εσπάει | και τη τίκα μας αρπάζει | τότε τράβηξα μαχαίρι | και τον βάρεσα στο χέρι | Έγινε μεγάλ' αντάρα | και όλα στο τεκέ μαντάρα | του κανα μια ματσαράγκα | και του τό στριψα του μάγκα

20. Όρκο στο λουλά σου κάνω Τραγούδι: Ρίτα Αμπατζή
Μουσική: Ιάκωβος Μοντανάρης | Στίχοι: Ιάκωβος Μοντανάρης
Για την απονιά σου Άννα | δερβισάκι θα γενώ | στις ταβέρνες θα γυρίζω | τον καημό μου να ξεχνώ | Βρε μπερμπάντη μου τσαχπίνη | ζούλα μου την κοπανάς | σαν τρακάρεις καμιάν άλλη | ίσια εσύ την αμολάς | Όρκο στο λουλά σου κάνω | άλληνε δεν αγαπώ | Άννα μου καλέ μου στο είπα | θέλεις να στο ξαναειπώ | [στις νεότερες εκτελέσεις: Όρκο στο κρασί σου κάνω] | Βρε μπερμπάντη με τουμπάρεις | και δική σου θα γίνω | με τους όρκους που μου κάνεις | αρχινώ να συμφωνώ | Κούκλα μου θα σε φωνάζω | ταίρι μου σαν θα γενείς | θα πονώ θ΄ αναστενάζω | Άννα μου όταν πονείς | Με κατάφερες δερβίση | να με κάνεις ταίρι σου | το λουλά να σου φουντώνω | να περνάς το ντέρτι σου

Ο δεύτερος δίσκος

01. Η δροσούλα Τραγούδι: Στράτος & Βασίλης Τσιτσάνης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Άνω, κάτω χτες τα κάνανε | στου Σιδέρη τον παλιό τεκέ. | Πρωί, πρωί με τη δροσούλα | πάνω στη γλυκιά μαστούρα | στήσανε καυγά δυο μάγκες | για να κάνουν ματσαράγκες. | Τεκετζή μου, βάστα να σου πω, | σου μιλάει ο μάγκας με καημό. | Το χασίσι κι αν φουμάρω, | εγώ κανέναν δεν πειράζω. | Είμαι μάγκας και αλάνης, | μπήκα στον τεκέ χαρμάνης. | Μπήκα μόνος μέσα στον τεκέ | να φουμάρω ένα ναργιλέ. | Να φουμάρω, να μπαφιάσω | και τις πίκρες να ξεχάσω. | Μες στην τόση μου σκοτούρα | βρίσκω γλέντι στη μαστούρα.

02. Μάγκας βγήκε για σεργιάνι Τραγούδι: Μάρκος & Βασίλης Τσιτσάνης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Μάγκας βγήκε για σεργιάνι | για να βρει κανά τεκέ | Είχε ο δόλιος να φουμάρει | μέρες αργιλέ | Μάγκας βγήκε για σεργιάνι | για κανά τεκέ | Μόνος κάθεται και λέει | καμιά τζούρα πού θα βρει | Να γεμίσει το κεφάλι | να μαστουρωθεί | Μόνος κάθεται και λέει | τζούρα που θα βρει | Δεν τα θέλει τα παλάτια, | όλα τα περιφρονεί | Μια μελαχρινή του φτάνει | φίνος να γενεί | Κι άλλη μια ξανθούλα θέλει | να την παντρευτεί | Είχε ο δόλιος να φουμάρει | μέρες αργιλέ | Μάγκας βγήκε για σεργιάνι | για κανα τεκέ

03. Καπνουλούδες Τραγούδι: Δημήτρης Γκόγκος
Μουσική: Δημήτρης Γκόγκος | Στίχοι: Δημήτρης Γκόγκος
Βρε καπνουλού μου έμορφη | σ' αρέσει το ντουμάνι | κι εμένανε με παρατάς | μεσ' στον τεκέ χαρμάνη. | Όταν σκολάσεις γίνεσαι | μια κούκλα πρώτη, φίνα | και την πουλεύεις πονηρά | στη Βούλα στη Ραφήνα. | Τους μάγκες πάντα προτιμάς | κι όλους τους παραλήδες | μα ζούλα πάντα κυνηγάς | τους έμορφους νταήδες. | Άλα | Και στο φινάλε πας γλεντάς | με μάγκες στους τεκέδες, | γιατί σ' αρέσει ο μπαγλαμάς, | μπουζούκια κι αργιλέδες.

04. Ηρωίνη και μαυράκι Τραγούδι: Στέλιος Περπινιάδης
Μουσική: Σωτήρης Γαβαλάς | Στίχοι: Σωτήρης Γαβαλάς
Να ξεφύγω δεν μπορούσα | Καθώς γύρναγα απ΄ την Προύσα | Με πρόδωσαν κάτι μπράβοι | Και με πιάσαν στο καράβι | Είχα ράψει στο σακάκι | Δυο σακούλες με μαυράκι | Και στα κούφια μου τακούνια | ηρωίνη ως τα μπούνια | Κλάψτε τώρα ντερβισάδες | δεν θ΄ ανάψουν οι λουλάδες | Θα γινότανε γιαγκίνι | με μαυράκι κι ηρωίνη | Ε ρε το `χω κάνει τάμα | Θα μισέψω γι άλλο πράμα | Γεια σου Προύσα παινεμένη | και στον κόσμο ξακουσμένη

05. Στου Ζαμπίκου τον τεκέ Τραγούδι: Ρίτα Αμπατζή
Μουσική: Κώστας Τζόβενος | Στίχοι: Κώστας Τζόβενος
Μες στου Ζαμπίκου τον τεκέ, βρ’ αμάν, αμάν, | θα πα’ να πιω ένα ναργελέ, | για να δω πώς τη φουμάρουν | και το μάπα καλέ μου πώς τον πιάνουν. | Να φουμάρω, να μπαφιάσω, | όρη και βουνά να πιάσω. | Μ’ αρέσει νά `μαι χασικλού, βρ’ αμάν, αμάν, | να πίνω στους τεκέδες | και να κολλάω τις φωτιές, αμάν, αμάν, | σ’ όλους τους αργελέδες. | Φούντωσέ τονε το μάπα | να φουμάρει καλέ μου η μαυρομάτα. | Μες στου Ζαμπίκου τον τεκέ, βρ’ αμάν, αμάν, | φουμάρει η Ρήνη αργελέ, | παίζουν οι μάγκες μπαγλαμάδες, | σπάει η Ρήνη, καλέ μου τους σεβντάδες. | Γεια σου Ειρήνη μερακλού, βρ’ αμάν, αμάν, | που μού’ γινες και χασικλού. | Οχ, να χαρώ, χασίκλες! Όπα, όπα, άντε.

06. Παραπονιούνται οι μάγκες μας Τραγούδι: Αντώνης Καλυβόπουλος
Μουσική: Γιάννης Εϊντζιρίδης | Στίχοι: Γιάννης Εϊντζιρίδης
Παραπονιούνται οι μάγκες µας | κι οι αριστοκράτες όλοι | που δεν τους φέρνουνε να πιουν | μαυράκι από την Πόλη. | Έλα βρε μάγκα µου να πιεις | από τον αργιλέ µας | που 'χουµε Πολίτικο | μαυράκι στον τεκέ µας. | Ν’ ακούσεις τον Γιοβάν Τσαούς | που παίζει το μπουζούκι | και µε τις όμορφες πενιές | ανάβει το τσιμπούκι. | Και χανουμάκια έμορφα | θα µας τόνε πατάνε | και τσίκα μαύρη έξυπνη | και τσίλιες να φυλάνε. | Γλυκιές πενιές θα ακούγανε | να χάσουν το μυαλό τους | πλούσιοι βιομήχανοι | να κάµουν τον Σταυρό τους | Και αυτοί θα διατάζανε | κάνε και µας τσιμπούκι | μάγκες να μαστουριάζουμε | να ακούσουμε μπουζούκι. | Και όλα τα ανφάν γκατέ | µες στον τεκέ θα κάτσουν | μπουζούκι για να ακούσουνε | και για να μαστουριάσουν. | Γι αυτό σε λίγο βρε παιδιά | σε τούτη εδώ τη φύση | όλος ο κόσμος κι αν χαθεί | θα βρίσκεται χασίσι.

07. Αλάνης μάνας γιός Τραγούδι: Κώστας Ρούκουνας
Μουσική: Πάνος Τούντας | Στίχοι: Μη διαθέσιμο
Ωπα ε, ρε να ζήσουν τ' αλάνια | Εγώ 'μ' αλάνης μάνας γιός, μάγκας σωστός στην τρίχα | και στον καθένα ζόρικο, αχ, κόβω με μιάς τον βήχα. | Ούζο και χασίσι θέλω και γλυκά φιλιά, | σαντουράκι να μου παίζει τα ντερτλίδικα | χτύπα το, ρε Τζοβενάκι | τσιφτετέλι να χορεύει η μανίτσα μου, | άιντε γεια σου ρε κουκλίτσα μου | Ωπα να ζήσουν οι μάγκες, | γεια σου ναυτάκι μου, γεια σου πασά μου | Και ο νταλγκάς στο διάβολο, της καθεμιάς ας πάει, | εγώ 'χω κούκλα όμορφη, που όλο με, με γλεντάει. | Ούζο και χασίσι θέλω και γλυκά φιλιά, | σαντουράκι να μου παίζει τα ντερτλίδικα, | τσιφτετέλι να χορεύει η μανίτσα μου, | άιντε γεια σου ρε κουκλίτσα μου.

08. Αν μ' αξιώσει ο Θεός Τραγούδι: Μάρκος Βαμβακάρης
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Αν μ' αξιώσει ο Θεός λεφτά και αποκτήσω | θα χτίσω ένα μέγαρο τους πλούσιους να ελκύσω | θα 'ρχόντουσαν πελάτες μου κορίτσια να 'χουν τρέλες | κι ο Βίλι Φριτς θα σκάρωνε αφράτους αργιλέδες | Η Γκρέτα Γκάρμπο μάγκα μου θ' ανάβει το τσιμπούκι | κι ο Ζακ Κιεπούρα στη γωνιά θα παίζει το μπουζούκι | ο Τζίμι Λόντος για νταής θα κάθεται στις τσίλιες | κι η Λίλιαν η Χάρβεϊ θα διώχνει τις μπασκίνες | Πρέπει να χτίσω ένα τζαμί για όλα τα δερβίσια | και με κουπέ πολιτικό να 'ρχονται τα κορίτσια

09. Είμαι πρεζάκιας Τραγούδι: Ρόζα Εσκενάζυ
Μουσική: Σώσος Ιωαννίδης | Στίχοι: Αιμίλιος Σαββίδης
Από το βράδυ ως το πρωί | με πρέζα στέκω στη ζωή | κι όλο τον κόσμο κατακτώ | την άσπρη σκόνη σαν ρουφώ. | Όλος ο κόσμος είναι θύμα μου | σαν έχω πρέζα και ρουφάω | κι οι πολιτσμάνοι όταν θα με δουν | μελάνι αμολάω. | Σαν μαστουρωθείς | γίνεσαι ευθύς | βασιλιάς, δικτάτορας, Θεός και κοσμοκράτορας. | Πρέζα όταν πιεις | βρε θα ευφρανθείς | κι όλα πια στον κόσμο ρόδινα θε να τα δεις. | Δική μου είναι η Ελλάς | και στην κατάντια της γελάς, | της λείπει το `να της ποδάρι | ρε και το παίξανε στο ζάρι. | Εγώ θα είμαι ρε δικτάτορας | κι ο κόσμος στάχτη αν θα γίνει | ο ένας θα μ΄ ανάβει τον λουλά | κι ο άλλος θα τον σβήνει.

10. Σα φουμάρω τσιγαριλίκι Τραγούδι: Στέλιος Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Παπάζογλου | Στίχοι: Βαγγέλης Παπάζογλου
Σα φουμάρω τσιγαριλίκι | μου περνά το ντερτιλίκι | που 'χω μέσα στην καρδιά μου | για το πούφι σου κυρά μου. | Το 'να σβήνω, τ' άλλο ανάβω | τη μαστούρα θέλω να 'βρω | να ξεχάσω τα μεράκια | που με πότισες φαρμάκια. | Γεια σου Στελλάκη. | Ο λουλάς κι οι μπαγλαμάδες | σε φορτώνουν τσαμπουκάδες | φούμερνε το τσιγαριλίκι | ν' αποκτήσεις ασικλίκι. | Γεια σου Μαργαρώνη μου.

11. Θα πεθάνω στους τεκέδες Τραγούδι: Τάκης Νικολάου
Μουσική: Μη διαθέσιμο | Στίχοι: Μη διαθέσιμο
Άιντε θα πεθάνω μέσ' τους καφενέδες | πίνοντας χασίσι απ' τους ναργιλέδες | μη θυμώνεις μάτια μου κι είμαι ζαλισμένος | μ' έκανες και το 'μαθα κι είμαι πια χαμένος | Όταν σε βλέπω κι έρχεσαι | κι εμένα να κοιτάζεις | ξέβρε το βρε μικρούλα μου | μέσ' την καρδιά με σφάζεις | Μαυροματού μαυροφρυδού μου | και καστανομαλλούσσα | όταν σε γέννα η μάνα σου | όλα τα δέντρα ανθούσαν

12. Μες του Συγγρού τη φυλακή Τραγούδι: Μαρίκα Παπαγκίκα
Μουσική: Μη διαθέσιμο | Στίχοι: Μη διαθέσιμο
Μες του Συγγρού τη φυλακή | σκότωσαν ένα χασικλή | τρεις μαχαιριές του δώσανε | στον τόπο τον ξαπλώσανε | Τράβα μαχαίρι δώσ’ μου | τρεις για το χατίρι της μικρής | τράβα μαχαίρι δώσ’ μου μια | και χτύπησε μες τη καρδιά | Τράβα το γιαταγάνι σου | το αίμα μου χαλάλι σου | κάλλια έχω δέκα μαχαιριές | άλλα τα λόγια που μου λες

13. Χτες το βράδυ στο σκοτάδι Τραγούδι: Μάρκος Βαμβακάρης
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Χτες το βράδυ στο σκοτάδι | Μου τη στήσανε δυο μαύροι | Έρευνα για να μου κάνουν | Και το μαύρο να μου πάρουν | Και το μαύρο να μου πάρουν | Έρευνα για να μου κάνουν | Τούτ’ οι μπάτσοι που’ ρθαν τώρα | Τι γυρεύουν τέτοια ώρα | Μπλόκο ήρθαν να μου κάνουν | Και τον ναργιλέ να πάρουν | Και τον ναργιλέ να πάρουν | Μπλόκο ήρθαν να μου κάνουν | Μα τους έκανα μια ζούλα | Που τους έπιασε τρεμούλα | Είχα κρύψει στο σακάκι | Δυο σακούλες με μαυράκι | Δυο σακούλες με μαυράκι | Είχα κρύψει στο σακάκι | Μπάτσοι και χωροφυλάκοι | Μας ξυρίσαν το μουστάκι | Ρε μάγκες πιάστε τα γιοφύρια | Να μην έχουμε τα ίδια | Να μην έχουμε τα ίδια | Μάγκες πιάστε τα γιοφύρια

14. Όταν καπνίζει ο λουλάς Τραγούδι: Ιωάννα Γεωργακοπούλου
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Όταν καπνίζει ο λουλάς | εσύ δεν πρέπει να μιλάς. | Κοίταξε τριγύρω οι μάγκες | κάνουν όλοι, κάνουν τουμπεκί. | Άκου που παίζει ο μπαγλαμάς | και πάτα αργιλέ για μας. | Σα θα γίνουμε μαστούρια, | θα ‘μαστε πολύ προσεχτικοί. | Κανένα μάτι μη μας δει | και μας μπλοκάρουν δηλαδή. | Να μη βρούνε καμιάν αιτία | και μας πάνε όλους φυλακή.

15. Ο πόνος του πρεζάκια Τραγούδι: Ανέστης Δελιάς
Μουσική: Ανέστης Δελιάς | Στίχοι: Ανέστης Δελιάς
Απ' τον καιρό που άρχισα την πρέζα να φουμάρω, | ο κόσμος μ' απαρνήθηκε δεν ξέρω τι να κάνω, | ο κόσμος μ' απαρνήθηκε δεν ξέρω τι να κάνω, | απ' τον καιρό που άρχισα την πρέζα να φουμάρω. | Όπου σταθώ κι όπου βρεθώ ο κόσμος με πειράζει | και η ψυχή μου δεν κρατά πρεζά να με φωνάζει | και η ψυχή μου δεν κρατά πρεζά να με φωνάζει, | όπου σταθώ κι όπου βρεθώ ο κόσμος με πειράζει. | Απ' τη μυτιά που τράβαγα άρχισα και βελόνι | και το κορμί μου άρχισε σιγά, σιγά να λειώνει | και το κορμί μου άρχισε σιγά, σιγά να λειώνει, | απ' τη μυτιά που τράβαγα άρχισα και βελόνι. | Τίποτα δε μ' απόμεινε στο κόσμο για να κάνω, | αφού η πρέζα μ' έκανε στους δρόμους ν' αποθάνω, | αφού η πρέζα μ' έκανε στους δρόμους ν' αποθάνω, | τίποτα δε μ' απόμεινε στο κόσμο για να κάνω.

16. Στους απάνω μαχαλάδες Τραγούδι: Λεοπόλδος Γαδ
Μουσική: Παραδοσιακό | Στίχοι: Παραδοσιακό
Όπα άντε ω, ω, ω άντε έλα μάγκες! | Στους απάνω μαχαλάδες  | πιάσανε δυο ντερβισάδες | Ω, ω.. όπα άντε μάνα όπα! | Είχανε ναργιλεδάκι και φουμάρανε μαυράκι | παίζαν και μπαγλαμαδάκι για να σπάσουνε μεράκι | Ω, ω, ω ...άντε, άντε μωρέ ας μη φέξει όπα! | Γύρω, γύρω μπαγλαμάδες | και στη μέση ντερβισάδες | Γεια σου ντερβίση μου γεια σου! | Και φουμάρουν χασισάκι για να σπάσουνε μεράκι | παίζουν τα μπαγλαμαδάκια και χορεύουν ντερβισάκια | Ω, ω, ω όπα άντε, άντε ντε! | Ο Λουλάς και το καλάμι | μ΄ έφεραν σ΄ αυτό το χάλι | Να χαρώ το λουλά σου ντερβίση μου! | Ο λουλάς και το νεφέσι μ΄ έφεραν σ΄ αυτή τη θέση | ο λουλάς και το χασίσι μ΄ έφεραν σ΄ αυτή τη κρίση | Ω, ω, ω όπα άντε!

17. Τα μαστούρια Τραγούδι: Μαρίκα Φραντζεσκοπούλου
Μουσική: Ιάκωβος Μοντανάρης | Στίχοι: Ιάκωβος Μοντανάρης
Μάγκες στην τρίχα έξι εφτά | κρατούν καλάμι και λουλά, | στείλαν κανάτι για να βρουν | να τον γιομίσουν να την πιουν. | Τρεις τζούρες πήραν, πλύνανε | και το λουλά πατήσανε | και τον γιομίσανε δοντιές | και καμιά δεκαριά φορές. | Πίνουνε, μαστουριάζουνε | και τον νταλγκά τους βγάζουνε, | παίζουν το μπουζουκάκι τους | κι έρχεται το μεράκι τους.

18. Όταν πλύνω τουμπεκάκι Τραγούδι: Μάρκος Βαμβακάρης
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Όταν πλύνω τουμπεκάκι, (βρε), | θα φουμάρω τσιμπουκάκι. | Τότες πιάνω το μπουζούκι, (βρε), | σπάν' οι μάγκες μαστουρλούκι. | Και θα κάτσω στη γωνία, (βρε), | με λαχτάρα και μανία. | Κι όσοι κι αν γινούνε πίνω, | μήτε τζούρα δεν αφήνω. | Μόλις έρθω στο ντουζένι, | κι άλλος αργιλές θα γένει. | Δεν τον κάνεις να τον πιούμε, (βρε), | ίσως και μαστουρωθούμε.

19. Ένας μάγκας στον τεκέ μου Τραγούδι: Ρόζα Εσκενάζυ
Μουσική: Κώστας Τζόβενος | Στίχοι: Κώστας Τζόβενος
Ένας μάγκας στον τεκέ μου τσάκισε τον άργιλε μου | πέταξε και το καλάμι και με άφησε χαρμάνη | Έσπασε τον μπαγλαμά μου που τον είχα συντροφιά μου | μου περνούσαν οι καημοί μου και οι αναστεναγμοί μου | Μάγκα θα σε ξεφτιλίσω και το αίμα σου θα χύσω | με αυτό που μου ‘χεις κάνει και με άφησες χαρμάνη | Άρπα Νώντα το μαχαίρι δώσε μου το ρε στο χέρι | για τον μάγκα θα τσακίσω και εδώ θα ξεψυχήσω

20. Ζούλα σε μία βάρκα μπήκα Τραγούδι: Στράτος Παγιουμτζής
Μουσική: Γιώργος Μπάτης | Στίχοι: Γιώργος Μπάτης
Ζούλα σε μία βάρκα μπήκα | Και στη σπηλιά του Δράκου βγήκα | Βλέπω τρεις μαστουρωμένοι | Και στην άμμο ξαπλωμένοι | Ήταν ο Μπάτης κι ο Αρτέμης | Και ο Στράτος ο Τεμπέλης | βρε συ Στράτο, βρε συ Στράτο | Φιάξε ναργιλέ αφράτο | Να φουμάρει το Μπατάκι | Πού 'ναι χρόνια ντερβισάκι | Να φουμάρει κι ο Αρτέμης | Όπου πάει και μας φέρνει | Μας στέλνει μαύρο απ' την Πόλη | Και μαστούρια είμαστε όλοι | Τουμπεκί απ' την Περσία | Πίνει ο μάγκας με ησυχία

Ο τρίτος δίσκος

01. Το μπαγλαμαδάκι Τραγούδι: Στέλιος Κηρομύτης
Μουσική: Κώστας Καπλάνης | Στίχοι: Στράτος Παγιουμτζής
Παίζει το μπαγλαμαδάκι παίζει το μπαγλαμαδάκι | παίζει το μπαγλαμαδάκι και χορεύω ζειμπεκάκι | Οι πενιές του με ζαλίζουν οι πενιές του με ζαλίζουν | οι πενιές του με ζαλίζουν μιαν αγάπη μου θυμίζουν | Παίζει το μπαγλαμαδάκι παίζει το μπαγλαμαδάκι | παίζει το μπαγλαμαδάκι της καρδιάς μου το μεράκι | Φέρτε μου το λουλαδάκι για να πιω ένα τσιμπουκάκι | για να πιω ένα τσιμπουκάκι φέρτε μου το λουλαδάκι | Μια και βρέθηκα μαζί σας θα φουμάρω στο τσαρδί σας | θα φουμάρω στο τσαρδί σας μια και βρέθηκα μαζί σας | Κι όταν γίνουμε μαστούρια θα σας πω και δυο τραγούδια | θα σας πω και δυο τραγούδια όταν γίνουμε μαστούρια

02. Φέρτε πρέζα να πρεζάρω Τραγούδι: Ρίτα Αμπατζή
Μουσική: Πάνος Τούντας | Στίχοι: Πάνος Τούντας
Μη με ρωτάτε βλάμηδες | γιατί είμαι λυπημένη, | καρα, γιαγκίνι μες στην καρδιά | έχω και με μαραίνει, | αχ! φέρτε πρέζα να πρεζάρω | και χασίσι να φουμάρω. | Γιατί αγαπώ έν' αλανιάρη | με το μουσμουλί ζωνάρι, | ρε του ξηγιέμαι δεν μου μιλάει | πονώ αν με βλέπει κι όλο γελάει, | φέρτε πρέζα να πρεζάρω | και χασίσι να φουμάρω. | Η μερακλού η μόρτισσα | πονεί μα δεν το λέγει | κι αν τραγουδά ρε ψεύτη ντουνιά | μέσα η καρδιά της κλαίγει, | αχ! φέρτε πρέζα να πρεζάρω | και χασίσι να φουμάρω. | Γιατί αγαπώ έν' αλανιάρη | με το μουσμουλί ζωνάρι, | ρε του ξηγιέμαι δεν μου μιλάει | πονώ αν με βλέπει κι όλο γελάει, | φέρτε πρέζα να πρεζάρω | και χασίσι να φουμάρω.

03. Θέλω μαστούρης να γίνω Τραγούδι: Μάρκος Βαμβακάρης
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Θέλω μαστούρης να γινώ | να 'ρθω να 'μαι μαζί σου, | γιατί εσένα αγαπώ αμάν, αμάν | κι όχι την αδερφή σου. | Μπαγάσηδες τα αδέρφια σου, | για μένα δεν τους νοιάζει, | με κλείσανε στη φυλακή αμάν, αμάν | κι έχω γι' αυτούς μαράζι. | Τη στρίγκλα τη μανούλα σου | που όταν με δει με βρίζει, | της εύχομαι στα γηρατειά αμάν, αμάν, | σαν σκύλα να γαβγίζει.

04. Κουβέντα με το Χάρο Τραγούδι: Κώστας Ρούκουνας
Μουσική: Πάνος Τούντας | Στίχοι: Πάνος Τούντας
Το Χάρο τον αντάμωσαν | Πεντ’ έξι χασικλήδες | να τον ρωτήσουν πώς περνούν | στον Άδη οι μερακλήδες. | Πες μας, βρε χάρε, να χαρείς | το μαύρο σου σκοτάδι: | Έχουν χασίσι, έχουν λουλά | οι βλάμηδες στον Άδη; | Πες μας αν έχουν μπαγλαμά | μπουζούκια και γλεντάνε. | Έχουν τεκέδες, έχουν τσαρδί | που παν' και την τραβάνε; | Πες μας αν έχουν γκόμενες | μανίτσες και γουστάρουν | τον ναργιλέ να κάνουνε | ντουζένι να φουμάρουν. | Πες μας, βρε χάρε, να χαρείς: | Τι κάνουνε τ' αλάνια, | βρίσκουν νταμίρα, έχουν λουλά | για κάθουνται χαρμάνια; | Πάρε δυο δράμια Προυσαλιό | και πέντε μυρωδάτο | και δώσε να φουμάρουνε | τ' αδέλφια μας κει κάτω. | Κι όσοι μαχαιρώθηκανε | και πήγανε στον Άδη, | για πες μας, γιατρευτήκανε | ή λιώσαν στο σκοτάδι; | Κι όσοι από καρασεβντά | τρελάθηκαν και πάνε, | πες μας, τους πέρασε ο νταλγκάς | ή ακόμα αγαπάνε; | Πες μας τι κάνουν οι φτωχοί, | πρεζάκηδες κι εκείνοι; | Πάρε να δώσεις και σ' αυτούς | λιγάκι κοκαΐνη.

05. Αργιλέ μου γιατί σβήνεις Τραγούδι: Γεωργία Μηττάκη
Μουσική: Στέλιος Χρυσίνης | Στίχοι: Στέλιος Χρυσίνης
Αργιλέ μου γιατί σβήνεις | και όλο τις φωτιές μου ρίχνεις | Μήπως δεν τον φχαριστούσα | κείνονε που αγαπούσα | Αργιλέ μου πες τι φταίω | που φουμάρω και όλο κλαίγω | Αχ περήφανε λουλά μου | γιάτρεψέ μου την καρδιά μου | Πες και εσύ βρε μπαγλαμά μου | που ακούς τα βάσανά μου | Μίλα μου και εσύ μπουζούκι | ως που νά ρθει το τσιμπούκι

06. Μάγκες πιάστε τα βουνά Τραγούδι: Στράτος Παγιουμτζής
Μουσική: Ανέστης Δελιάς | Στίχοι: Ανέστης Δελιάς
Μπράβο σας κύριε πρόεδρε, καλά τα καταφέρνεις, | με τις σαράντα πέντε σου, Ανάσταση, στην Αίγινα με στέλνεις, | με τις σαράντα πέντε σου, στον Ωρωπό με στέλνεις, | Μάγκες πιάστε τα βουνά και θυμηθείτε τα παλιά, | γιαρές δε γίνεται παιδιά, βρ' αμάν, αμάν, παμ' να το πιούμε στη σπηλιά, | παμ' να το πιούμε στη σπηλιά, γιαρές δε γίνεται παιδιά. | Γιατί μεσ' στη πολιτεία, φυλακή και εξουρία, | φυλακή και εξουρία, με πρόστυχ' χασισοποτεία, | με πρόστυχ' χασισοποτεία, φυλακή και εξουρία.

07. Πέντε μάγκες στον Περαία Τραγούδι: Αντώνης Καλυβόπουλος
Μουσική: Γιάννης Εϊντζιρίδης | Στίχοι: Γιάννης Εϊντζιρίδης
Πέντε μάγκες στον Περαία | πέρναγαν απ' τον τεκέ | ένας είπε απ' την παρέα | πα να πιούμε ένα αργιλέ | Μπήκαν μέσα να φουμάρουν | φώναξαν τον τεκετζή | φτιάξε ένα αργιλέ αφράτο | με Περσίας τουμπεκί | Γεια σου Αντωνάκη μου λεβέντη! | Δύο τάλαρα τον δίνεις | τρία θα πληρώσουμε | αν η γκλάβα μας γεμίσει | θα σε προτιμήσουμε | Φούμαραν και ήταν τζούρα | φώναξαν τον τεκετζή | δεν κατάλαβαν μαστούρα | ήταν σκέτο τουμπεκί | Γεια σου Γιοβάν Τσαούς ! | Εσύ νόμιζες πως έχεις | τίποτα κορτάκηδες | ούτε πιτσιρίκια έχεις | μήτε και πρεζάκηδες | Πάμε 'κει στου Κουνελάκη | έχω ζούλα ναργιλέ | πάμε μάγκες να τον πιούμε | να μην πάμε στον τεκέ | Εσύ νόμιζες πως έχεις | τίποτα κορτάκηδες | ούτε πιτσιρίκια έχεις | μήτε και πρεζάκηδες | Αν θα κλείσουν τους τεκέδες | Περαιά Κρεμυδαρού | τότε πια θα κουβαλάω | στην σπηλιά την κουρελού | Ό, ο, όπα!

08. Ο μάγκας του Βοτανικού Τραγούδι: Ζαχαρίας Κασιμάτης
Μουσική: Παραδοσιακό | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Ένας μάγκας στο Βοτανικό | πι και φι ξηγιέται στο λεπτό | στα μπουζούκια και στα καμπαρέ | και μες το ρεμπέτικο χαρέ | Μισές τραβάει, ποτήρια σπάει | σκίζεται για μια μελαχρινή | μες τη σούρα του ζητάει | και καμιά ξανθή | Είναι ζόρικος και μπελαλής | στο Βοτανικό ο πιο νταής | κι όπως τον ετρέμουν οι μάγκες | κάνει στα σπαθάτα τις δουλειές | Μισές τραβάει, ποτήρια σπάει | σκίζεται για μια μελαχρινή | μες τη σούρα του ζητάει | και καμιά ξανθή

09. Κάν' τονε Σταύρο, κάν' τονε Τραγούδι: Μάρκος Βαμβακάρης
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Κάν' τονε, Σταύρο, κάν' τονε | βάλ' του φωτιά και κάφ' τονε. | Δώσε του Γιώργου του τρελού | του μάστορα του ξυλουργού | Τράβα βρε Γιάννη αραμπατζή, | πού 'σαι μαγκιόρος τεκετζής. | Δώσε του Νικολάκη μας | να βγάλει το μεράκι μας. | Τζούρα δώσε του Μπάτη μας, | του μόρτη, του μπερμπάντη μας

10. Πάντα με γλυκό χασίσι Τραγούδι: Δημήτρης Γκόγκος
Μουσική: Δημήτρης Γκόγκος | Στίχοι: Δημήτρης Γκόγκος
Πάντα με γλυκό χασίσι | πώς μ' αρέσει να μεθώ | και με έμορφες τσαχπίνες | τη ζωή μου πάντα να περνώ. | Απ' τα χείλη τους να παίρνω | μάγκικα γλυκά φιλιά | και το χάραμα να στρίβω | για ρεμπέτικη φωλιά. | Κι αν μου λάχει να μεθύσω | στη ρεμπέτικη φωλιά, | μάγκικα θα ξεψυχήσω | μ' όμορφη γλυκιά πενιά.

11. Όρκο στο λουλά σου κάνω Τραγούδι: Στέλιος Περπινιάδης & Άννα Παγανά
Μουσική: Ιάκωβος Μοντανάρης | Στίχοι: Ιάκωβος Μοντανάρης
Για την απονιά σου Άννα | δερβισάκι θα γενώ | στις ταβέρνες θα γυρίζω | τον καημό μου να ξεχνώ | Βρε μπερμπάντη μου τσαχπίνη | ζούλα μου την κοπανάς | σαν τρακάρεις καμιάν άλλη | ίσια εσύ την αμολάς | Όρκο στο λουλά σου κάνω | άλληνε δεν αγαπώ | Άννα μου καλέ μου στο είπα | θέλεις να στο ξαναειπώ | [στις νεότερες εκτελέσεις: Όρκο στο κρασί σου κάνω] | Βρε μπερμπάντη με τουμπάρεις | και δική σου θα γίνω | με τους όρκους που μου κάνεις | αρχινώ να συμφωνώ | Κούκλα μου θα σε φωνάζω | ταίρι μου σαν θα γενείς | θα πονώ θ΄ αναστενάζω | Άννα μου όταν πονείς | Με κατάφερες δερβίση | να με κάνεις ταίρι σου | το λουλά να σου φουντώνω | να περνάς το ντέρτι σου

12. Γεντί κουλέ Τραγούδι: Γιώργος Παπασιδέρης
Μουσική: Σώσος Ιωαννίδης | Στίχοι: Αιμίλιος Σαββίδης
Πέρα στο Γεντί Κουλέ τα κάστρα γκρεμούν | στον πόνο τους πνιγμένοι μέρα νύχτα τραγουδούν | δερβισάδες κι οι καρδιές βαρυγκωμούν | πέρα κει στις φυλακές κλεισμένος κι εγώ | για σένα καρδιοκλέφτρα τον σεβντά μου τραγουδώ | με λουλάδες μαστουρώνω και μεθώ | Για σένα ισοβίτης στο Γεντί Κουλέ θρηνώ | αμάν άμαν τον σεβντά μου τραγουδώ | Πέρα στο Γεντί Κουλέ ακούς μια φωνή | και παίζει το μπουζούκι με καημό να τραγουδεί | στο σκοτάδι μια αγάπη να θρηνεί | μέσα εδώ στις φυλακές ημέρες περνώ | με στεναγμό και πόνο τον σεβντά μου τραγουδώ | και ματώνω μαστουρώνω και μεθώ | Για σένα ισοβίτης στο Γεντί Κουλέ θρηνώ | αμάν άμαν τον σεβντά μου τραγουδώ | Γεια σου Παπασιδέρη μου γεια σου!

13. Σ' έναν τεκέ σκαρώσανε Τραγούδι: Γεωργία Μηττάκη
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Δημήτρης Περδικόπουλος
Σ' έναν τεκέ μπουκάρανε | τρεις μάγκες φιλαράκια | το ναργιλέ σκαρώσανε | με προυσιανό μαυράκι | Φίνο τεκέ σκαρώσανε | που δούλευε ρολόι | και πήγαινε και φούμερνε | όλο το σκυλολόι | Και η Γεωργία η τρανή | με κέφι και μεράκι | σαμπαχαδάκι έλεγε | με φίνο μπουζουκάκι | Αμάν, αμάν, μεντέτ αμάν | αμάν, αμάν, αμάν | γεια σου, Γεωργία μερακλού | Κι αφού την πίναν έξυπνα | οι μάγκες οι λεβέντες | τον ντεκετζή εδιάταξαν | τις λουλαδιές ντουμπλέδες

14. Ώρες με θρέφει ο λουλάς Τραγούδι: Μάρκος Βαμβακάρης
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Ώρες με θρέφει ο λουλάς, ώρες αδυνατάω, | ώρες με ρίχνει σε νταλκά κι ανθρώπου δε μιλάω. | Γυρίζει ο νους μου εδώ κι εκεί | κι όλος ο λογισμός μου | κι αισθάνομαι πώς μια στιγμή | θα ‘ρθει ο θάνατός μου. | Δεν θα μπορέσω ούτε στιγμής | ποτές να τα ξεχάσω, | στον κόσμο που γεννήθηκα | ποτές να ησυχάσω. | Ρεμπελεμένη μου ζωή | πάψε πια για τα μένα. | Τι σου ‘κανα και μου ‘κανες | τα μάτια βουρκωμένα.

15. Βρε μάγκες δυο στη φυλακή Τραγούδι: Ρίτα Αμπατζή
Μουσική: Κώστας Τζόβενος | Στίχοι: Κώστας Τζόβενος
Δυο μάγκες μες στη φυλακή, | τα βάλαν με τον Διαυθυντή. | Τον αέρα να του πάρουν, | κι ότι θέλουν για να κάνουν. | Βάρα μάγκα το μπουζούκι, | κι άσε το μαστουρουλούκι. | Θέλω η πενιά να κλαίει, | και τα ντέρτια μου να λέει. | Κι απ΄ τα σίδερα σαν βγω, | μάγκα θα σου ξηγηθώ. | Θε να ψήσω τη μικρούλα, | να στα κουβαλάει ούλα. | Θα σου στείλω και μαυράκι, | μέσ΄ απ΄ του Καραϊσκάκη. | Πρόσεξε μην την τσιμπήσουν, | και στη Σήμανση την κλείσουν. | Θα σου στείλω στ΄ όνομά σου, | τέλια για το μπαγλαμά σου. | Μη μιλάς και κάνε μόκο, | θα σου ξηγηθώ μπαγιόκο.

16. Οι δυο σερέτες Τραγούδι: Αντώνης Νταλγκάς & Ζαχαρίας Κασιμάτης
Μουσική:   Μανώλης Χρυσαφάκης | Στίχοι:   Μανώλης Χρυσαφάκης
Σούρας είμαι και χαρμάνης | είμ΄ ο Γιάννης του Ψυρρή, | δέκα χρόνια δικασμένος | στου Συγγρού τη φυλακή. | Κι εγώ είμαι ο Βαγγέλης | και μ΄ αυτό τι θες να πεις, | μες στη Σύρα, στο Βροντάδο | σκότωσα ένα, δυο, τρεις. | Βλάμης είσαι ρε Βαγγέλη | και γι΄ αυτά μη συζητάς, | ούτε καν σε λογαριάζω | και αν είσαι εσύ φονιάς. | Και μ΄ αυτά τι θες ρε Γιάννη | μήπως θες να `ξηγηθείς, | αν τολμήσεις και απλώσεις | στη στιγμή θε΄ να χαθείς. | Και τραβάνε τα μαχαίρια | και χτυπιόνται στα γερά | και ο Γιάννης ξεμπερδεύει | το Βαγγέλη το φονιά. | Κι έτσι ο Γιάννης ησυχάζει | από τούτον το μπελιά, | ξανατρώει δέκα χρόνια | στη στρατώνα την παλιά.

17. Λούλα μου Αθηνούλα μου Τραγούδι: Μαριώ Σαλονικιά
Μουσική: Πάνος Τούντας | Στίχοι: Πάνος Τούντας
Μπέρδε και μπέρδε και μπερδέ Λούλα μου Αθηνούλα μου, | μπέρδε και μπέρδε και μπερδέ με πέταξες μανούλα μου | με παίδεψες μανούλα μου Λούλα μου Αθηνούλα μου | και μπερδεμένο μ' έχεις κι όλα μου τα κατέχεις. | Ω τουρανάκια τουρενέ βάλε φωτιά στον αργιλέ, | ω τουρανάινα τουρενιό κι έχω χασίσι προυσαλιό. | Μ' ένα μαχαίρι δίκοπο Λούλα μου Αθηνούλα μου, | μ' ένα μαχαίρι δίκοπο με κάρφωσες μανούλα μου | με κάρφωσες μανούλα μου Λούλα μου Αθηνούλα μου | και καρφωμένο μ' έχεις κι όλα μου τα κατέχεις. | Ω τουρανάκια τουρενέ βάλε φωτιά στον αργιλέ, | ω τουρανάινα τουρενιό κι έχω χασίσι προυσαλιό

18. Η χασικλού Τραγούδι: Ρόζα Εσκενάζυ
Μουσική: Πάνος Τούντας | Στίχοι: Πάνος Τούντας
Μάγκα μου με κατάφερες και θα τ’ αποφασίσω | και θάρθω βρ' αλανιάρη μου μαζί σου για να ζήσω | Να σου γεμίζω το λουλά να πλένω το καλάμι | μαζί να την φουμάρουμε βρε μάγκα μου κι αλάνι | Βρε μάγκα κι αλανιάρη μου | σου τόπα θα το κάνω | σένα θα πάρω άντρα μου | τσαχπίνη κι ας πεθάνω | Θάσαι ντερβίσης μου εσύ κι εγώ θάμαι καλή σου | και θα σ’ ανάβω μάγκα μου εγώ τον αργιλέ σου | Τον μπαγλαμά σου παίζοντας εγώ θα σου χορεύω | θα τραγουδάς τον πόνο σου γλυκά να στον γιατρεύω | Και στο ντουμάνι του λουλά θα σπάσουμε κεφάκι | για να ξεχνάμε μάγμα μου το κάθε μας μεράκι

19. Το χαρέμι στο χαμάμ Τραγούδι: Ανέστης Δελιάς
Μουσική: Ανέστης Δελιάς | Στίχοι: Ανέστης Δελιάς
Μες στης πόλης το χαμάμ | ένα χαρέμι κολυμπά | Αραπάδες το φυλάνε | στον Αλή Πασά το πάνε | Διατάζει τη φρουρά του | να τις φέρουνε μπροστά του | Να τις βάλει να χορέψουν | και μπουζούκι να του παίξουν | Αργιλέδες να φουμάρει | με χασίσι τούρκικο | Και χανούμια να χορεύουν | τσιφτετέλι γύφτικο | Έτσι την περνάνε όλοι | οι πασάδες του ντουνιά | Μ' αργιλέδες, με τσιμπούκια | μ' αγκαλιές και με φιλιά

20. Έφοδος στον τεκέ Τραγούδι: Γιώργος Καμβύσης & Πέτρος Κυριάκος
Μουσική: Μη διαθέσιμο | Στίχοι: Μη διαθέσιμο
Μπούρδα, μπούρδα! Μάζεψε ασβέλτα τα συμπράγκαλα και καήκαμε. | Γιατί ρε Τσικρικόνη; | Ρε την κορόιδα παρισταίνεις ρε ή θέλεις να πα να κοιμάσαι στον Ωρωπό στον άσφαλτο; | Ναι γιά ρε. Μαζέψτε ρε λεχρίτες τους τζουράδες και ξηγηθήτε τους ζούλα | Μα τι τρέχει ρε Τσικρικόνια; | Ρε είσαι μεγάλο χάπι εσύ ρε κύριε, και μια που δεν αντιλήβεσαι δια ζώσης, άκου το πεντάγραμμο και έχεις το δικαίωμα της αναίρεσης, α δε σου γουστάρει. | Μπράβο | Αδερφάκι κάνε μόκο | Μαύροι πλάκωσαν για μπλόκο | Τώρα στη γωνιά τους είδα | Κάνε ζούλα την καρύδα | Θα μαγκώσουν τα δερβίσα | Θα μας πάρουν τα χασίσα | Τα καλάμια θα μας βρούνε | και τις ζούλες θ' ανθιστούνε | Μην κουνηθεί κανένας. Στον τόπο γιατί θα σας κάψω | Μπράβο κύριε μόλισμαν μπράβο. Τέτοια αναθροφή σε μάθανε ρε στην Κέρκυρα ρε στη σχολή; | Ρε άσε τις εξυπνάδες εσύ ρε Τσικρικόνη και ο άλλος ο Μπάτης, και να μου πείτε τώρα αμέσως που έχετε κρυμμένο το μαύρο και τους λουλάδες. Ακούτε; | Τι λες μωρ' αδερφέ; Λοιπόν κύριε μόλισμαν, έχεις πέσει όξω εχτρά [= οικτρά]. Μα την Αγία Ανάσταση έχεις πέσει όξω. Μα τι θα πει «μαύρο», κύριε μόλισμαν; | Ένα μαύρο μόνο ξέρω | Δεν μπορώ να σας το φέρω | Η ψυχή μου τού σπαράζει | Μα εγώ τη λέω μαράζι | Τι ντουμάνι δεν γνωρίζω | Την καρδιά μου δεν ορίζω | Μ' έπιασε μεγάλη ζάλη | Έκανα βαρύ κεφάλι | Τώρα τραβάτε κάτω στο τίμημα [= τμήμα], και κει ξηγιόσαστε με τον αστυνόμο. | Μπράβο! Δεν πάμε πουθενά κύριε μόλισμαν. | Έλα μέσα ρε, που δεν πας πουθενά, α; | Δεν πάμε πουθενά είπαμε! Είμαστε έντιμοι επαγγελματίαι | Κάτσε παραπέρα ρε κορόιδο εσύ | Μωρέ πάψε μωρέ αδερφάκι Μάρκο! Είμαστε έντιμοι επαγγελματίαι και έχουμε τον καφενέ μας το νταραβέρι μας τουτέτιξ δηλαδή και στρίβε με το καλό που σου λέω κύριε μόλισμαν. | Μωρέ τράβα μέσω θα βγάλω το γκλομπ ρε. | Ποιο γκλομπ να βγάλεις; | Ναι το γκλομπ θα βγάλω | Ρε, μάγκες! Βουρ ρε μπλόκο! Βουρ ρε Μπάτη! Βουρ ρε Μπάτη! | Πάει το καφενείο...

Ο τέταρτος δίσκος

01. Πέντε χρόνια δικασμένος Τραγούδι: Στέλιος Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Παπάζογλου | Στίχοι: Βαγγέλης Παπάζογλου
Πέντε χρόνια δικασμένος μέσα στο γεντί κουλέ | από το πολύ σεκλέτι το 'ριξα στον αργιλέ | φύσα ρούφα τράβα τονε πάτα τονε κι άναφτονε | φύλα τσίλιες για τους Βλάχους κείνους τους δεσμοφυλάκους | Κι άλλα πέντε ξεχασμένος από σένανε καλέ | για παρηγοριά οι μάγκες μου πατούσαν αργιλέ | φύσα ρούφα τράβα τονε πάτα τονε κι άναφτονε | φύλα τσίλιες για τους Βλάχους κείνους τους δεσμοφυλάκους | Τώρα που 'χω ξεμπουκάρει μέσα απ' το γεντικουλέ | γέμωσε τον αργιλέ μας να φουμάρουμε καλέ | φύσα ρούφα τράβα τονε πάτα τονε κι άναφτονε | φύλα τσίλιες για τ' αλάνι κι έρχονται δυο πολιτσμάνοι

02. Η δροσούλα Τραγούδι: Μάρκος Βαμβακάρης & Απόστολος Χατζηχρήστος
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Άνω, κάτω χτες τα κάνανε | στου Σιδέρη τον παλιό τεκέ. | Πρωί, πρωί με τη δροσούλα | πάνω στη γλυκιά μαστούρα | στήσανε καυγά δυο μάγκες | για να κάνουν ματσαράγκες. | Τεκετζή μου, βάστα να σου πω, | σου μιλάει ο μάγκας με καημό. | Το χασίσι κι αν φουμάρω, | εγώ κανέναν δεν πειράζω. | Είμαι μάγκας και αλάνης, | μπήκα στον τεκέ χαρμάνης. | Μπήκα μόνος μέσα στον τεκέ | να φουμάρω ένα ναργιλέ. | Να φουμάρω, να μπαφιάσω | και τις πίκρες να ξεχάσω. | Μες στην τόση μου σκοτούρα | βρίσκω γλέντι στη μαστούρα.

03. Όταν καπνίζει ο λουλάς Τραγούδι: Γιώργος Μητσάκης & Γιώργος Μανισαλής
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Όταν καπνίζει ο λουλάς | εσύ δεν πρέπει να μιλάς. | Κοίταξε τριγύρω οι μάγκες | κάνουν όλοι, κάνουν τουμπεκί. | Άκου που παίζει ο μπαγλαμάς | και πάτα αργιλέ για μας. | Σα θα γίνουμε μαστούρια, | θα ‘μαστε πολύ προσεχτικοί. | Κανένα μάτι μη μας δει | και μας μπλοκάρουν δηλαδή. | Να μη βρούνε καμιάν αιτία | και μας πάνε όλους φυλακή.

04. Μάγκας βγήκε για σεργιάνι Τραγούδι: Στράτος Παγιουμτζής
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Μάγκας βγήκε για σεργιάνι | για να βρει κανά τεκέ | Είχε ο δόλιος να φουμάρει | μέρες αργιλέ | Μάγκας βγήκε για σεργιάνι | για κανά τεκέ | Μόνος κάθεται και λέει | καμιά τζούρα πού θα βρει | Να γεμίσει το κεφάλι | να μαστουρωθεί | Μόνος κάθεται και λέει | τζούρα που θα βρει | Δεν τα θέλει τα παλάτια, | όλα τα περιφρονεί | Μια μελαχρινή του φτάνει | φίνος να γενεί | Κι άλλη μια ξανθούλα θέλει | να την παντρευτεί | Είχε ο δόλιος να φουμάρει | μέρες αργιλέ | Μάγκας βγήκε για σεργιάνι | για κανα τεκέ

05. Γιατί να κάθεσαι να λες Τραγούδι: Κώστας Ρούκουνας
Μουσική: Μη διαθέσιμο | Στίχοι: Μη διαθέσιμο
Γιατί να κάθεσαι να λες | πως μ’ έδιωξες πολλές φορές; | Αλλού, βρε συ, να τα πουλάς | και δε σου φταίει ο λουλάς. | Για το δικό σου το σεβντά | που σαν το φίδι με κεντά, | στο μαύρο βρίσκω λησμονιά | για τη δική σου απονιά. | ωπα, ω, ω, ω! | Γιατί να κάθεσαι να λες | πως σαν κι εσέ δεν είν’ πολλές; | Σαν θέλω, ρε, μα το σταυρό, | χιλιάδες πιο καλές θα βρω. | Μια θα μ’ ανάβει το λουλά | κι η άλλη θα μου κουβαλά ψιλά. | Τότε θα πάψεις πια να λες, | Θα με μπανίζεις και θα κλαις.

06. Αλανιάρης Τραγούδι: Μάρκος Βαμβακάρης
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Είμαι αλανιάρης στους δρόμους και γυρίζω | Κι απ' την πολλή μαστούρα μου κανένα δε γνωρίζω | Απ' την πολλή τη σούρα μου το νου μου δεν ορίζω | Είμαι αλανιάρης στους δρόμους και γυρίζω. | Τσοντάρεις αδερφούλα μου να πιούμε τσιμπουκάκι | Μαζί να μαστουριάσουμε να παίξω μπουζουκάκι | Τσοντάρεις αδερφούλα μου να πιούμε τσιμπουκάκι | Κάντονε ντερβισόμαγκα τον αργιλέ να τρίζει | Και με φωτιές του θυμαριού να πιω και να σφυρίζει | Και με φωτιά του θυμαριού να πιω και να σφυρίζει | Κάντονε ντερβισόμαγκα τον αργιλέ να τρίζει | Μαστούρια όταν γίνουμε μέσα μες στον τεκέ μας | Όλοι εσένα αγαπούν περήφαν' αργιλέ μας | Μαστούρια όταν γίνουμε μέσα μες στον τεκέ μας | Είμαι αλανιάρης στους δρόμους και γυρίζω | Κι απ' την πολλή μαστούρα μου κανένα δε γνωρίζω | Απ' την πολλή τη σούρα μου το νου μου δεν ορίζω | Είμαι αλανιάρης στους δρόμους και γυρίζω.

07. Ο Γιάννης ο χασικλής Τραγούδι: Γιώργος Καμβύσης
Μουσική: Ι. Πρίμος | Στίχοι: Ι. Πρίμος
Μέσα του Συγγρού τη φυλακή | βρίσκεις λουλά και τουμπεκί όπλες | έχει φίνους χασικλήδες | πού `ναι όλοι μερακλήδες | Βρε συ Γιάννη αργιλά | γέμισε μας το λουλά | Σαν φουμάρω ναργιλέ | λέω στη αγάπη μου μανέ όπλες | μα εκείνη δε μ΄ ακούει | και με κάνει πιο μαστούρη | Βρε συ Γιάννη αργιλά όπλες | γέμισε μας το λουλά | Σαν φουμάρω το λουλά | έχω δίπλα μου το μπαγλαμά όπλες | παίζω και με πιο μεράκι | σαν θυμάμαι το λουλά | Βρε συ Γιάννη αργιλά ωχ | γέμισε μας το λουλά

08. Ο Μανόλης ο χασικλής Τραγούδι: Γιώργος Βιδάλης
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Κώστας Μαρσέλος
Δεν το 'λπιζα Μανόλη κορόιδο να πιαστείς | και το λουλά να σπάσεις στη φυλακή να μπεις | Αν είσαι φίνος μάγκας πού 'ν' τα μπεγλέρια σου | αν είσαι και σερέτης πού 'ν' τα μαχαίρια σου | Εγώ είμαι φίνος μάγκας και φίνος χασικλής | κι όταν θα τη φουμάρω βρε να ξομολογηθείς | Έλα βρε Μανωλάκη να τα λιμάρουμε | να στρώσουμε κουβέρτα μωρέ να τους τα πάρουμε | Για σένα ρε Μανόλη τα ρούχα μου πουλώ | και παίρνω μπαγλαμάδες και παίζω και γλεντώ | Έλα βρε Μανωλάκη να παίξεις μπαγλαμά | να κάνουμε κεφάλι στον ψεύτικο ντουνιά

09. Μες του Μάνθου τον τεκέ Τραγούδι: Αντώνης Νταλγκάς
Μουσική: Κώστας Τζόβενος | Στίχοι: Κώστας Τζόβενος
Μέσα στου Μάνθου τον τεκέ πίνουν οι μάγκες άργιλε | αργιλέδες και τσιγάρο μαρουχάνα Προύσας μαύρο | Χαρμάνης είμαι απ΄ το πρωί και πά΄ για να φουμάρω | μέσα στου Μάνθου τον τεκέ θα πίνω φίνο μαύρο | Γεια σου Κατσαρέ με την κιθάρα | Οι μπάτσοι μας μπλοκάρανε βρε Μάνθο, μας τη σκάσανε | άντε μάγκες στη δουλειά σας μη χαλάτε την καρδιά σας | Δώσ΄ στους μπάτσους μ΄ αρχοντιά και άνοιξε το μπεζαχτά | παίξε τη διπλοπενιά σου να ευχαριστηθεί η καρδιά σου | Γεια σου βρε Μάνθο μου ντερβίση | ο τεκές σου δε θα σβήσει | γέμωσέ μας το λουλά σου | παίξε μας το μπαγλαμά σου

10. Αργιλές Τραγούδι: Στέλιος Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Παπάζογλου | Στίχοι: Βαγγέλης Παπάζογλου
Αργιλέ μου παινεμένε, | άιντε πουν' τα νιάτα μας καημένε, | ναι, που σε γιόμιζα μαυράκι | για να σπάσω νταλγκαδάκι. | Μίλα και συ καλάμι μου | δερβίση μου κι αλάνι μου | τι θα γενεί το χάλι μου, | πες μου κι εσύ καλάμι μου, | καλέ μου. | Αργιλέ μου πάρε βόλτα, | άντε για να, να θυμηθώ τα πρώτα, | μαζί τα λέγαμε τα βάσανα μας | κι όλο κλαίγαμε, | το παιδί μου. | Λουλά μου κι εσύ τράβηχτο, | λουλά μου κι εσύ τράβηχτο | της τύχης μου 'τανε γραφτό, | μαύρα είν' τα μάτια π' αγαπώ, | καλέ μου. | Πέντε μάγκες συζητούνε | αργιλέ μου να σε πιούνε, | το μπαγλαμά να πιάσουνε | ώσπου να χαρμανιάσουνε, | το παιδί μου. | Και στο μπαρμπούτι να ριχτούν, | και στο μπαρμπούτι να ριχτούν | ωσότου να καθαριστούν, | το ναργιλέ να θυμηθούν, | αργιλέ μου.

11. Εφουμέρναμ' ένα βράδυ Τραγούδι: Μάρκος Βαμβακάρης
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Εφουμέρναμ' ένα βράδυ | αργιλέ, σπαχάνη μαύρη. | Δίχως να' χουμε στην πόρτα | χωρίς να' χουμε στην πόρτα | τσιλιαδόρους όπως πρώτα. | Κι έρχουνται δύο πολιτσμάνοι | και δε βρίσκουνε ντουμάνι. | Ζούλα όλοι οι αργιλέδες | φυλαχτείτ' από τους τζέδες. | Στάσου, πολιτσμάν λεβέντη | Κι ας τον αργιλέ να καίει. | Να φουμάρει το Τουρκάκι | Πού 'ναι φίνο δερβισάκι. | Μαύρο φέρνει από τη Σμύρνη | και καλάμι από τ' Αϊδίνη | και χαρά στον που την πίνει.

12. Μας κυνηγούν το ναργιλέ Τραγούδι: Ρόζα Εσκενάζυ
Μουσική: Δημήτρης Μπαρούσης | Στίχοι: Νίκος Μάθεσης
Μας κυνηγούν τον ναργιλέ, | γιατί τον πίνουν μάγκες, | και ζούλα τον φουμάρουνε | όλ’  οι αριστοκράτες. | Χαρέμια έχουνε σωστά | και γκόμενες σπαθάτες | με πιάνα, με σαξόφωνα, | μαστούρια σαν αγάδες. | Κι εσύ, μαγκίτη, μπάνισε | στη ζούλα, μην έρθουνε, | γιατί, αν μας τον πιάσουνε, | τσάμπα θα τραβηχθούμε. | Μάγκα μου, το `χει η μοίρα σου | έτσι για να τραβιέσαι | για τέτοια μικροπράγματα | στην τούφα να πετιέσαι.

13. Είμαι πρεζάκιας Τραγούδι: Αντώνης Καλυβόπουλος
Μουσική: Γιάννης Εϊντζιρίδης | Στίχοι: Γιάννης Εϊντζιρίδης
Γεια σου Γιοβάν Τσαούση με την πενιά σου! | Είμαι πρεζάκιας μάθετε το | μα όπου και να πάω | όλοι "φύγε" με λέγουνε | νομίζουν θα τους φάω | Με βλέπουν και σιχαίνονται | μα εγώ μυαλά δεν πίνω | την πρέζα μόνο αγαπώ | και ότι θέλει ας γίνω | Μες στο βαγόνι κάθομαι | για σπίτι δε θυμούμαι | κι ένα τσουβάλι βρώμικο | το στρώνω και κοιμούμαι | Τα ρούχα μου ελιώσανε | φάνηκε το κορμί μου | η πρέζα με φαρμάκωσε | τελείωσε η ζωή μου | Χαρμάνης όταν κάθομαι | πως σκέφτομαι την πείνα | σαν μαστουρώσω βρε παιδιά | δική μου είναι η Αθήνα | Σαν αποθάνω φίλε μου | έρχεται αστυνομία | μετά το σκουπιδιάρικο | και κάνει την κηδεία | Γεια σου Αντώνη μου λεβέντη!

14. Στου Ζαμπίκου τον τεκέ Τραγούδι: Ρόζα Εσκενάζυ
Μουσική: Κώστας Τζόβενος | Στίχοι: Κώστας Τζόβενος
Μες στου Ζαμπίκου τον τεκέ, βρ’ αμάν, αμάν, | θα πα’ να πιω ένα ναργελέ, | για να δω πώς τη φουμάρουν | και το μάπα καλέ μου πώς τον πιάνουν. | Να φουμάρω, να μπαφιάσω, | όρη και βουνά να πιάσω. | Μ’ αρέσει νά `μαι χασικλού, βρ’ αμάν, αμάν, | να πίνω στους τεκέδες | και να κολλάω τις φωτιές, αμάν, αμάν, | σ’ όλους τους αργελέδες. | Φούντωσέ τονε το μάπα | να φουμάρει καλέ μου η μαυρομάτα. | Μες στου Ζαμπίκου τον τεκέ, βρ’ αμάν, αμάν, | φουμάρει η Ρήνη αργελέ, | παίζουν οι μάγκες μπαγλαμάδες, | σπάει η Ρήνη, καλέ μου τους σεβντάδες. | Γεια σου Ειρήνη μερακλού, βρ’ αμάν, αμάν, | που μού’ γινες και χασικλού. | Ωχ, να χαρώ, χασίκλες! Όπα, όπα, άντε.

15. Μες στον τεκέ της Μαριγώς Τραγούδι: Γιώργος Παπασιδέρης
Μουσική: Σπύρος Περιστέρης | Στίχοι: Κώστας Μακρής
Μες στον τεκέ της Μαριγώς | μ' έπιασε ένας μυστικός | βρε κι απάνω στο μεράκι | βάζει χέρι στο μαυράκι | Τον λουλά μας τον εσπάει | και τη τίκα μας αρπάζει | τότε τράβηξα μαχαίρι | και τον βάρεσα στο χέρι | Έγινε μεγάλ' αντάρα | και όλα στο τεκέ μαντάρα | του κανα μια ματσαράγκα | και του τό στριψα του μάγκα

16. Ένας μάγκας στον τεκέ μου Τραγούδι: Μαρίκα Καναροπούλου
Μουσική: Κώστας Τζόβενος | Στίχοι: Κώστας Τζόβενος
Ένας μάγκας στον τεκέ μου τσάκισε τον άργιλε μου | πέταξε και το καλάμι και με άφησε χαρμάνη | Έσπασε τον μπαγλαμά μου που τον είχα συντροφιά μου | μου περνούσαν οι καημοί μου και οι αναστεναγμοί μου | Μάγκα θα σε ξεφτιλίσω και το αίμα σου θα χύσω | με αυτό που μου ‘χεις κάνει και με άφησες χαρμάνη | Άρπα Νώντα το μαχαίρι δώσε μου το ρε στο χέρι | για τον μάγκα θα τσακίσω και εδώ θα ξεψυχήσω

17. Στον τεκέ όταν πηγαίνω Τραγούδι: Ρίτα Αμπατζή
Μουσική: Δημήτρης Κυριαζόπουλος | Στίχοι: Δημήτρης Κυριαζόπουλος
Θέλω να ‘μαι μουρμουράκι για να σπάω νταλκαδάκι, | σαν γεμίζω τον λουλά μου μαστουρώνω τα μυαλά μου | Κι ύστερα σαν μαστουρώσω, τον καυγά θέλω να στρώσω | κι αν με πιάσει το πολιτσαμανάκι, είμαι πάλι μουρμουράκι | Στον τεκέ όταν πηγαίνω τα ντερβίσια περιμένω | κι απο κάτω απ’ το σακάκι έχω το μπαγλαμαδάκι | Σαν μας πιάνει το μεράκι παίρνει βόλτα το μαυράκι | και μου λένε μουρμουράκι βάρα το μπαγλαμαδάκι

18. Τούτοι οι μπάτσοι που `ρθαν τώρα Τραγούδι: Ζαχαρίας Κασιμάτης
Μουσική: Γιάννης Ιωαννίδης | Στίχοι: Γιάννης Ιωαννίδης
Τούτ΄ οι μπάτσοι που `ρθαν τώρα, βρε | τούτ΄ οι μπάτσοι που `ρθαν τώρα, βρε | τούτ΄ οι μπάτσοι που `ρθαν τώρα, ουά | τι γυρεύουν τέτοιαν ώρα; | Ήρθανε να μας ρεστάρουν, βρε | ήρθανε να μας ρεστάρουν, βρε | ήρθανε να μας ρεστάρουν | και τα ζάρια να μας πάρουν. | Και μας ψάξανε για ζάρια ρε, | και μας ψάξανε για ζάρια, ρε | και μας ψάξανε για ζάρια, | και μας βρίσκουν οχτώ ζευγάρια. | Παίζω ζάρια και κερδίζω, ρε, | παίζω ζάρια και κερδίζω, ρε | παίζω ζάρια και κερδίζω, | και στην πόκα τα τοκίζω. | Έρχομαι το φράχτη, φράχτη, βρε, | έρχομαι το φράχτη, φράχτη, ρε | έρχομαι το φράχτη, φράχτη, | και σε βρίσκω μ΄ ένα ναύτη.

19. Όταν συμβεί στα πέριξ Τραγούδι: Στράτος Παγιουμτζής
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Γιατί ρωτάτε να σας πω | αφού σας είναι πια γνωστό | όταν συμβεί στα πέριξ φωτιές να καίνε | πίνουν οι μάγκες αργιλέ | Φωτιές ανάβει στο μυαλό | ένα ζεϊμπέκικο γλυκό | αυτοί χορεύουνε κι εγώ σφυρίζω | της μαστούρας το σκοπό | Η νύχτα φέρνει την αυγή | κι ο μπαγλαμάς μου κελαηδεί | ένα κελάηδισμα το ίδιο πάντα | στης μαστούρας το σκοπό

20. Βαρέθηκα τον αργιλέ Τραγούδι: Ρίτα Αμπατζή
Μουσική: Βαγγέλης Παπάζογλου | Στίχοι: Βαγγέλης Παπάζογλου
Βαρέθηκα τον αργιλέ | σιχάθηκα τη μαύρη | θ' αφήσω το κορμάκι μου | αλλού νταλκάδες να 'βρει | Τις όμορφες θα κυνηγώ | κρασί και σαντουράκι | κι όχι το παλιομπούζουκο | και το μπαγλαμαδάκι | Φύγε από με κουτόχορτο | χάσου κι εσύ τσιμπούκι | ν' ανοίξω τα ματάκια μου | από το μαστουρλούκι | Γιατί όσο τη φουμάριζα | έπεφτα και στο ζάρι | μπροστά με λέγαν έξυπνο | και πίσω παλαβιάρη

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης