Σάββατο, 5 Σεπτεμβρίου 2015

Όλα τα αρχοντορεμπέτικα





















Διάφοροι ερμηνευτές σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Το τραμ το τελευταίο Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Εσούρωσα κι αργήσαμε, μα όσο και να φταίω | περπάτα να προλάβουμε το τραμ το τελευταίο  | Ντράγκα, ντρουγκ το καμπανάκι | Ντράγκα, ντρουγκ μες στο βραδάκι | Ντράγκα, ντρουγκ το καμπανάκι | να μάς πάει κούτσα, κούτσα στο παλιό μας το τσαρδάκι | Περνούν πολύ μιζέρικα τα νιάτα μας τα έρμα | αλλ' άνοιξε το βήμα σου, να φτάσουμε στο τέρμα  | Ντράγκα, ντρουγκ κι αν βρούμε θέση | θα στρωθείς και θα σ' αρέσει | Ντράγκα, ντρουγκ κι αν βρούμε θέση | λίγο απάνω σου να γείρω, γιατί έχω γίνει φέσι | Εμείς με τραμ πηγαίνουμε και άλλοι με ταξάρες | Για μας τα ντόρτια κι οι διπλές και γι άλλους οι εξάρες  | Ντράγκα, ντρουγκ το καμπανάκι | Ντράγκα, ντρουγκ μες στο βραδάκι | Ντράγκα, ντρουγκ το καμπανάκι | Ντράγκα, ντρουγκ τι κρίμα που 'ναι να 'σαι τόσο φτωχαδάκι

02. Περασμένες μου αγάπες Τραγούδι: Μαίρη Λίντα
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Περασμένες μου αγάπες όνειρα που σβήσατε | με το πέρασμα του χρόνου την ανάμνηση του πόνου | στην καρδιά μου αφήσατε | περασμένες μου αγάπες όνειρα που σβήσατε | Για δυο μάτια για δυο χείλια κάποτε ξενύχτησα | ένιωσα ανατριχίλα μέχρι της καρδιάς τα φύλλα | σαν τα πρωτοφίλησα | για δυο μάτια για δυο χείλια κάποτε ξενύχτησα | Περασμένες μου αγάπες του καιρού χαλάσματα | όσο μακριά κι αν πάτε στη ζωή μου τριγυρνάτε | σαν χλωμά φαντάσματα | περασμένες μου αγάπες του καιρού χαλάσματα

03. Νύχτα μου όμορφη Τραγούδι: Μάγια Μελάγια
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Παύλος Πρόγιας
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

04. Ο Τραμπαρίφας Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Βρε Μανώλη Τραμπαρίφα | βάλε τη διπλή ταρίφα, | φουλαριστός τράβα ντουγρού | στη λεωφόρο του Συγγρού. | Απόψε το κορίτσι θέλει θάλασσα | κι εγώ ποτέ χατίρι δεν του χάλασα. | Όλη μέρα εργασία | κούραση κι ορθοστασία, | κι από τη ζέστη βρε ζημιά | να σου 'ρχεται λιγοθυμιά. | Απόψε που την έβγαλα τη μπέμπελη | γουστάρω νύχτα δροσερή και ρέμπελη. | Στα θαλασσινά μπαράκια | μπίρες και καλαμαράκια, | κιθάρες, ντέφια και βιολιά | και ξάπλες στην ακρογιαλιά. | Απόψε που υπάρχουνε τα τάλιρα | ρε μάγκες θα οργώσουμε τα Φάληρα.

05. Ντερμπεντέρισσα Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Τρέξε, μάγκα, να ρωτήσεις | να σου πουν ποια είμαι γω | είμαι γω γυναίκα φίνα, ντερμπεντέρισσα | που τους άντρες σαν τα ζάρια τους μπεγλέρησα. | Πως θα γίνω εγώ δική σου, | πάψε να το συζητάς | δε γουστάρω τις παρόλες, σου 'ξηγήθηκα | στις ταβέρνες και στα καμπαρέ γεννήθηκα. | Δεν με συγκινούν αγάπες | φτάνει να καλοπερνώ | κάθε βράδυ να τραβάω το ποτήρι μου | και να σφάζονται λεβέντες για χατίρι μου.

06. Τα νέα της Αλεξάνδρας Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Κώστας Γιαννίδης | Στίχοι: Κώστας Γιαννίδης
Στ' ορκίζομαι Βαγγέλη μου | για κάτσε να τα πούμε | στο τάβλι αυτό που παίζουμε | στο ούζο που θα πιούμε | Στ' ορκίζομαι Βαγγέλη μου | Βαγγέλη να σε θάψω | αυτή θα την εκδικηθώ | αυτή θα την εκάψω | Για άκουσε τα νέα | της Αλεξάνδρας | που μου 'λεγε "δεν ξέρω | τι θα πει άντρας" | Κι εχτές τ' απομεσήμερο | βγήκε για να ψωνίσει | κι η ώρα πήγε τέσσερις | κι ακόμα να γυρίσει | Και ψάχνοντας, | και ψάχνοντας | τη βρήκα στου Μιχάλη | να παίρνει τα σκονάκια της | μαζί με το μπακάλη | Αυτά λοιπόν τα νέα | της Αλεξάνδρας | που μου 'λεγε "δεν ξέρω | τι θα πει άντρας" | Και σήμερα ξεκίνησε | να πάει για τη μοδίστρα | που κάθεται σ' ένα στενό | κοντά στη Βαγγελίστρα | Και μού 'παν πως την είδανε | να βγαίνει χέρι, χέρι | μαζί με το Χαράλαμπο | από το Ροζινκλαίρι | Αυτά λοιπόν τα νέα | της Αλεξάνδρας | που μου 'λεγε "δεν ξέρω | τι θα πει άντρας"

07. Το Γιωργάκη σου ξεχνάς Τραγούδι: Χαρούλα Λαμπράκη
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Δεν είμαι ο Γιώργος π' αγαπούσες μια φορά | και στα μάτια με φιλούσες τόσο τρυφερά. | Τα βάσανά μας λέγαμε | και κάπου-κάπου κλαίγαμε. | Και κάπου-κάπου κλαίγαμε, | τα βάσανά μας λέγαμε. | Τώρα της αγάπης μας το τζάκι είναι σβηστό | και το φτωχικό μας σπίτι δεν είναι ζεστό. | Δεν είμαι εγώ ο Γιώργος σου, | που μου 'λεγες τον πόνο σου. | Που μου 'λεγες τον πόνο σου, | δεν είμαι εγώ ο Γιώργος σου. | Κι όμως για έναν άλλον το Γιωργάκη σου ξεχνάς | και στο φτωχικό μας σπίτι δεν ξαναγυρνάς. | Έλα και είμαι μόνος μου, | να γιατρευτεί ο πόνος μου. | Να γιατρευτεί ο πόνος μου, | έλα και είμαι μόνος μου.

08. Ο μπαρμπά Θωμάς Τραγούδι: Χαρούλα Λαμπράκη
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Αντιλαλούνε διπλοπενιές μέσα σ’ ένα κουτούκι, | κάθεται ο μπάρμπα Θωμάς και παίζει το μπουζούκι. | Μπάρμπα Θωμά, μπάρμπα Θωμά, μαγκίτη παινεμένε, | σε γέρασαν τα βάσανα και δεν μιλάς, καημένε. | Να ’ταν τα νιάτα δυο φορές | και σιδερένιες οι καρδιές. | Απόψε έχω ένα καημό και ήπια παραπάνω. | Ήρθα εδώ, μπάρμπα Θωμά, παρέα να σου κάνω. | Μπάρμπα Θωμά, μπάρμπα Θωμά, να μην ακούς τι λένε. | Οι μάγκες έχουνε καρδιά και για μι’ αγάπη κλαίνε. | Γλεντάτε, μάγκες, το ντουνιά | προτού να ’ρθουν τα γηρατειά. | Να ’ταν τα νιάτα δυο φορές | και σιδερένιες οι καρδιές.

09. Το καβγαδάκι Τραγούδι: Χαρούλα Λαμπράκη
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Απόψε ξαναρχίσαμε το ίδιο καβγαδάκι, το ίδιο καβγαδάκι | πες εσύ και πες εγώ μια εσύ και μια εγώ | κόντρα εσύ και κόντρα εγώ και δώσ' του χαβαδάκι | Καβγαδάκι, καβγαδάκι ο έρωτας δε ζει | πρέπει να χωρίσουμε δεν κάνουμε μαζί | δεν κάνουμε μαζί, δεν κάνουμε μαζί | Κατάντησε η αγάπη μας μεγάλο βασανάκι, μεγάλο βασανάκι | κλαίω εγώ γελάς εσύ θέλω εγώ δε θες εσύ | πότε εγώ και πότε εσύ τραβάμε το σκοινάκι | Καβγαδάκι, καβγαδάκι ο έρωτας δε ζει | πρέπει να χωρίσουμε δεν κάνουμε μαζί | δεν κάνουμε μαζί, δεν κάνουμε μαζί | Εμείς οι δυο μοιάζουμε σκυλάκι με γατάκι, σκυλάκι με γατάκι | σήκω εσύ να κάτσω εγώ σώπα εσύ να πω εγώ | φύγε εσύ να μείνω εγώ και το βιολί βιολάκι | Καβγαδάκι, καβγαδάκι ο έρωτας δε ζει | πρέπει να χωρίσουμε δεν κάνουμε μαζί | δεν κάνουμε μαζί, δεν κάνουμε μαζί

10. Φτωχό κομπολογάκι μου Τραγούδι: Χαρούλα Λαμπράκη
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Φτωχό κομπολογάκι μου | σε είχα το μεράκι μου | Συ μου πέρναγες την ώρα | Πες μου τι θα γίνω τώρα | Σε αγαπούσα αληθινά | δε σ' είχα δώσει πουθενά | Όμορφο κομπολογάκι | μου 'διωχνες κάθε μεράκι | Κι αν έχασα τη γκόμενα | πάψανε τα δεδόμενα | τώρα έχασα και σένα | γράψε αλίμονο σε μένα | Σε άλλα χέρια κι αν βρεθείς | πάλι εμέ θα θυμηθείς | Πού να βρω να σ' αγοράσω | για να μη σε ξαναχάσω

11. Στον Πειραιά συννέφιασε Τραγούδι: Χαρούλα Λαμπράκη
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Στον Πειραιά συννέφιασε | και στην Αθήνα βρέχει | άλλος αγάπη έχασε | κι άλλος αγάπη έχει | Ανάβω το τσιγάρο μου | και η βροχή το σβήνει | χτυπώ την πόρτα π' αγαπώ | μα εκείνη δεν ανοίγει ω! | μα εκείνη δεν ανοίγει | Βλέπω τις κούρσες να περνούν | απ' τον μεγάλο δρόμο | κι εσύ το ξέρω πως γελάς | με τον δικό μου πόνο | Σε μια κολόνα στέκομαι | και πήρε να νυχτώνει | δεν λογαριάζω την βροχή | όσο κι αν δυναμώνει ω! | όσο κι αν δυναμώνει

12. Αδύνατον να κοιμηθώ Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Τάκης Μωράκης & Γιώργος Γιαννακόπουλος
Αδύνατον να κοιμηθώ | κι η ώρα είναι τρεισήμισι | μπερδεύτηκα κι αρπάχτηκα | με τη δική σου θύμηση | με τη δική σου θύμηση | κι η ώρα είναι τρεισήμισι | Της περασμένης μας ζωής | με ζώνουν τα φαντάσματα | κι εγώ σαν τον βρικόλακα | πλανιέμαι στα χαλάσματα | πλανιέμαι στα χαλάσματα | με ζώνουν τα φαντάσματα | Με την καλή σου την καρδιά | το σφάλμα μου συγχώρεσε | κοιτάζομαι και απορώ | τόσος καημός πού χώρεσε | τόσος καημός πού χώρεσε | το σφάλμα μου συγχώρεσε

13. Άρχισαν τα όργανα Τραγούδι: Μίμης Χρυσομάλλης
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Άρχισαν τα όργανα | σήκω απ' τη θέση σου | χόρεψε ζεϊμπέκικο | λύγισε τη μέση σου | Χτύπησε τα πόδια σου | πάνω στον ασίκικο σκοπό | έτσι μου γουστάρεις | έτσι σ' αγαπώ | Άρχισαν τα όργανα | το παλιό ντερβίσικο | να μη μου το χόρευες | θα 'τανε αφύσικο | Χόρεψε κορίτσι μου | παλαμάκια εγώ θα σου χτυπώ | έτσι μου γουστάρεις | έτσι σ' αγαπώ | Άρχισαν τα όργανα το | μπουζούκι εργάζεται | να το, το κορίτσι μου | σειέται κι τινάζεται | Φτου σου κοπελάρα μου | ε ρε τι μου κάνεις πω, πω, πω | έτσι μου γουστάρεις | έτσι σ' αγαπώ

14. Ζεχρά Τραγούδι: Οπισθοδρομική Κομπανία
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Αιμίλιος Σαββίδης
Μες στους δρόμους της Βαγδάτης | είδαν τη κορμοστασιά της | και ζηλέψανε. | Και μια νύχτα δίχως άστρα | μπήκαν στα ψηλά τα κάστρα | και την κλέψανε. | Έτσι το’ θελε η Τύχη | και η Ζεχρά σε έναν σεΐχη | παραδόθηκε. | και από τότε στο φεγγάρι | κλαίει κάποιο παλικάρι | που προδόθηκε. | Ζεχρά, | πίστεψε με, Ζεχρά, | πως πονώ κι υποφέρω | δε σε λησμονώ. | Ζεχρά, | με δυο χείλη ωχρά | τ΄όνομά σου προφέρω, | κλαίω και θρηνώ. | Γύρω μου είν’ όλα νεκρά, | σου τ΄ ορκίζομαι Ζεχρά

15. Ο πασατέμπος Τραγούδι: Μαίρη Λίντα
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Γιώργος Γιαννακόπουλος
Αυτά που λες εγώ τ' ακούω βερεσέ | Τα παραμύθια σου τ' ανθίστηκα πια τώρα | Και το κατάλαβα πως ήμουνα για σε | Ο πασατέμπος σου για να περνά η ώρα | Κάθε σου φίλημα το βρίσκω πια πικρό | Και τον καημό μου δεν μπορείς να τον γλυκάνεις | Μαζί μου έρχεσαι μπαμπέσικο μικρό | Γιατί γυρεύεις κόνξες σ' άλλονε να κάνεις | Φύγε λοιπόν αφού το θες αλλού να πας | Κι άστες τις μουρμούρες και τις κλάψες και τις γκρίνιες | Κι όταν θα σμίξεις με τον μάγκα π' αγαπάς | Να μην του πεις ότι για πασατέμπο μ' είχες

16. Το χρήμα δεν το λογαριάζω Τραγούδι: Μαίρη Λίντα
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Το χρήμα δεν το λογαριάζω | τα δυο σου μάτια σαν κοιτάζω | δυο μαύρα μάτια σαν κι αυτά | αχ δεν τα βρίσκω με λεφτά | Βλέπεις εντάξει σου ξηγιέμαι | πως σε λατρεύω δεν τ' αρνιέμαι | είσ' η λαχτάρα μου η χρυσή | γιατί δε λες το ναι κι εσύ | Έλα να σμίξουμε μικρό μου | κι όταν σε νιώθω στο πλευρό μου | δε θα σ' αλλάζω με καμιά | κι ας μου χαρίσουν το ντουνιά

17. Θεσσαλονίκη μου Τραγούδι: Μαίρη Λίντα
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Θεσσαλονίκη μου μεγάλη φτωχομάνα | εσύ που βγάζεις τα καλύτερα παιδιά | Θεσσαλονίκη μου μεγάλη φτωχομάνα | όπου κι αν πάω σ' έχω πάντα στην καρδιά | Θεσσαλονίκη μου ποτέ δε σ' απαρνιέμαι | είσ' η πατρίδα μου, το λέω και καυχιέμαι | Θεσσαλονίκη με τα τόσα σου μεράκια | βγάζεις τα πιο όμορφα κορίτσια στον ντουνιά | βράδια μποέμικα τραγούδια στα σοκάκια | γλέντια ξενύχτια μες στην κάθε γειτονιά | Θεσσαλονίκη μου ποτέ δε σ' απαρνιέμαι | είσ' η πατρίδα μου, το λέω και καυχιέμαι | Θεσσαλονίκη μου κι αν είμαι μακριά σου | πάντα θυμάμαι τ' όνομά σου το γλυκό | αχ πώς νοστάλγησα να ξαναρθώ κοντά σου | κι ας ξεψυχήσω μπρος τον Πύργο το Λευκό | Θεσσαλονίκη μου ποτέ δε σ' απαρνιέμαι | είσ' η πατρίδα μου, το λέω και καυχιέμαι

18. Πω, πω, πω ένα αγόρι Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Όμηρος Αθηναίος
Πω, πω, πω ένα αγόρι πω, πω, πω | που λατρεύω, που ζηλεύω, π' αγαπώ, | χρόνια μ' έχει αναστατώσει, | τη ζωή μου του 'χω δώσει, | πω, πω, πω ένα αγόρι π' αγαπώ. | Το 'χω δίπλα μου μη στάξει και μη βρέξει | κι από έρωτα η καρδιά μου έχει φέξει, | μες στα μάτια το κοιτάζω, το προσέχω, | το λατρεύω, το ορίζω, το κατέχω, | μες στα μάτια το κοιτάζω, το προσέχω, | πω, πω, πω ένα αγόρι π' αγαπώ. | Πω, πω, πω ένα αγόρι πω, πω, πω | που λατρεύω, που ζηλεύω κι αγαπώ, | μες στα μάτια το κοιτάζω, | καμαρώνω και θαυμάζω, | πω, πω, πω ένα αγόρι π' αγαπώ. | Το 'χω δίπλα μου μη στάξει και μη βρέξει | κι από έρωτα η καρδιά μου έχει φέξει, | μες στα μάτια το κοιτάζω, το προσέχω, | το λατρεύω, το ορίζω, το κατέχω, | μες στα μάτια το κοιτάζω, το προσέχω, | Πω, πω, πω ένα αγόρι π' αγαπώ.

19. Άλα της, άλα της Τραγούδι: Ζωζώ Σαπουντζάκη
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Γιώργος Γιαννακόπουλος
Άλα της, άλα της, άλα της | με μαγέψανε τα μάτια τα μεγάλα της | Άλα της, άλα της | κι είπα αντίο της ζωής μου της ανάλατης | κι είπα αντίο της ζωής μου της ανάλατης | Άλα της | Άλα της, άλα της, άλα της | σκλάβο μ' έκαναν τα μάτια τα μεγάλα της | Άλα της, άλα της | και ξηγιέμαι όπως της έρθει στην κεφάλα της | και ξηγιέμαι όπως της έρθει στην κεφάλα της | Άλα της | Άλα της, άλα της, άλα της | τέτοιας γκόμενας λεφτά τσουβάλια χάλα της | Άλα της, άλα της | αχ ανάθεμα τα μάτια τα μεγάλα της | αχ ανάθεμα τα μάτια τα μεγάλα της | Άλα της

20. Η μοδιστρούλα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Νίκος Χατζηαποστόλου | Στίχοι: Νίκος Χατζηαποστόλου
Οι τσαχπίνικες ματιές σου μοδιστράκι | με κρεμάσαν στο λαιμό σου χαϊμαλί, | το φρου-φρου του φουστανιού και το γοβάκι, | μου ραΐσαν την καρδιά μου σαν γυαλί. | Αχ! μοδιστρούλα μου ναζιάρα και σκερτσόζα | με τη βελόνα την καρδιά μου πώς τρυπάς, | όταν περνάς από μπροστά μου όλο πόζα | το τακουνάκι σου με χάρη το χτυπάς. | Το τικ-τακ της μηχανής σαν την καρδιά μου | σου το λέει μ' έχεις κάνει παλαβό | και περνάω ξαγρυπνώντας τη βραδιά μου | με παράπονο το δρόμο μου τραβώ.

Ο δεύτερος δίσκος

01. Άλα, άνοιξε κι άλλη μπουκάλα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Άλα, άνοιξε κι άλλη μπουκάλα | και την κοινωνία τώρα | τηνε παίζω ένα παρά | βίβα, τα φαρμάκια που 'ταν στοίβα | ποτηράκι, ποτηράκι | λες και κάνανε φτερά | βάνε, όσα έρθουν κι όσα πάνε | που θα βρούμε τέτοιο βράδυ | στη ζωή μας τη ρηχή | δώσε, το τραπέζι ξαναστρώσε | φέρε καθαρά ποτήρια | κι άντε φτου κι απ' την αρχή | Ρώτα, το κορίτσι πρώτα, πρώτα | τι γουστάρει να του παίξεις | μπουζουξή μου σεβνταλή | βάρα, την κρυφή σου την λαχτάρα | που ίσως να 'ναι η αγάπη | το πιοτό ή το φιλί | όπα, η καρδιά μου η σορόπα | σάμπως και θα σπάσει απόψε | και στα δέκα θα κοπεί | φτου σου, οι πενιές του μπουζουκιού σου | μου επήρανε τα ρέστα | και μ' αφήσανε ταπί | Άλα, έχω στρώσει μια κεφάλα | και τα βλέπω όλα σαν μπέης | και τα νοιώθω σαν πασάς | άιντε, στα ποτήρια ξαναβάλτε | κι άιντε βίβα μου κι εμένα | κι άιντε βίβα σας κι εσάς | σβήνω, πω, πω Θεέ μου τι θα γίνω | αγκαλιά μου το κορίτσι | και τριγύρω τα βιολιά | σπάστα, κι όλα ας γίνουνε ανάστα | και παρντόν αν μπουμπουνίσει | και καμία τουφεκιά

02. Μοιάζεις κι εσύ σαν θάλασσα Τραγούδι: Μαίρη Λίντα
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Με τέτοια βαρυχειμωνιά | και με φουρτούνα στην καρδιά | το κύμα σε | το κύμα σε τυλίγει | κι αν κάνει η βάρκα σου νερά | τότε την κάθε σου χαρά | η θάλασσα | η θάλασσα την πνίγει | Μοιάζεις κι εσύ | μοιάζεις κι εσύ σαν θάλασσα | που με τα κύ, | που με τα κύματα σου | μου τα 'χεις κά, | μου τα 'χεις κάνει θάλασσα | και πνίγομαι | και πνίγομαι κοντά σου | Όταν στο πέλαγο βρεθείς | είναι μοιραίο να χαθείς | με τέτοια τρι, | με τέτοια τρικυμία | και το τιμόνι της καρδιάς | θα σου τ' αρπάξει ο βοριάς | που το' χει αδυ, | που το' χει αδυναμία

03. Σήκω παιδί μου και σπάστα Τραγούδι: Μάγια Μελάγια
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

04. Χαράμι Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Μίμης Τραϊφόρος
Χαράμι να σου γίνουν τα ξενύχτια μου | κι όλα τα δάκρυα μου που έχυσα ποτάμι | κι οι τόσες πίκρες που για χάρη σου ετράβηξα | χαράμι να σου γίνουνε χαράμι | Το ξέρω στη καρδιά τη σιδερένια σου | πως δεν υπάρχει πια για μένα αγάπη δράμι | και μετανιώνω γιατί όλες οι θυσίες μου | χαράμι τώρα πήγανε χαράμι | Με πλήγωσε το φέρσιμο σου τ' άτιμο | μου 'κανε μαύρη τη καρδιά μου σαν κατράμι | γι' αυτό η αγάπη και η πίστη που σου έδειξα | χαράμι να σου γίνουνε χαράμι

05. Είμαστε αλάνια Τραγούδι: Αλεξάνδρα
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Είμαστε αλάνια, | διαλεχτά παιδιά μέσα στην πιάτσα | και δεν την τρομάζουν οι φουρτούνες τη δική μας ράτσα | Τι τα θες, τι τα θες, πάντα έτσι είν' η ζωή | θα γελάς ή θα κλαις βράδυ και πρωί | Κάθε μας μεράκι γίνεται τραγούδι και το λέμε | και μες στα στραπάτσα μάθαμε ποτέ μας να μην κλαίμε | Τι τα θες, τι τα θες, πάντα έτσι είν' η ζωή | θα γελάς ή θα κλαις βράδυ και πρωί

06. Πάρε το δαχτυλίδι μου Τραγούδι: Γιώργος Μητσάκης & Φραντζέσκα Καββαδία
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Πάρε το δαχτυλίδι μου | που γράφει τ' όνομά μου | και πίστεψε πως σ' αγαπώ | με όλη την καρδιά μου. | Βάλε το δαχτυλίδι μου | που γράφει τ' όνομά μου | για να μη με ξεχνάς ποτέ | μακριά μου όταν θα 'σαι, | να το φοράς στο χέρι σου | κι εμένα να θυμάσαι. | Μοίρα καλή μας ένωσε | μες στη ζωή για πάντα, | τον έρωτά μας δεν μπορεί | κανείς να εμποδίσει, | εμάς μονάχα ο θάνατος | μπορεί να μας χωρίσει.

07. Μια γυναίκα, δύο άντρες Τραγούδι: Γιώργος Μητσάκης & Γιάννης Μπογδάνος
 Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Ποιος είδε, ποιος απάντησε | ανάμεσα στους μάγκες | ποιος είδε, ποιος συνάντησε ω, ω, ω | γυναίκα με δυο άντρες | Μια γυναίκα δύο άντρες | κομπολόι δίχως χάντρες | κομπολόι δίχως χάντρες | μια γυναίκα δύο άντρες | Ο ένας είναι για λεφτά | ο άλλος για αγάπη | ο ένας είναι για δουλειά ω, ω, ω | κι ο άλλος για ραχάτι | Μια γυναίκα δύο άντρες | κομπολόι δίχως χάντρες | κομπολόι δίχως χάντρες | μια γυναίκα δύο άντρες | Γι αυτήν ο μήνας έχει εννιά | μεράκι δεν την τρώει | και δυο καρδούλες αντρικές ω, ω, ω | τις παίζει κομπολόι | Μια γυναίκα δύο άντρες | κομπολόι δίχως χάντρες | κομπολόι δίχως χάντρες | μια γυναίκα δύο άντρες

08. Φτωχό κομπολογάκι μου Τραγούδι: Γιώργος Μητσάκης & Σοφία Διαμαντή
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Φτωχό κομπολογάκι μου | σε είχα το μεράκι μου | Συ μου πέρναγες την ώρα | Πες μου τι θα γίνω τώρα | Σε αγαπούσα αληθινά | δε σ' είχα δώσει πουθενά | Όμορφο κομπολογάκι | μου 'διωχνες κάθε μεράκι | Κι αν έχασα τη γκόμενα | πάψανε τα δεδόμενα | τώρα έχασα και σένα | γράψε αλίμονο σε μένα | Σε άλλα χέρια κι αν βρεθείς | πάλι εμέ θα θυμηθείς | Πού να βρω να σ' αγοράσω | για να μη σε ξαναχάσω

09. Πάλι στις τρεις ήρθες εχτές να κοιμηθείς Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Πάλι στις τρεις ήρθες εχτές να κοιμηθείς | τρελό κορίτσι, τι 'ναι αυτά που κάνεις; | Για κάτσε φρόνιμα και να συγκεντρωθείς | γιατί αλλιώς στην ψάθα θα πεθάνεις. | Είσαι γυναίκα που δε μοιάζεις με καμιά | με μακριά μαλλιά και λίγη γνώση | κι όταν θα πάθεις στη ζωή καμιά ζημιά | τότε να δούμε ποιος θα σε γλυτώσει. | Γι αυτό μην πιάνεσαι κορόιδο και κουτή | τώρα λοιπόν που είσαι στον καιρό σου, | προτού περάσουνε τα χρόνια σου μικρή | για κοίταξε να βρεις τον άνθρωπό σου.

10. Σκότωσέ με Τραγούδι: Αργυρώ Καπαρού
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Ένα μαχαίρι τα στήθια μου καρφώνει | που λίγο, λίγο, ζυγώνει στην καρδιά | αχ! το μαχαίρι αυτό που με πληγώνει | είναι η μαύρη, η δική σου απονιά. | Σκότωσέ με, δεν μπορώ χωρίς εσένανε να ζήσω | σκότωσέ με, στη δικιά σου αγκαλιά να ξεψυχήσω. | Μέρα και νύχτα, για σένα αργοπεθαίνω | και μες στο κλάμα ζητώ παρηγοριά | μα δεν πειράζει, εγώ θα περιμένω | ώσπου να φτάσει το μαχαίρι στην καρδιά. | Σκότωσέ με, δεν μπορώ χωρίς εσένανε να ζήσω | σκότωσέ με, στη δικιά σου αγκαλιά να ξεψυχήσω.

11. Το χαστούκι Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Θεόδωρος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Μίμης Τραϊφόρος
Απ' τη ζωή μου την φριχτή | Μέχρι τα τώρα είχα δεχτεί | Τόσα χαστούκια μαζεμένα | Μέρα καλή δεν έχω δει | Μού 'λειπε μόνο δηλαδή | Ένα χαστούκι κι από σένα | Για το χαστούκι σου αυτό | Δεν πρόκειται να σου κλαφτώ | Ούτε μαράζι να το βάλω | Κι συλλογιέμαι πως καμιά | Να πάθω δεν μπορώ ζημιά | Μ' ένα χαστούκι παραπάνω | Χτύπα λοιπόν χτύπα γερά | Χτύπα με ακόμα μια φορά | Αφού το κέφι σου το θέλει | Μα να θυμάσαι όπου πας | Είν' ανανδρία να χτυπάς | Ένα ανθρώπινο κουρέλι

12. Ηλιοβασιλέματα Τραγούδι: Μαίρη Λίντα
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Ηλιοβασιλέματα | γεμάτα αναμνήσεις | θυμάμαι ακόμα και πονώ | το τελευταίο δειλινό | πριν φύγεις και μ' αφήσεις | ηλιοβασιλέματα | γεμάτα αναμνήσεις | Δειλινά αξέχαστα | μες στα στενά δρομάκια | τώρα με άλλον αγκαλιά | περνάς τα στέκια τα παλιά | κι εγώ πίνω φαρμάκια | δειλινά αξέχαστα | μες στα στενά δρομάκια | Ηλιοβασιλέματα | και τι δεν μου θυμίζουν | και όπως πέφτει η βραδιά | την έρημη μου την καρδιά | οι πόνοι την ξεσκίζουν | ηλιοβασιλέματα | και τι δεν μου θυμίζουν

13. Εσένα μόνο αγαπώ Τραγούδι: Μαίρη Λίντα
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Γιατί στα μάτια με κοιτάς | και κάθε τόσο με ρωτάς | Μη μου ζαλίζεις το μυαλό | εσένα μόνο αγαπώ | Πως έχω άλληνε μου λες | για κάτσε τι είναι αυτά που λες | Πάψε να κλαις και να πονάς | σε αγαπώ μην το ξεχνάς

14. Θα σου πω το μυστικό Τραγούδι: Μαίρη Λίντα
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Αφού μου λες πως είσαι φίλος μου καλός | και επιμένεις να σου πω το μυστικό μου, | για μια γυναίκα έχω γίνει σαν τρελός | και δεν υπάρχει γιατρικό για τον καημό μου. | Όσα μου ζήταγε της έδινα λεφτά | και για χατίρι της μπορούσα να πεθάνω | κι όταν την έντυσα μες στα μεταξωτά | μια μέρα φεύγει ξαφνικά και τηνε χάνω. | Πρώτη φορά μου έπαθα τέτοια ζημιά | από γυναίκα που της είχα εμπιστοσύνη, | μες στη ζωή δεν μου την έσκασε καμιά | κι αφού την έπαθα, ρε φίλε, τι να γίνει.

15. Εσύ είσαι η αιτία που υποφέρω Τραγούδι: Μαίρη Λίντα
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Εσύ είσαι η αιτία που υποφέρω | Γιατί με άφησες το δυστυχή | Γιατί με κάνεις να πονώ να υποφέρω τόσο | Πρόσεξε γιατί μπορεί να παλαβώσω | Δεν αντέχω να σε βλέπω μ' άλλους να γυρνάς | Γιατί με κάνεις να πονώ να υποφέρω τόσο | Πρόσεξε γιατί μπορεί να παλαβώσω | Πάψε πλέον να με τυραννάς | Η μόνη μου λαχτάρα κι ευτυχία | Και τ' όνειρο μου φως μου είσαι εσύ | Σε αγαπώ πως να στο πω μωρό μου πίσω έλα | Μη με παρατάς και κάνω καμιά τρέλα | Στο 'χω πει χωρίς εσένανε να ζήσω δε μπορώ | Σε αγαπώ πως να στο πω μωρό μου πίσω έλα | Μη με παρατάς και κάνω καμιά τρέλα | Γύρισε ξανά σε συγχωρώ

16. Η παλιοπαρέα Τραγούδι: Ελένη Ροδά
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Όμορφη που ήτανε η παλιοπαρέα μας | με τα καβγαδάκια μας και με τα ωραία μας, | καλαμπούρι, αλητεία, κατοστάρι | κανταδίτσα στο κορίτσι με φεγγάρι, | τσακωμοί και φασαρίες κάπου-κάπου | και τα βράδια ραντεβού στου Φιλοπάππου. | Την παλιοπαρέα τη γλεντούσαμε | όμορφα κι ωραία τα περνούσαμε, | όμορφα κι ωραία τα περνούσαμε, | την παλιοπαρέα τη γλεντούσαμε. | Όμορφη που ήτανε η παλιοπαρέα μας | με τα καβγαδάκια μας και με τα ωραία μας, | ο Γιαννάκης με τη Ρούλα να μαλώνει, | ο Σωκράτης θηλυκό να μη σταυρώνει, | ο Αντρέας πάντα στεναχωρημένος | κι ο Μιχάλης διαρκώς ερωτευμένος. | Την παλιοπαρέα τη γλεντούσαμε | όμορφα κι ωραία τα περνούσαμε, | όμορφα κι ωραία τα περνούσαμε, | την παλιοπαρέα τη γλεντούσαμε. | Όμορφη που ήτανε η παλιοπαρέα μας | με τα καβγαδάκια μας και με τα ωραία μας, | με τη Μαίρη γρι-γρι-γρι ο Θοδωράκης | και μπουκάλα συνεχώς ο Βαγγελάκης, | ο Νικόλας σαν ελέφαντας να τρώει | και ο Γιώργος να μας κάνει, όλο, το γόη. | Την παλιοπαρέα τη γλεντούσαμε | όμορφα κι ωραία τα περνούσαμε, | όμορφα κι ωραία τα περνούσαμε, | την παλιοπαρέα τη γλεντούσαμε.

17. Μονά ζυγά Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Δημήτρης Γιαννουκάκης
Εγώ σου έδωσα την κάθε μια πνοή μου | κι εσύ φαρμάκι με κερνάς σιγά, σιγά | εγώ πεθαίνω κι εσύ παίζεις τη ζωή μου | μονά ζυγά μονά ζυγά μονά ζυγά | Με κοροϊδεύεις και με όλα σου τα δίκια | που η θέλησή μου είναι καλάμι και λυγά | τα αισθήματά μου τα `χεις παίξει σαν φιστίκια | μονά ζυγά μονά ζυγά μονά ζυγά | Δε φταις εσύ μα εγώ που έχω κάνει λάθη | και υποχώρησα στον πρώτο σου καυγά | κι όταν θα χάσεις της καρδιάς μου το καλάθι | δε θα μπορείς να παίξεις πια μονά ζυγά

18. Παναγιά μου ένα παιδί Τραγούδι: Νένα Μεντή
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Γιαννακόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

19. Θα γυρίσει κι ο τροχός Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Μην κοιτάς που 'μαι μπατίρης | μην κοιτάς που 'μαι φτωχός | κάποια μέρα κάποια μέρα | θα γυρίσει κι ο τροχός | Μ' απαρνήθηκαν κι οι φίλοι | έχω μείνει μοναχός | κάποια μέρα κάποια μέρα | θα γυρίσει κι ο τροχός | Η καρδιά μου έχει μαυρίσει | και μαυρίζει συνεχώς | κάποια μέρα θα γυρίσει | κι ο μπαμπέσης ο τροχός | Τι να γίνει μια κι ο κόσμος | έτσι είναι δυστυχώς | κάποια μέρα θα γυρίσει | κι ο μπαμπέσης ο τροχός

20. Σβήσε τη φλόγα Τραγούδι: Μαίρη Λίντα
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Τι φωτιά | που μου άναψες, | τι φωτιά! | Μου ‘καψε | τη φτωχούλα μου την καρδιά | Σβήσε τη φλόγα | για σένα που έχω | Θα πεθάνω δεν αντέχω | Μάνα μου, μάνα μου, μάνα μου, μάνα μου | θα πεθάνω, δεν αντέχω | Μάνα μου, μάνα μου, μάνα μου, μάνα μου | Σβήσε τη φωτιά που έχω | Σαν γιατρό | μέρα νύχτα σε καρτερώ | Σαν γιατρό | σε προσμένω να γιατρευτώ

Ο τρίτος δίσκος

01. Η τελευταία νύχτα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Απόψε είναι πια για μας | η νύχτα η τελευταία | απόψε μείνε ως το πρωί | και κάνε μου παρέα | Απόψε φίλα με να με χορτάσεις | αύριο φεύγω και θα με χάσεις | απόψε φίλα με κι αγκάλιασέ με | αύριο φεύγω λησμόνησέ με | Θα πάρω πια τα μάτια μου | Κι όπου με βγάλει η άκρη | Θα φύγω και θα με ζητάς | Θα κλαις με μαύρο δάκρυ | Απόψε φίλα με να με χορτάσεις | αύριο φεύγω και θα με χάσεις | απόψε φίλα με κι αγκάλιασέ με | αύριο φεύγω λησμόνησέ με | Του χωρισμού μας αύριο | η μέρα ξημερώνει | η άτυχη αγάπη μας | απόψε τελειώνει | Απόψε φίλα με να με χορτάσεις | αύριο φεύγω και θα με χάσεις

02. Η σκούνα Τραγούδι: Μαίρη Λίντα
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Με αγέρα με φουρτούνα | Ήρθε κι άραξε μια σκούνα | Ήρθε κι άραξε μια σκούνα | Κάτω στον γιαλό | Ήρθε από τα ξένα τα μέρη | Την αγάπη μου να μου φέρει | Την αγάπη μου να μου φέρει | που την καρτερώ | Την αγάπη μου έχει μέσα | Ξενιτιά σκληρή και μπαμπέσα | Ξενιτιά σκληρή και μπαμπέσα | Πόσο σε μισώ | Παναγιά μου δως μου κουράγιο | Μόλις θα τον δω στο μουράγιο | Μόλις θα τον δω στο μουράγιο | Να μην τρελαθώ

03. Το πεπρωμένο μου Τραγούδι: Μάγια Μελάγια
Μουσική: Τόνυ Μαρούδας | Στίχοι: Κώστας Κοφινιώτης
Όσο κι αν θέλω δεν μπορώ | Να φύγω μακριά σου | Και κάθε μέρα πιο πολύ | Ποθώ το κάθε σου φιλί | Λατρεύω την ψευτιά σου | Στον δρόμο τον χαμένο μου | Είσαι το πεπρωμένο μου | Να σε μισήσω προσπαθώ | Μα δεν το κατορθώνω | Κι όσο βαριέσαι σ’ αγαπώ | Και ζω στον κόσμο τον κακό | Να σε λατρεύω μόνο | Όλο με καις σαν την φωτιά | Φαρμάκια με ποτίζεις | Μα δεν σε βγάζω απ’ την καρδιά | Τα όνειρά μου τα φτωχά | Με πείσμα κι αν γκρεμίζεις

04. Η ταμπακιέρα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Ιωσήφ Ριτσιάρδης | Στίχοι: Μίμης Τραϊφόρος & Γιώργος Γιαννακόπουλος
Τι μου τη χάρισες αυτή τη ταμπακιέρα | αφού για μένα πονηρά έχεις σκεφτεί | Κι αφού στο βάθος θέλεις να με κάνεις πέρα | τι μου τη χάρισες την ταμπακιέρα αυτή; | Την ταμπακιέρα σου δεν έπρεπε να πάρω | γιατί τη βλέπω και βαθιά μελαγχολώ | Μέχρι που σκέφτομαι να κόψω το τσιγάρο | για να σε διώξω μια στιγμή απ' το μυαλό. | Ποτέ δε μ' άφησες να δω μιαν άσπρη μέρα | και σου γουστάρει πάντα να με τυραννάς | Κι ίσως μου χάρισες αυτή την ταμπακιέρα | για να μου γίνει και το κάπνισμα βραχνάς.

05. Το μινόρε της αυγής Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Σπύρος Περιστέρης | Στίχοι: Μίνωας Μάτσας
Ξύπνα, μικρό μου, κι άκουσε | κάποιο μινόρε της αυγής, | για σένανε είναι γραμμένο | από το κλάμα κάποιας ψυχής. | Το παραθύρι σου άνοιξε | ρίξε μου μια γλυκιά ματιά | Κι ας σβήσω πια τότε, μικρό μου, | μπροστά στο σπίτι σου σε μια γωνιά.

06. Η πρώτη αγάπη σου είμαι εγώ Τραγούδι: Γιώργος Μητσάκης & Γιώργος Μελάς
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Η πρώτη αγάπη σου είμαι εγώ | εγώ σ' αγάπησα και σ' αγαπώ | Μαζί στα πρώτα βάσανα | στα πρώτα καρδιοχτύπια | οι δυο μας πρωτοζήσαμε | τα πρώτα μας ξενύχτια | Η πρώτη αγάπη σου είμαι εγώ | εγώ σ' αγάπησα και σ' αγαπώ | Ωραία ήταν η ζωή | και ο καιρός περνούσε | κι ο ένας περισσότερο | τον άλλον επονούσε | Και τ' αποτέλεσμα ήταν αυτό | να καταλήξουμε στο χωρισμό | Να καταλήξουμε στο χωρισμό | το αποτέλεσμα ήταν αυτό | Μα πώς μπορεί ο πόνος μου | να μην είναι μεγάλος | αφού εγώ σ' αγάπησα | σε χαίρεται ένας άλλος | Εγώ σ' αγάπησα και σ' αγαπώ | όμως δεν ήτανε το τυχερό | Όμως δεν ήτανε το τυχερό | εγώ σ' αγάπησα και σ' αγαπώ

07. Ψιλή βροχούλα έπιασε Τραγούδι: Γιώργος Μητσάκης & Γιάννης Μπογδάνος
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Συννέφιασε, συννέφιασε, | συννέφιασε ο ουρανός. | Ο ουρανός συννέφιασε, | ψιλή βροχούλα έπιασε. | Ο ουρανός συννέφιασε, | ψιλή βροχούλα έπιασε. | Ξεκίνησα, ξεκίνησα, | ξεκίνησα για να σε βρω. | Για να σε βρω ξεκίνησα, | γιατί σε αποθύμησα. | Για να σε βρω ξεκίνησα, | γιατί σε αποθύμησα. | Δυνάμωσε, δυνάμωσε, | δυνάμωσε και η βροχή. | Και η βροχή δυνάμωσε, | στον δρόμο που μ’ αντάμωσε. | Και η βροχή δυνάμωσε, | στον δρόμο που μ’ αντάμωσε.

08. Το δικό σου το μαράζι Τραγούδι: Γιώργος Μητσάκης & Φραντζέσκα Καββαδία
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Το δικό σου το μαράζι θα με φάει | Πάει χαμένη η ζωή μου τώρα πάει | Και με δίχως να ντραπώ, | δώσε βάση τι θα πω | Να ‘χεις χάρη μάγκα που σε αγαπώ | Από σένα στη ζωή μου υποφέρω | Θα γεράσω πριν την ώρα μου το ξέρω | Κι αν το θύμα είμαι εγώ | κι όλα σου τα συγχωρώ | Να 'χεις χάρη μάγκα που σε αγαπώ | Κάθε μέρα με το σπίτι μου μαλώνω | Τα δικά σου τα σπασμένα τα πληρώνω | Κι αν στα χέρια σου εγώ | τόσα βάσανα τραβώ | Να 'χεις χάρη μάγκα που σε αγαπώ

09. Κοριτσάρα μου Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Νίκος Φατσέας
Πριν γνωρίσω εσένανε | ζούσα βίο θλιμμένο, | τώρα βλέπω τα μάτια σου | κι ευτυχία χορταίνω. | Κοριτσάρα, κοριτσάρα, κοριτσάρα μου, | είσαι το σπλάχνο, το μεράκι κι η λαχτάρα μου. | Πριν φιλήσω τα χείλη σου | γλύκα δεν είχα νιώσει, | τώρα κάθε φιλάκι σου | είν' σιρόπι μια δόση. | Κοριτσάρα, κοριτσάρα, κοριτσάρα μου, | είσαι το σπλάχνο, το μεράκι κι η λαχτάρα μου. | Πριν σε μπλέξω στα δίχτυα μου | ήταν άδεια η καρδιά μου, | τώρα σ' έχω στο πλάι μου | κι είναι όλα δικά μου. | Κοριτσάρα, κοριτσάρα, κοριτσάρα μου, | είσαι το σπλάχνο, το μεράκι κι η λαχτάρα μου.

10. Είναι αργά Τραγούδι: Καίτη Ντάλη
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Τώρα που ήρθες είναι αργά | να ξανασμίξουμε ποτέ μην περιμένεις | στης καρδιάς μου το μπαλκόνι | ήρθε άλλο χελιδόνι | κι έχει χτίσει τη φωλιά | είναι αργά πολύ αργά | Τώρα που ήρθες είναι αργά | μην περιμένεις τίποτα άλλο να σου δώσω | στης καρδιάς μου πια το τζάκι | ήρθε άλλη με μεράκι | κι έχει ανάψει τη φωτιά | είναι αργά πολύ αργά

11. Παλιοζωή παλιόκοσμε Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Ιωσήφ Ριτσιάρδης | Στίχοι: Μίμης Τραϊφόρος
Παλιοζωή παλιόκοσμε | και παλιοκοινωνία | ούτε στιγμή δεν έζησα | με δίχως αγωνία | Με αχ περνούν οι μέρες μας | με βαχ περνούν τα βράδια | οι μαχαιριές κι αν κλείσουνε | θα μείνουν τα σημάδια | Ωχ, ωχ, ωχ, ωχ, ωχ, ωχ, ωχ, ώ | ωχ, μ΄ έχει πνίξει η στεναχώ | αχ, αχ, αχ, αχ, αχ, αχ, αχ, ά | αχ, να πεθά να ησυχά | Παλιοζωή παλιόκοσμε | και παλιοκοινωνία | ακόμα και τον έρωτα | τον κάνεις τυραννία | Το χάλι και η φτώχεια σου | η τόση να μην φτάνει | και νά 'χεις και το "πρόσωπο" | κορδέλες να σου κάνει | Ωχ λα, λα, λα, λα, λα, λα, λα | ωχ, άσ’ τα λούσα τα πολλά | αχ, μπέρδε, μπέρδε και μπερδέ | να μη σε σκίσω σα σαρδέ.

12. Πάρε με στο τηλέφωνο Τραγούδι: Μαίρη Λίντα
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Πάρε με στο τηλέφωνο | λιγάκι να τα πούμε | και δώς μου ένα ραντεβού | για να συναντηθούμε | Πάρε με στο τηλέφωνο | κι απ' το γλυκό σου στόμα | θέλω ν' ακούσω να μου πεις | πως μ' αγαπάς ακόμα | Να μην ξεχάσεις μάτια μου | να μου τηλεφωνήσεις | γιατί να ξέρεις μια καρδιά | στη μέση θα την σκίσεις | Έστω κι απ' το τηλέφωνο | στείλε μου τα φιλιά σου | και με τη φαντασία μου | θα βρίσκομαι κοντά σου

13. Απότομα Τραγούδι: Μαίρη Λίντα
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Πες μου γιατί αγάπη μου | γλυκειά παρηγοριά μου | πες μου γιατί να μ' αρνηθείς | γιατί να φύγεις να χαθείς | να ζήσεις μακριά μου | Απότομα | μου την κοπάνησες απότομα | δεν μου ξηγήθηκες φιλότιμα | και πήρες δρόμο μια βραδιά | μ' αρνήθηκες | με κάποιον άλλο ξεμυαλίστηκες | σε άλλα κόλπα μου τραβήχτηκες | κι έχω μαράζι στην καρδιά | Ποτέ μου δεν σε πίκρανα | γι αυτό παραπονιέμαι | που είμαι τώρα μοναχός | κι από αγάπη ορφανός | και κλαίω και χτυπιέμαι

14. Θλίψη Τραγούδι: Μαίρη Λίντα
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Ούτε κρασί ούτε πιοτό | απόψε δε με πιάνει | και κλαίω την αγάπη μας | που έχει πια πεθάνει | Νοιώθω στη καρδιά μου | απόψε μια θλίψη | έφυγες εσύ | και πολύ μου ‘χεις λείψει | κι όμως περιμένω | με λαχτάρα στη καρδιά | να γυρίσεις μια βραδιά | Ούτε γιατρός ούτε κανείς | μπορεί να με γιατρέψει | και μια ζωή που ζήσαμε | την έχεις καταστρέψει

15. Θα μου βάλεις την κουλούρα Τραγούδι: Μαίρη Λίντα
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Κώστας Κοφινιώτης
Δεν είμ` εγώ απ` τις γυναίκες που θαρρείς | δε λογαριάζω αν είσαι μάγκας και βαρύς | κι αν εκορόϊδεψες πολλές στ` αληθινά | σε μένα όμως η μαγκιά σου δεν περνά. | Θα τα βρεις μαζί μου σκούρα | κι ας με παίρνεις γι` αγγελούδι | θα μου βάλεις την κουλούρα | και θα πεις κι ένα τραγούδι. | Εσύ κορόιδο να με πιάσεις δεν μπορείς | μαζί μου που` μπλεξες μπαστούνια θα τα βρεις | αφού τσιμπήθηκες και τόσο μ` αγαπάς | θα μου το βάλεις το στεφάνι ,πού θα πας. | Δεν είμαι εγώ απ` τις γυναίκες του σωρού | κι ουτ` απ` αυτές που ξέρεις του γλυκού νερού | και δε σηκώνω παραμύθια να μου λες | αυτά που έλεγες, βρε μάγκα, σε πολλές

16. Λαός και Κολωνάκι Τραγούδι: Μαίρη Λίντα
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Τι σημασία έχει αυτό | αν είμαι φτωχαδάκι | κι εσύ αν είσαι πλούσια | από το Κολωνάκι | Όλοι το ίδιο είμαστε | σε τούτο το κοσμάκη | και όλοι έχουμε καρδιά | λαός και Κολωνάκι | Φτώχεια και πλούτη δυστυχώς | ποτέ τους δεν ταιριάζουν | μα όταν θέλουν δυο καρδιές | λεφτά δε λογαριάζουν | Ο έρωτας αγάπη μου | τίποτα δεν κοιτάει | και όταν θα ‘ρθει η στιγμή | την πόρτα σου χτυπάει

17. Παρτίδες Τραγούδι: Μαίρη Λίντα
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Παρτίδες, αδερφάκι μου, θ' ανοίξουμε | και την παλιά φιλία μας θα σβήσουμε | ρε μάγκα το παράκανες | θαρρώ πολλά μου τα 'κανες | στη γκόμενά μου μην ξανακολλάς | Τι θες τα σούρτα φέρτα 'μπρος στο σπίτι της | καλά και σώνει πας να μπεις στη μύτη της | ας το χωρέσει η κούτρα σου | δεν είναι για τα μούτρα σου | στη γκόμενά μου μην ξανακολλάς | Το ξέρεις πως για πάρτη μου τρελαίνεται | και μάγκες σαν κι εσένα τους σιχαίνεται | γι' αυτό λοιπόν, σαχλόμαγκα | σταμάτα τα καμώματα | τη γκομενίτσα δε θα μου τη φας

18. Μπιζουδάκι μου Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Κώστας Γιαννίδης | Στίχοι: Κώστας Γιαννίδης
Πες μου τι θέλεις από μένανε | μπιζουδάκι μου, μπιζουδάκι μου, | ο έρωτάς σου αυτός με τρέλανε | μπιζουδάκι μου, μπιζουδάκι μου. | Μα 'σένα δε σε νοιάζει δράμι | αν μ' έχει πάρει το ποτάμι, | όλο γελάς μ' αυτό το χάλι μου | μπιζουδάκι μου, μπιζουδάκι μου, | που θα το φάει το κεφάλι μου | μπιζουδάκι μου, μπιζουδάκι μου. | Έχω πουλήσει το σακάκι μου | μπιζουδάκι μου, μπιζουδάκι μου, | και το μικρό ραδιοφωνάκι μου | μπιζουδάκι μου, μπιζουδάκι μου. | Πάει το κεφάλι μου να σπάσει, | δέκα οκάδες έχω χάσει, | κι έτσι όπως ξέχασα το τάλιρο | μπιζουδάκι μου, μπιζουδάκι μου, | είμαι καλός πια για το Φάληρο | μπιζουδάκι μου, μπιζουδάκι μου. | Μπιζουδάκι μου, μπιζουδάκι μου, | μπιζουδάκι μου, μπιζουδάκι μου. | Είχα δουλίτσα και την έχασα | μπιζουδάκι μου, μπιζουδάκι μου, | και τη μανούλα μου την ξέχασα | μπιζουδάκι μου, μπιζουδάκι μου. | Κάθομαι πια στην παραλία | και νοσταλγώ την Αυστραλία, | για να γλιτώσω πια από 'σένανε | μπιζουδάκι μου, μπιζουδάκι μου, | που η αγάπη σου με τρέλανε | μπιζουδάκι μου, μπιζουδάκι μου.

19. Θέλω να τα σπάσω Τραγούδι: Ελένη Ροδά
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Κώστας Νικολαϊδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

20. Εγώ το είδα τ' όνειρο Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Νίκος Φατσέας
Εγώ το είδα τ' όνειρο, το 'δα πανάθεμά το | το 'δα-που να μην το 'βλεπα-και ήταν και Σαββάτο, | και να 'το που ξεδιάλυνε πρωί-πρωί Δευτέρα | εμένα για έναν άλλονε με έχεις κάνει πέρα, | Εγώ το είδα τ' όνειρο, το είδα κάποιο βράδυ | το 'δα-που να μην το 'βλεπα-ήταν κακό σημάδι, | ήξερα, τι τα θέλετε, το τι με περιμένει, | κι ύστερα τι σου μέλλεται καρδιά μου πονεμένη. | Εγώ το είδα τ' όνειρο, το 'δα πανάθεμά το | το 'δα-που να μην το 'βλεπα-και ήταν και Σαββάτο, | είδα καφέ πως μου 'δινες κι εγώ τον πήρα κι ήπια | κι ύστερα με προσμένουνε καημοί και καρδιοχτύπια.

Ο τέταρτος δίσκος

01. Ο μήνας έχει εννιά Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Γιώργος Τζαβέλλας
Μια ζωή την έχουμε, κι αν δε την γλεντήσουμε | τι θα καταλάβουμε, τι θα καζαντίσουμε | τι θα καταλάβουμε, τι θα καζαντίσουμε | Μες στον ψεύτικο ντουνιά | παίξτε μου διπλοπενιά | παίξτε μου διπλοπενιά | και ο μήνας έχει εννιά | και ο μήνας έχει εννιά | Όσο ζει ο άνθρωπος, κοίτα, παρατήρησε | μέχρι τα σαράντα του, κι ύστερα μπατίρισε | μέχρι τα σαράντα του, κι ύστερα μπατίρισε | Μες στον ψεύτικο ντουνιά | παίξτε μου διπλοπενιά | παίξτε μου διπλοπενιά | και ο μήνας έχει εννιά | και ο μήνας έχει εννιά | Στου διαβόλου τα 'γραψα όλα το κατάστιχο | και γλεντώ τα νιάτα μου, πριν με πιάσει λάστιχο | και γλεντώ τα νιάτα μου, πριν με πιάσει λάστιχο | Μες στον ψεύτικο ντουνιά | παίξτε μου διπλοπενιά | παίξτε μου διπλοπενιά | και ο μήνας έχει εννιά | και ο μήνας έχει εννιά | Τη ζωή σου γλέντησε, πριν να ρθούν γεράματα | και σου λένε άδικα, μάθε γέρο γράμματα | και σου λένε άδικα, μάθε γέρο γράμματα | Μες στον ψεύτικο ντουνιά | παίξτε μου διπλοπενιά | παίξτε μου διπλοπενιά | και ο μήνας έχει εννιά | και ο μήνας έχει εννιά

02. Το τελευταίο ποτηράκι Τραγούδι: Μαίρη Λίντα
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Το τελευταίο ποτηράκι | Θέλω μαζί στο ταβερνάκι | Εκεί που πίναμε | Κι’ απόψε να τα πιούμε | Για τελευταία πια φορά | Να φιληθούμε | Μια και το θες να χωριστούμε | Κι’ ύστερα αγάπη μου | Θα φύγω ευτυχισμένος | Απ’ το κρασί κι απ’ τα φιλιά σου | Μεθυσμένος | Και δεν θα ξαναϊδωθούμε | Ο χωρισμός σου αγάπη μου | Απόψε με φοβίζει | Μα όποιος ξέρει ν’ αγαπά | Ξέρει και να χωρίζει | Το τελευταίο μου τσιγάρο | Θέλω μαζί σου να φουμάρω | Απόψε θέλω ως το πρωί | Να σε γλεντήσω | Και την αγάπη την παλιά | Να σου θυμίσω | Το παρελθόν να σου ξυπνήσω | Κι’ ύστερα αγάπη μου | Θα φύγω από κοντά σου | Και στο εξής δεν θα με δεις | Ποτέ μπροστά σου | Και δεν θα σε ξαναενοχλήσω | Ο χωρισμός σου αγάπη μου | Απόψε με φοβίζει | Μα όποιος ξέρει ν’ αγαπά | Ξέρει και να χωρίζει

03. Το μονοπάτι Τραγούδι: Αλεξάνδρα
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Γιαννακόπουλος
Μες στη ζωή δρόμοι ανοίγονται σωρό | κι όποιον γουστάρεις τον τραβάς κι όπου σε βγάλει | μα είναι κι ένα μονοπάτι πονηρό | που πάει ντουγρού στην κατηφόρα τη μεγάλη | Το μονοπάτι σαν θα πάρεις μια βραδιά | τον ίσιο δρόμο μια για πάντα τον αφήνεις | κι ολημερίς θα κουρελιάζεις μια καρδιά | κι ένα κορμί μες τα κουρέλια της θα ντύνεις | Εκεί ξεχνάει κι ο Θεός για να σε δει | περνάς και φεύγεις και δεν κλαίει ανθρώπου μάτι | ένα σκουπίδι παραπάνω δηλαδή | μες στης ζωής το πονηρό το μονοπάτι

04. Η βαλίτσα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Γιαννακόπουλος
Είναι άσχημο πολύ | το δικό σου το βιολί | ζεις μονάχα για χουζούρι | κι αγκαλίτσα | Μάσα, ξάπλα, τεμπελιά | κι ούτε σκέψη για δουλειά | πού θα πάει τέλος πάντων | η βαλίτσα | Λες και είσαι δηλαδή | του σουλτάνου το παιδί | θέλεις τρέλες θέλεις κέφια | κάθε μέρα | Δεν μ΄ αρέσουν όλα αυτά | και στο λέω ορθά κοφτά | η βαλίτσα δεν πηγαίνει | παραπέρα | Σκέψου λίγο την δουλειά | γιατί μόνο με φιλιά | το στομάχι δεν γεμίζει | μια σταλίτσα | Σκέψου κι άλλαξε μυαλά | και κατάλαβε καλά | πως μακρύτερα δεν πάει | η βαλίτσα

05. Το πλουσιόπαιδο  Τραγούδι: Λουκάς Νταράλας
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Εγώ το πλουσιόπαιδο που ζούσα σε σαλόνια | για δέστε πως κατάντησα με άπλυτα πουκάμισα | και τρύπια παντελόνια | ω! κι ας ζούσα σε σαλόνια | Ότι κι αν είχα σ' αυτή τη πλάση | για μια γυναίκα το 'χω χάσει | Εγώ που ζούσα μέχρι χτες στην αριστοκρατία | απ' της γυναίκας την οργή ξημέρωσα μια χαραυγή | να ζω στην αλητεία | ω! και μες τη δυστυχία | Ότι κι αν είχα σ' αυτή τη πλάση | για μια γυναίκα το 'χω χάσει | Για δες ο άσωτος υιός ο κόσμος με φωνάζει | κι εγώ το δρόμο μου τραβώ μ' ένα χαμόγελο πικρό | και λέω δεν πειράζει | Ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω κι ο κόσμος ας φωνάζει | Ότι κι αν είχα σ' αυτή τη πλάση | για μια γυναίκα το 'χω χάσει

06. Εντάξει Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Κωνσταντίνος Μπέζος | Στίχοι: Κωνσταντίνος Μπέζος
Βρε τι μυστήρια που είναι η Ελλάδα, | δάνεια κλείνει, φράγκο δεν δίνει, | Γαλλία, Αγγλία σαν πει να εισπράξει | φεύγει ένα τσέκι που γράφει "Εντάξει". | Δημοπρατήριο και γιουσουρούμι | με δέκα γρόσια και άλλα τόσα, | σακάκι σου ράβει με φόδρα μετάξι | κι όλοι σου λένε : | "Αδερφάκι, βλέπω ξηγιέσαι σακάκι πενάτο | στην τρίχα και είσαι πολύ, πολύ "Εντάξει", | κι όλοι σου λένε πως είσαι εντάξει. | Ρε πως τη δουλεύουνε εντάξει | στην Ελλάδα κάθε μηχανή, | όλοι οι παλαβοί να είν' απ' όξω | και οι λογικοί μες στο Δαφνί. | Στο τραμ σαν θα βρεθείς μέσα στον κόσμο | νέες γυναίκες, γριές, μπεμπέκες, | απάνω σου πέφτουν το τραμ σαν τραντάξει | κι ο εισπράκτωρ λέει: | "Πσστ, κύριος, προχώρει στο διάδρομο, | ενοχλείς την κυρία. Απαγορεύονται τα γραμματόσημα | και τα σάντουιτς και δεν είσαι καθόλου εντάξει", | κι ο εισπράκτωρ λέει δεν είσαι εντάξει. | Νύχτα στα κρυφά ο κάθε Έλλην | στον τοίχο αφήνει αυτό που πίνει, | αν τύχει ο πόλιτσμαν να τον περιαρπάξει | γλυκά του λέει: | "Αδερφάκι, πόλιτσμαν, αν πρόκειται να με πας μέσα | για μια χουφτίτσα νερό ε, δεν είσαι καθόλου, | μα καθόλου εντάξει", | γλυκά του λέει δεν είσαι εντάξει. | Ρε πως τη δουλεύουνε εντάξει | στην Ελλάδα κάθε μηχανή, | όλοι οι παλαβοί να είν' απ' όξω | και οι λογικοί μες στο Δαφνί.

07. Το γκαρσόνι Τραγούδι: Καίτη Ντάλη
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Γιώργος Οικονομίδης
Σ' αυτή τη γωνιά στην ίδια την θέση | τα βράδια ν΄ αρέσει να κάθομαι μόνη, | σ' αυτή τη γωνιά εσύ μ' είχες φέρει | και κάποιο γκαρσόνι μονάχα με ξέρει. | Γι' αυτό και μου κάνει συχνά τα χατίρια, | σερβίρει όπως πρώτα τα δυο μας ποτήρια, | μ' ανάβουν τα φώτα και τ' όνειρο σβήνει, | αχ το 'να ποτήρι γεμάτο έχει μείνει, | μ' ανάβουν τα φώτα και τ' όνειρο σβήνει | αχ το 'να ποτήρι γεμάτο έχει μείνει. | Σ' αυτή τη γωνιά στην ίδια την άκρη | ποιος κρύβει ένα δάκρυ, ποιος νοιώθει ένα πόνο, | σ' αυτή τη γωνιά ξημέρωσα μόνη | και κάποιο γκαρσόνι με σκέφτεται μόνο. | Γι' αυτό και μου κάνει συχνά τα χατίρια, | σερβίρει όπως πρώτα τα δυο μας ποτήρια, | μ' ανάβουν τα φώτα και τ' όνειρο σβήνει, | αχ το 'να ποτήρι γεμάτο έχει μείνει, | μ' ανάβουν τα φώτα και τ' όνειρο σβήνει | αχ το 'να ποτήρι γεμάτο έχει μείνει.

08. Θα μου βάλεις την κουλούρα Τραγούδι: Αργυρώ Καπαρού
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Κώστας Κοφινιώτης
Δεν είμ` εγώ απ` τις γυναίκες που θαρρείς | δε λογαριάζω αν είσαι μάγκας και βαρύς | κι αν εκορόϊδεψες πολλές στ` αληθινά | σε μένα όμως η μαγκιά σου δεν περνά. | Θα τα βρεις μαζί μου σκούρα | κι ας με παίρνεις γι` αγγελούδι | θα μου βάλεις την κουλούρα | και θα πεις κι ένα τραγούδι. | Εσύ κορόιδο να με πιάσεις δεν μπορείς | μαζί μου που` μπλεξες μπαστούνια θα τα βρεις | αφού τσιμπήθηκες και τόσο μ` αγαπάς | θα μου το βάλεις το στεφάνι ,πού θα πας. | Δεν είμαι εγώ απ` τις γυναίκες του σωρού | κι ουτ` απ` αυτές που ξέρεις του γλυκού νερού | και δε σηκώνω παραμύθια να μου λες | αυτά που έλεγες, βρε μάγκα, σε πολλές

09. Το κομπολόι Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Ιωσήφ Ριτσιάρδης | Στίχοι: Δημήτρης Γιαννουκάκης
Θέλω στα χέρια μου να σ' έχω κομπολόι | κάθε σου ελάττωμα σα χάντρα να χτυπά, | κάθε σου ντέρτι να είναι αγάπης μοιρολόι | τη λαβωμένη την καρδιά μου να τρυπά, | κάθε σου ντέρτι να είναι αγάπης μοιρολόι | τη λαβωμένη την καρδιά μου να τρυπά. | Κι αν κάποια μέρα κομπολόι μου σε πιάσω | κι έχω και νεύρα που όλοι θα 'χουν φοβηθεί, | τη μεταξένια κλωστή του, παιδί μου, θα τη σπάσω, | και κάθε χάντρα σου για μένα θα χαθεί, | τη μεταξένια κλωστή του, παιδί μου, θα τη σπάσω, | και κάθε χάντρα σου για μένα θα χαθεί. | Μα η ζωή μου ας πάει καλά σαν το ρολόι | που το κουρδίζεις και στην τρίχα περπατά, | γιατί κι εγώ στα χεράκια σου είμαι κομπολόι | κι όσο το κέφι σου με θέλει, με κρατά, | γιατί κι εγώ στα χεράκια σου είμαι κομπολόι | κι όσο το κέφι σου με θέλει, με κρατά.

10. Άτιμη τύχη Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Μιχάλης Σουγιούλ
Άτιμη τύχη χρόνια τώρα | μάσκα φοράς λυπητερή, | άτιμη τύχη και μοβόρα, | τύχη μπαμπέσα και σκληρή. | Με μοχθηρία και γινάτι | άτιμη τύχη με κτυπάς, | ποτέ στιγμή δεν κάνεις κάτι | άιντε να ειδούμε πού το πας. | Εγώ κακό δεν σου ΄χω κάνει | όμως κι εσύ βαρυγκωμάς, | φτάνει πουτάνα τύχη, φτάνει. | Μάνα μας γέννησε κι εμάς.

11. Ο παραμυθάς Τραγούδι: Ελένη Ροδά
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Φώτης Μιχαλάτος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

12. Όλα ρημάδια Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Μίμης Τραϊφόρος
Μαύρα ρημάδια ένα γύρω μου κοιτώ | Μέσα στην άραχνη ζωή μου και τη στείρα | Βρέχει στο μάγουλο το δάκρυ μου καυτό | Απ' τα χτυπήματα που μού 'δωσε η μοίρα | Κούφια τα στήθια μου και άδεια | Κι όλα ρημάδια | Εσύ με γέμισες σημάδια ένα σωρό | Μαύρες βολές όλοι οι όρκοι σου γινήκαν | Κι αναρωτιέμαι διαρκώς και απορώ | Τόσα φαρμάκια που με πότισαν πού μπήκαν; | Πληγές εγίνανε τα χάδια | Κι όλα ρημάδια | Και το παιδί μας που με γιόμιζε πνοή | Και που για χάρη του οκάδες πίκρες ήπια | Κι εκείνο τό 'χασα και όλη μου η ζωή | Χωρίς χαμόγελα κυλά και καρδιοχτύπια | Ζωή πικρή χαμένη κι άδεια | Κι όλα ρημάδια

13. Εσύ Τραγούδι: Μαίρη Λίντα
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Εσύ που τρελά μ’ αγαπούσες | Εσύ για θυμήσου καλά | Με λάτρευες και πέθαινες | Σαν με γλυκοφιλούσες | Και όμως όλα σβήσανε | Μέσα σε μια βραδιά | Στριφογυρίζω μες στο κρεβάτι | Δεν κλείνω μάτι και ξαγρυπνώ | Και τυραννιέμαι και αναρωτιέμαι | Γιατί, γιατί, γιατί ακόμα σ’ αγαπώ | Μπορεί μια βραδιά να γυρίσεις | Μπορεί να γυρίσεις μπορεί | Και στην μικρή μας την φωλιά | Να θες να ξαναζήσεις | Μα τότε πια αγάπη μου | Θα έχω γιατρευτεί | Στριφογυρίζω μες στο κρεβάτι | Δεν κλείνω μάτι και ξαγρυπνώ | Και τυραννιέμαι και αναρωτιέμαι | Γιατί, γιατί, γιατί ακόμα σ’ αγαπώ

14. Δε θέλω πια να ξαναρθείς Τραγούδι: Μαίρη Λίντα
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Ποτέ δε θέλω πια να ξαναρθείς στ' ομολογώ | ποτέ στο δρόμο μου να μη βρεθείς για να σε δω | θα μου θυμίσεις τα παλιά τα πρώτα βράδια μας | θα μου θυμίσεις και τα πρώτα χτυποκάρδια μας | Δε θέλω πια να ξαναρθείς | δε θέλω πια μες την καρδιά φωτιά | δε θέλω πια να σ' αγαπώ | να σε ξεχάσω προσπαθώ | Αφού με άφησες γιατί ζητάς να ξαναρθείς | προτού να φύγεις έπρεπε καλά να το σκεφτείς | σε αγαπούσα κι ήσουν η αδυναμία μου | πολύ λυπάμαι που χωρίσαμε λατρεία μου | Δε θέλω πια να ξαναρθείς | δε θέλω πια μες την καρδιά φωτιά | δε θέλω πια να σ' αγαπώ | να σε ξεχάσω προσπαθώ

15. Αφού το θες Τραγούδι: Μαίρη Λίντα
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Δεν τη θέλεις πια την αγκαλιά μου | χόρτασες τα χάδια, τα φιλιά μου | σε γλυκοφιλώ και συ με σπρώχνεις | δε με θέλεις πια γι' αυτό με διώχνεις | Αφού το θες τούτη τη βραδιά | με βαριά καρδιά και καημό μεγάλο | αγάπη μου, σου αφήνω γεια | αφού τώρα πια δε με θέλεις άλλο | Τι 'ναι αυτό που σ' έκανε ν' αλλάξεις | κι έτσι ξαφνικά να με πετάξεις; | ήμουνα εντάξει στο πλευρό σου | με κοιτάζεις τώρα σαν εχθρό σου | Έφτασε ο κόμπος πια στο χτένι, | τώρα το βλέπω είμαστε σαν ξένοι | κι έτσι θα χωρίσουμε σε λίγο, | φίλα με αγάπη μου να φύγω.

16. Μελαχρινή τσιγγάνα μου Τραγούδι: Μαίρη Λίντα
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Μελαχρινή τσιγγάνα μου | μη μου χαλάς χατίρι | πάρε κι εμένα μάνα μου | μαζί σου στο τσαντίρι | Τσιγγάνα στο τσαντίρι σου | στρώσε διπλό ντιβάνι | να σκάσουν απ' τη ζήλια τους | τσιγγάνες και τσιγγάνοι | Απόψε θέλω όμορφα | ο Χιώτης να μου παίξει | απόψε το κορίτσι μου | γουστάρει να χορέψει | Μελαχρινή τσιγγάνα μου | μη μου χαλάς χατίρι | πάρε κι εμένα μάνα μου | μαζί σου στο τσαντίρι

17. Απόψε φίλα με Τραγούδι: Μαίρη Λίντα
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Απόψε είναι πια για μας | η νύχτα η τελευταία | απόψε μείνε ως το πρωί | και κάνε μου παρέα | Απόψε φίλα με να με χορτάσεις | αύριο φεύγω και θα με χάσεις | απόψε φίλα με κι αγκάλιασέ με | αύριο φεύγω λησμόνησέ με | Θα πάρω πια τα μάτια μου | Κι όπου με βγάλει η άκρη | Θα φύγω και θα με ζητάς | Θα κλαις με μαύρο δάκρυ | Απόψε φίλα με να με χορτάσεις | αύριο φεύγω και θα με χάσεις | απόψε φίλα με κι αγκάλιασέ με | αύριο φεύγω λησμόνησέ με | Του χωρισμού μας αύριο | η μέρα ξημερώνει | η άτυχη αγάπη μας | απόψε τελειώνει | Απόψε φίλα με να με χορτάσεις | αύριο φεύγω και θα με χάσεις

18. Πολλές φορές Τραγούδι: Μαίρη Λίντα
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Πολλές φορές | μου λες πως θα φύγεις. | Πολλές πληγές | μες στη καρδιά μου ανοίγεις. | Πολλές φορές | με τυραννάς | και με πληγώνεις και με πονάς. | Πού θα πας | και θέλεις να μ΄ αφήσεις. | Μια βραδιά | σε μένα θα γυρίσεις. | Μια βραδιά με πόνο στη καρδιά. | Σκληρή καρδιά | γιατί μ΄ απαρνιέσαι. | Θα 'ρθει καιρός | θα κλαις και θα χτυπιέσαι. | όπου κι αν πας, | θα ξαναρθείς, | μα στη καρδιά μου | άλλον θα βρεις. | Πού θα πας | και θέλεις να μ΄ αφήσεις. | Μια βραδιά | σε μένα θα γυρίσεις. | Μια βραδιά με πόνο στη καρδιά.

19. Πού θα με πας Τραγούδι: Γ. Τζώρτζης & Μαριώ
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Ασημακόπουλος
Την ερχομένη Κυριακή θα τα οικονομήσω, | την ερχομένη Κυριακή θα τα οικονομήσω, | θα σε τραβήξω μάνα μου να πάω να σε γλεντήσω, | θα σε τραβήξω μάνα μου να πάω να σε γλεντήσω. | Πού θα με πας, πού θα με πας, | όπου γουστάρεις κι αγαπάς, | όπου γουστάρεις κι αγαπάς | μόνο μ' εμένανε θα πας. | Ως και ο γάτος έβγαλε τη γάτα στην ταράτσα, | ως και ο γάτος έβγαλε τη γάτα στην ταράτσα, | και μοναχά εμείς οι δυο χαθήκαμ' απ' την πιάτσα, | και μοναχά εμείς οι δυο χαθήκαμ' απ' την πιάτσα. | Πού θα με πας, πού θα με πας, | όπου γουστάρεις κι αγαπάς, | όπου γουστάρεις κι αγαπάς | μόνο μ' εμένανε θα πας. | Το άκουσα που το 'λεγαν οι κότες στο κοτέτσι, | το άκουσα που το 'λεγαν οι κότες στο κοτέτσι, | για κοίτα κάτι άνθρωποι που την περνάνε έτσι, | για κοίτα κάτι άνθρωποι που την περνάνε έτσι. | Πού θα με πας, πού θα με πας, | όπου γουστάρεις κι αγαπάς, | όπου γουστάρεις κι αγαπάς | μόνο μ' εμένανε θα πας.

20. Χειμώνιασε, χειμώνιασε Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Ασημακόπουλος
Χειμώνα πώς το σκέπτομαι | να πέσω στο κρεβάτι | μαζεύομαι, διπλώνομαι | και διπλοκουκουλώνομαι | μα πού να κλείσω μάτι. | Θυμάμαι μες στη μοναξιά | τόσα ζεστά βραδάκια | τα αχ και βαχ μικρούλα μου | παγώνουν στην καρδούλα μου | και βγαίνουνε παγάκια. | Χειμώνιασε, χειμώνιασε | το κρύο με περόνιασε | καθ' ένας με το κρύο θέλει ταίρι | κοντά μου έλα να χωθείς | να ζεσταθώ να ζεσταθείς | και σπάμε όταν έρθει καλοκαίρι. | Ψιλή βροχούλα έπιασε | μου χτύπησε το τζάμι, | είν' άδεια η αγκάλη μου | μου λείπει το μαγκάλι μου | και τρέμω σαν καλάμι. | Χειμώνες να 'μαστε μαζί | για σκέψου τι αξίζει | πόσο ζεστό το ξάπλωμα | οι δυο κάτω απ' το πάπλωμα | κι έξω να μπουμπουνίζει. | Χειμώνιασε, χειμώνιασε | το κρύο με περόνιασε | καθ' ένας με το κρύο θέλει ταίρι | κοντά μου έλα να χωθείς | να ζεσταθώ να ζεσταθείς | και σπάμε όταν έρθει καλοκαίρι. | Το θέλει η βαρυχειμωνιά | να γίνουμε ζευγάρι | να σμίξουμε τα χείλη μας | να φέρουν τον Απρίλη μας | κι ας έχουμε Γενάρη. | Στο λέω εμπιστευτικώς | και συ κατάλαβέ το, | το αστεροσκοπείο μας | μας είπε πως το κρύο μας | θα 'ναι βαρύ εφέτος. | Χειμώνιασε, χειμώνιασε | το κρύο με περόνιασε | καθ' ένας με το κρύο θέλει ταίρι | κοντά μου έλα να χωθείς | να ζεσταθώ να ζεσταθείς | και σπάμε όταν έρθει καλοκαίρι.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης