Τετάρτη, 2 Σεπτεμβρίου 2015

Το τρανζιστοράκι της καρδιάς μας




















Διάφοροι ερμηνευτές σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Παραμυθάκι μου Τραγούδι: Γιάννης Καλατζής
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Σου ‘παν πως είμαι μπελαλής | άντρας βαρύς και ντερτιλής | δε λογαριάζω κι ούτε ρίχνω τεμενά | δεν κάνω κράτει πουθενά | Παραμυθάκι μου μη με μαλώνεις | παραθυράκι μου μη μου σφαλάς | παραμυθάκι μου μη βαλαντώνεις | και την καρδούλα σου μην τη χαλάς | Σου ‘παν πως έδιωξα πολλές | κι όταν αρχίνισες να κλαις | σου ‘παν να φύγεις από μένα μακριά | λες κι έχει η αγάπη γιατρειά | Παραμυθάκι μου μη με μαλώνεις | παραθυράκι μου μη μου σφαλάς | παραμυθάκι μου μη βαλαντώνεις | και την καρδούλα σου μην τη χαλάς

02. Σ' έβλεπα στα μάτια Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Σ' έβλεπα στα μάτια | κι ήσουνα δικός μου, | ταίρι μου παντοτινό. | Μ' άφησες μια μέρα | κι έχασα το φως μου | κι έχασα τον ουρανό. | Στον Άγιο Σπυρίδωνα ένα δειλινό | γύρισες, χαρά μου, κι ήρθα να σε βρω. | Δάκρυσαν τα μάτια σου, δάκρυσα κι εγώ | στον Άγιο Σπυρίδωνα ένα δειλινό. | Πάλι την πόρτα μου θα χτυπάς | μ' αγαπάς, μ' αγαπάς | πάλι καρδούλα μου θα στο πω | σ' αγαπώ, σ' αγαπώ.

03. Ρίνα Κατερίνα μου Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
-Πού θα πας Ρίνα μου | Ρίνα Κατερίνα μου; | -Στο γιαλό στην αμμουδιά | να με δούνε τα παιδιά. | Ήρθανε δυο παλληκάρια | σα θαλασσινά φεγγάρια | με γεμίσανε φιλιά | στην ακρογιαλιά. | -Πού θα πας Ρίνα μου | Ρίνα Κατερίνα μου; | -Στα ψηλά καμπαναριά | να με δούνε τα χωριά. | -Πού θα πας Ρίνα μου | Ρίνα Κατερίνα μου; | -Στο νερό στη λαγκαδιά | να με δούνε τα παιδιά. | Ήρθανε δυο παλικάρια | σαν θαλασσινά φεγγάρια | με χορτάσαν αγκαλιά | στην ακρογιαλιά. | -Πού θα πας Ρίνα μου | Ρίνα Κατερίνα μου; | -Στο βουνό στην εκκλησιά | να με δούνε τα νησιά.

04. Μια Κεφαλλονίτισσα Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Λουκιανός Κηλαηδόνης | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Μια Κεφαλλονίτισσα μέσ' απ' τ' Αργοστόλι | μια Κεφαλλονίτισσα και πώς να σας το πω. | Μια Κεφαλλονίτισσα μου 'δωσε πιστόλι | μου 'δωσε περίστροφο να πάω να σκοτωθώ. | Ντόνα Μαντόνα γλυκιά Κεφαλλονίτισσα | Ντόνα Μαντόνα με πίκρανες πολύ. | Όχι κυρά μου όχι, πιστόλι δε σου ζήτησα | όχι κυρά μου όχι, σου ζήτησα φιλί. | Μια Κεφαλλονίτισσα κάποιο μεσημέρι | μια Κεφαλλονίτισσα και πώς να σας το πω. | Μια Κεφαλλονίτισσα μου 'δωσε μαχαίρι | άγιε μου Γεράσιμε για να μαχαιρωθώ. | Ντόνα Μαντόνα γλυκιά Κεφαλλονίτισσα | Ντόνα Μαντόνα με πίκρανες πολύ. | Όχι κυρά μου όχι, μαχαίρι δε σου ζήτησα | όχι κυρά μου όχι, σου ζήτησα φιλί.

05. Καράβια αλήτες Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Φώντας Λάδης
Καράβια αλήτες μας σφύριξαν κάτι. | Μας είπαν ελάτε, μας κλείσαν το μάτι. | Μπροστά μας περνάνε, μα δε σταματάνε. | Τα άσπρα πανιά τους δεν ήταν για μας. | Καράβια περάσαν, χαθήκαν στα βάθη. | Γιατί μας γελάσαν κανείς δε θα μάθει. | Ανάποδη μέρα, τα τράβηξε πέρα. | Σ' αυτό το λιμάνι δεν φεύγει κανείς. | Στο 'να μου χέρι το τσιγάρο | μοιάζει με χαμένο φάρο. | Κι άμα θα σβήσει, θα 'ρθει μπόρα. | Σχόλασε το γλέντι τώρα.

06. Ρωμιός αγάπησε Ρωμιά Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Ξενοφώντας Φιλέρης
Τα δυο αστέρια του βορρά | λουλούδια α, | λουλούδια ανθισμένα | ένας Ρωμιός και μια Ρωμιά | από μπαξέ | από μπαξέ κομμένα | Δύο πλατάνια αψηλά | ρίχνουν τα φύ, | ρίχνουν τα φύλλα στρώμα | κι ο Δίας απ' τον Όλυμπο | φυλάει τον Πλα, | φυλάει τον Πλαταμώνα | Ρωμιός αγάπησε ρωμιά | ρωμιά και Θεσσαλονικιά | ρωμιά και Θεσσαλονικιά | ρωμιός αγάπησε ρωμιά | Πάρε Θεέ του έρωτα | το δυνατό | το δυνατό σου άστρο | και ρίχτο ξημερώματα | στο μαγεμέ, | στο μαγεμένο κάστρο | Ρωμιός αγάπησε ρωμιά | ρωμιά και Θεσσαλονικιά | ρωμιά και Θεσσαλονικιά | ρωμιός αγάπησε ρωμιά

07. Κυρά Γιώργαινα Τραγούδι: Γιάννης Καλατζής
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Κυρά Γιώργαινα, ο Γιώργος σου πού πάει; | Για πού το ’βαλε και πού το ξενυχτάει; | Έβαλε το σκούρο του, | άναψε το πούρο του, | μπήκε στο αμάξι του | και εντάξει του. | Ο Γιώργος είναι πονηρός | κι αυτά που λέει μην τα τρως! | Κι από τις έντεκα και μπρος | κυκλοφοράει για γαμπρός. | Κυρά Γιώργαινα, σ’ το λέω υπευθύνως: | ο Γιωργάκης σου είν’ ένας θεατρίνος! | Για δουλειά σου μίλησε, | πονηρά σε φίλησε, | η αυγούλα μύρισε | και δε γύρισε. | Ο Γιώργος είναι πονηρός | κι αυτά που λέει μην τα τρως! | Κι από τις έντεκα και μπρος | κυκλοφοράει για γαμπρός.

08. Βρε πώς αλλάζουν οι καιροί Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιάννης Λογοθέτης
Βρε πως αλλάζουν οι καιροί | εγώ εδώ κι εσύ εκεί | εγώ δακρύζω και πονώ | κι εσύ σε τόπο μακρινό | Σαν τα πουλιά μαλώναμε | και ξαναζευγαρώναμε | Βρε πως αλλάζουν οι καιροί | εγώ εδώ κι εσύ εκεί | Βρε πως αλλάζουν οι καιροί | σβήνει η αγάπη ένα πρωί | σιγά, σιγά σβήνω κι εγώ | ποιος ξέρει αν θα σε ξαναδώ

09. Μεθυσμένη πολιτεία Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Μιχάλης Μικελής | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Μεθυσμένη πολιτεία, με σημάδεψες βαθιά | είχα κάποτε μια αγάπη και την πήρε η συννεφιά | μες την έρημη πλατεία τ’ όνειρό μου το παλιό | μεθυσμένη πολιτεία σ’ αγαπώ. | Μεθυσμένη πολιτεία, μια κορνίζα αδειανή, | μια λατέρνα είν’ η ζωή μου με ξεκούρδιστη φωνή. | Πάνε κι έρχονται σαν πλοία οι αναμνήσεις στον καιρό | μεθυσμένη πολιτεία σ’ αγαπώ. | Μεθυσμένη πολιτεία κάποιας άλλης εποχής, | σε γυρεύω στο τραγούδι της βροχής | μια παλιά φωτογραφία στο συρτάρι το κλειστό | μεθυσμένη πολιτεία σ’ αγαπώ. | Μεθυσμένη πολιτεία, με σημάδεψες βαθιά | είχα κάποτε μια αγάπη και την πήρε η συννεφιά | μες την έρημη πλατεία τ’ όνειρό μου το παλιό | μεθυσμένη πολιτεία σ’ αγαπώ. | Μεθυσμένη πολιτεία κάποιας άλλης εποχής, | σε γυρεύω στο τραγούδι της βροχής | μια παλιά φωτογραφία στο συρτάρι το κλειστό | μεθυσμένη πολιτεία σ’ αγαπώ. | Μεθυσμένη πολιτεία, με σημάδεψες βαθιά | είχα κάποτε μια αγάπη και την πήρε η συννεφιά | μες την έρημη πλατεία τ’ όνειρό μου το παλιό | μεθυσμένη πολιτεία σ’ αγαπώ.

10. Ήτανε μια φορά  Τραγούδι: Νίκος Ξυλούρης
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Κώστας Φέρρης
Ήτανε μια φορά μάτια μου κι έναν καιρό | μια όμορφη κυρά αρχόντισσα να σε χαρώ | Μια μικροπαντρεμένη κόρη ξανθή | τον κύρη της προσμένει βράδυ πρωί | Ένα Σαββάτο βράδυ καλέ μια Κυριακή | τον ήλιο το φεγγάρι, καλέ, παρακαλεί | Ήλιε μου φώτισέ τον φεγγάρι μου | πάνε και μίλησέ του για χάρη μου | Γυρίζει κι αρμενίζει καλέ στα πέλαγα | τους πειρατές θερίζει καλέ και τους χαλά | Στον ήλιο στο φεγγάρι και στη βροχή | και μένανε μ' αφήνει έρμη και μοναχή | Γαλέρα ανοίχτηκε μάτια μου με το βοριά | στη μάχη ρίχτηκε μάτια μου και στον καυγά | Μέσα σ' ένα σινάφι πειρατικό | είδα φωτιά ν' ανάβει και φονικό

11. Όσο αγαπιόμαστε τα δυο Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Λουκιανός Κηλαηδόνης | Στίχοι: Κωστούλα Μητροπούλου
Όσο αγαπιόμαστε τα δυο | να με κοιτάς στα μάτια | είν’ ο καιρός πολύ πικρός | κι έχω καρδιά κομμάτια | Όσο αγαπιόμαστε τα δυο | να μου κρατάς το χέρι | είναι πολλές οι συμφορές | που ο χωρισμός θα φέρει | Κοίτα να με θυμάσαι | όσο μακριά μου θα ’σαι | μια που καλά το ξέρεις σ’ αγαπώ | κοίτα να με θυμάσαι | τη νύχτα που κοιμάσαι | μια που καλά το ξέρεις σ’ αγαπώ | Όσο αγαπιόμαστε τα δυο | να με φιλάς στο στόμα | όσα φιλιά κι αν μου ’δωσες | δε σε χορταίνω ακόμα | Όσο αγαπιόμαστε τα δυο | να μου το λες μικρό μου | κάθε στιγμή κάθε 
λεφτό | πως θα ’σαι πια δικό μου

12. Πειραιωτάκι Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος

Ένα ναυτάκι αγάπησα κι εγώ | Πειραιωτάκι, Χριστέ μου, να χαρώ | λιγνό κορμάκι ψηλό μελαχρινό | παλικαράκι δεκαεννιά χρονώ. | Σαν θα με πάρει θα πάμε μακριά | Μαδαγασκάρη και Αλεξάνδρεια | δε θα χορταίνω αγάπη και φιλί | από τη Δύση ως την Ανατολή. | Ένα ναυτάκι αγάπησα κι εγώ | Πειραιωτάκι, να ζω να το χαρώ | παλικαράκι δεκαεννιά χρονώ | σαν φεγγαράκι ψηλά στον ουρανό.

13. Κορίτσι με τα παντελόνια Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Λίνος Κόκοτος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Κορίτσι με τα παντελόνια | και τ' αγορίστικα μαλλιά | που σεργιανούσες τόσα χρόνια | Σε ποια χελιδονοφωλιά | Κορίτσι που 'χες το τσιγάρο | στα χέρια σου τα παιδικά | ξωκλήσι θα σουνα στη Πάρο | Γλαστρίτσα με μυριστικά | Κορίτσι δροσερά μου χείλη | Κορίτσι "ώρα μου καλή" | σε ποιο γιαλό ήσουν κοχύλι | και σ' είχα δει με το γυαλί

14. Στου φεγγαριού την αγκαλιά Τραγούδι: Ηλίας Κλωναρίδης
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Ιφιγένεια Γιαννοπούλου
Περνάει, λένε, ο καιρός | και τις πληγές γιατρεύει, | μα ο δικός σου ο καημός | ακόμα με παιδεύει, | αβάσταχτος ο χωρισμός | με σβήνει και με καίει. | Στου φεγγαριού την αγκαλιά | απόψε θα κοιμάσαι, | με κάποιας άλλης τα φιλιά | ευτυχισμένος θα 'σαι, | ποιος ξέρει πάλι αν γελάς | ή μέσα σου λυπάσαι, | κι όταν την άλλη θα φιλάς | εμένα θα θυμάσαι. | Πώς να ξεχάσω τις στιγμές | που ήσουνα μαζί μου, | του έρωτά σου οι σκιές | φωλιάζουν στην ψυχή μου, | το ξέρω, εσύ μονάχα φταις | που χάλασε η ζωή μου. | Στου φεγγαριού την αγκαλιά | απόψε θα κοιμάσαι, | με κάποιας άλλης τα φιλιά | ευτυχισμένος θα 'σαι, | ποιος ξέρει πάλι αν γελάς | ή μέσα σου λυπάσαι, | κι όταν την άλλη θα φιλάς | εμένα θα θυμάσαι.

15. Πάμε για ύπνο, Κατερίνα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρα
Πάλι κι απόψε πίναμε και πίναμε | και στην ταβέρνα μόνοι απομείναμε. | Τα όνειρά μας σαν τα κάρβουνα σβηστά | και η ζωή μας ένα πέλαγο μπροστά. | Πάμε για ύπνο, Κατερίνα, | πάμε ν’ αλλάξουμε ζωή, | να δούμε όνειρ’ από κείνα | που τελειώνουν το πρωί. | Πάμε για ύπνο, Κατερίνα, ω, ω, ω. | Μας κυνηγήσαν και μας κατηγόρησαν, | δέκα φορές, δέκα φωτιές μάς χώρισαν. | Κι αν σε λατρεύω τώρα, κι αν με αγαπάς, | όνειρα είναι πια τα όνειρα για μας. | Πάμε για ύπνο, Κατερίνα, | πάμε ν’ αλλάξουμε ζωή, | να δούμε όνειρα από κείνα | που τελειώνουν το πρωί. | Πάμε για ύπνο, Κατερίνα, ω, ω, ω.

Ο δεύτερος δίσκος

01. Στη Χονολουλού Τραγούδι: Γιάννης Καλατζής
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Βαρβάρα Τσιμπούλη
Το κορίτσι μου έχω χάσει, | μου ’πε "Πάω ως τη στάση", | και ακόμα να φανεί. | Μήπως μάλλον το ’χει σκάσει; | Όχι! | Μήπως το ’χουν ξελογιάσει; | Όχι! | Μήπως για πλάκα έχει κρυφτεί; | Όχι! | Ε, τότε αυτό θα πει πως είναι απαγωγή. | Ε, τότε αυτό θα πει πως είναι απαγωγή. | Στη Χονολουλού, στη Χονολουλού, | εκεί θα πάει η τρέλα, δεν πάει αλλού. | Το κορίτσι μου έχω χάσει | και τα νεύρα μου έχουν σπάσει | από την ταραχή. | Μήπως μου την έχει στήσει; | Όχι! | Μήπως άλλος το ’χει ψήσει; | Όχι! | Μήπως το κατάπιε η γη; | Ε, όχι! | Ε, τότε αυτό θα πει πως είναι απαγωγή. | Ε, τότε αυτό θα πει πως είναι απαγωγή. | Στη Χονολουλού, στη Χονολουλού, | εκεί θα πάει η τρέλα, δεν πάει αλλού.

02. Είμαι πολύ ωραίος Τραγούδι: Θέμης Ανδρεάδης
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Γιάννης Λογοθέτης
Είμαι πολύ ωραίος | Βεβαίως, βεβαίως | Είμαι πολύ ωραίος | Είμαι Αλαίν Νταιλόν | Τις κούκλες δύο, δύο | Τις έχω στο γραφείο | Θα πάρω και βραβείο | Από την Οντεόν | Είσαι πολύ ωραίος | Αλήθεια; | βεβαίως | είμαι πολύ ωραίος | Αλήθεια; | βεβαίως | Είμαι πολύ ωραίος | ιδίως το βράδυ | Με λένε Ανδρεάδη | Με λένε Έρολ Φλυν | Αυτόγραφα υπογράφω | Στον κινηματογράφο | Πληρώνω φωτογράφο | Πίνω βερμούτ και τζιν | Είμαι πολύ ωραίος | το ξέρει το ξέρει | Διαβάζω και Σεφέρη | Και άλλους ποιητάς | Για μένα γράφει ο τύπος | Είμαι ωραίος τύπος | Και της καρδιάς μου ο χτύπος | Λέει πως μ’ απατάς | Είμαι πολύ ωραίος | Βεβαίως, βεβαίως | Θα τραγουδάω έως | Ότου εξαντληθώ | Λέω στο Λογοθέτη | Ακόμα λίγα έτη | Μετά θα βρω μια Μπέτυ | Για να την παντρευτώ

03. Αν ήμουν πλούσιος Τραγούδι: Δώρος Γεωργιάδης
Μουσική: Δώρος Γεωργιάδης | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Μεσάνυχτα στη γειτονιά, | η φτώχια, η γρίπη, η παγωνιά | κι ο πολιτσμάνος στη γωνιά | μες στο χιονιά. | Το υπόγειο έμπασε νερά, | περνάει το τρένο και σφυρά | και κλαίν΄ συνέχεια | τα μωρά στη γειτονιά. | Και δεν μπορώ να κοιμηθώ, | να ονειρευτώ: | Πως είμαι πλούσιος, | πως είμαι πλούσιος, | πως ειμ΄ αφέντης, | βασιλιάς, ταξιδευτής. | Όσα κι εσύ κι εσύ κι εσύ | θα ονειρευτείς, όταν θα σβήσουνε | τα φώτα της γιορτής. | Αν ήμουν πλούσιος, | αν ήμουν πλούσιος, | καραβοκύρης, | βασιλιάς, ταξιδευτής. | Όσα κι εσύ κι εσύ κι εσύ | θα ονειρευτείς, όταν θα σβήσουνε | τα φώτα της γιορτής. | Ξημέρωμα στη γειτονιά, | τρέχει ο παπάς στη λειτουργιά, | το καλυμμαύχι του στ΄ αυτιά | μες το βοριά. | Κι ο γείτονας στ΄ αντικρινό, | τη σούστα ζεύει στο στενό | και βλαστημάει | τον παραγιό τον ορφανό. | Και δεν μπορώ να κοιμηθώ, | να ονειρευτώ: | Πως είμαι πλούσιος, | πως είμαι πλούσιος, | πως ειμ΄ αφέντης, | βασιλιάς, ταξιδευτής. | Όσα κι εσύ κι εσύ κι εσύ | θα ονειρευτείς, όταν θα σβήσουνε | τα φώτα της γιορτής. | Αν ήμουν πλούσιος, | αν ήμουν πλούσιος, | καραβοκύρης, | βασιλιάς, ταξιδευτής. | Όσα κι εσύ κι εσύ κι εσύ | θα ονειρευτείς, όταν θα σβήσουνε | τα φώτα της γιορτής. | Αν ήμουν πλούσιος.

04. Τάκα, τάκα τα Τραγούδι: Δάκης
Μουσική: Paul Moriat | Στίχοι: Θανάσης Τσόγκας
Τάκα, τάκα, τάκα τα | Τάκα, τάκα, τάκα τα | Τάκα, τάκα, τάκα τα, καρδιά μου πως χτυπάς | Τάκα, τάκα, τάκα τα | Τάκα, τάκα, τάκα τα | Τάκα, τάκα, τάκα τα, το ξέρω αγαπάς | Έχεις ερωτευτεί φτωχή καρδιά και το ξέρω | ξέρω ότι πονάς κι όπως χτυπάς υποφέρω | έχεις καημό κρυφό που σε πονάει και σε λιώνει | άλλη σκληρή καρδιά σε τυραννά, σε πληγώνει | Πως κλαις, το ξέρω, κρυφά, μα δεν το λες καρδιά μου | έχεις βαθιά πληγωθεί με μια πληγή που δεν περνά | Ξέχασε την καρδιά που αγαπάς και ζητάει | όταν εσύ πονάς χωρίς ντροπή να γελάει | άλλη καρδιά θα βρεις που θα μπορεί να σε νιώσει | κι όση στοργή ζητάς, χωρίς ψευτιά θα σου δώσει

05. Η Λούλα Τραγούδι: Θέμης Ανδρεάδης
Μουσική: Γιάννης Λογοθέτης | Στίχοι: Γιάννης Λογοθέτης
Ένα μπουκάλι με ουίσκι, δίχως παγάκια και νερό, | ξάπλωσε χάμω και τη βρίσκει, | πρόβλημα έχει σοβαρό | Λούλα, Λούλα, πού είσαι Λούλα; | Λούλα, Λούλα, θα τρελαθώ. | Λούλα, Λούλα, πού είσαι Λούλα; | Λούλα, θα χαθώ! | Βγάζει τσιγάρο, το ανάβει, δαχτυλιδάκια του καπνού, | έπαθε το μυαλό του βλάβη, τού πήρε ο έρωτας το νου. | Λούλα, Λούλα, πού είσαι Λούλα; | Λούλα, Λούλα, θα τρελαθώ. | Λούλα, Λούλα, πού είσαι Λούλα; | Λούλα, θα χαθώ! | Έχει και μια φωτογραφία κιτρινισμένη απ’ τον καιρό, | είναι η Λούλα, η μαφία, τότε που ήτανε μωρό. | Λούλα, Λούλα, πού είσαι Λούλα; | Λούλα, Λούλα, θα τρελαθώ. | Λούλα, Λούλα, πού είσαι Λούλα; | Λούλα, θα χαθώ!

06. Τα γιασεμάκια σου Τραγούδι: Γιάννης Κατέβας
Μουσική: Enrico Macias | Στίχοι: Γιώργος Κανελλόπουλος
Τ’ άσπρα τα χεράκια σου, τα γιασεμάκια σου, | στο λαιμό μου βάλανε θηλιά. | Στη φωτιά με κάψανε, αμάν με κάψανε. | Γιατί, καλέ, τι σου ’κανα; | Τ’ άσπρα τα χεράκια σου, τα γιασεμάκια σου, | στο λαιμό μου βάλανε θηλιά. | Στο γκρεμό με ρίξανε, αμάν με ρίξανε. | Γιατί, καλέ, τι έφταιξα; | Όλο λέω πως θα φύγω, | μα ποτέ δεν ξεκινώ. | Μια στιγμή μελώνεις λίγο | κι όλα σού τα συγχωρώ. | Τ’ άσπρα τα χεράκια σου, τα μαχαιράκια σου | πήραν και μου κόψαν τα φτερά. | Σαν ανθό με κόψανε, αμάν, με κόψανε. | Γιατί, καλέ, τι σου ’κανα; | Τ’ άσπρα τα χεράκια σου, τα μαχαιράκια σου, | πήραν και μου κόψαν τα φτερά. | Σαν κερί με λιώσανε, αμάν, με λιώσανε. | Γιατί, καλέ, τι έφταιξα; | Όλο λέω πως θα φύγω, | μα ποτέ δεν ξεκινώ. | Μια στιγμή μελώνεις λίγο | κι όλα σού τα συγχωρώ.

07. Κρήτη, Κέρκυρα και Νιο Τραγούδι: Θέμης Αδαμαντίδης
Μουσική: Shuky Levy | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Κρήτη, Κέρκυρα και Νιο | μορφονιά με μορφονιό | Σφίγγει η θάλασσα τον ουρανό | Ύδρα, Πάρο και Ψαρά | Και τον ήλιο για ψαρά | Και βαρκάρη τον αυγερινό | Καλοκαιράκι μου την αγαπώ | Μα το μεράκι μου πώς να το πω | Πες μου σ’ αγαπώ για να βγω | Με μια βάρκα θαλασσιά | Άστρο να σου βρω και σταυρό | Απ’ τα δώδεκα νησιά | Ρόδο, Μύκονο και Τζια | Στου Ονείρου τα νησιά | Μες του πελάγου την αγκαλιά | Σύρο, Νάξο κι Αμοργό | Τρεχαντήρι μου γοργό | Παίρνει αγέρας τα ξανθά μαλλιά | Καλοκαιράκι μου την αγαπώ | Μα το μεράκι μου πώς να το πω | Πες μου σ’ αγαπώ για να βγω | Με μια βάρκα θαλασσιά | Άστρο να σου βρω και σταυρό | Απ’ τα δώδεκα νησιά | Πες μου σ’ αγαπώ για να βγω | Με μια βάρκα θαλασσιά | Άστρο να σου βρω και σταυρό | Απ’ τα δώδεκα νησιά

08. Αν γινότανε Τραγούδι: Γιάννης Κατέβας
Μουσική: Idir | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Στο χτες γυρνώ να δω | αν γινότανε, αν γινότανε | τόσες όμορφες στιγμές να μην τέλειωναν ποτέ. | Τώρα πώς μπορείς να λες | αν γινότανε, αν γινότανε, | όταν άδικα εσύ έχεις σβήσει μια ζωή. | Χίλιες φορές θυμάμ’ αυτό το βλέμμα σου το γελαστό, | παντοτινά θα σε κρατώ στη σκέψη μου σαν φυλαχτό. | Γιατί να ξέρεις καλά, κι αν ζούμε τώρα μακριά | πως δεν μπορούμε ποτέ να σβήσουμε το χτες. | Νανα ρανανα, αχ και να γινότανε, | Νανα ρανανα, αν γινότανε. | Στο χτες γυρνώ να δω | αν γινότανε, αν γινότανε | της αγάπης τα δεσμά να μας δένανε ξανά. | Τώρα πώς μπορείς να λες | αν γινότανε, αν γινότανε, | όταν μέσα στην καρδιά έχω τόση παγωνιά. | Χίλιες φορές θυμάμ’ αυτό το βλέμμα σου το γελαστό, | παντοτινά θα σε κρατώ στη σκέψη μου σαν φυλαχτό. | Γιατί να ξέρεις καλά, κι αν ζούμε τώρα μακριά | πως δεν μπορούμε ποτέ να σβήσουμε το χτες. | Νανα ρανανα, αχ και να γινότανε, | Νανα ρανανα, αν γινότανε.

09. Αυτός που περιμένω Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Σπύρος Βλασσόπουλος | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Αυτός που περιμένω | δε θα ‘ρθει από τα αστέρια | θα ‘ναι τα δυο του χέρια γεμάτα χώματα | Αυτός που περιμένω | δε θα ‘ναι ο ιππότης | θα ‘ναι απλός στρατιώτης στα χαρακώματα | Αυτός που περιμένω | αυτός που περιμένω | αυτός που περιμένω | αυτός | αυτός | Αυτός που περιμένω | αυτός που περιμένω | αυτός που περιμένω | αυτός | αυτός | Αυτός που περιμένω | δεν παριστάνει κάτι | είναι ένα ανθρωπάκι | όπως είμαστε όλοι μας | Αυτός που περιμένω | δεν είναι ένα αστέρι | κανένας δεν τον ξέρει | μέσα στην πόλη μας | Αυτός που περιμένω | αυτός που περιμένω | αυτός που περιμένω | αυτός | αυτός | Αυτός που περιμένω | αυτός που περιμένω | αυτός που περιμένω | αυτός | αυτός | Αυτός που περιμένω | δεν έχει εφτά παλάτια | μα από τα δυο του μάτια | κυλάει το δάκρυ μου | Αυτός που περιμένω | δεν γράφει ιστορία | δουλεύει μες στα κρύα | για την αγάπη μου | Αυτός που περιμένω | αυτός που περιμένω | αυτός που περιμένω | δε θα ‘ρθει από τα αστέρια | αυτός | αυτός | Αυτός που περιμένω | αυτός που περιμένω | αυτός που περιμένω | δεν έχει εφτά παλάτια | αυτός | αυτός

10. Είναι το κάτι που μένει Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Βαρβάρα Τσιμπούλη
Άφησες πίσω σου ένα κάτι, | κάτι από 'σένα που αγαπούσα, | κάτι που έγινε σκιά μου, | παράπονο και δάκρυά μου, | σκέψη πικρή. | Είναι το κάτι που μένει | όταν μι' αγάπη πεθαίνει νωρίς, | είναι το κάτι που δένει | αυτούς που ζουν χωρισμένοι, θαρρείς. | Τώρα θα ζω μ' αυτό το κάτι, | κάτι απ' τα μάτια που κοιτούσα, | κάτι απ' τα χείλη που φιλούσα, | από το χέρι που κρατούσα | να μ' οδηγεί. | Είναι το κάτι που μένει | όταν μι' αγάπη πεθαίνει νωρίς, | είναι το κάτι που δένει | αυτούς που ζουν χωρισμένοι, θαρρείς.

11. Η νύχτα μυρίζει γιασεμί Τραγούδι: Θέμης Αδαμαντίδης
Μουσική: Μάριος Τόκας | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Ένας κόσμος τραγούδια, | ένα δάσος σ'αγαπώ. | μες τα μάτια σου παίζουνε κρυφτό. | έχεις μπει στη ζωή μου, | την καρδιά μου να πονάς | κι απ' το γέλιο στο δάκρυ με γυρνάς. | Να σε πάρω δικιά μου με έναν έρωτα τρελό | φουρτουνιάζει κι απόψε το μυαλό! | Το φεγγάρι αλήτης σου χαϊδεύει το κορμί | κι η νύχτα μυρίζει γιασεμί. | Τώρα τι να σου πω. | Φταίω, που σ' αγαπώ!! | Τ' άστρα χίλιοι καημοί | κι η νύχτα μυρίζει γιασεμί. | Ταξιδεύω μαζί σου κι ειν' οι σκέψεις μου κρυφές. | μα ταξίδι δεν κάναμε ποτές. | Να σε κάνω δικιά μου σε φωνάζω τις βραδιές, | μα δεν ήρθες και σήμερα και χθες. | Είμαι μόνος κι απόψε μέσα σε όνειρα φωτιά, | η αγκαλιά σου για μένα ξενιτιά, το φεγγάρι αλήτης. | σου χαϊδεύει το κορμί | κι η νύχτα μυρίζει γιασεμί. | Τώρα τι να σου πω. | Φταίω, που σ'αγαπώ!! | Τ' άστρα χίλιοι καημοί | κι η νύχτα μυρίζει γιασεμί.

12. Εγώ αγαπώ μία Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Νινή Ζαχά | Στίχοι: Νινή Ζαχά
Ό,τι κι αν κάνεις, | την ώρα σου χάνεις, | με τις ματιές σου | εμένα ποτέ σου | δε θα με τρελάνεις. | Όποια κι αν είσαι, | τους πόθους σου σβήσε | και ξέχασέ με | μα πρώτ' άκουσέ με | ξανά να στο πω. | Πως εγώ αγαπώ μία, | μία μόνο μία | και στον κόσμο καμία | άλλη δε ζητώ. | Είναι μια αδυναμία, | μία μόνο μία | και στον κόσμο καμία | άλλη δε ζητώ. | Όσο επιμένεις | χαμένη θα βγαίνεις, | να σ’ αγαπήσω | κι αυτή να τη σβήσω | μην το περιμένεις. | Ό,τι κι αν κάνεις | την ώρα σου χάνεις. | Όσο ανασαίνω | της μοίρας γραμμένο | είν’ αυτή ν’ αγαπώ. | Μα εγώ αγαπώ μία...

13. Αυγερινός Τραγούδι: Ηλίας Κλωναρίδης
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Με βρήκε ο αυγερινός | σαν φύλλο κίτρινο στους δρόμους. | Κλαίει στα μάτια μου ο Θεός | κι έχω τον πόνο σου στους ώμους. | Δε με χωράει το κρεβάτι μου, | γιατί μου λείπει η αγάπη μου. | Δε με χωράει κι ο ντουνιάς, | αφού εσύ δε μ' αγαπάς. | Τα σπίτια γύρω μου κλειστά | και σφαλιστή κάθε ταβέρνα. | Κι όπου γυρίζω με πατά | της μαύρης μοίρας μου η φτέρνα. | Δε με χωράει το κρεβάτι μου, | γιατί μου λείπει η αγάπη μου. | Δε με χωράει κι ο ντουνιάς, | αφού εσύ δε μ' αγαπάς.

14. Τηλεφωνητής Τραγούδι: Νίκος Νομικός & Αλέξια
Μουσική: Γιώργος Μελέκης | Στίχοι: Κώστας Ρουβηνέτης
Είναι Σαββατόβραδο, πουθενά δεν πάω, | θέλω τόσο να σου πω πόσο σ’ αγαπάω. | Μόνη ελπίδα μου ’μεινε η ζεστή φωνή σου, | μα ψυχρά μου απαντά, μα ψυχρά μου απαντά | ο τηλεφωνητής σου. | Πάλι χτυπάνε καμπάνες για μας, | καμπάνες λύπης και όχι χαράς. | Κι απόψε λείπεις κι αλλού αγαπάς, | άκου, χτυπάνε καμπάνες για μας. | Πώς να αφήσω απάντηση και τι να σου λέω, | γράφει η κασέτα σου σαν παιδί που κλαίω. | Ξέρω άλλη αγκαλιά πως φωτίζεις, φως μου, | κι είναι αυτό το μήνυμα, μήνυμα προσκύνημα | στους καημούς του κόσμου. | Πάλι χτυπάνε καμπάνες για μας, | καμπάνες λύπης και όχι χαράς. | Κι απόψε λείπεις κι αλλού αγαπάς, | άκου, χτυπάνε καμπάνες για μας | Πάει το Σαββατόβραδο, λάθος επιμένω, | λάθος που ξενύχτησα και σε περιμένω. | Να ’σβηνε τα λάθη μου η ζεστή φωνή σου, | μα ψυχρά μου απαντά, μα ψυχρά μου απαντά | ο τηλεφωνητής σου. | Πάλι χτυπάνε καμπάνες για μας, | καμπάνες λύπης και όχι χαράς. | Κι απόψε λείπεις κι αλλού αγαπάς, | άκου, χτυπάνε καμπάνες για μας. | Είναι Σαββατόβραδο, πουθενά δεν πάω, | θέλω τόσο να σου πω πόσο σ’ αγαπάω. | Μόνη ελπίδα μου ’μεινε η ζεστή φωνή σου, | μα ψυχρά μου απαντά, μα ψυχρά μου απαντά | ο τηλεφωνητής σου. | Πάλι χτυπάνε καμπάνες για μας, | καμπάνες λύπης και όχι χαράς. | Κι απόψε λείπεις κι αλλού αγαπάς, | άκου, χτυπάνε καμπάνες για μας.

15. Σβήσε τη φλόγα Τραγούδι: Δούκισσα & Μανώλης Χιώτης
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Τι φωτιά | που μου άναψες, | τι φωτιά! | Μου ‘καψε | τη φτωχούλα μου την καρδιά | Σβήσε τη φλόγα | για σένα που έχω | Θα πεθάνω δεν αντέχω | Μάνα μου, μάνα μου, μάνα μου, μάνα μου | θα πεθάνω, δεν αντέχω | Μάνα μου, μάνα μου, μάνα μου, μάνα μου | Σβήσε τη φωτιά που έχω | Σαν γιατρό | μέρα νύχτα σε καρτερώ | Σαν γιατρό | σε προσμένω να γιατρευτώ

Ο τρίτος δίσκος

01. Από σένα θα πάω Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Λούλα Παπαγιαννοπούλου
Ήτανε να μη μου τύχει | έτσι να σ’ ερωτευτώ. | Τώρα ό,τι κι αν μου κάνεις | θα σου πω κι ευχαριστώ, | γιατί πια δεν έχω μάτια | άλλη αγάπη για να δω. | Ήτανε να μη μου τύχει | έτσι να σ’ ερωτευτώ. | Από σένα θα πάω, από σένα θα πάω, | από σένα π’ αγαπώ. | Από σένα θα πάω, από σένα θα πάω, | όσο δίπλα σου θα ζω. | Από σένα θα πάω, από σένα θα πάω, | και να φύγω, θα πονώ. | Δεν περίμενα ποτέ μου | ότι θα μ’ εκδικηθείς, | τη δική μου αδυναμία | πως θα εκμεταλλευθείς. | Μη νομίζεις άλλη αγάπη | σαν κι εμένα πως θα βρεις. | Δεν περίμενα ποτέ μου | έτσι να μ’ εκδικηθείς.

02. Η αφιλότιμη Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Τάσος Οικονόμου
Ήμουνα μοναχοπαίδι, ήμουνα μοναχογιός, | κι έχω γίνει ψυχοπαίδι, κι έχω γίνει παραγιός. | Στη δική σου την καρδιά, αφιλότιμη, | πόσο λάθος με μετράς, αφιλότιμη. | Ήμουνα ο νοικοκύρης, ήμουνα ο σεβνταλής, | κι έχω γίνει μουσαφίρης, κι έχω γίνει κουρελής. | Στη δική σου την καρδιά, αφιλότιμη, | πόσο λάθος με μετράς, αφιλότιμη.

03. Αμφιβολίες Τραγούδι: Λευτέρης Μυτιληναίος
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Αμφιβολίες το μυαλό μου βασανίζουνε πολλές, | αμφιβολίες τρελές, αμφιβολίες τρελές. | Αν μ’ αγαπάς τώρα που είσαι μακριά μου, | αν με θυμάσαι όπου πας, | αν νοσταλγείς την αγκαλιά μου | ή τώρα πια δε μ’ αγαπάς. | Αμφιβολίες το μυαλό μου βασανίζουνε πολλές, | αμφιβολίες τρελές, αμφιβολίες τρελές. | Αμφιβολίες την καρδιά μου βασανίζουνε πολλές, | αμφιβολίες τρελές, αμφιβολίες τρελές. | Πως έχουν μείνει ορφανά τα όνειρά μου, | για μένα πια πως δε ρωτάς, | η ιστορία μας πια πάει | και τώρα γι’ άλλονε πονάς. | Αμφιβολίες τη καρδιά μου βασανίζουνε πολλές, | αμφιβολίες τρελές, αμφιβολίες τρελές.

04. Υποκρίνεσαι Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Μάκης Αλατζάς
Υποκρίνεσαι, το ξέρω, υποκρίνεσαι | κι επειδή σε αγαπώ μόνο μου δίνεσαι | Υποκρίνεσαι μαζί μου από συνήθεια | και ας κάνω πως δε ξέρω την αλήθεια | Κι εγώ πεθαίνω κάθε μέρα λίγο, λίγο | και απάνω στις πληγές, πληγές ανοίγω | Κι εγώ πεθαίνω κάθε μέρα λίγο, λίγο | μα δεν έχω πια τη δύναμη να φύγω | Υποκρίνεσαι, το ξέρω, υποκρίνεσαι | γιατί έτσι δυστυχώς μόνο μου δίνεσαι | Υποκρίνεσαι μαζί μου από συνήθεια | και ας κάνω πως δε ξέρω την αλήθεια | Κι εγώ πεθαίνω...

05. Συγγνώμη που σ' αγάπησα πολύ Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιώργος Κανελλόπουλος
Μαύρη ζωή με τσάκισε | σε βρήκα για λιμάνι | όμως η τόση αγάπη μου | μόνο κακό σου κάνει | Συγγνώμη που σ' αγάπησα πολύ | δεν ξέρω ν' αγαπώ όμως πιο λίγο | συγγνώμη που σ' αγάπησα πολύ | μα βρήκα το κουράγιο και θα φύγω | συγγνώμη που σ' αγάπησα πολύ | Σαν το νερό στην έρημο | πάντα θα σε ζητώ | ένα φιλί μου χάρισες | γι' αυτό σ' ευχαριστώ | Συγγνώμη που σ' αγάπησα πολύ | δεν ξέρω ν' αγαπώ όμως πιο λίγο | συγγνώμη που σ' αγάπησα πολύ | μα βρήκα το κουράγιο και θα φύγω | συγγνώμη που σ' αγάπησα πολύ

06. Ετοιμάζω ταξίδι Τραγούδι: Ελένη Δήμου
Μουσική: Τάκης Μπουγάς | Στίχοι: Μάνος Τσιλιμίδης
Σε προσκάλεσα στην αγάπη σαν πρώτα | μα προτίμησες να χαθείς μες στα φώτα | Στα προσχήματα και στους φόβους σου τρέχεις να κρυφτείς | όσα έταξες και τα πέταξες πρέπει να σκεφτείς | Σε προσκάλεσα στην αγάπη σαν πρώτα | Ετοιμάζω ταξίδι μοναχά για πάρτη σου | στα μεγάλα νησιά του μυαλού και του χάρτη σου | Κι αν σκορπίσαμε και ψαχνόμαστε τώρα | κι αν αφήσαμε να μας φύγει η ώρα | Όσα είπαμε και δε γίνανε θέλουν προσοχή | αν θελήσουμε θα γυρίσουμε πάλι στην αρχή | Κι αν σκορπίσαμε και ψαχνόμαστε τώρα | Ετοιμάζω ταξίδι μοναχά για πάρτη σου | στα μεγάλα νησιά του μυαλού και του χάρτη σου

07. Λέλι για λέλι Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Αντώνης Ζάννας | Στίχοι: Αντώνης Ζάννας
Μη μου τυραννιέσαι, μη, | μην αναρωτιέσαι | και κακό μη βάζεις στο μυαλό, | αφού ξέρεις πόσο σ’ αγαπώ. | Λέλι για λέλι, ό,τι κι αν θέλει, | ό,τι κι αν θέλει, λέλι για λέλι. | Μη μου τυραννιέσαι, μη, | μη στεναχωριέσαι. | Πες πως είναι όλα μια ψευτιά. | Βάλε και το χέρι στη φωτιά. | Λέλι για λέλι, ό,τι κι αν θέλει, | ό,τι κι αν θέλει, λέλι για λέλι.

08. Κίτρινο, γαλάζιο και μενεξεδί Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Τάκης Μπουγάς | Στίχοι: Γιάννης Καλαμίτσης
Κάθε που φαινόσουν από τη γωνιά | άσπρα τα ουράνια φεγγοβόλαγαν | κι ήταν η καρδιά μου βάρκα με πανιά | κι όλα τα λιμάνια δεν τη χώραγαν. | Κίτρινο, γαλάζιο και μενεξεδί | άναβαν τ' αστέρια με το χάδι σου | και με τ' άγγιγμά σου μαγικό κλειδί | άνοιγαν οι πόρτες του παράδεισου. | Κάθε που φαινόσουν από τη γωνιά | άσπρα τα ουράνια φεγγοβόλαγαν | κι ήταν η καρδιά μου βάρκα με πανιά | κι όλα τα λιμάνια δεν τη χώραγαν. | Άρχιζε η ζωή μας από την αρχή | έξω από τον κόσμο και τ' ανθρώπινα | κι ήταν το φιλί σου δροσερή πηγή | διψασμένη έσκυβα και τό' πινα. | Κίτρινο, γαλάζιο και μενεξεδί | άναβαν τ' αστέρια με το χάδι σου | και με τ' άγγιγμά σου μαγικό κλειδί | άνοιγαν οι πόρτες του παράδεισου.

09. Λείπεις εσύ Τραγούδι: Λευτέρης Μυτιληναίος
Μουσική: Μίμης Χριστόπουλος | Στίχοι: Σάκης Καπίρης
Απόψε μιλώ με τη σκιά σου | Σε κάποιο κέντρο που καθόμαστε μαζί | Απόψε πίνω μόνος σε μια άκρη | Κι η θύμησή σου ξαναζεί. | Λείπεις εσύ, λείπει η ζωή μου | Πίνω με δάκρυ και καπνίζω | Κλείνει ο πόνος την ψυχή μου | Και τ’ όνομά σου συλλαβίζω. | Εδώ τελειώνει μια ζωή | Εδώ τελειώνει μια ζωή | Τα ίδια τραγούδια παίζει η ορχήστρα | Που μίλαγαν μέσ’ στην καρδιά μας | Πολλά γνωστά μας ζευγαράκια | Λείπει μονάχα ο έρωτάς μας. | Λείπεις εσύ, λείπει η ζωή μου | Πίνω με δάκρυ και καπνίζω | Κλείνει ο πόνος την ψυχή μου | Και τ’ όνομά σου συλλαβίζω. | Εδώ τελειώνει μια ζωή | Εδώ τελειώνει μια ζωή
10. Θα με θυμηθείς Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Πυθαγόρας

Θα με θυμηθείς, να το θυμηθείς | όταν φύγω πια κι όταν αισθανθείς παγωνιά και τέλος | Τότε τι να πεις για παρηγοριά | Τότε θα 'ν' αργά, τότε θα 'ν' αργά, τότε θα 'ν' αργά | Θα 'ρθουνε στιγμές δάκρυα γεμάτες | Μόνη σου θα κλαις, κλείσανε θα λες της ζωής οι στράτες | Θα με θυμηθείς, όταν πια θα δεις | πόσο σ' αγαπώ, θα με θυμηθείς, θα με θυμηθείς | Θα με θυμηθείς, να το θυμηθείς | όταν θα χαθώ θα με νοσταλγείς και θα με γυρεύεις | Τότε τι να βρεις μες στην ερημιά | Τότε θα 'ν' αργά, τότε θα 'ν' αργά, τότε θα 'ν' αργά | Θα 'ρθουνε στιγμές δάκρυα γεμάτες | Μόνη σου θα κλαις, κλείσανε θα λες της ζωής οι στράτες | Θα με θυμηθείς, όταν πια θα δεις | πόσο σ' αγαπώ, θα με θυμηθείς, θα με θυμηθείς

11. Άσε με να φύγω Τραγούδι: Αλέκα Κανελλίδου
Μουσική: Γιώργος Μανίκας | Στίχοι: Νίκος Ελληναίος
Άσε με να φύγω σε παρακαλώ, | όλο και πιο λίγο κάθε μέρα ζω. | Έγινα σκιά σου και σ` ακολουθώ | και σ` ακολουθώ και σ` ακολουθώ, | μα θα χαθώ... | Άσε με να φύγω σε παρακαλώ, | έστω και για λίγο | δως μου τον καιρό | για ν` αποφασίσω τι ζητάς να βρω, | τι ζητάς να βρω, τι ζητάς να βρω | και δεν μπορώ... | Δως μου τον καιρό τι ζητάς να βρω, | είμαι μια σκιά δίπλα σ` ένα φως | κι έρχονται στιγμές που νομίζω πως | όσο κι αν σ` αγαπώ, όσο κι αν σ` αγαπώ, πιο πολύ σε μισώ, | σε μισώ, σε μισώ... | Άσε με να φύγω σε παρακαλώ, | όλο και πιο λίγο κάθε μέρα ζω. | Έγινα σκιά σου και σ` ακολουθώ | και σ` ακολουθώ και σ` ακολουθώ, | μα θα χαθώ...

12. Έρωτά μου ανεπανάληπτε Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Δυο σπίτια κλείσαμε και πήραμε τους δρόμους | και αψηφήσαμε ακόμα και τους νόμους. | Έρωτά μου ανεπανάληπτε κι απίθανε | κι αγάπη ωραία | ήταν όνειρο τα βράδια που μας ήρθανε | γιατί ήταν λαθραία. | Δυο σπίτια κλείσαμε και ίσως να’ ταν λάθος | αλλά μεθύσαμε απ΄το μεγάλο πάθος. | Έρωτά μου ανεπανάληπτε κι απίθανε | κι αγάπη ωραία | ήταν όνειρο τα βράδια που μας ήρθανε | γιατί ήταν λαθραία. | Έρωτά μου ανεπανάληπτε κι απίθανε | ήταν όνειρο τα βράδια που μας ήρθανε..

13. Μίλα μου απλά Τραγούδι: Ελένη Δήμου
Μουσική: Τάκης Μπουγάς | Στίχοι: Αντώνης Ανδρικάκης
Μίλα μου απλά, μη μου λες πολλά, | μην υπερβάλλεις. | Ψέματα μη λες και υπερβολές | πάλι. | Με περιγραφές και επιγραφές | τι πας να βγάλεις; | Δεν είν' αρκετό γύρω μας αυτό | το χάλι; | Μαζί σου θέλω να 'χω μυστικά, | θέλω μαζί σου μόνο να σωπαίνω. | Κρυμμένα της ψυχής μου υλικά | σε σένα θέλω δώρο να τα φέρνω. | Μίλα μου απλά, μη μου λες πολλά, | μην υπερβάλλεις. | Ψέματα μη λες και υπερβολές | πάλι. | Με τη λογική που 'ναι φυλακή | μην κουβεντιάζεις. | Μη μου εξηγείς, μην παρεξηγείς, | χάνεις. | Σε παρακαλώ, μη βάζεις μυαλό, | μην ωριμάζεις. | Μη ρωτάς γιατί κάνεις καθετί | που κάνεις.

14. Να μ΄ αγαπάς Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Γιώργος Μανίκας | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Να μ’ αγαπάς | Όπως αγάπησε ο Χριστός μου τον ληστή | Σαν αμαρτία σε κορνίζα σκαλιστή | Να μ’ αγαπάς | Να μ’ αγαπάς | Όπως αγάπησε το χώμα τη βροχή | Σαν κάτι ασήμαντο που απόκτησε ψυχή | Να μ’ αγαπάς | Κι εγώ χορτάρι να πατάς | Νερό να πίνεις αν διψάς | Κι εγώ δική σου | Αγάπη μάνα κι αδερφή σου | Να μ’ αγαπάς | Όπως αγάπησαν τ’ αστέρια την νυχτιά | Κι όπως αγάπησε το χιόνι την φωτιά | Να μ’ αγαπάς | Να μ’ αγαπάς | Όπως αγάπησε ο ήλιος την αυγή | Κι όπως αγάπησε το βάλσαμο η πληγή | Να μ’ αγαπάς

15. Δεν είναι έτσι η αγάπη Τραγούδι: Αλέκα Κανελλίδου
Μουσική: Νινή Ζαχά | Στίχοι: Νινή Ζαχά
Μα δεν είναι έτσι η αγάπη | κι αν δε μάθεις να κλαις "σ' αγαπώ" να μη λες | γιατί δεν είναι έτσι η αγάπη | και χωρίς να πονάς δεν αγαπάς. | Σου λέω δεν είν' έτσι η αγάπη | ούτε καν στα κοινά τα βιβλία τα φτηνά | ναι, δεν είναι έτσι η αγάπη | και χωρίς να πονάς δεν αγαπάς. | Και τις χαρές της για να τις βρεις | πρέπει να ξέρεις να υποχωρείς | γιατί αν σε πνίγει ο εγωισμός | θα ‘ρθει ο χωρισμός. | Σου λέω δεν είν' έτσι η αγάπη | μη με ταλαιπωρείς, ψάξε άλλη να βρεις | γιατί δεν είν' έτσι η αγάπη | και χωρίς να πονάς δεν αγαπάς.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης