Τετάρτη, 2 Σεπτεμβρίου 2015

Ανθρώπινα και καθημερινά





















Διάφοροι ερμηνευτές σε τραγούδια του Λυκούργου Μαρκέα

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Αγανάκτησα Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Πυθαγόρας
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

02. Δικαίωμά μας Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Πυθαγόρας
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

03. Έτσι μάτια μου συμβαίνει Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Πυθαγόρας
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

04. Γυναίκα μην κατηγορείς Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Πυθαγόρας
Γυναίκα μην κατηγορείς | γυναίκα που ξεπέφτει | τον ένοχο κοίτα να βρεις | σε κάποιον άντρα ψεύτη | Και μένα που με βλέπετε | να κλαίω εδώ χάμου | άλλος πρέπει να ντρέπεται | για το κατάντημά μου | Γυναίκα μην κατηγορείς | και μην καταδικάζεις | αν την αιτία της δε δεις | συμπέρασμα μην βγάζεις | Και μένα που με βλέπετε | να κλαίω εδώ χάμου | άλλος πρέπει να ντρέπεται | για το κατάντημά μου

05. Δεν υπάρχει πιθανότης Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Πυθαγόρας
Με ρωτάτε αν μπορώ να ξανασμίξω | με κείνη που αγάπησα πιστά | μα σας είπα πως τα δόντια μου θα σφίξω | κι ας πονέσω κι ας τιμωρηθώ μετά | Δεν υπάρχει πιθανότης να το βγάλετε απ' το νου | αφού τώρα τ' όνειρό της το 'χει δώσει πια αλλού | και στο δρόμο το δικό της ούτε καν θα περπατώ | δεν υπάρχει πιθανότης ούτε μια στις εκατό | Με ρωτάτε τι θα κάνω αν γυρίσει | και αγάπη μου ζητά σπαραχτικά | μα αυτή η ιστορία έχει κλείσει | οπωσδήποτε για μένα οριστικά

06. Κουρασμένο νυχτοπούλι Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Πυθαγόρας
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

07. Μας μάτιασαν, μας μάτιασαν Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Πυθαγόρας
Μας μάτιασαν, μας μάτιασαν, | στα δύο μας κομμάτιασαν, | κι αρχίσαν τα προβλήματα | και τα παραπατήματα. | Ήμασταν ένα ζευγάρι | δαχτυλοδειχτούμενο, | μα αλλάξαμε τροπάρι, | κάμαρα και μαξιλάρι | δίχως προηγούμενο. | Μας μάτιασαν, μας μάτιασαν… | Σε προλήψεις δεν πιστεύω, | ντόμπρα να μιλήσουμε, | μα εγώ που σε λατρεύω | ευκαιρία πια γυρεύω | να το διαλύσουμε. | Μας μάτιασαν, μας μάτιασαν… …

08. Την τελευταία τη στιγμή Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Πυθαγόρας
Την τελευταία τη στιγμή, | αν το μετανοήσεις | μπορεί με κλάματα, μπορεί, | να με ξανακερδίσεις | Μα όταν χτυπήσουν δώδεκα, της μοίρας τα ρολόγια, | τα δάκρυα θα 'ναι μάταια και άχρηστα τα λόγια, | τα δάκρυα θα 'ναι μάταια και άχρηστα τα λόγια | Την τελευταία τη στιγμή, | ότι θα κάνεις, κάνε | μπορεί και το στερνό φιλί, | πρώτο φιλί μας να 'ναι | Μα όταν χτυπήσουν δώδεκα, της μοίρας τα ρολόγια, | τα δάκρυα θα 'ναι μάταια και άχρηστα τα λόγια, | τα δάκρυα θα 'ναι μάταια και άχρηστα τα λόγια

09. Ακατάλληλος ο δρόμος Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη & Γιάννης Πάριος
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Πυθαγόρας
Δεν πρόσεξα τη βέρα σου | την λεβεντιά σου είδα | και ξαφνικά κινδύνεψα | να πέσω σε παγίδα | Ακατάλληλος ο δρόμος | και δε σε ακολουθώ | η φτωχή καρδιά μου όμως | μ’ αναγκάζει για να `ρθω | Συνέχισε το δρόμο σου | να πάρω τον δικό μου | κι εγώ θα λέω αύριο | πως σ’ είδα στ’ όνειρό μου

10. Κάνε μια προσπάθεια και συ Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Πυθαγόρας
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

11. Απαντήστε μου Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Πυθαγόρας
Τα χρόνια πέρασαν κι οι πέτρες γέρασαν | και αν το σκέφτομαι μου λένε | ακόμα σήμερα καμένα σίδερα | οι αναμνήσεις του με καίνε | Απαντήστε μου εσείς οι δυνατοί | που με βλέπετε να κλαίω γελαστή | αν ξεχνιέται μια αγάπη σαν αυτή | απαντήστε μου εσείς οι δυνατοί | Δε συναντιόμαστε ούτε μιλιόμαστε | πάμε σαν άγνωστοι του δρόμου | εγώ τον άφησα αλλά ζωγράφισα | τη θλίψη του στο πρόσωπο μου | Απαντήστε μου εσείς οι δυνατοί | που με βλέπετε να κλαίω γελαστή | αν ξεχνιέται μια αγάπη σαν αυτή | απαντήστε μου εσείς οι δυνατοί

12. Πώς να τραγουδήσω τώρα Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Πυθαγόρας
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης