Παρασκευή, 4 Σεπτεμβρίου 2015

Αν η αγάπη





















Η Τζένη Βάνου σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Αν είναι η αγάπη αμαρτία Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Δεν έχουν το δικαίωμα | για σένα να μου λένε | τα στήθια μου να καίνε | να τρέχω σαν τρελή για να σε βρω | να λιώνω να πονώ να λαχταρώ | Αν είναι η αγάπη αμαρτία | θα βγω να το φωνάξω με λατρεία | θα βγω να το φωνάξω να το πω | πως είμαι αμαρτωλή που σ’ αγαπώ | Δεν έχουν το δικαίωμα | να με περιφρονούνε | μαζί σου σαν με δούνε | να λένε ότι είμαι αμαρτωλή | που λιώνω στο δικό σου το φιλί | Αν είναι η αγάπη αμαρτία | θα βγω να το φωνάξω με λατρεία | θα βγω να το φωνάξω να το πω | πως είμαι αμαρτωλή που σ’ αγαπώ

02. Τα βρήκαμε Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Με το παιδί μου μάλωσα | αλλά στον πόνο σκάλωσα | Και να το βρω τριγύριζα | και πήγαινα και γύριζα | και τ’ αντάμωσα | και χωρίς μιλιά | ξαναρχίσαμε τα χάδια τα φιλιά | Τα βρήκαμε και τα φτιάξαμε | Στο σπίτι μας πάλι αράξαμε | Τα βρήκαμε και τα ψήσαμε | Τα ωραία μας ξαναρχίσαμε | Τις νύχτες που χωρίσαμε | σε μια βραδιά τις ζήσαμε | Τα όνειρα που χάσαμε | απ’ την αρχή τα πιάσαμε | Και στην κάμαρα | ως τα χαράματα | ξαναρχίσαμε χαρές και κλάματα

03. Στιγμές Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Εσύ που χάνεσαι | και δεν αισθάνεσαι | αυτά που μου συμβαίνουν | Σ’ ήθελα να `ρχόσουνα εδώ | Να σ’ αγκαλιάσω να σε δω | δροσιά τα χείλη μου προσμένουν | Στιγμές καίνε φωτιές μες στο κορμί μου | και από τα χείλη σου κρεμιέται η ζωή μου | Στιγμές χάνεται λες η λογική μου | και σε λατρεύω ψεύτη και υποκριτή μου | Εσύ που έρχεσαι | όταν με σκέφτεσαι | κι εγώ σε λαχταράω | Γιατί δεν ήρθες να χαρείς | το πώς περνάω για να δεις | χωρίς εσένα που αγαπάω

04. Ποιος θα φύγει Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Ζακ Ιακωβίδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Ποιος θα φύγει ποιος θα φύγει | το κουράγιο ποιος θα βρει | Του σπιτιού η πόρτα ανοίγει | μα κανείς δεν προχωρεί | Μου πες πως σου είμαι βάρος | κι η αγάπη μου βραχνάς | Είσαι άνδρας κι έχεις θάρρος | μα γιατί δεν ξεκινάς | Φύγε, φύγε, φύγε, φύγε | και για μένα μη ρωτάς | Ο θυμός σου πια πού πήγε | και στην πόρτα σταματάς;

05. Μια αμαρτία μόνιμη Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Ζακ Ιακωβίδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Μια αμαρτία μόνιμη | καλέ μου μας συνδέει | Όμως αγάπη φρόνιμη | έτσι γλυκά δεν καίει | Η ευτυχία μας εγώ κι εσύ | Η αμαρτία μας μισή-μισή | Μέσα στο καρδιοχτύπι μας | υπάρχει η χαρά μας | Και χάνεται η λύπη μας | μες στα καυτά φιλιά μας

06. Πρώτη βραδιά Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Ζακ Ιακωβίδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Πρώτη βραδιά | βραδιά μας πρώτη | Καίει η φωτιά | ανάβει η νιότη | Άσε μας τα μάτια μας να λένε | εκείνα που δεν λέγονται | Οι πυρκαϊές τον κόσμο καίνε | μα οι πυρκαϊές δεν καίγονται | Πρώτη βραδιά | βραδιά μεγάλη | Ασ’ τηνε πια | κι όπου μας βγάλει

07. Ένα ψέμα κι εσύ Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Ενα ψέμα | Ενα ψέμα κι εσύ ένα ψέμα | με βαθειά λυπημένη φωνή | και βελούδινο βλέμμα | ένα ψέμα | Σε πίστεψα, σε λάτρεψα | και τις πληγές σου γιάτρεψα | το είναι μου σου έδωσα τα δάκρυα σου στέγνωσα | κι εσύ | με πότισες του πόνου το κρασί | Ενα ψέμα | ένα ψέμα κι εσύ ένα ψέμα | το φιλί σου καυτό σαν κρασί | που μ’ ανάβει το αίμα | ένα ψέμα

08. Ο δρόμος που διαλέξαμε Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Ο δρόμος που διαλέξαμε | ήταν γεμάτος δάκρυ | γι’ αυτό και δεν αντέξαμε | να φτάσουμε ως την άκρη | Ζωή πολύ ξοδέψαμε | και της καρδιάς το βιος μας | ο δρόμος που διαλέξαμε | δεν ήταν ο δικός μας | Στον πόνο κι αν κρατήσαμε | βαρύ ήτανε το κύμα | Γι’ αυτό και ξεστρατίσαμε | κι απόμεινε το κρίμα

09. Τέσσερις τοίχοι Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Τέσσερις τοίχοι γύρω μου | και χαραγμένα στο χαλί τα βήματά σου | τέσσερις τοίχοι γύρω μου | να μου θυμίζουν το στερνό και κρύο "γεια σου" | Μονάχα το δάκρυ απόμεινε | πώς θες να γελάσω πώς θες; | Μονάχα το δάκρυ απόμεινε | να κλάψω να πνίξω το χθες | για πες μου πώς θες | να πνίξω το χθες; | Τέσσερις τοίχοι σ’ έβλεπαν | μες στην ζεστή σου αγκαλιά να με τυλίγεις | τέσσερις τοίχοι το ξεραν | και σε ρωτάνε πως κατάφερες να φύγεις

10. Όσα ο άνεμος τα παίρνει Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Ζακ Ιακωβίδης | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού
Μη προσπαθείς να βρεις το λόγο που χωρίζουμε | δεν την ορίζουμε εμείς τη μοίρα | Άσε κι οι δυο το μερτικό μας να κρατήσουμε | απ’ όσα μού’δωσες κι όσα σου πήρα | Όσα ο άνεμος τα παίρνει | πίσω δεν έρχονται ξανά | Δεν ωφελεί κανείς να παίρνει | το κάθε τι στα σοβαρά | Μη βασανίζεσαι με τύψεις κι ερωτήματα | λύση δεν βρίσκεται στο πρόβλημά μας | Πιο λίγο ακόμα κι από τα πυροτεχνήματα | κρατούν καμιά φορά τα όνειρά μας

11. Αγόρι μου μην ντρέπεσαι Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Στην γειτονιά μου είν’ ένα αγόρι | είν’ ένα αγόρι μελαχροινό | να σιγοτρέμει στο ξεροβόρι | το βρίσκω πάντα όταν περνώ | Αγόρι μου μην ντρέπεσαι | κι αφού ο κλήρος έπεσε | να γίνω εγώ δική σου | Μην ντρέπεσαι αγόρι μου | για ζύγωσε στην πλώρη μου | και δως μου το φιλί σου | Μ’ ένα τσιγάρο πάντα στα χείλη | με τη ματιά του την ντροπαλή | με περιμένει για να μου στείλει | χαμογελώντας ένα φιλί

12. Συγχώρεσέ με Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Ζακ Ιακωβίδης | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού
Συγχώρεσέ με ξέρω πως σφάλλω κι όμως θα φύγω | δεν καταφέρνω να συνταιριάξω νου και καρδιά | Συγχώρεσέ με δεν αμφιβάλλω ότι σε λίγο | θα μετανιώσω κι η τιμωρία θα `ναι βαριά | Μα η καρδιά μου είναι ένα πλοίο | που επιβάτες δεν παίρνει δύο | Έναν χωράει μονάχα έναν | και πια δεν έχει θέση για σένα | Πως θα μπορέσω να σου πληρώσω την καλοσύνη | και την αγάπη που όσο ζήσω θα σου χρωστώ | Ο χωρισμός κι αν τον γυρεύω, είναι οδύνη | που δεν την σβήνει ένα μονάχα ευχαριστώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης