Τετάρτη, 2 Σεπτεμβρίου 2015

Τραγούδια κάτω απ' το φεγγάρι





















Ο πρώτος δίσκος

01. Κοίτα με στα μάτια Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Κοίτα με στα μάτια κι έλα πιο κοντά | άγια μου καρδιά κι αγαπημένη | άκουσα κι απόψε πόρτα να χτυπά | πέτρες θα κυλάν οι πεθαμένοι. | Πώς να το ξεχάσω κείνο το παιδί | στο περιβολάκι τ' Αϊ Νικόλα; | Έπινε τον ήλιο σα χλωρό κλαδί | πριν το θυμηθούν τα πολυβόλα. | Κοίτα με στα μάτια και με το σουγιά | πάρε από τη φλέβα μου μελάνι | γράψε τ' όνομά του στην αστροφεγγιά | χέρι φονικό να μην το φτάνει. | Πού είσαι Πέτρο; Πού είσαι Γιάννη; | Στου κάτω κόσμου το σιντριβάνι. | Νεράκι πίνω να λησμονήσω. | Γύρισε πίσω! Γύρισε πίσω!

02. Οι μοίρες Τραγούδι: Τάνια Τσανακλίδου
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Την ώρα που γεννιόμουνα σχολάγανε οι μοίρες | μονάχη μου καθόμουνα κι απ’ τη ζωή κρατιόμουνα | κρατιόμουνα σ’ ένα καφάσι μπίρες | μονάχη μου καθόμουνα κι απ’ τη ζωή κρατιόμουνα | κι ονειρευόμουνα σ’ ένα καφάσι μπίρες | Τα λόγια σου τα ψεύτικα φαρμάκι κι αγωνία | μονάχη μου παντρεύτηκα σε βρήκα σ’ ερωτεύτηκα | παιδεύτηκα σ’ αυτή την κοινωνία | μονάχη μου παντρεύτηκα σε βρήκα σ’ εμπιστεύτηκα | και ρεζιλεύτηκα στην παλιοκοινωνία | Φωτιά κι ανάσταση καρδιά πονάς και σπάσ’ τα εσύ | τα χρόνια που ’φτασα να ζω | φωτιά και δύναμη καρδιά τρελή κι αδύναμη | στον κόσμο που ’ρθαμε χορτάσαμε γκρεμό | Την ώρα που περπάτησα μου φέραν και τα δώρα | μια νύχτα μόνο κράτησα κι απάνω της ξεστράτισα | ξεστράτισα και μου ’λεγαν προχώρα | μια νύχτα μόνο κράτησα κι απάνω της γονάτισα | και παραστράτησα στην πρώτη κατηφόρα | Φωτιά κι ανάσταση καρδιά πονάς και σπάσ’ τα εσύ | τα χρόνια που ’φτασα να ζω | φωτιά και δύναμη καρδιά τρελή κι αδύναμη | στον κόσμο που ’ρθαμε χορτάσαμε γκρεμό

03. Σεβάχ ο Θαλασσινός Τραγούδι: Χρήστος Θηβαίος
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Στο φιλντισένιο μου μαρκούτσι | γαλέρες έρχονται και πάνε | ρεσάλτα κάνουνε οι μούτσοι | κι οι πειρατές μεθοκοπάνε | στο καπηλειό το λιμανίσιο | Θάλασσα πικροθάλασσα | γιατί να σ' αγαπήσω | Σαρακηνοί και Βενετσάνοι | πιάνουν και δένουν στο κατάρτι | ελόγου μου τον καπετάν Γιάννη | το παλικάρι τον αντάρτη | τον άντρακλα τον πελαγίσιο | Θάλασσα πικροθάλασσα | γιατί να σ' αγαπήσω | Κι εκεί στου μακελειού την άψη | δαγκώνω τα σχοινιά τα λύνω | και μα τον άγιο Κωνσταντίνο | όλους τους ρίχνω μες στη χάψη | δεμένους με τα χέρια πίσω | Θάλασσα πικροθάλασσα | πώς να μην σ' αγαπήσω;

04. Να μ’ αγαπάς Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου | Στίχοι: Γιώργος Ανδρέου
Είδα πολλά κι άλλα πολλά | μες στη ζωή την ταξιδεύτρα | Είπα κι εγώ το σ' αγαπώ | αχ τι καημός μα βγήκα ψεύτρα | Κι είπα ξανά φτάνει ως εδώ | μόνη θα ζω κι ας με ματώνει | κι όσο που είχα γιατρευτεί | ήρθες εσύ, ήρθες εσύ | Να μ' αγαπάς να 'σαι καλός | να μ' αγαπάς να μη με κρίνεις | Ένας μικρός να 'σαι Θεός | όταν με τρως κι όταν με πίνεις | Να μ' αγαπάς να 'σαι παιδί | να μ' αγαπάς σαν τη ζωή σου | Να 'σαι φωτιά να 'σαι βροχή | όσο κορμί τόσο ψυχή | Είδα πολλά κι άλλα πολλά | μες στη ζωή την ξελογιάστρα | Το ριζικό μου για να βρω | του ταξιδιού άναψα τ' άστρα | Μοίρα σκληρή άγριος καιρός | κρύψαν το φως χάθηκε η μέρα | Ψάχνω στεριά ψάχνω νησί | κι ήσουνα εσύ ήσουνα εσύ

05. Σπασμένο καράβι Τραγούδι: Δημήτρης Μπάσης
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Γιάννης Σκαρίμπας
Σπασμένο καράβι να 'μαι πέρα βαθιά | έτσι να 'μια | με δίχως κατάρτια με δίχως πανιά | να κοιμάμαι | Να 'ν' αφράτος ο τόπος κι η ακτή νεκρική | Γύρω, γύρω | με κουφάρι γειρτό και με πλώρη εκεί | που θα γείρω | Να 'ν' η θάλασσα άψυχη και τα ψάρια νεκρά | έτσι να 'ναι | και τα βράχια κατάπληκτα και τ' αστέρια μακριά | να κοιτάνε | Δίχως χτύπο οι ώρες και οι μέρες θλιβές | δίχως χάρη | κι έτσι κούφιο κι ακίνητο μες σε νύχτες βουβές | το φεγγάρι | Έτσι να 'μαι καράβι γκρεμισμένο νεκρό | έτσι να 'μια | σ' αμμουδιά πεθαμένη και κούφιο νερό | να κοιμάμαι

06. Το κύμα Τραγούδι: Μελίνα Κανά
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
Μια ώρα μόνο να σε δω κι αυτό μου φτάνει | να συνεχίσω την αδιάφορη ζωή μου | αφού δεν είσαι εδώ αγάπη μου μαζί μου | Μια λέξη μόνο να 'ξερες απλά τι κάνει | Τι φέρνει πίσω πόση δύναμη μου δίνει | ελπίδες, να σωθώ απ' του μυαλού τη δίνη. | Έλα κύμα πάρε με | και μες την αγκαλιά του πάλι βάλε με | Έλα κύμα και βοριά | το σώμα του στεριά μπροστά του βγάλε με | Μα αν αυτός μ' απαρνηθεί σε πέλαγο βαθύ | ναυάγιο άσε με. | Μια στιγμούλα μοναχά μέσα στο χρόνο | να μου τη δώσεις την απόσταση να σβήσω | κι ύστερα αν θες πάλι την πόρτα σου θα κλείσω | Μοιάζουν όλα απόψε σαν σκηνή από φόνο | θα μ' εξοντώσεις το ξέρω όπου και να πάω | στο ρεύμα της καρδιά σου κόντρα προχωράω...

07. Ήτανε μια φορά Τραγούδι: Κώστας Θωμαΐδης
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Κώστας Φέρρης
Ήτανε μια φορά μάτια μου κι έναν καιρό | μια όμορφη κυρά αρχόντισσα να σε χαρώ | Μια μικροπαντρεμένη κόρη ξανθή | τον κύρη της προσμένει βράδυ πρωί | Ένα Σαββάτο βράδυ καλέ μια Κυριακή | τον ήλιο το φεγγάρι, καλέ, παρακαλεί | Ήλιε μου φώτισέ τον φεγγάρι μου | πάνε και μίλησέ του για χάρη μου | Γυρίζει κι αρμενίζει καλέ στα πέλαγα | τους πειρατές θερίζει καλέ και τους χαλά | Στον ήλιο στο φεγγάρι και στη βροχή | και μένανε μ' αφήνει έρμη και μοναχή | Γαλέρα ανοίχτηκε μάτια μου με το βοριά | στη μάχη ρίχτηκε μάτια μου και στον καυγά | Μέσα σ' ένα σινάφι πειρατικό | είδα φωτιά ν' ανάβει και φονικό

08. Εφτά ζωές Τραγούδι: Ελένη Πέτα
Μουσική: Θοδωρής Οικονόμου | Στίχοι: Παρασκευάς Καρασούλος
Είναι κορμιά που μένουνε | για πάντα σταυρωμένα | κι άλλα που απομένουνε | εξόριστα στη γη. | Είναι κορμιά που ανθίζουνε | στον ύπνο τους κρυμμένα | κι εκείνα που ραγίζουνε | στου Άδη το φιλί. | Εφτά ζωές το σώμα σου | το γύρεψα στα ξένα | το πόθησα, το λάτρεψα | το άπιαστο φιλί | Εφτά ζωές το σώμα σου | ταξίδευε σε μένα | στα όνειρα το γιάτρευα | το ‘χανα στη ζωή. | Είναι κορμιά που αλλάζουνε | τις νύχτες διχασμένα | Είναι κορμιά που μοιάζουνε | δωμάτια κλειστά | Είναι κορμιά που ζύγωσαν | το τέλος γιατρεμένα | είναι κορμιά που ρίζωσαν | και κάρπισαν βουβά.

09. Μέρες αδέσποτες Τραγούδι: Χρήστος Θηβαίος
Μουσική: Χρήστος Θηβαίος | Στίχοι: Χρήστος Θηβαίος
Σαν και σένα μ' ένα κόμπο στο λαιμό | σε ώρες άσχετες ξεσπάω το θυμό | σαν κι εσένα στις πλατείες της σιωπής | τον ίσκιο μου τραβάω | Σαν κι εσένα διαμελίζομαι στο φως | μες σ' αυτό το πλαστικό το καθεστώς | και τη νύχτα στα κομμάτια μου γυρνώ | και τα ξανα κολλάω | Μέρες αδέσποτες σφυρίζουν στο μπαλκόνι μου | μέρες αδέσποτες σφηνώθηκαν στην πόλη μου | σημαδεύουνε το μέλλον πετυχαίνουν το παρόν | και με στρίμωξαν σ' ατέλειωτο κρυφτό | Σαν κι εσένα το πρωί στην αγορά | ψάχνω ένα φτηνό ζευγάρι φτερά | μου πουλούν κάτι κλεμμένα τελικά | κι όμως επιμένω | Παίρνω φόρα και ζυγίζω τον καιρό | το κορμί μου στο κενό να εμπιστευτώ | και ξεχνάω πως κι αυτό τον ουρανό | τον έχουν πουλημένο | Μέρες αδέσποτες σφυρίζουν στο μπαλκόνι μου | μέρες αδέσποτες σφηνώθηκαν στην πόλη μου | σημαδεύουνε το μέλλον πετυχαίνουν το παρόν | και με στρίμωξαν σ' ατέλειωτο κρυφτό

10. Το τραγούδι της Ευρυδίκης Τραγούδι: Τάνια Τσανακλίδου
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Μάνος Χατζιδάκις
Έτσι καθώς στεκόμουν | στο σταθμό μονάχη | είχες γυρίσει παίζοντας τη ράχη | Με είδες σε είδα | θέλησα ένα χάδι | μα ο σκοπός κίνησε στο δρόμο | Τον πήραν τρένα | τον πήραν σύννεφα καπνού | τον πήρανε τα μάτια σου | και χάθηκα στον Άδη | Είσαι καλός είσαι κακός δεν ξέρω | πως σε λεν Ορφέα και μένα Ευρυδίκη

11. Μεθυσμένο καράβι Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Αρθούρε Ρεμπώ | απόψε θα μπω | στο μαύρο μεθυσμένο σου καράβι | μακριά ν' ανοιχτώ | σε κύκλο φριχτό | που ο κόσμος δεν μπορεί να καταλάβει | Αγγέλου γιασεμιά | σκόρπισες μέσα στην βρομιά | κληρονομιά | για μας | κι εσύ παντοτινά | σε σταυροδρόμια σκοτεινά | το σατανά πολεμάς | Αρθούρε Ρεμπώ | το βράδυ θαμπό | και η πόρτα του παράδεισου κλεισμένη | κατάρα κι οργή | μοιράζουν την γη | και χέρι, χέρι παν οι κολασμένοι | Αρθούρε Ρεμπώ | θα μπω στο μεθυσμένο σου καράβι | Αρθούρε Ρεμπώ | να δω ποια σπίθα σώθηκε κι ανάβει

12. Φωνή σαν θάλασσα Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου | Στίχοι: Διονύσης Καρατζάς
Τα χρόνια μου τα έκανα καντήλι | Να θυμάμαι το νερό και τη φωτιά | Τα χέρια μου τα έκανα μαντήλι | Να κρατάω το φιλί και τη χαρά | Να ονειρεύομαι και να προσεύχομαι | Να κρατάω το φιλί και τη χαρά | Να ονειρεύομαι και να προσεύχομαι | Δος μου φωνή σαν θάλασσα | Κέρνα ζωή που χάλασα | Δος μου φωνή σαν θάλασσα | Έτσι κι αλλιώς ναυάγησα | Τα βράδια που ανασαίνουν τα χορτάρια | Ξεχωρίζω τις σκιές και σε ζητώ | Με στίχους λογαριάζω τα φεγγάρια | Και περνάω στη σιωπή και στο νερό | Να ονειρεύομαι και να προσεύχομαι | Και περνάω στη σιωπή και στο νερό | Να ονειρεύομαι και να προσεύχομαι

13. Πριν το τέλος Τραγούδι: Κώστας Θωμαΐδης
Μουσική: Lucio Battisti | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Το τρενάκι γυρνούσε φωτισμένο και αχνό στον αέρα | κάτω η θάλασσα μ' ένα καράβι το φεγγάρι πιο πέρα | σε θυμάμαι συχνά που φορούσες ένα άσπρο φουστάνι | σε κρατούσα απ' το χέρι ότι ζούμε μου λες δεν μου φτάνει | Στα τραγούδια που λέγαμε οι δυο μας οι φωνές χαμηλώσαν | χαραγμένη καρδιά στο παγκάκι που μετά την προδώσαν | μια φορά μου 'χες πει δεν μπορεί θα το νιώσανε κι άλλοι | πριν το τέλος πως μοιάζει η σιωπή σαν αγάπη μεγάλη | Κι εγώ που ζω για πάντα εδώ κι όλο φεύγω το τέλος πριν να δω | κάθε νύχτα που περνάει γυρίζω ξανά σκοτάδι γίνομαι και παραδίνομαι | στο ρυθμό σου που καίει ακόμα αυτό το σώμα που μένει χρόνια χωρίς σκιά | κάθε νύχτα που περνάει σαν ταινία κι ό,τι ζήσαμε προβάλλεται με φόντο την πλατεία | Κάθε νύχτα που περνάει πάντα εδώ | Κι όλο φεύγω πριν μείνουμε μόνοι το τέλος μη δω | Σιδερένια η σκάλα και μου 'λεγες θα μείνουμε λίγοι | πήρε η νύχτα να πέφτει βαθιά κι ο αέρας με πνίγει | Μηχανές ξεχασμένες κι αδέσποτες στο δρόμου τη σκόνη | Σκέψου να ΄ταν το πάτωμα ασπρόμαυρο και να 'σου το πιόνι | μια φορά μου 'χες πει δεν μπορεί θα το νιώσανε κι άλλοι | πριν το τέλος πως μοιάζει η σιωπή σαν αγάπη μεγάλη | Κι εγώ που ζω για πάντα εδώ κι όλο φεύγω το τέλος πριν να δω | κάθε νύχτα που περνάει γυρίζω ξανά σκοτάδι γίνομαι και παραδίνομαι | στο ρυθμό σου που καίει ακόμα αυτό το σώμα που μένει χρόνια χωρίς σκιά | κάθε νύχτα που περνάει σαν ταινία κι ό,τι ζήσαμε προβάλλεται με φόντο την πλατεία | Κάθε νύχτα που περνάει πάντα εδώ | Κι όλο φεύγω πριν μείνουμε μόνοι το τέλος μη δω

14. Σ’ ακολουθώ Τραγούδι: Χρήστος Θηβαίος
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Μάνος Λοΐζος
Σ' ακολουθώ στην τσέπη σου γλιστράω | σαν διφραγκάκι τόσο δα μικρό | Σ' ακολουθώ και ξέρω πως χωράω | μες στο λακκάκι που 'χεις στο λαιμό | Έλα κράτησέ με και περπάτησέ με | μες στο μαγικό σου το βυθό | πάρε με μαζί σου στο βαθύ φιλί σου | μη μ' αφήνεις μόνο θα χαθώ | Σ' ακολουθώ και πάνω σου κολλάω | σαν φανελάκι καλοκαιρινό | Σ' ακολουθώ σ' αγγίζω και πονάω | κλείνω τα μάτια και σ' ακολουθώ

15. Πάμε μια βόλτα στο φεγγάρι Τραγούδι: Δημήτρης Μπάσης
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Νότης Περγιάλης
Τρεις μέρες χώ, τρεις μέρες χώρισα από σένα | τρεις νύχτες μέ, τρεις νύχτες μένω μοναχή, | σαν τα βουνά που στέκουν τώρα δακρυσμένα | όταν τα βρέ, όταν τα βρέχουν οι ουρανοί. | Διώξε τη λύπη, παλικάρι | πάμε μια βόλτα στο φεγγάρι. | Πώς να βγω και, πώς να βγω και να περπατήσω | τα λόγια του, τα λόγια του να θυμηθώ; | με το φεγγάρι πώς, αχ πώς να τραγουδήσω | με το φεγγάρι πώς να παρηγορηθώ;

Ο δεύτερος δίσκος

01. Αγάπη που ‘γινες δίκοπο μαχαίρι Τραγούδι: Τάνια Τσανακλίδου
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Μιχάλης Κακογιάννης
Αγάπη που 'γινες δίκοπο μαχαίρι | κάποτε μου 'δινες, μόνο τη χαρά | μα τώρα πνίγεις τη χαρά στο δάκρυ | δε βρίσκω άκρη, δε βρίσκω γιατρειά  | Φωτιές ανάβουνε μες στα δυο του μάτια | τ' αστέρια σβήνουνε όταν με θωρεί | σβήστε τα φώτα σβήστε το φεγγάρι | σαν θα με πάρει τον πόνο μου μη δει

02. Πέφτεις σε λάθη Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Πέφτεις σε λάθη τι έχεις πάθει | και κάθε μέρα βρίζεις και γελάς | με πικραίνεις σαν ξένο με κοιτάς | και στο ρέμα με τραβάς | Δεν είσαι κείνη που 'χα γνωρίσει | κι ήτανε σφάλμα να σε παντρευτώ | με προδίνεις και πρέπει να σε βρει | τιμωρία σοβαρή | Έχεις αλλάξει και μ' έχεις κάψει | την προσβολή σου δε θα τη δεχτώ | δε σ' αντέχω κυρά μου δε βαστώ | και το δρόμο μου τραβώ

03. Ήρθες εψές Τραγούδι: Μελίνα Κανά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Σωτήρης Σκίπης
Ήρθες εψές στον ύπνο μου και μου ψιθύρισες | πως απ' τα ξένα μάνα μου εξαναγύρισες | Τρέχω ο καλός να σε δεχτώ μπρος στ' ακρογιάλι σου | Να γείρω όπως κι έναν καιρό μες στην αγκάλη σου | Μα βρίσκω ολέρμο το γιαλό κι έρμα τα κύματα | και παίρνω το δρομί και πάω πέρα στα μνήματα | Ήρθες εψές στον ύπνο μου και μου ψιθύρισες | κι από τα ξένα μάνα μου δεν ξαναγύρισες

04. Όποια και να ‘σαι Τραγούδι: Δημήτρης Μπάσης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Γιώργος Σαμολαδάς
Όποια και να 'σαι, ό,τι και να 'σαι | κάνε μου απόψε συντροφιά. | Δεν σου ζητάω να μ' αγαπήσεις | λίγη ζητώ παρηγοριά. | Αν είν' η μοίρα μου σακατεμένη | δε φταίει ο κόσμος, ούτε κι εσύ. | Ό,τι αγαπάω εγώ πεθαίνει | και ξαναρχίζω απ' την αρχή. | Όσες γυναίκες έχω γνωρίσει | έφυγαν δίχως αφορμή | κι όμως δεν έχω καμιά μισήσει | στο ριζικό μου έχει γραφτεί. | Όποια και να 'σαι, ό,τι και να 'σαι | δυο λόγια πες μου τρυφερά, | λίγο η ψυχή μου να ξαλαφρώσει | κι αύριο πες μου γεια χαρά.

05. Χωρίσαμε ένα δειλινό Τραγούδι: Ηχώ
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Χωρίσαμε ένα δειλινό | με δάκρυα στα μάτια | η αγάπη μας ήταν γραφτό | να γίνει δυο κομμάτια | Πονώ σαν συλλογίζομαι | τα όμορφα τα βράδια | που μου ‘δινες γλυκά, γλυκά | όρκους φιλιά και χάδια | Με μια λαχτάρα καρτερώ | και πόνο στην καρδιά μου | ίσως γυρίσεις γρήγορα | ξανά στην αγκαλιά μου

06. Τις θάλασσες σταμάτα Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου | Στίχοι: Διονύσης Καρατζάς
Κόβω τις λέξεις μου μισές | Μήπως και αντέξουνε τη μοναξιά | Θέλω να πω τον πόνο μου | Κλείνω τα μάτια μου για δες | Να ταξιδέψουμε σαν τα πουλιά | Θέλω να πω τον πόνο μου | Αν μ' αγαπάς τις θάλασσες σταμάτα | Αν μ' αγαπάς στα σύννεφα περπάτα | Κόβω τις λέξεις μου μισές | Μήπως κι αντέξουνε την ερημιά | Θέλω να πω τον πόνο μου | Κλείνω τα μάτια μου αν θες | Να ανατείλουν μόνα τα κορμιά | Θέλω να πω τον πόνο μου

07. Δε μας συγχωρώ Τραγούδι: Χρήστος Θηβαίος
Μουσική: Νίκος Πορτοκάλογλου | Στίχοι: Νίκος Πορτοκάλογλου
Είδα μέσα στη βουή | την παλιά μου αγάπη | τόσες θύελλες εκεί | τόσες πυρκαγιές | Πως να κλείσει η πληγή | πως να βγει το αγκάθι | γιατί βρήκαμε γιατί | τόσες αφορμές | Θα ΄μαι πάντα εδώ | να φυλάω αυτά που πέταξες | δεν σε συγχωρώ | για όλες τις φωτιές που ξέχασες | Θα ‘μαι πάντα εδώ | όσα χρόνια κι αν περάσανε | δεν μας συγχωρώ | από φόβο χάσαμε | Στον υπόγειο σταθμό | μια οφθαλμαπάτη | μες στο πλήθος το βουβό | χάθηκε κι αυτή | Δεν το καταλάβαμε | πόσο αργεί η αγάπη | να δούμε δεν προλάβαμε | το τέλος μας αρχή | Θα ΄μαι πάντα εδώ | να φυλάω αυτά που πέταξες | δεν σε συγχωρώ | για όλες τις φωτιές που ξέχασες | Θα ‘μαι πάντα εδώ | όσα χρόνια κι αν περάσανε | δεν μας συγχωρώ | από φόβο χάσαμε

08. Γυρεύω να ‘ρθεις Τραγούδι: Μελίνα Κανά
Μουσική: Λουδοβίκος των Ανωγείων | Στίχοι: Λουδοβίκος των Ανωγείων
Γυρεύω να 'ρθεις | στη θύμησή μου | σ' αυτά που αγάπησες | σε ξαναζώ. | Σ' αυτά που σου 'δωσα | και ήταν λίγα | σ' αυτά που πήρα και | σ' ευχαριστώ | Σ' αυτά που σου 'δωσα | και ήταν λίγα | σ' αυτά που πήρα και | σ' ευχαριστώ | Μα κάποια μέρα | νωρίς της νιότης | πήρες το δρόμο | για μισεμό | κι ο στεναγμός | που χρόνια με ξέρει | με αντάρα σμίγει | με το βουνό | Γυρεύω να 'ρθεις | στη θύμησή μου | σ' αυτά που αγάπησες | σε ξαναζώ. | Γυρεύω να 'ρθεις | στη θύμησή μου | σ' αυτά που αγάπησες | σε ξαναζώ.

09. Πρωινό τσιγάρο Τραγούδι: Κώστας Θωμαΐδης & Νίνα Λοτσάρη
Μουσική: Νότης Μαυρουδής | Στίχοι: Άλκης Αλκαίος
Χαράζει η μέρα και η πόλη έχει ρεπό | στη γειτονιά μας καπνίζει ένα φουγάρο | κι εγώ σε ζητάω σαν πρωινό τσιγάρο | και σαν καφέ πικρό και σαν καφέ πικρό | Άδειοι οι δρόμοι δε φάνηκε ψυχή | και το φεγγάρι μόλις χάθηκε στη Δύση | και γω σε γυρεύω σαν μοιραία λύση | και σαν Ανατολή και σαν Ανατολή | Βγήκε ο ήλιος το ράδιο διαπασών | μ' ένα χασάπικο που κλαίει για κάποιον Τάσο | κι εγώ σε ποντάρω κι ύστερα πάω πάσο | σ' ένα καρέ τυφλών σ' ένα καρέ τυφλών

10. Ίσως φταίνε τα φεγγάρια Τραγούδι: Τάνια Τσανακλίδου
Μουσική: Νότης Μαυρουδής | Στίχοι: Τάσος Σαμαρτζής
Μες στο φτηνό ξενοδοχείο και στα σεντόνια των πολλών | μες σε καθρέφτες δίχως μνήμη θα ξεκινήσουμε λοιπόν | γλιστρούν τα όνειρα στον ύπνο όπως τα τρένα στο σταθμό | και στην ανάσα σου γυρεύω κάποιο αρχαίο σκηνικό | Ίσως φταίνε τα φεγγάρια που ‘μαι τόσο μοναχή | νιώθω πως γερνώ τα βράδια και χρωστάω στη ζωή | ίσως φταίνε τα φεγγάρια και πολλοί με λεν τρελή | που όλο ψάχνω στα σκοτάδια μήπως κάτι και συμβεί | ίσως φταίνε τα φεγγάρια ίσως πάλι φταις κι εσύ | Μια αχτίδα φως περνά τις γρίλιες και σβήνει αυτά που γίναν χθες | πώς μπλέκουν λέω οι ιστορίες και των ανθρώπων οι τροχιές | μες στο φτηνό ξενοδοχείο και στα σεντόνια των πολλών | μες σε καθρέφτες δίχως μνήμη θα τελειώσουμε λοιπόν | Ίσως φταίνε τα φεγγάρια που ‘μαι τόσο μοναχή | νιώθω πως γερνώ τα βράδια και χρωστάω στη ζωή | ίσως φταίνε τα φεγγάρια και πολλοί με λεν τρελή | που όλο ψάχνω στα σκοτάδια μήπως κάτι και συμβεί | ίσως φταίνε τα φεγγάρια ίσως πάλι φταις κι εσύ

11. Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι Τραγούδι: Δημήτρης Μπάσης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι | το σκοτάδι είναι βαθύ | κι όμως ένα παλικάρι | δεν μπορεί να κοιμηθεί | Άραγε τι περιμένει | απ' το βράδυ ως το πρωί | στο στενό το παραθύρι | που φωτίζει με κερί | Πόρτα ανοίγει πόρτα κλείνει | με βαρύ αναστεναγμό | ας μπορούσα να μαντέψω | της καρδιάς του τον καημό

12. Να βάλω τα μεταξωτά Τραγούδι: Ελένη Πέτα
Μουσική: Σωκράτης Μάλαμας | Στίχοι: Γιάννης Τσατσόπουλος
Μέρες βαριές χοντρές ψιχάλες | πάνω σε χάπια και μπουκάλες | δε θα γυρέψω νοσηλεία | στα σινεμά και στα βιβλία | Πάω ν' αδειάσω το τασάκι | κι αυτό το σκούρο σου σακάκι | θα το πετάξω απ' το μπαλκόνι | να βρει κανέναν που κρυώνει κι εγώ... | Να βάλω τα μεταξωτά και να φυσάει | στα εργοστάσια μπροστά και στα σκουπίδια πλάι | να μπερδευτώ με τους εργάτες | να πω τον πόνο μου στις γάτες | και στη φουφού του καστανά | στάχτη να γίνεις σατανά | Έχει ψυχρούλα και μ' αρέσει | κι αν δε μου πάει θα σπάσω μέση | η αγάπη πάει με μπαστούνι | κι εγώ με γκάζια στο τακούνι | Το άσθμα μου κι ο βρυχηθμός μου | στα ραδιόφωνα του κόσμου | με τρύπια βάρκα και ναυτία | βγαίνω λοιπόν στην πειρατεία κι εγώ... | Να βάλω τα μεταξωτά και να φυσάει | στα εργοστάσια μπροστά και στα σκουπίδια πλάι | να μπερδευτώ με τους εργάτες | να πω τον πόνο μου στις γάτες | και στη φουφού του καστανά | στάχτη να γίνεις σατανά

13. Σ’ αγαπώ γιατί είσαι ωραία Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Παραδοσιακό | Στίχοι: Παραδοσιακό
Σ' αγαπώ | σ' αγαπώ γιατί είσαι ωραία | σ' αγαπώ γιατί είσαι ωραία | σ' αγαπώ γιατί είσαι εσύ | Αγαπώ | αγαπώ κι όλο τον κόσμο | αγαπώ κι όλο τον κόσμο | γιατί ζεις κι εσύ μαζί | Το παρα, | το παράθυρο κλεισμένο | το παράθυρο κλεισμένο | το παράθυρο κλειστό | Άνοιξε | άνοιξε το ένα φύλλο | άνοιξε το ένα φύλλο | την εικόνα σου να δω

14. Μπαξέ τσιφλίκι Τραγούδι: Ηχώ
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Πάμε τσάρκα πέρα στο Μπαξέ Τσιφλίκι | κούκλα μου γλυκιά απ' τη Θεσσαλονίκη | Στου Νικάκη τη βαρκούλα, γλυκιά μου Μαριγούλα | να σου παίξω φίνο μπαγλαμά | Πάμε τσάρκα πέρα στο Καραμπουρνάκι | να τα πιούμε μια βραδιά στο Καλαμάκι | κι από 'κει στο Μπεχτσινάρι, σε φίνο ακρογιάλι | να σου παίξω φίνο μπαγλαμά | Πάμε τσάρκα στην Ακρόπολη, στη Βάρνα | κι από 'κει στα κούτσουρα του Δαλαμάγκα | Μαριγώ θα σε τρελάνει, ν' ακούσεις τον Τσιτσάνη | να σου παίξει φίνο μπαγλαμά

15. Αρχόντισσα Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Κουράστηκα για να σε αποκτήσω | αρχόντισσά μου μάγισσα τρελή | σαν θαλασσοδαρμένος μες στο κύμα | παρηγοριά ζητούσα ο δόλιος στη ζωή | Πόσες καρδούλες έχουν μαραζώσει | και ξέχασαν για πάντα τη ζωή | μπροστά στ' αρχοντικά σου τα στολίδια | σκλαβώθηκαν για σένα ξένοι και ρωμιοί | Αρχόντισσα τα μαγικά σου μάτια | τα ζήλεψα τα έκλαψα πολύ | φαντάστηκα, σκεφτόμουνα παλάτια | μα συ με γέμισες μαρτύριο στη ζωή

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης