Τρίτη, 1 Σεπτεμβρίου 2015

Μίλα μου



















Ο πρώτος δίσκος

01. Μίλα μου Τραγούδι: Δάκης & Χριατιάνα
Μουσική: Ρόμπερτ Ουϊλιαμς | Στίχοι: Ρόμπερτ Ουϊλιαμς
Μίλα μου ναι μίλα μου | αν την αγάπη που σου έδωσα την άξιζες | Μίλα μου ναι μίλα μου | πες πως το βάρος της αγάπης μου δεν βάσταξες | Θα σου πω ναι θα σου πω | πως την αγάπη σου σαν φυλακτό την κράτησα | Σ’ αγαπώ ναι σ’ αγαπώ | μα ήσουν ήλιος λαμπερός και γω | στο πλάι σου κερί πως να σταθώ | Σ’ αγαπώ μα ήρθε η ώρα την αλήθεια να αντικρίσουμε | σ’ αγαπώ η μοίρα θέλησε απόψε να χωρίσουμε | σ’ αγαπώ χωρίς εσένα σκοτεινιάζει η πλάση γύρω μου | σ’ αγαπώ μα αυτό δεν είναι αρκετό για να βαδίσουμε μαζί | ευτυχισμένοι μια ολόκληρη ζωή | Μίλα μου ναι μίλα μου | πες μου τι ένιωθες τις νύχτες σαν κρυφόκλαιγα | Μίλα μου ναι μίλα μου | αν καταλάβαινες τα λόγια που σου έλεγα | Θα σου πω ναι θα σου πω | τα δάκρυα σου ήταν θυσία στην αγάπη μας | Σ’ αγαπώ ναι σ’ αγαπώ | μα ήσουν ήλιος λαμπερός | κι αυτό δεν τόλμησα ποτέ μου να σου πω | Σ’ αγαπώ μα ήρθε η ώρα την αλήθεια να αντικρίσουμε | σ’ αγαπώ η μοίρα θέλησε απόψε να χωρίσουμε | σ’ αγαπώ χωρίς εσένα σκοτεινιάζει η πλάση γύρω μου | σ’ αγαπώ μα αυτό δεν είναι αρκετό για να βαδίσουμε μαζί | ευτυχισμένοι μια ολόκληρη ζωή | Σ’ αγαπώ.. | Μίλα μου....

02. Σαν με κοιτάς Τραγούδι: Γιάννης Φέρτης & Αφροδίτη Μάνου
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Αλέξης Αλεξόπουλος
Σαν με κοιτάς | ηλιοβασίλεμα στα μάτια σου, φωτιά | καίγομαι μέσα στη δική σου τη ματιά | λιώνω σαν φλόγα την αυγή σαν με κοιτάς. | Σαν με κρατάς | είναι τα μπράτσα σου μια θάλασσα πλατιά | που μέσα χάνομαι και πνίγομαι βαθιά | μες στα μαβιά της τα νερά σαν με κρατάς. | Μη μου μιλάς | νιώσε στα στήθη μου τους κτύπους της καρδιάς | μες στην παλάμη μου το ρίγος της νυχτιάς | να μ' αγαπάς, να μ' αγαπάς, να μ' αγαπάς. | Και σ' αγαπώ | δεν έχω τίποτ' άλλο, τίποτα να πω | το καλοκαίρι αυτό θα σβήσω, θα χαθώ | άσε με απλά να σ' αγαπώ, να σ' αγαπώ.

03. Αναμπέλ Τραγούδι: Μαρία Δημητριάδη
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Γιώργος Παπαστεφάνου
Ένα πρωινό η Παναγιά μου | θά 'ρθει να με βρει στην ακρογιαλιά. | Πέλαγο κρυφό τα όνειρά μου | κι έστειλες εσύ βάρκα με πανί. | Πόσο σ' αγαπώ κανείς δεν ξέρει | κι αν θα μ' αγαπάς, μικρό μου ταίρι | καλοκαιρινό, σ' αγαπώ. | Θα σταθείς ψηλά στο παραθύρι | πάνω στα μαλλιά άστρα του νοτιά. | Έχει η Παναγιά καραβοκύρη | να μας πάει μακριά, πέρα απ' τη στεριά.

04. Ένα καλοκαίρι Τραγούδι: Αφροδίτη Μάνου
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Αλέξης Αλεξόπουλος
Ένα καλοκαίρι | η αγάπη χάθηκε. | Πάγωσε τ' αγέρι | ρόδο που μαράθηκε. | Κι η χαρά μας έσβησε | τη νύχτα ξαφνικά | μες στο σκοτάδι. | Ένα αστέρι έδυσε μακρυά | πριν να χαράξει η αυγή. | Ένα καλοκαίρι | πέρασε δεν στάθηκε. | Τ' άσπρο περιστέρι | μες στην μπόρα χάθηκε. | Χάθηκε η χαρά μου, | σβήσαν τα όνειρά μου | κι ήρθε στην καρδιά μου | παγωνιά.

05. Εσύ κι εγώ Τραγούδι: Χορωδία
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Αλέξης Αλεξόπουλος
Εσύ κι εγώ με βήμα αργό | νύχτα περπατήσαμε μαζί | εγώ κι εσύ τ’ άστρα χρυσή | γύρω μας ραντίσανε βροχή | Εσύ κι εγώ με βήμα αργό | πάνω σε μια ρόδινη αμμουδιά | άσπρα πουλιά χίλια φιλιά | μέσα φτερουγίσαν στην καρδιά | Εσύ κι εγώ με βήμα αργό | πάνω σε μια ρόδινη αμμουδιά | άσπρα πουλιά χίλια φιλιά | μέσα φτερουγίσαν στην καρδιά

06. Τι να θυμηθώ Τραγούδι: Μαρία Δημητριάδη
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Γιώργος Παπαστεφάνου
Άρχισε βροχή | Η νύχτα που θα 'ρθεί | Θα φέρει στα ματόφυλλα ποτάμι | Αύριο εδώ | Πώς να περπατώ | Το φεγγάρι έρημο πουλί | Τι να θυμηθώ | Ποιο βράδυ, ποιο πρωί | Με άδεια χέρια τι να περιμένω | Τώρα σε κρατώ | Μένει ορφανό | Άδειο το μπαλκόνι χελιδόνι | Τι να θυμηθώ… | Χάθηκαν ξανά | Οι μέρες οι ζεστές | Ο δρόμος μας ζητά το καλοκαίρι | Ήλιος πώς να βγει | Πάνω στο βουνό | Άσπρο πρωινό να σε φιλήσει | Χάθηκαν ξανά | Οι μέρες οι ζεστές | Ο δρόμος μας ζητά το καλοκαίρι | Ήλιος πώς να βγει | Πάνω στο βουνό | Άσπρο πρωινό να σε φιλήσει | Τι να θυμηθώ…

07. Το αγκίστρι Οργανικό
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος

08. Εσύ Τραγούδι: Τζίνα Σπηλιωτοπούλου & Αντώνης Πολίτης
Μουσική: Ρόμπερτ Ουϊλιαμς | Στίχοι: Ρόμπερτ Ουϊλιαμς
Εσύ, μοιάζεις με πανέμορφο λουλούδι στη γη, | είσαι μες στην έρημο αστείρευτη πηγή, εσύ, μόνο εσύ. | Εσύ, μοιάζεις με τον ήλιο στο γαλάζιο ουρανό, | λαμπερό αστέρι στο γλυκό το δειλινό, εσύ, μόνο εσύ. | Θα σ’ αγαπώ, ώσπου να γίνω εγώ εσύ, κι εσύ εγώ, | κι ώσπου το μέλλον, το παρόν, το παρελθόν, γίνουν εσύ, κι εσύ εγώ, | εγώ θα σ’ αγαπώ. | Εσύ, μοιάζεις καλοκαίρι στης ζωής τη συννεφιά, | μια ζεστή ελπίδα στης καρδιάς τη παγωνιά, εσύ, μόνο εσύ. | Εσύ, μοιάζεις λαμπερή δροσοσταλιά στο πρωινό, | άρωμα φερμένο από τόπο μακρινό, εσύ, μόνο εσύ. | Θα σ’ αγαπώ, ώσπου να γίνω εγώ εσύ, κι εσύ εγώ, | κι ώσπου το μέλλον, το παρόν, το παρελθόν | γίνουν εσύ, κι εσύ εγώ, εγώ θα σ’ αγαπώ…

09. Έφυγες και πήρες Τραγούδι: Σταύρος Ζώρας
Μουσική: Σταύρος Ζώρας | Στίχοι: Σταύρος Ζώρας
Μια καρδιά | απόψε μια καρδιά | ξαγρυπνά μες την ερημιά | Εφυγες και πήρες | κάθε μου ελπίδα | κάθε μου αχτίδα | κι’όνειρο γλυκό | μ’άφησες μονάχο | να μετρώ τ’αστέρια | τ’άδεια καλοκαίρια | τον λυγμό | Σ’ αγαπώ | όμως τι μ’αυτό | τώρα πιά | λείπεις μακριά | Εφυγες και πήρες | κάθε μου ελπίδα | κάθε μου αχτίδα | κι’όνειρο γλυκό | μ’άφησες μονάχο | να μετρώ τ’αστέρια | τ’άδεια καλοκαίρια | τον λυγμό

10. Ζεστό το χέρι Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη & Γιώργος Σούνας
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Αλέξης Αλεξόπουλος
Ζεστό το χέρι που με κρατάει | πού θα με φέρει, πού θα με πάει | Στης Γής την άκρη κοντά μου εσύ | γαλάζια μoυ άκρη σ΄ αυγή χρυσή | Ήλιος που τρέχεις, τον ουρανό | Βροχή και βρέχεις, χώμα στεγνό | Κύμα που φτάνει σ΄ ακρογιαλιά | Χαράς λιμάνι, κλειστή αγκαλιά | Να' μαι κοντά σου, να μοιραστώ | την αγκαλιά σου | εσύ κι εγώ...

11. Πως Τραγούδι: Πασχάλης
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Τάκης Καρνάτσος
Πως περάσανε τα χρόνια | τόσα άδεια καλοκαίρια πως | πως περίμενα να τρέξεις | να μου σφίξεις τα δυο χέρια πως | πως περάσανε τα χρόνια | άνοιξη ήτανε θυμάμαι πως | πόσες αγκαλιές λουλούδια | έστρωνες για να κοιμάμαι πως | Και σ' αγαπούσα ναι σ' αγαπούσα | στη μοναξιά μου σε καρτερούσα | και σ' αγαπούσα ναι σ' αγαπούσα | ζούσα μακριά σου πως το μπορούσα | Πως περάσανε τα χρόνια | ήσουν της ζωής μου φάρος πως | πως τη σκέψη σου να σβήσω | που να το βρω τόσο θάρρος πως | πως περάσανε τα χρόνια | κάποιες λέξεις που θυμάμαι πως | πως τραβήξαμε άλλο δρόμο | σφάλμα ήτανε λυπάμαι πως | Και σ' αγαπούσα ναι σ' αγαπούσα | στη μοναξιά μου σε καρτερούσα | και σ' αγαπούσα ναι σ' αγαπούσα | ζούσα μακριά σου πως το μπορούσα

12. Λεν Τραγούδι: Κώστας Τουρνάς
Μουσική: Κώστας Τουρνάς | Στίχοι: Κώστας Τουρνάς
Λεν πως οι έρωτες δεν ζουν | κι αυτοί που αγαπούν | μια μέρα θα ξεχάσουν | Λεν ακόμα πως μπορεί | συνήθεια να γινεί | η αγάπη σαν χορτάσουν | Αν το τέλος είναι αυτό | δε θέλω να το δω | δε θέλω καν ν’ αρχίσω | Αν το τέλος είναι αυτό | με τι να κάνω αρχή | και πώς να συνεχίσω | δε θέλω καν ν’ αρχίσω | Λεν πως είναι μια αλλαγή | ολόκληρη ζωή | πως τίποτα δε μένει | Λεν πως όσων αγαπάν | η αγάπη θα χαθεί | λες κι η ζωή πεθαίνει | Αν το τέλος είναι αυτό | δε θέλω να το δω | δε θέλω καν ν’ αρχίσω | Αν το τέλος είναι αυτό | με τι να κάνω αρχή | και πώς να συνεχίσω | δε θέλω καν ν’ αρχίσω

13. Κάθε όμορφο που πεθαίνει Τραγούδι: Δάκης
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Γιάννης Πάριος

14. Που να ‘ναι ο ίσκιος σου Θεέ Τραγούδι: Κλειώ Δενάρδου
Μουσική: Ζακ Ιακωβίδης | Στίχοι: Μιχάλης Γαβριηλίδης
Άδεια τα χέρια μου | δεν σφίγγουν τα δικά σου | κλειστά τα χείλια μου | δεν σμίγουν στα φιλιά σου. | Σβηστά τα μάτια μου | δεν βλέπουν τη ματιά σου | νεκρά είναι όλα μου | γιατί είμαι μακριά σου. | Πού νά ’ναι ο ίσκιος σου Θεέ | να `ρθώ να γονατίσω | και να σου πω τον πόνο μου | για να τον φέρεις πίσω. | Για να τον φέρεις, | για να τον φέρεις, | για να τον φέρεις πίσω. | Άδειο το σπίτι μου | δεν ζει πια απ’ τη χαρά σου | στο κρύο μόνη μου | μου λείπει η φωτιά σου. | Κλειστός ο δρόμος σου | που μ’ έφερνε κοντά σου | νεκρά είναι όλα μου | γιατί είμαι μακριά σου. | Πού νά ’ναι ο ίσκιος σου Θεέ | να’ ρθώ να γονατίσω | και να σου πω τον πόνο μου | για να τον φέρεις πίσω. | Για να τον φέρεις, | για να τον φέρεις, | για να τον φέρεις πίσω.

Ο δεύτερος δίσκος

01. Ανάμνηση Τραγούδι: Τόνι Πινέλι
Μουσική: Βαγγέλης Πιτσιλαδής | Στίχοι: Γιώργος Παπαστεφάνου
Το καλοκαίρι μαζί πηγαίναμε στην αμμουδιά | χέρι με χέρι και μ’ ένα αστέρι για συντροφιά | τώρα ποιος ξέρει αν θα με σκέφτεσαι όπως εγώ | μικρή μου αγάπη στιγμή δε φεύγεις απ’το μυαλό | Το όνομά μας τις νύχτες γράφαμε στην αμμουδιά | και την καρδιά μας στα χέρια παίζαμε σαν τα παιδιά | τώρα ποιος ξέρει αν θα με σκέφτεσαι όπως εγώ | μικρή μου αγάπη στιγμή δε φεύγεις απ’το μυαλό

02. Ιστορία Τραγούδι: Olympians
Μουσική: Βαγγέλης Πιτσιλαδής | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Ήταν ένα κορίτσι, ήταν ένα αγόρι | ήτανε καλοκαίρι, λουλούδια χίλια δυο | εσύ ήσουν το κορίτσι κι ήμουν εγώ το αγόρι | για μας το καλοκαίρι μόνο για μας τους δυο | Τι όμορφη που ήταν η αγάπη μας | κανείς τόσο πολύ δε θ αγαπήσει | τι όμορφη που ήταν η αγάπη μας | που λέγαμε κι οι δυο πως δε σβήσει | Έφυγε το κορίτσι, ορφάνεψε το αγόρι | πάει το καλοκαίρι, ξανάπιασε η βροχή | με ξέχασες κορίτσι, κι ας ήμουνα το αγόρι | που σου ’χα πρωτοφέρει, λουλούδια στην ψυχή | Τι όμορφη που ήταν η αγάπη μας | κανείς τόσο πολύ δε θ αγαπήσει | τι όμορφη που ήταν η αγάπη μας | που λέγαμε κι οι δυο πως δε σβήσει

03. Είναι αργά Τραγούδι: Σταύρος Ζώρας
Μουσική: Σταύρος Ζώρας | Στίχοι: Σταύρος Ζώρας
Τώρα πιά είναι αργά | να ξαναβρείς καρδιά ζεστή | Έσπασε κάθε δεσμός | μεσ' τη ζωή | Είν' αργά για να μου λες | πόσο μετάνοιωσες πολύ | Μα τώρα ποιά δεν οφελεί | να ξαναρθείς | Κι αν πονάς, μη μου ζητάς | συγνώμη να δεχθώ | Φταίς εσύ | που δεν μπορώ να σ' αγαπώ | Είν' αργά, πολύ αργά | να μου ζητάς τον γυρισμό | Ότι κι αν λες | πως να στο 'πώ, ... αδιαφορώ !

04. Πιο ψηλά και απ’ τ’ άστρα Τραγούδι: Τόνι Πινέλι
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Καρ. Παλαιολόγου

05. Francoise Τραγούδι: The Vikings
Μουσική: Τόνυ Στεφανίδης | Στίχοι: Τόνυ Στεφανίδης

06. Σαλούνα Τραγούδι: Βόρειοι
Μουσική: Άρης Θωμάς | Στίχοι: Νίκος Ελληναίος
Σαλούνα, Σαλούνα. | Σε θυμάμαι, πάντα σε θυμάμαι. | Τα πυρωμένα χείλη σου δροσιά, | δροσιά στα διψασμένα χείλη μου. | Βοτάνι μαγικό στο λογικό η ομορφιά σου | και το παράξενο όνομά σου, Σαλούνα... | Σαλούνα, γιε-γιε-γιε. | Σαλούνα, γιε-γιε-γιε. | Ήταν σαν το όνειρο που πάει στην σιγαλιά, | τ’ αξέχαστα τα βράδια μας που ήμαστε αγκαλιά. | Ξανακοιτούν τα μάτια μου, μα είσαι μακριά | αγάπη εσύ, παλιά. | Σαλούνα, γιε-γιε-γιε. | Σαλούνα, γιε-γιε-γιε. | Σαλούνα, γιε-γιε-γιε.

07. Μείνε κοντά μου Τραγούδι: Olympians
Μουσική: Πασχάλης Αρβανιτίδης | Στίχοι: Πασχάλης Αρβανιτίδης
Δάκρυσαν τα μάτια σου | και γέμισαν παράπονο | φταίω εγώ τ’ ομολογώ | σ’ έκανα πολλές φορές | κρυφά να κλαις για χάρη μου | μα σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ | Μείνε κοντά μου, ξέρεις την καρδιά μου | τρέχει πάντα σαν τρελή εδώ κι εκεί | Μείνε κοντά μου, ξέρεις την καρδιά μου | κάνω λάθη μα ποτέ δε σε ξεχνώ, σ’ αγαπώ | Έβλεπα τα χείλη σου | αμίλητα να τρέμουνε | φταίω εγώ τ’ ομολογώ | ένιωσα τη λύπη σου | συγχώρα με σε πλήγωσα | μα σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ | Μείνε κοντά μου, ξέρεις την καρδιά μου | τρέχει πάντα σαν τρελή εδώ κι εκεί | Μείνε κοντά μου, ξέρεις την καρδιά μου | κάνω λάθη μα ποτέ δε σε ξεχνώ, σ’ αγαπώ

08. Η πέτρα Τραγούδι: Τόνι Πινέλι
Μουσική: Α. Χρυσοβέργη | Στίχοι: Α. Χρυσοβέργη

09. Ένα καλοκαίρι πέρασε Τραγούδι: The Charms
Μουσική: Τέρης Ιερεμίας | Στίχοι: Κώστας Τσερώνης
Ένα καλοκαίρι πέρασε | αξέχαστο για μένα, | ένα καλοκαίρι πέρασε | αγάπη μου με σένα. | Θα θυμάμαι τις βραδιές | στις ωραίες αμμουδιές, | με φιλιά σου `χα πει | "σ’ αγαπώ". | Ένα καλοκαίρι πέρασε | μα ζήσαμε ωραία | το χαμόγελό σου μου `μεινε | παντοτινή παρέα. | Θα θυμάμαι τις βραδιές | στις ωραίες αμμουδιές | και θα ζω | τις στιγμές που νοσταλγώ.

10. Ένα καλοκαίρι πέρασε Τραγούδι: Sophie & The New Hopes
Μουσική: Δημήτρης Σαντοριναίος | Στίχοι: Δημήτρης Σαντοριναίος

11. Δάκρυα Τραγούδι: The Strangers
Μουσική: Νίκος Αντωνιάδης | Στίχοι: Νίκος Αντωνιάδης
Βλέπω απόψε μέσ’ τα μάτια σου | πως υπάρχουν τόσα δάκρυα | μεσ’ τα μάτια αυτά που αγάπησα | απ’ την πρώτη στιγμή | Βλέπω πως κυλάνε δάκρυα | απ’ τα μάτια αυτά που αγάπησα | μη νομίζεις πως θα σ’ άφηνα | μόνη μεσ’ τη νυχτιά | Δεν καταλαβαίνω αγάπη μου, | θέλεις τώρα πάλι να μου πεις | πως αιτία είμαι εγώ γι αυτά | τα δικά σου δάκρυα | Μη δακρύζεις, δε θα το `θελα | οι καρδιές μας να χωρίσουνε | όσα χρόνια κι αν περάσουνε | θα’ μαστε ένα μαζί | Δεν καταλαβαίνω αγάπη μου, | θέλεις τώρα πάλι να μου πεις | πως αιτία είμαι εγώ γι αυτά | τα δικά σου δάκρυα | Εγώ πάντα σ’ αγαπώ...

12. Catherine Τραγούδι: The Vikings
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Γ. Πανταζής

13. Μια αγάπη έσβησε Τραγούδι: Sophie & The New Hopes
Μουσική: Sophie & The New Hopes | Στίχοι: Sophie & The New Hopes

14. Απόψε θυμήσου Τραγούδι: Σταύρος Ζώρας
Μουσική: Σταύρος Ζώρας | Στίχοι: Σταύρος Ζώρας
Απόψε μια νύχτα θυμήσου καλή μου, | σου πήρα τα χέρια δειλά. | Σου είπα πως είσαι σκοπός στη ζωή μου, | μεγάλη και πρώτη χαρά. | Απόψε θυμήσου εκείνη τη νύχτα | που πήρα το πρώτο φιλί, | που είπες για πάντα θα είσαι δική μου, | εσύ είσαι για μένα η αρχή. | Απόψε θυμήσου που μόνη σε βρήκα | πουλί δίχως ταίρι, δειλό, τρυφερό. | Σε πήρα κοντά μου μ’ αγάπη στη νύχτα, | σε βρήκα γλυκιά μου και ζω.

Ο τρίτος δίσκος

01. Μάθαμε τον έρωτα Τραγούδι: Ρόμπερτ Ουϊλιαμς & Μπέσσυ Αργυράκη
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Τάκης Καρνάτσος
Μάθαμε τον έρωτα στα σκαλιά της εισόδου | παίζοντας κρυφτό, βώλους και κουτσό. | Μάθαμε το φίλημα στη γωνιά της βεράντας | παίζοντας στριφτό, αγάλματα, γιατρό. | Και τραγουδούσανε τ’ άλλα παιδιά | "Δεν περνάς, κυρα Μαρία", | κι εγώ σε φίλησα στην πρώτη ευκαιρία. | Και τραγουδούσανε τ’ άλλα παιδιά | "Δεν περνάς, κυρα Μαρία, | δεν περνάς". | Μάθαμε τα γράμματα με φωνές στις αλάνες | φτιάχνοντας σπαθιά με ξύλα από γιαπιά. | Μάθαμε το θάνατο στις αυλές με σφεντόνες, | ρίχναμε πετριές σ’ άλλες γειτονιές.

02. Εσένα που σε ξέρω τόσο λίγο Τραγούδι: Σταύρος Ζώρας
Μουσική: Σταύρος Ζώρας | Στίχοι: Σταύρος Ζώρας
Εσένα που σε ξέρω τόσο λίγο | εσένα που αγαπώ τόσο πολύ | για πες μου θες να μείνω η να φύγω | για πες μου πριν μας έβρει το πρωί | Τ’αστέρια από ψηλά | μας βλέπουν σιωπηλά | την νύχτα αυτή που στάθηκε ο χρόνος | τα μάτια σου φωτιά | τα χείλη σου δροσιά | αν φύγεις και μ’αφήσεις θά’μαι μόνος

03. Το καλοκαίρι εκείνο Τραγούδι: Κλειώ Δενάρδου
Μουσική: Τώνης Στρατής & Χ. Ντουβή | Στίχοι: Μενέλαος Σπάθης
Τα λόγια, της αγάπης μας τραγούδι | που ατέλειωτο το είχαμε αφήσει | γιατί έφυγε το καλοκαίρι εκείνο | και τέλειωσε η αγάπη πριν αρχίσει | Το καλοκαίρι εκείνο | δε θα γυρίσει πίσω | Τις όμορφες στιγμές μας | δε θα τις ξαναζήσω | Για μια στιγμή μονάχα | και τη ζωή μου δίνω | Να ξαναρχόταν πάλι | το καλοκαίρι εκείνο | Το καλοκαίρι εκείνο | δε θα γυρίσει πίσω | Τις όμορφες στιγμές μας | δε θα τις ξαναζήσω | Για μια στιγμή μονάχα | και τη ζωή μου δίνω | Να ξαναρχόταν πάλι | το καλοκαίρι εκείνο

04. Γράψε στ’ αστέρια τ’ όνομά σου Τραγούδι: Olympians
Μουσική: Πασχάλης Αρβανιτίδης | Στίχοι: Πασχάλης Αρβανιτίδης
Γράψε στ’ αστέρια τ’ όνομά σου | όλη η νύχτα είναι δικιά σου | Τα βράδια θ’ ακούσεις δειλά | μια φωνή να σου λέει απαλά | «Γράψε στ’ αστέρια τ’ όνομά σου» | Κάθε μου δάκρυ που σου στέλνω | μια αχτίδα απ’ τ’ όνομά σου παίρνω | Κάποιο αγόρι λέει κρυφά | σ’ ένα κορίτσι που αγαπά: | "Γράψε στ’ αστέρια τ’ όνομά σου» | Μαζί μου θα `σαι κάθε βράδυ | μια συντροφιά κι ένα χάδι | κι όταν η νύχτα θα τελειώσει | ποιος θα `ναι ελπίδες να μου δώσει | Καυτός ο ήλιος το πρωί | μες την ψυχή μου μια πληγή | «Γράψε στ’ αστέρια τ’ όνομά σου» | μια αχτίδα γράφει στ’ αστέρια απαλά

05. Όνειρα Τραγούδι: Δάκης
Μουσική:  Toto Cotugno | Στίχοι: Σάσα Μανέτα
Ξέρεις | Πέρασε ένας χρόνος από τότε | Κι όμως ακόμα σε θυμάμαι | Θυμάμαι κάθε φορά | Που ξαπλωμένοι στην καυτή άμμο | Η ματιά σου έσμιγε με την δική μου | Και τότε έγερνες δειλά | Το κεφάλι σου στον ώμο μου | Κι εγώ σ΄έσφιγγα στην αγκαλιά μου | Θυμάμαι κάθε φορά | Που σμίγανε τα χείλη μας | Και σε φιλούσα και με φιλούσες | Κι εγώ τότε εγώ | Έκανα όνειρα | Όνειρα | Πουλιά μου ταξιδιάρικα | Φύγατε νωρίς-νωρίς | Η χειμωνιά μη σας βρει | Κι έμεινα | Μονάχος δίχως όνειρα | Μόνο μου με βρήκε η βροχή | Μόνο μου με βρήκε η βροχή | Αφού δεν είσαι πια κοντά μου | Κι αναρωτιέμαι αν καμιά φορά | Κι εσύ με θυμάσαι | Προσπαθώ να σε ξεχάσω | Αλλά δεν μπορώ | Όλα γύρω μου θυμίζουν εσένα | Εσένα π'αγάπησα | Εσένα π'αγαπώ | Εσένα που χωρίς να σκεφτείς τίποτα | Πήρες τα όνειρά μου κι έφυγες | Έφυγες μακρυά | Έφυγες | Και χάθηκες σαν σύννεφο | Έσβησες σαν όνειρο | Που το πρωί ξεψυχά | Άπλωσα | Τα χέρια μα δεν σ΄έφτασα | Κι έκλαψα για πρώτη φορά

06. Πάρε ένα κοχύλι απ’ το Αιγαίο Τραγούδι: Δάκης
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Ξενοφών Φιλέρης
Άννα δώσ' μου για να σε θυμάμαι | το μικρό χτενάκι που κρατάς | Μπήκε ο Σεπτέμβρης και φοβάμαι | τ' όνειρο πως τέλειωσε για μας | Πάρε ένα κοχύλι απ' το Αιγαίο | να 'χεις στο ταξίδι συντροφιά | Κι από το φιλί το τελευταίο | κράτησε στα χείλη τη δροσιά | Η καρδιά μου φύλλο, φύλλο | ματωμένη τριανταφυλλιά | Στο Αιγαίο και στον ήλιο | Θεέ μου πόση νοιώθω μοναξιά | Άσε την αλμύρα από τ’ αλάτι | κάτω από τα μάτια της σιωπής | Πάρε της φυγής το μονοπάτι | τέτοιαν ώρα τίποτα μην πεις | Μόνο θα ξανάρθω να μου τάξεις | όταν το μαντήλι θα χαθεί | Βγες στην κουπαστή ναν το φωνάξεις | σ' όλο το Αιγαίο ν' ακουστεί

07. Στιγμές Τραγούδι: Κώστας Τουρνάς
Μουσική: Κώστας Τουρνάς | Στίχοι: Κώστας Τουρνάς
Στιγμές αν σ’ αγαπώ μη μου θυμώνεις | μόνο στιγμές είναι δικές μου γιατί ο χρόνος | μεσ’ τα ρολόγια τρέχει σαν γοργό ελάφι | τη μια είσαι φίλος του, την άλλη στέκεις μόνος | Κι ένας σωρός αιτίες ένας σωρός με λάθη | δε μας αφήνουν να χαρούμε την αγάπη | ένας σωρός αιτίες δικά σου και δικά μου λάθη | δε μας αφήνουν να χαρούμε την αγάπη | Στιγμές λοιπόν σαν θα `ρθουν να τις ζήσεις | μη τις χαλάσεις γι’ αγωνίες για το μέλλον | στα λέω εγώ στιγμές που σ’ έχω αγαπήσει | άμα τις ζεις δε θα φοβάσαι μη με χάσεις

08. Σαν ένα όνειρο Τραγούδι: Μπέσσυ Αργυράκη & Robert Williams
Μουσική: Robert Williams | Στίχοι: Robert Williams
Μου γέλασαν τα μάτια σου | και σκίρτησε στο βλέμμα σου η καρδιά μου | Μου μίλησαν τα χείλη σου | και γέμισες με φως τα όνειρα μου | Το ξέρω κάποτε θα φύγεις | θα χαθείς σαν ένα όνειρο | Μα μέχρι να `ρθει αυτή η στιγμή | μη σταματήσεις να γελάς | μη σταματήσεις να μου λες πως μ’ αγαπάς | Μ’ αγαπάς | Μου γέλασαν τα μάτια σου | και σκίρτησε στο βλέμμα σου η καρδιά μου | Μου μίλησαν τα χείλη σου | και γέμισες με φως τα όνειρα μου | Το ξέρω κάποτε θα φύγεις | θα χαθείς σαν ένα όνειρο | Μα μέχρι να `ρθει αυτή η στιγμή | μη σταματήσεις να γελάς | μη σταματήσεις να μου λες πως μ’ αγαπάς | Μ’ αγαπάς | Το ξέρω κάποτε θα φύγεις | θα χαθείς σαν ένα όνειρο | Μα μέχρι να `ρθει αυτή η στιγμή | μη σταματήσεις να γελάς | μη σταματήσεις να μου λες πως μ’ αγαπάς | Μ’ αγαπάς

09. Δεν μετανιώνω Τραγούδι: Κώστας Τουρνάς
Μουσική: Κώστας Τουρνάς | Στίχοι: Κώστας Τουρνάς
Τι θα πει απαγορεύεται δεν έμαθα | ένα νόμο ξέρει μόνο η καρδιά μου | πάντα έκανα ότι ήθελα κι ας έπαθα | όσα λάθη έχω κάνει είναι δικά μου | Για ό,τι έχω κάνει δε μετανιώνω δε μετανιώνω | είναι η ζωή μια πλάνη γεμάτη δάκρυ και ψέμα μόνο | και πίστεψα σε σένα κι εσύ ήσουν ψέμα κι εσύ ήσουν ψέμα | για ό,τι έχω κάνει δε μετανιώνω δε μετανιώνω | Τι θα πει απαγορεύεται δεν έμαθα | ένα μέτρο είχα πάντα στη ζωή μου | ό, τι είμαι ό,τι κάνω κι ό,τι έπαθα | δεν τ’ αλλάζω η ζωή είναι δική μου | Για ό,τι έχω κάνει δε μετανιώνω δε μετανιώνω | είναι η ζωή μια πλάνη γεμάτη δάκρυ και ψέμα μόνο | και πίστεψα σε σένα κι εσύ ήσουν ψέμα κι εσύ ήσουν ψέμα | για ό,τι έχω κάνει δε μετανιώνω δε μετανιώνω

10. Έλα ήλιε μου Τραγούδι: Poll
Μουσική: Κώστας Τουρνάς | Στίχοι: Κώστας Τουρνάς
Φρέσκο το χώμα | βροχή έχει πέσει | τα φύλλα ξερά, | υγρά τα μάτια μου είναι | νομίζω πως θέλω να κλάψω | Με λίγες νότες | τραγούδι έχω γράψει | να σου τραγουδώ, | όταν θα βλέπεις πουλιά | μακριά σου να φεύγουν στον ήλιο, | κοροϊδεύουν τα κλουβιά | Είναι καιρός που φέρνει | τον έναν στον άλλον κοντά, | είναι καιρός που χωρίζουν οι σκέψεις | και μένουμε μόνοι | Πόσο ανάγκη έχω τώρα | από ένα δικό σου φιλί, | πόσο μου λείπει η ζεστή σου | ανάσα που χείλη θεριεύει | ζωντανεύει την καρδιά | Ήλιε μου, ήλιε μου, | Έλα ήλιε μου

11. Αχ και να μπορούσα Τραγούδι: Πασχάλης Αρβανιτίδης
Μουσική: Αντώνης Στεφανίδης | Στίχοι: Σάσα Μανέτα
Ήμουνα παιδί | μικρό παιδί | σαν ένα νιόβγαλτο κλαδί | και σ’ αγάπησα | Μα η ζωή με πήγε μακριά | πίσω από κάμπους και βουνά | και νοστάλγησα | Το χαμόγελό σου | Το χαμόγελό σου | Τη γλυκιά σου τη μορφή | Κάθε τι δικό σου | Αχ και να μπορούσα να σ’ αγγίξω για λίγο, | να σε ξαναδώ | Αχ και να μπορούσα να πετάξω κοντά σου, | να ρθω να σε βρω | Ήσουνα παιδί | Μικρό παιδί | Σαν ένα νιόβγαλτο κλαδί | και σε φίλησα | Πέρασα ποτάμια και βουνά | Πήγα σε μέρη μακρινά | κι αποθύμησα | Το χαμόγελό σου | Το χαμόγελό σου | Τη γλυκιά σου τη μορφή | Κάθε τι δικό σου | Αχ και να μπορούσα να σ’ αγγίξω για λίγο, | να σε ξαναδώ | Αχ και να μπορούσα να πετάξω κοντά σου, | να ρθω να σε βρω...

12. Μια αγάπη για το καλοκαίρι Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Γιώργος Παπαστεφάνου
Μια αγάπη για το καλοκαίρι | θα 'μαι κι εγώ | να σου κρατώ δροσιά στο χέρι | να σε φιλώ. | Θα μ' αγαπάς σαν καλοκαίρι | και σαν παιδί, | μα θα μου φύγεις με τ' αγέρι | και τη βροχή. | Μια αγάπη για το καλοκαίρι | θα 'μαι κι εγώ | να σου κρατώ δροσιά στο χέρι | να σε φιλώ. | Και σαν θα 'ρθει το καλοκαίρι | και σε ζητώ | θα μείνει μόνο έν' αστέρι | να το κοιτώ.

13. Αν ο έρωτας ζει Τραγούδι: Κώστας Τουρνάς & Μορέϊρα
Μουσική: Κώστας Τουρνάς | Στίχοι: Κώστας Τουρνάς
Αν ο έρωτας ζει | έχει μαύρα μαλλιά | έχει μάτια όλο φως | και γυναίκας κορμί | Αν ο έρωτας ζει | μια καυτή αγκαλιά | είναι σαν πυρετός | σε γυναίκας κορμί | Και θέλω να φωνάξω | να σου τάξω να σου πω | ότι όσο κι αν αλλάξω | μόνο εσένα αγαπώ | Θέλω να τ’ ακούσεις | να το ξέρεις να το δεις | στην αγάπη μου για σένα | τέλος δεν μπορείς να βρεις | Αν ο έρωτας ζει | σε γυναίκας κορμί | αν ο έρωτας ζει | είναι σαν πυρετός | Αν ο έρωτας ζει | πέφτει σαν κεραυνός | παίρνει σαν φωτιά | όποιον μπρος του τον βρει

14. Στα κύματα Οργανικό
Μουσική: Γιάννης Σπανός

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης