Τρίτη, 1 Σεπτεμβρίου 2015

Μεγάλα χασάπικα





















Διάφοροι ερμηνευτές σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Δε σ' αδικώ  Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιάννης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
Δε σ' αδικώ | που έχεις βρει αγάπη άλλη | Φταίω εγώ, που έχω αδύνατη ψυχή | Δε σ' αδικώ | που το ποτέ δε θα' ναι πάλι | και μια ζωή θα με παιδεύει το γιατί | Να μην το πιω, Θεέ μου, | ετούτο το ποτήρι | πριν ξημερώσει, | αφού πια δεν μ' αγαπάς | Ποτέ δεν μου' κανες | κανένα μου χατίρι | Δεν ήσουν έρωτας, | δεν ήσουν έρωτας | Δεν ήσουν έρωτας | εσύ ήσουν Γολγοθάς | Δε σ' αδικώ | που στο μηδέν με έχεις στείλει | που δεν χωράς, μες το δικό μου το πολύ | Δε σ' αδικώ | που θες να μείνουμε δυο φίλοι | και το ζητάς με του Ιούδα το φιλί | Να μην το πιω, Θεέ μου...

02. 30 και βάλε Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Αυτές οι καθημερινές | στις ίδιες πάντα μένουν καταστάσεις | αυτές οι καθημερινές | στα πιο μικρά συμβάντα δίνουν διαστάσεις. | Κι εγώ φλερτάροντας τον ήλιο | ψάχνω τα χρόνια που 'χουν φύγει | και της ρουτίνας το σημάδι | λευκό σεντόνι το τυλίγει. | Προετοιμάζομαι να νιώσω | κάτι καινούργιο, δυνατό | και την ψυχή μου θα πουλήσω | τώρα, στον Διάβολο γι αυτό. | Κάπου εκεί στα 30 και βάλε | μια ανανέωση ζητάω | ψηλά τακούνια δε φοράω | τα τζάμια τρίζουνε και σπάνε κάθε μέρα | κι εγώ ζητάω ν' αναπνεύσω φρέσκο αέρα. | Κάπου εκεί στα 30 και βάλε | ξαναγεννιέμαι, αγαπάω | ψηλά τακούνια δε φοράω | τα τζάμια τρίζουνε και σπάνε κάθε ώρα | δεν ζω για αύριο, θα ζω τρελά για τώρα. | Αυτές οι καθημερινές | στα ίδια πάντα μένουν γεγονότα | αυτές οι καθημερινές | ζούνε με άφιλτρα τσιγάρα δίχως φώτα. | Δεν θα καώ, στον εαυτό μου | κάποια διέξοδο θα βρω | και την ψυχή μου θα πουλήσω | τώρα, στον Διάβολο γι αυτό. | Κάπου εκεί στα 30 και βάλε | μια ανανέωση ζητάω | ψηλά τακούνια δε φοράω | τα τζάμια τρίζουνε και σπάνε κάθε μέρα | κι εγώ ζητάω ν' αναπνεύσω φρέσκο αέρα. | Κάπου εκεί στα 30 και βάλε | ξαναγεννιέμαι, αγαπάω | ψηλά τακούνια δε φοράω | τα τζάμια τρίζουνε και σπάνε κάθε ώρα | δεν ζω για αύριο, θα ζω τρελά για τώρα. | Κάπου εκεί στα 30 και βάλε | μια ανανέωση ζητάω | ψηλά τακούνια δε φοράω | τα τζάμια τρίζουνε και σπάνε κάθε ώρα | δεν ζω για αύριο, θα ζω τρελά για τώρα. | Κάπου εκεί στα 30 και βάλε......

03. Και τριγυρίζω Τραγούδι: Λευτέρης Πανταζής
Μουσική: Νίκος Γιατρουδάκης | Στίχοι: Νίκος Γιατρουδάκης
Στην περιπέτεια μ’ έβαλες | και μέσα στην ανία | κάθε βραδιά που έρχεται | ψάχνω να βρω αιτία | δεν ξέρω πώς το μπόρεσα | εσένα να ξεχάσω | νέες ιδέες φόρεσα | κι άφησα να σε χάσω. | Και τριγυρίζω, τριγυρίζω, τριγυρίζω | και τη ζωή όπου θέλω τη χαρίζω | και δε με νοιάζει που με πάει ο καημός μου | και πόσα χρόνια ακόμα θα `μαι μοναχός μου | και θα κοιτάζω κάθε βράδυ άλλα μάτια | την άλλη μέρα μόνος να `μαι δυο κομμάτια | και τριγυρίζω, τριγυρίζω, τριγυρίζω | και το κορμί μου όπου θέλω το χαρίζω. | Να μπω μέσα στη μοναξιά | που μ’ άφησε εκείνη | τώρα καλά τη γνώρισα | πόνος βουνό, δε σβήνει | τις νύχτες πάντα τις περνώ | μόνος, βαλαντωμένος | μέσα στο άδειο σπίτι μου | μονάχος και καμένος. | Και τριγυρίζω, τριγυρίζω, τριγυρίζω | και τη ζωή όπου θέλω τη χαρίζω | και δε με νοιάζει που με πάει ο καημός μου | και πόσα χρόνια ακόμα θα `μαι μοναχός μου | και θα κοιτάζω κάθε βράδυ άλλα μάτια | την άλλη μέρα μόνος να `μαι δυο κομμάτια | και τριγυρίζω, τριγυρίζω, τριγυρίζω | και το κορμί μου όπου θέλω το χαρίζω.

04. Βρέχει Τραγούδι: Λίτσα Γιαγκούση
Μουσική: Μανώλης Κονταράτος | Στίχοι: Ναταλία Γερμανού
Βρέχει | και εγώ σ’ ένα αυτοκίνητο που τρέχει | παλεύω να κρατήσω το μυαλό μου | που μπαίνει σε επικίνδυνες στροφές | Σβήνω | τα φώτα της καρδιάς μου και σ’ αφήνω | δεν έχω τώρα τίποτα δικό μου | μονάχα της δικιές σου της πληγές | Πάλι θα γυρίζω μες στη νύχτα μόνη | πάλι στο κορμί μου ο πόνος ξημερώνει | πάλι θα πληρώνω στο θεό | τα λάθη σου εγώ | πάλι θα σε βρίζω και θα κλαίω για μένα | μ’ αφίσες να ζω με τα φτερά κομμένα | πάλι την καρδιά μου θα μισώ | που ακόμα σ’ αγαπώ | Βρέχει | και εγώ με ένα κορμί που δεν αντέχει | βουλιάζω μέσα στο παράπονο μου | και αδειάζω ένα μπουκάλι μοναξιά | Κρίμα | δεν έκανες ποτέ σου ένα βήμα | να μπεις και συ για λίγο στ’ όνειρο μου | ν’ ακούσεις την ψυχή μου να μιλά

05. Χωρίζω Τραγούδι: Λάμπης Λιβιεράτος
Μουσική: Λάμπης Λιβιεράτος | Στίχοι: Ναταλία Γερμανού
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

06. Δε χρωστάω σε κανέναν Τραγούδι: Χρήστος Πάζης
Μουσική: Χρήστος Δάντης | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Αγάπη μου αρρώστησα στη δική σου απουσία | ξενύχτησα και πόνεσα και είπα ως εδώ | Με πλήγωσες με μάτωσες κι όμως έγινα θυσία | αγάπη μου τελειώσαμε γιατί άλλο δεν μπορώ | Στο ορκίζομαι στα μάτια μου να μην σε ξαναδώ | Δε χρωστάω σε κανέναν τα πληρώνω τα σπασμένα | δε με νοιάζει που υποφέρεις έχεις φταίξει και το ξέρεις | δεν χρωστάω σε κανέναν τόσα πλήρωσα για σένα | δε με νοιάζει που υποφέρεις και αν για μένα τώρα ξενυχτάς | Αγάπη μου σε λάτρεψα και μου γκρέμισες τα πάντα | τον πόνο μου τον γιάτρεψα και είπα ως εδώ

07. Έτσι Τραγούδι: Κέλλυ Κελεκίδου
Μουσική: Ιορδάνης Παύλου | Στίχοι: Γιάννης Μαλλιάς
Ξανά δε θα τηλεφωνήσω | στο δρόμο σου δε θα βρεθώ | να ζήσεις μοναχός σου | εσύ κι ο εγωισμός σου | εμπόδιο εγώ δε θα σταθώ | Έτσι όλα κάποτε τελειώνουν | έτσι ούτε που το φανταζόμουν | όνειρα που κάναμε μαζί | θρύψαλα τα έκανες εσύ | Έτσι όλα κάποτε τελειώνουν | έτσι ούτε που το φανταζόμουν | μια πληγή που μένει ανοιχτή | μια πληγή μου έγινες κι εσύ | Ξανά δε θα σε ενοχλήσω | ποτέ ξανά δε θα στο πώ | πως είσαι η ζωή μου | κομμάτι απ’ τη ψυχή μου | και χώρια σου δεν ξέρω πώς θα ζω | Έτσι όλα κάποτε τελειώνουν | έτσι ούτε που το φανταζόμουν | όνειρα που κάναμε μαζί | θρύψαλα τα έκανες εσύ | Έτσι όλα κάποτε τελειώνουν | έτσι ούτε που το φανταζόμουν | μια πληγή που μένει ανοιχτή | μια πληγή μου έγινες κι εσύ

08. Κάποιες νύχτες με φεγγάρι Τραγούδι: Νίκος Κουρκούλης
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Όπου κι αν είσαι, ώρα καλή | κι ας με πονούν τα βράδια. | Θα `ρχεσαι μέσα στη σιωπή | να με γεμίζεις χάδια. | Κάποιες νύχτες με φεγγάρι | στο μυαλό μου θα `ρθεις πάλι | και θα κρατώ τη γεύση σου | απ’ το φιλί στο στόμα. | Σαν το παλιό ρεμπέτικο | που κράτησε το χρώμα... | Όπου κι αν είσαι, ώρα καλή | πάντα θα σε θυμάμαι. | Ένας τροχός είν’ η ζωή | γι’ αυτό κι όλα γυρνάνε. | Κάποιες νύχτες με φεγγάρι | στο μυαλό μου θα `ρθεις πάλι | και θα κρατώ τη γεύση σου | απ’ το φιλί στο στόμα. | Σαν το παλιό ρεμπέτικο | που κράτησε το χρώμα...

09. Παλίρροια Τραγούδι: Ειρήνη Μερκούρη
Μουσική: Μάριος Ψιμόπουλος | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Δεν είσαι εσύ που μου είπες σε θέλω | δεν είσαι εσύ που μου είπες αγάπα με | δεν είσαι εσύ τώρα λες δε σε θέλω | δεν είσαι εσύ, δεν είσαι εσύ | Είσαι παλίρροια εκατομμύρια χάρτινα κύματα | είσαι παλίρροια φεύγεις και έρχεσαι κι αλλάζεις θύματα | έπεσα μέσα σου και με παρέσυρες μα θα σωθώ | έχω τη δύναμη να λέω σ’ έχασα δε σ’ αγαπώ, δε σ’ αγαπώ | Δεν είσαι εσύ που κρυφά με κοιτούσες | δεν είσαι εσύ που μου έλεγες κράτα με | δεν είσαι εσύ τώρα λες δεν αντέχω | δεν είσαι εσύ, δεν είσαι εσύ | Είσαι παλίρροια εκατομμύρια χάρτινα κύματα | είσαι παλίρροια φεύγεις και έρχεσαι κι αλλάζεις θύματα | έπεσα μέσα σου και με παρέσυρες μα θα σωθώ | έχω την δύναμη να λέω σ’ έχασα δε σ’ αγαπώ, δε σ’ αγαπώ

10. Δύσκολος έρωτας Τραγούδι: Καίτη Γαρμπή
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
Δες πως γίνανε τα πάθη | κι οι ανάγκες τρεις στρατιές, | για μια μάχη που δεν θα 'χει, | που δε θα 'χει νικητές, | δες πως γίνεται με λέξεις σαν κι αυτές | να πέφτει κρύο. | Δες τι τρόπους επιλέγω | τελικά για να πονώ, | να δηλώνω ότι φεύγω | κι όμως πίσω να γυρνώ, | λες και φαίνεται στα μάτια μου γυμνό | αυτό τ' αντίο. | Πόσο δύσκολος ο έρωτας αυτός | έξι μάτια στη φωτιά του καταστρέφει, | πόσο δύσκολος ο έρωτας αυτός, | πάει να φύγει μα σε λίγο επιστρέφει, | πόσο δύσκολος ο έρωτας αυτός, | δε θα βρω ποτέ κουράγιο να σε διώξω, | θα 'σαι πάντα ένας Γόρδιος δεσμός, | κι ας νομίζω πως μια μέρα θα σε κόψω. | Δες πως είναι τόσα χρόνια | ό,τι θες να μη μπορείς, | πως ταιριάζει στις ζωές μας | το μαζί και το χωρίς, | δες πως γίναμε συμπαίκτες και οι τρεις | σχεδόν λαθραία. | Πόσο δύσκολος ο έρωτας αυτός | έξι μάτια στη φωτιά του καταστρέφει, | πόσο δύσκολος ο έρωτας αυτός, | πάει να φύγει μα σε λίγο επιστρέφει, | πόσο δύσκολος ο έρωτας αυτός, | δε θα βρω ποτέ κουράγιο να σε διώξω, | θα 'σαι πάντα ένας Γόρδιος δεσμός, | κι ας νομίζω πως μια μέρα θα σε κόψω.

11. Δεν αποφάσισα εγώ Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Ευστράτιος Διαμαντής | Στίχοι: Χριστίνα Αλογογιάννη
Βράδιασε ξανά κι η νύχτα μοιάζει | παραμύθι μαγικό | χρώματα ο ουρανός αλλάζει | θέλω να σε δω | Βράδιασε ξανά κι η νύχτα κάνει | όνειρα τρελά | θέλει να ‘μαστε ως το πρωί | οι δυο μας μια αγκαλιά | Τρέχω μόνο να ‘μαι πιο κοντά σου | τρέχω μόνο να σε ξαναδώ | πριν μου κλέψει η μέρα τα φιλιά σου | να προλάβω όσα θέλω να σου πω | Δεν αποφάσισα εγώ να σ’ αγαπάω | δεν αποφάσισα εγώ να σε ζητάω | ήταν γραφτό να εισ’ εσύ | ό,τι μου λείπει απ’ τη ζωή | ευχή που βγήκε αληθινή | Δεν αποφάσισα εγώ να με τρελάνεις | μ’ ένα άγγιγμά σου απλό να μ’ ανασταίνεις | δεν αποφάσισα εγώ | ήταν αγάπη μου γραφτό | να ‘σαι το άλλο μου μισό | Τρέχω μόνο να ‘μαι πιο κοντά σου | τρέχω μόνο να σε ξαναδώ | Βράδιασε ξανά και κάθε ήχος | δίπλα σου με προσκαλεί | δυναμώνει της καρδιάς μου ο χτύπος | νιώθω σαν παιδί | Βράδιασε ξανά και όλοι οι δρόμοι | σ’ ένα μέρος οδηγούν | βιάζονται τα όνειρα ξανά | με σένα να με βρουν.

12. Σωστό ή λάθος Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιάννης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
Απόψε, σε δρομάκια της σιωπής, | απόψε, σε παγίδες της βροχής, | σε δίχτυα του θυμού της ενοχής | μπερδεύτηκα. | Σωστό ή λάθος, τι να πω; | Το θέμα είναι πως σ’ αγάπησα αγιάτρευτα. | Σωστό ή λάθος, τι να πω; | Κορμί μου, σ’ ήθελα τυφλά και αθεράπευτα, | μα τώρα εσύ εκεί κι εγώ εδώ. | Ο δικός μας δεσμός, ένα φύλλο στα κύματα, | ο δικός μας δεσμός, μίσος κι εγωισμός. | Μα αυτό το φιλί, που κινούσε τα νήματα, | τι κι αν ήταν πληγή, μου ’χει λείψει πολύ. | Περνάω απ’ το σπίτι το κλειστό, | το φως μας στην εξώπορτα σβηστό, | κι αρχίζω στων "γιατί" τον πυρετό | τα κλάματα.

Ο δεύτερος δίσκος

01. Μα σ’ αγαπώ Τραγούδι: Στάθης Αγγελόπουλος
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Νίκος Λουκάς
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

02. Χαμένα Τραγούδι: Καίτη Γαρμπή
Μουσική: Φοίβος | Στίχοι: Φοίβος
Νοιώθω το κλίμα να μη με σηκώνει | Ο χώρος να με πλακώνει | Στα πρώτα μας δυο λεπτά. | Νοιώθω πως έχει περάσει η ώρα | καιρός για να φεύγω τώρα | Προτού να ‘ναι πια αργά | Μα σαν σηκώθηκα να φύγω | Πίσω κοίταξα για λίγο | Δάκρυσα που τότε είδα ότι πήγανε | χαμένα, χαμένα, τα δάκρυα που ξόδεψα | Αγάπη μου για σένα | Ξέρω η αγάπη μου πως κουράζει | Αφού πλέον δεν σε νοιάζει | Για μας το παραμικρό | ξέρω πως όσο κι αν με πληγώνει | Ο χρόνος μου πια τελειώνει | Και δεν θα σε ξαναδώ | Μα σαν σηκώθηκα να φύγω...

03. Αγάπη είναι Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Αγάπη είναι, | να θες τον άλλον έτσι όπως είναι, | και να πιστεύεις πως | για σένα είναι το ιδανικό. | Αγάπη είναι να λες στον άλλον | όπως είσαι μείνε | και όχι να του λες για μένα γίνε | ρούχο δανεικό | Αγάπες σαν κι αυτές | δεν είναι αληθινές | να γίνω κάτι άλλο μη μου λες. | Είμαι αυτό που είμαι και | δεν πρόκειται ν' αλλάξω για κανένα. | Είμαι αυτό που είμαι και | μ' αρέσει έτσι όπως είμαι ακριβώς. | Είμαι αυτό που είμαι και | δεν πρόκειται ν' αλλάξω ούτε για σένα, | Έτσι έχω μάθει να αγαπάω κι αν σ' αρέσει | εκεί καλώς. | Γιατί αυτό που είμαι | είν' η αλήθεια | Αυτό που είμαι είν' η ζωή μου | Αυτό που είμαι σ' αγαπάει | Αυτό το τίποτα το κάτι, | αυτό μωρό μου είμαι εγώ, | εγώ... | Αγάπη είναι, | ν' ακούς αγγέλους να σου τραγουδάνε | Θεούς και δαίμονες να σου μιλάνε, | λόγια μαγικά. | Αγάπη είναι να έχεις όλα αυτά | που δεν υπάρχουν και να αφήνεις | όλοι οι άλλοι να 'χουν πράγματα υπαρκτά. | Αγάπες σαν κι αυτές | δεν είναι αληθινές | να γίνω κάτι άλλο μη μου λες...

04. Τι φταίω εγώ Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Τάσος Παναγής | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Παραπονιέσαι δε σ’ αγαπάω | και πιάνεις φίλους μας κοινούς να τους το πεις | Και δε μιλιέσαι που σου μιλάω | στη μοναξιά ψάχνεις διέξοδο να βρεις; | Τι φταίω εγώ που δεν μπορείς τα αυτονόητα να δεις | τι φταίω εγώ που σ’ αγαπώ και δεν το βλέπεις | κάνω για σένα ότι μπορώ μα έρχονται ώρες που απορώ | μήπως δεν ξέρεις ν’ αγαπάς ή δεν αντέχεις | Παραπονιέσαι ότι σου λείπω | κι ότι αυτό καθόλου δε μ’ απασχολεί | Ότι κι αν κάνω δε σου το κρύβω | τι άλλο θέλεις από μένα πιο πολύ; | Τι φταίω εγώ...

05. Τα θαλασσόξυλα Τραγούδι: Χρήστος Πάζης
Μουσική: Βασίλης Κελαϊδής | Στίχοι: Νίκος Βαξεβανέλης
Αστροκέντητα τα μάτια σου φωτίζανε | των ονείρων μου τους δρόμους κάθε νύχτα | Ναυαγούσε η ζωή μου μες στα χέρια σου | σαν ψαράκι μες στου έρωτα τα δίχτυα | Κάποτε άναβες φωτιές με θαλασσόξυλα | και την αλμύρα απ' τα χείλη μου φιλούσες | και με το αίμα της αυγής πάνω μου υπέγραφες | πως για μια ολόκληρη ζωή θα μ' αγαπούσες | Τώρα κρυώνω σ' ένα στρώμα από χιόνι όταν ξαπλώνω | και πονάω πια για σένανε και λιώνω | Γιατί μ' αρνήθηκες γιατί; | Πες μου γιατί μ' αφήνεις μόνο | Εγώ σ' αγάπησα και δεν το μετανιώνω | Με της άνοιξης το γέλιο με ταξίδευες | σε απάτητα του πόθου μονοπάτια | Με κοχύλια "σ' αγαπώ" στην άμμο έγραφες | κι είχες του έρωτα το φως μέσα στα μάτια | Τώρα κρυώνω σ' ένα στρώμα από χιόνι όταν ξαπλώνω | και πονάω πια για σένανε και λιώνω | Γιατί μ' αρνήθηκες γιατί; | Πες μου γιατί μ' αφήνεις μόνο | Εγώ σ' αγάπησα και δεν το μετανιώνω

06. Λέξη, λέξη Τραγούδι: Κώστας Δόξας
Μουσική: Άκης Δείξιμος | Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
"Την πόρτα αυτή κανείς δε θα περάσει", | σου είπα, μα η καρδιά πήγε να σπάσει. | Και ύστερα με τη σιωπή σου μίλησες, | δάκρυ χάντρα στο λαιμό μου κύλησες. | "Την πόρτα αυτή κανείς δε θα περάσει", | σου είπα, μα η καρδιά πήγε να σπάσει. | Και λέξη, λέξη η ώρα μία | μπήκε στο σπίτι μου η τρικυμία. | Και στόμα, στόμα παραμιλούσα, | αλλού βρισκόμουνα κι αλλού πατούσα. | Και λέξη, λέξη κάτω απ’ τ’ άστρα | έπεσαν, μάτια μου, όλα τα κάστρα. | Και στόμα, στόμα φύλλο στο ρέμα, | είπα, αφήνομαι κι ας είσαι ψέμα. | Τη λέξη "σ’ αγαπώ" εγώ δεν λέω, | σε θάλασσες βαθιές ποτέ δεν πλέω. | Και όμως μ’ αντικλείδια δύο Άνοιξες | Πόντο, πόντο την καρδιά μου άνοιξες. | Τη λέξη "σ’ αγαπώ" εγώ δεν λέω, | σε θάλασσες βαθιές ποτέ δεν πλέω. | Και λέξη, λέξη η ώρα μία | μπήκε στο σπίτι μου η τρικυμία. | Και στόμα, στόμα παραμιλούσα, | αλλού βρισκόμουνα κι αλλού πατούσα. | Και λέξη, λέξη κάτω απ’ τ’ άστρα | έπεσαν, μάτια μου, όλα τα κάστρα. | Και στόμα, στόμα φύλλο στο ρέμα, | είπα, αφήνομαι κι ας είσαι ψέμα.

07. Και σε ρωτάω Τραγούδι: Τριαντάφυλλος
Μουσική: Ιωσήφ Σαραφίδης | Στίχοι: Ευάγγελος Κουζέλης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

08. Δανεικά Τραγούδι: Μαντώ
Μουσική: Φοίβος | Στίχοι: Φοίβος
Πώς μπορείς να με πληγώνεις | πώς μπορείς να με σκοτώνεις | και να ζεις για πες μου πώς μπορείς | Μα έννοια σου και όλα εδώ πληρώνονται | κι όσα μου κάνεις κάποτε | μπροστά σου θα τα βρεις | Δανεικά τα πάντα είναι δανεικά | και για όλα αναδρομικά | έρχεται η ώρα που πληρώνουμε | Δανεικά τα πάντα είναι δανεικά | και για όλα αναδρομικά | έρχεται η ώρα που πληρώνουμε | Έδινα ότι ζητούσες έδινα | κι όταν στον άσο έμεινα | μου έγινες καπνός | Τώρα που ευτυχισμένη με άλλον ζεις | μη βιάζεσαι να το χαρείς | μα να θυμάσαι πως | Δανεικά τα πάντα είναι δανεικά | και για όλα αναδρομικά | έρχεται η ώρα που πληρώνουμε | Δανεικά τα πάντα είναι δανεικά | και για όλα αναδρομικά | έρχεται η ώρα που πληρώνουμε

09. Παραγγελιά Τραγούδι: Εύα Μίλλη
Μουσική: Πήγασος | Στίχοι: Πήγασος
Παραγγελιά δίνω να παίξει η ορχήστρα | γι’ αυτό το αγόρι ένα χασάπικο γλυκό | που ’χει μαράζι στην καρδιά και δε μιλάει | και ψάχνει νά ’βρει γιατρειά μες στο ποτό· | παραγγελιά για να γλυκάνει η ψυχή του | που ’χει πολύ απ’ την αγάπη πληγωθεί | κι ίσως στη ζάλη του τον κάνουν τα μπουζούκια να ξεχαστεί. | Τέσσερα τραπέζια μακριά | είν’ ένα αγόρι που καθόλου δε μιλά, | στέκεται στον πόνο του βουβός και ταξιδεύει. | Αχ και να ’μουνα, σταγόνα μέσα στο ποτό το να ’μουνα | να μ’ έπινε και να ξεχνούσε τα παλιά. | Παραγγελιά δίνω να παίξει η ορχήστρα | γι’ αυτό το αγόρι ένα χασάπικο γλυκό | που ’χει μαράζι στην καρδιά και δε μιλάει | και ψάχνει νά ’βρει γιατρειά μες στο ποτό· | παραγγελιά για να γλυκάνει η ψυχή του | που ’χει πολύ απ’ την αγάπη πληγωθεί | κι ίσως στη ζάλη του τον κάνουν τα μπουζούκια να ξεχαστεί. | Τέσσερα τραπέζια μακριά | είν’ ένα αγόρι που καθόλου δε μιλά, | στέκεται στον πόνο του βουβός και ταξιδεύει. | Αχ και να ’μουνα, μια φλόγα μέσα στην ψυχή του να ’μουνα | να έδιωχνα μακριά τη βαρυχειμωνιά.

10. Ευχαρίστως Τραγούδι: Πέτρος Ίμβριος
Μουσική: Πέτρος Ίμβριος | Στίχοι: Ναταλία Γερμανού
Όσες θυσίες και να κάνω δε σου φτάνουν, | ό,τι κι αν έχω να σου δώσω είναι λίγο, | είπα τόσα σ' αγαπώ μα δε σου κάνουν, | μ' εγκαταλείπεις και στην τρέλα καταλήγω. | Κι αφού δεν γίνεται να ζω χωρίς εσένα.. | Ευχαρίστως να πεθάνω εγώ για χάρη σου, | ευχαρίστως να τελειώσω τη ζωή μου, | ευχαρίστως να πεθάνω εγώ για χάρη σου, | και ας είσαι η μεγάλη η καταστροφή μου. | Έχασα φίλους και γνωστούς για να 'χω εσένα, | για να μπορώ να σε λατρεύω σαν Θεό μου, | και τώρα φεύγεις και μ' αφήνεις στα χαμένα, | στο πουθενά ψάχνω να βρω τον εαυτό μου. | Κι αφού δεν γίνεται να ζω χωρίς εσένα.. | Ευχαρίστως να πεθάνω εγώ για χάρη σου, | ευχαρίστως να τελειώσω τη ζωή μου, | ευχαρίστως να πεθάνω εγώ για χάρη σου, | και ας είσαι η μεγάλη η καταστροφή μου.

11. Χίλια μέτρησα φεγγάρια Τραγούδι: Άρης Σαμολαδάς
Μουσική: Άρης Σαμολαδάς | Στίχοι: Άρης Σαμολαδάς
Το κάθε λάθος το πληρώνω ακριβά. | Δεν λέω τίποτα, το ξέρω, μου αξίζει. | Και βγαίνω νύχτα μοναχός μου και κρυφά | και ψάχνω το όνειρο που κάπου εκεί αρχίζει. | Χίλια μέτρησα φεγγάρια | την αγάπη μας να βρω, | πάνω στα δικά της χνάρια | μέρα νύχτα περπατώ. | Στάσου για λίγο εδώ δίπλα μου κι εγώ | πόσα θα σου ’λεγα, για πόσα μετανιώνω. | Είναι καιρός που απλά υπάρχω και δεν ζω | δίχως τα μάτια σου που σκέφτομαι και λιώνω. | Χίλια μέτρησα φεγγάρια | την αγάπη μας να βρω, | πάνω στα δικά της χνάρια | μέρα νύχτα περπατώ.

Ο τρίτος δίσκος

01. Μια απ' τα ίδια Τραγούδι: Χρήστος Δάντης
Μουσική: Χρήστος Δάντης | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Νύχτωσε ξανά | Η σκέψη σου περνά | Απ’ το μυαλό και μ’ έκανε κομμάτια | Όλα σκοτεινά | Δεν είσαι πουθενά | Και τρέχει το παράπονο στα μάτια | Νύχτωσε ξανά | Η σκέψη σου περνά | Απ’ το μυαλό και μ’ έκανε κομμάτια | Και μια καρδιά που μου χρωστάς | Απόψε σου ζητώ | Και με κερνάει ο πόνος μια απ’ τα ίδια | Για την αγάπη μου την προδομένη | Σαν το ζητιάνο ψάχνω στα σκουπίδια | Για την καρδιά μου που `χεις πεταμένη | Νύχτωσε ξανά | Στης πόλης τα στενά | Αέρας την αγάπη μου σκορπάει | Ό,τι και να πω | Ακόμα σ’ αγαπώ | Μου λείπεις και αυτό είναι που πονάει | Νύχτωσε ξανά | Στης πόλης τα στενά | Αέρας την αγάπη μου σκορπάει | Και μια καρδιά που μου χρωστάς | Απόψε σου ζητώ | Και με κερνάει ο πόνος... | Ζήτησα απο `σένα μια καρδιά | Μού `δωσες στα στήθια μαχαιριά | Μάτωσα απ’ αυτόν το χωρισμό | Κι όμως μια ζωή θα σ’ αγαπώ | Και με κερνάει ο πόνος...

02. Επιτέλους Τραγούδι: Καίτη Γαρμπή
Μουσική: Φοίβος | Στίχοι: Φοίβος
Μοιάζεις με πλοίο κι άρχισες να βάζεις | Νερά μεσ' στο παλιό σκαρί σου | Κι αργοβουλιάζει το κορμί σου | Μοιάζουν τα λόγια του να σε πειράζουν | που πάντοτε εσένα βγάζουν για ό,τι γίνεται ένοχη | Άκουσέ με είν' αμαρτία | Έτσι όπως σου φέρεται | μην του δίνεις τόση αξία | Το εκμεταλλεύεται | Κι επιτέλους πάψε ν' αυτοτιμωρείσαι | που δεν μπόρεσες να είσαι αυτό που ήθελε | μην ξεχνάς πολύ καλύτερή του είσαι | πάψε πια ν' απολογείσαι για ό,τι γίνεται | Κι επιτέλους πίστεψε στον εαυτό σου | Άκου με για το καλό σου ζήσε όπως θες | Θα βρεθεί άλλος ν' αγαπάει αυτό που είσαι | Πάψε πια να προσποιείσαι πως για όλα φταις | Μοιάζεις μ' ένα φαντάρο που διστάζει | και τη στολή του που φοράει | Ντροπιάζει αφού δεν πολεμάει | Μοιάζουν φαρμάκι αυτά που λέει να στάζουν | Και να σου δηλητηριάζουν το είναι σου και την ψυχή | Άκουσέ με...

03. Έλα για μια νύχτα Τραγούδι: Άντζελα Δημητρίου
Μουσική: Τάκης Μπουγάς | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

04. Για σένα όλα τα μπορώ Τραγούδι: Φανή Δρακοπούλου
Μουσική: Μιχάλης Τουρατζίδης | Στίχοι: Βίκυ Γεροθόδωρου
Ένα κομμάτι ουρανό δωσ’ μου απόψε | να διαβώ για να σε βρω που σ’ αγαπώ | ντύσε με μ’ όνειρα λευκά να τα φορέσω σαν φτερά | και όλα θα ’ναι δυνατά | Για σένα όλα τα μπορώ | δωσ’ μου τα χείλη σου πίνω | το αίνιγμα του κόσμου λύνω | για πάντα πλάι σου θα μείνω | Για σένα όλα τα μπορώ | δωσ’ μου αγάπη ν’ ανασαίνω | μαζί σου αστέρια ν’ ανεβαίνω | για πάντα πλάι σου να μένω | Μοιάζουν τα δύσκολα απλά | σαν μ’ αγαπάς αληθινά και η ζωή χαμογελά | θέλω στο πλάι σου να ζω κάθε στιγμή κάθε λεπτό | μαζί σου όλα τα μπορώ | Για σένα όλα τα μπορώ | δωσ’ μου τα χείλη σου πίνω | το αίνιγμα του κόσμου λύνω | για πάντα πλάι σου θα μείνω | Για σένα όλα τα μπορώ | δωσ’ μου αγάπη ν’ ανασαίνω | μαζί σου αστέρια ν’ ανεβαίνω | για πάντα πλάι σου να μένω

05. Αγάπη παράξενη Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Αγάπη μου παράξενη, μυστήρια κι ωραία, | που ήρθες τόσο όμορφα και έφυγες λαθραία | αγάπη μου παράξενη, αγάπη τελευταία, | αγάπη μου μυστήρια κι ωραία. | Μας ενώνουν πολλά και το ξέρεις καλά, | μια ζωή, μια αγάπη, ένα πάθος | μας ενώνουν πολλά, μας χωρίζει η ζωή | σ' αγαπώ, μ' αγαπάς κατά βάθος. | Αγάπη μου παράξενη, μυστήρια κι ωραία, | απ' όλες τις αγάπες μου είσαι η πιο σπουδαία | αγάπη μου παράξενη, αγάπη τελευταία, | αγάπη μου μυστήρια κι ωραία. | Μας ενώνουν πολλά και το ξέρεις καλά, | μια ζωή, μια αγάπη, ένα πάθος | μας ενώνουν πολλά, μας χωρίζει η ζωή | σ' αγαπώ, μ' αγαπάς κατά βάθος.

06. Ενθύμια Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Τάσος Παναγής | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Σ' ένα συρτάρι μου παλιό | ξανακοιτώ τα πράγματα μας | όσα μας δένανε τους δυο | κι αυτά που ήταν όνειρα μας | απ' το χαμένο έρωτα μας | Δικά μας γράμματα σε κίτρινα χαρτιά | φωτογραφίες μας που μείναν για ενθύμια | δε ζωντανεύουν τη σβησμένη μας φωτιά | δεν ξαναχτίζουν του έρωτα μας τα ερείπια | Γιατί το κάνω απορώ | κι όλο ξυπνάω αναμνήσεις | ίσως να έμαθα να ζω | με κάποιες λίγες ψευδαισθήσεις | πιστεύοντας πως θα γυρίσεις | Δικά μας γράμματα...

07. Ερωτευμενάκι Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Δε λέει κι απόψε η βραδιά | πάλι να ξημερώσει | κι ο πόνος μες στα στήθια μου | δε λέει να μερώσει. | Ερωτευμενάκι, σάπιο καραβάκι | μέσα στης καρδιάς σου την κακοκαιριά, | ερωτευμενάκι, κοίτα με λιγάκι | γιατί θα πεθάνω και θα κλαις μετά. | Κλέψε μια στάλα άνοιξη | από τα όνειρά σου | και βάλ' τη σ' ένα φάκελο | μαζί με ένα γεια σου. | Ερωτευμενάκι, σάπιο καραβάκι | μέσα στης καρδιάς σου την κακοκαιριά, | ερωτευμενάκι, κοίτα με λιγάκι | γιατί θα πεθάνω και θα κλαις μετά.

08. Φώναξε με αν με χρειαστείς Τραγούδι: Θάνος Καλλίρης
Μουσική: Κωνσταντίνος Παντζής | Στίχοι: Ναταλία Γερμανού
Είχες φύγει γιατί ήθελες εσύ | να αρχίσεις μια καινούργια διαδρομή | Χωρίς να σε μισώ | Χωρίς εγωισμό | Την πόρτα σου αφήνω ανοιχτή | Φώναξέ με αν με χρειαστείς | Δίπλα σου θα τρέξω θα το δεις | Φώναξε με και σε μια στιγμή | Θα είμαι εκεί, θα είμαι εκεί | Φώναξέ με αν με χρειαστείς | Αν ζητήσεις χέρι να πιαστείς | Φώναξέ με ό,τι κι αν συμβεί | Θα είμαι εκεί, θα είμαι εκεί | Είχες φύγει για να κάτσεις να σκεφτείς | τη ζωή σου αλλαγμένη να τη δεις | Δεν έβγαλα μιλιά | Σου είπα γεια χαρά | Μ’ αν νιώσεις μοναξιά μη φοβηθείς

09. Με μια συγνώμη Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Σόφη Παππά | Στίχοι: Σόφη Παππά
Με χαράμισες, με τυράννησες | με `κανες κουρέλι | σ’ απαρνήθηκα κι ας διαλύθηκα | μπόρεσα εν τέλει | Τώρα σαν μωρό πέφτω μα μπορώ | πια να προχωρήσω | μέσα μου κενό | τι να αισθανθώ να σε συγχωρήσω | Με μια συγγνώμη, συγγνώμη μα δε γίνονται και θαύματα | Με μια συγγνώμη, συγγνώμη μα δεν κλείνουν οι πληγές | Πονάνε ακόμη τα σωθικά μου απ’ τα δικά σου τραύματα | με μια συγγνώμη, συγγνώμη δε γιατρεύονται οι καρδιές | Με χαράμισες, με τυράννησες | με `κοψες στα δύο | σ’ απαρνήθηκα κι ας διαλύθηκα | είπα το αντίο | τώρα σαν μωρό πέφτω μα μπορώ | μόνη περπατάω | Μέσα μου κενό | τι να αισθανθώ | που πληγές μετράω | Με μια συγγνώμη, συγγνώμη μα δε γίνονται και θαύματα | με μια συγγνώμη, συγγνώμη μα δεν κλείνουν οι πληγές | πονάνε ακόμη τα σωθικά μου απ τα δικά σου τραύματα | με μια συγγνώμη, συγγνώμη δε γιατρεύονται οι καρδιές

10. Μου φτάνει Τραγούδι: Λάμπης Λιβιεράτος
Μουσική: Λάμπης Λιβιεράτος | Στίχοι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Με κάνεις πάλι να πονώ κι εγώ αντέχω | μ’ αφήνεις πάλι στον καημό κι εγώ αντέχω | Μα άκου τώρα να σου πω αυτό που έχω | το κρύβω χρόνια στην καρδιά | και σ’ όλη αυτή τη μοναξιά | ένα μονάχα θα σου πω | ακόμα αντέχω | Μου φτάνει που σ’ αγάπησα πολύ | μου φτάνει που με πλήγωσες ακόμα πιο πολύ | μου φτάνει που πεθαίνω για ένα χάδι | μου φτάνει να χαθώ μες το σκοτάδι | Μου φτάνει που σ’ αγάπησα πολύ | μου φτάνει που με πλήγωσες ακόμα πιο πολύ... | Μιλάω μα εσύ δε μου μιλάς κι εγώ αντέχω | ρωτάω μα εσύ δεν απαντάς κι εγώ αντέχω | Στα όνειρά σου θέση πια εγώ δεν έχω | μου πήρες σώμα και ψυχή | μα εγώ σ’ αγάπησα πολύ | και σ’ όλη αυτή τη διαδρομή | ακόμα αντέχω

11. Έχω κολλήσει Τραγούδι: Χρήστος Πάζης
Μουσική: Βασίλης Κελαϊδής | Στίχοι: Νίκος Βαξεβανέλης
Κόλλησα | όσο κι αν προσπάθησα δεν μπόρεσα | να σε ξεπεράσω, μελαγχόλησα | κλείστηκα και χάθηκα απ' τον κόσμο | Κόλλησα | ούτε ένα βήμα δεν προχώρησα | και τον εαυτό μου κατηγόρησα | που με βρίσκει η νύχτα πάλι μόνο | Έχω κολλήσει γιατί σ' έχω αγαπήσει | δεν το πιστεύω ότι έχουμε χωρίσει | έχω κολλήσει με σκιές παραμιλάω | φωτογραφίες σου αγκαλιάζω και φιλάω | Έχω κολλήσει γιατί σ' έχω αγαπήσει | δεν το πιστεύω ότι έχουμε χωρίσει | έχω κολλήσει κάθε βράδυ είμαι λιώμα | γιατί σε σκέφτομαι αγκαλιά με ξένο σώμα | Κόλλησα | είπα σε διαγράφω μα υποχώρησα | όλα σου τα λάθη τα συγχώρεσα | και θυμάμαι μόνο τα παλιά σου | Κόλλησα | τον εγωισμό μου τον αγνόησα | εκατό φορές σου τηλεφώνησα | μα είμαι εκτός δικτύου απ' την καρδιά σου

Ο τέταρτος δίσκος

01. Μεσόγειος Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Σοφία Βόσσου | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Καταμεσήμερο στις τρεις ήρθε ο έρωτας | μ’ ένα κόκκινο γαρίφαλο στα χείλη. | Και την καρδιά μου πού την πέταξε, μη με ρωτάς: | πάνω απ’ τα σύννεφα, στο δέκατο το μίλι. | Για σένα τη Μεσόγειο θα κάψω, | φωτιά να πέσω μέσα της θ’ ανάψω. | Μικρό μου, τη ζωή σου θα αλλάξω, | για σένα τη Μεσόγειο θα κάψω. | Το βουλιαγμένο θαλασσί έχουν τα μάτια σου | και με τσακίζεις ποιος μπορεί να με βοηθήσει. | Τα χάνω, πάντα υποκύπτω στα γινάτια σου, | σαν αμαρτία στάζεις, λιώνω, έχω σβήσει.

02. Ψυχεδέλεια Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Είμαι στα πάνω μου, | είμαι στα ωραία μου | γιατί με τρέλανες εσύ, | αγάπη νέα μου. | Είμαι στα πάνω μου, | όλα είναι τέλεια. | Ο έρωτας, μωρό μου, | είναι ψυχεδέλεια. | Ξαφνικά εκεί που είπα πως μαράθηκα | σα λουλούδι ότι έκλεισα και πάει, | ξαφνικά απο το τίποτα ερωτεύτηκα | και τίποτα στη γη δε με κρατάει. | Είμαι στα πάνω μου ... | Κι όλος ο κόσμος ξαφνικά γεμίζει χρώματα | χρώματα, χρώματα | απ’ την ψυχή βγαλμένα. | Είμαι στα πάνω μου ... | Ξαφνικά εκεί που είπα προσγειώθηκε, | η καρδιά μου πια στο έδαφος πατάει, | ξαφνικά πάλι τρελή απογειώθηκε | και σα διαστημόπλοιο πετάει. | Είμαι στα πάνω μου ...

03. Οι στάλες Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ποσειδώνας Γιαννόπουλος
Το ξέρω πως τελειώνει το όνειρο αυτό | το ξέρω πως δε βρίσκεις λιμάνι πια εδώ. | Μα θα `ρθω να σε ψάξω και να σε δοκιμάσω | μ’ ένα σ’ αγαπώ. | Με τη βροχή στο σπίτι σου θα περιμένω | σαν ουρανός που κλαίει θα επιμένω. | Οι στάλες της στο πρόσωπο θα μ’ ακουμπάνε | και στην καρδιά παλιές ευχές θα μου ξυπνάνε. | Αχ! Να `σουνα βροχή στην άδεια τη ζωή μου | στον ουρανό να με πηγαίνεις ψυχή μου. | Το ξέρω ότι κάνω βουτιά μες στο κενό | το ξέρω πάλι μόνη τα βράδια θα γυρνώ. | Μα ίσως μια λέξη μες στην καρδιά σου τρέξει | και πεις το σ’ αγαπώ.

04. Γύρισα σελίδα Τραγούδι: Νίκος Κουρκούλης
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Βρήκες παράξενη στιγμή να επιστρέψεις | σε περιπέτειες καινούργιες να με μπλέξεις | μα τώρα έχω αλλάξει στα λόγια και στην πράξη | και σ’ έχω πια ξεχάσει | Γύρισα σελίδα στην καρδιά | έκλεισα την πόρτα στα παλιά | κάθε σου ανάμνηση πονά | κι η ζωή μου πίσω δε γυρνά | Γύρισα σελίδα στην καρδιά | έκλεισα την πόρτα στα παλιά | άλλαξα συνήθειες και ζωή | ήμουν αϊτός μες το κλουβί | Δεν έχω λόγο να σε φέρω πια κοντά μου | έγινε πέτρα εξαιτίας σου η καρδιά μου | γι αυτό και έχω αλλάξει στα λόγια και στην πράξη | και σ έχω πια ξεχάσει | Γύρισα σελίδα στην καρδιά | έκλεισα την πόρτα στα παλιά | κάθε σου ανάμνηση πονά | κι η ζωή μου πίσω δε γυρνά | γύρισα σελίδα στην καρδιά | έκλεισα την πόρτα στα παλιά | άλλαξα συνήθειες και ζωή | ήμουν αϊτός μες το κλουβί | Γύρισα σελίδα στην καρδιά | έκλεισα την πόρτα στα παλιά | άλλαξα συνήθειες και ζωή | ήμουν αϊτός μες το κλουβί

05. Δεν είναι ρούχο η αγάπη Τραγούδι: Στάθης Αγγελόπουλος
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Νίκος Λουκάς
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

06. Τα ριψοκίνδυνα Τραγούδι: Καίτη Γαρμπή
Μουσική: Στράτος Διαμαντής | Στίχοι: Βαγγέλης Κωνσταντινίδης
Τώρα ό,τι με τρομάζει, | ό,τι με ανησυχεί | παιχνιδάκι που το σπάω | όπως έκανα παιδί | έχει ανοίξει η καρδιά μου | τα κρυμμένα της φτερά | έχεις γίνει δύναμή μου | κι όλα μοιάζουν πιο μικρά. | Τα ριψοκίνδυνα | τα νιώθω δίπλα σου ακίνδυνα | και τα παράτολμα | με σκόνη μοιάζουνε στο πάτωμα. | Άνοιξες τα κλειδωμένα χρόνια | έλιωσαν οι πόθοι μου σαν χιόνια | έκαψες τα βράδια σαν χαρτόνια | για να ζεσταθώ, | θέλω τ’ όνομά σου να φωνάξω | μια ζωή καινούργια να χαράξω | όνειρα τρελά να ξαναφτιάξω | και να σ’ αγαπώ. | Μέσα απ’ τα δικά σου μάτια | βλέπω τους ωκεανούς | θάλασσες ρηχές να μοιάζουν | με πανέμορφους βυθούς | δεν φοβάμαι πια τον χρόνο | όπως έκανα παλιά | και τολμάω να αλλάζω | όσα δε μ’ αρέσουν πια. | Τα ριψοκίνδυνα | τα νιώθω δίπλα σου ακίνδυνα | και τα παράτολμα | με σκόνη μοιάζουνε στο πάτωμα. | Άνοιξες τα κλειδωμένα χρόνια | έλιωσαν οι πόθοι μου σαν χιόνια | έκαψες τα βράδια σαν χαρτόνια | για να ζεσταθώ, | θέλω τ’ όνομά σου να φωνάξω | μια ζωή καινούργια να χαράξω | όνειρα τρελά να ξαναφτιάξω | και να σ’ αγαπώ.

07. Τέρμα καρδιάς Τραγούδι: Εύα Μίλλη
Μουσική: Αντώνης Παπαβομβολάκης | Στίχοι: Δημήτρης Παπαβομβολάκης
Πρόδωσα τον εαυτό μου τόσο που αγάπησα, την καρδιά και το μυαλό μου πόσο εγώ χαράμισα. | Πάτησα για το καλό μου φρένο και σταμάτησα. | Τέρμα καρδιάς παρακαλούνται όλοι οι άντρες να κατέβουν και πια ποτέ, ποτέ στον δρόμο μου ξανά να μην βρεθούν. | Τέρμα καρδιάς για όσους μια βόλτα στο κορμί μου απλά γυρεύουν, φεύγω μακριά και εισιτήριο ποτέ πια δεν θα βρουν. | Σαν τρελό λεωφορείο κόσμε σε ταξίδεψα, με τα φρένα μου σπασμένα λίγη αγάπη γύρεψα. | Και αν μονάχα πόνο βρήκα φταίω που σε πίστεψα. | Τέρμα καρδιάς παρακαλούνται όλοι οι άντρες να κατέβουν και πια ποτέ, ποτέ στον δρόμο μου ξανά να μην βρεθούν. | Τέρμα καρδιάς για όσους μια βόλτα στο κορμί μου απλά γυρεύουν, φεύγω μακριά και εισιτήριο ποτέ πια δεν θα βρουν. | Εδώ είναι το τέρμα της καρδιάς κ αν θέλεις πια στα αλήθεια ν' αγαπάς, ποτέ για επιβάτες μιας βραδιάς αμάξι μου ακριβό μην σταματάς. | Για λίγο μόνο μένουνε εδώ σε παίρνουν αγκαλιά για ένα λεπτό, μια νύχτα σε πηγαίνουν στον Θεό, μα χάνονται..χάνονται στην στάση Σ' ΑΓΑΠΩ.. | Τέρμα καρδιάς παρακαλούνται όλοι οι άντρες να κατέβουν και πια ποτέ, ποτέ στον δρόμο μου ξανά να μην βρεθούν. | Τέρμα καρδιάς για όσους μια βόλτα στο κορμί μου απλά γυρεύουν, φεύγω μακριά και εισιτήριο ποτέ πια δεν θα βρουν.

08. Αν κάποτε Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Χριστόφορος Γερμενής | Στίχοι: Δημήτρης Μπαγουλής
Φύγε λοιπόν δε σου ζητάω εξηγήσεις | θέλω μονάχα αυτή την ώρα να μ’ αφήσεις | πάρε ότι θες κρατάω εγώ τις αναμνήσεις | γιατί πιστεύω πως μια μέρα θα γυρίσεις | Αν κάποτε θα βρεις καιρό | εγώ να ξέρεις θα ’μαι εδώ | κι αν νιώσεις μόνος μια βραδιά | κράτα της πόρτας τα κλειδιά | Αν κάποτε θα βρεις καιρό | Φύγε λοιπόν κι ούτε μια λέξη μη μου πεις | κλείσε την πόρτα κι άφησέ με να χαρείς | αφού το θες δεν παίζω πια στα όνειρά σου | σ’ ευχαριστώ για όσα έζησα κοντά σου | Αν κάποτε θα βρεις καιρό | εγώ να ξέρεις θα ’μαι εδώ | κι αν νιώσεις μόνος μια βραδιά | κράτα της πόρτας τα κλειδιά | Αν κάποτε θα βρεις καιρό | εγώ να ξέρεις θα ’μαι εδώ | κι αν νιώσεις μόνος μια βραδιά | κράτα της πόρτας τα κλειδιά | Αν κάποτε θα βρεις καιρό

09. Κάθε εμπόδιο Τραγούδι: Χρήστος Πάζης
Μουσική: Κωνσταντίνος Παντζής | Στίχοι: Γιάννης Λιόντος
Ζήσαμε κάτι που ήταν τόσο δυνατό | μα όπως φαίνεται δεν ήταν αρκετό | Ήτανε γραφτό να φτάσουμε ως εδώ, να χωριστούμε | και ποτέ ξανά ποτέ εμείς οι δυο να μην βρεθούμε | Κάθ’ εμπόδιο πάντα είναι για καλό | έτσι λέω στην καρδιά και στο μυαλό | έτσι έπρεπε να γίνει, όπου βρεθώ συνέχει λέω | Κάθ’ εμπόδιο πάντα είναι για καλό | στον εαυτό μου λέω μπας και ξεχαστώ | ψάχνω τρόπους για να δικαιολογηθώ μα πάλι κλαίω | Ζήσαμε τόσα και περάσαμε πολλά | μα ανάμεσά μας υπήρχε το αλλά | Ήτανε γραφτό να φτάσουμε ως εδώ, να χωριστούμε | και ποτέ ξανά ποτέ εμείς οι δυο να μην βρεθούμε | Κάθ’ εμπόδιο πάντα είναι για καλό | έτσι λέω στην καρδιά και στο μυαλό | έτσι έπρεπε να γίνει, όπου βρεθώ συνέχει λέω | Κάθ’ εμπόδιο πάντα είναι για καλό | στον εαυτό μου λέω μπας και ξεχαστώ | ψάχνω τρόπους για να δικαιολογηθώ μα πάλι κλαίω

10. Τα βράδια που έχασα Τραγούδι: Τριαντάφυλλος
Μουσική: Τριαντάφυλλος Χατζηνικολάου | Στίχοι: Τριαντάφυλλος Χατζηνικολάου
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

11. Πες το ξανά Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Πόσες φορές μού έχεις πει πως μετανιώνεις, | πόσες φορές μού έχεις πει συγγνώμη που με ξενυχτάς | και με κρατάς ως το πρωί και με ζαλίζεις | με λόγια που ίσως να μου φαίνονται χαζά. | Όμως δεν κουράζομαι, όμως δεν κουράζομαι, | όμως δεν κουράζομαι ποτέ. | Πες το ξανά, πες το ξανά, | πες το μου ακόμα μια φορά. | Πες το ξανά, μη σταματάς, | πόσο πολύ με αγαπάς. | Πες το ξανά, πιο δυνατά, | πες το μου ακόμα μια φορά. | Πες το ξανά, μη σταματάς, | πόσο πολύ με αγαπάς. | Όσες φορές κι αν μου το λες | εμένα δε μoυ φτάνει. | Απόψε ξύπνα με και πάλι αφού το θες. | Αγκάλιασέ με και γλυκά στ' αφτί ψιθύρισέ το. | Πεθαίνω να σ' ακούω να το λες. | Πες το ξανά, πιο δυνατά... | Πάλι φοβάσαι πως μπορεί να με πιέζεις, | πάλι μου λες ότι έχεις άγχος μήπως έχω κουραστεί. | Κι ανησυχείς, βαριανασαίνεις, δεν κοιμάσαι, | κι η ώρα έχει πάει πέντε το πρωί. | Όμως δεν κουράζομαι, όμως δεν κουράζομαι, | όμως δεν κουράζομαι ποτέ. | Πες το ξανά, πες το ξανά, ...

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης