Τρίτη, 1 Σεπτεμβρίου 2015

Ζεϊμπεκιές





















Διάφοροι ερμηνευτές σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Κατεδαφίστε το Τραγούδι: Νίκος Μακρόπουλος
Μουσική: Ηλίας Αγγελής | Στίχοι: Δημήτρης Πάτσιος
Σ' ένα άδειο σπίτι που όλα εσένανε θυμίζουν | καταδικάστηκα να ζω μέσα σ' αυτό | μα δεν αντέχω αναμνήσεις που γυρίζουν | και μου διαλύουν κάθε νύχτα το μυαλό | Κατεδαφίστε το | τώρα γκρεμίστε το | αυτό το σπίτι δεν αντέχω να υπάρχει | Κατεδαφίστε το | τώρα γκρεμίστε το | κι ύστερα βάλτε μια φωτιά να γίνει στάχτη | Σ' ένα άδειο σπίτι που όλα πίσω σε ζητάνε | πώς να μπορέσω τώρα εγώ να ξεχαστώ | όσα υπάρχουν εδώ μέσα με πονάνε | και μ' οδηγούν μέσα στης τρέλας το κενό | Κατεδαφίστε το | τώρα γκρεμίστε το | αυτό το σπίτι δεν αντέχω να υπάρχει | Κατεδαφίστε το | τώρα γκρεμίστε το | κι ύστερα βάλτε μια φωτιά να γίνει στάχτη

02. Σου χρειάζεται Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Σ' ένα φτηνό ξενοδοχείο | μόνος μου κι έξω κάνει κρύο | χωρίς κανένας να με νοιάζεται | έτσι με αφίσες θυμάμαι | μόνος μου πάλι να κοιμάμαι | και μια καρδιά που σ’ αγαπάει | να κομματιάζεται. | Σου χρειάζεται, σου χρειάζεται | ένας άνδρας που να μοιάζετε, | να πονάς και αυτός για σένα να μην νοιάζεται, | να πονέσεις όπως πόνεσα και εγώ, | σου χρειάζεται, σου χρειάζεται | ένας άνδρας να ταιριάζετε, | την αγάπη σου με άλλη να μοιράζεται, | να πονέσεις απ’ αυτό τον χωρισμό. | Με μια φτηνή δικαιολογία | δεν έχασες την ευκαιρία, | έφυγες τα άγρια χαράματα, | έτσι με άφησες θυμάμαι, | τον εαυτό μου να λυπάμαι, | την μοναξιά μου να την δω | πάλι κατάματα. | Σου χρειάζεται, σου χρειάζεται | ένας άνδρας που να μοιάζετε, | να πονάς και αυτός για σένα να μην νοιάζεται, | να πονέσεις όπως πόνεσα και εγώ, | σου χρειάζεται, σου χρειάζεται | ένας άνδρας να ταιριάζετε, | την αγάπη σου με άλλη να μοιράζεται, | να πονέσεις απ’ αυτό τον χωρισμό.

03. Απόψε σιωπηλοί Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Βάσω Αλαγιάννη | Στίχοι: Βάσω Αλαγιάννη
Απόψε είμαστε κι οι δυο μας σιωπηλοί | ακόμα και οι λέξεις φοβήθηκαν τα χείλη | το ξέρω θα μου δώσεις ένα φιλί | και θα μου πεις να μείνουμε δυο φίλοι | Δε θέλω να 'μαστε ούτε φίλοι ούτε εχθροί | Θέλω να μη θυμάμαι | κι ούτε να ξέρω πού θα πας και ποια είναι αυτή | Θέλω ένα όνειρο μονάχα να 'ναι | κι όταν ξυπνήσω το πρωί να είσαι εκεί | για να μου πεις να μη φοβάμαι | Δώσ' μου λοιπόν το τελευταίο μας φιλί | και ας καπνίσουμε μαζί κι ένα τσιγάρο | και φύγε μη γυρίσεις να με δεις | δε θέλω να με βλέπεις να πονάω | Δε θέλω να 'μαστε ούτε φίλοι ούτε εχθροί | Θέλω να μη θυμάμαι | κι ούτε να ξέρω πού θα πας και ποια είναι αυτή | Θέλω ένα όνειρο μονάχα να 'ναι | κι όταν ξυπνήσω το πρωί να είσαι εκεί | για να μου πεις να μη φοβάμαι

04. Κατέβα, Θεέ μου χαμηλά Τραγούδι: Πάολα
Μουσική: Πάνος Καπίρης | Στίχοι: Αντώνης Παππάς
Έφυγε και πήρε όσα είχα | κι όλους μου τους λόγους που υπήρχα | μ' άφησε σαν σπίτι ρημαγμένο | σε βαρύ χειμώνα εκτεθειμένο | Και γυρεύω μες στην μοναξιά μου | κάποιον για ν' ακούσει την καρδιά μου | Κατέβα Θεέ μου χαμηλά | κράτα μου απόψε συντροφιά | έχω ανάγκη ένας φίλος να με νοιώσει | Μην με κοιτάς από ψηλά | πες μου ποια είναι η γιατρειά | όταν τα μάτια που αγαπάς σ' έχουν προδώσει | Έφυγε και πήρε όσα είχα | κι άπλωσε παντού την μαύρη νύχτα | της ζωής μου έσβησε τα φώτα | στης αβύσσου μ' άφησε την πόρτα | Να γυρεύω μες στην ερημιά μου | κάποιον να του πω τα βάσανά μου | Κατέβα Θεέ μου χαμηλά | κράτα μου απόψε συντροφιά | έχω ανάγκη ένας φίλος να με νοιώσει | Μην με κοιτάς από ψηλά | πες μου ποια είναι η γιατρειά | όταν τα μάτια που αγαπάς σ' έχουν προδώσει

05. Ξένα κρεβάτια Τραγούδι: Χάρης Κωστόπουλος
Μουσική: Χάρης Κωστόπουλος | Στίχοι: Μαίρη Καντιώτη & Χάρης Κωστόπουλος
Ψάχνω σανίδα σωτηρίας σε αγάπες | που δεν μπορούν να με καλύψουν πουθενά | όσο κι αν θέλω δεν μπορώ να κάνω κάτι | να συμπληρώσω τα δικά σου τα κενά | Βαρύ φορτίο η μοναξιά μες στην καρδιά μου | έχει νυχτώσει της ζωής μου ο ουρανός | άλλες περνάνε μέσα από την αγκαλιά μου | μα η αλήθεια είναι πως | Ξαπλώνω κομμάτια σε ξένα κρεβάτια | μ' άλλες κοιμάμαι μα εσένα θυμάμαι | ξαπλώνω κομμάτια σε ξένα κρεβάτια | παράτα τα όλα και γύρισε τώρα | Ψάχνω διέξοδο μα πάντα κάνω λάθος | γιατί ο δρόμος σου δεν έχει γυρισμό | κι αν παρασύρομαι για λίγο από ένα πάθος | πάντα θυμάμαι τον δικό μας χωρισμό | Βαρύ φορτίο η μοναξιά μες στην καρδιά μου | έχει νυχτώσει της ζωής μου ο ουρανός | άλλες περνάνε μέσα από την αγκαλιά μου | μα η αλήθεια είναι πως | Ξαπλώνω κομμάτια σε ξένα κρεβάτια | μ' άλλες κοιμάμαι μα εσένα θυμάμαι | ξαπλώνω κομμάτια σε ξένα κρεβάτια | παράτα τα όλα και γύρισε τώρα

06. Στο κελί 33 Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Γεώργιος Μάμμος | Στίχοι: Σαράντος Τσιλιβερδής
Πήρα τον κακό το δρόμο | και την εύκολη ζωή, | ήρθα κόντρα με το νόμο | ξαφνικά ένα πρωί. | Στο κελί τριάντα τρία | μ' είχαν στον Κορυδαλλό. | Είχα μάτια δεκατρία, | ήμουνα παιδί χωρίς μυαλό | μα παιδί χωρίς μυαλό. | Απ' τα παιδικά μου χρόνια | άφησα τα σχολικά | με κυκλώματα γυρνούσα | μα μετάνιωσα πικρά. | Στο κελί τριάντα τρία | μ' είχαν στον Κορυδαλλό. | Είχα μάτια δεκατρία, | μα παιδί χωρίς μυαλό | μα παιδί χωρίς μυαλό. | Ξενοδούλευε η μάνα | κι ο πατέρας στο γιαπί, | καμαρώνανε το γιο τους | που τους γέμισε ντροπή. | Και στο κελί τριάντα τρία | μ' είχαν στον Κορυδαλλό. | Είχα μάτια δεκατρία, | μα παιδί χωρίς μυαλό | μα παιδί χωρίς μυαλό.

07. Βάλε μου να πιω Τραγούδι: Κώστας Καρουσάκης
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Αυτή η γυναίκα θα` ναι το φινάλε μου | βάλε μου να πιω και ξανάβαλε μου | βάλε μου να πιω και ξανάβαλε μου | Αυτή η γυναίκα θα` ναι το φινάλε μου | Τι με κοιτάς που πίνω αμίλητος στην άκρη | και τα τσιγάρα ανάβω σχεδόν επανωτά | υπάρχει μια γυναίκα υπάρχει μια αγάπη | αυτή είναι η ζωή μου και τίποτα μετά | Βάλε μου να πιω και ξανάβαλε μου | αυτή η γυναίκα θα ‘ναι το φινάλε μου | αυτή η γυναίκα θα` ναι το φινάλε μου | Βάλε μου να πιω και ξανάβαλε μου | Και αν γνώρισα γυναίκες που ήρθανε και πάνε | πληγή δεν μου ‘χει αφήσει κανένας χωρισμός | αλλά αυτή η αγάπη που ήταν και θα ‘ναι | στο αίμα μου φαρμάκι στα στήθια μου καημός | Βάλε μου να πιω και ξανάβαλε μου | αυτή η γυναίκα θα ‘ναι το φινάλε μου | αυτή η γυναίκα θα ‘ναι το φινάλε μου | Βάλε μου να πιω και ξανάβαλε μου

08. Ε ντε λα μαγκέν Τραγούδι: Σπύρος Ζαγοραίος
Μουσική: Σπύρος Περιστέρης | Στίχοι: Σπύρος Περιστέρης
Έ ντε λα μαγκέν ντε Βοτανίκ, | άλα πι και φικέ ξηγιέτ' | α λε λεπτίκ. | Στα ντε μπουζουκέν | ντε καμπαρέ, | άλα ντε δικό μας ο καρέν. | Άντε λα φουμέντο | και μαστουριόρε | με τε γκομενέτε ο τεκέ | και η Αγγέλω πατημέντο, | φλόκο ντ' αργιλέ. | Έστε μάγκας, έστε μπελαλίκ, | λα ντε Βοτανικό ο πιό νταήκ | κι έντρεμεν | ντρε κάργα ντε μαγκέ | γιατί φτιαξάρε | στο μινούτο ντε δουλειέν. | Άντε λα φουμέντο | και μαστουριόρε | με τε γκομενέτε ο ντεκέ | και η Αγγέλω πατημέντο, | φλόκο ντ' αργιλέ.

09. Βρέχει φωτιά στη στράτα μου Τραγούδι: Στέλιος Διονυσίου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Βρέχει φωτιά στη στράτα μου | φωτιά που μ' έχει κάψει | για τα φτωχά τα νιάτα μου | κανένας δε θα κλάψει | Η ζωή, η ζωή εδώ τελειώνει | σβήνει το καντήλι μου | κι η ψυχή, η ψυχή σαν χελιδόνι | φεύγει απ' τα χείλη μου | Κύμα πικρό στην πλώρη μου | και τα πανιά σκισμένα | ούτε αδελφός αγόρι μου | δε νοιάστηκε για σένα | Η ζωή, η ζωή εδώ τελειώνει | σβήνει το καντήλι μου | κι η ψυχή, η ψυχή σαν χελιδόνι | φεύγει απ' τα χείλη μου

10. Έμαθα πως είσαι μάγκας Τραγούδι: Χρηστάκης
Μουσική: Δήμητρα Σκαρβέλη | Στίχοι: Δήμητρα Σκαρβέλη
Έμαθα πως είσαι μάγκας | είσαι και μερακλής | πως γυρίζεις στις ταβέρνες | είσαι και μπελαλής | Τουρνέ και τούρνε | τουρνενέ | πες το βρε μάγκα | βρε μάγκα μου το ναι | Έμαθα πως παίζεις ζάρια | στις λέσχες πως γυρνάς | και στο σπίτι σου τα βράδια | ποτέ σου δεν πατάς | Τουρνέ και τούρνε | τουρνενέ | πες το βρε μάγκα | βρε μάγκα μου το ναι

11. Της γερακίνας γιος Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Ούτε στρώμα να πλαγιάσω, | ούτε φως για να διαβάσω | το γλυκό σου γράμμα, ωχ, μανούλα μου | Καλοκαίρι κι είναι κρύο | ένα μέτρο επί δύο | είναι το κελί μου, ωχ, μανούλα μου | Μα εγώ δε ζω γονατιστός , | είμαι της γερακίνας γιος | Τι κι αν μ' ανοίγουνε πληγές | εγώ αντέχω τις φωτιές | Μάνα μη λυπάσαι, μάνα μη με κλαις | Ένα ρούχο ματωμένο | στρώνω για να ξαποσταίνω | στο υγρό τσιμέντο, ωχ, μανούλα μου | Στο κελί το διπλανό μου | φέραν κάποιον αδελφό μου | πόσο θα τραβήξει, ωχ, μανούλα μου | Μα εγώ δε ζω γονατιστός, | είμαι της γερακίνας γιος | Τι κι αν μ' ανοίγουνε πληγές | εγώ αντέχω τις φωτιές | Μάνα μη λυπάσαι, μάνα μη με κλαις

12. Καλύτερα μαζί σου Τραγούδι: Θέμης Αδαμαντίδης
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης & Ειρήνη Χρυσοβέργη | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Πέταξα τα σκεπάσματα | και φόρεσα ό,τι βρήκα, | και μες στην νύχτα με βροχή | τρεις παρά δέκα βγήκα. | Ρωτάω "καρδιά μου, πού με πας;" | Μου λέει "σ’ εκείνη που αγαπάς". | Καλύτερα μαζί σου και τρελός | παρά μονάχος μου και λογικός. | Καλύτερα μαζί σου και τρελός | παρά μονάχος μου και λογικός. | Πάταγα στα βροχόνερα | και μ’ έδερνε τ’ αγιάζι, | μα μόνο η αγάπη σου | εμένανε με νοιάζει. | Ρωτάω "καρδιά μου, πού με πας;" | Μου λέει "σ’ εκείνη που αγαπάς". | Καλύτερα μαζί σου και τρελός | παρά μονάχος μου και λογικός. | Καλύτερα μαζί σου και τρελός | παρά μονάχος μου και λογικός. | Καλύτερα μαζί σου και τρελός | παρά μονάχος μου και λογικός. | Καλύτερα μαζί σου και τρελός | παρά μονάχος μου και λογικός.

13. Τα νέα της Αλεξάνδρας Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Κώστας Γιαννίδης | Στίχοι: Κώστας Γιαννίδης
Στ' ορκίζομαι Βαγγέλη μου | για κάτσε να τα πούμε | στο τάβλι αυτό που παίζουμε | στο ούζο που θα πιούμε | Στ' ορκίζομαι Βαγγέλη μου | Βαγγέλη να σε θάψω | αυτή θα την εκδικηθώ | αυτή θα την εκάψω | Για άκουσε τα νέα | της Αλεξάνδρας | που μου 'λεγε "δεν ξέρω | τι θα πει άντρας" | Κι εχτές τ' απομεσήμερο | βγήκε για να ψωνίσει | κι η ώρα πήγε τέσσερις | κι ακόμα να γυρίσει | Και ψάχνοντας
και ψάχνοντας | τη βρήκα στου Μιχάλη | να παίρνει τα σκονάκια της | μαζί με το μπακάλη | Αυτά λοιπόν τα νέα | της Αλεξάνδρας | που μου 'λεγε "δεν ξέρω | τι θα πει άντρας" | Και σήμερα ξεκίνησε | να πάει για τη μοδίστρα | που κάθεται σ' ένα στενό | κοντά στη Βαγγελίστρα | Και μού 'παν πως την είδανε | να βγαίνει χέρι, χέρι | μαζί με το Χαράλαμπο | από το Ροζινκλαίρι | Αυτά λοιπόν τα νέα | της Αλεξάνδρας | που μου 'λεγε "δεν ξέρω | τι θα πει άντρας"

14. Τα δαχτυλίδια Τραγούδι: Γλυκερία & Γιώργος Μητσάκης
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Από πιτσιρίκα | με λέγανε μπαμπέσα | Κι έλαχε σε σένα | να δώσω λίγη μπέσα | Μου 'φαγες όλα τα δαχτυλίδια | Και κοιμάμαι τώρα, | τώρα στα σανίδια | Ό,τι και αν είχα | προτού να σε γνωρίσω | Όλα στα 'χω δώσει | για να σ' ευχαριστήσω | Δεν με νοιάζει για τα δαχτυλίδια | μόνο που κοιμάμαι, | κοιμάμαι στα σανίδια | Μπράβο σου τ' αξίζεις | που μ' έχεις καταφέρει | Πως αντέχω ακόμα | ένας Θεός το ξέρει | Κι ύστερα από τόσα δαχτυλίδια | Μ' έχεις και κοιμάμαι, | κοιμάμαι στα σανίδια

15. Απ’ τις παρανομίες μου Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Γιάννης Παπαϊωάννου | Στίχοι: Γιάννης Παπαϊωάννου
Απ΄ τις παρανομίες μου | κι' απ' τα μεγάλα σφάλματα | έπεφτα θύμα συμφοράς | και ήμουνα για κλάματα | απ' τα μεγάλα σφάλματα | Μεγάλες κακοκεφαλιές | παράνομα τραβήγματα | ρέστος μπατίρης πάντοτε | και καραβοτσακίσματα | απ' τα πολλά τραβήγματα | Μέρα καλή δε γνώρισα | σκοτούρες στο κεφάλι μου | ποτέ μου δεν εσκέφτηκα | τι θα γίνει το χάλι μου | χτυπάω το κεφάλι μου

16. Η άταχτη Τραγούδι: Γιώργος Χατζηαντωνίου
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Ήθελα να σ’ αντάμωνα | να σου ’λεγα καμπόσα, | κι αν δε σου γύριζα το νου | αχ... να μου ’κοβαν τη γλώσσα. | Δε σε θέλω, δε σε θέλω, | πια δε σ’ αγαπώ. | Δε σε θέλω και πάρε και δρόμο | και τράβα στο καλό. | Μου το ’πανε οι μάγισσες | κι όλες οι καφετζούδες, | μου το ’πε μια απ’ την Αίγυπτο | αχ... με τις φαρδιές πλεξούδες. | Δε σε θέλω, δε σε θέλω, | πια δε σ’ αγαπώ. | Δε σε θέλω και πάρε και δρόμο | και τράβα στο καλό. | Και τι δεν έκανα για σε | για να σε διορθώσω, | μα εσύ ’σαι τόσο άταχτη | αχ... φύγε για να γλιτώσω. | Δε σε θέλω, δε σε θέλω, | πια δε σ’ αγαπώ. | Δε σε θέλω και πάρε και δρόμο | και τράβα στο καλό.

17. Απόψε θέλω να πιω Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Σοφία Αργυροπούλου
Απόψε θέλω να πιω | τίποτα μετά να μη θυμάμαι | μέσα στον καπνό να παγιδευτώ | συνέπειες να μη φοβάμαι | Απόψε θέλω να πιω | θέλω να ξεφύγω από τα όριά μου. | Μέσα στον καπνό να εξομολογηθώ. | Για τα χαμένα όνειρά μου. | Θα ανάβω με τσιγάρα | θα σβήνω με ποτά... | τώρα που πήρα τη λαχτάρα | στάχτη να γίνουν όλα πια. | Απόψε θέλω να πιω... | Όλους κι όλα να τα διαγράψω. | Μέσα στον καπνό να εξαφανιστώ | πίσω να μην ξανακοιτάξω

18. Δε θα ξαναγαπήσω Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Το μερτικό μου απ' τη χαρά | μου το 'χουν πάρει άλλοι | γιατί είχα χέρια καθαρά | και μια καρδιά μεγάλη | Θεέ μου τη δεύτερη φορά | που θα 'ρθω για να ζήσω | όσο η καρδιά κι αν λαχταρά | δε θα ξαναγαπήσω | Σαν θαλασσόδαρτο σκαρί | σαν βράχος ρημαγμένος | ήρθα σαν ξένος στη ζωή | και ξαναφεύγω ξένος | Θεέ μου τη δεύτερη φορά | που θα 'ρθω για να ζήσω | όσο η καρδιά κι αν λαχταρά | δε θα ξαναγαπήσω

Ο δεύτερος δίσκος

01. Δεν κοιμάμαι τώρα πια τα βράδια Τραγούδι: Μάκης Χριστοδουλόπουλος
Μουσική: Στέφανος Κυπριώτης | Στίχοι: Πίτσα Βαξαβανέλη
Δεν κοιμάμαι τώρα πια τα βράδια | σβήνω στο ουίσκι τα δικά σου τα σημάδια | γέμισε η ζωή μου με καπνούς από σκοτάδια | και σωρούς από πακέτα άδεια | Με βρήκε πάλι χάραμα | πέντε στο παρά κάτι | κι αλήθεια δεν ξεδίψασα | στη σκέψη σου ξενύχτησα | δε με χωράει το κρεβάτι | Δεν κοιμάμαι τώρα πια τα βράδια | σβήνω στο ουίσκι τα δικά σου τα σημάδια | γέμισε η ζωή μου με καπνούς και με σκοτάδια | και σωρούς από πακέτα άδεια | Βουνό τα αποτσίγαρα | το στόμα δηλητήριο | άδεια νύχτα πέρασα | όμως δε σε ξεπέρασα | νύχτα σωστό μαρτύριο | Δεν κοιμάμαι τώρα πια τα βράδια | σβήνω στο ουίσκι τα δικά σου τα σημάδια | γέμισε η ζωή μου με καπνούς από σκοτάδια | και σωρούς από πακέτα άδεια

02. Στο άδειο μου πακέτο Τραγούδι: Κώστας Καρουσάκης
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Μαρία Μωραϊτου
Στο άδειο μου πακέτο απόψε μπήκες | δεν ξέρω τι ζητάς και αν το βρήκες | αχ να 'σουνα τσιγάρο τελευταίο | γουλιά, γουλιά μαζί σου να τα λέω | Μα τι να πω | που 'μαι στεγνός από ψιλά και από παρέα | και σ' αγαπώ | γιατί είσαι άπιαστη σαν όλα τα ωραία | Τι να σου πω | άδειο βαγόνι το μυαλό μου αραγμένο | το σ' αγαπώ | πάνω στου μπράτσου μου χαράζω την πληγή | Και δεν μπορώ | να μη σε δω ούτε να μη σε περιμένω | ούτε μπορείς ν' ακολουθήσεις | τη δική μου τη φυγή | Δεν ξέρω λόγια όμορφα να δίνω | κι αν τα 'θελες σε μένα μην τα ψάξεις | εδώ που είμαι άσε με να μείνω | χωρίς να προσπαθήσεις να μ' αλλάξεις | Μα τι να πω | στο περιθώριο που ζω φυλακισμένος | το σ' αγαπώ | μοιάζει με λέξη που τη λέει μεθυσμένος | Τι να σου πω...

03. Άνοιξέ του, του τρελού Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σωτήρης Κόρδας
Ένας τρελός είναι στην πόρτα | Που έρχεται απ’ τα παλιά | Και σ’ αγαπάει όπως πρώτα | Μα εσύ είσαι σ’ άλλη αγκαλιά | Και σ’ αγαπάει όπως πρώτα | Μα εσύ είσαι σ’ άλλη αγκαλιά | Άνοιξέ του, του τρελού που δεν έχει πού να πάει | Άνοιξέ του, του τρελού που τρελά σ’ αναζητάει | Άνοιξέ του, του τρελού που δεν έχει πού να πάει | Άνοιξέ του, του τρελού που τρελά σ’ αναζητάει | Κι αν κατάντησε τρελός | Στην καρδιά σου το χρωστάει | Κι αν κατάντησε τρελός | Στην καρδιά σου το χρωστάει | Ένας τρελός είναι στην πόρτα | Με πληγωμένη την καρδιά | Ένας τρελός που σ’ αγαπάει | Μα άλλος έχει τα κλειδιά | Ένας τρελός που σ’ αγαπάει | Μα άλλος έχει τα κλειδιά | Άνοιξέ του, του τρελού που δεν έχει πού να πάει | Άνοιξέ του, του τρελού που τρελά σ’ αναζητάει | Άνοιξέ του, του τρελού που δεν έχει πού να πάει | Άνοιξέ του, του τρελού που τρελά σ’ αναζητάει | Κι αν κατάντησε τρελός | Στην καρδιά σου το χρωστάει | Κι αν κατάντησε τρελός | Στην καρδιά σου το χρωστάει

04. Όποιος έμπλεξε μαζί σου καταστράφηκε Τραγούδι: Νίκος Μαρκόπουλος
Μουσική: Παναγιώτης Αποστολίδης | Στίχοι: Βαγγέλης Κουζέλης
Όποιον μου έλεγε να φύγω από σένα | τον έκανα εχθρό μου | τώρα που βλέπω τα όνειρά μου γκρεμισμένα | μισώ τον εαυτό μου | μισώ τον εαυτό μου | Όποιος έμπλεξε μαζί σου καταστράφηκε | ούτε ένα λεπτό μες στην καρδιά σου στάθηκε | Όποιος έμπλεξε μαζί σου καταστράφηκε | κάηκε μες στη φωτιά σου κι απ' τον κόσμο χάθηκε | Όποιον μου έλεγε πως ήσουν ένα ψέμα | ξανά δεν του μιλούσα | τώρα γυρνάω κάθε βράδυ στα χαμένα | για σένα που αγαπούσα | για σένα που αγαπούσα | Όποιος έμπλεξε μαζί σου καταστράφηκε | ούτε ένα λεπτό μες στην καρδιά σου στάθηκε | Όποιος έμπλεξε μαζί σου καταστράφηκε | κάηκε μες στη φωτιά σου κι απ' τον κόσμο χάθηκε

05. Γεννήθηκα να σ’ αγαπάω Τραγούδι: Θέμης Αδαμαντίδης
Μουσική: Θ. Αδαμαντίδης & Σ. Χατζηαντωνίου | Στίχοι: Νεκτάριος Μπήτρος
Περνάω μέρες δύσκολες απ' την ώρα που 'χεις φύγει | ο χωρισμός με πέθανε, η μοναξιά με πνίγει | ο χωρισμός με πέθανε, η μοναξιά με πνίγει | Γεννήθηκα να σ' αγαπάω | Γεννήθηκες να με μισείς | Γεννήθηκα να επιστρέφω | Γεννήθηκες ν' αδιαφορείς | Περνάω ώρες δύσκολες, τις νύχτες δεν κοιμάμαι | στις αναμνήσεις χάνομαι, οι σκέψεις με πονάνε | στις αναμνήσεις χάνομαι, οι σκέψεις με πονάνε

06. Κάνω ένα τσιγάρο και φεύγω Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Πέτρος Ίμβριος | Στίχοι: Γιάννης Λιόντος
Δε θ' αντέξω ν' ακούσω μια συγνώμη | απ' τα χείλη σου αχάριστη ακόμη... | Τα πράγματά μου θα μαζέψω και θα φύγω | ότι κι αν πω μαζί σου στα ίδια καταλήγω... | Κάνω ένα τσιγάρο και φεύγω, | τό 'χω ξαναδεί το έργο... | Σου το είπα με πονάει | κάποιος που δεν μ' εκτιμάει... | Κάνω ένα τσιγάρο και φεύγω, | τό 'χω ξαναδεί το έργο... | Σου το είπα με πειράζει | όταν κάποιος δε με λογαριάζει... | Δε θ' αντέξω να ζήσω κι άλλα λάθη | τώρα πια καλά σ' έχω μάθει... | Τα πράγματά μου θα μαζέψω και θα φύγω | ότι κι αν πω μαζί σου στα ίδια καταλήγω...

07. Γιατί, καλέ γειτόνισσα Τραγούδι: Άγγελος Διονυσίου
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Βρήκα την πόρτα σου κλειστή | και το κλειδί παρμένο | κοντεύουνε χαράματα | κι απ' έξω περιμένω. | Γιατί καλέ γειτόνισσα | αφού σου τηλεφώνησα | και είπες πως θ' αφήσεις το κλειδί; | γιατί σκληρή γειτόνισσα | παιδεύεις την καρδούλα μου; | γιατί με βασανίζεις δηλαδή; | Πότε μου λες πως δε με θες | και πότε με γυρεύεις | ας ήξερα πώς σκέπτεσαι | και τι θεό λατρεύεις. | Γιατί καλέ γειτόνισσα | αφού σου τηλεφώνησα | και είπες πως θ' αφήσεις το κλειδί; | γιατί σκληρή γειτόνισσα | παιδεύεις την καρδούλα μου; | γιατί με βασανίζεις δηλαδή;

08. Τα νιάτα τα μπερμπάντικα Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Τα νιάτα τα μπερμπάντικα, | γλέντα τα στον καιρό τους, | γιατί η μπαμπέσα η ζωή, η ζωή, | θα κάψει τον ανθό τους. | Τα μπερμπάντικα τα νιάτα, | γλέντησε τα στα γεμάτα. | Τώρα που καις σαν τη φωτιά, | τώρα που έχεις ρέντα, | μεσάνυχτα και χαραυγές, χαραυγές, | με την ψυχή σου γλέντα. | Τα μπερμπάντικα τα νιάτα, | γλέντησέ τα στα γεμάτα. | Τα νιάτα τα μπερμπάντικα, | να μην τα χαραμίσεις, | όσο μπορέσεις έξυπνα, έξυπνα, | μποέμικα να ζήσεις. | Τα μπερμπάντικα τα νιάτα, | γλέντησέ τα στα γεμάτα

09. Η διπρόσωπη Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Σβήσε με κυρά μου | απ' τα τεφτέρια σου | κι άντε ν' ανταμώσεις | ξανά τα ταίρια σου | Στα όπα, όπα σ' είχα | και σε ζηλεύανε | να βρούνε τέτοιον άντρα | κι άλλες γυρεύανε | Δώσε τώρα τη καρδιά σου | σε άλλο πρόσωπο | και μαζί του τώρα παίξε | ρόλο διπρόσωπο | Στα όπα, όπα σ' είχα | και σε ζηλεύανε | να βρούνε τέτοιον άντρα | κι άλλες γυρεύανε | Σβήσε με κυρά μου | απ’ τα κιτάπια σου | και μοίραζε όπου θέλεις | τώρα τα χάδια σου | Στα όπα, όπα σ' είχα | και σε ζηλεύανε | να βρούνε τέτοιον άντρα | κι άλλες γυρεύανε

10. Ήρθαν τα μαντάτα σου Τραγούδι: Απόστολος Νικολαϊδης
Μουσική: Τόλης Χάρμας | Στίχοι: Τόλης Χάρμας
Ήρθαν τα μαντάτα σου | πάτησες τη γάτα σου | επήγες κι έπεσες μες στους ατσίδες | και σου τα τρώγανε οι παπατζήδες | Όπου κι αν πας, όπου κι αν πας | εδώ παπάς εκεί παπάς | πού είν' ο παπάς, πού είν' ο παπάς | Σαν κορόιδο πιάστηκες να τα χάσεις βιάστηκες | φύλαγαν στη γωνιά οι τσιλιαδόροι | και σου τα τρώγανε οι αβανταδόροι | Όπου κι αν πας, όπου κι αν πας | εδώ παπάς εκεί παπάς | πού είν' ο παπάς, πού είν' ο παπάς | Κι έτσι αυτό το πάθημα να σου γίνει μάθημα | αυτό που έπαθες μην το ξεχάσεις | κι απ' την οδό Αθηνάς να μην περάσεις | Όπου κι αν πας, όπου κι αν πας | εδώ παπάς εκεί παπάς | πού είν' ο παπάς, πού είν' ο παπάς

11. Ανεβαίνω σκαλοπάτια Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Το κορίτσι το δικό μου είναι απ’ τη φτωχολογιά, | μα στον κόσμο δεν υπάρχει άλλη τέτοια ομορφιά. | Αμάν, αμάν, αμάν, αμάν. | Ανεβαίνω σκαλοπάτια, ανεβαίνω ανηφοριές, | για να δώ τα δυο της μάτια που μ’ ανάψανε φωτιές. | Αχ, που μ’ ανάψανε φωτιές. | Το κορίτσι το δικό μου, το κοιτάζουνε πολλοί, | μα αυτό δεν έχει μάτια άλλον άντρα για να δει | Αμάν, αμάν, αμάν, αμάν. | Ανεβαίνω σκαλοπάτια, ανεβαίνω ανηφοριές ... | Το κορίτσι π’ αγαπάω, είν’ κορίτσι σπιτικό, | απ' την πόρτα του δε βγαίνει αν δεν πάω να το δω. | Αμάν, αμάν, αμάν, αμάν. | Ανεβαίνω σκαλοπάτια, ανεβαίνω ανηφοριές ...

12. Καημό μες στην καρδούλα μου Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης
Καημό μεσ' στην καρδούλα μου | απόκτησα και πόνο | απ' τον καιρό που έμπλεξα | με 'σένανε και λιώνω | Κάθε βραδάκι με γελάς | γιατί Θεό δεν έχεις | σε περιμένω, άπονη, | μα 'συ με άλλον τρέχεις | Αλήθεια δεν μου λες ποτέ | αν μ' αγαπάς δεν ξέρω | Σε βλέπω μ' άλλον και μιλάς | και μέσα μου υποφέρω | Αφού για 'μένα δεν πονάς | και άλλονε λατρεύεις | δε θέλω να με ξαναδείς | και να με κοροϊδεύεις

13. Τα λερωμένα τ’ άπλυτα Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Τα λερωμένα τ' άπλυτα | τα παραπεταμένα | μάσ' τα και φύγε φίλε μου | δεν κάνεις πια για μένα | Κοντά σε μένα έβγαλες | τα μπατιρήματά σου | θα φύγεις τώρα και θα ιδώ | τ' αποτελέσματά σου | Κάθε Σαββάτο έβρισκες | τα ρούχα σου στην τρίχα | και την αχαριστία σου | για πληρωμή μου είχα | Τα λερωμένα τ' άπλυτα | δε θα τα ξαναπλύνω | και μη σε νοιάζει στο εξής | εγώ τι θ' απογίνω

14. Τρελοκόριτσο Τραγούδι: Σπύρος Ζαγοραίος
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Γιάννης Παπαδόπουλος
Γεννήθηκες για την καταστροφή | κι ήρθες να γκρεμίσεις μια ζωή, | δε συλλογίστηκες τι πας να κάνεις | μαχαίρι μου ’μπηξες, τρελή θα με πεθάνεις | Και τώρα τρελοκόριτσο γελάς | μα κατά βάθος κλαις και μ’ αγαπάς | Μ’ ένα ποτήρι πίναμε κι οι δυο | τώρα τα ’χεις κάνει ρημαδιό | που με παράτησες χωρίς αιτία | και με ρεζίλεψες σ’ όλη την κοινωνία | Και τώρα τρελοκόριτσο γελάς | μα κατά βάθος κλαις και μ’ αγαπάς | Κουρέλι μου ’χεις κάνει την καρδιά | που μ’ άφησες, σκληρή, κάποια βραδιά | παλάτι σου ’χτισα πάνω στα αστέρια | όμως το γκρέμισαν, τρελή, τα δυο σου χέρια | Και τώρα τρελοκόριτσο γελάς | μα κατά βάθος κλαις και μ’ αγαπάς

15. Αλήτη μ’ είπες μια βραδιά Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος | Στίχοι: Απόστολος Χατζηχρήστος
Αλήτη μ' είπες μια βραδιά | χωρίς καμιά αιτία | μα του αλήτη η καρδιά | δε σου κρατάει κακία | Θα 'ρθει καιρός όμως μικρή | να το μετανοήσεις | για του αλήτη την καρδιά | θα κλάψεις θα δακρύσεις | Αλήτη μ' είπες μα εγώ | χωρίς να σε μισήσω | γελώ ακόμα κι ας πονώ | για να μη σε λυπήσω

16. Να χαρείς τα μάτια σου, καλέ Τραγούδι: Χρηστάκης
Μουσική: Πάνος Γαβαλάς | Στίχοι: Στέλιος Ζαφειρίου
Έχω τόση ώρα στη γωνιά | μπρος το παραθύρι σου λιώνω για χατίρι σου καλέ | θα με φάει τ' αγιάζι η παγωνιά από την δική σου απονιά | Είναι το κρύο, είναι το κρύο, είναι το κρύο τσουχτερό | να το αντέξω δεν μπορώ | κι αν δε μ' ανοίξεις, κι αν δε μ' ανοίξεις να σε δω | θα με βρουν στην πόρτα σου νεκρό | Ξέρω έχεις μέσα σου καρδιά | κι άσε τα γινάτια σου να χαρείς τα μάτια σου καλέ | και μην με παιδεύεις άλλο πια, έλα πριν με φάει η παγωνιά | Είναι το κρύο, είναι το κρύο, είναι το κρύο τσουχτερό | να το αντέξω δεν μπορώ | κι αν δε μ' ανοίξεις, κι αν δε μ' ανοίξεις να σε δω | θα με βρουν στην πόρτα σου νεκρό

17. Ξημερώματα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Κοντά στα ξημερώματα, κοντά στα ξημερώματα | Και πριν να βγει ο ήλιος | Την πόρτα μου εχτύπησε, την πόρτα μου εχτύπησε | Ένας χαμένος φίλος | Που ήσουν φίλε κι άργησες, που ήσουν φίλε κι άργησες | Τα χρόνια έχουν φύγει | Η πόρτα που σου άνοιξα, η πόρτα που σου άνοιξα | Χίλιες πληγές μ' ανοίγει | Κάθε ρυτίδα σου καημός, κάθε ρυτίδα σου καημός | Κάθε ματιά σου πόνος | Και στα λευκά σου τα μαλλιά, και στα λευκά σου τα μαλλιά | Του χωρισμού ο χρόνος

18. Δεν ξέρω πόσο σ’ αγαπώ Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Χρήστος Αργυρόπουλος
Δεν ξέρω πόσο σ' αγαπώ | μέτρο δεν έχει η αγάπη | είναι απ' τον ήλιο πιο ψηλά | και δεν τη φτάνει μάτι | Ήταν μια σπίθα στην αρχή | και μιας βροχής ψιχάλα | κι έγινε η σπίθα πυρκαγιά | και πέλαγος η στάλα | Η αγάπη που μας έδεσε | πόνο δε θα γνωρίσει | είμαστε δυο σταλαγματιές | από την ίδια βρύση | Ήταν μια σπίθα στην αρχή | και μιας βροχής ψιχάλα | κι έγινε η σπίθα πυρκαγιά | και πέλαγος η στάλα

Ο τρίτος δίσκος

01. Κρίση Τραγούδι: Νίκος Μακρόπουλος
Μουσική: Τάκης Μπουγάς | Στίχοι: Νίκος Γρίτσης
Έκανες τα πάντα | για να φτάσω στο χειρότερο σημείο | Μ’ έκανες στην μπάντα | για να βρεις ένα καλύτερο τοπίο | Μη με πλησιάζεις | μην περνάς από την πόρτα απ’ έξω | Μη με πλησιάζεις | δεν μπορώ τον εαυτό να ελέγξω | Κρίση... | Με πιάνει κρίση... | Μαζί μου πως την έχεις δει | εγώ δεν είμαι αντικείμενο για χρήση. | Κρίση... | Με πιάνει κρίση... | Και άμα με πιάσει | δεν μπορεί ένας ολόκληρος στρατός να με κρατήσει | Έκανες τα πάντα | με σκοπό να διασκεδάσεις την καρδιά σου | Μ’ έκανες στην μπάντα | δε χωρούσα στα μεγάλα σχέδιά σου | Μη με πλησιάζεις | τώρα πια γιατί δεν ξέρω τι θα γίνει | Μη με πλησιάζεις | γιατί θα ’χεις την απόλυτη ευθύνη | Κρίση... | Με πιάνει κρίση... | Μαζί μου πως την έχεις δει | εγώ δεν είμαι αντικείμενο για χρήση. | Κρίση... | Με πιάνει κρίση... | Και άμα με πιάσει | δεν μπορεί ένας ολόκληρος στρατός να με κρατήσει | Κρίση... | Με πιάνει κρίση...

02. Στην υγειά της αχάριστης Τραγούδι: Αλέκος Ζαζόπουλος
Μουσική: Πάνος Καπίρης | Στίχοι: Γιώργος Σκλάβαινας, Άγγελος
Έφυγε μια μέρα ξαφνικά | δίχως να μου πει ούτε μια λέξη | Έπρεπε να το 'χα φανταστεί | πως με την καρδιά μου ήρθε να παίξει | Στην υγειά της αχάριστης | που δεν άξιζε τόσο | και μπορούσα για χάρη της | την ζωή μου να δώσω | Στην υγειά της επόμενης | που θα έχει αισθήματα | Στην υγειά της επόμενης | που δεν ψάχνει για θύματα | Έφυγε μια νύχτα βιαστικά | και την πίκρα μέσα μου έχει αφήσει | στο ποτό ζητώ παρηγοριά | και ζητάω άλλη να τη σβήσει | Στην υγειά της αχάριστης | που δεν άξιζε τόσο | και μπορούσα για χάρη της | την ζωή μου να δώσω | Στην υγειά της επόμενης | που θα έχει αισθήματα | Στην υγειά της επόμενης | που δεν ψάχνει για θύματα | Στην υγειά της αχάριστης | που δεν άξιζε τόσο | και μπορούσα για χάρη της | την ζωή μου να δώσω | Στην υγειά της επόμενης | που θα έχει αισθήματα | Στην υγειά της επόμενης | που δεν ψάχνει για θύματα

03. Πού να βρω το κορίτσι Τραγούδι: Αλέκος Ζαζόπουλος
Μουσική: Σάκης Καντάς | Στίχοι: Σάκης Καντάς
Πού να τη βρω καρδούλα μου με άφησε | που να τη βρω σε ποιο σταθμό να ψάξω | τι να της πω τους όρκους της δεν κράτησε | την αγαπώ πως να της το φωνάξω | Πού να βρω το κορίτσι που μ' άφησε | που μου έλεγε πως μ' αγαπάει | η καρδιά μου και πάλι γελάστηκε | για χατίρι της τώρα πονάει | μου το λέγανε όλοι οι φίλοι μου | η αγάπη σε κάνει κομμάτια | μα εγώ και η καρδούλα μου θέλαμε | της αγάπης τα υπέροχα μάτια | Πού να τη βρω καρδιά μου δε σε αισθάνεται | που να τη βρω πως να βρεθώ κοντά της | είχε σκοπό να φεύγει και να χάνεται | και εγώ εδώ να νιώθω το άγγιγμά της | Πού να βρω το κορίτσι που μ' άφησε | που μου έλεγε πως μ' αγαπάει | η καρδιά μου και πάλι γελάστηκε | για χατίρι της τώρα πονάει | μου το λέγανε όλοι οι φίλοι μου | η αγάπη σε κάνει κομμάτια | μα εγώ και η καρδούλα μου θέλαμε | της αγάπης τα υπέροχα μάτια | Πού να βρω το κορίτσι που μ' άφησε | που μου έλεγε πως μ' αγαπάει | η καρδιά μου και πάλι γελάστηκε | για χατίρι της τώρα πονάει | μου το λέγανε όλοι οι φίλοι μου | η αγάπη σε κάνει κομμάτια | μα εγώ και η καρδούλα μου θέλαμε | της αγάπης τα υπέροχα μάτια

04. Μα πού να πάω Τραγούδι: Θέμης Αδαμαντίδης
Μουσική: Ιωσήφ Σαραφίδης | Στίχοι: Ιωσήφ Σαραφίδης
Σ' ένα δωμάτιο σκοτεινό | έψαχνα να ονειρευτώ κάτι δικό μου | Είχα τα μάτια μου κλειστά | πάλευα μέσα στη φωτιά τον εαυτό μου | Μα έγιν' η σκέψη φυλακή | γίναν χιλιάδες τα γιατί μες το μυαλό μου | Κι είπα να φύγω να σωθώ | να κάνω κάτι πια και γω για το καλό μου | Είπα να φύγω | ν' αλλάξω δρόμο στην καρδιά | Είπα να φύγω | να μην πονάω άλλο πια | Μα που να πάω | που σ' αγαπώ τόσο πολύ | Μα που να πάω | αφού είσαι όλη μου η ζωή | Σε μια παραίσθηση τρελή | έψαχνα λόγο κι αφορμή στον πανικό μου | Να βρω τον τρόπο να σου πω | πως έπαψα να αγαπώ τον εαυτό μου | Μα εσύ δεν ήσουν εκεί | μιλούσα μόνος στη σιωπή με τον καημό μου | Κι είπα να φύγω να σωθώ | να κάνω κάτι πια και γω για το καλό μου

05. Μάζεψέ με από τα ξενύχτια Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Γιάννης Παπαϊωάννου
Μάζεψέ με από τα ξενύχτια | Κι από του καημού τα δίχτυα | Που εσύ με έριξες | Μάζεψέ με να γλυτώσω | Μάζεψέ με πριν τελειώσω | Μες στο δάκρυ μ’ έπνιξες | Μόνο εσύ μπορείς  | Να ‘ρθεις και να με σώσεις | Μόνο εσύ μπορείς  | Ανάσα να μου δώσεις | Μόνο εσύ μπορείς  | Μα είσαι μακριά μου | Δεν είσαι εδώ να δεις | Που καίγεται η καρδιά μου | Μάζεψέ με από τα ξενύχτια | Κι από του καημού τα δίχτυα | Που εσύ με έριξες | Μάζεψέ με να γλυτώσω | Μάζεψέ με πριν τελειώσω | Μες στο δάκρυ μ’ έπνιξες

06. Που να γυρνάς Τραγούδι: Κώστας Καρουσάκης
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Νίκος Γκούμας
Ξημέρωσε, ξημέρωσε | Κι ο ύπνος δε με παίρνει | Κι η σκέψη μου εσένανε | Κι απόψε πάλι φέρνει. | Πού να γυρνάς, πού να γυρνάς | Και πού τις ώρες σου περνάς | Πού να γυρνάς, πού να γυρνάς | Τη σκέψη μου την τυραννάς. | Προσπάθησα, προσπάθησα | Τα μάτια μου να κλείσω | Μα στάθηκε αδύνατο | Να μη σε φέρω πίσω. | Πού να γυρνάς, πού να γυρνάς | Και πού τις ώρες σου περνάς | Πού να γυρνάς, πού να γυρνάς | Τη σκέψη μου την τυραννάς.

07. Αχ, μοναξιά μου Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Βασίλης Γαβριηλίδης | Στίχοι: Βασίλης Καρράς
Είπα παρέα να σε κάνω μοναξιά μου | μη με σκοτώνεις δε μπορώ να σ' αρνηθώ | είσαι όλα μου τα λάθη κι όλα μου τα πάθη | κι όταν νυχτώνει κάθε βράδυ σε ζητώ | Μαζί σου κάνω όνειρα που δε θα γίνουν | μαζί σου χτίζω πύργους ως τον ουρανό | μαζί σου πάω μοναξιά μου όπου δε φτάνω | μαζί σου κάρβουνο τον κάνω τον καημό | Αχ, μοναξιά μου, μοναξιά μου | κομμάτια κάνεις κάθε βράδυ την καρδιά μου | Αχ, μοναξιά μου, μοναξιά μου | πάρε τα μάτια της και κοίτα τα δικά μου | Είπα παρέα να μου κάνεις μοναξιά μου | δεν υποφέρεται η νύχτα, δεν περνά | οι αναμνήσεις με σκοτώνουν λίγο, λίγο | δεν προλαβαίνω να γευτώ λίγη χαρά

08. Ριγέ σακάκι Τραγούδι: Κώστας Ψυχογιός
Μουσική: Κώστας Ψυχογιός | Στίχοι: Κώστας Ψυχογιός
Είχα ένα ριγέ σακάκι | Διπλοσταυροκουμπωτό | Το φορούσα με μεράκι | Σαν ερχόμουν να σε βρω | Τώρα κρέμεται στο ράφι | Ξεχασμένο κι ορφανό | Το παλιό ριγέ σακάκι μου | Το διπλοσταυροκουμπωτό | Ξεχασμένη, ξεγραμμένη | Μεσ’ το ράφι όμως μένει | Κι η μεγάλη μας αγάπη | Αγκαλιά με το σακάκι μου | Το σταυροκουμπωτό, | το διπλοσταυροκουμπωτό | Κάθε μέρα μου γκρινιάζει | Η μανούλα μου γι’ αυτό | Θέλει, λέει, να το δώσει | Σε κανέναν πιο φτωχό | Μα δεν ξέρει πως για μένα | Είναι άγιο φυλαχτό | Το παλιό ριγέ σακάκι μου | Το διπλοσταυροκουμπωτό | Ξεχασμένη, ξεγραμμένη | Μεσ’ το ράφι όμως μένει | Κι η μεγάλη μας αγάπη | Αγκαλιά με το σακάκι μου | Το σταυροκουμπωτό, | το διπλοσταυροκουμπωτό

09. Μες στην πολλή σκοτούρα μου Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης & Στράτος Παγιουμτζής
Μες στην πολλή σκοτούρα μου | γιατί να σε γνωρίσω | κλαίω και λέω μυστικά για σένανε | γιατί να σ' αγαπήσω | Γιατί να κάθεσαι να λες | πως πια δε με γνωρίζεις | αφού η καρδιά μου επόνεσε για σένανε | γιατί με βασανίζεις | Θέλω να ξέρω πού γυρνάς | με ποιον εκουβεντιάζεις | τα μάτια σου τ' αράπικα πόσους γελούν | όταν γλυκοκοιτάζεις

10. Απαλλάχτηκα από σένα Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Γιώργος Μπούρας | Στίχοι: Παρασκευή Πολίτου
Απαλλάχτηκα από σένα | απαλλάχτηκα | και με πιο όμορφη αγάπη | τώρα πιάστηκα | Και με πιο όμορφη αγάπη | τώρα πιάστηκα | απαλλάχτηκα από σένα | απαλλάχτηκα | Για να μάθεις να προσέχεις | τις καλές καρδιές | και να δεις πως δε σηκώνω | εγώ τις λαδιές | Απαλλάχτηκα από σένα | απαλλάχτηκα | και με πιο όμορφη αγάπη | τώρα πιάστηκα | Έφυγα μακριά από σένα | τώρα έφυγα | βρήκα αγάπη που με νιώθει | και ερωτεύτηκα | Βρήκα αγάπη που με νιώθει | και ερωτεύτηκα | έφυγα μακριά από σένα | τώρα έφυγα | Για να μάθεις να προσέχεις | τις καλές καρδιές | και να δεις πως δε σηκώνω | εγώ τις λαδιές | Απαλλάχτηκα από σένα | απαλλάχτηκα | και με πιο όμορφη αγάπη | τώρα πιάστηκα

11. Όταν κοιμάται ο δυστυχής Τραγούδι: Σπύρος Ζαγοραίος
Μουσική: Βασίλης Καραπατάκης | Στίχοι: Χ. Βασιλειάδης & Β. Καραπατάκης
Όταν κοιμάται ο δυστυχής | κανείς μην τον ξυπνήσει | ξεχνάει τα πάντα ο άνθρωπος | τα μάτια του σαν κλείσει | ξεχνάει τα πάντα ο άνθρωπος | τα μάτια του σαν κλείσει | Μέσα σε ένα όνειρο | μπορεί και να ξεχάσει | αγάπησε δυστύχησε | και όλα τα 'χει χάσει | αγάπησε δυστύχησε | και όλα τα 'χει χάσει | Κάποια γυναίκα πέρασε | μέσα από τη ζωή του | ήταν βουνό και τσάκισε | το άμοιρο κορμί του | ήταν βουνό και τσάκισε | το άμοιρο κορμί του.

12. Μάγισσες, φέρτε βότανα Τραγούδι: Φούλη Δημητρίου
Μουσική: Νίκος Ρούτσος | Στίχοι: Γιάννης Τατασόπουλος
Μάγισσες φέρτε βότανα | τον πόνο μου να γιάνω | την έπαθα κι αγάπησα | μα δεν το ξανακάνω. | Μάγισσες το κορίτσι μου | τώρα δε μ’ αγαπάει | με γέλασε με πρόδωσε | με ξέχασε και πάει. | Μάγισσες όπως μ’ έλιωσε | θέλω κι αυτή να λιώσει | και το κακό που μου ‘κανε | να τ’ ακριβοπληρώσει.

13. Το βουνό Τραγούδι: Λουκάς Νταράλας
Μουσική: Λουκάς Νταράλας | Στίχοι: Βαγγέλης Πρέκας
Θ' ανέβω και θα τραγουδήσω | στο πιο ψηλότερο βουνό | ν' ακούγεται στην ερημιά | ο πόνος μου με την πενιά | Με το βουνό θα γίνω φίλος | και με τα πεύκα συντροφιά | κι όταν θα κλαίω και πονώ | θ' αναστενάζει το βουνό | Απάνω στο βουνό θα μείνω | κι από τον κόσμο μακριά | θα κλαίω μόνος θα πονώ | και θα μ' ακούει το βουνό

14. Δυο πόρτες έχει η ζωή Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Στέλιος Καζαντζίδης
Το τελευταίο βράδυ μου | απόψε το περνάω | κι όσοι με πίκραναν πολύ | τώρα που φεύγω απ' τη ζωή | όλους τους συγχωρνάω | Όλα είναι ένα ψέμα | μια ανάσα μια πνοή | σαν λουλούδι κάποιο χέρι | θα μας κόψει μιαν αυγή | Εκεί που πάω δεν περνά | το δάκρυ και ο πόνος | τα βάσανα και οι καημοί | εδώ θα μείνουν στη ζωή | κι εγώ θα φύγω μόνος | Όλα είναι ένα ψέμα | μια ανάσα μια πνοή | σαν λουλούδι κάποιο χέρι | θα μας κόψει μιαν αυγή | Δυο πόρτες έχει η ζωή | άνοιξα μια και μπήκα | σεργιάνισα ένα πρωινό | κι ώσπου να 'ρθει το δειλινό | από την άλλη βγήκα | Όλα είναι ένα ψέμα | μια ανάσα μια πνοή | σαν λουλούδι κάποιο χέρι | θα μας κόψει μιαν αυγή

15. Τα λαδάδικα Τραγούδι: Δημήτρης Μπάσης
Μουσική: Μάριος Τόκας | Στίχοι: Φίλιππος Γράψας
Σε συζητάν δίχως γιατί και όχι άδικα | όπως κοιμάσαι στα στενά παλιά λαδάδικα | έγινες φήμη και γι’ αυτό δε φυλακίζεσαι | ζεις στο σκοτάδι παστρικά μα δεν ορκίζεσαι | Λάμπεις στα κόκκινα σατέν που σε τυλίγουνε | άσπροι και σέρτικοι καπνοί σε καταπίνουνε | σε καλντερίμια ξενυχτάς υγρά λιθόστρωτα | στου πληρωμένου παραδείσου την αυλόπορτα | Τόσα δίνω πόσα θες | στα λαδάδικα πουλάν αυτό που θες | κάθε κάμαρα κελί | με βαριά παλικαρίσια αναπνοή | Μύριες χαμένες μοναξιές με σένα σμίγανε | φεύγαν καράβια μα πριν φύγουν σου σφυρίζανε | πόσα παιδιά ήρθαν να βρουν το αντριλίκι τους | και σου ακουμπήσανε δειλά το χαρτζιλίκι τους | Τόσα δίνω πόσα θες | στα λαδάδικα πουλάν αυτό που θες | κάθε κάμαρα κελί | με βαριά παλικαρίσια αναπνοή | Τόσα δίνω πόσα θες | στα λαδάδικα πουλάν αυτό που θες | κάθε κάμαρα κελί | με βαριά παλικαρίσια αναπνοή

16. Ο τρελός Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Άσ’ τον τρελό στην τρέλα του | και μη τον συνεφέρεις | Τι κρύβει μέσα το μυαλό | ενός τρελού δεν ξέρεις | Μπορεί να βρει στην τρέλα του | αυτά που ’χει ποθήσει | και που δεν αξιώθηκε | να δει και ν’ αποκτήσει | Βρε άσ’ τον τρελό στην τρέλα του | άσ’ τονε στο όνειρό του | Τον κόσμο αυτό σιχάθηκε | κι έφτιαξε ένα δικό του

17. Μέχρι να γίνουμε άγγελοι Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Στέλιος Φωτιάδης | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Μέχρι να γίνουμε άγγελοι να βγάλουμε φτερά, | ας μείνουμε με γρατσουνιές στους ώμους και στην πλάτη, | να μαρτυράνε πως οι δυο πετάξαμε ψηλά | σαν κοιμηθήκαμε μαζί στο ίδιο το κρεβάτι. | Μέχρι να βρούμε ουρανό, | άσε με να παραμιλώ, | να καίγομαι στο σώμα σου, | και να φιλώ το στόμα σου. | Μέχρι να γίνουμε άγγελοι να βγάλουμε φτερά, | ας μείνουμε με γρατσουνιές στους ώμους και στην πλάτη, | τις νύχτες να σε προσκυνώ με λόγια φλογερά | σαν θα σε ρίχνω στης φωτιάς ξανά το μονοπάτι. | Μέχρι να βρούμε ουρανό, | άσε με να παραμιλώ, | να καίγομαι στο σώμα σου, | και να φιλώ το στόμα σου.

18. Όποια και να ‘σαι Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Γιώργος Σαμολαδάς
Όποια και να 'σαι, ό,τι και να 'σαι | κάνε μου απόψε συντροφιά. | Δεν σου ζητάω να μ' αγαπήσεις | λίγη ζητώ παρηγοριά. | Αν είν' η μοίρα μου σακατεμένη | δε φταίει ο κόσμος, ούτε κι εσύ. | Ό,τι αγαπάω εγώ πεθαίνει | και ξαναρχίζω απ' την αρχή. | Όσες γυναίκες έχω γνωρίσει | έφυγαν δίχως αφορμή | κι όμως δεν έχω καμιά μισήσει | στο ριζικό μου έχει γραφτεί. | Όποια και να 'σαι, ό,τι και να 'σαι | δυο λόγια πες μου τρυφερά, | λίγο η ψυχή μου να ξαλαφρώσει | κι αύριο πες μου γεια χαρά.

Ο τέταρτος δίσκος

01. Γενέθλια Τραγούδι: Νίκος Μακρόπουλος
Μουσική: Στέλιος Μπικάκης | Στίχοι: Στέλιος Μπικάκης
Στα μονοπάτια του καημού | στη γέφυρα του στεναγμού | μ' έκαν' η μάνα μου | Μια φθινοπωρινή βραδιά, | ζωή την κρύα σου καρδιά | είδαν τα μάτια μου | Με κουδουνίστρες πλαστικές | όμορφες και χρωματιστές | με νανουρίζανε | Και τα ματάκια τα μικρά | είδαν του κόσμου τ' αγαθά | και συμφωνήσανε | Ήταν το γάλα μου πικρό | και το νεράκι μου γλυφό | που με μεγάλωνε | Κι απέναντι στη κούνια μου, | η μοίρα η κακούργα μου | και με καμάρωνε | Ήταν το κλάμα μου μουντό | σαν κάτι να 'θελα να πω, | μα δε με νιώσανε | Μια λυπημένη αναπνοή | για την πουτάνα τη ζωή | που μου χρεώσανε | Έτσι ξεκίνησα λοιπόν, έτσι ξεκίνησα, | δε με ρωτήσανε ζωή, μα σε συνήθισα | Σαν πληγωμένο αετόπουλο στο χώμα, | ψάχνω τη δύναμη να κρατηθώ ακόμα | Έτσι ξεκίνησα λοιπόν, έτσι ξεκίνησα, | άλλα μου δείξανε και άλλα εγώ αντίκρισα | Θεέ μου κι ας ήξερα ποια μέρα θα πεθάνω | και του θανάτου μου γενέθλια να κάνω | Πάνω σε λάσπες και καρφιά | στ' άδικου κόσμου τη φωτιά πρωτοπερπάτησα | Ισορροπία σταθερή | για να προλάβω τη ζωή, | όμως την πάτησα | Μόνο το "α" και το "χ" | στη σχολική μου εποχή | πρωτοσυλλάβισα | Γι αυτό το "αχ" και το "γιατί" | όπου βρεθώ μ' ακολουθεί | κι ας τριαντάρισα | Έτσι περνούσε ο καιρός | και γω στο δρόμο μου σκυφτός | έκανα όνειρα | Έτυχε να 'μαι απ' αυτούς | που κολυμπάνε στους αφρούς | και στα λασπόνερα | Στάζει το αίμα της ψυχής, | σαν τις σταγόνες της βροχής | όμως ποιος νοιάζεται | Και την αόρατη πληγή | που μέσα μου αιμορραγεί | ποιος την μοιράζεται | Έτσι ξεκίνησα λοιπόν...

02. Τα δάχτυλα Τραγούδι: Μάκης Χριστοδουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Τις αμαρτίες τις δικές μου | αν χρειαστεί να τις μετρήσω | από τα δέκα δάχτυλά μου | μόνο τα πέντε θα κρατήσω. | Μα το δικό σου αμάρτημα | του κόσμου όλα τα δάχτυλα. | Τώρα το δίκιο σου γυρεύεις | μες στο ποτό και μες στη ζάλη | κι όλο μετράς στα δάχτυλά σου | τις αμαρτίες που ’χω κάνει. | Μα το δικό σου αμάρτημα | του κόσμου όλα τα δάχτυλα.

03. Στα είπα όλα Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Μίλτος Πασχαλίδης | Στίχοι: Οδυσσέας Ιωάννου
Πολλές φορές σου μίλησα | Με χρώματα στο στόμα | Στο είπα, όσα έμαθα | Τα έμαθα με το σώμα | Μισός ψυχή μισός κορμί | Κι η πείνα μου θηρίο | Μισή ζωή σπατάλησα | να ζήσουν και τα δύο | Όσα κομμάτια κι μπορέσεις να ενώσεις | Δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις | Στα είπα όλα, Φίλα με τώρα | Με αγαπούσε το νερό | Μα ο ουρανός με ζούσε | Κι όταν μετρούσα τι μπορώ | Η γη δεν με χωρούσε | Κυνήγησα τις ομορφιές | Μα μ' έκλεψε η λύπη | Οι αλήθειες μου: εσύ όταν κλαις | Και της καρδιάς μου οι χτύποι | Όσα κομμάτια κι μπορέσεις να ενώσεις | Δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις | Στα είπα όλα, Φίλα με τώρα

04. Τα δικαστήρια Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Μου ’πανε πως θα μου κάνεις | μέχρι δικαστήρια | και θα βάλεις δικηγόρους | για να περπατώ υπό όρους | και να πάρουν οι εχθροί μας | τα συγχαρητήρια. | Μου ’πανε πως θα μου κάνεις | μέχρι δικαστήρια. | Πώς εφτάσαμε ως τα άκρα | είν’ απ’ τα μυστήρια. | Κι όταν είδαν τις πληγές μου | κλάψανε κι οι δικαστές μου, | και πώς άντεξα ρωτούσαν | πόνους και μαρτύρια. | Μου ’πανε πως θα μου κάνεις | μέχρι δικαστήρια. | Η κατάθεσή σου εκείνη | τότε με γονάτισε, | κι η χαριστική βολή σου | της αχάριστης ψυχής σου | δίχως να με λογαριάσει | μια ζωή τραυμάτισε. | Η κατάθεσή σου εκείνη | τότε με γονάτισε. | Πώς εφτάσαμε ως τα άκρα | είν’ απ’ τα μυστήρια. | Κι όταν είδαν τις πληγές μου | κλάψανε κι οι δικαστές μου, | και πώς άντεξα ρωτούσαν | πόνους και μαρτύρια. | Μου ’πανε πως θα μου κάνεις | μέχρι δικαστήρια.

05. Μια κουβέντα θα πω Τραγούδι: Σταύρος Φωτιάδης
Μουσική: Άγγελος Σαρόγλου | Στίχοι: Αντώνης Μήτσικας
Η ζωή μου μαζί σου μια κόλαση | Με καβγάδες συνέχεια και εντάσεις | Η δική σου, μου είπες, απόλαυση | Είν' τα νεύρα σε μένα να σπάσεις | Το πώς νιώθω ποτέ σου δε νοιάζεσαι | Συνεχώς απαιτείς και διατάζεις | Έχεις μάθει συνέχεια να βιάζεσαι | Συμπεράσματα πάντα να βγάζεις | Μια κουβέντα θα πω...τελειώσαμε | Μια κουβέντα θα πω, τίποτα άλλο | Τη ζωή μου απόψε αποφάσισα | Σε μια τάξη για πάντα να βάλω | Πως δεν έχω, μου είπες, δικαίωμα | Τις δικές σου τις σκέψεις να κρίνω | Γι' αυτό απόψε κι εγώ τ' αποφάσισα | Ένα αντίο να πω και να φύγω | Το πώς νιώθω ποτέ σου δε νοιάζεσαι | Συνεχώς απαιτείς και διατάζεις | Έχεις μάθει συνέχεια να βιάζεσαι | Συμπεράσματα πάντα να βγάζεις | Μια κουβέντα θα πω...τελειώσαμε | Μια κουβέντα θα πω, τίποτα άλλο | Τη ζωή μου απόψε αποφάσισα | Σε μια τάξη για πάντα να βάλω

06. Χάρτινα όνειρα Τραγούδι: Θέμης Αδαμαντίδης
Μουσική: Θέμης Αδαμαντίδης | Στίχοι: Νεκτάριος Μπήτρος
Έχω το βλέμμα καρφωμένο στο κενό | και παίζω θέατρο τον πόνο για να κρύψω | Συννεφιασμένη η καρδιά και προσπαθώ | τη μοναξιά μου πάλι απόψε να συντρίψω | Χάρτινα όνειρα όσα μου έταξες | απομακρύνθηκες, όλα τα πέταξες | Χάρτινα όνειρα όσα κι αν έχτισες | μακριά μου έφυγες και με ξεπέρασες | Της προδοσίας κουβαλάω το σταυρό | και το ξημέρωμα τον πόνο αντικρίζω | Απελπισμένη η ψυχή και απορώ | νύχτα σε νύχτα, πόσο ακόμα θα γυρίζω;

07. Γυρνάω εκεί Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Νεκτάριος Μπήτρος
Είναι σκληρό το αντίο | μην με κοιτάς στα μάτια | φύγε απομακρύνσου | με έκανες κομμάτια | Στου χωρισμού την ώρα | τα λόγια δεν χωράνε | τελειώσαν οι χαρές μας | οι λύπες ξεκινάνε | Γυρνάω εκεί | στην πιο μεγάλη της ζωής μου αγαπημένη | στη μοναξιά | που πάντα εκεί για μια ζωή με περιμένει | Γυρνάω εκεί | μετά από σένα πες μου ποια να αγαπήσω | γυρνάω εκεί | στις αναμνήσεις μου θα ζήσω | Βροχή φωτιά και κρύο | τυλίγουν το κορμί μου | κομμάτιασες ακόμα | εσύ και την ψυχή μου | Σκόρπιες εικόνες βλέπω | ακόμα τη μορφή σου | όμως δεν επιστρέφω | τελείωσα μαζί σου | Γυρνάω εκεί | στην πιο μεγάλη της ζωής μου αγαπημένη | στη μοναξιά | που πάντα εκεί για μια ζωή με περιμένει | Γυρνάω εκεί | μετά από σένα πες μου ποια να αγαπήσω | γυρνάω εκεί | στις αναμνήσεις μου θα ζήσω

08. Οι βεργούλες Τραγούδι: Κώστας Καρουσάκης
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Τα δυο σου χέρια πήρανε | βεργούλες και με δείρανε | και τη χαρά μου πήρανε | Τα χέρια σου με κάψανε | που άλλον αγκαλιάσανε | και δε με λογαριάσανε | Μ' αυτά τα χέρια σου τα δυο | σκάψε τη γης βαθιά να μπω | να μη σε βλέπω και πονώ

09. Πέφτουν της βροχής οι στάλες Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Πέφτουν της βροχής οι στάλες | και εγώ κάθομαι στις σκάλες | Θα θελα να μπω, σαν πρώτα | μα κρατάς κλειστή την πόρτα | Τι την θέλεις και την κλείνεις; | να μπω μέσα δε μ' αφήνεις | είναι συννεφιά και μπόρα | και τι θ' απογίνω τώρα | Απορώ τι σου χω φταίξει | άνοιξε, άνοιξε θα βρέξει | πέφτουν της βροχής οι στάλες | και 'γω κάθομαι στις σκάλες

10. Μια Κυριακή Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μια Κυριακή, ποιος το περίμενε πως θα 'ταν Κυριακή | Μια Κυριακή, ήρθες με τσίπουρο πιωμένος και ρακί | Μπήκες και πήρες το παιδί μου, μια Κυριακή | Βγήκες και πήρες την ψυχή μου, μια Κυριακή | Δεν το μπορώ, το προσκεφάλι του το άδειο να θωρώ | Δεν το βαστώ, να 'ναι το στόμα του γαρύφαλλο κλειστό | Κι έλα, ξερίζωσ' την καρδιά μου, σαν τον ανθό | Να μπω κι εγώ απ' το χώμα χάμω, να κοιμηθώ | Μια Κυριακή, ποιος το περίμενε πως θα 'ταν Κυριακή

11. Το πουλί Τραγούδι: Χρηστάκης
Μουσική: Μιχάλης Γαβριηλίδης | Στίχοι: Ζακ Ιακωβίδης
Δεν θέλω μόνιμη αγκαλιά | Δεν θέλω μόνιμα φιλιά | Δεν θέλω έλεγχο τι κάνω και που πάω | Τι ώρα γύρισα εχθές | Με ποιές αλήτευα προχθές | Τέτοια σκλαβιά δεν την μπορώ | Δεν την βαστάω | Θα ζήσω ελεύθερο πουλί | Κι’ όχι κορόιδο στο κλουβί | Για μια μονάχα θηλυκιά να κελαϊδάω | Θα κτίσω είκοσι φωλιές | Κι άμα γουστάρω αγκαλιές | Από κανάρα σε κανάρα θα πετάω | Από κανάρα σε κανάρα θα πετάω | Θέλει η ζωή μας αλλαγές | Και ας τσαντίζονται πολλές | Δεν δίνω φράγκο κάθε μια τι θα μου σούρει | Και το πουλί για να τραφεί | Πρέπει ν’ αλλάξει την τροφή | Και όχι σκέτο κανναβούρι, κανναβούρι | Θα ζήσω ελεύθερο πουλί | Κι’ όχι κορόιδο στο κλουβί | Για μια μονάχα θηλυκιά να κελαϊδάω | Θα κτίσω είκοσι φωλιές | Κι άμα γουστάρω αγκαλιές | Από κανάρα σε κανάρα θα πετάω | Από κανάρα σε κανάρα θα πετάω

12. Όταν συμβεί στα πέριξ Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Γιατί ρωτάτε να σας πω | αφού σας είναι πια γνωστό | όταν συμβεί στα πέριξ φωτιές να καίνε | πίνουν οι μάγκες αργιλέ | Φωτιές ανάβει στο μυαλό | ένα ζεϊμπέκικο γλυκό | αυτοί χορεύουνε κι εγώ σφυρίζω | της μαστούρας το σκοπό | Η νύχτα φέρνει την αυγή | κι ο μπαγλαμάς μου κελαηδεί | ένα κελάηδισμα το ίδιο πάντα | στης μαστούρας το σκοπό

13. Ο διαβολάκος Τραγούδι: Σπύρος Ζαγοραίος
Μουσική: Δημήτρης Σκαρπέλης | Στίχοι: Πάνος Μιχαλόπουλος
Έβαλε ο διαβολάκος | την ουρά του πάλι | και σου πήρε τα μυαλά σου | μέσ' απ' το κεφάλι. | Ξεσηκώθηκες να φύγεις, | πια δε μ' αγαπάς | και ρωτώ ποια είν' η αιτία | που με παρατάς. | Αν εκτίμησες παλάτια, | λίρες και στολίδια | πέταξέ την, την καρδιά σου | μέσα στα σκουπίδια. | Με τον έναν, με τον άλλον | θέλεις να γυρνάς | κι ό,τι έκανα για σένα | όλα τα ξεχνάς.

14. Μου σπάσανε τον μπαγλαμά Τραγούδι: Ρένα Ντάλμα
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Μου σπάσανε τον μπαγλαμά | Κάτι παλιόμαγκες εψές αργά | Τον σπάσανε και φύγανε | Τα τέλια μ' απομείνανε | Τρίκι, τρίκι, τρίκι, τρίκι | μου 'διωχνε τον πόνο | Τρίκι, τρίκι, | και κυλούσε η παλιοζωή | Τον είχα σαν μικρό παιδί | και βασιλιά μες το τσαρδί | Αυτός με παρηγόραγε, | αυτός με καταλάβαινε | Τρίκι, τρίκι, τρίκι, τρίκι | μου 'διωχνε τον πόνο | Τρίκι, τρίκι, | και κυλούσε η παλιοζωή | Με τις γλυκές του τις πενιές | μου γιάτρευε πολλές πληγές | Τώρα στο έρμο μου τσαρδί, | αχ ποιος θα με παρηγορεί. | Τρίκι, τρίκι, τρίκι, τρίκι | μου 'διωχνε τον πόνο | Τρίκι, τρίκι, | και κυλούσε η παλιοζωή

15. Τα μάνταλα Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Ξυπνώ και βλέπω σίδερα | στη γη στερεωμένα | και μ' αλυσίδες σταυρωτές | τα χέρια μου δεμένα | Πέσαν τα μάνταλα βαριά | και σκοτεινιάσαν τα κελιά | Με δέσαν χειροπόδαρα | σαν τον εγκληματία | στην καταδίκη μου αυτή | γυναίκα είναι αιτία | Πέσαν τα μάνταλα βαριά | και σκοτεινιάσαν τα κελιά | Βροντούν οι αλυσίδες μου | ξυπνώ αλαφιασμένος | και μόλις πιάσω σίδερα | χτυπιέμαι απελπισμένος | Βροντούνε βέργες και κλειδιά | και σκοτεινιάζουν τα κελιά

16. Μες στης Πεντέλης τα βουνά Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Στράτος Παγιουμτζής | Στίχοι: Νίκος Βασιλάκης
Μες της Πεντέλης τα βουνά | στα πεύκα τριγυρίζω | τον Χάρο ψάχνω για να βρω μανούλα μου | μα δεν τον εγνωρίζω | Ένα γλυκό ξημέρωμα | τον Χάρο ανταμώνω | μες της Πεντέλης τα βουνά μανούλα μου | και του μιλώ με πόνο | Χάρε του λέω άσε με | ακόμα για να ζήσω | έχω γυναίκα και παιδιά μανούλα μου | πες μου πού θα τ' αφήσω | Με βλέπει και χαμογελά | κι αρχίζω πια να σβήνω | μου λέει με δυνατή φωνή μανούλα μου | σε παίρνω δε σ' αφήνω

17. Εγώ το πλουσιόπαιδο Τραγούδι: Μαίρη Λίντα
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Εγώ το πλουσιόπαιδο που ζούσα σε σαλόνια | για δέστε πως κατάντησα με άπλυτα πουκάμισα | και τρύπια παντελόνια | ω! κι ας ζούσα σε σαλόνια | Ότι κι αν είχα σ' αυτή τη πλάση | για μια γυναίκα το 'χω χάσει | Εγώ που ζούσα μέχρι χτες στην αριστοκρατία | απ' της γυναίκας την οργή ξημέρωσα μια χαραυγή | να ζω στην αλητεία | ω! και μες τη δυστυχία | Ότι κι αν είχα σ' αυτή τη πλάση | για μια γυναίκα το 'χω χάσει | Για δες ο άσωτος υιός ο κόσμος με φωνάζει | κι εγώ το δρόμο μου τραβώ μ' ένα χαμόγελο πικρό | και λέω δεν πειράζει | Ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω κι ο κόσμος ας φωνάζει | Ότι κι αν είχα σ' αυτή τη πλάση | για μια γυναίκα το 'χω χάσει

18. Το ζεϊμπέκικο της Ευδοκίας Οργανικό
Μουσική: Μάνος Λοΐζος

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης