Παρασκευή, 11 Σεπτεμβρίου 2015

Τα τραγούδια του '60




















Ο πρώτος δίσκος

01. Ο κυρ Αντώνης Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Ο κυρ Αντώνης πάει καιρός που ζούσε στην αυλή | με ένα κανάτι κι ένα κρεβάτι και με κρασί πολύ | είχε δυο μάτια γαλανά κι αχτένιστα μαλλιά | κι ένα λουλούδι πάντα φορούσε στα ρούχα τα παλιά | Αχ κυρ Αντώνη πώς σ' αγαπάμε και μαζί σου τ' άστρα μετράμε | τις φωτιές για σένα πηδάμε ώσπου να ρθει βροχή | και το θυμό σου πάντα ξεχνάμε σαν πουλιά μαζί τριγυρνάμε | σαν παιδιά με σένα γελάμε σαν κάνεις προσευχή | Ο κυρ Αντώνης βιάζεται να πάει να κοιμηθεί | γιατί το βράδυ στα όνειρά του θέλει να θυμηθεί | ό,τι ποτέ δεν έζησε μες τ' όνειρό του ζει | μα η νύχτα φεύγει και λυπημένο τον βρίσκει η χαραυγή | Αχ κυρ Αντώνη πώς σ' αγαπάμε και μαζί σου τ' άστρα μετράμε | τις φωτιές για σένα πηδάμε ώσπου να ρθει βροχή | και το θυμό σου πάντα ξεχνάμε σαν πουλιά μαζί τριγυρνάμε | σαν παιδιά με σένα γελάμε σαν κάνεις προσευχή | Μα ένα βράδυ ο κυρ Αντώνης στρώνει να κοιμηθεί | κι όταν ξυπνάμε τον καρτεράμε στην πόρτα να φανεί | μα ο κυρ Αντώνης δε θα βγει ποτέ του στην αυλή | αφού για πάντα μες τ' όνειρό του θέλησε πια να ζει

02. Ένα το χελιδόνι Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Οδυσσέας Ελύτης
Ένα το χελιδόνι κι η άνοιξη ακριβή | για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή | Θέλει νεκροί χιλιάδες να 'ναι στους τροχούς | Θέλει κι οι ζωντανοί να δίνουν το αίμα τους. | Θε μου Πρωτομάστορα μ' έχτισες μέσα στα βουνά | Θε μου Πρωτομάστορα μ' έκλεισες μες στη θάλασσα! | Πάρθηκεν από μάγους το σώμα του Μαγιού | Το 'χουνε θάψει σ' ένα μνήμα του πέλαγου | σ' ένα βαθύ πηγάδι το 'χουνε κλειστό | μύρισε το σκοτάδι κι όλη η άβυσσος | Θε μου Πρωτομάστορα μέσα στις πασχαλιές και Συ | Θε μου Πρωτομάστορα μύρισες την Ανάσταση

03. Ξημερώνει Τραγούδι: Μαίρη Λίντα
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Βαγγέλης Γκούφας
Το σύννεφο έφερε βροχή | κι έχουμε μείνει μοναχοί | έγινε η βροχή χαλάζι | δεν πειράζει, δεν πειράζει. | Τι έχει ο φτωχός να φοβηθεί | σπίτι, ουρανός όπου σταθεί | το δισάκι του στον ώμο | για το δρόμο, για το δρόμο. | Άιντε ν' απλώσουμε πανιά | στ' όνειρο και στη λησμονιά | δάκρυα η ζωή στεγνώνει | ξημερώνει, ξημερώνει.

04. Καημός Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα  
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Είναι μεγάλος ο γιαλός | είναι μακρύ το κύμα | είναι μεγάλος ο καημός | κι είναι πικρό το κρίμα | Ποτάμι μέσα μου πικρό | το αίμα της πληγής σου | κι από το αίμα πιο πικρό | στο στόμα το φιλί σου | Δεν ξέρεις τι ‘ναι παγωνιά | βραδιά χωρίς φεγγάρι | να μη γνωρίζεις ποια στιγμή | ο πόνος θα σε πάρει | Ποτάμι μέσα μου πικρό | το αίμα της πληγής σου | κι από το αίμα πιο πικρό | στο στόμα το φιλί σου

05. Κάθε λιμάνι και καημός Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Είν' η ζωή μια θάλασσα | κι εμείς καπεταναίοι | κι είναι στ' αλήθεια τυχεροί | όσοι πεθαίνουν νέοι. | Κάθε λιμάνι και καημός | κάθε καημός και δάκρυ | κι είναι η ζωή του καθενός | θάλασσα δίχως άκρη. | Πόσες φορές ναυάγησα | μες στα θολά νερά της | και χάθηκε η βάρκα μου | στη μαύρη αγκαλιά της. | Κάθε λιμάνι και καημός | κάθε καημός και δάκρυ | κι είναι η ζωή του καθενός | θάλασσα δίχως άκρη.

06. Παράπονο Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα  
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Τι θέλεις απ' τα νιάτα μου | που είναι πικραμένα | δεν ξέρεις τι θα πει καημός | τι θέλεις από μένα | Εγώ περπάτησα γυμνός | εγώ βαδίζω μόνος | μου 'γινε ρούχο ο σπαραγμός | και σπίτι μου ο πόνος | Δεν ξέρεις τι 'ναι μοναξιά | καρδιά που κλαίει τη νύχτα | όσα τραγούδια σου 'γραψα | στην κρύα νύχτα ρίχ' τα | Εγώ περπάτησα γυμνός | εγώ βαδίζω μόνος | μου 'γινε ρούχο ο σπαραγμός | και σπίτι μου ο πόνος

07. Πέρα από τη θάλασσα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιάννης Μαρκόπουλος | Στίχοι: Ερρίκος Θαλασσινός
Τον ήλιο είχες αγκαλιά | βασιλικό στο χέρι | και προς το μέρος της καρδιάς | κάτασπρο περιστέρι. | Πέρα από τη θάλασσα, πέρα από τα δάση | βρήκα την αγάπη μου που την είχα χάσει. | Πέρασαν τα όνειρα, πέρασαν τα πάθη | έλαμψε σαν άνοιξη η δική σου αγάπη. | Το Μάη είχες στα μαλλιά | γαρίφαλο στα χείλη | στα μάτια και στο μέτωπο | την ομορφιά τ' Απρίλη.

08. Το ψωμί είναι στο τραπέζι Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Ιάκωβος Καμπανέλλης
Το ψωμί είναι στο τραπέζι | το νερό είναι στο σταμνί | το σταμνί στο σκαλοπάτι | δώσε του ληστή να πιει | Το ψωμί είναι στο τραπέζι | το νερό είναι στο σταμνί | το σταμνί στο σκαλοπάτι | δώσε του Χριστού να πιει | Δώσε μάνα του διαβάτη | του Χριστού και του ληστή | δώσε μάνα να χορτάσει | δωσ' του αγάπη μου να πιει

09. Βρέχει στη φτωχογειτονιά Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης  
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Τάσος Λειβαδίτης
Μικρά κι ανήλιαγα στενά | και σπίτια χαμηλά μου | βρέχει στη φτωχογειτονιά | βρέχει και στην καρδιά μου | Αχ ψεύτη κι άδικε ντουνιά | άναψες τον καημό μου | είσαι μικρός και δε χωράς | τον αναστεναγμό μου | Οι συμφορές αμέτρητες | δεν έχει ο κόσμος άλλες | φεύγουν οι μέρες μου βαριά | σαν της βροχής τις στάλες

10. Πειραιώτισσα Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Βρήκα στο δρόμο κάτι παιδιά και τα ρώτησα | αν με θυμάσαι καμιά βραδιά Πειραιώτισσα | Αν δεις στον ύπνο σου μια νύχτα με βροχή | φωτιά να καίει | είν' η καρδιά μου που στενάζει μοναχή | και σιγοκλαίει | είν' η καρδιά μου που στενάζει μοναχή | και σιγοκλαίει | αν δεις στον ύπνο σου μια νύχτα με βροχή | φωτιά να καίει | Μακρυά στα ξένα στη ξενιτειά | βαρυαρρώστησα | κι ήλθα κοντά σου να βρω γιατριά | Πειραιώτισσα | Αν δεις στον ύπνο σου μια νύχτα με βροχή | φωτιά να καίει | είν' η καρδιά μου που στενάζει μοναχή | και σιγοκλαίει | είν' η καρδιά μου που στενάζει μοναχή | και σιγοκλαίει | αν δεις στον ύπνο σου μια νύχτα με βροχή | φωτιά να καίει

11. Απρίλη μου Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης  
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Μίκης Θεοδωράκης
Απρίλη μου, Απρίλη μου ξανθέ | και Μάη μυρωδάτε, καρδιά μου πώς αντέ- | Καρδιά μου πώς, καρδιά μου πώς αντέχεις | μέσα στην τόση αγάπη και στις τόσες ομορφιές | Γιομίζ' η γειτονιά τραγούδια και φιλιά | Την κοπελιά μου τη λένε Λενιώ | Την κοπελιά μου τη λένε Λενιώ | Την κοπελιά μου τη λένε Λενιώ, μα το 'χω μυστικό | Αστέρι μου, αστέρι μου χλωμό | του φεγγαριού αχτίδα στο γαϊτανόφρυδο | Στο γαϊτανο, στο γαϊτανοφρυδό σου | κρεμάστηκε η καρδιά μου σαν το πουλάκι στο ξόβεργο | Γιομίζ' η γειτονιά... | Λουλούδι μου, λουλούδι μυριστό | και ρόδο μυρωδάτο, στη μάνα σου θα 'ρθω | στη μάνα σου, στη μάνα σου θα 'ρθω | να πάρω την ευχή της και το ταίρι που αγαπώ | Γιομίζ' η γειτονιά...

12. Το πέλαγο είναι βαθύ Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Μάνος Χατζιδάκις
Το πέλαγο είναι βαθύ, | κι η αγάπη είναι μεγάλη | έχω έναν πόνο στην ψυχή | και ποιος θα μου τον βγάλει | Το πέλαγο είναι γλυκό, | χάδι μαζί και δάκρυ | και με κυλάει αφρίζοντας | στου ορίζοντα την άκρη. | Το πέλαγο είναι παιδί, | τρέχει και δεν το φτάνω | παιδί και στην αγάπη του, | που σαν παιδί το χάνω.

13. Ένα δειλινό Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Μίκης Θεοδωράκης
Ένα δειλινό, ένα δειλινό | ένα δειλινό σε δέσαν στο σταυρό | Σου κάρφωσαν τα χέρια σου, μου κάρφωσαν τα σπλάχνα | Σου δέσανε τα μάτια σου, ω, ω, μου δέσαν την ψυχή μου | Ένα δειλινό, ένα δειλινό | ένα δειλινό με τσάκισαν στα δυο | Μου κλέψανε την όραση, μου πήραν την αφή μου | Μόν' μου 'μεινε η ακοή, ω, ω, να σ' αγροικώ, παιδί μου | Ένα δειλινό, ένα δειλινό | ένα δειλινό σαν τον σταυραετό | Χίμηξε, πα στις θάλασσες, χίμηξε, πα στους κάμπους | Κάνε ν' ανθίσουν τα βουνά, ω, ω, και να χαρούν οι ανθρώποι

14. Χάθηκε το φεγγάρι Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Βαγγέλης Γκούφας
Του ήλιου σβήστηκε το φως | εχάθη το φεγγάρι | και πάει το παλικάρι | καημός και πόθος μου κρυφός | Πέτρα την πέτρα περπατώ | το αίμα του ανασαίνω | και πια δεν περιμένω | που σκότωσαν 'τον π' αγαπώ | Καημός και πόθος μου κρυφός | η νύκτα τον τυλίγει | και την φωνή μου πνίγει | ο πόνος μου 'γινε αδελφός | Πέτρα την πέτρα περπατώ | το αίμα του ανασαίνω | και πια δεν περιμένω | που σκότωσαν 'τον π' αγαπώ | Ήρθε να μ' εύρει την αυγή | ήρθε να με φιλήσει | ήρθε για να γεμίσει | γαρύφαλλα κι αστέρια η γη | Πέτρα την πέτρα περπατώ, | φέγγει και ξημερώνει | Γλυκό πουλί τ’ αηδόνι | τραγούδα μου τον π’ αγαπώ.

15. Στα χέρια σου μεγάλωσαν Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης & Ρία Κούρτη
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Φτωχολογιά, για σένα κάθε μου τραγούδι | για τους καημούς σου, που σεργιανούν στη γειτονιά | Φτωχολογιά, που απ' τον πηλό πλάθεις λουλούδι | και τους καημούς σου τους πλέκεις ψιλοβελονιά | Στα χέρια σου μεγάλωσαν και πόνεσαν και μάλωσαν | άνδρες μ' ολοκάθαρη ματιά | Ψηλά κυπαρισσόπουλα, χαρά στα κοριτσόπουλα | που 'χουν κι αγκαλιάζουν τη φωτιά

16. Μέρα Μαγιού μου μίσεψες Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης & Καίτη Θύμη   
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Γιάννης Ρίτσος
Μέρα Μαγιού μου μίσεψες | μέρα Μαγιού σε χάνω | άνοιξη γιε που αγάπαγες | κι ανέβαινες απάνω | Στο λιακωτό και κοίταζες | και δίχως να χορταίνεις | άρμεγες με τα μάτια σου | το φως της οικουμένης | Και μου ιστορούσες με φωνή | γλυκιά ζεστή κι αντρίκεια | τόσα όσα μήτε του γιαλού | δεν φτάνουν τα χαλίκια | Και μου 'λεγες πως όλ' αυτά | τα ωραία θαν' δικά μας | και τώρα εσβήστης κι έσβησε | το φέγγος κι η φωτιά μας

17. Κουρασμένο παλικάρι Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Κουρασμένο παλικάρι | τώρα που δε μ’ αγαπάς | πάρε το χρυσό φεγγάρι | στον παράδεισο να πας | Ήσουν λυπημένο κύμα, | δεν είχες ακρογιάλι να σταθείς | στης αγάπης μας το μνήμα | καρτερώ να ’ρθεις να κοιμηθείς | Κουρασμένο παλικάρι, | γίνε φως του αυγερινού | κι άσ’ τη νύχτα να σε πάρει | στο περβόλι του ουρανού

18. Αν θυμηθείς τ' όνειρό μου Τραγούδι: Μαίρη Λίντα    
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Στην αγκαλιά μου κι απόψε σαν άστρο κοιμήσου | δεν απομένει στον κόσμο ελπίδα καμιά | τώρα που η νύχτα κεντά με φιλιά το κορμί σου | μέτρα τον πόνο κι άσε με μόνο στην ερημιά | Αν θυμηθείς τ' όνειρό μου | σε περιμένω να 'ρθεις | μ' ένα τραγούδι του δρόμου να ρθεις όνειρό μου | το καλοκαίρι που λάμπει τ' αστέρι με φως να ντυθείς

19. Είμαι αϊτός χωρίς φτερά  Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Σαν τον αετό είχα φτερά ώ, ώ, ώ | και πέταγα | και πέταγα πολύ ψηλά | μα ένα χέρι λατρεμένο | ένα χέρι λατρευτό | μου τα κόβει τα φτερά μου | για να μη ψηλά πετώ | Είμ' αετός χωρίς φτερά | χωρίς αγάπη και χαρά | χωρίς αγάπη και χαρά | είμ' αετός χωρίς φτερά | Το χέρι αυτό το λατρευτό ώ, ώ, ώ | μες στη ζωή | μες στη ζωή θα τ' αγαπώ | ότι και να μου 'χει κάνει | όλα του τα συγχωρώ | με φτερούγες τσακισμένες | πάντα εγώ θα τ' αγαπώ

20. Αθήνα Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Μ' άσπρα πουλιά και σύννεφα | τον ουρανό θα ντύσω | και τ' ονομά σου αθάνατο | στην πέτρα θα κεντήσω | Στο περιβόλι τ' ουρανού | θα μπω για να διαλέξω | κι απ' τη μυρτιά κι αμάραντο | στεφάνι να σου πλέξω | Αθήνα, Αθήνα | Χαρά της γης και της αυγής | μικρό γαλάζιο κρίνο | Κάποια βραδιά στην αμμουδιά | κοχύλι σου θα μείνω

Ο δεύτερος δίσκος

01. Όποια και να 'σαι Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Γιώργος Σαμολαδάς
Όποια και να 'σαι, ό,τι και να 'σαι | κάνε μου απόψε συντροφιά. | Δεν σου ζητάω να μ' αγαπήσεις | λίγη ζητώ παρηγοριά. | Αν είν' η μοίρα μου σακατεμένη | δε φταίει ο κόσμος, ούτε κι εσύ. | Ό,τι αγαπάω εγώ πεθαίνει | και ξαναρχίζω απ' την αρχή. | Όσες γυναίκες έχω γνωρίσει | έφυγαν δίχως αφορμή | κι όμως δεν έχω καμιά μισήσει | στο ριζικό μου έχει γραφτεί. | Όποια και να 'σαι, ό,τι και να 'σαι | δυο λόγια πες μου τρυφερά, | λίγο η ψυχή μου να ξαλαφρώσει | κι αύριο πες μου γεια χαρά.

02. Ξύπνα αγάπη μου Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Κώστας Γιαννίδης | Στίχοι: Κώστας Γιαννίδης
Ξύπνα αγάπη μου | η νύχτα τέλειωσε τ' αστέρια χάθηκαν | πρέπει να φύγεις | Τα δυο τριαντάφυλλα | που ήταν πλάι μας κι αυτά μαράθηκαν | πρέπει να φύγεις | Μια ηλιαχτίδα σου χαϊδεύει τα μαλλιά | πρέπει να φύγεις θα μας βρούνε αγκαλιά | Ξύπνα αγάπη μου | η νύχτα τέλειωσε τ' αστέρια χάθηκαν | πρέπει να φύγεις | Πρέπει να φύγεις | πρέπει να φύγεις

03. Μες στην πολλή σκοτούρα μου Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Μες στην πολλή σκοτούρα μου | γιατί να σε γνωρίσω | κλαίω και λέω μυστικά για σένανε | γιατί να σ' αγαπήσω | Γιατί να κάθεσαι να λες | πως πια δε με γνωρίζεις | αφού η καρδιά μου επόνεσε για σένανε | γιατί με βασανίζεις | Θέλω να ξέρω πού γυρνάς | με ποιον εκουβεντιάζεις | τα μάτια σου τ' αράπικα πόσους γελούν | όταν γλυκοκοιτάζεις

04. Παίξε, Χρήστο, το μπουζούκι Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Παίξε, Χρήστο, το μπουζούκι, | ρίξε μια γλυκιά πενιά | σαν γεμίσω το κεφάλι | γύρνα το στη ζεϊμπεκιά | Να χορέψω μες στη ζάλη, | όμορφα και ταπεινά | η καρδιά μου είναι μαύρη | απ' τα τόσα βάσανα | Παίξε, Χρήστο, άλλο ένα | μαύρες σκέψεις μου περνούν | κάποια μέρα μες στη στράτα | ξαπλωμένο θα με βρουν

05. Όσο αξίζεις εσύ Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος & Απόστολος Καλδάρας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Όσο αξίζεις εσύ κι η καρδιά σου η χρυσή | δεν αξίζουν μαζί ο ουρανός κι όλη η γη, κι όλη η γη. | Όλοι οι άντρες ποθούν στην καρδιά σου να μπουν | κι επειδή μ' αγαπάς με μισούν, με μισούν, με μισούν. | Μα εγώ σε σένα, καλή μου, | χρωστάω και τη ζωή μου, | μου άλλαξες την ψυχή μου, | τόσες συνήθειες κακές. | Με χίλιες δυο τριγυρνούσα | και τα λεφτά μου πετούσα, | αλήτης θα καταντούσα | μα όλ' αυτά μέχρι χτες. | Όσο αξίζεις εσύ κι η καρδιά σου η χρυσή..

06. Ο μαθητής Τραγούδι: Γιώργος Ζαμπέτας
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Ένα καιρό που μ’ έστελνε | η μάνα μου σχολείο ω! ω! ω! ω! | κι ο δάσκαλος μου μ’ έβαζε | στο πρώτο το θρανίο | Ο πιο καλός ο μαθητής | ήμουνα εγώ στη τάξη ω! ω! ω! ω! | κι οι δάσκαλοι μου με είχανε | μη βρέξει και μη στάξει | Πάντοτε στο τετράδιο | βαθμό έπαιρνα δέκα ω! ω! ω! ω! | κι αν στη ζωή πήρα μηδέν | τα φταίει μια γυναίκα | Στον έλεγχο διαγωγή | είχα κοσμιωτάτη ω! ω! ω! ω! | κι όμως οι συναναστροφές | μου βγάλανε το μάτι

07. Αν σ' αρνηθώ αγάπη μου Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Δανάη
Αν σ' αρνηθώ αγάπη μου, | κακό μεγάλο να 'βρω, | να μη με θέλει ο ουρανός, | ήλιο να βλέπω μαύρο. | Αν σ' αρνηθώ αγάπη μου, | να μ' αρνηθούν οι φίλοι, | χάδι ποτέ μου να μη δώ, | να μη φιλήσω χείλη. | Αν σ' αρνηθώ φιλώ σταυρό | κι όρκο βαρύ σου κάνω, | αν σ' αρνηθώ αγάπη μου, | να πέσω να πεθάνω.

08. Φεγγάρι χλωμό Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος & Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Δημήτρης Γκούτης
Φεγγάρι χλωμό απόψε πονώ | για φέξε μου λίγο μια αγάπη χαμένη να βρω | Τα φιλιά της μου κάνανε μάγια | και γυρίζω μονάχος τα βράδια στα σκοτάδια | ας τη δω μια στιγμή κι ας πεθάνω | στη θερμή αγκαλιά της απάνω κι ας πεθάνω | Φεγγάρι χλωμό απόψε πονώ | μη σβήσεις πριν κλάψω πικρά το δικό της χαμό | Τα φιλιά της μου κάνανε μάγια | και γυρίζω μονάχος τα βράδια στα σκοτάδια | ας τη δω μια στιγμή κι ας πεθάνω | στη θερμή αγκαλιά της απάνω κι ας πεθάνω | Γύρνα πίσω δε βαστώ θα πεθάνω θα χαθώ | Τα φιλιά της μου κάνανε μάγια | και γυρίζω μονάχος τα βράδια στα σκοτάδια | ας τη δω μια στιγμή κι ας πεθάνω | στη θερμή αγκαλιά της απάνω κι ας πεθάνω

09. Μια παλιά ιστορία Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Μην σκαλίζεις τη στάχτη να ξανάβρεις φωτιά | η δική μας αγάπη τώρα έσβησε πια. | Κι αν υπάρχουνε σπίθες που ακόμα κρατούν | μ' ένα φύσημα αγέρα και αυτές θα χαθούν. | Με μια αγάπη καινούργια θα χαράξω πορεία | εσύ ήσουνα για μένα μια παλιά ιστορία | εσύ ήσουνα για μένα μια παλιά ιστορία | με μια αγάπη καινούργια θα χαράξω πορεία. | Μια φορά εγελούσες όταν έκλαιγα εγώ | σαν σκυλί με τραβούσες πότε εκεί, πότε εδώ. | Μα περάσαν τα χρόνια κι ήρθαν άλλοι καιροί | τώρα εγώ θα γελάω μα θα κλάψεις εσύ. | Με μια αγάπη καινούργια θα χαράξω πορεία | εσύ ήσουνα για μένα μια παλιά ιστορία | εσύ ήσουνα για μένα μια παλιά ιστορία | με μια αγάπη καινούργια θα χαράξω πορεία. | Η δική σου εικόνα έχει πλέον χαθεί | την σκεπάζουν αράχνες και την κρύβει η ντροπή. | Προκειμένου να είσαι της ζωής μου σκιά | κοίτα βρες κάποιον άλλον πριν γεράσει η καρδιά. | Με μια αγάπη καινούργια θα χαράξω πορεία | εσύ ήσουνα για μένα μια παλιά ιστορία | εσύ ήσουνα για μένα μια παλιά ιστορία | με μια αγάπη καινούργια θα χαράξω πορεία.

10. Ήρθα κι απόψε στα σκαλοπάτια σου Τραγούδι: Πέτρος Αναγνωστάκης
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Ήρθα κι απόψε στα σκαλοπάτια σου | να τραγουδήσω στερνή φορά | αύριο φεύγω όλα τελειώνουνε | σβήνει για μένα κάθε χαρά | Ειν' η καντάδα η τελευταία μου | μέσα στης νύχτας τη σιγαλιά | κλαίνε μαζί μου τα σκαλοπάτια σου | κλαίνε μαζί μου και τα πουλιά | Σαν τον αλήτη στα σκαλοπάτια σου | στέκω μονάχος και τραγουδώ | για μένα ο κόσμος είναι τα μάτια σου | κι ο έρωτας σου με φέρνει εδώ | Ειν' η καντάδα η τελευταία μου | μέσα στης νύχτας τη σιγαλιά | κλαίνε μαζί μου τα σκαλοπάτια σου | κλαίνε μαζί μου και τα πουλιά

11. Ανεβαίνω σκαλοπάτια Τραγούδι: Αντώνης Ρεπάνης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Το κορίτσι το δικό μου είναι απ’ τη φτωχολογιά, | μα στον κόσμο δεν υπάρχει άλλη τέτοια ομορφιά. | Αμάν, αμάν, αμάν, αμάν. | Ανεβαίνω σκαλοπάτια, ανεβαίνω ανηφοριές, | για να δώ τα δυο της μάτια που μ’ ανάψανε φωτιές. | Αχ, που μ’ ανάψανε φωτιές. | Το κορίτσι το δικό μου, το κοιτάζουνε πολλοί, | μα αυτό δεν έχει μάτια άλλον άντρα για να δει | Αμάν, αμάν, αμάν, αμάν. | Ανεβαίνω σκαλοπάτια, ανεβαίνω ανηφοριές ... | Το κορίτσι π’ αγαπάω, είν’ κορίτσι σπιτικό, | απ' την πόρτα του δε βγαίνει αν δεν πάω να το δω. | Αμάν, αμάν, αμάν, αμάν. | Ανεβαίνω σκαλοπάτια, ανεβαίνω ανηφοριές ...

12. Όσο με μαλώνεις Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Β. Τσιτσάνης & Μπέμπα Φινέτη
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Όσο με μαλώνεις κι όσο με πικραίνεις, | άλλο τόσο μέσα στη καρδιά μου μπαίνεις. | Πλήγωσέ με, πλήγωσέ με | και σκληρά βασάνισέ με. | Έπρεπε να φύγω αχ, προτού να σ' αγαπήσω, | τώρα είν' αργά αγάπη μου γλυκιά. | Έχεις το σκοπό σου κι όλα αυτά μου κάνεις, | πριν να φύγω θέλεις εσύ να με πεθάνεις. | Πλήγωσέ με, πλήγωσέ με | και σκληρά βασάνισέ με. | Έπρεπε να φύγω αχ, προτού να σ' αγαπήσω, | τώρα είν' αργά αγάπη μου γλυκιά. | Έπρεπε να φύγω πριν να σ' αγαπήσω | και στην αγκαλιά σου πριν να συνηθίσω. | Πλήγωσέ με, πλήγωσέ με | και σκληρά βασάνισέ με. | Έπρεπε να φύγω αχ, προτού να σ' αγαπήσω, | τώρα είν' αργά αγάπη μου γλυκιά.

13. Φέρτε μια κούπα με κρασί Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Φέρτε μια κούπα με κρασί | και κάντε μου παρέα, | για μένα απόψε η βραδιά | είναι η τελευταία. | Βρε ζωή φαρμάκια στάζεις, | σε βαρέθηκα. | Κι αν χρυσά παλάτια τάζεις, | είναι ψεύτικα. | Πέστε τραγούδια θλιβερά | απ’ της καρδιάς τα βάθη, | δεν είναι άλλα πιο βαριά | απ’ τα δικά μου πάθη. | Βρε ζωή φαρμάκια στάζεις, | σε βαρέθηκα. | Κι αν χρυσά παλάτια τάζεις, | είναι ψεύτικα. | Κι αν δείτε, φίλοι, κάποτε | μια μάνα πικραμένη, | πέστε ας το πάρει απόφαση | κι ας μη με περιμένει. | Βρε ζωή φαρμάκια στάζεις, | σε βαρέθηκα. | Κι αν χρυσά παλάτια τάζεις, | είναι ψεύτικα.

14. Το τελευταίο ποτηράκι Τραγούδι: Μαίρη Λίντα & Μανώλης Χιώτης
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Το τελευταίο ποτηράκι | Θέλω μαζί στο ταβερνάκι | Εκεί που πίναμε | Κι’ απόψε να τα πιούμε | Για τελευταία πια φορά | Να φιληθούμε | Μια και το θες να χωριστούμε | Κι’ ύστερα αγάπη μου | Θα φύγω ευτυχισμένος | Απ’ το κρασί κι απ’ τα φιλιά σου | Μεθυσμένος | Και δεν θα ξαναϊδωθούμε | Ο χωρισμός σου αγάπη μου | Απόψε με φοβίζει | Μα όποιος ξέρει ν’ αγαπά | Ξέρει και να χωρίζει | Το τελευταίο μου τσιγάρο | Θέλω μαζί σου να φουμάρω | Απόψε θέλω ως το πρωί | Να σε γλεντήσω | Και την αγάπη την παλιά | Να σου θυμίσω | Το παρελθόν να σου ξυπνήσω | Κι’ ύστερα αγάπη μου | Θα φύγω από κοντά σου | Και στο εξής δεν θα με δεις | Ποτέ μπροστά σου | Και δεν θα σε ξαναενοχλήσω | Ο χωρισμός σου αγάπη μου | Απόψε με φοβίζει | Μα όποιος ξέρει ν’ αγαπά | Ξέρει και να χωρίζει

15. Δεν έχω παλάτια και λεφτά Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης & Ρία Νόρμα
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Αχ, γιατί με διώχνεις άπονη; | Αχ, και πάντα με πικραίνεις, αχ... | Τι σου `χω κάνει και με διώχνεις σαν ζητιάνο; | Είμαι φτωχόπαιδο, τι θέλεις να σου κάνω; | Θέλεις να πεθάνω; | Δεν έχω να σου δώσω παλάτια και λεφτά | Εσύ αν έχεις πλούτη εγώ έχω καρδιά... | Μη με πικραίνεις και τη φτώχεια μου θυμίζεις | Όταν με διώχνεις την καρδιά μου τη ραΐζεις | Θέλεις να πεθάνω; | Δεν έχω να σου δώσω παλάτια και λεφτά | Εσύ αν έχεις πλούτη εγώ έχω καρδιά...

16. Τρελοκόριτσο Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης & Λίτσα Ζίκα
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Γιάννης Παπαδόπουλος
Γεννήθηκες για την καταστροφή | κι ήρθες να γκρεμίσεις μια ζωή, | δε συλλογίστηκες τι πας να κάνεις | μαχαίρι μου ’μπηξες, τρελή θα με πεθάνεις | Και τώρα τρελοκόριτσο γελάς | μα κατά βάθος κλαις και μ’ αγαπάς | Μ’ ένα ποτήρι πίναμε κι οι δυο | τώρα τα ’χεις κάνει ρημαδιό | που με παράτησες χωρίς αιτία | και με ρεζίλεψες σ’ όλη την κοινωνία | Και τώρα τρελοκόριτσο γελάς | μα κατά βάθος κλαις και μ’ αγαπάς | Κουρέλι μου ’χεις κάνει την καρδιά | που μ’ άφησες, σκληρή, κάποια βραδιά | παλάτι σου ’χτισα πάνω στα αστέρια | όμως το γκρέμισαν, τρελή, τα δυο σου χέρια | Και τώρα τρελοκόριτσο γελάς | μα κατά βάθος κλαις και μ’ αγαπάς

17. Αχ ας μπορούσα Τραγούδι: Γιώτα Λύδια
Μουσική: Στράτος Ατταλίδης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Αχ ας μπορούσα να σε ξεχνούσα | κι ούτε να με νοιάζει πια | πού βρίσκεσαι και πού γυρνάς | αχ ας μπορούσα | Πολλές φορές με πλήγωσες | και είπα να σε μισήσω | μα πάλι συλλογίστηκα | μοναχός μου πώς θα ζήσω | και πώς θα σε λησμονήσω | για να βρω κι εγώ τη γιατρειά | αχ ας μπορούσα | Ας είχα και εγώ φτερά | να πέταγα μακριά σου | σαν αστραπή να έφευγα | να μη σε ξαν' αντικρίσω | τη ζωή μου πια να ζήσω | κει που υπάρχει μόνο λησμονιά | Αχ ας μπορούσα...

18. Όση γλύκα έχουνε τα χείλη σου Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Όση γλύκα έχουνε τα χείλη σου και η ματιά σου | τόση πίκρα έχει η σκληρή σου η καρδιά. | Η ματιά σου και τα χείλη σου με φέρανε κοντά σου | αλλά η καρδιά σου με διώχνει μακριά. | Τι ειρωνεία, τι τυραννία, | ν’ αγαπώ και να πονώ. | Όμως δεν είν’ αμαρτία να σ’ αγαπώ με λατρεία | και ν' αντικρίζω κακία κρυμμένη μες στα φιλιά; | Όση γλύκα έχουνε τα χείλη σου και η ματιά σου | τόση πίκρα έχει η σκληρή σου η καρδιά. | Τι ειρωνεία, τι τυραννία, | ν’ αγαπώ και να πονώ. | Όμως δεν είν’ αμαρτία να σ’ αγαπώ με λατρεία | και ν’ αντικρίζω κακία κρυμμένη μες στα φιλιά; | Όση γλύκα έχουνε τα χείλη σου και η ματιά σου | τόση πίκρα έχει η σκληρή σου η καρδιά.

19. Σάπιο σανίδι πάτησα Τραγούδι: Σπύρος Ζαγοραίος
Μουσική: Γεράσιμος Κλουβάτος | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Δεν κράτησα, δεν κράτησα | στη ζάλη επαραστράτησα | Σανίδι σάπιο πάτησα | γι' αυτό και παραστράτησα | Ζαλίστηκα, ζαλίστηκα | μια νύκτα παρασύρθηκα | πως δεν το συλλογίστηκα | και σε γκρεμό γκρεμίστηκα | Θαμπώθηκα, θαμπώθηκα | και μόνος παραδόθηκα | σε μιαν αγάπη δόθηκα | αγάπησα προδόθηκα

20. Ρίχτε στο γυαλί φαρμάκι Τραγούδι: Μ. Αγγελόπουλος & Φ. Δημητρίου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Ρίχτε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχτε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχτε στο γυαλί φαρμάκι | μονορούφι να το πιω | Είναι ο πόνος μου μεγάλος | είναι ο πόνος μου μεγάλος | είναι ο πόνος μου μεγάλος | κι η φουρτούνα που περνώ | Ήταν γλυκό το στόμα της | μα ψεύτικη η αγάπη της | ψεύτικη η αγάπη της | μα ανάθεμα τα χείλη της | Ρίχτε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχτε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχτε στο γυαλί φαρμάκι | μονορούφι να το πιω | Ρίχτε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχτε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχτε στο γυαλί φαρμάκι | να το πιω σαν το κρασί | Για δυο μάτια που 'χω χάσει | για δυο μάτια που 'χω χάσει | για δυο μάτια που 'χω χάσει | μαύρη βλέπω τη ζωή | Ήταν γλυκό το στόμα της | μα ψεύτικη η αγάπη της | ψεύτικη η αγάπη της | μα ανάθεμα τα χείλη της | Ρίχτε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχτε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχτε στο γυαλί φαρμάκι | να το πιω σαν το κρασί

Ο τρίτος δίσκος

01. Συννεφιές Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη & Σωτήρης Χατζηαντωνίου
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Συννεφιές, συννεφιές | όταν δε σε βλέπω έχω ακεφιές | τι πιοτό, τι πιοτό μ' έχεις κεράσει | και το κέφι μου έχω χάσει | Συννεφιές, συννεφιές | όταν δε σε βλέπω έχω ακεφιές | Αγκαλιές, αγκαλιές | πού είναι τα ωραία μας στις ακρογιαλιές | στην αυλή μου, στην αυλή μου τώρα βρέχει | και φεγγάρι πια δεν έχει | Συννεφιές, συννεφιές | όταν δε σε βλέπω έχω ακεφιές | Οι χαρές, οι χαρές | κι ό,τι άλλο όμορφο να 'ταν δυο φορές | τους καημούς δε θα μετρούσα | δυο φορές θα σ' αγαπούσα | Συννεφιές, συννεφιές | όταν δε σε βλέπω έχω ακεφιές

02. Πετραδάκι, πετραδάκι Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης & Άννυ Λιαροπούλου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Πετραδάκι, πετραδάκι | για τα σένα το 'χτισα | της αγάπης το τσαρδάκι | κι όμως δε σ' απόχτησα. | Τα ψηλά τα σκαλοπάτια | όσες τ' ανεβήκανε | βρήκαν πλούτη, μεγαλεία | μα καρδιά δε βρήκανε. | Για μια πλούσια αγάπη | τη δική μου πρόδωσες | και το ταπεινό τσαρδί μου | μου το περιφρόνησες. | Φλόγες άναψα ένα βράδυ | το τσαρδάκι το 'καψα | κι ύστερα πάνω στη στάχτη | μοναχός μου έκλαψα.

03. Γιατί καλέ γειτόνισσα Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Βρήκα την πόρτα σου κλειστή | και το κλειδί παρμένο | κοντεύουνε χαράματα | κι απ' έξω περιμένω. | Γιατί καλέ γειτόνισσα | αφού σου τηλεφώνησα | και είπες πως θ' αφήσεις το κλειδί; | γιατί σκληρή γειτόνισσα | παιδεύεις την καρδούλα μου; | γιατί με βασανίζεις δηλαδή; | Πότε μου λες πως δε με θες | και πότε με γυρεύεις | ας ήξερα πώς σκέπτεσαι | και τι θεό λατρεύεις. | Γιατί καλέ γειτόνισσα | αφού σου τηλεφώνησα | και είπες πως θ' αφήσεις το κλειδί; | γιατί σκληρή γειτόνισσα | παιδεύεις την καρδούλα μου; | γιατί με βασανίζεις δηλαδή;

04. Ψύλλοι στ΄ αυτιά μου Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Ποιος ήτανε πριν από μένα | μέσα στο σαλονάκι σου | και δυο τσιγάρα αναμμένα | υπάρχουν στο τασάκι σου. | Ψύλλοι στ’ αυτιά μου μπήκανε | πως κάποιος άλλος ήτανε. | Κι αν είναι αλήθεια, δυστυχώς, κυρά μου, | στην μάνα σου ολοταχώς. | Αν αστικό λεωφορείο | έκανες την καρδούλα σου, | πριν γίνω, κούκλα μου, θηρίο, | μάζεψε τα μπαούλα σου. | Τσιγάρο με βαρύ χαρμάνι | πες μου ποιος το φουμάρισε. | Στα γρήγορα και μάνι-μάνι | τη θέση σου καθάρισε.

05. Η θάλασσα του Πειραιά Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Η θάλασσα του Πειραιά | από όλες είναι πιο γλυκιά, | απ' του Τζελέπη την ακτή ως του Καραϊσκάκη | τα βράδια βόλτες έκανα σαν ήμουνα ναυτάκι. | Περαία μου, Περαία μου, με το Σαρωνικό σου | που έχεις για καμάρι σου τον Ολυμπιακό σου, | που έχεις για καμάρι σου τον Ολυμπιακό σου | Περαία μου, Περαία μου, με το Σαρωνικό σου. | Παιδί κι εγώ του Πειραιά στη θάλασσα και στη στεριά, | γεννήθηκα μεγάλωσα κοντά στην Τερψιθέα | και σπούδασα μηχανικός εδώ στον Προμηθέα. | Περαία μου, Περαία μου, με το Σαρωνικό σου | που έχεις για καμάρι σου τον Ολυμπιακό σου, | που έχεις για καμάρι σου τον Ολυμπιακό σου | Περαία μου, Περαία μου, με το Σαρωνικό σου.

06. Θα τα κάψω τα λεφτά μου Τραγούδι: Μάνος Παπαδάκης & Πόπη Πόλλυ
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Θα τα κάψω | τα ρημάδια τα λεφτά μου | για να δω αν την καρδιά μου | ή το χρήμα αγαπάς. | Πώς θα μάθω τι ζητάς | κι αν αλήθεια μ’ αγαπάς; | Πήρες την καρδιά μου, | πάρε και τα λεφτά μου, | πάρ’ τα και χαλάλι σου. | Ξέρεις πως πονάω | ξέρεις πως ζητάω | μόνο την αγάπη σου. | Θα τα κάψω | τα ρημάδια τα λεφτά μου | για να δω αν την καρδιά μου | ή το χρήμα αγαπάς. | Αμφιβάλλω και πονώ | κι άκρη δεν μπορώ να βρω. | Πήρες την καρδιά μου, | πάρε και τα λεφτά μου, | πάρ’ τα και χαλάλι σου. | Ξέρεις πως πονάω | ξέρεις πως ζητάω | μόνο την αγάπη σου.

07. Στο παλιό το μονοπάτι Τραγούδι: Μπάμπης Τσετίνης
Μουσική: Στέφανος Βαρτάνης | Στίχοι: Στέφανος Βαρτάνης
Ήρθα κι απόψε στο παλιό το μονοπάτι | για τη χαμένη μου, να κλάψω, την αγάπη, | δεν κελαηδούνε τα πουλιά, όλα πια είναι σκοτεινά, | και τα λουλούδια στα κλαδιά είν’ όλα μαραμένα, | κλαίνε κι αυτά το χωρισμό σαν να `ναι στοιχειωμένα. | Μονοπάτι αγαπημένο | εσύ που με βλέπεις πονεμένο, | πες μου, πες μου που να τη βρω, | πες μου, πες μου να μην πονώ. | Πέρασα για στερνή φορά στο μονοπάτι | μήπως και βρω τη λατρευτή μου την αγάπη, | μα δεν υπάρχει πουθενά, χάθηκε για παντοτινά, | στην πονεμένη μου καρδιά οι αναμνήσεις μένουν, | και τη χαμένη αγάπη μου στο νου μου ξαναφέρνουν. | Μονοπάτι αγαπημένο | εσύ που με βλέπεις πονεμένο, | πες μου, πες μου που να τη βρω, | πες μου, πες μου να μην πονώ.

08. Δεν πουλάω την καρδιά μου Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Πάνος Γαβαλάς | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Δεν πουλάω την καρδιά μου | Ούτε την πετώ | Μα την έδωσα σε σένα | Γιατί σ’ αγαπώ. | Ούτε σου ζητώ συμπόνια | Να με λυπηθείς | Φύγε κι άσε με μονάχο | Και μην ξαναρθείς. | Δε θα κλάψω πια όπως πιο παλιά | Κι άλλη συμφορά δε θα βάλω στην καρδιά μου | Δεν πιστεύω πια σ’ όρκους και φιλιά | Κι αν θα `ρθεις ξανά, θα `ναι κρύα η καρδιά μου. | Δεν πουλάω την καρδιά μου | Ούτε την πετώ | Μα την έδωσα σε σένα | Γιατί σ’ αγαπώ. | Δε σου λέω να μη φύγεις | Ούτε πού θα πας | Αφού έδειξες σε μένα | Πως δε μ’ αγαπάς. | Για τη σκέψη σου μονάχα | Πρέπει να ντραπείς | Φύγε κι άσε με μονάχο | Και μην ξαναρθείς. | Δε θα κλάψω πια όπως πιο παλιά | Κι άλλη συμφορά δε θα βάλω στην καρδιά μου | Δεν πιστεύω πια σ’ όρκους και φιλιά | Κι αν θα `ρθεις ξανά, θα `ναι κρύα η καρδιά μου. | Δεν πουλάω την καρδιά μου | Ούτε την πετώ | Μα την έδωσα σε σένα | Γιατί σ’ αγαπώ.

09. Η γκρινιάρα Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος & Αννούλα Βασιλείου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Όλοι έχουνε γυναίκες | κι έχουνε διπλή χαρά | μα εγώ έχω μια γκρινιάρα | που μου τρώει τη καρδιά | μα εγώ έχω μια γκρινιάρα | που μου τρώει τη καρδιά | Δικό μου είναι το φταίξιμο | και το κακό μου μπλέξιμο | δικό μου είναι το φταίξιμο | και το κακό μου μπλέξιμο | Ντρέπομαι να ομολογήσω | ντρέπομαι και να το πω | ένα άντρα σαν κι εμένα | να τον έχεις πάντα υπό | Βρε γρουσούζα και γκρινιάρα | το κεφάλι σου θα φας | αν πεθάνω ποιόν θα έχεις | έτσι να τον τυραννάς

10. Με το βοριά Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Βοριάς είν η αγάπη σου | και ποιος θα με γλυτώσει | νοτιάς φυσάει στα χείλη σου | και τα 'χω πελαγώσει | Με αγαπάς, σε αγαπώ στο μαύρο κύμα πάνω | με το νοτιά σ' αναζητώ, με το βοριά σε χάνω | Στην πρύμνη σου 'δωσα φιλί | στην πλώρη την ψυχή μου | την πλώρη πήρες κι έφυγες | κι έχασα τη ζωή μου | Με αγαπάς, σε αγαπώ στο μαύρο κύμα πάνω | με το νοτιά σ' αναζητώ, με το βοριά σε χάνω

11. Καλή τύχη Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Δε σε κρίνω που δε μ’ αγαπάς | η καρδιά είναι δικιά σου | εγώ φεύγω απ’ τα όνειρά σου | και καλή τύχη όπου κι αν πας | Μίσος δε σου κρατώ | τη ζωή σου εσύ κυβερνάς | λάθος έκανα εγώ | στους παλμούς της δικής σου καρδιάς | Γι’ αυτό φεύγω απ’ τα όνειρά σου | και καλή τύχη όπου κι αν πας | Δε σε κρίνω που δε μ’ αγαπάς | η καρδιά είναι δική σου | εγώ φεύγω από τη ζωή σου | και καλή τύχη όπου κι αν πας | Μίσος δε σου κρατώ | τη ζωή σου εσύ κυβερνάς | λάθος έκανα εγώ | στους παλμούς της δικής σου καρδιάς | Γι’ αυτό φεύγω απ’ τα όνειρά σου | και καλή τύχη όπου κι αν πας

12. Τώρα κλαις Τραγούδι: Γιώργος Χατζηαντωνίου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Θα σου φύγω, στο ’χα πει | θα σου φύγω και γέλαγες εσύ | πριν μ’ αφήσεις σημάδια | και τα όνειρα άδεια | Θα σου φύγω, σ’ το ’χα πει | Τώρα κλαις γιατί κλαις | συ δεν είσαι που γέλαγες χτες | μόνη σου έχεις γκρεμίσει | όσα εγώ είχα χτίσει | τώρα τάχα γιατί κλαις | Θα σου φύγω, στο ’χα πει | θα σου φύγω και γέλαγες εσύ | θα βρεθεί άλλο ταίρι | να με πάρει απ’ το χέρι | και θα φύγω, στο ’χα πει | Τώρα κλαις γιατί κλαις | συ δεν είσαι που γέλαγες χτες | μόνη σου έχεις γκρεμίσει | όσα εγώ είχα χτίσει | τώρα τάχα γιατί κλαις

13. Απόψε στις ακρογιαλιές Τραγούδι: Χαρούλα Λαμπράκη & Βασίλης Τσιτσάνης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Απόψε στις ακρογιαλιές | αντιλαλούν διπλοπενιές, | έλα κοντά μας φίλε να τα πιείς | κι απ' τα ωραία μας θα τρελαθείς. | Έλα να νιώσεις πώς είν' η ζωή | κι όλα τα ωραία μέχρι το πρωί. | Κάτσε και γλέντησε με μας, | σεκλέτια διώχνει ο μπαγλαμάς, | κι αν έχεις πόνο μέσα στην καρδιά | θα τον ξεχάσεις με μια διπλοπενιά. | Έλα να νιώσεις πώς είν' η ζωή | κι όλα τα ωραία μέχρι το πρωί. | Κι εσένανε βρε γόησσα | εγώ σε παρηγόρησα, | κι αν είμαι τώρα ρέστος και ταπί | μ' ένα φιλί παρηγόρα με και συ. | Έλα να νιώσεις πώς είν' η ζωή | κι όλα τα ωραία μέχρι το πρωί.

14. Έφυγε, έφυγε Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Ένα σίδερο αναμμένο έχω στην καρδιά | είναι η δική σου αγάπη, που με τυραννά. | Θα 'χω σ' όλη τη ζωή μου | βάρος στη συνείδησή μου | για τα τόσα σφάλματά μου
που σε διώξαν μακριά μου. | Έφυγε, έφυγε, | έφυγε, την έχω χάσει | και γυρνώ, και ρωτώ | και τους δρόμους έχω πιάσει. | Απ' τον ύπνο μου ξυπνάω κι όλο σε ζητώ | τώρα έχω καταλάβει πόσο σ' αγαπώ. | Θα 'χω σ' όλη τη ζωή μου | βάρος στη συνείδησή μου | για τα τόσα σφάλματά μου | που σε διώξαν μακριά μου.

15. Επίσημη αγαπημένη Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης & Ελένη Λιάκου
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Ελένη Λιάκου
Ξύπνησα νύχτα και μες στη σκέψη μου άναψαν φώτα. | Ήρθες κι εσύ έτσι απροσκάλεστη στου νου την πόρτα. | Μες στην καρδιά μου σε καλοδέχτηκα, αγαπημένη, | μεγάλη επίσημη, που τόσα χρόνια ήσουν χαμένη. | Ας ήτανε αληθινό το όνειρο τ’ αποψινό, | το όνειρο τ’ αποψινό ας ήτανε αληθινό. | Κοντά μου ήρθες, δειλά μου έδωσες τ’ άσπρο σου χέρι | και τα δυο χείλη σου με τα δικά μου γίνανε ταίρι. | Ξύπνησα νύχτα κι από κοντά μου ήσουν φευγάτη | κι ήμουνα μόνος μου στην άδεια κάμαρα, στ’ άδειο κρεβάτι. | Ας ήτανε αληθινό το όνειρο τ’ αποψινό, | το όνειρο τ’ αποψινό ας ήτανε αληθινό.

16. Και τι δεν κάνω Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Και τι δεν κάνω | την πικραμένη σου ζωή για να γλυκάνω | κι εσύ μου δίνεις και μια πίκρα παραπάνω | κάθε στιγμή | Και τι δεν κάνω | την παγωμένη σου καρδιά για να ζεστάνω | κι εσύ μου δίνεις και μια πίκρα παραπάνω | για πληρωμή | Αμαρτία μεγάλη | μια καρδιά που για σένα λαχταράει και πεθαίνει | να τη βλέπεις σαν ξένη | Και τι δεν κάνω | για να βρεθώ στην αγκαλιά σου τι δεν κάνω | και μ' αποφεύγεις σαν αλήτη, σαν ζητιάνο | κάθε στιγμή

17. Όταν σημάνει η ώρα Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης & Βούλα Γκίκα
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άννα Μπακιρτζή
Ξέρω πως θα φύγεις μακριά μου | Μέσα από την αγκαλιά μου | Θα πετάξεις σαν πουλί | Ξέρω πως θα κλάψουμε κι οι δυο | Στο πικρότερο αντίο | Στο πικρότερο φιλί | Κι όταν σημάνει η ώρα | Τότε καρδιά μου χρυσή | τη μεγαλύτερη μπόρα | Θα την περάσεις εσύ | Στάλα δεν με ρώτησες μια στάλα | Αν χωράν μαζί με τ' άλλα | Τα φαρμάκια τούτα δω | Πίσω πότε θα γυρίσεις πίσω | Πόσες νύχτες θα μετρήσω | Ώσπου να σε ξαναδώ

18. Το παιδί απ' το λιμάνι Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Κάποιο αλάνι απ' το λιμάνι | όταν βραδιάζει τους δρόμους πιάνει. | Παλάτια του έταξε μια νύχτα στο λιμάνι | μια μικρή κοπέλα απ' το Πασαλιμάνι. | Έφυγε χωρίς να νιώσει πως το πλήγωσε σκληρά | το φτωχό το παλικάρι στο λιμάνι μια βραδιά. | Κι από τότε το φτωχό τ' αλάνι | κάθε βράδυ φεύγει απ' το λιμάνι | τη γυρεύει στον Περαία σ' όλα τα στενά. | Κάποιο αλάνι απ' το λιμάνι | όταν βραδιάζει τους δρόμους πιάνει. | Κάποιο βραδάκι μπρος στο ρολόι | τη συναντάει με κάποιο γόη. | Μα εκείνη αδιάφορα τον βλέπει που σπαράζει | μπαίνει σε μια κούρσα και φεύγει, δε τη νοιάζει.

19. Εκείνη Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Μέσα στη νύχτα πέρασε, | στη γωνιά του δρόμου, | εκείνη, εκείνη, εκείνη | Που ήρθε και μου γέμισε | την άδεια την ζωή μου, | χάθηκε και γκρέμισε | την γη μες την ψυχή μου. | Και όνειρο πάντα θα μείνει | εκείνη, εκείνη, εκείνη. | Πέρασε και με γέμισε | χίλιες αναμνήσεις | εκείνη, εκείνη, εκείνη | Που ήρθε και με φίλησε | στου φεγγαριού τα χέρια, | και σαν τραγούδι κύλησε | και χάθηκε στ’ αστέρια. | Και όνειρο πάντα θα μείνει | εκείνη, εκείνη, εκείνη.

20. Το μπουζούκι του Νικόλα Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Νίκος Καρανικόλας | Στίχοι: Νίκος Καρανικόλας
Δυο φίλοι απ' την Κοκκινιά | κάναν στο μαγαζί ζημιά | το μπουζούκι του Νικόλα του το σπάσανε | και το κέφι του απόψε το χαλάσανε | Όλα τα φταίει μια μικρή | που μπήκε μες στο μαγαζί | τη ματιά της στο Νικόλα την επέταξε | κι απ' τα φυλλοκάρδια μέσα αναστέναξε | Νικόλα μη σκοτίζεσαι | και μην κακοκαρδίζεσαι | το μπουζούκι σου οι φίλοι κι αν στο σπάσανε | της μικρής τα μάτια φταίνε που κοιτάξανε | Όλα τα φταίει μια μικρή | που μπήκε μες στο μαγαζί | τη ματιά της στο Νικόλα την επέταξε | κι απ' τα φυλλοκάρδια μέσα αναστέναξε.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης