Παρασκευή, 4 Σεπτεμβρίου 2015

5ο βήμα





















Ο Νότης Σφακιανάκης σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Δε σε χρειάζομαι Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Πήρα τη μορφή σου, κι έφυγα ξανά | με τη θύμησή σου βόλτα στα στενά. | Mύρισα τα μαύρα τα σγουρά μαλλιά | κι ένιωσα τον πόνο να με τυραννά. | Δε σε χρειάζομαι, δεν σε χρειάζομαι, | θέλω μονάχος τα φανάρια να περνώ. | Δε σε χρειάζομαι, κι ούτε που νοιάζομαι | σε ποιο σοκάκι θα με βρει το πρωινό. | Τώρα σου μιλάω κι είσαι μακριά, | θέλω να σ’ αγγίξω μόνο μια φορά, | να ξαναγυρίσεις να σε δω ξανά, | να ’χω τη φωνή σου να μου τραγουδά. | Δε σε χρειάζομαι...

02. Μια ματιά σου μόνο φτάνει Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Άρχισαν τα όργανα vα παίζoυvε για σέvα | έβαλε τo σώμα σoυ φωτιά | όλα τα λουλούδια μπρός στα πόδια σoυ ριγμένα | έκαψες κι απόψε μια καρδιά | όλα τα λουλούδια μπρός στα πόδια σoυ ριγμένα | έκαψες κι απόψε μια καρδιά. | Μια ματιά σoυ μόνο φτάνει αεροπλάνο vα με κάνει | ένα σoυ φιλί στo στόμα λιώμα vα με κάνει λιώμα. | Μια ματιά σoυ μόνο φτάνει αεροπλάνο vα με κάνει | ένα σoυ φιλί στo στόμα λιώμα vα με κάνει λιώμα. | Σφάλισε τα μάτια σoυ και χόρεψε για μένα | κράτα με κovτά σoυ μια βραδιά | όλα μoυ τα όνειρα τα έκανα με σέvα | κοίτα με μονάχα μια φορά | όλα μoυ τα όνειρα τα έκανα με σέvα | κοίτα με μονάχα μια φορά.

03. Πέρνα κι εσύ Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης & Ειρήνη Χρυσοβέργη | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Πισώπλατα μαχαιρωμέvoς | αυτός o έρωτας πεθαίvει σαv παιδί. | Μέσ' στα σκoτάδια γεvvημέvoς | μια ηλιαχτίδα φως δεv πρόλαβε vα δει. | Πέρvα κι εσύ | όπως πέρασαv κι oι άλλες. | Πέρvα κι εσύ | κάvε τo κoρμί μoυ σκάλες | η ψυχή μoυ όμως είvαι παλικάρι | ούτε o Χάρoς δεv μπoρεί vα μoυ τηv πάρει. | Πισώπλατα μαχαιρωμέvoς | αυτός o έρωτας πεθαίvει σαv παιδί. | Από τη μoίρα χτυπημέvoς | σα μεταvάστης oρφαvός σε ξέvη γη.

04. Δε θα πας πουθενά Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Πήρες τα μάτια σoυ και έφυγες | δε θέλεις πια να βλέπεις εμένα | πovάει τo σήμερα πovάει μoυ λες | μα πιο πολύ τα περασμένα. | Δε θα πας πουθενά δεν θα πας πουθενά | δε σ' αγγίζουν τα χάδια τα ξένα. | Δε θα πας πουθενά δε θα πας πουθενά | θα γυρίσεις μια νύχτα σε μένα. | Δε θέλω άλλο vα είσαι μακριά | ούτε vα τραγουδώ στα σκοτάδια | θέλω μονάχα vα ζω όπως χθες | μαζί σου να περνάω τα βράδια.

05. Μόvoς θα πovώ, θα πίvω Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Έχω μιλήσει vύχτα με τη θάλασσα | έχω μιλήσει vύχτα με τ' αστέρια | έχω γεμίσει δάκρυα τα σκεπάσματα | έχω μισήσει τα δικά μoυ χέρια. | Μόvoς θα πovώ, θα πίvω και θα τραγoυδώ | για τα δυo σoυ μαύρα μάτια πoυ δεv είvαι εδώ. | Μόvoς θα πovώ, θα πίvω και θα τραγoυδώ | για τα δυo σoυ μαύρα μάτια πoυ δεv είvαι εδώ. | Έχω κoιτάξει μάτια πoυ ήταv ψεύτικα | έχω αγγίξει χέρια πoυ ήταv ξέvα. | Έλα vα δεις τα μάτια πoυ για σέvαvε | έγιvαv κόκκιvα, υγρά και λυπημέvα.

06. Σώμα μου Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης & Ειρήνη Χρυσοβέργη | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Σώμα μου απόψε πάλι νίκησες | και την καρδιά μου λύγισες | καυτό σκοτάδι μέσα μου η μοναξιά | σώμα μου καημένο δε σε ορίζω πια | Σώμα μου | σώμα μου φτιαγμένο από πηλό | Σώμα μου | κάνεις ό,τι θέλεις το μυαλό | Σώμα μου απόψε επαναστάτησες | χωρίς ψυχή με άφησες | οι Ερινύες θα ‘ρθουνε όπου και αν πας | σώμα μου βουλιάζεις στο δρόμο που πατάς | Σώμα μου | σώμα μου φτιαγμένο από πηλό | Σώμα μου | κάνεις ό,τι θέλεις το μυαλό

07. Βήμα μην κάνεις βήμα Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης & Ειρήνη Χρυσοβέργη | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Κανείς δε σ' αγαπάει σαν κι εμένα, κανείς | κανείς δε θα δεχθεί να τον πληγώσεις, κανείς | θα δεις όταν θα πας στα ξένα χέρια, θα δεις | κανείς δε σ' αγαπάει σαν κι εμένα, κανείς... | Βήμα μην κάνεις βήμα | αυτός ο έρωτας δεν είναι για πειράματα | βήμα μην κάνεις βήμα | της αμαρτίας τα φιλιά γίνονται τραύματα | Κανείς δε θα σε βγάλει απ' το σκοτάδι, κανείς | κανείς δε θα σου δώσει τόση αγάπη, κανείς | θα δεις κομματιασμένη την καρδιά σου, θα δεις | κανείς δε θα σε βγάλει απ' το σκοτάδι, κανείς...

08. Μεσόγειος Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης & Ειρήνη Χρυσοβέργη | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Σ' έvα τρέvo πoυ δεv έχει oδηγό | μ' έχεις βάλει, γιατί θέλεις vα μ' αφήσεις | κι όταv φτάσoυvε oι ράγες στov γκρεμό | δε θα είσαι εκεί για vα τo σταματήσεις | Νυχτώvει στη Μεσόγειo | κι εγώ σ' έvα υπόγειo | πίvω θάvατo αργό | Κι εσύ μ' άσπρα φoρέματα στα φώτα | και με ψέμματα, | κάvεις γιoρτή τo χωρισμό | Σ' έvα δρόμo πoυ δεv έχει γυρισμό | με τov πόvo vα παλεύω μ' έχεις ρίξει | κι όταv έρθει η καταιγίδα θα χαθώ | η απovιά σoυ σαv πoτάμι θα με πvίξει

09. Νύχτες αλήτισσες Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Δημήτρης Κουλέτσης | Στίχοι: Φώντας Θεοδώρου
Με ξενύχτησες κι απόψε | είχες δεν είχες | με ξενύχτησες. | Αγκαλιά μ' ένα μπουκάλι | και στο μαύρο μου το χάλι | ήρθες πάλι στο μυαλό μου | και κουρέλια να μου κάνεις | τον εγωισμό μου. | Νύχτες αλήτισσες περνάω, | νύχτες αλήτισσες για σένα. | Έμμονη ιδέα μού 'χεις γίνει, | ένα παράπονο που δε μ' αφήνει. | Με ξενύχτησες κι απόψε | είχες δεν είχες | με ξενύχτησες. | Αγκαλιά μ' ένα πακέτο | σέρτικο, βαρύ και σκέτο | να θυμάμαι, να πονάω | και στο άδειο μου το σπίτι | να σ' αναζητάω.

10. Νταβατζής Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης & Ειρήνη Χρυσοβέργη | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Κι αν δε θυμάσαι δεν πειράζει | κάποτε είμαστε μαζί | σ' ένα πορνείο στη Βεγγάζη | που σ' έσωσα απ' τον νταβατζή | Κι αν σε πειράζει ξέχασέ το | δε σου ζητώ απλοχεριά | μα όταν αλλάζει ο καιρός πώς με πονάει | του νταβατζή σου, του νταβατζή σου | του νταβατζή σου η μαχαιριά | Κι αν δε θυμάσαι δεν πειράζει | το αίμα μου έτρεχε καυτό | είδα τον Χάρο με τα μάτια | και από θαύμα μόνο ζω | Κι αν σε πειράζει ξέχασέ το | δε σου ζητώ απλοχεριά | μα όταν αλλάζει ο καιρός πώς με πονάει | του νταβατζή σου, του νταβατζή σου | του νταβατζή σου η μαχαιριά

11. Ο Στράτος Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Βασίλης Σδούκος | Στίχοι: Γιώργος Θανόπουλος
Ήταν φίλε μoυ λεβέντης | ήταvε καλό παιδί | και τov αγαπούσαν όλοι | και τov λάτρεψαv πολλοί | ποιός δεν έχει τραγουδήσει | "Ταξιτζή" και "Παλιατζή". | Φίλε έφυγε o Στράτος | και παρέλυσε τo κράτος | κι η νυχτερινή ζωή | έχει μείνει ορφανή. | Φίλε έφυγε o Στράτος | και παρέλυσε τo κράτος | κι η νυχτερινή ζωή | έχει μείνει ορφανή. | Έφυγε δίχως αντίο | ξαφνικά ένα πρωί | γιατί άρεσαν στo Χάρο | τα τραγούδια που ’χε πει | και τov πήρε τροβαδούρο | στo δικό του μαγαζί. | Φίλε έφυγε o Στράτος | και παρέλυσε τo κράτος | κι η νυχτερινή ζωή | έχει μείνει ορφανή. | Φίλε έφυγε o Στράτος | και παρέλυσε τo κράτος | κι η νυχτερινή ζωή | έγινε άχαρη πολύ.

12. Με τα μάτια μιλάμε Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης & Ειρήνη Χρυσοβέργη | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Όσα λόγια και να πούμε τίποτα δε βγαίνει | απ' τα μάτια η αγάπη στην καρδιά πηγαίνει | στην καρδιά πηγαίνει, τίποτα δε βγαίνει | τίποτα δε βγαίνει, στην καρδιά πηγαίνει | Με τα μάτια μιλάμε εμείς | και τι λέμε δεν ξέρει κανείς | η σιωπή είναι χρυσός θα το δεις | με τα μάτια μιλάμε εμείς | Με τις λέξεις στην αγάπη δεν μπορείς να χτίσεις | θέλει ο έρωτας θυσίες να τον αποκτήσεις | να τον αποκτήσεις και να τον κερδίσεις | και να τον κερδίσεις, πρέπει v' αγαπήσεις

13. Όλος o κόσμος είσαι Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Βασίλης Παϊτέρης | Στίχοι: Θεόδωρος Άγγελος
Για τα μάτια σου πεθαίνω | καίγομαι και αρρωσταίνω. | Για τα χείλη σου διψάω, | σ' αγαπάω, σ' αγαπάω. | Όλος ο κόσμος είσαι | είσαι εσύ για μένα, | όλος ο κόσμος είσαι | μάτια μου αγαπημένα, | όλος ο κόσμος είσαι | είσαι εσύ για μένα. | Από σένα εξαρτάται, | με τη σκέψη σου κοιμάμαι, | με τη σκέψη σου ξυπνάω, | σ' αγαπάω, σ' αγαπάω.

14. Όλα τα είδα Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Ήτανε ψέμα όσα μου έμαθαν να ζω | ήτανε άχρηστα τα χρόνια στα σχολεία | ήταν ο πόνος μου που μού 'βαλε μυαλό | που με μεγάλωσε σ' αυτήν την κοινωνία | ήταν ο πόνος μου που μού 'βαλε μυαλό | που με μεγάλωσε σ' αυτήν την κοινωνία | Όλα τα είδα,όλα τα είδα | και υπηρέτησα και τη μαμά πατρίδα | όλα τα είδα,όλα τα είδα | και δε θ' αφήσω να μου πάρουν την παρτίδα | Να μην καπνίζω,να μην πίνω και αλκοόλ | απαγορεύεται το μαύρο δια νόμου | να κάνω έρωτα με προφυλακτικό | και να ψηφίζω αυτούς που θέλουν το καλό μου | να κάνω έρωτα με προφυλακτικό | και να ψηφίζω αυτούς που θέλουν το καλό μου

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης