Σάββατο, 12 Σεπτεμβρίου 2015

10 χρόνια μαζί





















Τα τραγούδια του δίσκου και οι διατιθέμενοι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Αν θυμηθείς τ' όνειρό μου Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Στην αγκαλιά μου κι απόψε σαν άστρο κοιμήσου | δεν απομένει στον κόσμο ελπίδα καμιά | τώρα που η νύχτα κεντά με φιλιά το κορμί σου | μέτρα τον πόνο κι άσε με μόνο στην ερημιά | Αν θυμηθείς τ' όνειρό μου | σε περιμένω να 'ρθεις | μ' ένα τραγούδι του δρόμου να ρθεις όνειρό μου | το καλοκαίρι που λάμπει τ' αστέρι με φως να ντυθείς

02. Ανάσα μου Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιώργος Λούσκος | Στίχοι: Δημήτρης Κοντιάς
Μια υπόσχεσή σου όνειρα να κάνω | το χαμόγελό σου ήλιο να ντυθώ | κοίτα με στα μάτια κάνε με δικό σου | άγγιξέ με μόνο χάδι θεϊκό | Ανάσα μου η ανάσα σου αστέρι μου | δωσ’μου δροσιά τη δίψα μου να σβήσω | για μένα μόνο να φυσάς αγέρι μου | στον ίσκιο της αγάπη σου να ζήσω | Φύσα την πνοή σου τη δροσιά να νιώσω | μ’ένα φίλημά σου τ’ αστέρια για να δω | δώσε μου αγάπη ρόδα για να στρώσω | ήλιε να σε κρύψω στα χέρια μου τα δυο | Ανάσα μου η ανάσα σου αστέρι μου | δωσ’μου δροσιά τη δίψα μου να σβήσω | για μένα μόνο να φυσάς αγέρι μου | στον ίσκιο της αγάπη σου να ζήσω

03. Το καλύτερο παιδί Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Σπύρος Γεωργίου | Στίχοι: Ναταλί
Τα `χω με τον εαυτό μου | που στο ψέμα πίστεψα | που ενώ ήσουν τα πάντα | την ψυχή μου λήστεψα | Έχω κάνει τόσα λάθη | μα πολύ σ’ αγάπησα | κι αν μακριά σου έχω φύγει | την καρδιά μου άφησα | Κάθε βράδυ κουβεντιάζω | και με παίρνει το πρωί | να το ξέρεις σου φωνάζω | πως σ’ αγάπησε πολύ | το καλύτερο παιδί | Τα `χω με τον εαυτό μου | που εσένα έχασα | Μα να ξέρεις να θυμάσαι | ότι δε σε ξέχασα | Έχω κάνει τόσα λάθη | μα πολύ σ’ αγάπησα | κι αν μακριά σου έχω φύγει | την καρδιά μου άφησα | Κάθε βράδυ κουβεντιάζω | και με παίρνει το πρωί | να το ξέρεις σου φωνάζω | πως σ’ αγάπησε πολύ | το καλύτερο παιδί

04. Έλα Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Ζακ Ιακωβίδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Έλα | Έστω και μέσα στ’ όνειρό μου | χτύπημα στο τηλέφωνό μου | Έστω σαν θύμηση πικρή | Έλα | Έστω σαν ζάλη στο πιοτό μου | φοβάμαι για τον εαυτό μου | όσοι αγαπούν νιώθουν μικροί | Έλα | Μια τελευταία χάρη κάνε | ήμουν δική σου όσο να `ναι | δεν ήμουν ένας αριθμός | Έλα | Τρέμω τη νύχτα πού `μαι μόνη | έγιναν θάλασσες οι πόνοι | κι η απουσία σου βαθύς γκρεμός

05. Σε ξεπέρασα Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιάννης Κουρκουμέλης | Στίχοι: Ναταλί
Χρειάστηκε να μείνω νύχτες χωρίς ύπνο | Με μάτια καρφωμένα στο κενό | Χρειάστηκε να κλάψω, να βρίσω, να φωνάξω | Και μες στον εαυτό μου να κλειστώ | Μα σε ξεπέρασα, αλήθεια σε ξεπέρασα | Πόνεσα έκλαψα και μες στην τρέλα γέλασα | Σε ξεπέρασα, έδωσα τόπο στην οργή | Κι απλά προσπέρασα | Χρειάστηκε να μείνω μόνος στα σκοτάδια | Με μόνη συντροφιά μου το ποτό | Χρειάστηκε να σπάσω, σε μένα να ξεσπάσω | Ως και τον εαυτό μου να μισώ

06. Θα τα σπάσω όλα Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Πήγε έξι το πρωί, | μα ο ήλιος δε θα βγει, | νύχτα τη ζωή μου, | θα σκεπάσει | Σαν χαμένος τριγυρνώ, | σε θυμάμαι και πονώ, | και στα όριά μου έχω φτάσει, | ντρέπομαι καρδιά μου σαν παιδί να κλαίω, | πνίγομαι μακριά σου δεν μπορώ | σου λέω | δεν αντέχω τόση ερημιά, | θα τρελαθώ | Πάλι θα τα σπάσω όλα | Θα τα καταστρέψω όλα | Όλα μου θυμίζουνε, | εσένα φως μου, | όλα με σκοτώνουνε | πως να στο πω | δύναμη να σου φωνάξω δώς μου | Σ’ αγαπώ | Όλα μου θυμίζουνε τα δυο σου μάτια, | μέσα στο μεθύσι μου σ’ αναζητώ, | πάλι θα με πνίξει | ο καημός μου, | Σ’ αγαπώ | Πάλι θα τα σπάσω όλα | Πήγε έξι το πρωί, | δεν αντέχω τη ζωή, | έλα ένα χάδι να μου δώσεις. | Πάψε να με τιμωρείς, | και έλα απόψε να με βρείς, | έλα από την τρέλα να με σώσεις. | Ντρέπομαι καρδιά μου σαν παιδί να κλάιω, | πνίγομαι μακριά σου δεν μπορώ | σου λέω | δεν αντέχω τόση ερημιά, | θα τρελαθώ | Πάλι θα τα σπάσω όλα | Θα τα καταστρέψω όλα | Όλα μου θυμίζουνε, | εσένα φως μου, | όλα με σκοτώνουνε | πως να στο πω | δύναμη να σου φωνάξω δώς μου | Σ’ αγαπώ | Όλα μου θυμίζουνε τα δυο σου μάτια, | μέσα στο μεθύσι μου σ’ αναζητώ, | πάλι θα με πνίξει | ο καημός μου, | Σ’ αγαπώ | Πάλι θα τα σπάσω όλα

07. Έρωτά μου ανεπανάληπτε Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Δυο σπίτια κλείσαμε και πήραμε τους δρόμους | και αψηφήσαμε ακόμα και τους νόμους | Ερωτά μου ανεπανάληπτε κι απίθανε | κι αγάπη ωραία | ήταν όνειρο τα βράδια που μας ήρθανε | γιατί ήταν λαθραία | Δυο σπίτια κλείσαμε κι ίσως να’ταν λάθος | αλλά μεθύσαμε απ’το μεγάλο πάθος | Ερωτά μου ανεπανάληπτε κι απίθανε | κι αγάπη ωραία | ήταν όνειρο τα βράδια που μας ήρθανε | γιατί ήταν λαθραία

08. Έχω ανάγκη να σε δω Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιάννης Πλούταρχος | Στίχοι: Λάζαρος Κομνηνός
Τη φωτιά μεσα στο στήθος μου | πες μου πώς να σβήσω | την τρικυμία στο μυαλό μου | πώς να σταματήσω | να `σουνα εδώ, να `σουνα εδώ | να σου μιλήσω | Έφυγες κι αυτό μ’ έχει κάνει τρελό | και γυρνώ από κει κι από δω | έφυγες κι αυτό μ’ έχει κάνει τρελό | κι έχω ανάγκη να σε δω | κι έχω ανάγκη να σε δω | κι έχω ανάγκη να σε δω | να σου μιλήσω | Πάλι απόψε συντροφιά μου | θα `ρθουνε οι μνήμες | πως να τις διώξω από κοντά μου | αφού εσύ δεν ήρθες | πόσο σ’ αγαπώ, πόσο σ’ αγαπώ | αν ήξερες

09. Αχ κορίτσι μου Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Αλέξης Σέρκος | Στίχοι: Κοσμάς Κιφοκέρης
Μου έλειψες απόψε θα το μάθεις | Σαν φτάσεις μυστικά θα σου το πω | Περίμενα να `ρθείς στα μάτια να με δεις | Να σου ζητήσω ότι λαχταρώ | Αχ κορίτσι μου | Στους χτύπους της καρδιάς μου | Απόψε χόρεψε | Φτερά αγγέλου στο κορμί μου φόρεσε | Να φτάσω ως τη πόρτα του ουρανού | Αχ κορίτσι μου | Δικά σου της ψυχής μου τ’ αφανέρωτα | Τα έκρυψα σε βράδια αξημέρωτα | Κανένας μη τα δει μόνο εσύ | Περίμενα τόσο καιρό εσένα | Να έρθεις στη ζωή μου να φανείς | Εγώ σε καρτερώ σου φώναζα εδώ | Να μείνεις μη περάσεις και διαβείς

10. Ήταν τα λάθη μας μεγάλα Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιάννης Πλούταρχος | Στίχοι: Νίκη Σπυροπούλου
Το βλέμμα σου φέρνει βροχή | και το φιλί σου αγιάζι | Είναι το αντίο, το αντίο σου πληγή | ήλιος, ήλιος που σκοτεινιάζει | Ήταν τα λάθη μας μεγάλα | κι ας ξεκινήσαμε αλλιώς | έγινε η αγάπη μας μια στάλα | και θάλασσα ο εγωισμός | Στην αγκαλιά μου σε κρατώ | δεν θέλω, δε θέλω να σ’αφήσω | σε χάνω κι όμως, κι όμως δεν μπορώ | το χθες, το χθες να φέρω πίσω | Ήταν τα λάθη μας μεγάλα | κι ας ξεκινήσαμε αλλιώς | έγινε η αγάπη μας μια στάλα | και θάλασσα ο εγωισμός

11. Μην αφήνεις εδώ Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιάννης Πλούταρχος | Στίχοι: Ηλίας Κατσούλης
Μην αφήνεις εδώ | βήματα σου παλιά | ν’ αντηχούν στα σκαλιά. | Μην αφήνεις εδώ | αναμνήσεις βροχής | τη μισή σου αγκαλιά | Μην αφήνεις εδώ | ολα αυτά που μπορεί | να με κανουν να ζώ | κι η ζωή ν’ απορεί | Μην αφήνεις εδώ | των ματιών σου το φώς | θα `ναι πόνος κρυφός | κι όλα αυτα που `χες πει | παγωνιά στην σιωπή | Μην αφήνεις εδώ | πρωινά Κυριακής | μιας ζωής βιαστικής | Μην αφήνεις εδώ | πυρκαγιές μες στο νού | τις κρυφές σου στιγμές | μιας ωραίας βραδιάς | των χειλιών σου γραμμές | μ’ αποχρώσεις καρδιάς | Μην αφήνεις εδώ | ολα αυτά που μπορεί | να με κανουν να ζώ | κι η ζωή ν’ απορεί | Μην αφήνεις εδώ | των ματιών σου το φώς | θα `ναι πόνος κρυφός | κι όλα αυτα που `χες πει | παγωνιά στην ψυχή | Μην αφήνεις εδώ | πρωινά Κυριακής | μιας ζωής βιαστικής

12. Καλύτερα μακριά σου Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Σπύρος Γεωργίου | Στίχοι: Σπύρος Γεωργίου
Φτάνει-φτάνει ως εδώ | δεν έχω πια την δύναμη να αντέξω | Φτάνει-φτάνει ως εδώ | δεν μου μείνε καρδιά να σε παλέψω | Καλύτερα μακριά σου να απέχω από τα όνειρα σου | να διώξω τα σημάδια σου απ’ το σώμα μου | καλύτερα μακριά σου να λείπω απ’ την καρδιά σου | να σβήσω το όνομα σου απ’ το στόμα μου | Φτάνει-φτάνει ως εδώ | τα χείλη μου δε θα ξαναματώσω | Φτάνει-φτάνει ως εδώ | δεν έχω άλλο δάκρυ να σου δώσω | Καλύτερα μακριά σου να απέχω από τα όνειρα σου | να διώξω τα σημάδια σου απ’ το σώμα μου | καλύτερα μακριά σου να λείπω απ’ την καρδιά σου | να σβήσω το όνομα σου απ’ το στόμα μου

13. Φίλε Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιάννης Πλούταρχος | Στίχοι: Λάζαρος Κομνηνός
Θέλω σε κάποιο να μιλήσω | και όσα νιώθω να του πω | φίλε με άφησε τα πήρε όλα | φίλε να ήσουνα εδώ | φίλε την αγαπώ ακόμα | έχω πιει και είμαι λιώμα | μόνο εσυ καταλαβαίνεις | φίλε το ξέρεις ήταν η ζωή μου | το δακρυ κι αναπνοή μου | μόνο εσυ καταλαβαίνεις | για μένα ξέρω πως πεθαίνεις | Φίλε μπροστά σου κι αν λυγίσω | τα δάκρυα μου κι αν τα δεις | μείνε τις φώναζα κοντά μου μείνε | απ’ τη ζωή μου μη χαθείς | Φίλε την αγαπώ ακόμα

14. Μικρές φωτογραφίες Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιάννης Πλούταρχος | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Μικρές φωτογραφίες του έρωτα οι αιτίες | στον τοίχο καρφωμένες με κοιτούν | θιγμένες συνειδήσεις του χρόνου συγκινήσεις | όλες κάτι έχουνε να πουν | Ξενιτεμένο το φεγγάρι | φωτίζει άλλον ουρανό | κι εμένα ο χρόνος με ξεχνάει | σ’ ένα δωμάτιο κλειστό | Και πέρασες και χάθηκες | για λίγο μόνο στάθηκες | και πρόλαβα να πω για όλα αυτά σε συγχωρώ | σε συγχωρώ, σε συγχωρώ | Γιατί συμπεριφέρεσαι παράξενα και χαίρεσαι | που εγώ πονάω τόσο και ακόμα σ’ αγαπώ | ακόμα σ’ αγαπώ | Καπνόφυλλα ριγμένα, ποτήρια λερωμένα | και μέσα στην απόγνωση εγώ | Σε σένα βυθισμένος να ψάχνω απεγνωσμένα | να βρίσκω πάλι τρόπους για να ζω | Ξενιτεμένο το φεγγάρι | φωτίζει άλλον ουρανό | κι εμένα ο χρόνος με ξεχνάει | σ’ ένα δωμάτιο κλειστό

15. Το πουκάμισο Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιάννης Πλούταρχος | Στίχοι: Ηλίας Κατσούλης
Μ’ εκείνο το πουκάμισο που αγόρασες τυχαία | μια μέρα που στα ξαφνικά ερχόσουν να με δείς | Ακόμα ντύνω τη γυμνή τη μοναξιά μου ωραία | και φεύγω προς το μέλλον μου θλιμμένος και ατυχής | Έχουνε κάνει ένα λεκέ οι σκέψεις μου στον ώμο | που μ’ ό,τι και αν δόκιμασα δεν μπόρεσε να βγει | Ντρέπομαι όταν με κοιτούν οι άγνωστοι στο δρόμο | μα είναι οι σκέψεις μια πληγή που πάντα αιμοραγγεί | Το πλένω μες το όνειρο και το κρεμάω στην τύχη | κι είναι σαν να `μαι μέσα σου όποτε το φορώ | Σαν να χωράω ανάμεσα στης μοναξιάς τα τείχη | και σαν να σε έχω αγκαλιά ξανά κυκλοφορώ | Ενα πουκάμισο παλιό τριμμένο απ’ τα χρόνια | τσαλακωμένο απο την παλιά συνήθεια του καιρού | Κρατάει ακόμα μια γλυκιά μια γυναικεία κολώνια | και όπως ξεβάφει έρχεται στο χρώμα του ουρανου | Έχει μες την αριστερή τη τσέπη ένα χαρτί | που μου χες γράψει σ’ αγαπώ και πάντα θα `μαι εδώ | Κι ένα μικρό με το στυλό ζωγραφιστό φιλί | σε ποιον αν πω πως έχω πια δύο χρόνια να σε δω

Ο δεύτερος δίσκος

01. Γιατί έχεις φύγει Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιάννης Πλούταρχος | Στίχοι: Κωνσταντίνος Κυρίτσης
Φόρεσε η νύχτα τα καλά της, | ήρθε απόψε να με βρεί | μέσα στο άδειο μου το σπίτι, | μια καλησπέρα να μου πεί. | Με ρώτησε γιατί είμαι μόνος, | γιατί δεν έχω συντροφιά | της είπα είχα μια αγάπη... | μα δεν την έχω τώρα πιά | Γιατί έχεις φύγει, | και δεν είπες ούτε λέξη, | γιατί έχεις φύγει | και δεν είπες ούτε γειά! | Γιατί έχεις φύγει, | μες στην νύχτα σαν τον κλέφτη, | και με αφήνεις, | να ζω στη μοναξιά. | Και ένα απ τα μυστικά της | θέλησε η νύχτα να μου πεί, | πως άν τελειώσει μια αγάπη, | δεν τελειώνει και η ζωή, | μου είπε πως να βρω τον τρόπο, | για να γιατρέψω την καρδιά, | να κάνω δρόμο τα όνειρα μου... | να μη χαθώ στη μοναξιά! | Γιατί έχεις φύγει, | και δεν είπες ούτε λέξη, | γιατί έχεις φύγει | και δεν είπες ούτε γειά! | Γιατί έχεις φύγει, | μες στην νύχτα σαν τον κλέφτη, | και με αφήνεις, | να ζω στη μοναξιά.

02. Τι σταυρό κουβαλάω Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Βασίλης Κελαϊδής | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Το φιλί το τελευταίο | το θυμάμαι και πονάω | τώρα πια σαν ποτηράκι σε κομμάτια σπάω | δεν μπορώ να το πιστέψω | πως για μένα δε σε νοιάζει | σα βροχή το δάκρυ | απ’ τα μάτια στάζει | Τι σταυρό κουβαλάω με ρωτάνε οι φίλοι | ποια σου έκλεψε το γέλιο | ξαφνικά απ’ τα χείλη | όλα απόψε σε θυμίζουν και δεν ξέρω | πού πάω | στο στερνό μου τσιγάρο μιλάω | Πού γυρνάς δεν ξέρω τώρα | κι η καρδιά μου αμφιβάλει | αν πονάς κι αν νιώθεις λίγο το δικό μου χάλι | ποιον φιλάς, ποιον αγκαλιάζεις | τόσες νύχτες ματώνω | δεν μπορώ να ησυχάσω | σαν κεράκι λιώνω

03. Πανσέληνος Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιάννης Πλούταρχος | Στίχοι: Ηλίας Κατσούλης
Με μια πανσέληνο η νύχτα αρμενίζει | και μεσ’ το πλοίο της φωτιάς είμαι και εγώ | μεθώ για εκείνη που στη σκέψη μου γυρίζει | και στην ανάμνησή της πάλι ναυαγώ | και στην ανάμνησή της πάλι ναυαγώ | Με μια πανσέληνο στα μάτια της γυρίζω | εκεί που ζήσαμε με όνειρα τρελά | με απορίες την ψυχή μου βασανίζω | ποια λογική της έχει πάρει τα μυαλά | Μετρώ για χάρη της την άμμο και τα αστέρια | μα θέλει κάτι παραπάνω η καρδιά | γιατί στα πιο όμορφα του χρόνου καλοκαίρια | κρύβονται πίσω κάτι σύννεφα λαδιά | Με μια πανσέληνο στα μάτια της γυρίζω | εκεί που ζήσαμε με όνειρα τρελά | με απορίες την ψυχή μου βασανίζω | ποια λογική της έχει πάρει τα μυαλά

04. Υπήρχαν όρκοι Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιάννης Πλούταρχος | Στίχοι: Ναταλί
Στους δρόμους σου περπάτησα | Τη σκέψη μου φυλάκισα | Μου αρκούσε αγκαλιά σου να με κλείσεις | Χωρίς γιατί και πρόφαση | Πήρα τη μόνη απόφαση | Να δώσω τη ζωή μου για να ζήσεις | Υπήρχαν όρκοι υπήρχαν όρκοι | που για σένανε τους πάτησα | Υπήρχαν λόγοι, υπήρχαν λόγοι | που για σένανε δεν κράτησα | Υπήρχαν λέξεις όπως | ζωή, ψυχή, αγάπη και στις έδωσα | κι αυτό που πήρα ήταν | το ψέμα και το μίσος σου που ένιωσα | Μοιραία καταστράφηκα | μα όσα κι αν αισθάνθηκα | μου τα σβησαν τα ψεύτικα φιλιά σου | Τα πάντα μου πολέμησα | τα όνειρα μου γκρέμισα | μου έφτανε που ήμουνα κοντά σου. | Υπήρχαν όρκοι, υπήρχαν όρκοι | που για σένανε τους πάτησα | Υπήρχαν λόγοι, υπήρχαν λόγοι | που για σένανε δεν κράτησα | Υπήρχαν λέξεις όπως | ζωή, ψυχή, αγάπη και στις έδωσα | κι αυτό που πήρα ήταν | το ψέμα και το μίσος σου που ένιωσα

05. Κατέβα λίγο να σε δω Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιάννης Πλούταρχος | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Ντύσου τις ώρες μου απόψε | και πέρασέ τες στο κορμί σου | κι εγώ στο σπίτι σου από κάτω | θα νιώθω την αναπνοή σου | θέλω να σκέφτομαι πως φτάνεις | στα σκαλοπάτια σου απ’ έξω | κι είναι τα μάτια σου φεγγάρια | που μου ζητάνε να σε κλέψω | Κατέβα λίγο να σε δω | όπως κι αν είσαι σ’ αγαπώ | δεν θέλει ρούχα η καρδιά να της φορέσεις | κατέβα λίγο να σε δω | όπως κι αν είσαι σ’ αγαπώ | μη χτενιστείς και μη βαφτείς | για να μ’ αρέσεις | έτσι μ’ αρέσεις | Πίσω απ’ τις άσπρες τις κουρτίνες | είναι το φως σου αναμμένο | κι εγώ στο σπίτι σου από κάτω | άλλο ένα βράδυ περιμένω | θέλω να σκέφτομαι πως φτάνεις | στα σκαλοπάτια σου απ’ έξω | κι είναι τα μάτια σου φεγγάρια | που μου ζητάνε να σε κλέψω

06. Κι αν σ΄ αγάπησα τρελή Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιάννης Πλούταρχος | Στίχοι: Λάζαρος Κομνηνός
Εγώ είπα όσα είχα να σου πω | σβήσε όλα μου τα λάθη με λευκό κι αγκάλιασε με | και αν έφταιξα που τόσο σ’ αγαπώ | έχω πονέσει πιο πολύ γι’ αυτό συγχώρεσε με | Κι αν σ’ αγάπησα εσένανε τρελή | χίλια κομμάτια σκορπισμένα απο γυαλί, Ψεύτικη αγάπη | και αν μέτρησα τα λάθη σου τρελή | πάρ’ την καρδιά μου σκισ’ την σαν χαρτί να έρθεις πάλι | Εγώ είπα όσα είχα να σου πω | πριν φτάσουμε κι οι δυο στον χωρισμό, αγκάλιασε με | διώξε όλα μου τα λάθη σαν καπνό | όπως έκανα για σένανε κι εγώ και φίλησε με | Κι αν σ’ αγάπησα εσένανε τρελή | χίλια κομμάτια σκορπισμένα απο γυαλί, Ψεύτικη αγάπη | και αν μέτρησα τα λάθη σου τρελή | πάρ’ την καρδιά μου σκισ’ την σαν χαρτί να έρθεις πάλι

07. Παραμιλάω Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Βασίλης Κελαϊδής | Στίχοι: Νίκος Βαξαβανέλης
Κόλλησαν του ρολογιού οι δείχτες | δεν περνούν της μοναξιάς οι νύχτες | κόλλησε κι η σκέψη μου σε σένα | σ’ έχασα και έχασα και μένα | Βλέπω της ζωής μας τα κομμάτια | κι ένα δάκρυ έρχεται στα μάτια | σε κοιτώ την πόρτα να ανοίγεις | Θε μου γιατί σ’ άφησα να φύγεις | Και πού να πάω τώρα μόνος πού να πάω | όλοι οι δρόμοι είσαι εσύ που αγαπάω | νιώθω απέραντο κενό και κάθε νύχτα | με σκιές παραμιλάω | Και πού να πάω τώρα μόνος πού να πάω | όλοι οι δρόμοι είσαι εσύ που αγαπάω | κατηγορώ τον εαυτό μου που δεν μπόρεσα | να σε κρατήσω και πώς να ζήσω | Πίκρα ερημιά μελαγχολία | μια φωνή μου κλαίει στα ηχεία | η ψυχή μου χρώματα αλλάζει | μα το μαύρο μόνο της ταιριάζει | Σκόρπιες γύρω μου φωτογραφίες | όλες οι μικρές μας ιστορίες | τις κοιτώ κι η αγωνία με λιώνει | άραγε χαμογελάς ακόμη

08. Γιατί είσαι όλα αυτά που δεν μπορώ να πω Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιάννης Πλούταρχος | Στίχοι: Κοσμάς
Δεν είσαι μες στα στήθεια μου φωτιά | τα χείλη μου να σφήξω σαν με κάψεις | δεν τρέχουνε τα μάτια σου βροχή | το δάκρυ να σκουπίσω, σαν θα κλάψεις | το δάκρυ να σκουπίσω, σαν θα κλάψεις. | Δε μένεις σε ένα τόπο μακρυνό | το γράμμα που θα στείλω να το λάβεις | συγχώρα με που μίλησα πολύ | και ακόμα δεν μπορείς να καταλάβεις | και ακόμα δεν μπορείς να καταλάβεις. | Γιατί είσαι όλα αυτά που δεν μπορώ να πω | και εσύ που δεν μπορείς να με πιστέψεις, | τι κρίμα που δεν ξέρεις πόσο Σ’ αγαπώ | και χάνουν πια το νόημα και οι λέξεις. | Γιατί είσαι όλα αυτά που δεν μπορώ να πω | και λόγια που να βρω για να σου γράψω, | τι κρίμα που δεν ξέρεις πόσο Σ’ αγαπώ | και φεύγω κάπου εδώ προτού να κλάψω. | Δεν είσαι μες στα σπλάχνα μου καημός, | να πω οτι μια μέρα θα περάσεις | δεν είσαι ιστορία μιας βραδιάς | να πώ θα ξεχαστώ και θα ξεχάσεις. | να πώ θα ξεχαστώ και θα ξεχάσεις. | Γιατί είσαι όλα αυτά που δεν μπορώ να πώ | και εσύ που δεν μπορείς να με πιστέψεις, | τι κρίμα που δεν ξέρεις πόσο Σ’ αγαπώ | και χάνουν πια το νόημα και οι λέξεις. | Γιατί είσαι όλα αυτά που δεν μπορώ να πώ | και λόγια που να βρω για να σου γράψω, | τι κρίμα που δεν ξέρεις πόσο Σ’ αγαπώ | και φεύγω κάπου εδώ προτού να κλάψω.

09. Συνείδησή μου Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιάννης Πλούταρχος | Στίχοι: Γιάννης Πλούταρχος
Σ’ ένα δωμάτιο με σκιές | κι εσύ στη μέση δικαστής | και με τις λέξεις να με καις | και να μου λες | και να μου λες | και να μου λες | λάθη που έκανα και πέρασαν στο χθες | και να μου λες | και να μου λες | και να μου λες | και με δικάζεις με τύψεις και ενοχές | Συνείδησή μου | κι αυτό καρφί μου | μη με σταυρώνεις άλλο πια | αν τη ζωή μου | εσύ ορίζεις | σου την χαρίζω | παρ’ τη πια | Οι τύψεις πήρανε μορφές | και ο χρόνος ήρθε σαν ληστής | και έκλεψε τις ομορφιές | και εσύ μου λες | και εσύ μου λες | και εσύ μου λες | τα λάθη που έκανα και γίνανε φωτιές | και εσύ μου λες | και εσύ μου λες | και εσύ μου λες | σαν εφιάλτης τις νύχτες θα με καις | Συνείδησή μου | κι αυτό καρφί μου | μη με σταυρώνεις άλλο πια | αν τη ζωή μου | εσύ ορίζεις | σου την χαρίζω | παρ’ τη πια

10. Ένας Θεός Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Στην περασμένη μας ζωή | ήσουν λουλούδι και ήμουν βροχή | δεν κάναμε έρωτα, δεν φιληθήκαμε | στο χώμα γίναμε και ενωθήκαμε | Στην περασμένη μας ζωή | ψάχναμε ανθρώπινο κορμί | να συνεχίσουμε μαζί να ζήσουμε | Τώρα η αγάπη μας πήρε μορφή | έχει αισθήσεις, έχει ψυχή | μας βλέπει ο ήλιος, μας βλεπει το φως | Αγάπη κι έρωτας ενας θεός | Στην περασμένη μας ζωη | ήταν η αγάπη μας σαν την αυγή | ένας παραδεισος με χίλια χρώματα | κι όλα τα όνειρα ουράνια σωματα | Στην περασμένη μας ζωή | ψάχναμε ανθρώπινο κορμί | να συνεχίσουμε μαζί να ζήσουμε | Τώρα η αγάπη μας πήρε μορφή | έχει αισθήσεις, έχει ψυχή | μας βλέπει ο ήλιος, μας βλεπει το φως | Αγάπη κι έρωτας ενας θεός

11. Σιγά, σιγά Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιώργος Καφετζόπουλος | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Βράδιασε πέρασε ο καιρός | απ' το πρωί πάει ένας χρόνος | ήταν ο πόλεμος σκληρός | νίκησε ο καθένας μόνος | τώρα μπορώ να σε κρατώ | σαν ένα πρόσωπο που σβήνει | ό,τι περάσαμε μαζί | ένα φθινόπωρο αφήνει | Είναι η ώρα περασμένη μη γυρίσεις | πως μ' εγκατέλειψες ξανά μη μου θυμίσεις | Σιγά, σιγά εγώ σε ξεπερνάω | Σιγά, σιγά βάζω στο χθες μηδενικά | τέτοια αγάπη βλέπεις δε χωρούσε | μέσα σε λίγα μόνο τετραγωνικά | Σιγά, σιγά εγώ σε ξεπερνάω | Σιγά, σιγά κι ας μου θολώνεις το μυαλό | και φεύγω βόρεια ψάχνω την ψυχή μου | ψυχή που είχα χάσει τώρα από καιρό | Ήσουνα πόνος στην καρδιά | που από πριν είχε πεθάνει | οίκτο δεν είχες στην ψυχή | σε μια ψυχή που δε σου φτάνει | τώρα μπορώ να σε κρατώ | που η ενοχή σε σκοτεινιάζει | έφυγε πέρασε ο καιρός | είναι πρωί κι όμως βραδιάζει

12. Μα πού να το πω Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιάννης Πλούταρχος | Στίχοι: Ρεβέκκα Ρούσση
Μου λες πως είμαι δυνατός | και η καρδιά μου πέτρα | μα όσα μου’κανες εσύ | καρδιά μου τώρα μέτρα | Μέτρα τα βράδια τα ψυχρά | τα δάκρυα ένα-ένα | τις μέρες μου που έφευγαν | κι εγώ χωρίς κανέναν | Μα πού να το πω πως μέσα μου ακόμα | για σένα πονάω πού να το πώ | πως πάλι μου λείπεις κι ας κλαίω γελάω | πού να το πω | Μα πού να το πω πως όσα σου δείχνω | τα υπόλοιπα κρύβουν πού να το πω | πώς τρέμει η φωνή, οι φίλοι σαν φύγουν | πού να το πω, πού να το πω, πού να το πω | Μου λες πως δε ρωτάω πια | με τον καιρό τι κάνεις | αν σ’ έκλεισε άλλη αγκαλιά | τον έλεγχο αν χάνεις | Μου λες δεν υποφέρω πια | τις νύχτες πώς κοιμάμαι | μα δεν ρωτάς αγάπη μου | τα όνειρα αν πονάνε | Μα πού να το πω πως μέσα μου ακόμα | για σένα πονάω πού να το πω | πως πάλι μου λείπεις κι ας κλαίω γελάω | πού να το πω | Μα πού να το πώ πως όσα σου δείχνω | τα υπόλοιπα κρύβουν πού να το πω | πώς τρέμει η φωνή οι φίλοι σαν φύγουν | πού να το πω, πού να το πω, πού να το πω

13. Σάββατο έκλαψα για σένα Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιάννης Πλούταρχος | Στίχοι: Ποσειδώνας Γιαννόπουλος
Μείναν μόνο λίγα φώτα αναμμένα | σαν τα λόγια μας που ήταν μετρημένα | μείνανε μόνο δυο τρεις τοίχοι να μου λένε | όσοι είναι μοναχοί Σαββάτο κλαίνε | Σαββάτο έκλαψα για σένα | μα Κυριακή χαράματα | είδα πως ήσουν ένα ψέμα | σπάζοντας χίλια πράγματα | Σαββάτο έκλαψα για σένα | μα Κυριακή χαράματα | πήρα τα χρόνια διπλωμένα | σε μια βαλίτσα πράγματα | Μείναν μόνο τα τσιγάρα στο τασάκι | από σένανε για να θυμάμαι κάτι | μείναν μόνο δυο τρεις χτύποι στο ρολόι | την καρδιά η μοναξιά να μην την τρώει

14. Ενας άντρας που αγαπούσε δίχως όρια Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Βασίλης Γαβριηλίδης | Στίχοι: Θάνος Παπανικολάου
Για τα λόγια που δεν είπες πριν με χάσεις | δεν σου ζήτησα το λόγο μια φορά | η ζωή σου ήταν μόνο αντιφάσεις | η δική μου ήταν μόνο προσφορά | Μα εσύ ήσουν ένα λάθος στην πορεία μου | ένα τέλος τραγικό στην ιστορία μου | κι εγώ έσβηνα γραμμές και περιθώρια | ένας άντρας που αγαπούσε δίχως όρια | Ολα αυτά που ονειρεύτηκα για σένα | μοιάζουν τώρα μια εικόνα μακρινή | η καρδιά σου μυστικά είχε κρυμμένα | η δική μου μόνο αγάπη αληθινή | Μα εσύ ήσουν ένα λάθος στην πορεία μου | ένα τέλος τραγικό στην ιστορία μου | κι εγώ έσβηνα γραμμές και περιθώρια | ένας άντρας που αγαπούσε δίχως όρια

15. Απόψε γνώρισέ με Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Νίκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Νίκος Βαξαβανέλης
Απόψε φίλησε με | δείξε μου πόσο μ’ αγαπάς | στο παρελθόν σου χάρισέ με | και αυτό το αντίο που κρατάς | δώστο μου όπως με φιλάς | Απόψε κράτησε με | μέσα στους χτύπους της καρδιάς | και σαν θα φύγεις γνώρισέ με | καθώς για μένα θα μιλάς | σε όποια αγάπη συναντάς | απόψε κράτησέ με | Απόψε θύμισε μου | πως είναι το φιλί σου | με τη σιωπή σου ξανά πες μου | απ’ την αρχή πως μ’ αγαπάς | και με αντίο μου κρατάς | Απόψε κράτησε με | μέσα στους χτύπους της καρδιάς | και σαν θα φύγεις γνώρισέ με | καθώς για μένα θα μιλάς | σε όποια αγάπη συναντάς | απόψε κράτησέ με

Ο τρίτος δίσκος

01. Το γράμμα Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιάννης Πλούταρχος | Στίχοι: Μιχάλης Αβατάγγελος
Ήρθες εχθές μετά από χρόνια νε με δεις | και είπες δεν κάθομαι πολύ μήπως αργήσω | είπες πολλά μα όχι αυτά που ήταν να πεις | και έφτανε μόνο μια κουβέντα για να ζήσω | Βγήκα στο δρόμο και σε κοίταζα να φεύγεις | ένας αέρας με χτυπούσε σαν τρελός | να με σκοτώσεις δεύτερη φορά διαλέγεις | δεν έφτανε να είμαι μια φορά νεκρός | είχα φυλάξει να σου δείξω ένα γράμμα | που είχες γράψει κάτι κάποτε για μας | μα δε σου το ‘δειξα το μούσκεψα στο κλάμα | όταν μου είπες κάπου βιάζεσαι να πας | Ήρθες εχθές μετά από χρόνια νε με δεις | και είπες με βρίσκεις μια χαρά δεν έχω αλλάξει | μόνο για μας δεν βρήκες τίποτα να πεις | καλά μου είπες να περνάς και να ‘σαι εντάξει | Βγήκα στο δρόμο και σε κοίταζα να φεύγεις | ένας αέρας με χτυπούσε σαν τρελός | να με σκοτώσεις δεύτερη φορά διαλέγεις | δεν έφτανε να είμαι μια φορά νεκρός | είχα φυλάξει να σου δείξω ένα γράμμα | που είχες γράψει κάτι κάποτε για μας | μα δε σου το ‘δειξα το μούσκεψα στο κλάμα | όταν μου είπες κάπου βιάζεσαι να πας

02. Όλα σε σένα τα βρήκα Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Αλέξης Σέρκος | Στίχοι: Αλέξης Σέρκος
Να, να, να, να, να | Να, να, να, να, να | Πόσο, πόσο μπορεί ένα σ’ αγαπώ, | ένα θιγμένο εγωισμό, | να τον γλυκάνει πόσο, | πόσο μπορεί μια αγκαλιά, | σε μια έρημη ακρογιαλιά | να σε μεθύσει πόσο... | πόσο μπορεί ένα ξαφνικό... | ήρθα για λίγο να σε δώ, | θα σε τρελάνει πόσο, | πόσο να νιώθει τυχερός | ένας άνθρωπος απλός.. | όταν θα ζήσει, πόσο! | Και να του κόσμου τα απροσδόκητα | που είναι τόσο σπάνια... | στο πρόσωπο σου τα βρήκα, | είμαι ευτυχισμένος, | κάτι πιο πάνω απο ερωτευμένος, | θέλω για πάντα εμείς να ζήσουμε μαζί, | γιατί... | όλα σε σένα τα βρήκα... | είμαι ευτυχισμένος, | κάτι πιο πάνω απο ερωτευμένος, | θέλω σου λέω εμείς να ζήσουμε μαζί, | για πάντα στη ζωή!!!! | Πόσο...πόσο αξίζει τελικά | έστω ενα χάδι μια ματιά, | να σε αλλάξει ...πόσο | να βγάλει η χαρά φτερά, | και η καθημερινότητα να σπάει μια στο τόσο... | Και να του κόσμου τα απροσδόκητα | που είναι τόσο σπάνια... | στο πρόσωπο σου τα βρήκα, | είμαι ευτυχισμένος, | κάτι πιο πάνω απο ερωτευμένος, | θέλω για πάντα εμείς να ζήσουμε μαζί, | γιατί... | όλα σε σένα τα βρήκα... | είμαι ευτυχισμένος, | κάτι πιο πάνω απο ερωτευμένος, | θέλω σου λέω εμείς να ζήσουμε μαζί, | για πάντα στη ζωή!!!! | Όλα σε σένα τα βρήκα... | είμαι ευτυχισμένος, | κάτι πιο πάνω απο ερωτευμένος, | θέλω σου λέω εμείς να ζήσουμε μαζί, | γιατί... | όλα σε σένα τα βρήκα... | είμαι ευτυχισμένος, | κάτι πιο πάνω απο ερωτευμένος, | θέλω σου λέω εμείς να ζήσουμε μαζί, | για πάντα στη ζωή!!!!

03. Έψαχνα χρόνια να σε βρω Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Κώστας Βογιατζής | Στίχοι: Κώστας Βογιατζής
Της απουσίας σου η θλίψη με σκοτώνει | πόλη η ζωή μου η φυγή την ερημώνει | νιώθω χαμένος και συχνά μονολογώ | σαν μια πατρίδα μακρινή σε νοσταλγώ | Τις νύχτες ψάχνω για διέξοδο κι ελπίζω | πίνακας κάθε πρωινό με φόντο γκρίζο | έχεις αφήσει ένα απέραντο κενό | όνειρο μοιάζει ξεχασμένο μακρινό | Έψαχνα χρόνια να σε βρω | σαν τον κρυμμένο θησαυρό | της φαντασίας μου εικόνα ζωντανή | ποτέ δεν πίστευα πως θα’ σαι αληθινή | Έψαχνα χρόνια να σε βρω | σαν τον κρυμμένο θησαυρό | ο χρόνος έπαιξε μαζί μου τελικά | τώρα με βλέπει και γελάει ειρωνικά | Φυλακισμένος σ’ ένα σώμα λαβωμένο | άλλες αγάπες τώρα πια δεν περιμένω | οι αναμνήσεις όμηρό τους με κρατούν | το παρελθόν να μην ξεχάσω απαιτούν | Αν βρω δύναμη ποτέ να ξαναρχίσω | έρωτες άδειους αδιάφορους θα ζήσω | μια φορά σε μια ζωή είν’ αρκετή | να συναντήσεις μιαν αγάπη δυνατή

04. Αφιερωμένο Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Αλέξης Σέρκος | Στίχοι: Αλέξης Σέρκος
Υπάρχουν κάποιες αγάπες που γρήγορα ξεχνάνε | που μένουνε στα λόγια-λόγια που σε πονάνε | κι οι νύχτες πολλές που όσο κι αν θές αυτές δεν περνάνε | οι αναμνήσεις ζωντανές με τυραννάνε | ψάχνω να βρω σε ποόν να τα πώ για να ξεδώσω | να ξεχαστώ μήπως προλάβω και γλιτώσω | Αφιερωμένο αυτό το τραγούδι να πείτε σε κείνη | που εξ αιτίας της αιμοραγώ κι η πληγή μου δε κλείνει | Αφιερωμένο απ’ τη καρδιά μου με τόση αγάπη | κι ας καταστρέφομαι σιγά-σιγά απ τα δικά της τα λάθη | Υπάρχουν κάποιες αγάπες που ευκολα πληγονουν | που παιζουνε μαζί σου κι απότομα-απότομα τελειώνουν | Κι ο πόνος βουβός στα στήθια λυγμός η καρδιά δεν αντέχει | με συντροφιά μου το ποτό η πίκρα μου τρέχει | ψάχνω να βρω σε ποιον να τα πω για να ξεδώσω | να ξεχαστώ μήπως προλάβω και γλιτώσω

05. Σε χάνω Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Δημήτρης Κορδατζής | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Όλου του κόσμου οι συννεφιές | Στα μάτια σου ανταμώνουν | Του έρωτα σου οι σκιές | Τη σκέψη μαστιγώνουν | Και όσα ζήσαμε στο χθες | Το αίμα μου παγώνουν | Σε χάνω | Και δεν ξέρω τι να κάνω | Σε χάνω | Και δεν έχω επιλογές | Και αντάμωσαν στις πίκρες μου απάνω | Για σένα όλου του κόσμου οι συννεφιές | Όλου του κόσμου οι συννεφιές | Απόψε με τυλίγουν | Οι αναμνήσεις μας θηλιές | Που νιώθω να με πνίγουν | Και αυτά που ζήσαμε στο χθες | Βαθιές πληγές μ’ ανοίγουν

06. Φοβάμαι πως Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Νίκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Νίκος Παπαδόπουλος
Κάτι με κάνει και γυρνάω στα ίδια λάθη | νύχτες που μόνος μου θυμάμαι τα παλιά | και κει που λέω αρκετά πως έχω πάθει | σκέφτομαι πάλι την δική σου αγκαλιά | όχι πως θέλω την αγάπη μας να κρίνω | μα με πονάει που όλο μ’ αφήνεις και σ’ αφήνω | Φοβάμαι πως ακόμα σ’ αγαπάω | φοβάμαι πως ποτέ δε σε ξεπέρασα | κι αν την αλήθεια μέσα μου κρατάω | φοβάμαι πως ποτέ τον εαυτό μου δεν ξεγέλασα | Κάτι σε κάνει και γυρνάς μετανοιωμένη | νύχτες που μόνη σου φοβάσαι την βροχή | εκεί που λες κανένας δε σε περιμένει | κι η μοναξιά τα βήματά σου οδηγεί | όχι πως θέλω να μου δώσεις εξηγήσεις | μα με πονάει που περιμένω να γυρίσεις | Φοβάμαι πως ακόμα σ’ αγαπάω | φοβάμαι πως ποτέ δε σε ξεπέρασα | κι αν την αλήθεια μέσα μου κρατάω | φοβάμαι πως ποτέ τον εαυτό μου δεν ξεγέλασα

07. Καμιά δε μοιάζει με σένα μάτια μου Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Σπύρος Γεωργίου | Στίχοι: Σπύρος Γεωργίου
Να το πιστέψω δεν μπορώ | σαν ένα όνειρο κι αυτό | εκεί που νομίζω πως χάνομαι | εσένα αγάπη μου αισθάνομαι | και νιώθω ξανά πως υπάρχω | για σένα πως ζω | Κι όταν σε χάνω τον κόσμο τον χάνω | μακριά σου δεν κάνω | γι’ αυτό μη μ’ αφήνεις λεπτό | Καμιά δε μοιάζει μ’ εσένανε μάτια μου | είσαι το δάκρυ που καίει στα μάτια μου | είσαι τ’ αστέρι που λάμπει τα βράδια μου | είσαι ουρανός | Καμιά δε μοιάζει μ’ εσένανε μάτια μου | είσαι το δάκρυ που καίει στα μάτια μου | είσαι αλήθεια το φως στα σκοτάδια μου | Καμιά δε μοιάζει μ’ εσένα μάτια μου | Είναι σαν θαύμα αυτό που ζω | υπερβολή τ’ ομολογώ | εκεί που νομίζω πως χάνομαι | επάνω σου αγάπη μου πιάνομαι | και νιώθω ξανά δυνατός | στον κόσμο αυτό

08. Να με θυμάσαι δυνατό Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιάννης Πλούταρχος | Στίχοι: Κοσμάς
Ήρθες απόψε μα δεν έπρεπε να έρθεις | γιατί με βρήκες σε αδύναμη στιγμή | έδωσα λάθος αναμνήσεις και εντυπώσεις | βράδια σημάδια που μου καίνε την ψυχή | κάπως αλλιώς ήθελα να ’μαι όταν βρεθούμε | όπως παλιά τότε που είμαστε μαζί | Να με θυμάσαι δυνατό μην με λυπάσαι | τα μάτια μου τα δακρυσμένα μην κοιτάς | μέσα μου ντρέπομαι μα σκέφτομαι και τ’ άλλο | ποιός άντρας νίκησε σε ζήτημα καρδιάς | Σε είδα και χάρηκα μα ένοιωσα και θλίψη | ποιό είναι το λάθος και ποιο είναι το σωστό | αυτό που λένε να κρατήσω χαρακτήρα | να δείξω ήθελα έναν άλλο εαυτό | κάτι απο εκείνες τις μέρες να θυμίζω | και έτσι μπροστά σου όπως μ’ αξίζει να σταθώ | Να με θυμάσαι δυνατό μην με λυπάσαι | τα μάτια μου τα δακρυσμένα μην κοιτάς | μέσα μου ντρέπομαι μα σκέφτομαι και τ’ άλλο | ποιός άντρας νίκησε σε ζήτημα καρδιάς

09. Αν είσαι αγάπη Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Νίκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Νίκος Βαξαβανέλης
Αν είσαι όνειρο που σβήνει την αυγή | ας ήταν να χαράξει θεέ μου | Αν είσαι δρόμος στον γκρεμό που οδηγεί | να μη σε γνώριζα ποτέ μου | Μα αν είσαι η αγάπη που περίμενα να `ρθει | γύρε στο πλάϊ μου και γίνε η ζωή μου | Τόσες περάσανε, μα χάθηκαν γιατί | καμμιά δεν μπόρεσε να αγγίξει την ψυχή μου | Αν είσαι ήλιος χειμωνιάτικος ψυχρός | πίσω απ’ τα σύννεφα να μείνεις | Αν είσαι έρωτας που γίνεται καημός | φύγε πληγή μου πριν να γίνεις | Μα αν είσαι η αγάπη που περίμενα να `ρθει | γύρε στο πλάϊ μου και γίνε η ζωή μου | Τόσες περάσανε, μα χάθηκαν γιατί | καμμιά δεν μπόρεσε να αγγίξει την ψυχή μου

10. Πώς να γίνουμε ξένοι Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιάννης Πλούταρχος | Στίχοι: Λάζαρος Κομνηνός
Πριν το τέλος | κάνει κρύο το νιώθεις | άλλαξε γνώμη προλαβαίνεις | μ’ ακούς | Εγώ είμαι εδώ και σ’ αγαπάω | με πιστεύεις | Θα είμαι μόνος θα μου λείπεις | μ’ ακούς | Πώς να γίνουμε ξένοι | πώς να ζήσω μ’ αυτό | η αγάπη πεθαίνει | αν το θέλουν κι οι δυο | Πώς να γίνουμε ξένοι | πώς να ζήσω μ’ αυτό | άφησε μου πριν φύγεις | μια καρδιά για να ζω | Πριν το τέλος και η αλήθεια | μοιάζει ψέμα | κοίτα πως φτάσαμε να ζούμε τελικά | σαν με κοιτά | το παγωμένο σου το βλέμμα | η μέρα γίνεται σκοτάδι ξαφνικά | Πώς να γίνουμε ξένοι | πώς να ζήσω μ’ αυτό | η αγάπη πεθαίνει | αν το θέλουν κι οι δυο | Πώς να γίνουμε ξένοι | πώς να ζήσω μ’ αυτό | άφησε μου πριν φύγεις | μια καρδιά για να ζω

11. Δεν είναι τώρα πια εδώ Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Δημήτρης Αυλωνίτης | Στίχοι: Δημήτρης Αυλωνίτης
Το’δα στα μάτια της είναι αλήθεια | ήταν μαζί μου από συνήθεια | χωρίς μια λέξη χωρίς αντίο | τώρα θα ζω μόνος για δύο | Δεν κάνει βόλτες στα όνειρά μου | έφυγε πλήγωσε την καρδιά μου | μόνος στους δρόμους τριγυρίζω | το όνομά της ψιθυρίζω | Δεν είναι τώρα πια εδώ | πονάω φωνάζω τρέμω δακρύζω | Δεν είναι τώρα πια εδώ | φωτογραφίες γράμματα σκίζω | Δεν είναι τώρα πια εδώ | να’ξερα αν θέλει να γυρίσει | κι εγώ τη συγχωρώ | Δεν είναι τώρα πια εδώ | μου’λεγε μια ζωή για πάντα | Δεν είναι τώρα πια εδώ | εγώ που έδωσα τα πάντα | Δεν είναι τώρα πια εδώ | νιώθω πως τέλειωσε η ζωή μου | δεν είναι πια εδώ... | Νιώθω τις νύχτες πως μ’αγγίζει | στιγμές αγάπης μου χαρίζει | χάρτινα όνειρα καμμένα | μεσ’τη ψυχή μου κλειδωμένα | Δεν είναι τώρα πια εδώ | πονάω φωνάζω τρέμω δακρύζω | Δεν είναι τώρα πια εδώ | φωτογραφίες γράμματα σκίζω | Δεν είναι τώρα πια εδώ | να’ξερα αν θέλει να γυρίσει | κι εγώ τη συγχωρώ | Δεν είναι τώρα πια εδώ | μου’λεγε μια ζωή για πάντα | Δεν είναι τώρα πια εδώ | εγώ που έδωσα τα πάντα | Δεν είναι τώρα πια εδώ | νιώθω πως τέλειωσε η ζωή μου | δεν είναι πια εδώ...

12. Τις φωτογραφίες σου κρατάω για να ζήσω Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιάννης Πλούταρχος | Στίχοι: Λάκης Τσώλης
Την ώρα που μου έλεγες θα φύγεις μακριά μου | ένιωσα πως σταμάτησαν οι χτύποι της καρδιάς μου | πριν γίνει το όνειρο καημός κρατάω μια ελπίδα | σαν φυλαχτώ στο στήθος μου πριν έρθει η καταιγίδα | Τι πήρες από μένανε δε στα ζητάω πίσω | μα τις φωτογραφίες σου κρατάω για να ζήσω | να ήταν ένα ψέμα σου ο πιο μεγάλος πόνος | παρά αυτόν που άφησες και είμαι τώρα μόνος | Να άκουγα ξημερώματα ξανά τα βήματά σου | να μου έλεγες με κλάματα πέρασε η βραδιά σου | κι εγώ με μία μολυβιά τα λάθη σου να σβήσω | το δρόμο να έχω ανοιχτό για να έρθεις πάλι πίσω

13. Παλιοχαρακτήρας Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιάννης Πλούταρχος | Στίχοι: Ναταλί
Ήρθες απόψε να με βρεις | παρέα να μου κάνεις | ομολογώ πως τις κακές | στιγμές μου δεν τις χάνεις | Πάντα μου κάνεις συντροφιά | και πάντα μου θυμίζεις | πως σιδερένιες αντοχές | μπορείς και τις λυγίζεις | Πόνε μου απόφαση το πήρα | ότι έχεις παλιοχαρακτήρα | και γι’αυτό συνέχεια με χτυπάς | Βάζεις το μαχαίρι στη πληγή μου | κι όταν βρεις αδύνατη στιγμή μου | τότε το καρφώνεις και γελάς | Ηρθες απόψε σαν σκιά | και κάθησες μαζί μου | και μου μιλάς και μου ξυπνάς | την κάθε ανάμνησή μου | Πάντα μου κάνεις συντροφιά | και πάντα μου θυμίζεις | πως σιδερένιες αντοχές | μπορείς και τις λυγίζεις | Πόνε μου απόφαση το πήρα | ότι έχεις παλιοχαρακτήρα | και γι’αυτό συνέχεια με χτυπάς | Βάζεις το μαχαίρι στη πληγή μου | κι όταν βρεις αδύνατη στιγμή μου | τότε το καρφώνεις και γελάς

14. Μόνο εγώ σ΄ αγαπάω Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Βασίλης Κελαϊδής | Στίχοι: Νίκος Βαξαβανέλης
Νύχτωσε και θέλω | Απόψε πάλι να σε θυμηθώ | Μόνος είμαι κλαίω | Και έχω τόσο ανάγκη να σε δω | Δεν είσαι εδώ | να πάρεις απ’ τα μάτια μου το δάκρυ | Δεν είσαι εδώ | Και αισθάνομαι τρελός στο παρακάτι | Μόνο εγώ σ’ αγαπάω | άκουσε με πονάω | Η καρδιά μου κοντεύει να σπάσει | Μόνο εγώ σ’ αγαπάω | άκουσε με πονάω | Δεν πιστεύω πως μ’ έχεις ξεχάσει | Νύχτωσε και ψάχνω | Στα χέρια σου να πέσω να καώ | Ζω μα δεν υπάρχω | Σταγόνα μοιάζω στον ωκεανό | Δεν είσαι εδώ | Αγέρι της ζωής μου πώς να ζήσω | Δεν είσαι εδώ | Και πως τη μοναξιά μου να νικήσω

15. Όταν θα φεύγεις Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Διονύσης Ασπιώτης | Στίχοι: Διονύσης Ασπιώτης
Όταν μιλάς για χωρισμό | να με κοιτάς στα μάτια, | για να θυμάσαι την καρδιά, | που έκανες κομμάτια | Όταν θα φεύγεις γύρισε το βλέμα | και κοίτα εμένα για στερνή φορά | και ίσως πιστέψω πάλι σε ένα ψέμα | πως θα γυρίσεις πίσω στα παλιά. | Αγάπη που έφερες το φως μέσα στα όνειρά μου | έγινες μαχαίρι μέσ’ στα σωθικά μου | και η πικρή σιωπή του χωρισμού η καδιά μου, | δεν βαστά. | Σαν το κρασί μες στο ποτήρι τώρα πιά τελειώνω, | πως να σταματήσω απόψε εδώ το χρόνο, | φεύγεις και στο δρόμο έχει μείνει μόνο | παγωνιά. | Και στον αποχαιρετισμό, | να με φιλάς στο στόμα, | για να θυμάσαι την καρδιά | που σ’ αγαπάει ακόμα! | Όταν θα φύγεις στου ματιού την άκρη | κοίτα το δάκρυ πως αργοκυλά, | και ίσως αν ψάξεις της καρδιάς τα βάθη | να βρεις εμένα πλάι σου ξανά. | Αγάπη που έφερες το φως μέσα στα όνειρά μου, | έγινες μαχαίρι μέσ’ στα σωθικά μου | και η πικρή σιωπή του χωρισμού η καδιά μου,
δεν βαστά. | Σαν το κρασί μες στο ποτήρι τώρα πιά τελειώνω, | πως να σταματήσω απόψε εδώ το χρόνο | φεύγεις και στο δρόμο έχει μείνει μόνο | παγωνιά.

Ο τέταρτος δίσκος

01. Κλείνω αργά τα βλέφαρά μου Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιάννης Πλούταρχος | Στίχοι: Ηλίας Κατσούλης
Κλείνω αργά τα βλέφαρά μου | στα όνειρά μου βαθιά πληγή | η νύχτα κάπου αλητεύει | εσένα κλέβει και η μέρα αργεί | Πίσω απ’ την πόρτα στέκει ο χρόνος | καπνίζει μόνος και νοσταλγεί | ποιός ξενυχτάει και ποιος κοιμάται | ποιός με θυμάται πάνω στη γή | Μαχαίρι γυάλινο μοιάζει ο αέρας | κόβει της μέρας τον στεναγμό | σκορπά στον κόσμο το άρωμα σου | λέει το όνομά σου μ’ ένα λιγμό | Σε τραγουδούν δυο χείλη ξένα | και όμως εμένα φτάνει ο σκοπός | όλα δικά μου μα όλα ξένα | χωρίς εσένα να ζήσω πως | όλα δικά μου μα όλα ξένα | χωρίς εσένα να ζήσω πως | Της καρδιάς το φως δυναμώνει | και στα μάτια μου βουρκώνει | άδειοι της αγάπης σου οι δρόμοι | και ούτε μου ζητούν συγγνώμη | που δε σε `φέραν ποτέ ως εδώ

02. Πάει λίγος καιρός Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Μιχάλης Αβατάγγελος
Πάει λίγος καιρός | που φαινόσουνα αλλιώς | στα δικά μου τα μάτια | και η καρδιά μου πλημύρισε | από σένα ξεχείλισε | Πάει λίγος καιρός | που μιλούσε ο Θεός | με την κάθε σου λέξη | και εσύ έβαλες μάτια μου | την καρδιά να διαλέξει | Τώρα η ζωή | ένα αστείο πικρό | να έχεις φύγει εσύ | και να φταίω εγώ | δεν μ’ αγάπησες | στις παρέες να λες | και με τα τραγούδια μου να κλαις | ψέματα λες | Πάει λίγος καιρός | που δεν άναβα φως | για να δω την μορφή σου | με τα χέρια μου σ’ άγγιζα | και τον κόσμο ζωγράφιζα | Πάει λίγος καιρός | που σκεφτόμουνα πως | να σου πω σ’ αγαπάω | και εσύ φρόντισες μάτια μου | όσο ζω να πονάω | Τώρα η ζωή | ένα αστείο πικρό | να έχεις φύγει εσύ | και να φταίω εγώ | δεν μ’ αγάπησες | στις παρέες να λες | και με τα τραγούδια μου να κλαις | ψέματα λες

03. Μόνο εσύ Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Έρωτα μου εσύ είσαι ο αλκοολισμός μου | είσαι η γιορτή κι ο κατακλισμός μου | έρωτα μου εσύ είσαι ο αλκοολισμός μου | Μόνο εσύ μου γεμίζεις το σώμα φωτιά | μόνο εσύ ζωντανεύεις τα πάντα ξανά | μόνο εσύ τρυφερά σαν παιδί με κοιτάς | μόνο εσύ μου μετράς τους παλμούς της καρδιάς | Έρωτα μου εσύ και κρυφή πληγή μου | είσαι η ζωή και η δύναμη μου | έρωτα μου εσύ είσαι η ζωή μου | Μόνο εσύ μου γεμίζεις το σώμα φωτιά | μόνο εσύ ζωντανεύεις τα πάντα ξανά | μόνο εσύ τρυφερά σαν παιδί με κοιτάς | μόνο εσύ μου μετράς τους παλμούς της καρδιάς

04. Φυσάει πολύ Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Κωνσταντίνος Παντζής | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Πάλι νομίζω ότι άναψες το φως | πάλι νομίζω ότι χτύπησε η πόρτα | πάλι να σκέφτομαι εσένανε αρχίζω | έφυγες πια ή μήπως έτσι το νομίζω | Πάλι νομίζω ότι ζήλεψες ξανά | πάλι νομίζω πως θυμώνεις δίχως λόγο | πάλι από λάθος μου τις μέρες μου μαυρίζω | έφυγες πια ή μήπως έτσι το νομίζω | Φυσάει πολύ απ’ το σπασμένο μου το τζάμι | φυσάει πολύ και μπαίνει κρύος ο βοριάς | και η ζωή πολύ μικρή τι να σου κάνει | που είναι σαν την πρόκα στην παλάμη της καρδιάς | Φυσάει πολύ απ’ το σπασμένο μου το τζάμι | φυσάει πολύ και μπαίνει κρύος ο βοριάς | κι η μοναξιά με πνίγει πάει να με τρελάνει | ματώνει σαν την πρόκα την παλάμη της καρδιάς | Πάλι νομίζω ότι σ’ έχω αγκαλιά | πάλι νομίζω πως στα χείλη σε φιλάω | θέλω απόψε να σκεφτώ πως σε κερδίζω | έφυγες πια ή μήπως έτσι το νομίζω

05. Χάρτινη καρδιά Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Βασίλης Κελαϊδής | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Πώς τολμάς και λες πως μ’ έχεις αγαπήσει | είμ’ εγώ σαν ήλιος που `χει δύσει | πώς μπορείς να λες τα λόγια τα μεγάλα | άλλα λες εσύ κι εγώ πιστεύω άλλα | Χάρτινη καρδιά έχεις πια | ρίχτη στη φωτιά τελικά | ψεύτικα μιλάς κι αγαπάς | ό,τι και να λες δεν πονάς | Πώς τολμάς να λες πως κάποιο λάθος κάνω | που εγώ μπορώ για σένα να πεθάνω | μια ζωή εσύ πηγαίνεις στα χαμένα | πώς μπορείς να λες πως νοιάζεσαι για μένα

06. Μήπως σου ζήτησα πολλά Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιάννης Πλούταρχος | Στίχοι: Κοσμάς
Σου ζήτησα λίγα λεπτά, | μια τελευταία αγκαλιά | και δύο λόγια τρυφερά... | πριν φύγεις | Σου ζήτησα μες στη σιωπή, | ένα μονάχα σου φιλί | για μια στιγμή ζεστό κορμί, | πριν φύγεις...πριν φύγεις | Μήπως σου ζήτησα...πολλά | Σε λάτρεψα σαν Παναγιά, | να ‘σουν στα στήθια μου καρδιά, | και ας σταματούσε να χτυπά | Μήπως σου ζήτησα...πολλά | Σε λάτρεψα σαν Παναγιά, | να ‘σουν στα στήθια μου καρδιά, | και ας σταματούσε να χτυπά | Σου ζήτησα λίγα λεπτά, | ένα σου βλέμμα, μια ματιά.. | και ας δραπετεύσεις μακριά, | ας φύγεις. | Σου ζήτησα όρκους σιωπής, | κρυφές σου σκέψεις να μου πεις | κι ύστερα πάλι ας χαθείς... | ας φύγεις, ας φύγεις... | Μήπως σου ζήτησα...πολλά | Σε λάτρεψα σαν Παναγιά, | να ‘σουν στα στήθια μου καρδιά, | και ας σταματούσε να χτυπά | Μήπως σου ζήτησα...πολλά | Σε λάτρεψα σαν Παναγιά, | να ‘σουν στα στήθια μου καρδιά, | και ας σταματούσε να χτυπά | Μήπως σου ζήτησα...πολλά | Σε λάτρεψα σαν Παναγιά, | να ‘σουν στα στήθια μου καρδιά, | και ας σταματούσε να χτυπά

07. Η αυτοκαταστροφή σου Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Αλέξης Σέρκος & Κώστας Θεοχάρης | Στίχοι: Κώστας Θεοχάρης
Είπες λόγια που θα μείνουν, | για πάντα στο μυαλό μου... | πως σου είχα γίνει βάρος, | και σε εκμεταλευόμουν. | Δεν ακούω πια κανέναν, | πάντα ζούσα μοναχός μου, | πόσο ντρέπομαι που ήσουν | η ζωή και ο θανατός μου! | Πουθενά δε θα υπάρχω, | θα μαι άφαντος για σένα, | κι όλα όσα σε θυμίζουν | θλιβερά και σκουριασμένα... | πουθενά δε θα υπάρχω, | θα μαι ευθεία στη στροφή σου... | μήπως έτσι καταλάβεις, | την αυτοκαταστροφή σου! | Είπες σε όλους πως ζητούσα, | να σαι βλέπω να υποφέρεις, | μα γνωρίζεις την αλήθεια... | πως την ξέρω και την ξέρεις! | Μου είναι αδιάφορο δε θέλω, | να αποδείξω το δικό μου, | θα σ’ αφήσω σκονισμένη, | στου μυαλού το υπόγειο μου... | Πουθενά δε θα υπάρχω, | θα μαι άφαντος για σένα, | κι όλα όσα σε θυμίζουν | θλιβερά και σκουριασμένα... | πουθενά δε θα υπάρχω, | θα μαι ευθεία στη στροφή σου... | μήπως έτσι καταλάβεις, | την αυτοκαταστροφή σου! | Πουθενά δε θα υπάρχω, | θα μαι άφαντος για σένα, | κι όλα όσα σε θυμίζουν | θλιβερά και σκουριασμένα... | πουθενά δε θα υπάρχω, | θα μαι ευθεία στη στροφή σου... | μήπως έτσι καταλάβεις, | την αυτοκαταστροφή σου!

08. Φοβάμαι εμένα, εμένα και μόνο Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Πάνος Καπίρης | Στίχοι: Ναταλί
Και πάλι ανάβω τσιγάρο | καπνίζω κι ας μην το γουστάρω | είναι αργά μα εγώ ξαγρυπνώ δεν κοιμάμαι | το γιατί δεν το ξέρω | μα κάτι φοβάμαι. | Φοβάμαι που ίσως | τα χρόνια μου άφησα | που λάθος αγάπες | και όνειρα κράτησα | μα αυτό είναι ψέμα | κι εγώ το πληρώνω | φοβάμαι εμένα-εμένα και μόνο. | Δε θέλω να δω την αλήθεια | κι απ’ το ψέμα ζητάω βοήθεια | απορώ πού θα βγει και το τέλος ποιο θα `ναι | το γιατί δεν το ξέρω | μα κάτι φοβάμαι. | Φοβάμαι που ίσως | τα χρόνια μου άφησα | που λάθος αγάπες | και όνειρα κράτησα | μα αυτό είναι ψέμα | κι εγώ το πληρώνω | φοβάμαι εμένα-εμένα και μόνο.

09. Πώς μπορώ να σε ξεχάσω Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιάννης Πλούταρχος | Στίχοι: Μαρία Συρμανόγλου
Πέρασε καιρός | που έχω να σε δώ | κι ακόμα καρδιά μου | σε θυμάμαι | Μια ευκαιρία έχασα | δυο λέξεις να σου πω | και δάκρυα στα μάτια μου | κυλάνε | Πως μπορώ να σε ξεχάσω | καημέ μου μεγάλε | που έφυγες και ήρθε η βροχή | Σκοτείνιασαν τα μάτια μου | και χώρια σου φοβάμαι | η νύχτα τι θα φέρει ως το πρωί | Η σκέψη σου παντού | παντού μ’ ακολουθεί | βήμα σ’ αδιέξοδο | και χάνομαι ξανά | Ψάχνει το μυαλό | επιστροφή να βρεί | τ’ αδύνατα να κάνει δυνατά

10. Ποιο στόμα καίει τώρα τα χείλη σου Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Κλείνω τα μάτια και νιώθω ξανά | πως είμαι τόσο κοντά σου | πως με φιλάς με δυο χείλη ζεστά | και χάνομαι στην αγκαλιά σου | Δε θέλω να το σκεφτώ | ότι εσύ δεν είσαι εδώ | είμαι μακριά σου χωρίς καρδιά | σκέψεις τρελές κάθε βραδιά | Ποιο στόμα καίει τώρα τα χείλη σου | και ποια σιωπή τα κρατάει κλειστά | ποιο σώμα ανάβει τώρα το σώμα σου | και ποια αγκαλιά σε κρατάει σφιχτά | Σε περιμένω όσο ανασαίνω | γύρνα εδώ ξανά | Κλείνω τα μάτια κι ο χρόνος γυρνά | σε εκείνες τις άγιες νύχτες | που με φιλούσαν δυο χείλη καυτά | και γέλιο μου ‘καναν τις πίκρες | Δε θέλω να το σκεφτώ | ότι εσύ δεν είσαι εδώ | αναρωτιέμαι πώς το μπορείς | κι έτσι σκληρά με τιμωρείς

11. Ποιο μονοπάτι Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Αλέξης Σέρκος | Στίχοι: Αλέξης Σέρκος
Άνοιξες πανιά και φεύγεις, | τώρα μακριά, | πού ταξιδεύεις για που πάς, | δεν βρήκα λόγια να σου πω | θα σε καρτερώ, θα σε καρτερώ | Ποιο μονοπάτι, τώρα περπατάς, | με ποιον το διαβαίνεις | και πίσω δεν κοιτάς | Που κάθομαι μονάχος, | στου δρόμου εκεί την άκρη | που ζούσαμε παλιά | να σκέφτομαι εσένα | και να μετράω μόνος, | της πίκρας τα σκαλιά | Άνοιξες φτερά καρδιά μου, | και πέταξες μακριά, | σαν τα χελιδόνια στο νοτιά! | Να μου προσέχεις | εκεί ψηλά έχει παγωνιά, | τόση παγωνιά | Ποιο μονοπάτι, τώρα περπατάς, | με ποιον το διαβαίνεις | και πίσω δεν κοιτάς | Που κάθομαι μονάχος, | στου δρόμου εκεί την άκρη | που ζούσαμε παλιά | να σκέφτομαι εσένα | και να μετράω μόνος, | της πίκρας τα σκαλιά | Και κάθομαι μονάχος, | στου δρόμου εκεί την άκρη | που ζούσαμε παλιά | να σκέφτομαι εσένα | και να μετράω μόνος, | της πίκρας τα σκαλιά | Και κάθομαι μονάχος, | στου δρόμου εκεί την άκρη | που ζούσαμε παλιά | να σκέφτομαι εσένα | και να μετράω μόνος, | της πίκρας τα σκαλιά | Και κάθομαι μονάχος, | στου δρόμου εκεί την άκρη | που ζούσαμε παλιά | να σκέφτομαι εσένα | και να μετράω μόνος, | της πίκρας τα σκαλιά

12. Αν φταις εσύ Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Κώστας Βογιατζής | Στίχοι: Κώστας Βογιατζής
Κανείς δεν ξέρει ποια είναι η αιτία | ποιος είναι ο λόγος που έφερε το χωρισμό | ας μην ζητάμε δικαιολογία | ας καταλήξουμε σε έναν συμβιβασμό | Αν φταις εσύ αναλαμβάνω την ευθύνη τη μισή | δίνω ένα τέλος στην μεγάλη μας φυγή | και ξαναχτίζω πάνω στην καμένη γη | αν φταίω εγώ την ενοχή μου δίχως φόβο ομολογώ | κι αν σου έχει λείψει μια παρήγορη αγκαλιά | συγχώρεσέ με κι ας βρεθούμε όπως παλιά | Αυτή η αγάπη θα είναι κρίμα | αθώο θύμα να χαθεί να προδοθεί | Τα δάκρυά μας πριν να στεγνώσουν | του γυρισμού οι δρόμοι πριν αποκλειστούν | τα δυο εγώ μας χέρια ας δώσουν | κι αυτά που τους αναλογούν ας μοιραστούν

13. Μη γυρίσεις ξανά Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Νίκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Νίκος Παπαδόπουλος
Τα λόγια σου σημάδια χαραγμένα | που αρνήθηκε να σβήσει ο καιρός | κι αν τίποτα δεν ήμουνα για σένα | για μένα ήσουν τα πάντα δυστυχώς | Τα γράμματά σου καίω και δακρύζω | τον τοίχο με τα χέρια μου χτυπώ | το άσπρο της καρδιάς έκανες γκρίζο | και ντρέπομαι που ακόμα σ’ αγαπώ | Μη γυρίσεις ξανά | η καρδιά δεν ξεχνά | κι η πληγή σου δεν έκλεισε ακόμα | σ’ αγαπούσα πολύ | μα να ξέρεις τρελή | πως για μένα είσαι πια ξένο σώμα | σου μιλάω ειλικρινά, μην γυρίσεις ξανά | Μονάχος κι από φίλους ξεχασμένος | γυρεύω τον χαμένο μου εαυτό | μαζί σου ήμουν πάντα ο χαμένος | λες κι ήτανε της τύχης το γραφτό | Τα γράμματά σου καίω και δακρύζω | τον τοίχο με τα χέρια μου χτυπώ | το άσπρο της καρδιάς μου έκανες γκρίζο | και ντρέπομαι που ακόμα σ’ αγαπώ

14. Ζω Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Σπύρος Γεωργίου | Στίχοι: Σπύρος Γεωργίου
Τώρα ζω και ξεκινώ απ’ την αρχή να αναζητώ | εικόνες σχήματα τον ήλιο τον νερό | απο κανένα τώρα πια δε θα ζητώ | θα αποφασίζω όταν εμένα θα ρωτώ | Ζω τώρα χωρίς εσένα επιτέλους ζω | τώρα αρχίζω να ανασαίνω τώρα ζω | στα ψέματα σου τώρα πια δε συμφωνώ | Ζω τώρα χωρίς εσένα επιτέλους ζω | τώρα αρχίζω να ανασαίνω τώρα ζω | κάθε συνήθεια και γνώμη σου ξεχνώ | ζω τώρα ζω | Τώρα ζω τώρα που κλείσαν οι πληγές μου με πηλό | δε θα σου δώσω άλλο δάκρυ όσο ζω | κι όταν θα φέρνω την μορφή σου στο μυαλό | θα `χω την δύναμη να αδιαφορώ | Ζω τώρα χωρίς εσένα επιτέλους ζω | τώρα αρχίζω να ανασαίνω τώρα ζω | στα ψέματα σου τώρα πια δε συμφωνώ | Ζω τώρα χωρίς εσένα επιτέλους ζω | τώρα αρχίζω να ανασαίνω τώρα ζω | κάθε συνήθεια και γνώμη σου ξεχνώ | ζω τώρα ζω

15. Ήθελε λέει  Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Δημήτρης Κορδατζής | Στίχοι: Βασίλης Παπαδόπουλος
Ήθελε λέει | να είναι ελεύθερος να κλαίει | παραγγελιά να μη γελάει | Ήθελε λέει | να την πληρώνει όποιος φταίει | το άδικο να μη περνάει | Ήθελε λέει ο αφελής | να μην υπάρχει κουρελής και πεινασμένος | Ήθελε λέει ο αφελής | να μην υπάρχει πια κανείς δυστυχισμένος | Ήθελε λέει | Ήθελε λέει | να είναι ελεύθερος να λέει | να έχει γνώμη να μιλάει | Ήθελε λέει | να ‘ναι οι άνθρωποι ωραίοι | ένας τον άλλον να πονάει

Για να ακούσετε ένα από τα τραγούδια του δίσκου που ξεχώρισε:
Πατήστε εδώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης