Τρίτη, 25 Αυγούστου 2015

Αξέχαστες επιτυχίες με τον Μαν. Αγγελόπουλο Vol. 1





















Ο Μανώλης Αγγελόπουλος σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Όσο αξίζεις εσύ Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Όσο αξίζεις εσύ κι η καρδιά σου η χρυσή | δεν αξίζουν μαζί ο ουρανός κι όλη η γη, κι όλη η γη. | Όλοι οι άντρες ποθούν στην καρδιά σου να μπουν | κι επειδή μ' αγαπάς με μισούν, με μισούν, με μισούν. | Μα εγώ σε σένα, καλή μου, | χρωστάω και τη ζωή μου, | μου άλλαξες την ψυχή μου, | τόσες συνήθειες κακές. | Με χίλιες δυο τριγυρνούσα | και τα λεφτά μου πετούσα, | αλήτης θα καταντούσα | μα όλ' αυτά μέχρι χτες. | Όσο αξίζεις εσύ κι η καρδιά σου η χρυσή..

02. Όταν κοιμάται ο δυστυχής Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Βασίλης Καραπατάκης | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Όταν κοιμάται ο δυστυχής | κανείς μην τον ξυπνήσει | ξεχνάει τα πάντα ο άνθρωπος | τα μάτια του σαν κλείσει | ξεχνάει τα πάντα ο άνθρωπος | τα μάτια του σαν κλείσει | Μέσα σε ένα όνειρο | μπορεί και να ξεχάσει | αγάπησε δυστύχησε | και όλα τα 'χει χάσει | αγάπησε δυστύχησε | και όλα τα 'χει χάσει | Κάποια γυναίκα πέρασε | μέσα από τη ζωή του | ήταν βουνό και τσάκισε | το άμοιρο κορμί του | ήταν βουνό και τσάκισε | το άμοιρο κορμί του.

03. Η γυναίκα η μουρμούρα Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Μην αρχίζεις τη μουρμούρα | άκου πρώτα να σου πω | Χθες το βράδυ είχα μπλέξει | σ' ένα γλέντι φιλικό | Είχε όμορφες κοπέλες | και ξεχάστηκα να 'ρθω | Συγχώρα με, μουρμούρα μου | χτυπούσε η καρδούλα μου | Στο χορό, στην παραζάλη | με ξελόγιασαν τα κάλλη | Όμορφες που ήταν όλες | μ' έβαλαν κρασί να πιω | Μ' έστρωσαν κι ένα ντιβάνι | κι έπεσα να κοιμηθώ | Μ' έστρωσαν κι ένα ντιβάνι | κι έπεσα να κοιμηθώ | Μια ξανθά μικρή σουλτάνα | Πω-πω-πω, με τρέλανε | Τέτοια νύχτα μαγεμένη | αχ, να μη ξημέρωνε | Τέτοια νύχτα μαγεμένη | αχ, να μη ξημέρωνε

04. Ο τσιγγάνος Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Φεύγω απόψε μακριά | αδέλφια μου τσιγγάνοι | φεύγω για πάντα έχε γεια | φτωχό μου καραβάνι | Το τσιγγάνικο το αίμα | για ν'αλλάξει δεν μπορεί | στου τσιγγάνου την αγάπη | απιστία δεν χωρεί | έχετε γειά | Κι αν πεθάνω μια αυγή | σ' άλλα μέρη σ' άλλη γη | φτωχό μου καραβάνι | του τσιγγάνου το χαμό | κλάψτε όλοι με καημό | αδέλφια μου τσιγγάνοι | έχετε γειά

05. Στα βουνά δεν πάν’ οι πόνοι Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Για ένα όνειρο χαμένο ξέρω πως πονώ | για ένα όνειρο χαμένο ξέρω πως πονώ | κι αν με κάνει αυτό και κλαίω, εγώ τ’ αγαπώ | κι αν με κάνει αυτό και κλαίω, εγώ τ’ αγαπώ. | Στα βουνά δεν πάν’ οι πόνοι | κι οι καημοί στις λαγκαδιές | για τα μάτια είναι το δάκρυ | για τον πόνο οι καρδιές. | Δεν παραπονιέμαι, όχι, που μου έφυγες | δεν παραπονιέμαι, όχι, που μου έφυγες | η ζωή έχει και λύπες, έχει και χαρές | η ζωή έχει και λύπες, έχει και χαρές | Στα βουνά δεν πάν’ οι πόνοι | κι οι καημοί στις λαγκαδιές | για τα μάτια είναι το δάκρυ | για τον πόνο οι καρδιές.

06. Έχεις άντρα μάλαμα Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Νίκος Δαλέζιος | Στίχοι: Νίκος Δαλέζιος
Έχεις άντρα μάλαμα που δεν έχει αντάλλαγμα | έχεις άντρα μάλαμα που δεν έχει αντάλλαγμα. | Πρέπει να το 'χεις κρυφό καμάρι | για τέτοιον άντρα που έχεις πάρει | κι αν λαχταρούν να σε χωρίσω | εγώ άλλα χείλη, απ' τα δικά σου | δεν θα φιλήσω. | Έχεις άντρα μάλαμα που δεν έχει αντάλλαγμα | έχεις άντρα μάλαμα που δεν έχει αντάλλαγμα. | Πολλές ποθούνε να μ' αποκτήσουν | και από 'σένα να με χωρίσουν | μα οι καρδιές που αγαπάνε | άλλες αγάπες και άλλα μάτια | αχ ! δεν κοιτάνε. | Έχεις άντρα μάλαμα που δεν έχει αντάλλαγμα.

07. Φαρίντα Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Στην Αίγυπτο μια βραδιά | πληγώθηκε μια καρδιά | έφυγε αυτή κι ο Φελάχος | στον πόνο σπαράζει | μέσα στη έρημο μόνος | τις νύκτες φωνάζει | Φαρίντα αγάπη γλυκιά μου | πονάει και κλαίει καρδιά μου | γύρισε πίσω τη φλόγα να σβήσω | που έχω στη καρδιά | Φαρίντα μου γλυκιά | Κλαίει ο Φελάχος πικρά | για την Φαρίντα πονά | με το φεγγάρι τα βράδια | μιλάει και κλαίει | πάντα το ίδιο τραγούδι | στην έρημο λέει

08. Θα παντρευτούμε αγάπη μου Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μανώλης Αγγελόπουλος | Στίχοι: Μ. Αλεξάκη
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

09. Να γίνουν όλα στάχτη Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Αργύρης Βαμβακάρης | Στίχοι: Αννούλα Βασιλείου
Αφού μ’ απαρνηθήκανε | όλοι σ’ αυτή τη ζήση | Ήλιος στον κόσμο να μη βγει | Λαμπρή να μην ανθίσει | Αφού και σένα σ’ έχασα | τι άλλο περιμένω | Να γίνει κάρβουνο η στεριά | και η θάλασσα τσιμέντο | Για να με καταστρέψουνε | το είχανε βάλει άχτι | Γι’ αυτό ν’ ανάψει μια φωτιά | να γίνουν όλα στάχτη | Αφού και σένα σ’ έχασα | τι άλλο περιμένω | Να γίνει κάρβουνο η στεριά | και η θάλασσα τσιμέντο | Πουλί να μη λαλήσει πια | αυγή να μη χαράξει | Και το φεγγάρι να χαθεί | ο κόσμος να ρημάξει

10. Μανταλένα Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Στράτος Ατταλίδης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Αχ | Μανταλένα, Μανταλένα μου μικρή | μας εχώρισε η μοίρα η σκληρή | Μανταλένα, Μανταλένα μου μικρή | μας εχώρισε η μοίρα η σκληρή | και ο πόνος που βαραίνει την ψυχή | στην ξενητειά, στην ξενητειά | με σπαραγμό σε νοσταλγώ κάθε βραδιά | στην ξενητειά, στην ξενητειά | με σπαραγμό σε νοσταλγώ κάθε βραδιά | Αχ | Βράδυ πρωί, μαύρη ζωή μακριά σου ζω | Μανταλένα, Μανταλένα, | Μανταλένα, δεν σε ξεχνώ | Μανταλένα, Μανταλένα, | Μανταλένα, δεν σε ξεχνώ. | Αχ | Μανταλένα περιμένω τη στιγμή | ν' αγκαλιάσω το γλυκό σου το κορμί | Μανταλένα περιμένω τη στιγμή | ν' αγκαλιάσω το γλυκό σου το κορμί | να μου φύγουνε οι πίκρες κι οι καημοί | στην ξενητειά, στην ξενητειά | βαθειά πονώ μα πού να βρω παρηγοριά | στην ξενητειά, στην ξενητειά | βαθειά πονώ μα πού να βρω παρηγοριά. | Αχ | Βράδυ πρωί, μαύρη ζωή μακριά σου ζω | Μανταλένα, Μανταλένα, | Μανταλένα, δεν σε ξεχνώ | Μανταλένα, Μανταλένα, | Μανταλένα, δεν σε ξεχνώ. | Αχ

11. Φεγγάρι χλωμό Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Δημήτρης Γκούτης
Φεγγάρι χλωμό απόψε πονώ | για φέξε μου λίγο μια αγάπη χαμένη να βρω | Τα φιλιά της μου κάνανε μάγια | και γυρίζω μονάχος τα βράδια στα σκοτάδια | ας τη δω μια στιγμή κι ας πεθάνω | στη θερμή αγκαλιά της απάνω κι ας πεθάνω | Φεγγάρι χλωμό απόψε πονώ | μη σβήσεις πριν κλάψω πικρά το δικό της χαμό | Τα φιλιά της μου κάνανε μάγια | και γυρίζω μονάχος τα βράδια στα σκοτάδια | ας τη δω μια στιγμή κι ας πεθάνω | στη θερμή αγκαλιά της απάνω κι ας πεθάνω | Γύρνα πίσω δε βαστώ θα πεθάνω θα χαθώ | Τα φιλιά της μου κάνανε μάγια | και γυρίζω μονάχος τα βράδια στα σκοτάδια | ας τη δω μια στιγμή κι ας πεθάνω | στη θερμή αγκαλιά της απάνω κι ας πεθάνω

12. Μαγκάλα Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Στράτος Ατταλίδης | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Σ’ έχω βάλει μέσα στην καρδιά μου | αχ! Μαγκάλα, έχεις τόση ομορφιά | Μαγκάλα, Μαγκάλα, κόρη του Μαχαραγιά. | Τα γλυκά σου μαύρα μάτια | λάμπουνε σαν τα διαμάντια | αχ! και μ’ ανάψανε φωτιά | αχ! έλα δεν αντέχω πια | αχ! κόρη του Μαχαραγιά. | Α, α, α, α, α, α, αχ | Φωτιά μου καίει την καρδιά, αχ! | και λιώνω νύχτα μέρα, αχ! | Α, α, α, α, α, α, αχ | Ήθελα να σ’ έκανα δική μου | αχ! Μαγκάλα, μοναχά για μια βραδιά | Μαγκάλα, Μαγκάλα, κόρη του Μαχαραγιά. | Τα γλυκά σου μαύρα μάτια | λάμπουνε σαν τα διαμάντια | αχ! και μ’ ανάψανε φωτιά | αχ! έλα δεν αντέχω πια | αχ! κόρη του Μαχαραγιά.

13. Ρίχτε στο γυαλί φαρμάκι Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Ρίχ' τε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχ' τε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχ' τε στο γυαλί φαρμάκι | μονορούφι να το πιω | Είναι ο πόνος μου μεγάλος | είναι ο πόνος μου μεγάλος | είναι ο πόνος μου μεγάλος | κι η φουρτούνα που περνώ | Ήταν γλυκό το στόμα της | μα ψεύτικη η αγάπη της | ψεύτικη η αγάπη της | μα ανάθεμα τα χείλη της | Ρίχ' τε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχ' τε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχ' τε στο γυαλί φαρμάκι | μονορούφι να το πιω | Ρίχ' τε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχ' τε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχ' τε στο γυαλί φαρμάκι | να το πιω σαν το κρασί | Για δυο μάτια που 'χω χάσει | για δυο μάτια που 'χω χάσει | για δυο μάτια που 'χω χάσει | μαύρη βλέπω τη ζωή | Ήταν γλυκό το στόμα της | μα ψεύτικη η αγάπη της | ψεύτικη η αγάπη της | μα ανάθεμα τα χείλη της | Ρίχ' τε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχ' τε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχ' τε στο γυαλί φαρμάκι | να το πιω σαν το κρασί

14. Η γκρινιάρα Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Όλοι έχουνε γυναίκες | κι έχουνε διπλή χαρά | μα εγώ έχω μια γκρινιάρα | που μου τρώει τη καρδιά | μα εγώ έχω μια γκρινιάρα | που μου τρώει τη καρδιά | Δικό μου είναι το φταίξιμο | και το κακό μου μπλέξιμο | δικό μου είναι το φταίξιμο | και το κακό μου μπλέξιμο | Ντρέπομαι να ομολογήσω | ντρέπομαι και να το πω | ένα άντρα σαν κι εμένα | να τον έχεις πάντα υπό | Βρε γρουσούζα και γκρινιάρα | το κεφάλι σου θα φας | αν πεθάνω ποιόν θα έχεις | έτσι να τον τυραννάς

15. Το πικραμένο γράμμα Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Δημήτρης Γκούτης
Πήρα ένα γράμμα | γράμμα πικραμένο | και μου γράφεις | πως δεν θα γυρίσεις πια | γιατί-γιατί-γιατί | Πες μου τι σούχω κάνει | για να μ'απαρνηθείς δίχως λόγο | και να μην ξαναρθείς | παν οι ελπίδες πούχα για σένα | σβήσαν τα όνειρά μου | τώρα κατάλαβα πως λησμονούνται | μάτια που βρίσκονται μακριά | Κράτα καρδιά μου κράτα | στον πόνο τον φρικτό που σε βρήκε | και τον βαρύ καημό | κάνε κουράγιο πρωτού σε πνίξουν τα μαύρα δάκριά μου | τώρα κατάλαβα πως λησμονούνται | μάτια που βρίσκονται μακριά

16. Κελί βαρύ και σκοτεινό Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Γιώργος Λαύκας | Στίχοι: Γιώργος Λαύκας
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

17. Το παιδί της αμαρτίας Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Μπάμπης Μπακάλης
Στον κατήφορο που πήρα | δεν με σώνει πια κανείς | κλάψτε την καταστροφή μου | πικραμένοι μου γονείς | Περήφανε πατέρα μου | τα όνειρά σου γκρέμισα | και σένανε μητέρα μου | άσπρα μαλλιά σε γέμισα | Το παιδί της αμαρτίας | έχω γίνει στην ζωή | κάθε νύχτα κι ασωτία | και μια πράξη αμαρτωλή | Περήφανε πατέρα μου | τα όνειρά σου γκρέμισα | και σένανε μητέρα μου | άσπρα μαλλιά σε γέμισα | Μη ρωτάτε πια για μένα | και σας δέρνει η ντροπή | πέστε πως έχω πεθάνει | και δεν έχετε παιδί | Περήφανε πατέρα μου | τα όνειρά σου γκρέμισα | και σένανε μητέρα μου | άσπρα μαλλιά σε γέμισα

18. Κτυπούν καμπάνες Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μανώλης Αγγελόπουλος | Στίχοι: Νίκος Δαλέζιος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

19. Αγαπάω την Αννούλα Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Μάνα μου, γλυκιά μανούλα, | αγαπάω την Αννούλα. | Μην στενοχωριέσαι, μάνα, | αν δεν παντρευτώ τσιγγάνα. | Αχ, την Άννα αγαπώ, | αχ, γι’ αυτήν θα τρελαθώ, | μανούλα μου, πονώ. | Μάνα μου, καλή μητέρα, | είναι μια χρυσή κοπέλα. | Την καρδιά της σαν γνωρίσεις, | ξέρω, θα την αγαπήσεις. | Αχ, την Άννα αγαπώ, | αχ, γι’ αυτήν θα τρελαθώ, | μανούλα μου, πονώ. | Μάνα, δως μου την ευχή σου, | μην πικραίνεις το παιδί σου. | Την Αννούλα αν δεν πάρω, | πάω για να βρω το Χάρο. | Αχ, την Άννα αγαπώ, | αχ, γι’ αυτήν θα τρελαθώ, | μανούλα μου, πονώ.

20. Βάνα Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Κώστας Καρουσάκης | Στίχοι: Κώστας Καρουσάκης
Βάνα μικρή μου πικρή μου αγάπη | Βάνα γλυκιά μου αγάπη | ψάχνω παντού να σε βρω | και όποιο διαβάτη βρίσκω στο δρόμο | για σενανε ρωτώ | Μα δε μπορώ τόσο καιρό | κοντά σου να βρεθώ | μα δε μπορώ τόσο καιρό | κοντά σου να βρεθώ | Βάνα, Βάνα, Βάνα, Βάνα | Δεν ξέρω τι δρόμο να πάρω | σε τι μονοπάτι να βγω | μες τα χαμένα γυρίζω | προσεύχομαι μήπως σε βρω | Μα δε μπορώ τόσο καιρό | κοντά σου να βρεθώ | μα δε μπορώ τόσο καιρό | κοντά σου να βρεθώ | Βάνα, Βάνα, Βάνα, Βάνα

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης