Δευτέρα, 24 Αυγούστου 2015

Χρυσή Δισκοθήκη





















01. Το φεγγάρι πάνωθέ μου Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Το φεγγάρι πάνωθέ μου | ασημένιo τάλιρο | και με το κορίτσι Θεέ μου | πάμε για το Φάληρο | Το φεγγάρι μεθυσμένο | σε μια βάρκα κύλησε | Ένα στόμα μελωμένο | έγειρε, με φίλησε | Το φεγγάρι στο κρεβάτι | παίζει και γελάει μου | Θεέ μου πώς | να κλείσω μάτι | με μια κούκλα πλάι μου | Το φεγγάρι ζαλισμένο | στο σεντόνι κύλησε | Ένα στόμα μελωμένο | έγειρε, με φίλησε

02. Είναι το κάτι που μένει Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Βαρβάρα Τσιμπούλη
Άφησες πίσω σου ένα κάτι, | κάτι από ’σένα που αγαπούσα, | κάτι που έγινε σκιά μου, | παράπονο και δάκρυά μου, | σκέψη πικρή. | Είναι το κάτι που μένει | όταν μι’ αγάπη πεθαίνει νωρίς, | είναι το κάτι που δένει | αυτούς που ζουν χωρισμένοι, θαρρείς. | Τώρα θα ζω μ’ αυτό το κάτι, | κάτι απ’ τα μάτια που κοιτούσα, | κάτι απ’ τα χείλη που φιλούσα, | από το χέρι που κρατούσα | να μ’ οδηγεί. | Είναι το κάτι που μένει | όταν μι’ αγάπη πεθαίνει νωρίς, | είναι το κάτι που δένει | αυτούς που ζουν χωρισμένοι, θαρρείς.

03. Καρδιά μου, καρδιά μου Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Σόφη Παππά
Τσιγγάνος να ήμουν και πάλι | Δε θα ‘φευγα τόσες φορές | Καινούριες αγάπες | Καινούριες πάλι | Και λόγια φλογερά | Μόνο μια φορά | Κι ύστερα άντε γεια | Καρδιά μου, καρδιά μου | Αλήθεια, ψευτιά μου | Μου παίρνεις | Ποτέ σου δε δίνεις | Καρδιά μου, καρδιά μου | Πω-πω Παναγιά μου | Στο τέλος μονάχη θα μείνεις | Καρδιά μου, καρδιά μου | Αλήθεια, ψευτιά μου | Μου παίρνεις | Ποτέ σου δε δίνεις | Καρδιά μου, καρδιά μου | Πω-πω Παναγιά μου | Στο τέλος μονάχη θα μείνεις | Τσιγγάνος να ήμουν και πάλι | Δε θ’ άλλαζα τόσες φωλιές | Άιντε να δούμε πού θα με βγάλει | Ως πότε θα μπορεί | Να ‘ναι το φιλί | Όλη μου η ζωή

04. Εγώ αγαπώ μία Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Νινή Ζαχά | Στίχοι: Νινή Ζαχά
Ό,τι κι αν κάνεις, | την ώρα σου χάνεις, | με τις ματιές σου | εμένα ποτέ σου | δε θα με τρελάνεις. | Όποια κι αν είσαι, | τους πόθους σου σβήσε | και ξέχασέ με | μα πρώτ’ άκουσέ με | ξανά να στο πω. | Πως εγώ αγαπώ μία, | μία μόνο μία | και στον κόσμο καμία | άλλη δε ζητώ. | Είναι μια αδυναμία, | μία μόνο μία | και στον κόσμο καμία | άλλη δε ζητώ. | Όσο επιμένεις | χαμένη θα βγαίνεις, | να σ’ αγαπήσω | κι αυτή να τη σβήσω | μην το περιμένεις. | Ό,τι κι αν κάνεις | την ώρα σου χάνεις. | Όσο ανασαίνω | της μοίρας γραμμένο | είν’ αυτή ν’ αγαπώ. | Μα εγώ αγαπώ μία...

05. Αποκλείεται Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Αποκλείεται σου είπα, αποκλείεται σου λέω | να `ρθει μέρα που να σ’ αγαπώ πιο λίγο | τη ψυχή μου θα σου δώσω, στο φιλί το τελευταίο | Αποκλείεται να φύγω, αποκλείεται σου λέω | Ανησυχείς μήπως σ’ αφήσω και με κοιτάς με ύφος μελαγχολικό | Τι θες λοιπόν να σ’ απαντήσω αν τα ποτάμια πάνε πίσω | θα πάψω εγώ να σ’ αγαπώ | Αποκλείεται σου είπα... | Ποια είναι που θα κερδίσει | τον εαυτό μου που τον κέρδισες εσύ | αν βγει ο ήλιος απ τη Δύση, τότε η καρδιά μου θα σ’ αφήσει | μα τη καρδιά μου θα μισεί | Αποκλείεται...

06. Η νύχτα Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Γιώργος Μαλλίδης | Στίχοι: Γιώργος Μαλλίδης
Να’ ρχόσουν μόνο μια φορά στα όνειρά μου | έλα χαμένη μου χαρά | για μια φορά, για μια φορά | έλα χαμένη μου χαρά | να δώσεις λίγη ζεστασιά | μες στην καρδιά μου. | Η νύχτα μπλέχτηκε ψηλά | μέσα στου κήπου τα κλαδιά | στην παγωνιά | και δε θα ξημερώσει πια, | έλα για λίγο μια στιγμή | μ’ ένα σου χάδι, ένα φιλί | να φύγει η νύχτα | να ξανάρθει το πρωί. | Απόψε στήσανε χορό οι αναμνήσεις | μέσα στης λύπης τον γιαλό, | στήσαν χορό, στήσαν χορό | μέσα στης λύπης τον γιαλό, | κάτι μου λέει | πως απόψε θα γυρίσεις.

07. Εκείνη Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Μέσα στη νύχτα πέρασε, | στη γωνιά του δρόμου, | εκείνη, εκείνη, εκείνη | Που ήρθε και μου γέμισε | την άδεια την ζωή μου, | χάθηκε και γκρέμισε | την γη μες την ψυχή μου. | Και όνειρο πάντα θα μείνει | εκείνη, εκείνη, εκείνη. | Πέρασε και με γέμισε | χίλιες αναμνήσεις | εκείνη, εκείνη, εκείνη | Που ήρθε και με φίλησε | στου φεγγαριού τα χέρια, | και σαν τραγούδι κύλησε | και χάθηκε στ’ αστέρια. | Και όνειρο πάντα θα μείνει | εκείνη, εκείνη, εκείνη.

08. Κι εσύ θα φύγεις Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Κι εσύ θα φύγεις | και θα περάσεις | και θα ξεχάσεις | κι εγώ θα μείνω | να αργοσβήνω | σε μια γωνιά | Ένα ρολόι σταματημένο | ένα καράβι ναυαγισμένο | ένα σπουργίτι κυνηγημένο | απ’ το χιονιά | Όταν σημάνει | εκείνη η ώρα | η μαύρη ώρα | μη νιώσεις πόνο | κι άσε με μόνο | στην παγωνιά | Ένα ρολόι σταματημένο | ένα καράβι ναυαγισμένο | ένα σπουργίτι κυνηγημένο | απ’ το χιονιά | απ’ το χιονιά | απ’ το χιονιά

09. Πριν χαθεί το όνειρό μας Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος
Χόρεψε μαζί μου απόψε | κάτω απ’ το φεγγάρι. | Δες, τα μάτια μου γεμίσαν | από σένανε. | Χόρεψε για την αγάπη | που `ρθε να σε πάρει. | Χόρεψε για σένα μόνο | και για μένανε. | Πριν χαθεί το όνειρό μας | και ξαναβραδιάσουμε, | άσε με να σ’ αγαπάω | κι όπου φτάσουμε. | Χόρεψε μαζί μου τώρα | στου καημού την άκρη. | Πιες απόψε τη ζωή μου | και αγάπα με. | Χόρεψε για δυο αγάπες | και μια χούφτα δάκρυ. | Έχουμε πολλά να πούμε | που δεν τα `παμε. | Πριν χαθεί...

10. Αδέρφια μου, αλήτες, πουλιά Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Αδέρφια μου, αλήτες, πουλιά | κι εγώ σαν κι εσάς στους ανέμους | γυρεύω χαμένα φιλιά. | Αδέρφια μου, αλήτες, πουλιά. | Όποιος εξόδεψε | γι’ αγάπη την καρδιά του | έβαλε μόνος του | φωτιά στα όνειρά του. | Ανάμεσα στ’ άστρα γυρεύει | χαμένα τραγούδια, φιλιά. | Αδέρφια μου, αλήτες, πουλιά | Αδέρφια μου, αλήτες, πουλιά | μονάχος στη νύχτα και γύρω βροχή | τα χαμένα φιλιά. | Αδέρφια μου, αλήτες, πουλιά. | Όποιος πληγώθηκε | βαθιά στα φυλλοκάρδια | χάνεται, χάνεται | στου πόνου τα σκοτάδια. | Ανάμεσα στ’ άστρα γυρεύει | χαμένα τραγούδια, φιλιά. | Αδέρφια μου, αλήτες, πουλιά.

11. Καρδιά μου μόνη Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Περνούν οι ώρες, περνούν οι μέρες | θηλιές με πνίγουν οι στεναγμοί, | στα δάχτυλά μου γίνανε βέρες | και δε μ’ αφήνουν, αχ, ούτε στιγμή. | Αχ, καρδιά μου μόνη | πικρό αηδόνι της σιωπής, | αχ, θέλεις να κλάψεις, θες να φωνάξεις | μα δεν μπορείς. | Αχ, καρδιά μου μόνη | βουνό οι πόνοι της προσμονής. | Ποιον να φωνάξω αυτή την ώρα | όλοι οι άνθρωποι έχουν χαθεί, | νιώθω σαν ξένος σ’ αυτή τη χώρα | και την αγάπη, αχ, σαν φυλακή.

12. Λάθη Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Βαρβάρα Τσιμπούλη
Λάθη, πόσα έκανες λάθη, | το καθένα κι αγκάθι | την καρδιά μου πονά. | Λίγο, αν μ’ αγάπησες λίγο | πες μου τώρα πριν φύγω, | πριν σου πω "έχε γεια". | Μα αν ζητούσες συγγνώμη | θα μου άλλαζες γνώμη | και δε θα `φτανε τώρα | η στερνή μας η ώρα. | Λάθη, φταιν τα τόσα σου λάθη | για το τέλος που θά `ρθει | στην αγάπη μας πια. | Κρίμα, όσα ζήσαμε κρίμα, | κάθε λάθος και κύμα | που μας πάει μακριά. | Μα αν ζητούσες συγγνώμη | θα μου άλλαζες γνώμη | και δε θα `φτανε τώρα | η στερνή μας η ώρα. | Λάθη, πόσα έκανες λάθη, | λάθη, πόσα έκανες λάθη.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης