Πέμπτη, 27 Αυγούστου 2015

Αγόρι μου





















01. Σταγόνα-Σταγόνα Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Δυο ποτήρια στο τραπέζι, έξω βρέχει | τι πικρή που `ναι η στερνή μας η βραδιά. | Στη βροχή δεν μπορεί, δεν αντέχει | και θα σπάσει όπου να `ναι η καρδιά. | Σταγόνα-σταγόνα το δάκρυ σου πίνω | το δάκρυ μου πίνεις και σβήνεις και σβήνω. | Σταγόνα-σταγόνα το αίμα μου στάζει νωπό | τι να πεις τώρα πια, τι να πω. | Παραθύρι μες στη νύχτα πώς ν’ ανοίξω | δεν υπάρχει πια για μένα ουρανός. | Μη μ’ αγγίζεις γιατί αν τυχόν σ’ αγγίξω | θα χτυπήσει την καρδιά μου κεραυνός.

02. Αγόρι μου Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος
Δεν ξέρω τι με πιάνει αγόρι μου | καθώς η νύχτα πλησιάζει | καημός που την ημέρα χάνεται | μόλις νυχτώνει μ’ αγκαλιάζει | Αγόρι μου | Αγόρι μου αγόρι μου | ανάσα μου και αίμα μου | χαρά μου χαρά μου κι άνθρωπέ μου | Αγόρι μου αγόρι μου | αλήθεια μου και ψέμα μου | κι ατέλειωτε, κι ατέλειωτε καημέ μου | Δεν ξέρω τι με πιάνει αγόρι μου | Καθώς η νύχτα με τυλίγει | μες τις σκιές της πάντα χάνομαι | ψάχνοντας τη χαρά τη λίγη | Αγόρι μου αγόρι μου | ανάσα μου και αίμα μου | χαρά μου χαρά μου κι άνθρωπέ μου | Αγόρι μου αγόρι μου | αλήθεια μου και ψέμα μου | κι ατέλειωτε, κι ατέλειωτε καημέ μου

03. Τσακισμένο το καράβι Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Μπήκαμε στο πλοίο | γελαστοί κι οι δύο | κι από τη χαρά μας κλαίγαμε | Και μας μίσησαν | Και μας βύθισαν | το καράβι που όνειρο το λέγαμε | Τσακισμένο το καράβι | κι η ζωή ωκεανός | Ποιος μπορεί να καταλάβει | Τι 'ναι χωρισμός | Άραγε πού πήγες | οι στιγμές οι λίγες | γίνανε καημοί αγιάτρευτοι | και αν σ’ έχασα | δεν σε ξέχασα | άτυχη μορφή μου αξιολάτρευτη

04. Μα αύριο κύριε Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος
Τώρα θα κλάψω και θα πονέσω και θα χαθώ | μα αύριο, κύριε, σαν ξημερώσει θα σε ξεχάσω. | Όσα μου πήρες κι όσα σου πήρα θα θυμηθώ. | Και αύριο, κύριε, σαν ξένη δίπλα σου θα προσπεράσω. | Τώρα δεν ξέρω αν φταίω ή αν φταις | πέρασες, κύριε, κι έγινες χτες | κλείσαν οι δρόμοι και σβήσαν τα φώτα για μας. | Θα βρω κουράγιο ν’ αρχίσω ξανά | είν’ η αγάπη καημός που περνά | στα περασμένα ποτέ του κανείς δε γυρνά. | Τώρα θα μείνω με αναμνήσεις ένα σωρό | που άφησες, κύριε, στο πέρασμά σου τ’ αγαπημένο. | Όσο κι αν θέλω να σε κρατήσω πια δεν μπορώ. | Βράδιασε, κύριε, και το ξημέρωμα είναι χαμένο.

05. Έβρεχε ψιλόβρεχε Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Έβρεχε ψιλόβρεχε | στο λιμάνι φεύγοντας | σφύριζε ενα πλοίο | Κι έβρεχε ψιλόβρεχε | τη βραδιά που είπαμε | το στερνό τ’ αντίο | Έβρεχε ψιλόβρεχε | και τα τρένα σμίγανε | στο Σταθμό Λαρίσης | σμίγαν και χωρίζανε | τη βραδιά που μ’ άφησες | με τις αναμνήσεις | Έβρεχε ψιλόβρεχε | τα παιδιά πλατσούριζαν | στα νερά του δρόμου | κι είδα ένα γαρίφαλο | στα νερά να χάνεται | που ήτανε δικό μου

06. Δεν είσαι εσύ Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Χάρης Λυμπερόπουλος | Στίχοι: Φίλιππος Νικολάου
Δεν είσαι εσύ | Δεν μπορεί να `σαι εσύ | αυτός που είχα γνωρίσει μια μέρα | Δεν είσαι αυτός | που μ’ έκανε πριν | ν’ αναπνέω σωστά τον αγέρα | Πες μου τι σε άλλαξε | και τώρα εδώ μπροστά μου | βλέπω δυο μάτια που δεν τα `χω ξαναδεί | Δεν είσαι εκείνος | που κρατούσα αγκαλιά μου | και σε νανούριζα τις νύχτες σαν παιδί | Δεν είσαι εσύ | Δεν μπορεί να `σαι εσύ | κι εγώ να έχω κάνει το λάθος | Να μην γνωρίζω | εκείνον που πριν | είχα αγαπήσει με τόσο πάθος

07. Οι αμαρτίες μου Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Ζακ Ιακωβίδης | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού
Τις αμαρτίες μου | εγώ στις είπα απ’ την αρχή | Το παρελθόν μου σου το φανέρωσα | απ’ την αρχή | Προτού στο πλάι σου να προχωρήσω | την θέση μου έτρεξα να καθαρίσω | και την συγγνώμη σου να σου ζητήσω | Απ’ την αρχή | Έστω κι αν έζησα σε τρικυμία | είχα δικαίωμα στην ευτυχία | γιατί σ’ αγάπησα | και σ’ εμπιστεύτηκα απ’ την αρχή | Πως ήμουν άμυαλη | πριν σε γνωρίσω στο `χα πει | Σε λάθος δρόμος ότι περπάτησα | σου το `χα πει | Κι αν αποφάσισες να με κρατήσεις | ποτέ δεν μπόρεσε να συγχωρήσεις | Κι οι υποψίες σου με βασανίζουν | κάθε στιγμή | Μα αναμάρτητος εσύ αν είσαι | πρώτος την πέτρα σου πάρε και ρίξε | τις αμαρτίες μου δε σου τις έκρυψα | ούτε στιγμή

08. Τίποτα δε μας χωρίζει Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Κύλησε καυτό το δάκρυ | από των ματιών την άκρη | άσε με να σε ζυγώσω | με φιλιά να το στεγνώσω | Τίποτα δε μας χωρίζει | σφαίρα είναι και γυρίζει | αμφιβάλλεις, αμφιβάλλω | πάντα το `να φέρνει τ’άλλο | τίποτα δε μας χωρίζει | σφαίρα είναι και γυρίζει | Αδικα σε βαλαντώνει | κάθε μικροκαυγαδάκι | την φωτιά μας τη φουντώνει | σαν τα ξύλα μες στο τζάκι

09. Σε παρακαλώ Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Το σαλόνι σιωπηλό βαρύ και κρύο | Στο τασάκι δυο αποτσίγαρα σβηστά | Όλα γύρω μου απόψε είναι νεκρά | Και στην σκέψη μου βουίζει ένα αντίο | Σε παρακαλώ σήκω και φύγε | πριν αρχίσω να παραμιλώ | Μια ζωή μαζί σου στα χαμένα πήγε | Σε παρακαλώ σήκω και φύγε | φύγε πριν μου φύγει το μυαλό | Τα παλιά είναι κουτό να σου θυμίσω | Και τα λόγια είναι μάλλον περιττά | Αφού τώρα δεν μπορείς να πας μπροστά | Κι αφού δεν μπορώ κι εγώ να κάνω πίσω

10. Μια λεπτομέρεια Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Ο τρόπος που μου μίλαγες | ο τρόπος που με φίλαγες | μου δείχνανε αγάπη μου ποια ήμουνα εγώ | Κι απόψε που χωρίζουμε | με πόνο συλλογίζουμαι | πως τίποτα δεν ήμουν σοβαρό | Και πληγωμένη τώρα κλαίω | Και σου λέω | Μια λεπτομέρεια ήμουν για σένανε | μια λεπτομέρεια κι ένα συμβάν | κι εγώ σ’ αγάπησα όσο κανένανε | κι ακόμα σήμερα είσαι το παν | Με τύφλωσε το πάθος μου | και ξέχναγα το λάθος μου | και πίστευα αγάπη μου πως τάχα μ’ αγαπάς | Μα τώρα που ετοιμάζεσαι | να πας με άλλη βιάζεσαι | και πίσω σου καθόλου δεν κοιτάς | Και πληγωμένη τώρα κλαίω | Και σου λέω | Μια λεπτομέρεια ήμουν για σένανε | μια λεπτομέρεια κι ένα συμβάν | κι εγώ σ’ αγάπησα όσο κανένανε | κι ακόμα σήμερα είσαι το παν

11. Δε φτουράς παλικαράκι Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος
Ασε ρε φίλε τις μαγκιές | και τα πολλά κουνήματα | μαζί μου αν θες να περπατάς | πρέπει ν’ αλλάξεις βήματα | Δε φτουράς παλικαράκι | και για μάγκας μη περνιέσαι | είσαι κάλπικο αντράκι | και σε μένα μη κουνιέσαι | Αν θες κοντά μου να σταθείς | κι όμορφα να περάσουμε | κοίταξε να συμμορφωθείς | για να μην τα χαλάσουμε

12. Χίλιες βραδιές Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Χίλιες βραδιές θα μ’ αρνηθείς | χίλιες θα με ζητήσεις | κι όπου κι αν πας κι όπου σταθείς | όσο κι αν θες να μ’ αρνηθείς θα θυμηθείς | τον έρωτα που ζήσαμε και θα με νοσταλγήσεις | Χίλιες βραδιές θα μ’ αρνηθείς | χίλιες θα με ζητήσεις | Χίλιες βραδιές θα προσπαθείς | το παρελθόν να σβήσεις | μα όταν θα `ρθει μια βραδιά | να σε τυλίξει η μοναξιά θα θυμηθείς | και τη δική μου συντροφιά πάλι θ’ αναζητήσεις | Χίλιες βραδιές θα μ’ αρνηθείς | χίλιες θα με ζητήσεις

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης