Παρασκευή, 28 Αυγούστου 2015

Οι φωνές των μπουάτ (Α' Σειρά)





















Διάφοροι ερμηνευτές σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος
Καίτη Χωματά

01. Μια αγάπη για το καλοκαίρι Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Γιώργος Παπαστεφάνου

Μια αγάπη για το καλοκαίρι | θα 'μαι κι εγώ | να σου κρατώ δροσιά στο χέρι | να σε φιλώ. | Θα μ' αγαπάς σαν καλοκαίρι | και σαν παιδί, | μα θα μου φύγεις με τ' αγέρι | και τη βροχή. | Μια αγάπη για το καλοκαίρι | θα 'μαι κι εγώ | να σου κρατώ δροσιά στο χέρι | να σε φιλώ. | Και σαν θα 'ρθει το καλοκαίρι | και σε ζητώ | θα μείνει μόνο έν' αστέρι | να το κοιτώ.

02. Θα διώξω τα σύννεφα Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Ηλέκτρα Παπακώστα | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Της νύχτας κυλάνε οι ώρες | τον ύπνο μου διώχνει η βροχή, | φοβάμαι μην σ' άρπαξαν μπόρες | κι απόμεινα εγώ μοναχή | φοβάμαι μην σ' άρπαξαν μπόρες | κι απόμεινα εγώ μοναχή | Να διώξω τα σύννεφα | θα γίνω αγέρι | να φέγγω στο δρόμο σου | θα γίνω αστέρι | κι αν πάλι τ' απόβραδο | καημό θα μου φέρει | θα μείνω στο δρόμο σου | να γίνω φωτιά | Να διώξω τα σύννεφα... | Την πόρτα χτυπάει αγέρας | το σπίτι βαραίνει σιωπή | γυρεύω το φέγγος της μέρας | ζητώ τη δική σου φωνή | γυρεύω το φέγγος της μέρας | ζητώ τη δική σου φωνή | Να διώξω τα σύννεφα... | Της νύχτας κυλάνε οι ώρες | τον ύπνο μου πήρε η βροχή | μη χάθηκες σ' άγνωστες χώρες | μη σ' έδεσαν ξένοι καημοί | μη χάθηκες σ' άγνωστες χώρες | μη σ' έδεσαν ξένοι καημοί | Να διώξω τα σύννεφα...

03. Κι αν σ' αγαπώ δε σ' ορίζω Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Γιώργος Παπαστεφάνου
Σκέπασ' η νύχτα το πρωί | τη μοναξιά μου να μην δει | την ερημιά μου σου φέρνω | δίπλα σου γέρνω και προσκυνώ. | Κι αν σ' αγαπώ δεν σ' ορίζω | δάκρυα ποτίζω τον ουρανό. | Πού ταξιδεύεις και γελάς | πες μου γιατί δεν μ' αγαπάς | μ' άστρα κεντώ τα μαλλιά σου | μα την καρδιά σου δεν την κρατώ. | Κι αν σ' αγαπώ δεν σ' ορίζω | μήτε κι ελπίζω να γιατρευτώ. | Βάζω το χέρι στην καρδιά | και σου ζητώ παρηγοριά | η ερημιά που με πνίγει | μέσα μου σμίγει το στεναγμό. | Κι αν σ' αγαπώ δεν σ' ορίζω | και τριγυρίζω δίχως σκοπό.

04. Άσπρα καράβια Τραγούδι: Καίτη Χωματά & Μιχάλης Βιολάρης
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Σωτήρης Σκίπης
Άσπρα καράβια τα όνειρά μας | για κάποιο ρόδινο γιαλό, | άσπρα καράβια τα όνειρά μας. | Θα κόβουν δρόμο κι ένα δρόμο | μυριστικό κι ευωδιαστό, | θα κόβουν δρόμο κι ένα δρόμο. | Κι από ψηλά θα μας φωτίζει | το φεγγαράκι το χλωμό | κι από ψηλά θα μας φωτίζει. | Και θ' 
αρμενίζουν, ω χαρά μας, | ίσα στο ρόδινο γιαλό, | άσπρα καράβια τα όνειρά μας.

05. Μικρό ταξίδι στο γιαλό Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Γιώργος Παπαστεφάνου

Φυσά της νύχτας η πνοή | και το φεγγάρι πλέκει | πλέκει όνειρα, δίχτυα κεντά | και την καρδιά μου τη μεθά. | Σφιχτά το χέρι σου κρατώ | το βλέμμα σου ανασαίνω | μικρό ταξίδι στο γιαλό | πώς σ' αγαπώ, πώς σ' αγαπώ.


06. Στον ουρανό είν’ ένα αστέρι Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Στον ουρανό είν’ ένα αστέρι, | είν’ ένα αστέρι μακρινό μες στον ατέλειωτο ουρανό. | Στον ουρανό είν’ ένα αστέρι, | που είναι μονάχο του και που το συμπονώ. | Στον ουρανό είν’ ένα αστέρι, | τις νύχτες όταν τριγυρνώ γυρνάει κι αυτό στον ουρανό. | Στον ουρανό βρήκα ένα ταίρι, | βρήκα ένα σύντροφο της νύχτας φωτεινό. | Στον ουρανό είν’ ένα αστέρι, | είν’ ένα αστέρι εκεί ψηλά που πάντα μου χαμογελά. | Στον ουρανό είν’ ένα αστέρι, | που του ’χω πει τα όνειρά μου τα δειλά. | Το περσινό το καλοκαίρι | μες στης νυχτιάς την ομορφιά μού εκρατούσε συντροφιά. | Στον ουρανό είν’ ένα αστέρι, | που μου το έκρυψε μια γκρίζα 
συννεφιά.

07. Χριστινάκι Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Βασίλης Ρώτας
Δώδεκα αγόρια του σχολειού κι η Χριστινιώ μια τάξη | μη βρέξει και μη στάξει | Τ' αγόρια τ' ορκιστήκανε στην παλικαροσύνη | να κλέψουν τη Χριστήνη | Βαρκούλαν αρματώνουνε με σταυρωτό πανάκι | Χριστίνα, Χριστινάκι | Έμπα καλή στη βάρκα μας, να πάμε και να 'ρθούμε | τραγούδι που θα πούμε | Τ' αστέρια τρεμουλιάζουνε στου Ζέφυρου το χάδι | το όμορφο του το βράδυ | Σπαρμένο χρυσολούλουδα το πέλαγο λιβάδι | το όμορφο του το βράδυ | Το Χριστινάκι τραγουδά, της βάρκας κυβερνήτης | γλυκιά που είν' η φωνή της | Και λέει τραγούδι του έρωτα και για τον πόθο λέει | για το φιλί που καίει | Γέλια τραγούδια σώπασαν, τ' αγόρια συμπαλεύουν | μοχτούν, φιλί γυρεύουν | Κανείς δεν είναι στο κουπί, κανείς και στο τιμόνι | λαχτάρα που τούς ζώνει | Κι η βάρκα η ποθοπλάνταχτη πάει στων νερών τα βάθη | με του έρωτα τα πάθη | Δεν κλαίω τα δώδεκα παιδιά, τους νιους, τους μαθητάδες | τις δώδεκα μανάδες | Μόν' κλαίω τα μάτια τα γλαρά, το λυγερό κορμάκι | τ' αγρίμι το ελαφάκι | Που ήτανε δώδεκα χρονών, παρθένα Παναγιά μου | κι έλαμπε η γειτονιά μου

08. Η Ελένη στο μπαλκόνι Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κώστας Κωτούλας
Νύχτα μέρα στο μπαλκόνι | και με ήλιο και με χιόνι | η Ελένη περιμένει | μα εκείνος πουθενά, | δεν τη νοιάζει η φλυαρία | άφησε και τα βιβλία | κάθεται δυστυχισμένη | στο μπαλκόνι της ψηλά. | Κυριακή γιορτή Ελένη | η παρέα περιμένει | ξέχασέ το, το μπαλκόνι | είν' ωραία η ζωή, | Κυριακή γιορτή Ελένη | μη μας κάνεις την καημένη | πάψε πια να μένεις μόνη | απ' το βράδυ ως το πρωί. | Μην τη σκέφτεσαι Ελένη | την αγάπη τη χαμένη | στη ζωή θα συναντήσεις | χίλιες-δυο αναποδιές, | τα παιδιά σού τραγουδάνε | όλα σου χαμογελάνε | 
είναι δύσκολο να ζήσεις | άλλες τέτοιες Κυριακές.

09. Η μπαλάντα της Καίτης Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κώστας Κωτούλας

Μέρες μένω μοναχή, | μ' άδεια τη ψυχή σε ψάχνω. | Νύχτες μέσα στη σιωπή, | έρημο παιδί σε ψάχνω. | Πέταξες σαν πουλί, τι θα ωφελεί | αν με κερδίσει ο πόνος. | Πέταξε να με βρεις, έλα μην αργείς | πριν με προλάβει ο χρόνος. | Μήνες με τη προσμονή | Θεέ μου πώς αργεί να φτάσει, | χρόνια. Να 'ρθει ένα πρωί | κι όλη μου η ζωή ν' αλλάξει. | Πέταξες σαν πουλί, τι θα ωφελεί | αν με κερδίσει ο πόνος. | Πέταξε να με βρεις, έλα μην αργείς | πριν με προλάβει ο χρόνος.


10. Τάχα γιατί Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Γιώργος Παπαστεφάνου

Τάχα γιατί | Στον ξάστερο ουρανό | Σεργιάνι μακρινό | Εβγήκαν τα πουλιά | Τάχα γιατί | Ο ήλιος απαλά | Στο σπίτι μου γλιστρά | Και λάμπει το πρωί | Τάχα γιατί | Το κύμα το ξανθό | Κοράλλια απ’ το βυθό | Μου στέλνει και γελά | Θα ’ναι γιατί | Η αγάπη μου περνά | Μες στ’ όνειρο διαβαίνει | Και χαιρετά | Θα’ ναι γιατί | Η αγάπη μου κοιτά | Τον στεναγμό μου παίρνει | Και τον φιλά

11. Με το βοριά με το νοτιά Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Χρήστος Λεοντής | Στίχοι: Χρήστος Αντωνιάδης
Με το βοριά με το νοτιά | θα σε προσμένω να 'ρθεις, | να 'ρθείς μια μέρα να φανείς | μανούλα μου στην πόρτα σαν | αητός καρδούλα μου. | Με το βοριά με το νοτιά | να ρθεις να διώξεις τη νυχτιά, | να 'ρθεις χαρά μου σαν χαρά | καρδούλα μου, σαν ήλιος | μες στο σπίτι μανούλα μου.

12. Την πόρτα σου άφησε ανοιχτή Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Σπήλιος Μεντής | Στίχοι: Σπήλιος Μεντής
Την πόρτα σου άφησε ανοιχτή | στον ήλιο και στ' αγιάζι | όταν η αγάπη θα διαβεί | να βρει τραπέζι και ψωμί | κρεβάτι ν' αποκοιμηθεί | κι όνειρο ν' απαγκιάζει. | Λίγο ψωμί στα περιστέρια | για τους φτωχούς λίγο κρασί | δυο άσπρα σύννεφα τα χέρια | κι η αγάπη σου βροχή χρυσή. | Την πόρτα σου άφησε ανοιχτή | στη νύχτα και στ' αγέρι | ο πικραμένος που θα μπει | να βρει να κάτσει ένα σκαμνί | και να 'ν' η στέγη του απαλή | σαν του θεού το χέρι.

13. Μια φυσαρμόνικα Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κώστας Γεωργουσόπουλος
Μια φυσαρμόνικα το δειλινό | Τον άνεμο κυνήγησε | Και με τ’ αστέρι το γοργό | Κρυφά σε φίλησε | Μια φυσαρμόνικα το δειλινό | Θρηνούσε στο μπαλκόνι μου | Κι εγώ το μαύρο ουρανό | Ρωτούσα μόνη μου | Βάλε σημάδια νά ’ρθω να σε βρω | Με του νοτιά τα κύματα | Πες μου ποιο δρόμο να διαβώ | Ν’ ακούς τα βήματα | Μια φυσαρμόνικα το δειλινό | Με πλάνεψε και χάθηκε | Και πριν αρπάξω τον σκοπό | Η γη βουβάθηκε

14. Η Μαρία των βράχων Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιώργος Κριμιζάκης | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Η Μαρία, η Μαρία, η Μαρία των βράχων δώδεκα χρόνους στο γιαλό | Μη της μιλάτε και μη σφυράτε | καράβια, σάς παρακαλώ, ω, ω, ω, ω | Αμαρτία της να 'χει μια αγάπη | να 'χει ένα Γιώργο, ένα Μηνά | Μη της μιλάτε, γιατί θυμάται | τα μάτια του τα γαλανά, ω, ω, ω, ω | Η Μαρία, η Μαρία, η Μαρία των θρήνων με τα παντζούρια της κλειστά | Παιδιά που πάτε, μη τραγουδάτε | στο παραθύρι της μπροστά, ω, ω, ω, ω

15. Σε προσμένω Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Χρήστος Λεοντής | Στίχοι: Χρήστος Αντωνιάδης
Κάθε που πέφτει καταχνιά | δακρύζει κι η ψυχή μου, | αναζητώ τη λησμονιά | μέσα στην ερημιά. | κι είν' η καρδιά μου έρημη | κι άδικα σε προσμένω, σε καρτερώ. | Σε προσμένω δειλά το πρωί, | σε προσμένω σαν ήλιο στη γη, | σε προσμένω να 'ρθείς σαν βροχή, | σαν αγέρι και σαν αστραπή, | ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω. | Κάθε που πέφτει σκοτεινιά | στην άδεια κάμαρή μου, | χορεύει η λύπη μ' απονιά | μέσα στην παγωνιά | κι είν' η φωνή μου πιο σβηστή | πριν σβήσω σε προσμένω, σε καρτερώ. | Σε προσμένω δειλά το πρωί, | σε προσμένω σαν ήλιο στη γη, | σε προσμένω να 'ρθείς σαν βροχή, | σαν αγέρι και σαν αστραπή, | ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω.

16. Το σγουρόμαλλο αγόρι Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Δημήτρης Μαχαιρίτσας | Στίχοι: Φίλη Μαχαιρίτσα
Μην καρτερείς το σγουρόμαλλο αγόρι | έφυγε με το νοτιά | άφρισε η θάλασσα στο ξεροβόρι | άραξε σ' άλλη στεριά | Και σαν της λυγαριάς τα φύλλα | σε δέρνει μια ανατριχίλα | λόγια γλυκά με τον άνεμο στέλνεις | με το μπάτη | Αν είναι να 'ρθει θε να ρθει | και δίπλα σου θε να σταθεί | λόγια γλυκά για να σου πει | λόγια αγάπης | Δεν ωφελεί να προσμένεις τα βράδια | να τον γυρεύεις παντού | ψάχνεις καράβια σταθμούς και λιμάνια | δίχως να βρεις από πού | Και σαν της λυγαριάς.... | Αν είναι να 'ρθει ...

17. Μαυρομαλλούσα κοπελιά Τραγούδι: Μιχάλης Βιολάρης & Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κώστας Κωτούλας
Μαυρομαλλούσα κοπελιά | το φιλί σου στο νερό να μην πέσει τ’ αλμυρό. | Θα γίνει η θάλασσα γλυκιά, | το φιλί σου το γλυκό θα μ’ αφήσει νηστικό. | Άσπρο πουλί θαλασσινό | μαρτυρά τον ουρανό, τα νερά και το βουνό | Δίχτυ πλεγμένο με κλωστή | ασημένια και χρυσή, με κρατά στην κουπαστή. | Μαυρομαλλούσα κοπελιά | το φιλί σου στο νερό να μην πέσει τ’ αλμυρό. | Θα γίνει η θάλασσα γλυκιά, | το φιλί σου το γλυκό θα μ’ αφήσει νηστικό. | Μαυρομαλλούσα κοπελιά | χίλια όρη θα διαβώ ώσπου να σε ξαναδώ. | Μοιάζεις με θάλασσα πλατιά, | σαν γελάς το πρωινό, με πετάς στον ουρανό. | Άσπρο πουλί θαλασσινό | μαρτυρά τον ουρανό, τα νερά και το βουνό. | Αν έρθουν άνθρωποι κακοί, | κάτι θα τους πω στ' αυτί για μια αγάπη δυνατή. | Μαυρομαλλούσα κοπελιά | χίλια όρη θα διαβώ ώσπου να σε ξαναδώ. | Μοιάζεις με θάλασσα πλατιά, | σαν γελάς το πρωινό, με πετάς στον ουρανό. | Μαυρομαλλούσα κοπελιά | το φιλί σου στο νερό να μην πέσει τ’ αλμυρό. | Θα γίνει η θάλασσα γλυκιά, | το φιλί σου το γλυκό θα μ’ αφήσει νηστικό.

18. Τα καραβάκια Τραγούδι: Καίτη Χωματά & Μιχάλης Βιολάρης
Μουσική: Βασίλης Κουμπής | Στίχοι: Κώστας Γεωργουσόπουλος
Στο Πόρτο Χέλι στην Ερμιόνη | κι από την Κόστα στο Γαλατά | κάνουν σινιάλο απ' το τιμόνι | τα καραβάκια στο Ματαπά. | Την τράτα λεν Μαρίτσα, | τη σκούνα Βαγγελή, | Σουλτάνα τη μαούνα, | τη βάρκα Παντελή. | Από την Ύδρα στον Κάβο Ντόρο | στη Σαλαμίνα, Μονεμβασιά | καραβοκύρη έχουν μαγγιόρο | τα καραβάκια με το βοριά. | Απ' το Τσιρίγο και τη Ραφήνα | Καβοκολώνες και Ωρωπό | γοργόνες φτιάχνουν στη λαμαρίνα | τα καραβάκια 
με τον αφρό.

19. Λυπημένα δειλινά Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Ζαχαρίας Παπαντωνίου
Στης γειτονιάς της φτωχικής | γυρίζει ο νους μου τα στενά, | τα λυπημένα δειλινά | στοχάζομαι της Κυριακής. | Μέσα στην κόκκινη αντηλιά | το μαραμένο θηλυκό | δίχως ελπίδα και μιλιά | ποτίζει το βασιλικό. | Κανείς διαβάτης δεν περνά, | κανένα αυτή δεν καρτερεί, | πού στο μπαλκόνι ορθή φορεί | το γιορτινό της το γκρενά. | Σα Μοίρα κάθεται μια γριά. | Στο φως μιας πόρτας ρημαδιού | μακραίνει ο ίσκιος του παιδιού… | Καμπάνα ακούγεται μακριά. | Στο σύννεφο το βυσσινί | θα πέσει ο ήλιος να κρυφτεί. | Ψαλμός ακούγεται ή φωνή | του τελευταίου πραματευτή. | Όλα σταμάτησαν εκεί. | Αργεί πολύ να ρθει ή βραδιά…. | Πώς έχω την ψυχή βαριά | το δειλινό την Κυριακή

20. Τίποτ' άλλο Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Ναπολέων Λαπαθιώτης
Ένα φεγγάρι πράσινο μεγάλο | που λάμπει μες τη νύχτα, | τίποτ' άλλο | Και μόνο ένα παράπονο μεγάλο, | στα βάθη του μυαλού μου, | τίποτ' άλλο | Μια φωνή που γροικιέται μες στο σάλο | και που σε λίγο παύει, | τίποτ' άλλο | Και μόνο ένα παράπονο μεγάλο, | στα βάθη του μυαλού μου, | τίποτ' άλλο | Πέρα μακρυά κάποιο στερνό σινιάλο | του βαποριού που φεύγει, | τίποτ' άλλο | Και μόνο ένα παράπονο μεγάλο, | στα βάθη του μυαλού μου, | τίποτ' άλλο

Ο δεύτερος δίσκος
Πόπη Αστεριάδη

01. Μια γιορτή Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Ηλίας Καραγιάννης | Στίχοι: Ηλίας Καραγιάννης
Μια γιορτή ήρθε σαν τις άλλες, μια γιορτή με τη χαρά | Στην αυλή σου τραγουδάνε δυο χρυσά πουλιά | Στα δρομάκια παίζουν πάλι τα μικρά παιδιά | Στα δρομάκια παίζουν πάλι τα μικρά παιδιά | Σήμερα γιορτάζει όλη η γη | Με πουλιά θα στείλω μιαν ευχή στην καρδιά | Χρόνια σου πολλά | Χρόνια σου πολλά | Μια γιορτή ήρθε σαν τις άλλες, μια γιορτή με τη χαρά | Ρόδα, κρίνα θα σου φέρουν, να στολίσεις τα μαλλιά | Άνεμοι κοντά σου θα 'ρθουν, είμαι μακριά | Σήμερα γιορτάζει όλη η γη | Με πουλιά θα στείλω μιαν ευχή στην καρδιά | Χρόνια σου πολλά | Χρόνια σου πολλά

02. Σκληρό μου αγόρι Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Νίκος Μαμαγκάκης | Στίχοι: Ντίνος Δημόπουλος
Ρίχνω μαχαίρι και βρίσκω στόχο | ντέρτι που το 'χω ποιος να το ξέρει | Πιάνω λουλούδι κι ειν' η καρδιά σου | αγόρι γεια σου, μπες στο τραγούδι | Απόψε για σένα θ' ανάψω τ' αστέρια | να πέσουν βροχή μες τα δυο σου τα χέρια | θα κάψω για χάρη σου και το φεγγάρι | σκληρό μου αγόρι χλωμό παλικάρι | θα κάψω για χάρη σου και το φεγγάρι | σκληρό μου αγόρι χλωμό παλικάρι | Βρίσκω κοχύλι στ' ακροθαλάσσι | μ' έχουν γελάσει τα δυο σου χείλη | Γίνηκε αύρα το ξεροβόρι | γεια σου αγόρι που σε ξανάβρα | Απόψε για σένα θ' ανάψω τ' αστέρια | να πέσουν βροχή μες τα δυο σου τα χέρια | θα κάψω για χάρη σου και το φεγγάρι | σκληρό μου αγόρι χλωμό παλικάρι | θα κάψω για χάρη σου και το φεγγάρι | σκληρό μου αγόρι χλωμό παλικάρι

03. Έρωτας τάχα Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Μυρτιώτισσα
Έρωτας τάχα να ’ν’ αυτό | που έτσι με κάνει να ποθώ | τη συντροφιά σου, | που σαν βραδιάζει, τριγυρνώ | τα φωτισμένα για να δω | παράθυρά σου; | Έρωτας να ’ναι η σιωπή | που όταν σε βλέπω, μου το κλει | σφιχτά το στόμα, | που κι όταν μείνω μοναχή, | στέκω βουβή κι εκστατική | ώρες ακόμα; | Έρωτας να ’ναι ή συμφορά, | με κάποιου αγγέλου τα φτερά | που έχει φορέσει, | κι έρχετ’ ακόμη μια φορά | με τέτοια δώρα τρυφερά | να με πλανέσει; | Μα ό,τι και να ’ναι, το ποθώ, | και καλώς νά ’ρθει το κακό | που είν’ από σένα | θα γίνει υπέρτατο αγαθό, | στα πόδια σου αν θα σωριαστώ | τ’ αγαπημένα.

04. Πάει κι αυτή η Κυριακή Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Λάκης Παππάς | Στίχοι: Γιάννης Αργύρης
Πάει κι αυτή η Κυριακή | και η χαρά μας πάει | ήτανε τόσο βιαστική | όπως και κάθε Κυριακή | Που πριν τη ζήσουμε περνάει | Πάει κι αυτή η Κυριακή | κι ας καρτερούμε μια άλλη | που να ‘ναι ολόκληρη ζωή | που να ‘ναι απέραντη γιορτή | Μια Κυριακή τόσο μεγάλη | Πάει κι αυτή η Κυριακή | κι ας καρτερούμε μια άλλη

05. Φραγκόκκλησα Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη & Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Κρατούσες στα χείλη | γλυκιά φυσαρμόνικα | Γινήκαμε φίλοι | με λέγανε Μόνικα | Κοίτα με για να γενώ | δυνατός σαν τη φωτιά | Όμορφος σαν δειλινό | να σου κλέψω την καρδιά | Παλιό καλοκαίρι | κοντά στη Φραγκόκκλησα | Σου πήρα το χέρι | στο χέρι μου το ‘κλεισα

06. Η μικρή Νανώ Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Νίκος Χουλιαράς | Στίχοι: Νίκος Χουλιαράς
Είναι η μικρή Νανώ, είναι η μικρή Νανώ | ένα πράσινο φλουρί, ένα πράσινο φλουρί, | ένα πράσινο φλουρί πάνω στο Λυκαβηττό, | πάνω στο Λυκαβηττό. | Θα πετάξω το φλουρί, θα πετάξω το φλουρί | και θ' ανάψω μια φωτιά και θ' ανάψω μια φωτιά | και θ' ανάψω μια φωτιά ίσα με τη Βενετιά, | ίσα με τη Βενετιά. | Είναι η μικρή Νανώ, είναι η μικρή Νανώ | μια σταγόνα από βροχή, μια σταγόνα από βροχή, | μια σταγόνα από βροχή πάνω στο μικρό γιαλό, | πάνω στο μικρό γιαλό. | Κι έχει η μικρή Νανώ κι έχει η μικρή Νανώ, | ένα μολύβι θαλασσί, ένα μολύβι θαλασσί, | ένα μολύβι θαλασσί, μα δεν έχει θάλασσα, | μα δεν έχει θάλασσα.

07. Σαν και τώρα Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Ηλίας Καραγιάννης | Στίχοι: Μανώλης Μαριδάκης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

08. Η μπαλάντα του ξανθού αγγέλου Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Χρήστος Πήττας | Στίχοι: Παύλος Μάτεσις
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

09. Στου τηλεφώνου το κοχύλι Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Γιώργος Αθάνας

Στου τηλεφώνου το κοχύλι | τ’ αφίλητά σου τρέμουν χείλη | και μυστικά γλυκολαλούν. | Κλείνω τα μάτια, τ’ αντικρίζω | μα λόγια πια δεν ξεχωρίζω, | δε λένε λόγια, με φιλούν. | Έλα ν’ ακούσεις τα τραγούδια, | έλα να κόψεις τα λουλούδια | που συ έχεις σπείρει μυστικά. | Έλα στ’ αυτιού σου το κοχύλι | να βάλω τα δικά μου χείλη | και να σ’ αποκριθώ γλυκά. | Μέσ’ απ’ τ’ αγνώστου κι απ’ του ονείρου | μέσ’ απ’ του χάους και του απείρου | μου μίλησες τον κόσμο εσύ. | Με τρέλαν’ η μικρή σου τρέλα | πάρε το σύρμα, σύρμα κι έλα | στης μοναξιάς 
μου το νησί.

10. Σαν κάθε βράδυ Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Γιώργος Παπαστεφάνου
Πόνο στον πόνο και πίκρα στον καημό | μετρώ το χρόνο τα λόγια δεν ξεχνώ | σαν κάθε βράδυ στο δρόμο σου θα 'ρθώ | δεν θα κοιτάξεις να δεις που θα περνώ | Δάκρυ στο δάκρυ το βήμα μου κρατώ | γίναμε στάχτη σε γη και σ' ουρανό | σαν κάθε βράδυ στο δρόμο σου θα 'ρθώ | δεν θα κοιτάξεις να δεις που θα περνώ | θλίψη στη θλίψη κι ακόμα σ' αγαπώ | θα σε τυλίξει το σύννεφο βουνό | σαν κάθε βράδυ στο δρόμο σου θα 'ρθώ | δεν θα κοιτάξεις να δεις που θα περνώ

11. Αν δεν της το πεις το σ’ αγαπώ Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Γιώργος Κορνάρος | Στίχοι: Κ. Λιβέρης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

12. Στου Φιλοπάππου Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Κώστας Ξενάκης | Στίχοι: Βασίλης Φωτεινάκης
Στου Φιλοπάππου μια φορά | Στους βράχους σπάσαν τα φτερά | Που είχαμε ανοίξει | Στου Φιλοπάππου ο χωρισμός | Ήρθε σαν άγριος χαλασμός | Πόθους τρελούς να πνίξει | Στου Φιλοπάππου τις πλαγιές | Που περπατάνε οι καρδιές | Πιασμένες χέρι, χέρι | Στου Φιλοπάππου σαν παιδιά | Να στήσουμε, έλα μια βραδιά | Στον έρωτα καρτέρι | Στου Φιλοπάππου, στου Φιλοπάππου | Είν’ η αγάπη μας κρυμμένη κάπου | Στου Φιλοπάππου τη χαρά | Έλα να πάμε μια φορά | Να ψάξουμε να βρούμε | Στου Φιλοπάππου το πρωί | Μες στη γλυκιά φυλλοροή | Να ξαναγαπηθούμε | Στου Φιλοπάππου με καιρό | Ξανάρχισε παλιό χορό | Ανάμνηση κι ελπίδα | Στου Φιλοπάππου μας καλεί | Χαμένη αγάπη και φιλί | Χρυσή του ήλιου αχτίδα

13. Μικρέ μου άνεμε Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Γιάννης Γκούμας | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Μικρέ μου άνεμε, πικρό μου αίμα | Παίζουν στα χέρια σου μήλα σπαθιά | Τα χείλη μέσα μου δεν έχουν τέρμα | Μου 'φυγες άνοιξη, πικρή φωτιά | Άνεμε δρόμε μου θα σε φιλήσω | Έρωτα πόνε μου θα σου το πω | Πάνω στο δέρμα μου πόνους θ’ αφήσω | Στη μέσα θάλασσα θ’ αναστηθώ | Πρωί στο κύμα σου πώς να μιλήσω | Παρά στην άμμο σου πώς να το πω | Νησί τα χέρια σου τι να φιλήσω | Κραυγή το αίμα σου και πώς να πιω | Πρωί το στήθος σου τι να κρατήσω | Μικρά τα κύματα πώς να διαβώ | Πίνουν τα χείλη σου κι αν τα φιλήσω | Βροχή τα μάτια σου και θα πνιγώ

14. Μικρή αγαπημένη Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Πάνος Σαββόπουλος | Στίχοι: Πάνος Σαββόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

15. Άκου τον ήλιο Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Γιάννης Γκούμας | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

16. Μόνο γιατί μ’ αγάπησες Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Μαρία Πολυδούρη
Δεν τραγουδώ παρά γιατί μ' αγάπησες | σε περασμένα χρόνια | και σε ήλιο, σε καλοκαιριού προμάντεμα | και σε βροχή, σε χιόνια. | Δεν τραγουδώ παρά γιατί μ' αγάπησες. | Μόνο γιατί μ' αγάπησες γεννήθηκα | γι' αυτό η ζωή μου εδόθη. | Στην άχαρη ζωή την ανεκπλήρωτη | 'μένα η ζωή πληρώθη. | Μόνο γιατί μ' αγάπησες γεννήθηκα. | Μονάχα για τη διαλεχτήν αγάπη σου | μου χάρισε η αυγή ρόδα στα χέρια. | Για να φωτίσω μια στιγμή το δρόμο σου | μου γέμισε τα μάτια η νύχτα αστέρια. | Μονάχα για τη διαλεχτήν αγάπη σου. | Μονάχα γιατί τόσο ωραία μ' αγάπησες | έζησα, να πληθαίνω | τα ονείρατά σου, ωραίε που βασίλεψες | κι έτσι γλυκά πεθαίνω. | Μονάχα γιατί τόσο ωραία μ' αγάπησες.

17. Σάββατο πικροσάββατο Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Γιώργος Κοτσώνης | Στίχοι: Μιχάλης Πασιάρδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

18. Πήρα αγκαλιά ένα όνειρο Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Λάκης Παππάς | Στίχοι: Γιάννης Αργύρης
Πήρα αγκαλιά ένα όνειρο, | μια ελπίδα από το χέρι | κι έψαχνα εσένα συντροφιά | μα ήταν γύρω συννεφιά | χειμώνα καλοκαίρι, | κι έψαχνα εσένα συντροφιά | μα ήταν γύρω συννεφιά | χειμώνα καλοκαίρι. | Πήρες τη βάρκα της ζωής | κι έμεινα στ΄ ακρογιάλι, | δίχως, καθόλου, να ντραπείς, | με ξύπνησες για να μου πεις: | "ξανακοιμήσου πάλι", | δίχως, καθόλου, να ντραπείς, | με ξύπνησες για να μου πεις: | "ξανακοιμήσου πάλι". | Τις στράτες πήρα, τα στενά | μα πουθενά δε σ΄ είδα, | πώς θες να ζήσει μια καρδιά | μ΄ ένα καημό κάθε βραδιά | και μια βαθειά ελπίδα, | πώς θες να ζήσει μια καρδιά | μ΄ ένα καημό κάθε βραδιά | και μια βαθειά ελπίδα.

19. Γιαρουμπής Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Γ. Κοντογιώργος & Δ. Σαμίου | Στίχοι: Γ. Κοντογιώργος & Δ. Σαμίου
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

20. Ω χαμηλώστε αυτό το φως Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Μαρία Πολυδούρη

Ω χαμηλώστε αυτό το φως | στη νύχτα τι οφελάει; | Πέρασ' η μέρα, φτάνει πια | ποιος ξέρει ο ύπνος μου κρυφός | αν κάπου εδώ φυλάει | Πάρτε το φως είναι καιρός | να μείνω πια μονάχη | Φτάνει η απάτη μιας ζωής | κάθε προσπάθεια ένας εχθρός | για την στερνή μου μάχη | Ας παύσουν πλέον οι σπαραγμοί | ας μ' απομείνει κάτι | για να πλανέψω τη νυχτιά | να σκύψει κάπως πιο θερμή | στ' ανήσυχό μου μάτι | Πάρτε το φως είναι η στιγμή | την θέλω όλη δική μου | είναι η στιγμή να κοιμηθώ | πάρτε το φως με τυραννά | μ' αρνιέται την ψυχή μου

Ο τρίτος δίσκος
Γιώργος Ζωγράφος

01. Άκρη δεν έχει ο ουρανός Τραγούδι: Γιώργος Ζωγράφος
Μουσική: Νότης Μαυρουδής | Στίχοι: Γιάννης Κακουλίδης
Η δίψα μου ’γινε φωτιά, | στερεύει στα φιλιά σου, | το δάκρυ μου σταλαγματιά | χάνεται στη ματιά σου. | Άκρη δεν έχει ο ουρανός, | αρχή δεν έχει η δύση. | Τέλος δεν έχει ο καημός, | το χαμογέλιο θλίψη. | Στο παραθύρι σου κρυφά | γροίκαγα περιστέρι, | σαν το μαχαίρι απάστραφτε, | σβήσε, χλωμό μου αστέρι. | Άκρη δεν έχει ο ουρανός, | αρχή δεν έχει η δύση. | Τέλος δεν έχει ο καημός, | το χαμογέλιο θλίψη.

02. Μικρό παιδί σαν ήμουνα Τραγούδι: Γιώργος Ζωγράφος
Μουσική: Λίνος Κόκοτος | Στίχοι: Αργύρης Βεργόπουλος
Μικρό παιδί σαν ήμουνα | και πήγαινα σχολείο, μικρό παιδί | στα μάτια είχα τη χαρά | στα χέρια το βιβλίο, μικρό παιδί | Κι όταν η βαρυχειμωνιά | μου πάγωνε τα χέρια | στον ουρανό τα σήκωνα | να ζεσταθούν στ' αστέρια | Παιδί στα δεκατέσσερα | κλέψανε τη χαρά μου, μικρό παιδί | στα μάτια είχα τη φωτιά | τον ήλιο στη καρδιά μου μικρό παιδί | Μικρό παιδί σαν ήμουνα | και πήγαινα σχολείο μικρό παιδί | το γέλιο είχα συντροφιά | στα χέρια το βιβλίο, μικρό παιδί

03. Η γοργόνα Τραγούδι: Γιώργος Ζωγράφος
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Στην απάνω γειτονίτσα | Μ' αγαπάνε δυο κορίτσια | Στην απάνω γειτονίτσα | Μα εγώ πονάω γι' άλλη | μα εγώ πονάω γι' άλλη | μια Γοργόνα στ' ακρογιάλι | φυλαχτό με τ' άγιο ξύλο | που να βρω για να της στείλω | φυλαχτό με τ' άγιο ξύλο | Φυλαχτό να τη φυλάει | φυλαχτό να τη φυλάει | και ας μη με αγαπάει

04. Άσμα ασμάτων Τραγούδι: Γιώργος Ζωγράφος
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Ιάκωβος Καμπανέλλης
Τι ωραία που είν’ η αγάπη μου | με το καθημερνό της φόρεμα | κι ένα χτενάκι στα μαλλιά. | Κανείς δεν ήξερε πως είναι τόσο ωραία. | Κοπέλες του Άουσβιτς, | του Νταχάου κοπέλες, | μην είδατε την αγάπη μου; | Την είδαμε σε μακρινό ταξίδι, | δεν είχε πια το φόρεμά της | ούτε χτενάκι στα μαλλιά. | Τι ωραία που είν’ η αγάπη μου, | η χαϊδεμένη από τη μάνα της | και τ’ αδελφού της τα φιλιά. | Κανείς δεν ήξερε πως είναι τόσο ωραία. | Κοπέλες του Μαουτχάουζεν, | κοπέλες του Μπέλσεν, | μην είδατε την αγάπη μου; | Την είδαμε στην παγερή πλατεία | μ’ ένα αριθμό στο άσπρο της το χέρι, | με κίτρινο άστρο στην καρδιά. | Τι ωραία που είν’ η αγάπη μου, | η χαϊδεμένη από τη μάνα της | και τ’ αδελφού της τα φιλιά. | 
Κανείς δεν ήξερε πως είναι τόσο ωραία.

05. Τ' όνειρό μου πέθανε Τραγούδι: Γιώργος Ζωγράφος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Ναπολέων Λαπαθιώτης
Τ' όνειρό μου πέθανε χθες αργά το βράδυ. | Μόνος τώρα κι έρημος τι μπορώ να πω; | Κι όμως το 'ξερε καλά το βαθύ του χάδι | πόσο τ' αγαπώ. | Μου κρατούσε συντροφιά στις βαριές τις ώρες | που τις τρέμει μοναχή κάθε μια ψυχή | κι όσο το 'χει δίπλα της ας κυλούν οι ώρες, | δεν μ' ανησυχεί. | Τ' όνειρό μου πέθανε χθες αργά το βράδυ. | Πες, δεν έζησε ποτέ, μην τ' αναπολείς. | Μα ο καιρός μου που 'χασα στο δικό του χάδι, | τώρα είναι πολύς.

06. Ο δρόμος Τραγούδι: Γιώργος Ζωγράφος
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Κωστούλα Μητροπούλου
Ο δρόμος είχε τη δική του ιστορία | κάποιος την έγραψε στον τοίχο με μπογιά | ήταν μια λέξη μοναχά ελευθερία | κι ύστερα είπαν πως την έγραψαν παιδιά | Κι ύστερα πέρασε ο καιρός κι η ιστορία | πέρασε εύκολα απ' τη μνήμη στην καρδιά | ο τοίχος έγραφε μοναδική ευκαιρία | εντός πωλούνται πάσης φύσεως υλικά | Τις Κυριακές από νωρίς στα καφενεία | κι ύστερα γήπεδο στοιχήματα καυγάς | ο δρόμος είχε τη δική του ιστορία | είπανε όμως πως την έγραψαν παιδιά

07. Ραχήλ Τραγούδι: Γιώργος Ζωγράφος
Μουσική: Λίνος Κόκοτος | Στίχοι: Αργύρης Βεργόπουλος
Δώσε μου τα μαλλιά σου | και γείρε το κορμί | το δένδρο εμαράθη | και κλαίει το πουλί | Πάρε το δρόμο κι έλα | στην ακροθαλασσιά | και ξάπλωσε κοντά μου | στην άσπρη αμμουδιά | Άνοιξή μου δακρυσμένη | ω Ραχήλ αγαπημένη | Μην πεις άλλο τραγούδι | και κάψει ο ουρανός | το δένδρο εμαράθη | και ‘χάθη ο αδερφός

08. Σ' αυτή τη γη Τραγούδι: Γιώργος Ζωγράφος
Μουσική: Νότης Μαυρουδής | Στίχοι: Γιάννης Κακουλίδης
Σ’ αυτή τη γη σ’ ανάστησα | Μέσα στα δυο μου χέρια | Και στη ματιά σου φύτεψα | Τον ήλιο και τ’ αστέρια | Είναι ο δρόμος σου στενός | Κι η νύχτα τον τυλίγει | Κι απ’ την καρδιά μου ο στεναγμός | Στιγμή δεν λέει να φύγει | Σ’ αυτή τη γη με κάρφωσαν | Ο πόνος της ματιάς σου | Και τα πουλιά που ανέμιζαν | Φεγγάρια στα μαλλιά σου

09. Νιότη σ' ανέβασα ψηλά Τραγούδι: Γιώργος Ζωγράφος
Μουσική: Λίνος Κόκοτος | Στίχοι: Αργύρης Βεργόπουλος
Πέτρωσε το χέρι, δίκοπο μαχαίρι. | Όνειρο χαμένο μακρινό μου αστέρι, | πόρτες που μονάχες τους ανοίγουν | ο νοτιάς κι η θάλασσα τις πνίγουν. | Νιότη σ' ανέβασα ψηλά πάνω | στου ανέμου τα φτερά. | Είχα μιαν αγάπη ένα χελιδόνι | ματωμένος ήλιος πεινασμένο αλώνι | κι ήρθε ο χάρος με χρυσό δρεπάνι, | Τρέχω, τρέχω κι η ζωή δεν φτάνει. | Νιότη σ' ανέβασα ψηλά πάνω | στου ανέμου τα φτερά. | Στέγνωσε η καρδιά μου πού να ξαποστάσω, | την ψυχή μου ανοίγω στη κορφή να φτάσω. | Μια φωνή τη γύμνια μου να ντύσω, | ένα φως την δίψα μου να σβήσω. | Νιότη σ' ανέβασα ψηλά πάνω | στου ανέμου τα φτερά.

10. Πού να χωρέσει τ' όνειρο Τραγούδι: Γιώργος Ζωγράφος
Μουσική: Χρήστος Λεοντής | Στίχοι: Μιχάλης Παπανικολάου
Δρόμοι όλο λάσπη και σπίτια ρημαδιό | πού να χωρέσει τ' όνειρο σε κάμαρη δυο πήχες. | Έλα καλή μου, φόρεσε τ' άσπρο μαντήλι που είχες | και τ’ αύριο πιο καλό απ΄το χθες, για μας τους δυο. | Σφυρίζει η φάμπρικα, η βάρδια μου τελειώνει | κι αν θες ν' αλλάξουμε ζωή, να πάμε σε μιαν άλλη, | έλα καλή μου, φόρεσε τ' άσπρο μαντήλι σου πάλι | και τ' αύριο πιο καλό απ' το χθες για μας τους δυο. | Πέφτει σκοτάδι στους δρόμους τους στενούς | και τα παιδιά μαζεύτηκαν τριγύρω στο μαγκάλι. | Έχουμε οι δυο μας δύναμη να ξαναρχίσουμε πάλι | σε κόσμους άλλους κι ουρανούς, πιο φωτεινούς.

11. Μια φλόγα ήσουν Τραγούδι: Γιώργος Ζωγράφος
Μουσική: Βασίλης Τενίδης | Στίχοι: Γιώργος Γιαννακόπουλος
Μια φλόγα ήσουν, που δεν θα σβήσουν | χίλιες αγάπες μύρια φιλιά. | Γι αυτό και μόνο δεν σου θυμώνω | που 'χεις πετάξει σ' άλλη αγκαλιά. | Δε σου κακιώνω δεν σου 'χω άχτι, | ήσουν η φλόγα κι ήμουν η στάχτη. | Στα δυο σου χείλη ξανθέ μου Απρίλη | άνθιζαν ρόδα και γιασεμιά. | Καλή σου ώρα κι ας πρέπει τώρα | να συνηθίσω στην ερημιά. | Δε σου κακιώνω δεν σου 'χω άχτι, | ήσουν η φλόγα κι ήμουν η στάχτη.

12. Ποιος είδε την αγάπη μου Τραγούδι: Γιώργος Ζωγράφος
Μουσική: Νότης Μαυρουδής | Στίχοι: Γιάννης Κακουλίδης
Ο ήλιος φέρνει συμφορές και το φεγγάρι πόνους | και σέρνομαι στις ερημιές και τρέχω μες στα βράχια. | Ποιος είδε την αγάπη μου με τα θλιμμένα μάτια; | Τις νύχτες παίρνω μοναχός βαριά τα βήματά μου | κι όλο ρωτάω τα βουνά και τα βαθιά σκοτάδια, | ποιος είδε την αγάπη μου με τα θλιμμένα μάτια.

13. Τούτο το πρωί Τραγούδι: Γιώργος Ζωγράφος
Μουσική: Λίνος Κόκοτος | Στίχοι: Αργύρης Βεργόπουλος
Τα δένδρα σήμαντρα ποτάμι το στρατί | μου 'πες να 'ρθώ κι ανταμωθήκαμε πρωί | και στου χειμώνα τη γαλάζια ερημιά | ήπιες τον ήλιο σε μια στάλα από δροσιά | Και χωριστήκαμε πρωί κάτω απ' τη βροχή | Τούτο το πρωί τούτο το φιλί | είναι μάνα κι αδελφή μας η παντοτινή | Τα χέρια κύματα τα μάτια σου σιωπή | οι ανάσες σύννεφα τα χείλη απαντοχή | για να γλιτώσουμε τι τίμημα πικρό | Απρίλη μείναμε μονάχοι στο βυθό | Και φιληθήκαμε πρωί κάτω απ' τη βροχή | Τούτο το πρωί τούτο το φιλί | είναι μάνα κι αδελφή μας η παντοτινή

14. Στη σιωπηλή σου κάμαρα Τραγούδι: Γιώργος Ζωγράφος
Μουσική: Νίκος Μαμαγκάκης | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

15. Μπολιβάρ, κράζω το όνομά σου Τραγούδι: Γιώργος Ζωγράφος
Μουσική: Νίκος Μαμαγκάκης | Στίχοι: Νίκος Εγγονόπουλος
Μπολιβάρ! Μπολιβάρ! Μπολιβάρ! | Μπολιβάρ! Μπολιβάρ! Μπολιβάρ! | Κράζω τ' όνομα σου ξαπλωμένος στην κορφή του βουνού Έρε, | Την πιο ψηλή κορφή της νήσου 'Ύδρας. | Από 'δω η θέα εκτείνεται μαγευτική μέχρι των νήσων του Σαρωνικού, τη Θήβα, | Μέχρι 'κει κάτω, πέρα απ' τη Μονεβασιά, το τρανό Μισίρι, ω Μπολιβάρ! | Αλλά και μέχρι του Παναμά, της Γουατεμάλα, της Νικαράουγα, της Οντούρας, της | Αϊτής, του Σαν Ντομίγκο, της Βολιβίας, της Κολομβίας, του Περού, της | Βενεζουέλας, της Χιλής, της Αργεντινής, της Βραζιλίας, Ουρουγουάη, Παραγουάη, του Ισημερινού, | Ακόμα και του Μεξικού. | Μ' ένα σκληρό λιθάρι χαράζω τ' όνομά σου πάνω στην | πέτρα, όπου νά 'ρχουνται αργότερα οι άνθρωποι να προσκυνούν. | Μπολιβάρ! Μπολιβάρ! Μπολιβάρ! | Μπολιβάρ! Μπολιβάρ! Μπολιβάρ!

16. Λιμπερτάδ Τραγούδι: Γιώργος Ζωγράφος
Μουσική: Νίκος Μαμαγκάκης | Στίχοι: Νίκος Εγγονόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

17. Περιστέρια σμίξανε Τραγούδι: Γιώργος Ζωγράφος
Μουσική: Λίνος Κόκοτος | Στίχοι: Τάσος Μωραΐτης
Ήρθαν και ξυπνήσανε | Την γλυκειά μου αγάπη | Που στον ύπνο έκλαιγε | Μ' αναφιλητά | Περιστέρια σμίξανε | Μέσα στο σκοτάδι | Λίγη χαρά να φέρουνε | Την άνοιξη ξανά | Ήρθαν και μου το ΄πανε | Το Σαββάτο βράδυ | Που ο ήλιος έγερνε | Πίσω απ' τα βουνά

18. Τα γιορτινά σου φόρεσε Τραγούδι: Γιώργος Ζωγράφος
Μουσική: Νότης Μαυρουδής | Στίχοι: Γιάννης Κακουλίδης
Σαν φύγεις για τον πηγεμό, | στο μέτωπο ένα αστέρι. | Ποιο αστέρι είναι παγωνιά | ποιο δάκρυ είναι θλίψη. | Τα γιορτινά σου φόρεσε | αγάπη μου για μένα, | τ' αστέρια όλα να σε δουν, | να στέκουν μαγεμένα. | Το μολυβένιο ουρανό, | το χάρο μην ακούσεις | κι αν βρεις τ' αθάνατο νερό | φέρτο για να με λούσεις. | Τα γιορτινά σου μη φοράς | αγάπη μου θλιμμένη. | Ο ήλιος και οι ουρανοί, | πάνε κι αυτοί χαμένοι.

19. Αυγή θλιμμένη Τραγούδι: Γιώργος Ζωγράφος
Μουσική: Νότης Μαυρουδής | Στίχοι: Γιάννης Κακουλίδης
Αυγή θλιμμένη η θλίψη έφυγε από σε | και θρόνιασε μες την καρδιά μας | σκεπάστηκαν με στάχτη τα φιλιά μας. | Πού είν' η χαρά, πετά ψηλά. | Οι αναμνήσεις θόλωσαν τη ματιά. | Πού είν' η χαρά, πετά ψηλά | και η αγάπη στα σύννεφα γυρνά. | Αγάπη έρμη της μοναξιάς παρηγοριά μου, | κρασί γλυκό ο έρωτάς μου | σκεπάστηκε μέσα στη καταχνιά. | Πού είν' η χαρά, πετά ψηλά. | Οι αναμνήσεις θόλωσαν τη ματιά. | Πού είν' η χαρά, πετά ψηλά | και η αγάπη στα σύννεφα γυρνά.

20. Να 'τανε το 21 Τραγούδι: Γιώργος Ζωγράφος
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Μου ξανάρχονται ένα, ένα χρόνια δοξασμένα | να 'τανε το 21 να 'ρθει μια στιγμή | Να περνάω καβαλάρης στο πλατύ τ' αλώνι | και με τον Κολοκοτρώνη να 'πινα κρασί | Να πολεμάω τις μέρες στα κάστρα | και το σπαθί μου να πιάνει φωτιά | και να κρατάω τις νύχτες με τ' άστρα | μια ομορφούλα αγκαλιά | Μου ξανάρχονται ένα, ένα χρόνια δοξασμένα | να 'τανε το 21 να 'ρθει μια βραδιά | Πρώτος το χορό να σέρνω στου Μοριά τις στράτες | και ξοπίσω μου Μανιάτες και οι Ψαριανοί | Κι όταν λαβωμένος γέρνω κάτω απ' τους μπαξέδες | να με ραίνουν μενεξέδες χέρια κι ουρανοί | Να πολεμάω τις μέρες στα κάστρα | και το σπαθί μου να πιάνει φωτιά | και να κρατάω τις νύχτες με τ' άστρα | μια ομορφούλα αγκαλιά | Μου ξανάρχονται ένα, ένα χρόνια δοξασμένα | να 'τανε το 21 να 'ρθει μια βραδιά

Ο τέταρτος δίσκος
Αλέκα Μαβίλη

01. Ο παλιός μας έρωτας Τραγούδι: Αλέκα Μαβίλη
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Ναπολέων Λαπαθιώτης
Ο παλιός μας έρωτας με τα βάσανά του | ο καλός μας έρωτας ήταν του θανάτου. | Δέκα χρόνια στη σειρά δίχως να το ξέρει | δέκα χρόνια στη σειρά μάς κρατούσε ταίρι, | μας βαστούσε συντροφιά, μας κρατούσε ταίρι | δέκα χρόνια στη σειρά κι ένα καλοκαίρι. | Μα όπως όλα μας περνούν, και χαρές και πόνοι | να μια μέρα που κι αυτός άρχισε να λιώνει. | Κι ένα βράδυ σκοτεινό, βράδυ πικραμένο | καθώς είχα κουραστεί να σε περιμένω | δίχως λέξη να μου πει γύρισε στην μπάντα | σφάλισε τα μάτια του κι έσβησε για πάντα. | Δίχως λέξη να μου πει γύρισε στην μπάντα | σφάλισε τα μάτια του κι έσβησε για πάντα, | ο παλιός μας έρωτας με τα βάσανά του | ο καλός μας έρωτας ήταν του θανάτου.

02. Πάθος Τραγούδι: Αλέκα Μαβίλη
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Μυρτιώτισσα
Ω! τα μάτια, τα μάτια σου | που όλο χρώματ' αλλάζουν, | με γητεύουν τα μάτια σου | και βαθιά με σπαράζουν. | Μες στα χέρια, τα χέρια σου | τα γερά, τ' ατσαλένια, | τρεμουλιάζουν τα χέρια μου | σαν πουλιά λαβωμένα! | Και το σώμα, το σώμα σου, | νευρικό κι ανδρειωμένο, | πώς το λιώνει το σώμα μου | το βαριά κουρασμένο.

03. Έναν αϊτό αγάπησα Τραγούδι: Αλέκα Μαβίλη
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Έναν αϊτό αγάπησα | κι εγώ φτερά δεν έχω. | Εκεί ψηλά που βρίσκεται | πώς να τον φτάσω εγώ; | Ξωπίσω από τον ίσκιο του | δεν ωφελεί να τρέχω | και να τον κυνηγώ. | Έναν αϊτό αγάπησα, | μα αυτός δεν χαμηλώνει | κι εγώ δεν έχω δύναμη | να φτάσω εκεί ψηλά. | Κι όποτε κάνω να τον δω | ο ήλιος με τυφλώνει, | τα μάτια μου σφαλά. | Έναν αϊτό αγάπησα | κι εγώ φτερά δεν έχω, | στο χώμα κάτω σέρνεται | το βήμα μου τ’ αργό. | Ξωπίσω από τον ίσκιο του | δεν ωφελεί να τρέχω | και να τον κυνηγώ.

04. Να με θυμάσαι και να μ' αγαπάς Τραγούδι: Αλέκα Μαβίλη
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Βαγγέλης Γκούφας
Στα μάτια παίζει τ' άστρο της αυγής | ο ήλιος πλένει τ' όνειρο της γης | πλατύ ποτάμι η αγάπη και βαθύ | κουράστηκε και πάει να κοιμηθεί | Για ποιο ταξίδι κίνησες να πας | να με θυμάσαι και να μ' αγαπάς | σου κλέβει η ανατολή μικρό φιλί | Στα χείλη καίει πικρό μικρό φιλί | ποιο μακρινό ταξίδι σε καλεί | θα φύγεις ξένε, άσπρα τα πανιά | παραμονεύει η λησμονιά | Για ποιο ταξίδι κίνησες να πας | να με θυμάσαι και να μ' αγαπάς | σου κλέβει η ανατολή μικρό φιλί

05. Όλο το καλοκαίρι Τραγούδι: Αλέκα Μαβίλη & Γιάννης Σπανός
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κώστας Κωτούλας
Σε μια μικρούλα πολιτεία | δυο μήνες ζήσαμε μαζί | τη σύντομή μας ιστορία | που έχει πια ξεχαστεί. | Γέλαγες σαν μικρό παιδάκι | ξυπόλητος στην αμμουδιά, | μικρό ζεστό καλοκαιράκι, | μ’ αγάπη στην καρδιά. | Όλο το καλοκαίρι | πλάι μου γέλαγες, | όμως στο πρώτο αγέρι | πάει, με ξέχασες. | Της θάλασσας πηγές ζητούσες | κι έλεγες "ψάξε να με βρεις", | και στο μουράγιο καρτερούσες | το πλοίο της γραμμής. | Ώρες κοιτούσαμε τ’ αστέρια | να πέφτουν απ’ τον ουρανό, | μίλαγες γι’ άλλα καλοκαίρια | κι όχι για χωρισμό. | Όλο το καλοκαίρι | πλάι μου γέλαγες, | όμως στο πρώτο αγέρι | πάει, με ξέχασες.

06. Παλικάρι διψασμένο Τραγούδι: Αλέκα Μαβίλη
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Ντίνος Δημόπουλος
Δίψασε το παλληκάρι | ματωμένο μου φεγγάρι | κι έσκυψε να πιει νερό | Δίψασα κι εγώ για σένα | κι έσκυψα τα ματωμένα | τα δυο χείλη σου να βρω | Φύγαν τα πουλιά στην Δύση | το φεγγάρι έχει ραγίσει | κι όμως θα σε καρτερώ | παλληκάρι διψασμένο | παλληκάρι ματωμένο | σα διψάσεις για νερό | Στην καρδιά μου έχω μαχαίρι | ματωμένο περιστέρι | πού να πάω, πού να σταθώ | Στέγνωσαν τα δυο μου χείλη | κι η βροχή νερό αν δεν στείλει | θα πεθάνω θα χαθώ

07. Τα τελευταία μου φιλιά Τραγούδι: Αλέκα Μαβίλη
Μουσική: Γιάννης Γλέζος | Στίχοι: Κώστας Κινδύνης
Με δυο πουλιά στον ώμο σου | Ξεκίνησες τον δρόμο σου | Κι ήταν εκείνα τα πουλιά | Τα τελευταία μου φιλιά | Πήρες την καρδιά μου στο ταξίδι | Κι έχω όσο λείπεις παγωνιά | Όση σπίθα μ’ άναψες στα χείλη | Θα ‘ναι σαν γυρίσεις πυρκαγιά | Στην πόρτα που μ’ αγκάλιασες | Τα μάτια μου τα κάρφωσες | Το πόσο μού ‘λειψες να δεις | Πού’ ν’ ο καθρέφτης της ψυχής

08. Καράβια μακρινά Τραγούδι: Αλέκα Μαβίλη
Μουσική: Γιάννης Γλέζος | Στίχοι: Γιάννης Γλέζος
Καράβια μακρινά | Δεν είδανε στεριά | Δυο μήνες καρτερώ | Για σένα και πονώ | Μα δεν ήταν μέρα | Να μην έχει συννεφιά | Μα δεν ήταν νύχτα | Με αστροφεγγιά | Μια θάλασσα πανιά | Γυρίζουν στον νοτιά | Θα φέρουν τη χαρά | Δειλά χτυπάει η καρδιά | Μα δεν ήταν μέρα | Να μην έχει συννεφιά | Μα δεν ήταν νύχτα | Με αστροφεγγιά

09. Της Καλαμαριάς τ’ αγόρια Τραγούδι: Αλέκα Μαβίλη
Μουσική: Γιάννης Γλέζος | Στίχοι: Κώστας Κινδύνης
Όσα έχει θάλασσα μικρά κοχύλια | να ’χα εγώ φιλιά στα χείλια, | να χορταίνανε τ’ αγόρια, τα παιδιά | από την Καλαμαριά. | Μια βραδιά τα παλικάρια | από την Καλαμαριά | να ’ταν να τη ρίχνανε στα ζάρια | τη δικιά μου την καρδιά. | Να ’βγαινα φεγγάρι πάνω στ’ ανηφόρια | όταν βγαίνουνε τ’ αγόρια, | να ’χα τ’ ουρανού την απλωσιά | να τα πάρω αγκαλιά. | Μια βραδιά τα παλικάρια | από την Καλαμαριά | να ’ταν να τη ρίχνανε στα ζάρια | τη δικιά μου την καρδιά.

10. Γεράνι μου Τραγούδι: Αλέκα Μαβίλη
Μουσική: Γιάννης Γλέζος | Στίχοι: Κώστας Κινδύνης
Μπρος στο κατώφλι καρτερώ | Να μού ‘ρθεις με το δειλινό | Απ’ τον μεγάλο δρόμο | Φιλί, φιλί σε πότισα | Γεράνι μου | Το αίμα της καρδιάς μου | Και τι δεν έκανα | Για το χατίρι σου | Για να΄σαι αγάπη μου κοντά μου | Δως μου να πιω ροδόσταμο | Για να φιλώ τα μάτια σου | Τις νύχτες που κοιμάσαι

11. Παναγιά μου πώς αργεί Τραγούδι: Αλέκα Μαβίλη
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κώστας Κωτούλας
Με τα μάτια χαμηλά | στο στενό μου ξενυχτά, | τι κι αν έχει ξεροβόρι, | το δικό μου το αγόρι. | Σαν με δει απο μακριά | τρέμει σαν την καλαμιά | και το χρώμα του αλλάζει, | κίτρινο φλουρί λες μοιάζει. | Παναγιά μου πώς αργεί | μια λεξούλα να μου πει. | Μήνες πέρασαν κι ακόμα | στέκει εκεί σαν μια κολόνα. | Παναγιά μου πώς αργεί | στο κατώφλι μου να ’ρθεί. | Δεν το ξέρει το καημένο | πως κι εγώ το περιμένω. | Ώρες στέκεται εκεί, | Κυριακή, καθημερνή. | Πώς φοβάμαι μην κρυώνει | σαν αρχίζει και νυχτώνει. | Η ματιά του σα σπαθί | να με φτάσει προσπαθεί. | Τρέμω μήπως κάποια μέρα | βαρεθεί και κάνει πέρα. | Παναγιά μου πώς αργεί | μια λεξούλα να μου πει. | Μήνες πέρασαν κι ακόμα | στέκει εκεί σαν μια κολόνα. | Παναγιά μου πώς αργεί | στο κατώφλι μου να ’ρθεί. | Δεν το ξέρει το καημένο | πως κι εγώ το περιμένω.

12. Τέτοιο ζευγάρι Τραγούδι: Γιώργος Μαρίνος & Αλέκα Μαβίλη
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κώστας Ασημακόπουλος
Τ' αγόρι είν' ένα παγώνι | με χίλια μάτια στην ουρά | το βλέπουν κόρες στο μπαλκόνι | στολίδια θέλουν τα φτερά | Και το κορίτσι μια λαφίνα | που ξεδιπλώνει τις αυγές | μεσ' των δασών τρέχει τα κρίνα | σε κρύες νίβεται πηγές | Τέτοιο ζευγάρι, τέτοια χάρη | δεν είδε γης μητ' ουρανός | τού κόσμου όλου είναι καμάρι | είναι χαρά του καθενός | Τ' αγόρι είν' έν' άσπρο άτι | που δε σηκώνει χαλινούς | φτερό το πόδι, αφρός το μάτι | κι' άνεμος μέσα του ο νους | Κι' η κοπελιά είναι γοργόνα | γυαλένια κόρη του βυθού | που αποκοιμήθη ένα χειμώνα | τον ύπνο του παραμυθιού | Τέτοιο ζευγάρι, τέτοια χάρη | δεν είδε γης μητ' ουρανός | τού κόσμου όλου είναι καμάρι | είναι χαρά του καθενός

13. Δε μου φτάνει η λησμονιά Τραγούδι: Αλέκα Μαβίλη
Μουσική: Θόδωρος Τζίφας | Στίχοι: Κώστας Κινδύνης
Φωτιά το δάκρυ το πικρό | κι είν’ το καράβι σου μικρό | για τ’ όνειρο που παίρνει. | Και δεν μου φτάνει η λησμονιά | να κρύψει τη λαβωματιά | ο χωρισμός που φέρνει. | Πόσο να κρύψω τον καημό, | ξέρω δεν θα ’χει τελειωμό | κι η μοίρα δίχως τέλος. | Ώρα καλή, παιδί μου, | όπου κι αν πας, | αγόρι της καλοκαιριάς | και δάκρυ του Σεπτέμβρη.

14. Θά ’ρθει ποτέ μια Κυριακή Τραγούδι: Αλέκα Μαβίλη
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κώστας Κωτούλας
Κουράστηκα, αγάπη μου, | στο σπίτι να ’μαι μόνη | κι η πίκρα μου στιγμή, στιγμή | για σένα να με ζώνει. | Θά ’ρθει ποτέ μια Κυριακή | και να ’ναι πανηγύρι | να φέρω την καρδούλα μου | στο πλάι σου να γείρει; | Παντέρημη στο σπίτι μου | η νύχτα μ’ αγκαλιάζει, | Το δάκρυ μου, αγάπη μου, | με τη βροχούλα μοιάζει. | Θά ’ρθει ποτέ μια Κυριακή, | ψηλό μου κυπαρίσσι, | στην πόρτα πάλι να φανείς, | το σπίτι να γεμίσει;

15. Τ’ αγόρι εκείνο Τραγούδι: Αλέκα Μαβίλη
Μουσική: Θόδωρος Τζίφας | Στίχοι: Κώστας Κινδύνης
Πήραν τα μάτια μου βροχή | και τ’ όνειρο μαχαίρι, | πώς ράγισε το καλοκαίρι | τ’ αγόρι μου που ’χει χαθεί. | Τ’ αγόρι εκείνο, | εκείνο τ’ αγόρι | που πάει στ’ ανηφόρι | με όρτσα βοριά. | Πού το ’χεις χαμένο | και πού το γυρεύεις, | εκείνο λατρεύεις, | πικρή μου καρδιά. | Ήταν της μοίρας το σπαθί, | της Παναγιάς το χέρι, | φεγγάρι και ποιος θα το φέρει | τ’ αγόρι μου που ’χει χαθεί.

16. Σαν τη φωτιά που χάνεται Τραγούδι: Αλέκα Μαβίλη
Μουσική: Γιάννης Γλέζος | Στίχοι: Γιάννης Κιούρκας
Σαν τη φωτιά που χάνεται | στον ουρανό | φεύγεις μακριά, φεύγεις μακριά | κι εγώ πονώ. | Τι να σου πω, | πώς θέλεις να σε πείσω; | Θα σ’ αγαπώ | κι ας μη γυρίσεις πίσω. | Απόψε που χωρίζουμε | και φεύγεις και σε χάνω | τα τελευταία δάκρυα | αστέρια θαν τα κάνω | να μου φωτίζουν τη ζωή | μέχρι που να πεθάνω. | Καρδιά χρυσή, που μ’ έμαθες | να ζω στη γη, | γλυκό κρασί, γλυκό κρασί, | κρυφή πληγή. | Τι να σου πω, | πώς θες να σε κρατήσω; | Θα σ’ αγαπώ | κι ας μη γυρίσεις πίσω.

17. Τα πιο γλυκά μου μυστικά Τραγούδι: Αλέκα Μαβίλη
Μουσική: Γιάννης Γλέζος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Λούστηκα χτες με το φεγγάρι | και τα μαλλιά μου είν’ ασημιά | και σε προσμένω στο κλωνάρι | το φορτωμένο γιασεμιά. | Αγόρι, αγόρι μου δικό μου, | δοκάρι μες στο σπιτικό μου. | Έχω κρυμμένα να σου δείξω | τα πιο γλυκά μου μυστικά, | στα χέρια μου θα σε τυλίξω | με βάγια και μυριστικά. | Αγόρι, αγόρι μου δικό μου, | δοκάρι μες στο σπιτικό μου.

18. Ο κλήδονας Τραγούδι: Αλέκα Μαβίλη
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κώστας Ασημακόπουλος
Κάθε κοπέλα τον γαμπρό τον περιμένει | σαν ένα ήλιο λαμπερό την χαραυγή. | Να τηνε κάνει αληθινά ευτυχισμένη | και να σκορπίσει ρόδα αχνά σ' όλη τη γη. | Πότε ο λεβέντης της θα 'ρθεί | σαν τους αγγέλους; | Μ’ ένα άσπρο κρίνο θα σταθεί | ή με σπαθί; | Τις μαργαρίτες τις ρωτά, κι ένα σημάδι | μέσα στον κλήδονα ζητά δειλά να δει. | Τόνε θωρεί πολεμιστή μες στο πηγάδι, | ταξιδευτή, τραγουδιστή, απλό παιδί.

Ο πέμπτος δίσκος
Λάκης Παππάς

01. Έλα μαζί μου Τραγούδι: Λάκης Παππάς
Μουσική: Παντελής Λεούσης | Στίχοι: Γιάννης Αργύρης
Έλα μαζί μου, κάπου να πάμε χέρι με χέρι. | Σ' ένα άσπρο σύννεφο, σ' ένα παράδεισο, | σε κάποιο αστέρι. | Πάνω από σύννεφα, πάνω από θάλασσες | κι από στεριές. | Στους γαλαξίες και στις απέραντες τις ξαστεριές. | Έλα μαζί μου μια νύχτα μόνο, βήμα με βήμα. | Σαν γλάροι ξένοιαστοι να ταξιδεύουμε | πάνω απ' το κύμα. | Εμείς κι η αγάπη μας για άλλο όνειρο, | γι άλλη φωλιά. | Τον έρωτά μας Θεό να κάνουμε και βασιλιά.

02. Κι ύστερα μου μιλάς Τραγούδι: Λάκης Παππάς
Μουσική: Λάκης Παππάς | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Κι ύστερα μου μιλάς για καλοκαίρι | κι ύστερα για το δάκρυ μου μιλάς | πώς να στολίσω τα νερά | πώς να μιλήσω στ' άστρα | Κι ύστερα μου μιλάς για κάποιο αστέρι | κι ύστερα για μιαν άνοιξη μιλάς | φέρε μου πίσω την αυγή | και πάρε μου την νύχτα | Κι ύστερα μου μιλάς για τα τραγούδια | που γίναν περιστέρια και φωτιές | έφυγαν μες στο δειλινό | και πια δεν θα γυρίσουν

03. Μην κουραστείς να μ΄ αγαπάς Τραγούδι: Λάκης Παππάς
Μουσική: Σπύρος Παππάς | Στίχοι: Γιάννης Αργύρης
Μην κουραστείς να μ΄ αγαπάς | κι αν κουραστείς μη φύγεις | Κι αν φύγεις για παντοτινά | τα μάτια σου να δω ξανά | μα αν κλαίνε μη τ΄ ανοίγεις | Μην κουραστείς να μ΄ αγαπάς | κι αν κουραστείς μη φύγεις | Ώρα πικρή κι εφιαλτική | στο λογισμό σου αν φτάσει | να κάνεις πέτρα την καρδιά | να μην νικήσει η αναποδιά | μη κουραστείς να μ΄ αγαπάς | κι αν κουραστείς μη φύγεις | Ώρα πικρή κι εφιαλτική | στο λογισμό σου αν φτάσει, | να κάνεις πέτρα την καρδιά | να μην νικήσει η αναποδιά | μην κουραστείς να μ΄ αγαπάς | κι η μπόρα θα περάσει

04. Μάτια μου, μάτια σκαλιστά Τραγούδι: Λάκης Παππάς
Μουσική: Λάκης Παππάς | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Μάτια μου, μάτια σκαλιστά | γραμμένα στο κοντύλι, | μαλαματένια δάχτυλα | γαρουφαλένια χείλη. | Είν΄ ο καημός μου θάλασσα | και τ΄ όνειρο καράβι, | τα χρόνια μου τα χάλασα | ένα Σαββάτο βράδυ. | Χέρια μου, αστέρια τ΄ ουρανού | ηλιοζωγραφισμένα, | μάτια μου, μάτια σκαλιστά | πουλιά ταξιδεμένα. | Είν΄ ο καημός μου θάλασσα | και τ΄ όνειρο καράβι, | τα χρόνια μου τα χάλασα | ένα Σαββάτο βράδυ, | τα χρόνια μου τα χάλασα | μια νύχτα με φεγγάρι.

05. Δεν είναι τ' άσπρο κρασί μας Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη & Λάκης Παππάς
Μουσική: Λάκης Παππάς | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Δεν είν’ τ’ άσπρο κρασί μας | Μήτε το νέουρο το ρόδο | Είναι ένας κάκτος μόνο | Που καρτερεί τον πόνο | Δίπλα σ’ ένα ποτάμι | Δεν είν’ τ’ άσπρο κρασί μας | Δεν είν’ η παλιά αγάπη | Ούτε της νύχτας ταίρι | Είν’ μοναχά ένα αστέρι | Που ξενυχτάει μονάχο | Κάτω απ’ το φεγγάρι | Δεν είν’ παλιά αγάπη

06. Δάκρυα μες στις πέτρες Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη & Λάκης Παππάς
Μουσική: Λάκης Παππάς | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Δάκρυα μες στις πέτρες, | ξεχασμένη αγάπη, | πάγωσαν τα χέρια | πριν απ' την αυγή, | πάγωσαν τα χέρια | πριν απ' την αυγή. | Όνειρο ακριβό μου | σαν θα 'ρθείς απόψε, | θα σου κάνω δώρο | ένα μυστικό. | Χνάρια μες στη λάσπη, | ξεχασμένη αγάπη, | χάθηκαν οι φίλοι | στην ανηφοριά. | Δάκρυα μες στις πέτρες, | ξεχασμένη αγάπη, | πάγωσαν τα χέρια | πριν απ' την αυγή, | πάγωσαν τα χέρια | πριν απ' την αυγή. | Όνειρο ακριβό μου | σαν θα 'ρθείς απόψε, | θα σου κάνω δώρο | ένα μυστικό. | Χνάρια μες στη λάσπη, | ξεχασμένη αγάπη, | χάθηκαν οι φίλοι | στην ανηφοριά.

07. Οι κλέφτες Τραγούδι: Λάκης Παππάς
Μουσική: Παραδοσιακό | Στίχοι: Παραδοσιακό
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

08. Κολοκοτρώνης Τραγούδι: Λάκης Παππάς
Μουσική: Νίκος Μαμαγκάκης | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος,
Σαν πέθανε ο Θοδωρής Κολοκοτρώνης | ήρθεν ο Ρήγας ο Φεραίος ο Βελεστινλής, | ο Ανδρούτσος, ο Μιαούλης κι ο Γαζής | Ο Πλαπούτας, ο Κανάρης κι ο Αδαμάντιος ο Κοραής. | Σαν πέθανε ο Θοδωρής Κολοκοτρώνης | ήρθεν ο Διάκος κι ο Πετρόμπεης Μαυρομιχάλης | Ο Μακρυγιάννης κι ο Παπαφλέσσας | Ο Γκούρας κι ο Υψηλάντης | και ο Γεώργιος Καραϊσκάκης. | Και κινήσαν μοιρολόι αντρειωμένο | σιγανάψαν τα καντήλια στη γωνιά, | τα παράθυρα ασφαλίσαν κόντρα στον καραβοριά | κι αργοσύραν του θανάτου το χορό. | Σαν πέθανε ο Θοδωρής Κολοκοτρώνης | ήρθαν όλοι οι Μποτσαραίοι κι ο Τζαβέλλας | τα βουνά και τα ποτάμια | όλα τα κορίτσια κι όλα τα πουλιά. | Σαν πέθανε ο Θοδωρής Κολοκοτρώνης

09. Αθανάσιος Διάκος Τραγούδι: Λάκης Παππάς
Μουσική: Νίκος Μαμαγκάκης | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

10. Ο Κρητικός Τραγούδι: Λάκης Παππάς
Μουσική: Νίκος Μαμαγκάκης | Στίχοι: Παντελής Πρεβελάκης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

11. Μακρυγιάννης Τραγούδι: Λάκης Παππάς
Μουσική: Νίκος Μαμαγκάκης | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

12. Καραϊσκάκης Τραγούδι: Λάκης Παππάς
Μουσική: Νίκος Μαμαγκάκης | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

13. Παντέρμη Κρήτη Τραγούδι: Λάκης Παππάς
Μουσική: Νίκος Μαμαγκάκης | Στίχοι: Παντελής Πρεβελάκης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

14. Μπαλλάδα Τραγούδι: Λάκης Παππάς
Μουσική: Νίκος Μαμαγκάκης | Στίχοι: Γιώργος Σεφέρης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

15. Έλα μαζί μου Τραγούδι: Γιοβάννα & Λάκης Παππάς
Μουσική: Παντελής Λεούσης | Στίχοι: Γιάννης Αργύρης
Έλα μαζί μου, κάπου να πάμε χέρι με χέρι. | Σ' ένα άσπρο σύννεφο, σ' ένα παράδεισο, | σε κάποιο αστέρι. | Πάνω από σύννεφα, πάνω από θάλασσες | κι από στεριές. | Στους γαλαξίες και στις απέραντες τις ξαστεριές. | Έλα μαζί μου μια νύχτα μόνο, βήμα με βήμα. | Σαν γλάροι ξένοιαστοι να ταξιδεύουμε | πάνω απ' το κύμα. | Εμείς κι η αγάπη μας για άλλο όνειρο, | γι άλλη φωλιά. | Τον έρωτά μας Θεό να κάνουμε και βασιλιά.

16. Το γλέντι Τραγούδι: Λάκης Παππάς
Μουσική: Γιώργος Κοτσώνης | Στίχοι: Γιάννης Κακουλίδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

17. Το στοίχημα Τραγούδι: Λάκης Παππάς & Μιχάλης Βιολάρης
Μουσική: Γιώργος Κοτσώνης | Στίχοι: Γιάννης Κακουλίδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

18. Η Αρετή εντύθηκε Τραγούδι: Λάκης Παππάς
Μουσική: Γιώργος Κοτσώνης | Στίχοι: Γιάννης Κακουλίδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης