Πέμπτη, 27 Αυγούστου 2015

Ατέλειωτο ερωτικό ταξίδι





















01. Ατέλειωτο ταξίδι Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Θέλω να πέφτει χιόνι όταν ξανάρθεις | κι εγώ να ’χω πλαγιάσει από νωρίς, | ν’ ανοίξεις και προτού το φως ν’ ανάψεις | να τρέξεις στο κρεβάτι να με βρεις. | Να κάνουμε έναν έρωτα όλο τρέλα | σαν να ’ναι η τελευταία μας φορά, | ατέλειωτο ταξίδι πηγαινέλα | στου πόθου τα γαλάζια τα νερά. | Και ύστερα να σκύψω να διαβάσω | τα μάτια, τις ρυτίδες, τα μαλλιά, | και σαν μου κοιμηθείς να σε σκεπάσω | με όλα της ζωής μου τα φιλιά.

02. Ομορφιά μου σ΄ αγαπώ Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Κι αν περάσανε τα χρόνια μη λυπάσαι | μη λυπάσαι μη φοβάσαι σ`αγαπώ | απλωθήκανε οι ρίζες σου βαθιά μου | ομορφιά μου σ`αγαπώ ομορφιά μου | Σ`αγαπώ όπως παλιά που `χες ήλιους στα μαλλιά | κι αρμενίζουμε δυο μας με τιμόνι τ`όνειρο μας | Σ`αγαπώ όπως παλιά που `χες ήλιους στα μαλλιά | κι αρμενίζουμε δυο μας με τιμόνι τ`όνειρο μας | ομορφιά μου σ`αγαπώ ομορφιά μου | Όσα ζήσαμε μαζί αυτά τα χρόνια | είναι αιώνια είναι αιώνια κι ακριβά | είναι αγάπη και τιμή κι εμπιστοσύνη | και γαλήνη στην καρδιά και γαλήνη | Σ`αγαπώ όπως παλιά που `χες ήλιους στα μαλλιά | κι αρμενίζουμε δυο μας με τιμόνι τ`όνειρό μας | Σ`αγαπώ όπως παλιά που `χες ήλιους στα μαλλιά | κι αρμενίζουμε δυο μας με τιμόνι τ`όνειρο μας | ομορφιά μου σ`αγαπώ ομορφιά μου σ`αγαπώ

03. Το ξέρω πως δε θα γυρίσεις Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Ρεμπέτικο μαχαιρωμένο | που `χει για λόγια στεναγμούς | ακούω και σε περιμένω | μέσα στους έρημους σταθμούς. | Το ξέρω πως δε θα γυρίσεις | πως ήσουνα περαστική. | Ήρθες να με ξεκληρίσεις | και να φύγεις βιαστική. | Στην κόλαση θα σ’ ανταμώσω, | κάτω στον πιο βαθύ βυθό, | κι εκεί θα ’ρθω να σε σκοτώσω | τα νιάτα μου να εκδικηθώ. | Το ξέρω πως δε θα γυρίσεις | πως ήσουνα περαστική. | Ήρθες να με ξεκληρίσεις | και να φύγεις βιαστική.

04. Πάμε γι΄ άλλα Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Τράβα τα, μάγκα, τράβα τα | όσα σου μένουν Σάββατα | και γλέντα τα και πιες τα. | Πες της: | Εγώ καθάρισα, | τα νιάτα μου σου χάρισα | και δε ζητάω ρέστα. | Κέρασε, μάγκα, κέρασε | το δάκρυ που σε κέρασε | να ’χεις μισό τον πόνο. | Πες της: | Εγώ ρεστάρισα, | απάνω σου ποντάρισα, | έχασα και πληρώνω. | Και αύριο, μάγκα, αύριο | στον κόσμο αυτό τον άγριο | έβγα και κάν’ τα γυάλα. | Πες της: | Εγώ σπατσάρισα, | με σένανε λαχτάρησα | και τώρα πάω γι’ άλλα.

05. Υπάρχουν άγγελοι Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Υπάρχουν άγγελοι χωρίς φτερά | άγγελοι που φοράνε χειροπέδες | ειν`τα τραγούδια τους λυπητερά | σαν ηπειρώτικα σαν αμανέδες | σαν ηπειρώτικα σαν αμανέδες | Δε σου μιλούν ποτέ για το Χριστό | μα για τ`ανθρώπινα τα πάθη | κι έχουν εκεί στο στήθος τ`ανοιχτό | της μοναξιάς τους το αγκάθι | Δε σου μιλούν ποτέ για το Χριστό | μα για τ`ανθρώπινα τα πάθη | κι έχουν εκεί στο στήθος τ`ανοιχτό | της μοναξιάς τους το αγκάθι | Υπάρχουν άγγελοι χωρίς φτερά | πέταξαν τα φτερά τους κάποιο βράδυ | για μια παράνομη κρυφή χαρά | για ένα σκίρτημα μες το σκοτάδι | για ένα σκίρτημα μες το σκοτάδι

06. Εφιάλτης κάθε νύχτα Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Αυτή την ώρα έχεις πλαγιάσει | στην αγκαλιά του έχεις φωλιάσει | και σε φιλάει και τον φιλάς | και τα μαλλιά σου είναι λυμένα | κι είναι τα μάτια σου χαμένα | καθώς στον έρωτα κυλάς. | Εφιάλτης κάθε νύχτα τέτοια ώρα | τέτοια ώρα που με αγαπούσες τόσο. | Πού ’ναι ο θάνατος να ’ρθει σαν να ’ναι μπόρα | να με πάρει και για πάντα να γλιτώσω; | Αυτή την ώρα αγαπιέσαι | μέσα στο άπειρο πλανιέσαι | με το κορμί σου το γυμνό | και είσαι ωραία όπως τότε | που μου ’πες «έρωτά μου πρώτε, | μου χάρισες τον ουρανό».

07. Σε πρόδωσα Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Με την καρδιά στα δόντια προχωρώ | καράβι που δεν έχει πια λιμάνι | γιατί ήπια από το χέρι νερό | και μοναχά κακό σου έχω κάνει | Σε πρόδωσα αμέτρητες φορές | ποτέ με μια καλύτερη από σένα | και τα γλυκά σου μάτια τα γραμμένα | τα ράγισαν οι τόσες συμφορές | Σε πρόδωσα αμέτρητες φορές | ποτέ με μια καλύτερη από σένα | Με την καρδιά στα δόντια προχωρώ | στ`αυτιά μου το αντίο το στερνό σου | αχ νά `χα ένα τόσο δα φτερό | για ν`ανεβώ όπως παλιά στον ουρανό σου

08. Το κάδρο Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Καιρός σαν δηλητήριο | πίσσα και νικοτίνη. | Και πού διαβατήριο | να πας στο παρελθόν; | Κι εκείνη απ’ το κάδρο της | το μάτι να σου κλείνει | σαν κάποιο Σαββατόβραδο | σ’ ένα ουζερί στου Θον. | Στριγγλίζουν τα μεγάφωνα | για κάποιαν απεργία | κι ακούγονται παράφωνα | τραγούδια του συρμού. | Κι εκείνη απ’ το κάδρο της | να λέει μια ιστορία | που τη ζωή σου έριξε | στα βάθη του γκρεμού. | Κοντεύουνε χαράματα | μα η λάμπα σου δε σβήνει, | σε πιάνουνε τα κλάματα | κι ο πόνος σε χτυπά. | Κι εκείνη απ’ το κάδρο της | στον τοίχο να σε στήνει | και να σου λέει άπονα | πως πια δε σ’ αγαπά.

09. Η αγάπη δεν πουλιέται Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Σε παρακαλώ μην πεις συγγνώμη | φύγε αφού άλλον αγαπάς | τόσο και να κλάψω μην αλλάξεις γνώμη | τη φωνή να ακούσεις της καρδιάς | Η αγάπη δεν πουλιέται | ούτε και δανείζεται | είναι κύμα που χτυπιέται | βράχος που γκρεμίζεται | η αγάπη δεν πουλιέται | ούτε και δανείζεται | μέσα στην καρδιά πουλιέται | σε καρδιά χαρίζεται | Σε παρακαλώ μην κάνεις πίσω | πέτα στη δική σου τη χαρά | κι άσε με εμένα μόνος να θρηνήσω | πάνω στα καμένα μου φτερά

10. Έχω ανάγκη από σένα Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Μαρία Πολυκανδριώτη
Μίλα μου | Όπως ξέρεις μόνο εσύ να μιλάς | Φίλα με σαν παιδί | Που να ξεχάσω, να γιορτάσω. | Έχω ανάγκη από σένα | Απ’ τα μάτια τ’ αγιασμένα | Απ’ τα δάχτυλα που στάζουν μουσική | Έχω ανάγκη απ’ το φιλί σου | Την ανάσα, τη φωνή σου | Την καρδιά σου που `χει πάντα Κυριακή. | Πάρε με | Σε ταξίδι μακρινό να με πας | Πάρε με σαν ορμή του ανέμου | Ουρανέ μου. | Έχω ανάγκη από σένα | Απ’ τα μάτια τ’ αγιασμένα | Απ’ τα δάχτυλα που στάζουν μουσική | Έχω ανάγκη απ’ το φιλί σου | Την ανάσα, τη φωνή σου | Την καρδιά σου που `χει πάντα Κυριακή.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης