Κυριακή, 9 Αυγούστου 2015

Best Of: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας





















Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Διδυμότειχο blues Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας & Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Μουσική: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας | Στίχοι: Γιάννης Σπυρόπουλος
Το 76 λίγο πριν να φέξει | πήρα ένα πλοίο άσπρο σαν ψυγείο | σαν νοσοκομείο | Το 76 σαν χοντρό αστείο | κρύο χειρουργείο το εθνικό θηρίο | μ' έστειλε στη Χίο | Θρυλικός κομπάρσος με προφίλ κουρέλα | λούτσα στον ιδρώτα σάπιο καλοκαίρι | κουρεμένοι σβέρκοι | Εθνική διχόνοια τράκες και καψόνια | ίδια πελατεία απ' το σινέ Ομόνοια | σαν φτηνή κολόνια | Το 76 έκλεισα τα μάτια | κάπνισα μια γόπα σβήστηκα απ' το χάρτη | κόλαση του Δάντη | Σαν παροπλισμένος ψευτοεπαναστάτης | είχα τ' άλλοθί μου το κουτσό σκυλί μου | την αποστολή μου | Τραύλιζα διατάξτε έσυρα δυο μήνες | μείναν άλλοι δέκα να 'μαι στο Χαϊδάρι | παίδες εν καμίνω | Το 'κρυβα απ' όλους σαν παραχαράκτης | είπα θα περάσει ήμουνα προστάτης | Δώρο κι Εφιάλτης | Διδυμότειχο blues | Διδυμότειχο blues | Διδυμότειχο blues | Δίπλα μου η Αθήνα του Οδυσσέα σειρήνα | λαϊκή βιτρίνα ομφαλός του κόσμου | πίσω μου κι εμπρός μου | Χρόνια σαν ταβέρνα σαν καλλικατζούρα | κράτος φιλελλήνων του κενού η λατρεία | ποιητική αδεία | Εν πάση περιπτώσει πίσω στα δικά μου | στα χακιά άπλυτά μου στα εγερτήριά μου | στη μουγκή σκοπιά μου | Στη μετάθεσή μου στο τρελό βιολί μου | στο βραχνό πρωινό μου στο έτσι αλλιώς κι αλλιώτικο | μπρος στο Διδυμότειχο | Διδυμότειχο blues με ξεκούρδιστη κιθάρα | Διδυμότειχο blues η χαμένη μου πεντάρα | Διδυμότειχο blues η λιγδιασμένη μου τσατσάρα | τα βρεγμένα μου τσιγάρα σάπια φρούτα στα τελάρα | Διδυμότειχο blues | Διδυμότειχο blues τ' όνομά του είναι αιτία | Διδυμότειχο blues τρύπα στη γεωγραφία | Διδυμότειχο blues αδειανή φωτογραφία | του παράλογου η θητεία αγχωμένη μαλακία | Διδυμότειχο blues

02. Ρίξε κόκκινο στη νύχτα Τραγούδι: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Μουσική: Chris Thompson | Στίχοι: Λίνα Δημοπούλου
Σκληρή πικρή βροχή βράδυ Σαββάτου | το δελτίο των εννιά πουλάει | τη μοναξιά μου | τη ζωή μου που γλιστράει | Μα υπάρχω ακόμα | είμ’ ακόμα εδώ | παίρνω ανάσα και χρώμα | σε τροχιά άλλη πετώ | Ρίξε κόκκινο στη νύχτα | ρίξε λάδι στη φωτιά | απ’ όσα έχω ζήσει | ζητάω πιο πολλά | Ζεστή παλιά σκουριά βρέχει απόψε | το δελτίο των εννιά πουλάει | τείχη που πέφτουν | στα ερείπια γλεντάει | Μα υπάρχω ακόμα | είμ’ ακόμα εδώ | παίρνω ανάσα και χρώμα | σε τροχιά άλλη πετώ | Ρίξε κόκκινο στη νύχτα | ρίξε λάδι στη φωτιά | απ’ όσα έχω ζήσει | ζητάω πιο πολλά

03. Παράθυρα που κούρασε η θέα Τραγούδι: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Μουσική: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας | Στίχοι: Μιχάλης Γκανάς
Παράθυρα που κούρασε η θέα | και δε μπορούν ν' αλλάξουν περιβάλλον, | στη Νίκαια, στο Μετς, στην Καλλιθέα, | παράθυρα που κούρασε η θέα. | Τα κτίζουν ένα-ένα τα καημένα, | στων τοίχων τα πλευρά και των μετάλλων, | άνθρωποι σαν εσένα, σαν εμένα, | τα κτίζουν ένα-ένα τα καημένα. | Τραγούδι μου που τόσοι κατοικούνε | γιατί αρχίζεις έτσι, λυπημένα, | ποιος, τάχα, να σε χρέωσε σ' εμένα, | και πίσω από την πλάτη μου γελούνε | ένοικοι, εργολάβοι, θυρωροί. | Οι ένοικοι κρεμάνε τις κουρτίνες | να κρύψουν, τί στ' αλήθεια κι από ποιόνε, | όλοι το ίδιο γδύνονται και τρώνε | και χάνονται στου καναπέ τις δίνες. | Παράθυρα που κούρασε η θέα | και δε μπορούν ν' αλλάξουν περιβάλλον, | στη Νίκαια, στο Μετς, στην Καλλιθέα, | παράθυρα που κούρασε η θέα. | Τραγούδι μου που τόσοι κατοικούνε | γιατί αρχίζεις έτσι, λυπημένα, | ποιος, τάχα, να σε χρέωσε σ' εμένα, | και πίσω από την πλάτη μου γελούνε | ένοικοι, εργολάβοι, θυρωροί. | Τραγούδι μου που τόσοι κατοικούνε | γιατί να τελειώνεις λυπημένα, | ποιος, τάχα, να σε χρέωσε σ' εμένα, | και πίσω από την πλάτη μου γελούνε | ένοικοι, εργολάβοι, θυρωροί.

04. Ο Σουλτάνος της Βαβυλώνας Τραγούδι: Λ. Μαχαιρίτσας & A. Branduardi
Μουσική: Angelo Branduardi | Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Στης Βαβυλώνας τη γη με ράσο αντί γι’ ακόντιο | Κινά ένας φίλος για ταξίδι υπερπόντιο | Για να κηρύξει την ανθρωπιά την καλοσύνη | Μα του περάσανε χαλκά οι Σαρακήνοι | Για το δικό του Θεό | Του κόσμου το άδικο | Σ’ ένα Σουλτάνο μπροστά | Τον παν κατάδικο τον λύνει αυτός απ’ τα δεσμά του | Κι έτσι ο φίλος μας κινάει να πει κι αλλού το κήρυγμα του | Σ’ ένα πηγάδι σταματάει να ξεδιψάσει | Μα μια γυναίκα δεν αργεί να πλησιάσει | Ωραία στην όψη μα η καρδιά της δηλητήριο | Με το κορμί της τον καλεί σ’ άλλο μαρτύριο | Για το δικό σου Θεό | Μαζί σου θα καώ | Της άπλωσε τα χέρια | Και βγήκαν περιστέρια | Πιστεύει αυτή με τ’ άγγιγμά του | Κι έτσι ο φίλος μας κινάει να πει κι αλλού το κήρυγμα του | Frate Francesco parti una volta per oltre mare | Fino alle terre di Babilonia a predicare, | Coi suoi compagni sulla via dei Saracini | Furono presi e bastonati, i poverini! | Frate Francesco parlo | E bene predico | Che il Gran Sultano ascolto | E molto lo ammiro | Lo libero dalle catene | Cosi Francesco parti per Babilonia a predicare. | Για το φτωχούλη θα πω δυο λόγια απ’ την Ασίζη | Που πήγε πέρα στην Βαβυλώνας το μετερίζι | Για να κηρύξει την ανθρωπιά την καλοσύνη | Μα του περάσανε χαλκά οι Σαρακήνοι

05. Ιπτάμενο χαλί Τραγούδι: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Μουσική: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας | Στίχοι: Άλκης Αλκαίος
Σε βρήκα μόνη ένα απόγευμα ζεστό | στου σινεμά το φουαγιέ να τριγυρίζεις | μες τον καπνό πέταξα ένα σ' αγαπώ | και συ αμίλητη να κλαις και να καπνίζεις | Το χάλι μου έκανα ιπτάμενο χαλί | για να πετάξουμε μαζί στα περασμένα | κι όταν μας βρήκε το πρωί μου 'πες στ' αυτί | δεν έχω άλλο ουρανό έξω από σένα | Να με θυμάσαι όταν κρυώνεις | κι όταν φοβάσαι να με θυμάσαι | να με θυμάσαι όταν πονάς | και δεν κοιμάσαι να με θυμάσαι | Σε βρήκα πάλι κάποια ατέλειωτη βραδιά | στα μπαρ της λύπης να μιλάς μ' ένα ποτήρι | εγώ γυρνούσα τρύπια τσέπη κι αγκαλιά | κι εσύ φιγούρα φιλμ νουάρ σε χαρακίρι | Τώρα χαμένος στων ονείρων μου το χάρτη | όλο ρωτάω πώς τα 'φερε έτσι η ζωή | αυτοί που φύγανε να με καλούν σε πάρτι | κι αυτοί που ζούνε να μου λείπουν πιο πολύ | Να με θυμάσαι όταν κρυώνεις | κι όταν φοβάσαι να με θυμάσαι | να με θυμάσαι όταν πονάς | και δεν κοιμάσαι να με θυμάσαι

06. Ο μ' αγαπάς κι η σ' αγαπώ Τραγούδι: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Μουσική: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας | Στίχοι: Μιχάλης Μαρματάκης
Ο μ' αγαπάς κι η σ' αγαπώ | σ' ένα κρεβάτι είναι κρυμμένοι | κι αγκαλιασμένοι έχουν σκοπό | να μείνουν έτσι εκεί χωμένοι | στόμα με στόμα κολλημένοι | μέρες και νύχτες μήνες χρόνια | ώσπου πια γέροι στα εκατό | να ξεψυχήσουν ξαπλωμένοι | σφιχτά, σφιχτά αγκαλιασμένοι | και με το στόμα και με το στόμα, σε φιλί. | Ένα αγγελούδι τους ταΐζει | τους πλένει και τους ξεσκονίζει | μα ο μ' αγαπάς κι η σ' αγαπώ | δεν βρίσκουνε καθόλου ώρα | δεν σταματούν ποτέ πια τώρα | γιατί έχουν στόχο και σκοπό χίλια φιλιά | κάθε λεπτό κάθε λεπτό | ο μ' αγαπάς κι η σ' αγαπώ. | Ο μ'αγαπάς κι η σ'αγαπώ | έχουν πεθάνει πια από χρόνια | και στο κρεβάτι αγκαλιασμένοι, | έχουνε μείνει ξεχασμένοι, | στόμα με στόμα, κολλημένοι. | Μα δεν τους βλέπει ανθρώπου μάτι | γιατί είχαν κρύψει το κρεβάτι | για να μπορούνε κάπου, κάπου | ξεφεύγοντάς του, του θανάτου | να δίνουν να δίνουν ξαφνικό φιλί

07. Ψυχή βαθειά Τραγούδι: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Μουσική: Αντώνης Μιτζέλος | Στίχοι: Λίνα Δημοπούλου
Ζητάς πατρίδα μου να μείνω στην παράγκα, | άχρηστη βάρδια σε ετοιμόρροπη σκεπή | τα σύνορα της να φυλάω απ’ τον ληστή | αυτόν που εσύ τον έχεις κάνει μάγκα | και που μονάχη σου τον άφησες να μπει.. | προσφέροντάς του τη ζωή μου για μπροστάντζα | Ζητάς αγάπη μου να γίνω η καβάντζα | φοβάσαι, χαίρεσαι ή πονάς να είμαι εκεί | να σου `χω άγρυπνη συγγνώμη και φιλί | να σε σηκώνω απ’ τις στραβές και τα στραπάτσα | και να κρατάω την ψυχή σου καθαρή, | όπως τα ρούχα που στεγνώνουν στη ταράτσα. | Δε θέλω αλλού να πάω, | εγώ όταν αγαπάω είμαι ψυχή βαθιά.. | Αυτό που με σταυρώνει στ’ αλήθεια με λυτρώνει | η μόνη σίγουρη στεριά είναι η καρδιά. | Ζητάς πατρίδα μου να μείνω στην παράγκα | άχρηστη βάρδια σε ετοιμόρροπη σκεπή | τα σύνορά της να φυλάω απ’ τον ληστή | αυτόν που εσύ τον έχεις κάνει μάγκα | και που μονάχη σου τον άφησες να μπει | προσφέροντάς του τη ζωή μου για μπροστάντζα | Δε θέλω αλλού να πάω, | εγώ όταν αγαπάω είμαι ψυχή βαθιά.. | Αυτό που με σταυρώνει στ’ αλήθεια με λυτρώνει | και η μόνη σίγουρη στεριά είναι η καρδιά..

08. Μικρός Τιτανικός Τραγούδι: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Μουσική: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας | Στίχοι: Μιχάλης Γκανάς
Δεν είναι αγάπη αυτό που ζούμε, | εγώ το λέω φονικό | μην πάει ο νους σου στο κακό | με το μπαμπάκι θα σφαχτούμε | Με λίγα λόγια, ένα νεύμα | με ένα βλέμμα ή χωρίς, | είναι αργά κι ίσως νωρίς | να τρέξει μεταξύ μας αίμα | Δεν είναι αγάπη, δεν είναι αγάπη αυτό που ζούμε, | είναι σου λέω πανικός, | ένας μικρός Τιτανικός | και θα 'ναι θαύμα αν σωθούμε | Δεν είναι αγάπη αυτό που ζούμε, | εγώ το λέω ποινικό | κακούργημα κανονικό | και ισόβια θα δικαστούμε | Για πράξεις και για παραλήψεις, ιδιαζόντως ειδεχθείς | αλλά εσύ μην φοβηθείς | και αρχίσεις τις αποκαλύψεις | Δεν είναι αγάπη, δεν είναι αγάπη αυτό που ζούμε | είναι σου λέω πανικός, | ένας μικρός Τιτανικός | και θα 'ναι θαύμα αν σωθούμε | Ούτε και 'γώ θα ομολογήσω | ότι σ' αγάπησα πολύ | και πως με καίει το φιλί | που δεν μπορώ να ξαναζήσω | Έλα λοιπόν να μοιραστούμε | της φυλακής μας το κελί | και αν αγαπιόμαστε πολύ | μπορεί και να αθωωθούμε | Δεν είναι αγάπη, δεν είναι αγάπη αυτό που ζούμε | είναι σου λέω πανικός, | ένας μικρός Τιτανικός | και θα 'ναι θαύμα αν σωθούμε

09. Σκόνη Τραγούδι: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας & Διονύσης Τσάκνης
Μουσική: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας | Στίχοι: Μιχάλης Μαρματάκης
Αχ η αγάπη που χάθηκε στη σκόνη | αχ η ζωή που χάθηκε στη σκόνη | Αχ το φεγγάρι που έσβησε | τ' ασημένιο φεγγάρι | η αγάπη που χάθηκε στη σκόνη | Η μέρα μου έρημη κίτρινη μέρα | χαρές που βουλιάξατε | πνιγμένες χαρές μου | Ζωή μου που καίγεσαι | στον κίτρινο αέρα | η αγάπη που χάθηκε στη σκόνη | η ζωή που χάθηκε στη σκόνη

10. Έλα ψυχούλα μου Τραγούδι: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Μουσική: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας | Στίχοι: Ισαάκ Σούσης
Είσαι τόσο παιδί κατά βάθος, | είσαι τόσο καλό κατά λάθος | είσαι τόσο αφελής | που άμα θέλεις μπορείς | όσα χάνουν οι ξύπνιοι να βρεις. | Είσαι τόσο αστείο μορτάκι | σου φιλάω και το δαχτυλάκι | που ΄χει πάθει ζημιά | τι τον θες τον καυγά, | τι τον θες αφού πιάνεις λαβράκι | Έλα ψυχούλα μου, έλα καρδούλα μου | Ξέρω δεν είσαι ό,τι δείχνεις | άλλοι σε παίξανε άλλοι σε μπλέξανε | κλάψε γιατί όταν κλαίς μικροδείχνεις. | Δάγκωσ' τα χείλη σου | είμαι μαντήλι σου | σβήνω τον πάγο απ΄το βλέμμα. | Έλα στραβάδι μου | πιάσου απ΄το χάδι μου | κράτα εδώ μην σε πάρει το ρέμα | Μην ποζάρεις σαν μούτρο σε μένα | δε σε παίζω με φύλλα κρυμμένα. | Βρίσκω αυτή τη ρωγμή | που η ζωή ηρεμεί | το χαμένο λατρεύει κορμί. | Δεν υπάρχουν νερά του Ιορδάνη | κι όταν πιάνεις μωρό μου λιμάνι | μην την ψάχνεις πολύ | όλοι οι αμαρτωλοί, | όλοι είναι απ΄ το ίδιο χαρμάνι.

11. Ο παλιός στρατιώτης Τραγούδι: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας & Χρήστος Θηβαίος
Μουσική: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας | Στίχοι: Ισαάκ Σούσης
Οι φόβοι σου κι οι φόβοι μου στο ίδιο το τραπέζι | στη μέση το φαρμάκι μας γλυκό σαν πετιμέζι | και μέσα του σαν ζάχαρη να λιώνει αυτό τ' αστέρι | αυτό που πρώτη η αγάπη μας, μας έβαλε στο χέρι | Δε μου υπόσχεσαι ζωή και θαύματα δεν κάνω | μα αν μου ζητάς λατρεία μου για σένα να πεθάνω | και μία δεύτερη φορά σαν τον παλιό στρατιώτη | θα πέθαινα αγάπη μου καλύτερα απ' την πρώτη | Κι αν μένει ακόμα νόημα και μισοερειπωμένο | μεσ' στα ερείπια αυτά μαζί σου εγώ θα μένω | μέχρι να 'ρθει η άνοιξη και να μας ξεκουνήσει | και μέσ' από το θάνατο ζωή να μας χαρίσει | Δε μου υπόσχεσαι ζωή και θαύματα δεν κάνω | μα αν μου ζητάς λατρεία μου για σένα να πεθάνω | και μία δεύτερη φορά σαν τον παλιό στρατιώτη | θα πέθαινα αγάπη μου καλύτερα απ' την πρώτη

12. Εφάπαξ Τραγούδι: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας & Διονύσης Τσακνής
Μουσική: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας | Στίχοι: Ισαάκ Σούσης
Όλη μου τη ζωή, κρυβόμουνα γιατί | το `θελα μα φοβόμουνα να φύγω. | Κάποτε αγάπη έλεγα αυτή την ενοχή | μα τώρα μ’ εκδικείται λίγο, λίγο. | Όλη μου τη ζωή μού `βγαινε η ψυχή | κάτι να θυμηθώ, κάτι ν’ αρχίσω. | Να `ναι καλοί οι φίλοι κι οι λογαριασμοί | και να μη χρειαστεί να τα σκαλίσω, | κάτι να θυμηθώ κάτι ν’ αρχίσω. | Μου `μάθαν να μισώ, ν’ αρκούμαι στο μισό | να χάνω, να κερδίζω, να ποντάρω. | Να παίρνω διαταγές, να σπάω επιταγές, | σε κάθε ευκαιρία να κορνάρω. | Να σφίγγω τα λουριά, με τόση μαστοριά, | να βρίσκω μία λύση στο ποδάρι, | να κλείνω τα παντζούρια και μόνη συντροφιά, | να σφίγγω πιο πολύ το μαξιλάρι, | να βρίσκω μία λύση στο ποδάρι. | Όλη μου τη ζωή, μια δεύτερη κρυφή, | αγέννητη η ζωή μ’ ακολουθούσε. | Δεν κοίταζε στα μάτια, δεν ήταν φορτική, | δε μίλαγε μα όλα τα ζητούσε, | μια θάλασσα μικρή μ’ ακολουθούσε.

13. Πόσο σε θέλω Τραγούδι: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Μουσική: Τερμίτες | Στίχοι: Γιάννης Σπυρόπουλος
Στην άκρη του απείρου, στιγμούλα του ονείρου | σταγόνα που στάζει, πόσο σου μοιάζει | φωτιά και αέρας, στον κόσμο φοβέρα | στη νύχτα που ουρλιάζει, πώς σε τρομάζει... | Σου μοιάζει η σελήνη | πού να `βρω γαλήνη | στον Άδη ανατέλλω | πόσο σε θέλω... | Πόσο σε θέλω.. | Κόντρα στους νόμους ερήμου προφήτης... | Σημάδια στην άμμο, που απόψε θα σβήσεις... | Ασπρόμαυρο μέλλον, σκυφτός μετανάστης | στάθμος στο ραδιόφωνο, που πρέπει ν’ αλλάξεις | Σου μοιάζει η σελήνη | πού να `βρω γαλήνη | στον Άδη ανατέλλω, | πόσο σε θέλω... | Πόσο σε θέλω... | Πόσο σε θέλω... | Πόσο σε θέλω...

14. Παρ' όλο που Τραγούδι: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας & Christophe
Μουσική: Christophe | Στίχοι: Christophe & Ισαάκ Σούσης
Δεν χρειαζότανε να σαι τοσο καλή | Για να με συγκινείς, για να με προκαλείς | Κι όσα δε σου 'λεγα να ναι σημαντικά | Γιατί δεν ήξερες τι θες πραγματικά | Κι αν για τους φίλους μου δεν ήσουν κάτι τρομερό | Για μένα ήσουν μαγική με το τρόπο σου αυτό | Λέγοντας δεν ξέρω σε όλα τα αρσενικά | Που μυριζόντουσαν τι θες πραγματικά | Και παρ' όλο που ήσουνα γι' αλλού | Για έναν άλλο εραστή | Για έναν άλλονα σου κόπηκε η λαλιά | Και παρόλο που είχες κατα νου | Ενα θηριοδαμαστή | Ώριμα μου έπεσες σα μήλο απ' τη μηλιά | Elle n' avait pas besoin | Que tout brille autour d' elle | Pour me rendre heureux | Pour me rendre amoureux | Elle avait juste envie | D' astiquer le reel | Pour satisfaire l' imparfait délicieux | Elle nagaeait sur la transe | Du miroir a deux faces | Faisait semblant | D' y voir clair dans la nuit | Elle defiait le mystère | Dans le couloirs du désir | Affichait courant d air | Ca, pour moi, ca deshire | Tandis que pour tous | Mes copains jaloux | Elle etait juste | A la hauteur | Ill n'y avait qu'a | Froler ce petit "je n'sais quoi" | Tandis que pour tous | Mes copains jaloux | C'etait la miss | Elue de mon Coeur | Ill n'y avait qu'a | Froler ce petit " je n' sais quoi" | Δεν χρειαζότανε να τα θές όλα μέχρι το πρωι | Για να σακατευτώ | Για να σ’ ερωτευτώ | Δεν χρειαζόντουσαν τόσα φώτα σβηστά | Αν ο έρωτας έχει μάτια κλειστά

15. Ναυτικός αρτίστας Τραγούδι: Bernard Lavilliers & Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Μουσική: Bernard Lavilliers | Στίχοι: Γιάννης Μαύρος
J'ai ramené des cicatrices | Et des parfums qui n'existaient pas | Quelques mystères et maléfices | De Retour à Fortaleza | Dans les coquillages d'Afrique | Une prêtresse a vu ton nom | Mâe du Santo et du mystique | Dépêche toi je tourne en rond | Je suis marin un peu artiste | J' aime les ports que tu aimas | J' aime l' amour et la musique | Ne sois pas triste on se reverra | Σα ναυτικός με λίγο αρτίστα | Λιμάνι μου η μοναξιά | Αχ έρωτα τα μάγια λύσ' τα | Βίρα τις άγκυρες ξανά | Σαν πίνακας ζωγραφικής | Κάθε ουλή και πινελιά | Αρώματα φθηνά θα βρεις | Ξόρκια κρυμμένα μυστικά | Σ' ένα όστρακο απ' την Αφρική | Μάγισσα είδε γραφτό | Η αγάπη θα 'ρθει να σε βρει | Πέρα απ' τον ωκεανό | Je suis marin un peu artiste | J' aime les ports que tu aimas | J' aime l'amour et la musique | Ne sois pas triste on se reverra | Σα ναυτικός με λίγο αρτίστα | Λιμάνι μου η μοναξιά | Αχ έρωτα τα μάγια λύσ' τα | Βίρα τις άγκυρες ξανά | Les musiciens ont la technique | Pour parler avec le destin | Les marins fuient les maléfices | Et Yemanja a du chagrin | Σα ναυτικός με λίγο αρτίστα | Λιμάνι μου η μοναξιά | Αχ έρωτα τα μάγια λύσ' τα | Βίρα τις άγκυρες ξανά | Je suis marin un peu artiste | J' aime les ports que tu aimas | J' aime l' amour et la musique | Ne sois pas triste on se reverra | A l' intérieur le soleil cogne | Comme un boxeur devenu fou | La pluie viendra laver les homes | Et fera pousser les cajous | En attendant le vent du large | Je vais dans le bal du faubourg | Boire de la bière et de cachaca | Danser la nuit dormir le jour

Ο δεύτερος δίσκος

01. Ένας Τούρκος στο Παρίσι Τραγούδι: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας & Πυξ-Λαξ
Μουσική: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας | Στίχοι: Ισαάκ Σούσης
Μου γράφεις δε θα 'ρθεις για διακοπές | χρωστάς μαθήματα μου λες | φωτογραφίες στέλνεις απ' το Λούβρο | και άλλες με τον γάτο σου τον Τούρκο | ο Τούρκος να πηδάει στα σκαλιά | και ύστερα παιχνίδια να σου κάνει | στη γάμπα σου να τρέμει μια ουρά | αυτός ο Τούρκος Τούρκο θα με κάνει | στη γάμπα σου να τρέμει μια ουρά | αυτός ο Τούρκος Τούρκο θα με κάνει | Ζηλεύω το μικρό σου το γατί | στα πόδια σου κοιμάται όταν διαβάζεις | δεν ξέρω αν κοιμάστε και μαζί | ή μ' άλλον στο κρεβάτι τον αλλάζεις | δεν ξέρω αν κοιμάστε και μαζί | ή μ' άλλον στο κρεβάτι τον αλλάζεις | Μου γράφεις πως σου έλειψα πολύ | μου στέλνεις χάρτινο φιλί | το χρόνο σου μετράς για το πτυχίο | το γράμμα μου σου φάνηκε αστείο | κι ο Τούρκος στη μοκέτα αραχτός | φιλίες με τους Γάλλους σου να πιάνει | να πίνει και να τρώει ό,τι τρως | αυτός ο Τούρκος Τούρκο θα με κάνει | να πίνει και να τρώει ό,τι τρως | αυτός ο Τούρκος Τούρκο θα με κάνει | Ζηλεύω το μικρό σου το γατί | στα πόδια σου κοιμάται όταν διαβάζεις | δεν ξέρω αν κοιμάστε και μαζί | ή μ' άλλον στο κρεβάτι τον αλλάζεις | δεν ξέρω αν κοιμάστε και μαζί | ή μ' άλλον στο κρεβάτι τον αλλάζεις | Συγχώρα με που γίνομαι μικρός | μα η ανάγκη να σε νιώσω είναι μεγάλη | μακριά σου νιαουρίζω μοναχός | μα c' est la vie που λένε και οι Γάλλοι | μακριά σου νιαουρίζω μοναχός | μα c' est la vie που λένε και οι Γάλλοι | Ζηλεύω το μικρό σου το γατί | στα πόδια σου κοιμάται όταν διαβάζεις | δεν ξέρω αν κοιμάστε και μαζί | ή μ' άλλον στο κρεβάτι τον αλλάζεις | δεν ξέρω αν κοιμάστε και μαζί | ή μ' άλλον στο κρεβάτι τον αλλάζεις

02. Νότος Τραγούδι: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας & Μπάμπης Στόκας
Μουσική: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας | Στίχοι: Ισαάκ Σούσης
Εκεί στο Νότο | που τρίζει ο θάνατος κι η αγάπη κάνει κρότο | σαν άδειο κάθισμα ταξίδεψα για χρόνια | ψάχνοντας να βρω το κατάλληλο κορμί | Εκεί στα φώτα | εύρισκε η νύχτα τα σημάδια της τα πρώτα | είχα ξεμείνει από τσιγάρα και συμπόνια | και συ με κέρασες καπνό μ' ένα φιλί | Ποια πόλη, ποια χώρα | ποια θάλασσα σε ταξιδεύει τώρα | σωπαίνεις, θυμάσαι | και μεθυσμένη μες τον ύπνο σου γελάς | Ποια πόλη, ποια χώρα | ποια θάλασσα σε ταξιδεύει τώρα | Εκεί στο Νότο | εκεί μου κλήρωσε ο έρωτας στο Λόττο | κουλουριασμένος σαν τη σαύρα στη σκιά του | σαν νόμισμα έπεφτα στο μαύρο σου βυθό | Χλωμά καντήλια | άναβε η φτώχεια σου τα τάιζε με ζήλεια | μα συλλαβίζαν σ' αγαπώ τα βογγητά σου | σαν ένα άρρωστο στην κούνια του μωρό | Ποια πόλη, ποια χώρα | ποια θάλασσα σε ταξιδεύει τώρα | σωπαίνεις, θυμάσαι | και μεθυσμένη μες τον ύπνο σου γελάς | Ποια πόλη, ποια χώρα | ποια θάλασσα σε ταξιδεύει τώρα

03. Άννα Τραγούδι: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Μουσική: Lucio Battisti | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Πού να βρίσκεσαι πού... | Σε γυρεύω παντού... | Το άρωμά σου είναι εδώ... | Η σκιά σου είναι εδώ... | Μια κραυγή στη σιωπή, | και μια βόμβα βυθού, | είσαι μέσα μου... | Μια πληγή το κραγιόν στον καθρέφτη μου | ένα δε σ’ αγαπώ κατακόκκινο... | Ένα δε σ’ αγαπώ κατακόκκινο... | Άννα... | Άννα... | Λείπεις κι ακόμα δεν ξημέρωσε... | Η αγάπη μιας στιγμής στο λυκόφως και χάνεται... | Η αγάπη μιας στιγμής στο λυκόφως και χάνεται... | Κι εσύ, ποτέ δε μ’ είδες να τρελαίνομαι... | Κοίτα με... Κοίτα με... | Άννα... Άννα... | Όπου και να πας | θα σ’ ακολουθώ | έστω σαν σκιά σε ζητάω... | Όπου και να πας | πάντα θα `σαι εδώ | Άννα θα στο πω, σ’ αγαπάω... | Μια εικόνα τώρα μόνη... | Ταξιδεύει μες στη σκόνη... | Η μορφή σου σ’ ένα κάδρο... | Με κοιτάζει και παλιώνει... | Με κοιτάζει και παλιώνει... | Άννα... Άννα... Άννα... Άννα... | Πού να βρίσκεσαι πού... | Σε γυρεύω παντού... | Άννα... Άννα...

04. Τι να πω Τραγούδι: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Μουσική: Lucio Battisti | Στίχοι: Αφροδίτη Μάνου
Σε θυμάμαι, τι να πω | τόσες νύχτες, τι να πω | η ζωή μου στο δικό σου το σκοπό | αν μπορούσες, τι να πω | αν μπορούσα, τι να πω | με το χρώμα των ματιών σου να κοπώ | Κάθε λέξη, τι να πω | με πονάει, τι να πω | στο σκοινί της μοναξιάς μου ισορροπώ | Σ’αγαπούσα, τι να πω | σε θυμάμαι, τι να πω | σε θυμάμαι ακόμα, σ’ αγαπώ | Κλείνω τα μάτια, να σε δω | μα φεύγεις σαν σκιά | στου χρόνου την απέραντη οθόνη | το πρόσωπό σου τα μαλλιά | το στόμα, το φιλί | σα θάνατος ο χωρισμός | σκοτώνει, σκοτώνει | Ξεγραμμένος, τι να πω | σα δραπέτης, τι να πω | στο μαχαίρι τη γροθιά μου να χτυπώ | λίγο ακόμα, τι να πω | τ’άρωμά σου, τι να πω | τ’όνομά σου μια φορά να ξαναπώ | Σε θυμάμαι, τι να πω | τόσες νύχτες, τι να πω | η ζωη μου στο δικό σου το σκοπό | αν μπορούσες, τι να πω | αν μπορούσα, τι να πω | με το χρώμα των ματιών σου να κοπώ | Να, να, να, να, να, να, να | Να, να, να, να, να, να, να | Να, να, να, να, να, να, να | Να, να, να, να, να, να, να | Κάθε λέξη, τι να πω | με πονάει, τι να πω | στο σκοινί της μοναξιάς μου ισορροπώ | σ’αγαπούσα, τι να πω | σε θυμάμαι, τι να πω | σε θυμάμαι ακόμα | σε θυμάμαι ακόμα | σ’ αγαπώ, τι να πω | τι να πω, τι να πω

05. Στα καμένα Τραγούδι: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Μουσική: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας | Στίχοι: Μιχάλης Γκανάς
Έλα να πάμε στα καμένα | στον Υμηττό και στην Αυλώνα | πουλιά και πεύκα συλλογίσου | ενός καμένου παραδείσου | δέντρα που ήτανε φαντάσου | και στη σκιά τους ξεκουράσου | Έλα και πάρε με μαζί σου | στην Κυριακάτικη εκδρομή σου | βγάλε με στο χλωρό κορμί σου | στις εκβολές του παραδείσου | Έλα να πάμε στα καμένα | δε μας χωράει πια το σπίτι | έρχονται δύσκολες ημέρες | μουτζουρωμένες σα Δευτέρες | έρχονται φλόγες απ' τα δάση | και μια φωτιά να μας δικάσει | μέσα στο πύρινό της χνώτο | από τον έσχατο στον πρώτο | Έλα και πάρε με μαζί σου | στην Κυριακάτικη εκδρομή σου | βγάλε με στο χλωρό κορμί σου | στις εκβολές του παραδείσου | Έλα να βγούμε απ΄ το σπίτι | ξανά σε δρόμους και πλατείες | πάρε και τα παιδιά μαζί σου | εδώ, στο χείλος της αβύσσου | κι άφησε μόνη στο τραπέζι | την τηλεόραση να παίζει | Να δείχνει έγχρωμο τον πόνο | δίπλα σ' ένα φιλέτο τόνο | Να δείχνει φονικά και φλόγες | τσόντες πολιτικούς και ρώγες | ενώ εμείς θα ‘χουμε φτάσει | στο σταυροδρόμι του εξήντα | Με τα παιδάκια μας στον ώμο | για να μας δείχνουνε το δρόμο

06. Το φλασάκι Τραγούδι: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Μουσική: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας | Στίχοι: Σάκης Μπουλάς
Μελαγχόλησες, νιώθεις πεταμένος | Μες στην πόλη σου σα ξένος, βρε παιδί μου αμάν | Στην καρδιά βάλε πατίνια και δυο ρουλεμάν | Φύλλο και φτερό, στο μυαλό σου χιόνι | που τη σκέψη σου παγώνει, βρε παιδί μου αμάν | Στην καρδιά βάλε πατίνια και δυο ρουλεμάν | Βάλε στο μαγνητόφωνο τραγούδια που γουστάρεις | Σκέψου την ώρα, τη στιγμή που τη ρεβάνς θα πάρεις | Σκέψου κορίτσια και γιορτές και πράμα που σαλεύει | κι ένα παιδί που μοναχό το δρόμο του γυρεύει | Κάτι άστραψε, κάτι σα φλασάκι | Σα πικ νικ μες στο δασάκι, μια γλυκιά φωτιά | Λάβε θέση για να πάρεις πάλι την πρωτιά | Σα να δρόσισε, έρχεται βροχούλα | και μια άνοιξη νυφούλα, βρε παιδί μου αμάν | Στην καρδιά βάλε πατίνια και δυο ρουλεμάν | Βάλε στο μαγνητόφωνο τραγούδια που γουστάρεις | Σκέψου την ώρα, τη στιγμή που τη ρεβάνς θα πάρεις | Σκέψου κορίτσια και γιορτές και πράμα που σαλεύει | κι ένα παιδί που μοναχό το δρόμο του γυρεύει

07. Απουσία Τραγούδι: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Μουσική: Μιλτιάδης Πασχαλίδης | Στίχοι: Μιλτιάδης Πασχαλίδης
Γυρίζω σπίτι μοναχός | άλλη μια νύχτα | μια καληνύχτα σου γυρεύω ο φτωχός | Ξεθεωμένος απ’τα ψέματα | τα ζάρια και καπνούς | όλα τ’ αδέσποτα ρωτώ | μήπως σε είδαν | Πού να σε βρω | Της αγάπης την ουσία | τη μετρώ στην απουσία | κι όλο γίνομαι κομμάτια | πράσινα γλυκά μου μάτια | Όσα κι αν ήξερα | τα ξέχασα κοντά σου | και τη ματιά σου έχω μόνο φυλαχτό | Μ’ ένα χαμόγελο | τα σύννεφα σκορπίζεις | και με φωτίζεις μ’ ένα φως αληθινό | Αληθινό | Της αγάπης την ουσία | τη μετρώ στην απουσία | κι όλο γίνομαι κομμάτια | πράσινα γλυκά μου μάτια

08. Μια μέρα δανεική Τραγούδι: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Μουσική: Vasco Rossi | Στίχοι: Λίνα Δημοπούλου
Δεν ήσουν εσύ χθες βράδυ | Που άκουσα κλειδί στην πόρτα | Ήταν της σιωπής μια μπλόφα | Και της μοναξιάς μια πλάνη | Δεν ήσουν εσύ κι απόψε | Μόνο μια βροχή ποτάμι | Απ’ τα μάτια δε γλιστράει στο τζάμι | Δε σ’ έχω να πιαστώ, σε χάνω, θα χαθώ | Με την αστραπή στον ώμο | Παίρνω της βροχής το δρόμο | Ψάχνω να σε βρω με τρόμο | Στης νύχτας το βυθό στης πόλης τον χαμό | Σ’ είδα μια στιγμή να τρέχεις | Άπιαστη σκιά με ξέπλεκα μαλλιά | Ράγισ’ η καρδιά και σπάει μια θάλασσα γυαλιά | Στο βήμα σου κυλά δεν είσαι πουθενά | Δεν ήσουν εσύ χθες βράδυ | Που άκουσα κλειδί στην πόρτα | Ήταν της σιωπής μια μπλόφα | Και της μοναξιάς μια πλάνη | Ου...ου, ου.... | Ου...ου, ου.... | Δώσ’ μου δανεική μια μέρα | Όλη μου η ζωή μια μέρα | Να 'σαι πάλι εδώ μονάχα μια μέρα να 'σαι εδώ | Όλη μου η ζωή μια μέρα δανεική | Ου... | Ου.. Δώσ’ μου δανεική μια μέρα | Ου.. Όλη μου η ζωή μια μέρα

09. Και τι ζητάω Τραγούδι: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας & Διονύσης Σαββόπουλος
Μουσική: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας | Στίχοι: Γιάννης Γεωργακόπουλος
Με κανα δυό στιχάκια μου για πρόσχημα | παρκάρω τ' όχημα και σου μιλάω | και συ που ξέρω πως δε νοιάζεσαι | τάχα ταράζεσαι που σ' αγαπάω | Παίζεις με την ευαισθησία μου | μα την ουσία μου δεν την προσέχεις | και στης καρδιάς μου τα σκιρτήματα | άλλα προβλήματα λες ότι έχεις | Και τι ζητάω, τί ζητάω | Μια ευκαιρία στον Παράδεισο να πάω... | Με κανα δυό στιχάκια μου για πρόσχημα | κερνάω ρόφημα στο κυλικείο | κι ενώ να 'ρθω μου απαγόρευες | εσύ αγόρευες μ' αυτούς τους δύο | Είπες μετά πως με περίμενες | δε με περίμενες η μοίρα το 'χει | κι όταν στα χέρια μου σε κράτησα | εκεί την πάτησα και είπες όχι | Και τι ζητάω, τί ζητάω | Μια ευκαιρία στον Παράδεισο να πάω...

10. Μάτια δίχως λογική Τραγούδι: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Μουσική: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας | Στίχοι: Ισαάκ Σούσης
Είναι τα μάτια σου | ένας διάδρομος παλιός | δάκρυα πνιγμένα | ξεφλουδίζουνε τους τοίχους | που ένας ένοικος αθόρυβος κρυφός | αντί συνθήματα | ζωγράφισε με στίχους | Και μέσα υπάρχουν τα σκαλιά | που οδηγούν | σ' ένα υπόγειο με παιχνίδια χαλασμένα | όσα οι άνθρωποι βαριούνται και ξεχνούν | μετά τη χρήση | τα φορτώνουνε σε σένα | Μου λες τα μάτια σου | να μη τα αγαπώ | και να μη πάψω | να πιστεύω στα δικά μου | μα αυτά τα μάτια όπου χαθώ | κι όπου βρεθώ | τα έχω πίσω μου | και μέσα και μπροστά μου | Μέσα στην ίριδα ανάβει μια φωτιά | που κάθε άστεγο | και άνεργο ζεσταίνει | κι η καλοσύνη τους | απλώνει σαν λαδιά | να μαλακώσει μιαν ανάγκη | πετρωμένη | Σ΄ αυτά τα μάτια δεν υπάρχει λογική | όσο βαθιά κι αν τα κοιτάζω | μ΄ αγαπούνε | της ιστορίας πυρπολούν τη φυλακή | στα παραμύθια και στ' αστέρια | να με βρούνε

11. Τερατάκια τσέπης Τραγούδι: Λ. Μαχαιρίτσας & Παιδική Χορωδία Σ. Λάμπρου
Μουσική: Magni-Zappa | Στίχοι: Ισαάκ Σούσης
Στα τριάντα σου | δεν κρατιόσουνα | για άνετος μου περνιόσουνα | τώρα στα σαρανταπέντε | πατριάρχης το `χεις δει | Ούτε ειλικρινής | ούτε ανθρωπιστής | σαν ξοφλημένος αγωνιστής | που φοβάται το παιχνίδι | και το παίζει δικαστής | Τερατάκι της τσέπης | καθρεφτάκι της λύπης | κάποτε ήμουνα χίπις | και φρικιό και αντιεξουσιαστής | Τι καρνάβαλος | τι κανίβαλος | εγώ ο δικός σου αντίλαλος | πως θα γίνω σχεδιάζεις | μα απ’ τη μύτη θα σου βγει | Πού το πάω εγώ | τι ζητάς εσύ | αν δεις σωστά την απόσταση | δε θα έχεις στο τσεπάκι | έτοιμη τη συνταγή | Μα τι λες ρε μεγάλε | πόσο μου `μοιασες σ’ όλα | παικταρά παρ’ τα μου όλα | άσε κάτι για τον ψυχαναλυτή | Γι’ αυτό μη μιλάς | και μη μου κολλάς | για να το παίζεις χαζομπαμπάς | αν ζητάς κολλητιλίκια | μάθε να μη μου τη σπας | Στα τριάντα σου | δεν κρατιόσουνα | για άνετος μου περνιόσουνα | τώρα στα σαρανταπέντε | πατριάρχης το `χεις δει | Συμφωνήσαμε και πατσίσαμε | κι αφού κι οι δυο | την πατήσαμε | συνεχίζουμε με κόντρες | μια σχέση τρυφερή | Και αφού κανείς | δεν ευθύνεται | αυξάνεται και πληθύνεται | του ανθρώπου η συμμορία | ζούγκλα οικογενειακή

12. Παράτα μας Τραγούδι: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Μουσική: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας | Στίχοι: Ισαάκ Σούσης
Βγάλε το ψωμί σου, ζήσε τη ζωή σου | παίξε με τα νεύρα μου. | Βρες τα ένστικτα σου, μέτρα τον παρά σου | και παράτα μας.. | Γίνε πάλι πάγος, δε θα γίνω μάγος | για να βρω τι σκέφτεσαι.. | Πες μια ειρωνεία, βρες την ευτυχία | στη δικιά μου απόρριψη.. | Θα σε ξεχάσω όσο πιο γρήγορα μπορώ | με όση φλόγα είχα ανάψει για να σ' αγαπήσω. | Θα σε ξεχάσω όσο πιο γρήγορα μπορώ | με όση φλόγα είχα ανάψει για να σ΄ αγαπήσω. | Έλεγες ο πόθος είναι πάντα νόθος | και περνάει γρήγορα. | Και το ιδανικό σου ήταν το δικό σου | συνεχώς να γίνεται | ήσουν τρομαγμένη και επικεντρωμένη | στο να επιβάλλεσαι | Πάντοτε στη πρίζα, έκαψες τη ρίζα | που μαζί σου δένομαι | Θα σε ξεχάσω όσο πιο γρήγορα μπορώ | με όση φλόγα είχα ανάψει για να σ' αγαπήσω. | Θα σε ξεχάσω όσο πιο γρήγορα μπορώ | με όση φλόγα είχα ανάψει για να σ' αγαπήσω.

13. Στο Καφέ του χαμένου χρόνου Τραγούδι: Λ. Μαχαιρίτσας & S. Adamo
Μουσική: S. Adamo | Στίχοι: S. Adamo & Γιώργος Μποκόλας
Στο καφέ της ξεγνοιασιάς | επιστρέφω εκεί | μέρα αδιέξοδη, σκληρή... | Λέω: 'Τι θέλεις; Τι ζητάς;' | Πέρασε ο καιρός | μα ήμουν τρελά τυχερός! | Στο καφέ της μοναξιάς | παλιά γεμάτη τσέπη | γραμμένα στα παλιά μας παπούτσια | του κόσμου τα πρέπει, τα θέλω, τα μη | Η ψυχή μου έμεινε εκεί | στις μέρες της χαράς | πολυτέλεια, ζωή γιορτινή | Στο καφέ της μοναξιάς | παλιά γεμάτη τσέπη | γραμμένα στα παλιά μας παπούτσια | του κόσμου τα πρέπει, τα θέλω, τα μη

14. Σαν Αμερικάνος Τραγούδι: Tonino Carotone & Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Μουσική: Renato Carosone | Στίχοι: Rensto Salemo & Οδυσσέας Ιωάννου
Πάντα μιλάς σαν να τα ξέρεις όλα | Σαν να κρατάς του κόσμου τα κλειδιά | Σ' ότι και να σου λέμε λες ξεκόλλα | Μα πρόσεξε μην πέσεις στον κουβά | Tu vuo' fa l'americano ! | " mmericano! "mmericano! | siente a me, chi t'ho fa fa ? | Πάντα βγαίνεις άπο πάνω κι από εσένα παραπάνω | Και ο κόσμος σου χρωστά | Tu abballe 'o roccorol | tu giochi al basebal ' | ma 'e solde pe' Camel | chi te li dà? ... | La borsetta di mammà! | Tu vuò fa l' americano | mmericano! mmericano! | ma si nato in Italy! | siente a mme | non ce sta' niente a ffa | o kay, napolitan! | Tu vuò fa l' american! | Tu vuò fa l' american! | Όλο τρέχεις πάνω σε μια ρόδα | Και νομίζεις ότι προχωράς | Είναι ο κόσμος σου ουίσκι σόδα | Και οι ιδέες σου της συμφοράς | Tu vuò fa l' | americano | mmericano! Mmericano | siente a me, chi t'ho fa fa? | tu vuoi vivere alla moda | ma se bevi whisky and soda | po' te sente 'e disturbà. | po' te sente 'e disturbà. | Tu abballe 'o roccorol | tu giochi al basebal ' | ma 'e solde pe' Camel | chi te li dà? ... | La borsetta di mammà! | Tu vuò fa l' americano | mmericano! mmericano! | Και νομίζεις πως σου πάει | Πάντα βγαίνεις από πάνω | Και ο κόσμος σου χρωστάει | Tu abballe 'o roccorol | tu giochi al basebal ' | ma 'e solde pe' Camel | chi te li dà? ... | La borsetta di mammà! | Κάνεις τον αμερικάνο, αμερικάνο ,αμερικάνο | Και νομίζεις πως σου πάει | Πάντα βγαίνεις από πάνω | Και το πλήθος σου χρωστάει.

15. Πεθαίνω για σένα Τραγούδι: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Μουσική: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας | Στίχοι: Ελένη Ράντου & Γιάννης Μαύρος
Στον κόμβο Κηφισίας επάνω σου τρακάρω, | σε ώρα απελπισίας, Χριστό είδα τον χάρο. | Χτύπησε καραμπόλα και η δόλια η καρδιά μου, | τα παίζω όλα για όλα, άναψε την φωτιά μου. | Πεθαίνω για σένα και ας είσαι απάτη | δε πα να είσαι ψέμα εγώ σε λέω αγάπη | Τι να μας πει η φυσική οι νόμοι δε μετράνε, | σε φάση μεταφυσική τα πάθη κυβερνάνε | Αν είσαι άνθος του κακού δεν ψάχνω αποδείξεις, | στην αυταπάτη ενός τρελού θα ζω μέχρι να λήξεις. | Πεθαίνω για σένα και ας είσαι απάτη | δε πα να είσαι ψέμα εγώ σε λέω αγάπη

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης