Κυριακή, 23 Αυγούστου 2015

14 χρυσές επιτυχίες του Μανώλη Αγγελόπουλου





















01. Ο τσιγγάνος Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Φεύγω απόψε μακριά | αδέλφια μου τσιγγάνοι | φεύγω για πάντα έχε γεια | φτωχό μου καραβάνι | Το τσιγγάνικο το αίμα | για ν'αλλάξει δεν μπορεί | στου τσιγγάνου την αγάπη | απιστία δεν χωρεί | έχετε γειά | Κι αν πεθάνω μια αυγή | σ' άλλα μέρη σ' άλλη γη | φτωχό μου καραβάνι | του τσιγγάνου το χαμό | κλάψτε όλοι με καημό | αδέλφια μου τσιγγάνοι | έχετε γειά

02. Σ’ αγαπώ και σε παιδεύω Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μη διαθέσιμο | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

03. Φαρίντα Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Στην Αίγυπτο μια βραδιά | πληγώθηκε μια καρδιά | έφυγε αυτή κι ο Φελάχος | στον πόνο σπαράζει | μέσα στη έρημο μόνος | τις νύκτες φωνάζει | Φαρίντα αγάπη γλυκιά μου | πονάει και κλαίει καρδιά μου | γύρισε πίσω τη φλόγα να σβήσω | που έχω στη καρδιά | Φαρίντα μου γλυκιά | Κλαίει ο Φελάχος πικρά | για την Φαρίντα πονά | με το φεγγάρι τα βράδια | μιλάει και κλαίει | πάντα το ίδιο τραγούδι | στην έρημο λέει

04. Το πικραμένο γράμμα Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Δημήτρης Γκούτης
Πήρα ένα γράμμα | γράμμα πικραμένο | και μου γράφεις | πως δεν θα γυρίσεις πια | γιατί-γιατί-γιατί | Πες μου τι σούχω κάνει | για να μ'απαρνηθείς δίχως λόγο | και να μην ξαναρθείς | παν οι ελπίδες πούχα για σένα | σβήσαν τα όνειρά μου | τώρα κατάλαβα πως λησμονούνται | μάτια που βρίσκονται μακριά | Κράτα καρδιά μου κράτα | στον πόνο τον φρικτό που σε βρήκε | και τον βαρύ καημό | κάνε κουράγιο πρωτού σε πνίξουν τα μαύρα δάκριά μου | τώρα κατάλαβα πως λησμονούνται | μάτια που βρίσκονται μακριά

05. Στα βουνά δεν πάν’ οι πόνοι Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Για ένα όνειρο χαμένο ξέρω πως πονώ | για ένα όνειρο χαμένο ξέρω πως πονώ | κι αν με κάνει αυτό και κλαίω, εγώ τ’ αγαπώ | κι αν με κάνει αυτό και κλαίω, εγώ τ’ αγαπώ. | Στα βουνά δεν πάν’ οι πόνοι | κι οι καημοί στις λαγκαδιές | για τα μάτια είναι το δάκρυ | για τον πόνο οι καρδιές. | Δεν παραπονιέμαι, όχι, που μου έφυγες | δεν παραπονιέμαι, όχι, που μου έφυγες | η ζωή έχει και λύπες, έχει και χαρές | η ζωή έχει και λύπες, έχει και χαρές | Στα βουνά δεν πάν’ οι πόνοι | κι οι καημοί στις λαγκαδιές | για τα μάτια είναι το δάκρυ | για τον πόνο οι καρδιές.

06. Το παιδί της αμαρτίας Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Μπάμπης Μπακάλης
Στον κατήφορο που πήρα | δεν με σώνει πια κανείς | κλάψτε την καταστροφή μου | πικραμένοι μου γονείς | Περήφανε πατέρα μου | τα όνειρά σου γκρέμισα | και σένανε μητέρα μου | άσπρα μαλλιά σε γέμισα | Το παιδί της αμαρτίας | έχω γίνει στην ζωή | κάθε νύχτα κι ασωτία | και μια πράξη αμαρτωλή | Περήφανε πατέρα μου | τα όνειρά σου γκρέμισα | και σένανε μητέρα μου | άσπρα μαλλιά σε γέμισα | Μη ρωτάτε πια για μένα | και σας δέρνει η ντροπή | πέστε πως έχω πεθάνει | και δεν έχετε παιδί | Περήφανε πατέρα μου | τα όνειρά σου γκρέμισα | και σένανε μητέρα μου | άσπρα μαλλιά σε γέμισα

07. Να γίνουν όλα στάχτη Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Αργύρης Βαμβακάρης | Στίχοι: Αννούλα Βασιλείου
Αφού μ’ απαρνηθήκανε | όλοι σ’ αυτή τη ζήση | Ήλιος στον κόσμο να μη βγει | Λαμπρή να μην ανθίσει | Αφού και σένα σ’ έχασα | τι άλλο περιμένω | Να γίνει κάρβουνο η στεριά | και η θάλασσα τσιμέντο | Για να με καταστρέψουνε | το είχανε βάλει άχτι | Γι’ αυτό ν’ ανάψει μια φωτιά | να γίνουν όλα στάχτη | Αφού και σένα σ’ έχασα | τι άλλο περιμένω | Να γίνει κάρβουνο η στεριά | και η θάλασσα τσιμέντο | Πουλί να μη λαλήσει πια | αυγή να μη χαράξει | Και το φεγγάρι να χαθεί | ο κόσμος να ρημάξει

08. Αγωνία Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Μπάμπης Μπακάλης
Αγωνία, αγωνία | η δική σου η αγωνία | μ' έκανε τρελό και παραμιλώ. | Αγωνία, αγωνία | πώς θα μάθω την αλήθεια | αν με αγαπάς όπως σ' αγαπώ. | Εγώ για την αγάπη σου | το σπίτι μου αρνήθηκα | κι όλος ο κόσμος τα 'χει μαζί μου | γιατί σ' αγάπησα με την ψυχή μου. | Αχ έχω καημό αχ | Αγωνία, αγωνία | πώς θα μάθω την αλήθεια | αν με αγαπάς όπως σ' αγαπώ. | Στιγμή ποτέ δεν πέρασε | χωρίς καημό στα στήθια μου | σαν την καμπάνα τη ραγισμένη | μοιάζει η καρδιά μου η πονεμένη. | Αχ έχω καημό αχ | Αγωνία, αγωνία | πώς θα μάθω την αλήθεια | αν με αγαπάς όπως σ' αγαπώ. | Αχ

09. Δεν υπάρχει για μας χωρισμός Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Μη με ζηλεύεις και άδικα κλαις | και σκέψεις κάνεις κακές | μες στη ζωή μου εσύ είσαι σταθμός | δεν υπάρχει για 'μας χωρισμός, | μες στη ζωή μου εσύ είσαι σταθμός | δεν υπάρχει για 'μας χωρισμός. | Τι ζήλεια είναι αυτή | δίχως αφορμή που σε βασανίζει | ποια χείλη σου 'χουν πει | μ' εσένανε εγώ πως παίζω και γελώ. | Μη με ζηλεύεις και άδικα κλαις | και σκέψεις κάνεις κακές | μες στη ζωή μου εσύ είσαι σταθμός | δεν υπάρχει για 'μας χωρισμός. | Μην αμφιβάλλεις για 'μένα λεπτό | εγώ εσέν' αγαπώ | στα βάσανά μου εσύ είσαι φραγμός | δεν υπάρχει για 'μας χωρισμός, | στα βάσανά μου εσύ είσαι φραγμός | δεν υπάρχει για 'μας χωρισμός. | Τι ζήλεια είναι αυτή | δίχως αφορμή που σε βασανίζει | ποια χείλη σου 'χουν πει | μ' εσένανε εγώ πως παίζω και γελώ. | Μην αμφιβάλλεις για 'μένα λεπτό | εγώ εσέν' αγαπώ | στα βάσανά μου εσύ είσαι φραγμός | δεν υπάρχει για 'μας χωρισμός. | Δεν υπάρχει για 'μας χωρισμός, | δεν υπάρχει για 'μας χωρισμός.

10. Αγαπάω την Αννούλα Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Μάνα μου, γλυκιά μανούλα, | αγαπάω την Αννούλα. | Μην στενοχωριέσαι, μάνα, | αν δεν παντρευτώ τσιγγάνα. | Αχ, την Άννα αγαπώ, | αχ, γι’ αυτήν θα τρελαθώ, | μανούλα μου, πονώ. | Μάνα μου, καλή μητέρα, | είναι μια χρυσή κοπέλα. | Την καρδιά της σαν γνωρίσεις, | ξέρω, θα την αγαπήσεις. | Αχ, την Άννα αγαπώ, | αχ, γι’ αυτήν θα τρελαθώ, | μανούλα μου, πονώ. | Μάνα, δως μου την ευχή σου, | μην πικραίνεις το παιδί σου. | Την Αννούλα αν δεν πάρω, | πάω για να βρω το Χάρο. | Αχ, την Άννα αγαπώ, | αχ, γι’ αυτήν θα τρελαθώ, | μανούλα μου, πονώ.

11. Πες μου τι να σου χαρίσω Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μη διαθέσιμο | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Πες μου τι να σου χαρίσω | πες μου τι να σου δωρίσω | για να δεις γλυκειά μου | πόσο σ'αγαπώ | σου χαρίζω τη ζωή μου | τη πνοή μου τη ψυχή μου | και το φως από τα μάτια τα δυό | Και το αίμα της καρδιάς μου | όταν χρειαστείς | θα στο δώσω να σε σώσω | και να γιατρευτείς | θα στο δώσω να σε σώσω | και να γιατρευτείς | Έλα αγάπη μου μεγάλη | στη καρδιά μου σ'εχω βάλει | και για να σε βγάλει | δεν μπορεί καμιά | Είσαι εκείνη που θαυμάζω | και ποτέ μου δεν σ'αλλάζω | που να μου χαρίσουν όλο τον ντουνιά

12. Θα παντρευτούμε αγάπη μου Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μη διαθέσιμο | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

13. Το κορίτσι π’ αγαπώ Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μη διαθέσιμο | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

14. Οι πρόσφυγες Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μανώλης Αγγελόπουλος | Στίχοι: Νίκος Μουρκάκος
Ήρθαν από τη Μικρασία | μέσα από την καταστροφή | και βρεθήκαν στην Ελλάδα | όλοι πρόσφυγες φτωχοί | Γεια σας όλοι Μικρασιάτες | να μας ζήσεις προσφυγιά | που έχετε ένα μεγαλείο | όλοι μέσα στην καρδιά | Τους ξεκλήρισε η μοίρα | ξαφνικά ένα πρωί | και από τις παράγκες όλοι | ξαναρχίσαν τη ζωή | Κατορθώσανε να κάνουν | και τον πόνο τους χαρά | και δε σκύψαν το κεφάλι | στην παλιά τους συμφορά

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης