Δευτέρα, 24 Αυγούστου 2015

14 χρυσές επιτυχίες του Μανώλη Μητσιά





















01. Στην Ελευσίνα μια φορά Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Βασίλης Ανδρεόπουλος
Πήρα τους δρόμους μια βραδιά | και τους γνωστούς ρωτούσα | για το κορίτσι μου που αγαπούσα | στην Ελευσίνα μια φορά. | Έριξα πέτρα στο γιαλό | στο πέλαγο λιθάρι | για το κορίτσι μου που ήταν καμάρι | στην Ελευσίνα μια φορά.

02. Όσο αγαπιόμαστε τα δυο Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Λουκιανός Κηλαηδόνης | Στίχοι: Λουκιανός Κηλαηδόνης
Όσο αγαπιόμαστε τα δυο | να με κοιτάς στα μάτια. | Είν’ ο καιρός πολύ πικρός | κι έχω καρδιά κομμάτια. | Όσο αγαπιόμαστε τα δυο | να μου κρατάς το χέρι. | Είναι πολλές οι συμφορές | που ο χωρισμός θα φέρει. | Κοίτα να με θυμάσαι | όσο μακριά μου θα ’σαι, | μια που καλά το ξέρεις σ’ αγαπώ. | Κοίτα να με θυμάσαι | τη νύχτα που κοιμάσαι, | μια που καλά το ξέρεις σ’ αγαπώ. | Όσο αγαπιόμαστε τα δυο | να με φιλάς στο στόμα. | Όσα φιλιά κι αν μου ’δωσες, | δε σε χορταίνω ακόμα. | Όσο αγαπιόμαστε τα δυο | να μου το λες, μικρό μου. | Κάθε στιγμή, κάθε λεπτό | πως θα ’σαι πια δικό μου. | Κοίτα να με θυμάσαι | όσο μακριά μου θα ’σαι, | μια που καλά το ξέρεις σ’ αγαπώ. | Κοίτα να με θυμάσαι | τη νύχτα που κοιμάσαι, | μια που καλά το ξέρεις σ’ αγαπώ.

03. Αυτά τα χέρια Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Ποια χέρια πήραν, πήραν τα κεριά | Κι ήρθε ξανά, κι ήρθε ξανά το βράδυ | Και δεν μπορεί η παρηγοριά | Να με βρει στο, να με βρει στο σκοτάδι | Αυτά τα χέρια είναι δικά σου | Και τα 'χεις στείλει για να με δικάσουν | Είναι μαχαίρια που 'χουν τ' όνομα σου | Αυτά τα χέρια, τα χέρια τα δικά σου | Ποια χέρια γίναν, γίνανε σπαθιά | Χριστέ και Παναγιά μου | Κι από το στήθος, στήθος μου βαθιά | Θα κόψουν την, θα κόψουν την καρδιά μου | Αυτά τα χέρια είναι δικά σου | Και τα 'χεις στείλει για να με δικάσουν | Είναι μαχαίρια που 'χουν τ' όνομα σου | Αυτά τα χέρια, τα χέρια τα δικά σου

04. Κοίταξε να δεις Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Λουκιανός Κηλαηδόνης | Στίχοι: Γιάννης Λογοθέτης
Κοίταξε να δεις, πέρνα από το σπίτι | κι άμα δε με βρεις, κι άμα δε με βρεις | το κλειδί θα κρέμεται δίπλα στο φεγγίτη. | Έτσι και σε δει η νοικοκυρά μου | και ρωτήσει τι θες στην κάμαρά μου | πες της καθαρά πως είσαι η κυρά μου. | Κοίταξε να δεις, πιο νωρίς ξεκίνα | κι άμα θυμηθείς, κι άμα θυμηθείς | πότισε την γλάστρα μου και την καρδερίνα. | Κοίταξε να δεις, θά 'ρθω πριν νυχτώσει | κι άμα βαρεθείς, κι άμα βαρεθείς | βάλε καμιά πλάκα με τον Μπιθικώτση.

05. Το καλοκαίρι σαν θα ’ρθεί Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Λουκιανός Κηλαηδόνης | Στίχοι: Λουκιανός Κηλαηδόνης
Το καλοκαίρι σαν θα ’ρθεί | πάνω στην άμμο την ξανθή, | μαζί μου θε να περπατάς | και να μου λες πως μ’ αγαπάς. | Τα μεσημέρια τα ζεστά | στην ακροθαλασσιά μπροστά | μαζί μου θε να τα περνάς | και να μου λες πως μ’ αγαπάς. | Όμως αν μου κράταγες πιο σφιχτά το χέρι, | όμως αν μ’ αγάπαγες όσο εγώ κι εσύ, | το καλοκαίρι θα ’ρχότανε τώρα, | τώρα ποιος ξέρει πότε θα ’ρθεί. | Το καλοκαίρι σαν θα ’ρθεί | πάνω στην άμμο την ξανθή, | μαζί μου θε να περπατάς | για μας τους δυο να με ρωτάς. | Τα μεσημέρια τα ζεστά | στην ακροθαλασσιά μπροστά | μαζί μου θε να τα περνάς | και να μου λες πως μ’ αγαπάς. | Όμως αν μου κράταγες πιο σφιχτά το χέρι, | όμως αν μ’ αγάπαγες όσο εγώ κι εσύ, | το καλοκαίρι θα ’ρχότανε τώρα, | τώρα ποιος ξέρει πότε θα ’ρθεί.

06. Αχ Μαρία Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Λουκιανός Κηλαηδόνης | Στίχοι: Γιάννης Λογοθέτης
Φεύγει το τρένο σαν χελιδόνι | δεύτερη θέση, τρίτο βαγόνι, | να του σπιτιού σου η γωνία | φεύγει το τρένο στη Γερμανία. | Αχ Μαρία, αχ Μαρία | μόνος μου στην μπιραρία | ονειρεύομαι τη νύχτα που σε πρωτοφίλησα. | Αχ Μαρία, αχ Μαρία | μόνος μου στην μπιραρία | το ποτήρι μου με δάκρυα ξεχείλισα. | Φεύγει το τρένο, στον κάμπο χιόνι | θα μου κρυώνεις που θα 'σαι μόνη, | λιώνει η καρδιά μου στην αγωνία | μπήκε το τρένο στη Γερμανία.

07. Πού θα πάει Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Τάσος Οικονόμου
Ξέρεις τι 'ναι να μην έχεις ένα φίλο | Ξέρεις τι ΄ναι να κοιμάσαι νηστικός | Ξέρεις τι ΄ναι να μαραίνεσαι σαν φύλλο | Και να είσαι πάντα εσύ ο βολικός | Πού θα πάει πού θα πάει πού θα βγει | Θα γυρίσεις και για μας παλιοζωή | Ξέρεις τι ΄ναι να ΄χεις τρύπιο παντελόνι | Ξέρεις τι ΄ναι να σε δέρνει ο χιονιάς | Ξέρεις τι ΄ναι να κοιμάσαι σε βαγόνι | Κι΄από πάνω να σε δέρνει κι ο ντουνιάς | Πού θα πάει πού θα πάει πού θα βγει | Θα γυρίσεις και για μας παλιοζωή

08. Με λένε Γιώργο Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιώργος Κανελλόπουλος
Με λένε Γιώργο και ποτέ δεν τραγουδάω | για της αγάπης τον γλυκόπικρο καημό. | Δεν έχω μάθει μαργαρίτες να μαδάω, | δεν περιμένω κανενός τον γυρισμό. | Με λένε Γιώργο και ποτέ δεν τραγουδάω | θα υποφέρω στη ζωή κάθε στιγμή. | Γιατί δεν έκανα ό,τι θά ‘πρεπε να κάνω, | γιατί σαν άνθρωπος δεν είχα την πυγμή.

09. Μη χτυπάς σ’ ένα σπίτι κλειστό Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Λουκιανός Κηλαηδόνης | Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Μη χτυπάς | να σ’ ανοίξουνε, μη χτυπάς | σ’ ένα σπίτι κλειστό | που κανείς δεν σ’ ακούει. | Τώρα μιαν αγάπη ζητάς | και γι’ αυτή ξενυχτάς | κι επιμένεις ακόμη. | Δρόμοι δεν υπάρχουν φορές | που γυρίζουν ξανά | για τις ίδιες χαρές. | Ποτέ μη χτυπάς μια πόρτα κλειστή, | μια πόρτα για σένα χαμένη. | Ο δρόμος αυτός κι αν είναι στενός, | δεν είναι για σένα στερνός. | Μη χτυπάς | να σ’ ανοίξουνε, μη χτυπάς | σ’ ένα σπίτι κλειστό | που κανείς δεν σ’ ακούει. | Δρόμοι δεν υπάρχουν φορές | που γυρίζουν ξανά | για τις ίδιες χαρές. | Ποτέ μη χτυπάς μια πόρτα κλειστή, | μια πόρτα για σένα χαμένη. | Ο δρόμος αυτός κι αν είναι στενός, | δεν είναι για σένα στερνός.

10. Πάρε τον Ηλεκτρικό Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιάννης Λογοθέτης
Πάρε τον Ηλεκτρικό, έχω αγωνία | στη Νέα Ιωνία έλα-σ' αγαπώ. | Είναι η καρδιά μου κάρβουνο αναμμένο | και σε περιμένω και σε περιμένω. | Χάνεται η καρδιά μου σε βαθύ πηγάδι | έλα αυτό το βράδυ, έλα αυτό το βράδυ. | Πάρε τον Ηλεκτρικό, έχω αγωνία | στη Νέα Ιωνία έλα-σ' αγαπώ. | Πάρε τον Ηλεκτρικό, βάσανο μεγάλο | δεν αντέχω άλλο, έλα, σ' αγαπώ. | Είναι η καρδιά μου κάρβουνο αναμμένο...

11. Πίκρα σταλάζ' η Κυριακή Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Λίνος Κόκοτος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Το θαμπό το σούρουπο ήλιο ζητιανεύει | Μια καρδιά γυρεύει | να μαχαιρωθεί | Κι η φωτογραφία σου μες στη ζελατίνα | κλαίει όλα εκείνα | που 'χουνε χαθεί | Πίκρα σταλάζ' η Κυριακή | Και το πικρό μου το ρακί | φωτιά στον ουρανίσκο | Ψάχνω μα δε σε βρίσκω | Έχω μια φουρκέτα σου για το λαμπογυάλι | κι άναψα μαγκάλι | μήπως και φανείς | Έκλαψα, ζητιάνεψα, φώναξα στα πλήθη | Μα δε μ' αποκρίθει | μάτια μου κανείς

12. Η φωτογραφία Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Λουκιανός Κηλαηδόνης | Στίχοι: Κωστούλα Μητροπούλου
Άσπρη μαύρη η φωτογραφία | είχε ένα χαμόγελο μισό | στο δεξί πλευρό του η κυρία | και στο στήθος του ένα φυλαχτό | Μ’ ένα γαρύφαλλο ανοιχτό | στο μέρος της καρδιάς | θα σημαδεύουν τα παιδιά | της κάθε γειτονιάς | Έμεινε καιρό στην εταζέρα | με ημερομηνία μακρινή | έβαλε κορνίζα η μητέρα | ήταν στην καρδιά της μια πληγή

13. Κορίτσι με τα παντελόνια Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Λίνος Κόκοτος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Κορίτσι με τα παντελόνια | και τ' αγορίστικα μαλλιά | που σεργιανούσες τόσα χρόνια | Σε ποια χελιδονοφωλιά | Κορίτσι που 'χες το τσιγάρο | στα χέρια σου τα παιδικά | ξωκλήσι θα σουνα στη Πάρο | Γλαστρίτσα με μυριστικά | Κορίτσι δροσερά μου χείλη | Κορίτσι "ώρα μου καλή" | σε ποιο γιαλό ήσουν κοχύλι | και σ' είχα δει με το γυαλί

14. Απόψε φθινοπώριασε Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Απόψε πέφτει παγωνιά | στο δρόμο και στη γειτονιά | και μες στο βράδυ το θολό | θυμάμαι και μελαγχολώ. | Απόψε φθινοπώριασε | και τ' όνειρο ξεθώριασε | καρδιά μου κάνε υπομονή | κι ο ήλιος θα ξαναφανεί. | Απόψε μύρισε βροχή | χειμώνας μπαίνει στην ψυχή | και στο δρομάκι το στενό | με πιάνει το παράπονο.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης