Πέμπτη, 9 Ιουλίου 2015

Παράξενες εικόνες




















Η Άννα Βίσση σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Μην ψάχνεις την αγάπη Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Αυτό το αντίο που τώρα θα πούμε | είναι το τέλος κάποιας αγάπης, | δεν γεννήθηκε ποτέ δεν γεννήθηκε ποτέ, | αυτό το παιχνίδι παίζουμε ο ένας στις πλάτες του άλλου | εδώ θα τελειώσει μα πρέπει κάτι να σου πω, | θέλω κάτι να σου πω. | Το ξέρω ότι προσπάθησες, | το ξέρω ότι γελάστηκες | γι'αυτό... | Μην ψάχνεις την αγάπη, | η αγάπη όλους τους βρίσκει, | μην ψάχνεις μέσα μου να βρεις | αυτό που δεν έχασες ποτέ, | μην ψάχνεις την αγάπη σε φωτιές που δεν καίνε, | μην προσπαθείς να κλείσεις τις πληγές | που δεν σου άνοιξα ποτέ. | Αυτό το ταξίδι που μου 'πες μια μέρα | μαζί μου θα κάνεις | τι κρίμα δεν βρήκες εισιτήριο να 'ρθεις, εισιτήριο να 'ρθεις. | Αυτός ο χειμώνας το ξέρω πως θα'ναι | και για τους δυο μας ο πιο μεγάλος, | μα πρέπει κάτι να σου πω, θέλω κάτι να σου πω. | Το ξέρω ότι προσπάθησες, το ξέρω ότι γελάστηκες, γι'αυτό... | Μην ψάχνεις την αγάπη, | η αγάπη όλους τους βρίσκει, | μην ψάχνεις μέσα μου να βρεις | αυτό που δεν έχασες ποτέ, | μην ψάχνεις την αγάπη σε φωτιές που δεν καίνε, | μην προσπαθείς να κλείσεις τις πληγές | που δεν σου άνοιξα ποτέ. | Σε λάθος διαδρομές με τα μάτια κλειστά παρασύρθηκες, | σε ψεύτικες φωνές αγάπη μου πίστεψες, | ποτέ σε μας δεν πίστεψες αληθινά. | Μην ψάχνεις την αγάπη, | η αγάπη όλους τους βρίσκει, | μην ψάχνεις μέσα μου να βρεις | αυτό που δεν έχασες ποτέ, | μην ψάχνεις την αγάπη σε φωτιές που δεν καίνε, | μην προσπαθείς να κλείσεις τις πληγές | που δεν σου άνοιξα ποτέ.

02. Είσαι Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Είσαι στο αίμα,στις φλέβες | Στα κύτταρά μου | Είσαι στον αέρα που αναπνέω | Στη μοναξιά μου | Είσαι η μέρα μου | Είσαι η νύχτα μου | Είσαι το λιώμα μου | Και τα ξενύχτια μου | Είσαι ο παράδεισος | Στις παραισθήσεις μου | Είσαι το κάρμα μου | κι όλες οι αισθήσεις μου | Είσαι στο αίμα,στις φλέβες... | Εσύ τη ζωή μου ορίζεις | Εσύ το μυαλό μου τρελαίνεις | Εσύ σε όλα υπάρχεις | Εσύ κι ας μην είσαι εδώ

03. Εγώ μωρό μου Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Αλέξης Παπακωνσταντίνου | Στίχοι: Ναταλία Γερμανού
Μη νευριάζεις και μη φωνάζεις | Δε βγάζει πουθενά | Να μ’ αγαπάς με τόσο εγωισμό | Μη με πληγώνεις | Μη μου θυμώνεις | Έτσι με διώχνεις να το ξέρεις | Με το φέρσιμο σου αυτό | Η αγάπη τρομάζει | Αν την κάνεις συνέχεια | Να κλαίει | Η αγάπη πεθαίνει | Αν την κάνεις συνέχεια να κλαίει | Κοίταξέ με σου μιλάω | Εγώ μωρό μου | Σ’ έχω στο μυαλό μου | Σαν το μεγάλο ιδανικό μου | Εγώ μωρό μου τρέχω να σε φτάσω | Δεν αντέχω να σε χάσω | Εγώ μωρό μου για το καλό μου | Θα `πρεπε τώρα να `χω φύγει | Μα είμαι ακόμα εδώ κοίτα με | Είμαι πάντα εδώ | Γιατί ακόμα σ’ αγαπώ | Μη με παιδεύεις | Μη με ζηλεύεις | Δε θα αντέξει αυτή η σχέση | Μες τον ανταγωνισμό | Μην ξαναρχίζεις | Μη μου γκρεμίζεις | Όλα τα όνειρα που έκανα | Εγώ για μας τους δυο

04. Το τρένο Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Βαγγέλης Βασιλείου | Στίχοι: Σόφη Παππά
Βρέθηκα μετά τον χωρισμό στο σταθμό, στο βαγόνι μου, | μια ζωή σε μια αποσκευή | τα νεκρά όνειρά μου, | ξάφνου εκεί μες στο συνωστισμό | μια φωνή τόσο γνώριμη, | μια φωνή που γίνεται κραυγή καθώς λέει το όνομά μου, | και το τρένο ξεκίνησε και εσύ πάλι μακριά μου. | Κι ηθέλα τόσα να σου πω | πως σ’ αγαπώ να σου φωνάξω, | αχ να μπορούσα μια ζωή | σε μια στιγμή να την αλλάξω, | κι έγραψα το σ’ αγαπώ στο τζάμι | και μόλις είδα που δάκρυσες, | έτρεχε το δάκρυ μου ποτάμι | γιατί καρδιά μου άργησες. | Τρέχουνε οι πόλεις κι οι σταθμοί | μα εσύ πάντα πλάι μου, | βλέπω τη μορφή σου, μου μιλάς | σαν βροχή σαν αέρας, | θέλω να κατέβω στην στροφή | μα η φωνή μου σκορπίζεται, | θέλω να κατέβω στην στροφή | δεν μ’ ακούει κανένας, | και το τρένο πια χάνεται | σαν το φως μιας ημέρας. | Κι ήθελα τόσα να σου πω | πως σ’ αγαπώ να σου φωνάξω, | αχ να μπορούσα μια ζωή | σε μια στιγμή να την αλλάξω, | κι έγραψα το σ’ αγαπώ στο τζάμι | και μόλις είδα που δάκρυσες, | έτρεχε το δάκρυ μου ποτάμι | γιατί καρδιά μου άργησες.

05. Γύρνα Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Energee | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Μου λείπεις τόσο | Νιώθω πως χάνεται η ζωή | Και θα τελειώσω | Μου λείπεις τόσο | Σε θέλω τόσο | Με όποιο τίμημα | Κι αν πρέπει να πληρώσω | Σε θέλω τόσο | Γύρνα πίσω θα πεθάνω | Τη ζωή τι να την κάνω | Γύρνα κι όλα τα ξεχνάω | Ώρες δύσκολες περνάω | Γύρνα πίσω Θα πεθάνω | Τη ζωή τι να την κάνω | Γύρνα δεν καταλαβαίνεις | Ίσα που με προλαβαίνεις | Χωρίς εσένα μοιάζει η ζωή μου φυλακή | Χωρίς εσένα ζω στα χαμένα | Γύρισε πίσω γιατί μακριά σου | Είν’ αδύνατο να ζήσω | Γύρισε πίσω

06. Παραισθήσεις Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Energee | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Ξύπνησα πάλι από τον ίδιο εφιάλτη | κι άναψα όποιο φως βρήκα μπροστά μου | Έριξα γύρω απ’ το κρεβάτι μου ένα βλέμμα | Μα ήταν στη θέση τους όλα τα πράγματά μου | Είχα ιδρώσει κι ένιωθα πάλι αυτό το φόβο | Να κυριεύει το μυαλό μου | Λες κι ό,τι πίνεται είχα πιει | Νιώθω πως έχασα τελείως τον έλεγχό μου | Πάλι έχω παραισθήσεις ότι είσαι εδώ | Κι έρχεσαι να με φιλήσεις για να πληγωθώ | Κι όταν φεύγεις πως μου παίρνεις ό,τι αγαπώ | Κι ύστερα εγώ πως σε σκοτώνω | Και σκοτώνομαι κι εγώ | Άκουσα πάλι βήματα μέσα στη νύχτα | Και κάπου μέσα στη σιωπή το όνομά μου | Μα ένα τασάκι μ’ αποτσίγαρα σβησμένα | Ένα βιβλίο κι ένα ρολόι ήταν κοντά μου

07. Σαν χλωμό το βλέπω Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Energee | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Μου ζητάς να ξαναρθώ | Και να ξεχάσω τόσα λάθη σου | Που ακόμα με πονούν | Και να το θέλω δεν μπορώ | Όσα με πλήγωσαν | Για πάντα να σβηστούν | Σαν χλωμό το βλέπω | Να ξαναγυρίσω πίσω | Κι όλα να τα σβήσω | Με μια μολυβιά | Σαν χλωμό το βλέπω | Πάλι να ξαναφιλήσω | Χείλη που μου `δώσαν ψεύτικα φιλιά | Μια συγγνώμη δεν αρκεί | Να διαγράψω απ’ το μυαλό μου | Πόσο μου `κανες κακό | Δεν έχω άλλη αντοχή | Να τα ξεχάσω και κοντά σου να βρεθώ

08. Έχω πεθάνει για σένα Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Χριστόδουλος Σιγανός | Στίχοι: Χριστόδουλος Σιγανός
Λείπεις και μόνη μένω | Λείπεις και αρρωσταίνω | Λείπεις και ζω την τρέλα | Στο χωρισμό αυτό | Λείπεις και δεν πιστεύω πια | Σε παραμύθια παιδικά | Κι έχω πεθάνει για σένα | Έχω πεθάνει για σένα | Μακριά σου δεν ζω | Για σένα καταστρέφω | Τον οργανισμό μου | Πίνω να ζαλιστώ | Μα στο μυαλό μου | Είσαι πάλι εσύ μωρό μου | Μακριά σου δε ζω | Μ’ έχεις διαλύσει | Χάλι μ’ έχεις καταντήσει | Τον εφιάλτη μου ζω | Κι αργοπεθαίνω τώρα | Που έχουμε χωρίσει | Λείπεις και πάλι κλαίω | Σ’ όλους για σένα λέω | Ώρες βαράνε τώρα | Τα δευτερόλεπτα

09. Έρημη πόλη Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Κωνσταντίνος Χριστοφόρου | Στίχοι: Κωνσταντίνος Χριστοφόρου
Σήμερα ο συγκάτοικός μου | μου `βαλε και πάλι τις φωνές. | Έκανα λέει απ’ τα χαράματα εγώ | μέσα στο σπίτι φασαρία. | Δεν ξέρω τι να κάνω τελευταία, | δεν είν’ οι σχέσεις μας καλές | βαριές κουβέντες ανταλλάξαμε οι δυο | πάνω σε μια διαφωνία. | Σήμερα ο συγκάτοικός μου, ο πόνος | μου `πε θα πάει να μείνει αλλού | κι ήταν ο μόνος απ’ τους φίλους μας που ακόμα | Κράταγε επαφή μαζί σου | Δεν ξέρω τι να κάνω επικίνδυνα όσα πρόκειται να `ρθουν | και βγαίνω έξω απ’ το σπίτι να σε `δω | μήπως κι ακούσω τη φωνή σου. | Έρημη πόλη τα μεσάνυχτα μοιάζει η ζωή μου αν τη δεις | κι έχω τα φώτα μου ορθάνοιχτα μήπως τα δεις και ξαναρθείς | Έρημη πόλη μες τους δρόμους της δε περπατάει πια κανείς | κι ο ουρανός σκυφτός στους ώμους της | κλαίει μαζί μου που και πάλι φτάνω μόνη | στο τέλος της διαδρομής. | Σήμερα ο συγκάτοικος μου | ήρθε πίσω να μου πει | ότι του χρωστάω να τελειώνει αυτό το θέμα, επιτέλους. | Φοβάμαι πώς το μόνο που `χει μείνει | είν’ η απόλυτη σιωπή | και βγαίνω έξω στην οδό Ζωής | στην οδό του Τέλους | Έρημη πόλη τα μεσάνυχτα μοιάζει η ζωή μου αν τη δεις | κι έχω τα φώτα μου ορθάνοιχτα μήπως τα δεις και ξαναρθείς | Έρημη πόλη μες τους δρόμους της δε περπατάει πια κανείς | κι ο ουρανός σκυφτός στους ώμους της | κλαίει μαζί μου που και πάλι φτάνω μόνη.. | Έρημη πόλη τα μεσάνυχτα μοιάζει η ζωή μου αν τη δεις | κι έχω τα φώτα μου ορθάνοιχτα μήπως τα δεις και ξαναρθείς | Έρημη πόλη ακατοίκητη ειν’ η ζωή μου αν τη δεις | κι η απουσία σου ανίκητη | μείνε μαζί όταν φτάνω τώρα μόνη | στο τέλος της διαδρομής.

10. Ξαφνικά Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: P. Lord & V.J Smith | Στίχοι: Ναταλία Γερμανού
Ζητάς να γυρίσεις | Μα εγώ δε σε θέλω ξανά | Ήσουν ότι έψαχνα | Ήσουν ότι ήθελα | Ήσουν ο έρωτας | κι ο θάνατος που ζήταγα | Σαν κερί που έλιωσε | Έτσι απλά που τέλειωσε | Η ψυχή σου πέτρινη | που τίποτα δεν ένιωσε | Κι έτσι ζούσα | ζωντανή νεκρή | με καρδιά μισή | κι όταν είπα | να κάνω καινούργια αρχή | Ξαφνικά με ζητάς | και ξανά μ’ αγαπάς | ξαφνικά δεν μπορείς | δίχως εμένα να ζήσεις | Ξαφνικά μ’ αγαπάς | και τρελά με φιλάς | ξαφνικά δεν μπορείς | χώρια μου να συνεχίσεις | Έκλεισαν οι δρόμοι μου | κι ούτε τη συγγνώμη μου | δε σου δίνω πια | αλλού να πας να βρεις παρηγοριά | πόνεσα και μάτωσα | όμως το μετάνιωσα | τη ζωή μου αλλάζω | κι απ’ αυτή σε βγάζω | οριστικά | Ότι κάνεις θα σε κυνηγά | όλα δανεικά είναι πάντα | η Άννα ποτέ δεν ξεχνά | Ξαφνικά με ζητάς... | Μ’ αρέσει, μ’ αρέσει | Μ’ αρέσει να παρακαλάς | Μ’ αρέσει που έτσι με κοιτάς | Μ’ αρέσει να παρακαλάς | Μ’ αρέσει να βλέπω να πονάς | ναι, ναι, ναι

11. Βέλος Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Λευτέρης Καρβέλας | Στίχοι: Λευτέρης Καρβέλας
Αυτές τις μέρες όλα νιώθω αλλάζουν σιγά-σιγά | και εσύ σταδιακά απομακρύνεσαι | πείθω τον εαυτό μου πως είμαι πολύ καλά | η αδιαφορία σου δε με αγγίζει πια | κι όλο αισθάνομαι | Πως το τέλος είναι ένα βέλος | την καρδιά μου την τρυπά | κι εγώ μονάχη στη γωνία | όλα μοιάζουν κρύα | με σένα μακριά | Μιλάω με ανθρώπους που δε λογάριαζα | οι ώρες μου δεν περνάνε πια | αυτές τις μέρες το χρόνο μου γεμίζω με πράγματα | πράγματα άσκοπα δεν πάω πουθενά | κι όλο αισθάνομαι | Πως το τέλος είναι ένα βέλος......

12. Παράξενες εικόνες Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Παράξενες εικόνες | ξεχασμένες παλιές κολόνιες | αλήθεια μου γυμνή | τις νύχτες πάλι ακούω | τη δική σου φωνή | Παράξενες εικόνες | κουρασμένες αγάπες μόνες | παιδική μου ζωγραφιά | δάκρυ στης ψυχής μου τον σκισμένο καμβά | Πονάει | ακόμα όταν σε σκέφτομαι | πονάει | η αγάπη που σου έχω δεν περνάει | σαν πυρωμένο σίδερο | στο σώμα μου κολλάει | Πονάει | ακόμα όταν σε σκέφτομαι | πονάει | η αγάπη που σου έχω δεν περνάει | σαν φλόγα με τυλίγει | και στην κόλαση με πάει | Παράξενες εικόνες | σκονισμένες παλιές κρυψώνες | αθώα μου φιλιά | στάχτη από τσιγάρο | στα λυτά μου μαλλιά | Παράξενες εικόνες | καλοκαιρινοί χειμώνες | πικρό μου μυστικό | χαμένο δακτυλίδι | στης καρδιάς το βυθό | Πονάει... | Όσα χρόνια κι αν έχουν περάσει | δεν έχω ξεχάσει | δεν έχω ξεχάσει ακόμα | Πονάει...

Ο δεύτερος δίσκος

01. Ψυχεδέλεια Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Είμαι στα πάνω μου, | είμαι στα ωραία μου | γιατί με τρέλανες εσύ, | αγάπη νέα μου. | Είμαι στα πάνω μου, | όλα είναι τέλεια. | Ο έρωτας, μωρό μου, | είναι ψυχεδέλεια. | Ξαφνικά εκεί που είπα πως μαράθηκα | σα λουλούδι ότι έκλεισα και πάει, | ξαφνικά απο το τίποτα ερωτεύτηκα | και τίποτα στη γη δε με κρατάει. | Είμαι στα πάνω μου ... | Κι όλος ο κόσμος ξαφνικά γεμίζει χρώματα | χρώματα, χρώματα | απ’ την ψυχή βγαλμένα. | Είμαι στα πάνω μου ... | Ξαφνικά εκεί που είπα προσγειώθηκε, | η καρδιά μου πια στο έδαφος πατάει, | ξαφνικά πάλι τρελή απογειώθηκε | και σα διαστημόπλοιο πετάει. | Είμαι στα πάνω μου ...

02. Βατερλό Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Δε με φτιάχνουν τα ποτά, | δε με φτιάχνουν τα λεφτά, | δε με φτιάχνουν τα στολίδια, | δε με φτιάχνουν τα ταξίδια, | δε με φτιάχνει τίποτα. | Γιατί εγώ τη βρίσκω μόνο με το μωρό μου, | τίποτα άλλο δεν υπάρχει στο μυαλό μου, | η αγάπη αυτή θα 'ναι το Βατερλό μου, | μα αδιαφορώ. | Δε με νοιάζει να αρέσω | και τι ρούχα θα φορέσω, | δε με νοιάζει τι θα φάω, | τι αμάξι οδηγάω, | δε με νοιάζει τίποτα. | Γιατί εγώ τη βρίσκω μόνο με το μωρό μου, | τίποτα άλλο δεν υπάρχει στο μυαλό μου, | η αγάπη αυτή θα 'ναι το Βατερλό μου, | μα αδιαφορώ. | Πονάω, πεθαίνω, φοβάμαι μα μένω, | πονάω, δακρύζω μα πάντα γυρίζω. | Γιατί εγώ τη βρίσκω μόνο με το μωρό μου, | τίποτα άλλο δεν υπάρχει στο μυαλό μου, | η αγάπη αυτή θα 'ναι το Βατερλό μου, | μα αδιαφορώ.

03. Με μια συγγνώμη Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Σόφη Παππά | Στίχοι: Σόφη Παππά
Με χαράμισες, με τυράννησες | με `κανες κουρέλι | σ’ απαρνήθηκα κι ας διαλύθηκα | μπόρεσα εν τέλει | Τώρα σαν μωρό πέφτω μα μπορώ | πια να προχωρήσω | μέσα μου κενό | τι να αισθανθώ να σε συγχωρήσω | Με μια συγγνώμη, συγγνώμη μα δε γίνονται και θαύματα | Με μια συγγνώμη, συγγνώμη μα δεν κλείνουν οι πληγές | Πονάνε ακόμη τα σωθικά μου απ’ τα δικά σου τραύματα | με μια συγγνώμη, συγγνώμη δε γιατρεύονται οι καρδιές | Με χαράμισες, με τυράννησες | με `κοψες στα δύο | σ’ απαρνήθηκα κι ας διαλύθηκα | είπα το αντίο | τώρα σαν μωρό πέφτω μα μπορώ | μόνη περπατάω | Μέσα μου κενό | τι να αισθανθώ | που πληγές μετράω | Με μια συγγνώμη, συγγνώμη μα δε γίνονται και θαύματα | με μια συγγνώμη, συγγνώμη μα δεν κλείνουν οι πληγές | πονάνε ακόμη τα σωθικά μου απ τα δικά σου τραύματα | με μια συγγνώμη, συγγνώμη δε γιατρεύονται οι καρδιές

04. Φεύγω Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Η αγάπη είναι πρόφαση γι αυτούς που δεν είναι πια ερωτευμένοι | Η συνήθεια είναι έγκλημα κι είμαστε κι οι δυο φυλακισμένοι | Τότε πες μου γιατί να ζούμε μαζί | Αλήθεια γιατί δεν επαναστατούμε | Φεύγω το κάνω για το καλό μας φεύγω | Το κάνω και για τους δυο μας | Και μην πιστέψεις ότι έπαψα να σ' αγαπάω | Μην πιστέψεις πως για σένα άλλο δεν πονάω | Σε παρακαλώ μην με κοιτάς με αυτό το βλέμμα | Σε παρακαλώ μην με γυρνάς στο ίδιο ψέμα | Φεύγω | Φεύγω | Τα φιλιά μας είναι άλλοθι | Είμαστε και οι δυο συμβιβασμένοι | Ότι τέλειωσε πάει τέλειωσε | Αυτό που μας έδενε τώρα δεν μας δένει | Τότε πες μου γιατί να ζούμε μαζί | Αλήθεια γιατί δεν επαναστατούμε | Φεύγω το κάνω για το καλό μας φεύγω | Το κάνω και για τους δυο μας | Και μην πιστέψεις ότι έπαψα να σ' αγαπάω | Μην πιστέψεις πως για σένα άλλο δεν πονάω | Σε παρακαλώ μην με κοιτάς με αυτό το βλέμμα | Σε παρακαλώ μην με γυρνάς στο ίδιο ψέμα | Φεύγω | Φεύγω

05. Ο άντρας της ζωής μου Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Βασίλης Κελαϊδής | Στίχοι: Νίκος Βαξαβανέλης
Νύχτα φιλενάδα μου | κρύψε με στα σκοτάδια. | Οι αγάπες σου οι περαστικές | με γέμισαν σημάδια. | Όλα μου τα πήρανε, τίποτα δεν κράτησα. | Δόθηκα, προδόθηκα | γι’ αυτό επαναστάτησα. | Ο άντρας της ζωής μου είμαι εγώ. | Πονάω που το λέω μα είν’ αλήθεια. | Τα ψεύτικα που μου’ παν σ’ αγαπώ | με κάρφωσαν σαν μαχαιριές στα στήθια. | Ο άντρας της ζωής μου είμαι εγώ. | Θυσία δε θα γίνω για κανένα. | Και έκλαψα και κόπηκα στα δυο | ποτέ κανείς δεν έκλαψε για μένα. | Νύχτα φιλενάδα μου | είναι η καρδιά μου στάχτη. | Οι αγάπες με κατάντησαν τρελή στο παρά κάτι | Όλα μου τα πήρανε, τίποτα δεν κράτησα. | Δόθηκα, προδόθηκα | γι’ αυτό επαναστάτησα. | Ο άντρας της ζωής μου είμαι εγώ. | Πονάω που το λέω μα είν’ αλήθεια. | Τα ψεύτικα που μου’ παν σ’ αγαπώ | με κάρφωσαν σαν μαχαιριές στα στήθια. | Ο άντρας της ζωής μου είμαι εγώ. | Θυσία δε θα γίνω για κανένα. | Και έκλαψα και κόπηκα στα δυο | ποτέ κανείς δεν έκλαψε για μένα.

06. Μωβ Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Πύργος γκρεμισμένος η αγάπη μου | Κι απόψε θα μεθύσω με το δάκρυ μου | Κρίμα τα ξενύχτια | Κρίμα οι θυσίες | Για σένα με της λύπης το χρώμα θα βαφτώ | Μωβ η αγάπη που με κέρασες | Μ' ένα αντίο μωβ με ξέχασες | Μες την ψυχή μου το άρωμά σου | Μωβ | Μωβ τα φιλιά σου που λαχτάρησα | Μέσα σε χέρια μωβ ναυάγησα | Κι όλα τα δάκρυα μου για σένα | Μωβ | Φρένα μου σπασμένα στου νόμου το γκρεμό | Λόγια τρελαμένα χωρίς προορισμό | Κρίμα όλα τα λάθη | Κρίμα οι συγνώμες | Της λύπης μου το χρώμα θα πιω να ξεχαστώ

07. Δεν αποφάσισα εγώ Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Στράτος Διαμαντής | Στίχοι: Χριστίνα Αλογογιάννη
Βράδιασε ξανά κι η νύχτα μοιάζει παραμύθι μαγικό | Χρώματα ο ουρανός αλλάζει θέλω να σε δω | Βράδιασε ξανά κι η νύχτα κάνει πάλι όνειρα τρελά | Θέλει να `μαστε ως το πρωί οι δυο μας μια αγκαλιά | Τρέχω μόνο για να `μαι πιο κοντά σου | Τρέχω μόνο για να σε ξαναδώ | Πριν μου κλέψει η μέρα τα φιλιά σου | Να προλάβω όσα θέλω να σου πω | Δεν αποφάσισα εγώ να σ’ αγαπάω | Δεν αποφάσισα εγώ να σε ζητάω | ήταν γραφτό να είσαι εσύ | ό, τι μου λείπει απ τη ζωή | ευχή που βγήκε αληθινή | Δεν αποφάσισα εγώ να με τρελαίνεις | με ένα σου άγγιγμα απλό να με ανασταίνεις | Δεν αποφάσισα εγώ ήταν αγάπη μου γραφτό | Δεν αποφάσισα εγώ να `σαι το άλλο μου μισό | Τρέχω μόνο για να `μαι πιο κοντά σου | Τρέχω μόνο για να σε ξαναδώ | Βράδιασε ξανά και κάθε ήχος δίπλα σου με προσκαλεί | Δυναμώνει της καρδιάς μου ο χτύπος νιώθω σαν παιδί | Βράδιασε ξανά κι όλοι οι δρόμοι σ ένα μέρος οδηγούν | Βιάζονται τα όνειρα ξανά με σένα να με βρουν

08. Στηρίξου επάνω μου Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Energee | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Σ’ άφησε εκείνη που σε πήρε από μένα | και ξαναγύρισες κοντά μου όπως παλιά | Σ’ άφησε εκείνη και με χείλη πικραμένα | ζητάς συγγνώμη μες τη δική μου αγκαλιά | Στηρίξου επάνω μου, εκδίκηση δεν παίρνω | Στηρίξου επάνω μου, για σένα είμαι εγώ | Μου είναι αδύνατον κομμάτια να σε βλέπω | ακόμα σε νοιάζομαι, ακόμα σ’ αγαπώ | Σ’ άφησε εκείνη με ένα αντίο σαν μαχαίρι | κι είδες να χάνεται απ’ τα πόδια σου η γη | Τώρα σου `χει μείνει μια καρδιά που υποφέρει | και ψάχνει τρόπο μια συγγνώμη να μου πει

09. Αρκετά Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Χρήστος Γιαννόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Αυτή τη σχέση μόνο εγώ αγάπησα | κι έδωσα τέλος έτσι όπως άρχισα | μα όταν κουράστηκα | δεν ήσουν πουθενά | να με στηρίξεις | να μου δώσεις μια αγκαλιά | Αρκετά εγώ να σκέφτομαι | το πριν και το μετά | να σ’αγαπάω έστω κι αν ζούμε | χωριστά | να σε ζητάω τις νύχτες μ’αναφιλητά | Αρκετά να προσπαθώ ν’ανάψω | πάλι μια φωτιά | μέσα απ’τις στάχτες μιας αγάπης | αρκετά | Δεν έχω τίποτα από σένα | τώρα πια | Για σένα τόσους όρκους | καταπάτησα | τα όριά μου όμως τα εξάντλησα | Κι ενώ περίμενα | δεν ήρθες να με βρεις | δυο λόγια αγάπης | είχα ανάγκη να μου πεις | Αρκετά εγώ να σκέφτομαι | το πριν και το μετά | να σ’αγαπάω έστω κι αν ζούμε | χωριστά | να σε ζητάω τις νύχτες μ’αναφιλητά | Αρκετά να προσπαθώ ν’ανάψω | πάλι μια φωτιά | μέσα απ’τις στάχτες μιας αγάπης | αρκετά | Δεν έχω τίποτα από σένα | τώρα πια

10. Τι απομένει Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Energee | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Το ξέρω πως ποτέ μου δε σ’ αγάπησα | αγκάλιαζα εκείνον στο κορμί σου | και τα φιλιά ακόμη που σου χάριζα | κρυφά εκείνος τα `παιρνε θυμήσου | Το ξέρω πως κι εσύ δε μ’ ερωτεύτηκες | Στα χάδια μου σκεφτόσουν άλλη αγάπη | Κι από τη μοναξιά σου παγιδεύτηκες | Κι εγώ ήμουν το λάθος απ’ τα λάθη | Τι απομένει | Τώρα που νιώθουμε απόμακροι και ξένοι | Τώρα που νιώθουμε αδύναμοι και μόνοι | Τώρα που αλήθεια αυτό το θέατρο τελειώνει | Τι απομένει... | Το ξέρω πως δε βρήκα ό,τι ήθελα | Δεν ήσουνα ποτέ το κάτι άλλο | Στα μάτια σου δυο άλλα μάτια γύρευα | Κι αυτό ήτανε λάθος μου μεγάλο

11. Νέα Φιλαδέλφεια Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Όλοι οι δρόμοι πάλι μ' οδηγούν εκεί | στο τόπο του εγκλήματος, στο τόπο του εγκλήματος νυχτιάτικα | μ' ένα φακό στο χέρι κάτι ψάχνω για να βρω | Στη Νέα Φιλαδέλφεια κάπου στη Δεκελείας | εκεί μωρό μου έπεσα θύμα ένοπλης ληστείας | Στη Νέα Φιλαδέλφεια εκεί που ακόμα μένεις | κάποτε μου 'πες σ' αγαπώ και τώρα δε με ξέρεις | Στη Νέα Φιλαδέλφεια έκλεψες την καρδιά μου | και σαν τσαντάκι αδειανό την πέταξες δίχως τα όνειρά μου | Κίτρινο φεγγάρι σαββατιάτικα | σαν τα παιδιά με τα κασκόλ, σαν τα παιδιά με τα κασκόλ που βρίζουνε | μαζί κι εγώ στους δρόμους δίχως λόγο περπατώ | Στη Νέα Φιλαδέλφεια κάπου στη Δεκελείας | εκεί μωρό μου έπεσα θύμα ένοπλης ληστείας | Στη Νέα Φιλαδέλφεια εκεί που ακόμα μένεις | κάποτε μου 'πες σ' αγαπώ και τώρα δε με ξέρεις | Στη Νέα Φιλαδέλφεια έκλεψες την καρδιά μου | και σαν τσαντάκι αδειανό την πέταξες δίχως τα όνειρά μου

12. Πώς τα φέρνει έτσι η ζωή Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Λευτέρης Καρβέλας | Στίχοι: Λευτέρης Καρβέλας
Πώς τα φέρνει έτσι η ζωή | άλλο περιμένεις και άλλο θα σου βγει | και δε γυρίζεις | και δε γυρίζεις πίσω | και δε γυρίζεις | Τη μια μέρα χαμογελώ | την άλλη πνίγομαι | σε μια κουταλιά νερό | είναι στιγμές που θέλω να σε δω | τις άλλες τον εαυτό μου δεν μπορώ | Πώς τα φέρνει έτσι η ζωή | άλλο περιμένεις και άλλο θα σου βγει | και δε γυρίζεις | και δε γυρίζεις πίσω | και δε γυρίζεις | Έχουμε όλοι ένα προορισμό | για τον καθένα μας κάτι ξεχωριστό | είναι όλα ένα μάθημα | το ξέρω εγώ καλά, το βλέπω καθαρά | Πώς τα φέρνει έτσι η ζωή...

13. Είσαι Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Είσαι στο αίμα,στις φλέβες | Στα κύτταρά μου | Είσαι στον αέρα που αναπνέω | Στη μοναξιά μου | Είσαι η μέρα μου | Είσαι η νύχτα μου | Είσαι το λιώμα μου | Και τα ξενύχτια μου | Είσαι ο παράδεισος | Στις παραισθήσεις μου | Είσαι το κάρμα μου | κι όλες οι αισθήσεις μου | Είσαι στο αίμα,στις φλέβες... | Εσύ τη ζωή μου ορίζεις | Εσύ το μυαλό μου τρελαίνεις | Εσύ σε όλα υπάρχεις | Εσύ κι ας μην είσαι εδώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης