Τετάρτη, 8 Ιουλίου 2015

Πρώτη φορά





















Ο Νότης Σφακιανάκης σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Πρώτη φορά Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Γιώργος Ιωαννίδης | Στίχοι: Νίκος Φραγκούλης
Πρώτη, πρώτη φορά που αγαπώ | που τραγουδώ στου έρωτα τους δρόμους | τώρα ξενυχτώ. | Πρώτη φορά γιορτάζω κι έχει αλλάξει η ζωή μου | παντού φωνάζω ότι έγινες δική μου | πρώτη φορά χαρίζω σε μια αγάπη το φιλί μου | τώρα είναι η πρεμιέρα η δική μου. | Πρώτη, πρώτη φορά που τραγουδώ | το σ' αγαπώ στου πρωταγωνιστή το ρόλο είμαι εγώ. | Πρώτη φορά γιορτάζω κι έχει αλλάξει η ζωή μου | παντού φωνάζω ότι έγινες δική μου | πρώτη φορά χαρίζω σε μια αγάπη το φιλί μου | τώρα είναι η πρεμιέρα η δική μου.

02. Ύποπτη Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Τάσος Βουγιατζής | Στίχοι: Τάσος Βουγιατζής
Είσαι μια σκέψη που μου τρώει το μυαλό, | ένα τσιγάρο που δε λέω να το κόψω | και μια συνήθεια στη ζωή μου δυστυχώς | που δεν μπορώ πια να τη διώξω | Μια καταιγίδα κι ένας ήλιος δυνατός | ένα μαχαίρι που στα δύο με χωρίζει | κι ένα μεγάλο ερωτηματικό | που την καρδιά μου συγκλονίζει. | Ύποπτη, ύποπτη σε μια στιγμή ανύποπτη | θα κάνεις τη ζημιά σου | εσύ κι ο ερωτάς σου | ύποπτη, ύποπτη σε μια στιγμή ανύποπτη | θα κάνεις τη ζημιά σου | εσύ κι ο έρωτάς σου. | Είναι η ζωή μου μια τυραννία | κάθε φιλί σου μια τιμωρία | τη μια στιγμή σε έχω την άλλη φεύγεις | ότι μου δίνεις το ξαναπαίρνεις. | Ύποπτη, ύποπτη σε μια στιγμή ανύποπτη | θα κάνεις τη ζημιά σου | εσύ κι ο ερωτάς σου | ύποπτη, ύποπτη σε μια στιγμή ανύποπτη | θα κάνεις τη ζημιά σου | εσύ κι ο έρωτάς σου.

03. Κρύβομαι Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Μάκης Γιαπράκας | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Μη με κοιτάζεις όταν δε μιλώ | ίσως κάτι μέσα μου να σπάει | είναι η ζωή μου κύμα σιωπηλό | που δεν έχει μάθει να ξεσπάει. | Κρύβομαι από τους άλλους κι από μένα | κρύβομαι απ' τα παιχνίδια τα στημένα | κρύβομαι κι απ' της αγάπης σου το ψέμα | κρύβομαι από τους άλλους κι από μένα | κρύβομαι απ' τα παιχνίδια τα στημένα | κρύβομαι κι απ' της αγάπης σου το ψέμα. | Μέσα στο πλήθος μόνος μου γυρνώ | νιώθω να ‘ναι ύποπτοι οι δρόμοι | ψάχνω για ν' αγγίξω κάτι αληθινό | κι απ' τη μοναξιά ζητώ συγγνώμη. | Κρύβομαι από τους άλλους κι από μένα | κρύβομαι απ' τα παιχνίδια τα στημένα | κρύβομαι κι απ' της αγάπης σου το ψέμα | κρύβομαι από τους άλλους κι από μένα | κρύβομαι απ' τα παιχνίδια τα στημένα | κρύβομαι κι απ' της αγάπης σου το ψέμα.

04. Το συμπέρασμα Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Τάσος Βουγιατζής | Στίχοι: Τάσος Βουγιατζής
Κάθε φορά που σκέπτομαι | ποιος είμαι και που πάω | σ' έναν καθρέπτη απέναντι | δακρύζω και γελάω. | Κλείνω λοιπόν τα μάτια μου | μπροστά να μην κοιτάω | να βγάλω το συμπέρασμα | που τόσο αγαπάω. | Δίνω, δίνω και δεν παίρνω από κανέναν | πίνω, πίνω τα φαρμάκια ένα, ένα | δίνω, δίνω και δεν παίρνω από κανέναν | πίνω, πίνω και αλίμονο σε μένα. | Αγάπησα τα λάθη μου | κι εκείνα με προδώσαν | κι όταν βοήθεια ζήτησα | βοήθεια δε μου δώσαν. | Παίρνω λοιπόν το δρόμο μου | φεύγω και προχωράω | μαζί με το συμπέρασμα | που τόσο αγαπάω. | Δίνω, δίνω και δεν παίρνω από κανέναν | πίνω, πίνω τα φαρμάκια ένα, ένα | δίνω, δίνω και δεν παίρνω από κανέναν | πίνω, πίνω και αλίμονο σε μένα.

05. Τρελαίνομαι Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Τάσος Βουγιατζής | Στίχοι: Τάσος Βουγιατζής
Δε θέλω να κοιμάμαι νωρίς | της νύκτας οι δρόμοι ατέλειωτοι | στην τρέλα της δικιάς μου στιγμής | ποτέ σου μη ζητήσεις να μπεις. | Τα όνειρα μου γίναν καπνός | κι εσύ ο γλυκός εφιάλτης μου | τα πράγματα πως άλλαξαν πως | και τώρα είμαι για σένα εχθρός. | Εγώ τρελαίνομαι, τρελαίνομαι | παίρνω φωτιά και καίγομαι | τρελαίνομαι, τρελαίνομαι | δεν είμαι και δε λέγομαι. | Εγώ τρελαίνομαι, τρελαίνομαι | παίρνω φωτιά και καίγομαι | τρελαίνομαι, τρελαίνομαι | δεν είμαι και δε λέγομαι. | Είπα πως δίπλα σου θα βρω ότι ζητάω | όμως το τίμημα το πλήρωσα ακριβά | ποτέ δε φανταζόμουνα πως θα παραπατάω | στης λογικής μου τα σκαλιά. | Εγώ τρελαίνομαι, τρελαίνομαι | παίρνω φωτιά και καίγομαι | τρελαίνομαι, τρελαίνομαι | δεν είμαι και δε λέγομαι. | Τρελαίνομαι, τρελαίνομαι | παίρνω φωτιά και καίγομαι | τρελαίνομαι, τρελαίνομαι | δεν είμαι και δε λέγομαι.

06. Πρόβλημα δικό μου Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Γιώργος Ιωαννίδης | Στίχοι: Νίκος Φραγκούλης
Μου λες πως δεν αξίζει η αγάπη της | και να προσέχω λες τον εαυτό μου | πως θα πληρώνω μια ζωή τα λάθη της | όμως αυτό είναι ένα πρόβλημα δικό μου. | Πρόβλημα δικό μου | για τον άνθρωπό μου | όποιος μου μιλήσει | θα τον κάνω εχθρό μου. | Πρόβλημα δικό μου | για τον άνθρωπό μου | όποιος μου μιλήσει | θα τον κάνω εχθρό μου. | Μου λες πως δεν αξίζει η αγάπη της | πως καταστρέφει κάθε τι στο πέρασμά της | ότι θα είμαι εγώ το θύμα το επόμενο | δικό μου πρόβλημα να είμαι στη σκιά της. | Πρόβλημα δικό μου | για τον άνθρωπό μου | όποιος μου μιλήσει | θα τον κάνω εχθρό μου.

07. Μίλα μας Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Τάσος Βουγιατζής | Στίχοι: Τάσος Βουγιατζής
Πέρασες ξανά από μπροστά μου | κι ούτε γύρισες να με κοιτάξεις | πόσο θα πονέσει η καρδιά μου | πόσο θα πονέσει για ν' αλλάξεις. | Λάθος με μετράς | κόντρα μη μου πας | πάψε τη ζωή μου να σκορπάς. | Μίλα μας και μη μας αγαπάς | προσπερνάς χωρίς αιτία | μίλα μας και μη μας αγαπάς | κουβαλάς την τρικυμία και χάνομαι. | Ότι έχω δικό μου θα στο δώσω | φτάνει μια κουβέντα να σου πάρω | όσο κι αν αξίζει θα πληρώσω | όλα εγώ για σένα τα ρισκάρω. | Λύσε τη σιωπή | έλα κι όπου βγει | γίνε μου το τέλος κι η αρχή. | Μίλα μας και μη μας αγαπάς | προσπερνάς χωρίς αιτία | μίλα μας και μη μας αγαπάς | κουβαλάς την τρικυμία και χάνομαι.

08. Ζώνες ασφαλείας Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Τάσος Βουγιατζής | Στίχοι: Τάσος Βουγιατζής
Μια ζωή στο ρίσκο | ψάχνω δε σε βρίσκω | στο παρόν, στο πριν και στο μετά | με σπασμένα νεύρα | και τα γκάζια τέρμα | πας να μου την κάνεις τη ζημιά. | Βάζω και ζώνες ασφαλείας | γιατί μαζί σου αν συγκρουστώ | θα πεις πως ήταν απλά τροχαίο | και πως για όλα φταίω εγώ. | Τετάρτη μου βάζεις | με καταδικάζεις να είμαι πιο προσεκτικός | να πατάω φρένο και να αρρωσταίνω | στη στροφή μήπως σε βρω. | Βάζω και ζώνες ασφαλείας | γιατί μαζί σου αν συγκρουστώ | θα πεις πως ήταν απλά τροχαίο | και πως για όλα φταίω εγώ.

09. Δάνειο ζωής Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Γιώργος Ιωαννίδης | Στίχοι: Νίκος Φραγκούλης
Ζωή πικρή πες μου λοιπόν τι έχω κάνει | Και με παιδεύεις και φαρμάκι με κερνάς | άσε με λίγο μήπως βρω κι εγώ λιμάνι | Δώσε μου πίσω τη χαρά που μου χρωστάς | Δως μου ένα δάνειο ζωή | Δυο μήνες ευτυχία | Και βάλε επιτόκιο | Δυο χρόνια δυστυχία | Εγώ ζητάω φάρμακο για τις πληγές μου | Κι εσύ φαρμάκι έχεις μάθει να κερνάς | Αφού τα χρέη μου τα πλήρωσα για πες μου | Πότε θα πάψεις επιτέλους να χτυπάς

10α. Σιγανά και ταπεινά Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Παραδοσιακό | Στίχοι: Παραδοσιακό
Με το φεγγάρι περπατώ | δυοσμαράκι μου | με τ’ άστρα κουβεντιάζω | σιγανά, σιγανά, σιγανά και ταπεινά. | Άνοιξε το παραθύρι σου | δυοσμαράκι μου | το κρυσταλλένιο τζάμι | σιγανά, σιγανά, σιγανά και ταπεινά. | Που ‘χω δυο λόγια, δυο λόγια να σου πω | δυόσμε τρίκλωνε | κι ύστερα κλειστό πάλι | σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ | μα τι να πω | κι ύστερα κλειστό πάλι | σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ | μα τι να πω.

10β. Ναυάγια Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Τάσος Βουγιατζής | Στίχοι: Τάσος Βουγιατζής
Εξόριστος στην όγδοη λεωφόρο | πληρώνω της αλήθειας μου το φόρο | και κάθε που η ανάγκη με προστάζει | αυτή η λέξη πόσο με τρομάζει. | Σώπασαν τα πουλιά του παραδείσου | το ίδιο και μαζί σου και χωρίς σου | τα φώτα αυτού του δρόμου μην ανάψεις | να λες πως μ’ αγαπάς μόνο μην πάψεις. | Γιατί μόνο δάκρυα, μόνο δάκρυα | και η ζωή μου αμέτρητα ναυάγια | μόνο δάκρυα, μόνο δάκρυα | και η ζωή μου αμέτρητα ναυάγια. | Βουλιάζει η ψυχή μου κάθε τόσο | σε θέλω μα δεν έχω να σου δώσω | παλεύω μ’ ένα τίποτα στο πλάι | το τέλος μου με βλέπει και γελάει. | Αρρώστησε το αίμα μου στις φλέβες | μετράω της θητείας μου τις μέρες | οι ένοχοι ποτέ δε θα πληρώσουν | και σ’ ένα Γολγοθά θα με σταυρώσουν. | Γιατί μόνο δάκρυα, μόνο δάκρυα | και η ζωή μου αμέτρητα ναυάγια | μόνο δάκρυα, μόνο δάκρυα | και η ζωή μου αμέτρητα ναυάγια.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης