Σάββατο, 18 Ιουλίου 2015

Καλημέρα κυρία Λύδια





















01. Κάψε, κάψε Τραγούδι: Γιώτα Λύδια
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Κάψε, κάψε, τι θα κάψεις | από μια καρδιά καμένη, | εγώ ξόφλησα για σένα | όλα είναι πια χαμένα, | τώρα τίποτα δε μένει, | Κάψε, κάψε, τι θα κάψεις | από μια καρδιά καμένη. | Μου 'κανες τη νύχτα δάκρυ | και τη μέρα συμφορά, | ακατάλληλη αγάπη, | ακατάλληλη καρδιά. | Κάψε, κάψε, τι θα κάψεις | από μια καρδιά καμένη. | Κάψε, κάψε τ' όνειρό μου | και τις μαύρες μου αναμνήσεις, | κι όταν θα χαθεί η σκιά μου | ξέχνα και το όνομά μου, | και μη με ξαναζητήσεις, | κάψε, κάψε τ' όνειρό μου | και τις μαύρες μου αναμνήσεις. | Μου 'κανες τη νύχτα δάκρυ | και τη μέρα συμφορά, | ακατάλληλη αγάπη, | ακατάλληλη καρδιά. | Κάψε, κάψε, τι θα κάψεις | από μια καρδιά καμένη

02. Μέσα στο έρημο σπιτάκι Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας & Γλυκερία
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Στέλιος Καζαντζίδης
Κλάψε καρδιά μου πικραμένη για μια αγάπη προδομένη | μια θλιμμένη βραδιά έφυγε μακριά | και μου πήρε τη χαρά μου και τα όνειρά μου | κλάψε μια χαμένη αγάπη δόλια μου καρδιά | Σαν το θεό την αγαπούσα και μοναχά για κείνη ζούσα | πού να το φανταστώ πως για ευχαριστώ | θα με άφηνε μονάχο ένα μαύρο βράδυ | απ' τον πόνο μου θα σβήσω δόλια μου καρδιά | Μέσα στο έρημο σπιτάκι πίνω μονάχος μου φαρμάκι | και σαν νυχτερίδα δίχως μια ελπίδα | τριγυρίζω στα σκοτάδια έρημος θλιμμένος | ποιος θα με παρηγορήσει μες τη μοναξιά
           
03. Πες μου γιατί Τραγούδι: Γιώτα Λύδια
Μουσική: Στράτος Ατταλίδης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Πες μου γιατί, πες μου γιατί | με παρατάς, μαύρη ψυχή, | σαν το δεντρί το μοναχό, | σαν βάρκα στον ωκεανό. | Πες μου γιατί, πες μου γιατί | μ’ αφήνεις μόνη μες στη ζωή. | Όσο θα ζω θα καρτερώ | μήπως φανείς με τον καιρό, | μήπως μακριά θα πληγωθείς | και μια καρδιά θα θυμηθείς. | Πες μου γιατί, πες μου γιατί | μ’ αφήνεις μόνη μες στη ζωή. | Σαν καλαμιά στην ερημιά, | με παρατάς με απονιά, | χωρίς στοργή και αγκαλιά, | έρμο πουλί χωρίς φωλιά. | Πες μου γιατί, πες μου γιατί | μ’ αφήνεις μόνη μες στη ζωή.

04. Είναι αργά Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Τώρα που ήρθες είναι αργά | να ξανασμίξουμε ποτέ μην περιμένεις | στης καρδιάς μου το μπαλκόνι | ήρθε άλλο χελιδόνι | κι έχει χτίσει τη φωλιά | είναι αργά πολύ αργά | Τώρα που ήρθες είναι αργά | μην περιμένεις τίποτα άλλο να σου δώσω | στης καρδιάς μου πια το τζάκι | ήρθε άλλη με μεράκι | κι έχει ανάψει τη φωτιά | είναι αργά πολύ αργά

05. Ή εμένα ή την άλλη Τραγούδι: Γιώτα Λύδια
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Ηρακλής Παπασιδέρης
Ή εμένα ή την άλλη, | πες μου ποιανε αγαπάς. | Έχω σκάσει απ’ τη ζήλια, | πάψε να με τυραννάς. | Χάρισέ μου την καρδιά σου, | πες μου ότι μ’ αγαπάς. | Μείνε, αγάπη μου, σε μένα | και σ’ αυτή μη ξαναπάς. | Ή εμένα ή την άλλη, | πες μου ποιανε αγαπάς. | Ή εμένα ή την άλλη, | μίλησέ μου καθαρά. | Πες μου ποια από τις δυο μας | έχεις τώρα στην καρδιά. | Χάρισέ μου την καρδιά σου, | πες μου ότι μ’ αγαπάς. | Μείνε, αγάπη μου, σε μένα | και σ’ αυτή μη ξαναπάς. | Ή εμένα ή την άλλη, | πες μου ποιανε αγαπάς.

06. Το ψωμί της ξενιτιάς Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας & Γλυκερία
Μουσική: Γιάννης Βασιλόπουλος | Στίχοι: Παύλος Ζεμανίδης
Το ψωμί της ξενιτιάς είναι πικρό | το νερό της θολό και το στρώμα σκληρό | τα λεφτά που αποκτάς τα βλαστημάς | υποφέρεις πονάς την πατρίδα ζητάς | Κλέφτρα ξενιτιά τα παλικάρια κλέβεις | μάγισσα κακιά με τα λεφτά μαγεύεις | πάντα μ' απονιά χωρίζεις μάνες και παιδιά | Κάνε Παναγιά η ξενιτιά να πάψει | κι άλλη μάνα πια για χωρισμό μην κλάψει | κι όλα τα παιδιά στο σπίτι τους να 'ρθουν ξανά | Το ψωμί της ξενιτιάς είναι ξερό | και με δάκρυ πικρό το 'χω βρέξει κι εγώ | πιο καλά στο φτωχικό ψωμί κι ελιά | παρά χίλια καλά στην πικρή ξενιτιά | Κλέφτρα ξενιτιά τα παλικάρια κλέβεις | μάγισσα κακιά με τα λεφτά μαγεύεις | πάντα μ' απονιά χωρίζεις μάνες και παιδιά | Κάνε Παναγιά η ξενιτιά να πάψει | κι άλλη μάνα πια για χωρισμό μην κλάψει | κι όλα τα παιδιά στο σπίτι τους να 'ρθουν ξανά

07. Ανεβαίνω σκαλοπάτια Τραγούδι: Γιώτα Λύδια
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Το κορίτσι το δικό μου είναι απ’ τη φτωχολογιά, | μα στον κόσμο δεν υπάρχει άλλη τέτοια ομορφιά. | Αμάν, αμάν, αμάν, αμάν. | Ανεβαίνω σκαλοπάτια, ανεβαίνω ανηφοριές, | για να δώ τα δυο της μάτια που μ’ ανάψανε φωτιές. | Αχ, που μ’ ανάψανε φωτιές. | Το κορίτσι το δικό μου, το κοιτάζουνε πολλοί, | μα αυτό δεν έχει μάτια άλλον άντρα για να δει | Αμάν, αμάν, αμάν, αμάν. | Ανεβαίνω σκαλοπάτια, ανεβαίνω ανηφοριές ... | Το κορίτσι π’ αγαπάω, είν’ κορίτσι σπιτικό, | απ' την πόρτα του δε βγαίνει αν δεν πάω να το δω. | Αμάν, αμάν, αμάν, αμάν. | Ανεβαίνω σκαλοπάτια, ανεβαίνω ανηφοριές ...

08. Ίσως αύριο Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Όλοι με ρωτούν πώς έχω καταντήσει | κι εγώ με απορία τους κοιτώ | κλάψε καρδιά μου σήμερα | τη μαύρη σου τη μοίρα | κλάψε για τον κατήφορο | που στη ζωή μου πήρα | Ίσως αύριο χτυπήσει πικραμένα | του θανάτου η καμπάνα και για μένα | Έχω απ' τη ζωή παράπονο μεγάλο | δεν ένιωσε τον πόνο μου κανείς | μη με κατηγορήσετε | αφού κανείς δεν ξέρει | πριν πέσω τόσο χαμηλά | τι έχω υποφέρει | Ίσως αύριο χτυπήσει πικραμένα | του θανάτου η καμπάνα και για μένα

09. Το 'ξερα πως θα μου φύγεις Τραγούδι: Γιώτα Λύδια
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Το 'ξερα, το 'ξερα πως θα μου φύγεις | και βαριά θα πληγωθώ | το δικό μου πάθος κι η μεγάλη ζήλια | σ' έκαναν να φύγεις | να βρεις ξένα χείλια | Έφυγες αγάπη μου | σε πήραν απ' τα χέρια τα δικά μου | και καίγετ' η καρδιά μου | καίγεται, αχ! καίγεται μες στη φωτιά σου | κι ο καημός δε λέγεται | Πίστευα, πίστευα πως όταν φύγεις | γρήγορα θα γιατρευτώ | τώρα ένα θαύμα μόνο θα με σώσει | να γυρίσεις πίσω και να με γλιτώσεις | Έφυγες αγάπη μου | σε πήραν απ' τα χέρια τα δικά μου | και καίγεται η καρδιά μου | καίγεται, αχ! καίγεται μες στη φωτιά σου | κι ο καημός δε λέγεται | Αν πονάς, αν πονάς για μένα λίγο | μη μ' αφήνεις να χαθώ | σε έχω αδικήσει και πολύ πληγώσει | το έχω καταλάβει το έχω μετανιώσει

10. Ήρθα κι απόψε στα σκαλοπάτια σου  Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Χ. Βασιλειάδης & Ν. Μουρκάκος
Ήρθα κι απόψε στα σκαλοπάτια σου | να τραγουδήσω στερνή φορά | αύριο φεύγω όλα τελειώνουνε | σβήνει για μένα κάθε χαρά | Ειν' η καντάδα η τελευταία μου | μέσα στης νύχτας τη σιγαλιά | κλαίνε μαζί μου τα σκαλοπάτια σου | κλαίνε μαζί μου και τα πουλιά | Σαν τον αλήτη στα σκαλοπάτια σου | στέκω μονάχος και τραγουδώ | για μένα ο κόσμος είναι τα μάτια σου | κι ο έρωτας σου με φέρνει εδώ | Ειν' η καντάδα η τελευταία μου | μέσα στης νύχτας τη σιγαλιά | κλαίνε μαζί μου τα σκαλοπάτια σου | κλαίνε μαζί μου και τα πουλιά

11. Ρίχτε στο γυαλί φαρμάκι Τραγούδι: Γιώτα Λύδια
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Ρίχτε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχτε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχτε στο γυαλί φαρμάκι | μονορούφι να το πιω | Είναι ο πόνος μου μεγάλος | είναι ο πόνος μου μεγάλος | είναι ο πόνος μου μεγάλος | κι η φουρτούνα που περνώ | Ήταν γλυκό το στόμα της | μα ψεύτικη η αγάπη της | ψεύτικη η αγάπη της | μα ανάθεμα τα χείλη της | Ρίχτε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχτε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχτε στο γυαλί φαρμάκι | μονορούφι να το πιω | Ρίχτε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχτε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχτε στο γυαλί φαρμάκι | να το πιω σαν το κρασί | Για δυο μάτια που 'χω χάσει | για δυο μάτια που 'χω χάσει | για δυο μάτια που 'χω χάσει | μαύρη βλέπω τη ζωή | Ήταν γλυκό το στόμα της | μα ψεύτικη η αγάπη της | ψεύτικη η αγάπη της | μα ανάθεμα τα χείλη της | Ρίχτε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχτε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχτε στο γυαλί φαρμάκι | να το πιω σαν το κρασί

12. Φεγγάρι χλωμό Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας & Χάρις Αλεξίου
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Δημήτρης Γκούτης
Φεγγάρι χλωμό απόψε πονώ | για φέξε μου λίγο μια αγάπη χαμένη να βρω | Τα φιλιά της μου κάνανε μάγια | και γυρίζω μονάχος τα βράδια στα σκοτάδια | ας τη δω μια στιγμή κι ας πεθάνω | στη θερμή αγκαλιά της απάνω κι ας πεθάνω | Φεγγάρι χλωμό απόψε πονώ | μη σβήσεις πριν κλάψω πικρά το δικό της χαμό | Τα φιλιά της μου κάνανε μάγια | και γυρίζω μονάχος τα βράδια στα σκοτάδια | ας τη δω μια στιγμή κι ας πεθάνω | στη θερμή αγκαλιά της απάνω κι ας πεθάνω | Γύρνα πίσω δε βαστώ θα πεθάνω θα χαθώ | Τα φιλιά της μου κάνανε μάγια | και γυρίζω μονάχος τα βράδια στα σκοτάδια | ας τη δω μια στιγμή κι ας πεθάνω | στη θερμή αγκαλιά της απάνω κι ας πεθάνω

13. Κυκεώνας Τραγούδι: Γιώτα Λύδια & Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Γιώργος Μουφλουζέλης | Στίχοι: Γιώργος Μουφλουζέλης

14. Λίγο-λίγο θα με συνηθίσεις Τραγούδι: Γιώτα Λύδια
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Μ' αφήνεις τώρα που έμαθα κοντά σου | και ζω μονάχα για τον έρωτά σου | κι είμαι κομμάτι από την καρδιά σου | όχι, όχι μη με παρατάς όχι, όχι κι ας μη μ' αγαπάς | Μείνε μαζί μου και μη μ' αγαπήσεις | μόνο τα χάδια σου να μου χαρίσεις | και λίγο, λίγο θα με συνηθίσεις | όχι, όχι μη με παρατάς όχι, όχι κι ας μη μ' αγαπάς | Τι θα γίνω μες στη ζωή αν ξυπνήσω ένα πρωί | και κοιτάξω την αγκαλιά μου από μέσα να λείπεις εσύ | Μείνε μαζί μου και μη μ' αγαπήσεις | μόνο τα χάδια σου να μου χαρίσεις | και λίγο, λίγο θα με συνηθίσεις | όχι, όχι μη με παρατάς όχι, όχι κι ας μη μ' αγαπάς

15. Αυτή η νύχτα μένει Τραγούδι: Γιώτα Λύδια & Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Στέλιος Καζαντζίδης
Αυτή η νύχτα μένει | που θα ‘μαστε μαζί | θα φύγεις μακριά μου | πριν έρθει το πρωί | αυτή η νύχτα μένει | Αγάπη μου σε χάνω | έτσι ήτανε γραμμένο | μα όσο ζω στον κόσμο | εσένα θα προσμένω | Αγάπη μου θα φύγεις | έτσι ήτανε γραμμένο | μα όσο ζω στον κόσμο | εσένα θα προσμένω | Αυτή η νύχτα μένει | που θα ‘μαστε μαζί | θα φύγεις μακριά μου | πριν έρθει το πρωί | αυτή η νύχτα μένει | Αγάπη μου σε χάνω | έτσι ήτανε γραμμένο | μα όσο ζω στον κόσμο | εσένα θα προσμένω | Αγάπη μου θα φύγεις | έτσι ήτανε γραμμένο | μα όσο ζω στον κόσμο | εσένα θα προσμένω | Αυτή η νύχτα μένει | που θα ‘μαστε μαζί | θα φύγεις μακριά μου | πριν έρθει το πρωί | αυτή η νύχτα μένει

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης