Σάββατο, 25 Ιουλίου 2015

Τα τραγούδια μιας ζωής





















Ο πρώτος δίσκος

01. Αγάπη μου Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Γιάννης Θεοδωράκης
Αστέρι μου, φεγγάρι μου, της άνοιξης κλωνάρι μου | κοντά σου θά 'ρθω πάλι, κοντά σου θά 'ρθω μιαν αυγή | για να σου πάρω ένα φιλί και να με πάρεις πάλι. | Αγάπη μου, αγάπη μου, η νύχτα θα μας πάρει, | τ' άστρα κι ο ουρανός, το κρύο το φεγγάρι. | Θα σ' αγαπώ, θα ζω μες στο τραγούδι | θα μ' αγαπάς, θα ζεις με τα πουλιά | θα σ' αγαπώ, θα γίνουμε τραγούδι | θα μ' αγαπάς, θα γίνουμε πουλιά. | Ο ποταμός είναι ρηχός | κι ο ωκεανός είναι μικρός | να πάρουν τον καημό μου. | Να διώξουνε τα μάτια σου | να πνίξουνε τους όρκους σου | από το λογισμό μου.

02. Όμορφη πόλη Τραγούδι: Μαρινέλλα & Χορωδία
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Γιάννης Θεοδωράκης
Όμορφη πόλη φωνές μουσικές | απέραντοι δρόμοι κλεμμένες ματιές | ο ήλιος χρυσίζει χέρια σπαρμένα | βουνά και γιαπιά πελάγη απλωμένα | Θα γίνεις δικιά μου πριν έρθει η νύχτα | τα χλωμά τα φώτα πριν ρίξουν δίχτυα | θα γίνεις δικιά μου | Θα γίνεις δικιά μου πριν έρθει η νύχτα | τα χλωμά τα φώτα πριν ρίξουν δίχτυα | θα γίνεις δικιά μου | Η νύχτα έφτασε τα παράθυρα κλείσαν | η νύχτα έπεσε οι δρόμοι χαθήκαν

03. Να μ' αγαπάς Τραγούδι: Μαρινέλλα & Γιάννης Πάριος
Μουσική: David Foster | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Εσύ που τώρα με κρατάς | και μες στα μάτια με κοιτάς, | να μ’ άγαπάς, | να μ’ αγαπάς γιατί | φεύγει η ζωή και δεν γυρνά. | Κι εγώ που νοιώθω σαν Θεός | απ’ της αγάπης σου το φως, | μη μ’ αρνηθείς, | μη μ’ αρνηθείς γιατί | άλλος κανείς δεν μ’ αγαπά. | Σ’ αγαπώ | κι ας τρέμω τον καιρό. | Εγώ είμαι εδώ, | με βλέπεις, είμαι εδώ. | Κι εγώ είμαι εδώ. | Εσύ που τώρα με κρατάς | και μες στα μάτια με κοιτάς, | να μ’ αγαπάς, | να μ’ αγαπάς γιατί | άλλος κανείς δεν μ’ αγαπά. | Σ’ αγαπώ | κι ας τρέμω με τον καιρό. | Εγώ είμαι εδώ, | με βλέπεις, είμαι εδώ, | εγώ που σ’ αγαπώ. | Κι εγώ είμαι εδώ. | Εσύ που τώρα με κρατάς. | Εσύ, για πάντα μόνο εσύ.

04. Απόψε χάνω μια ψυχή Τραγούδι: Μαρινέλλα & Μάριος
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Απόψε χάνω μια ψυχή | κι αυτή πονάει για μένα | μοιρολογεί ψιλή βροχή | και κλαίει τα περασμένα. | Είμαστε άτυχοι κι οι δυο | και η ζωή μάς χώρισε. | Δως μου το δάκρυ σου να πιω | κι εσύ προχώρησε. | Απόψε χάνω μια ψυχή | χωρίς καμιά αιτία | και η μονότονη βροχή | θρηνεί μια ιστορία.

05. Είναι το στρώμα μου μονό Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Είναι το στρώμα μου μονό | και μόνη μου καλοπερνώ. | Και ξαπλώνω μες στη μέση | όπως κι όποτε μ' αρέσει. | Δίπλα μου δεν θέλω άλλο | και μονάχη θα την βγάλω. | Είναι το στρώμα μου μονό | και το 'χω φτιάξει και στενό. | Δίπλα μου δεν θέλω άλλο | και μονάχη θα την βγάλω | και δεν θέλω ούτε φίλο, | ούτε γάτα ούτε σκύλο.

06. Κούρσα θανάτου Τραγούδι: Μαρινέλλα & Γιάννης Πάριος
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Μια φλέβα έπιασα στον κρόταφό σου που έκαιγε | Σταθμός ζωής αυτή η στιγμή γερά με έδενε | Τα ρούχα γύρω πεταμένα ένα κουβάρι | Αυτή την ώρα που φωτιά είχαμε πάρει | Κούρσα θανάτου | Μια νύχτα Σαββάτου | Τον πόθο σου αισθάνομαι | Μες στον ιδρώτα | Να σβήνεις τα φώτα | Την ώρα που χάνομαι | Μια σάρκα έγινες με την δική μου | Που έβραζε | Βραδιά ζωής χωρίς ταμπού | Στο σύμπαν μ΄έβγαζε | Τα δάχτυλά σου να χαϊδεύουν το κορμί μου | Αυτήν την ώρα που είναι η έκρηξη δική μου

07. Παραδείγματος χάριν Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Δεν κάνω σχέδια ποτέ μου, | δεν κάνω όνειρα τρελά, | η διάθεσή μου, όμως, τώρα | έχει αλλάξει σε πολλά. | Εσένα γνώρισα και έτσι | έγινα πιο ρομαντική | και όλο φτιάχνω στο μυαλό μου | μία βραδιά ιδανική. | Παραδείγματος χάριν | να ’ναι νύχτα φεγγάρι | και να λειώνω στα χάδια σου. | Παραδείγματος χάριν | το πρωί να μας πάρει | να φιλώ τα σημάδια σου. | Παραδείγματος χάριν. | Δεν σχεδιάζω τη ζωή μου, | τον χρόνο αφήνω να κυλά, | μες στο μυαλό μου, όμως, τώρα | όνειρα βρίσκονται πολλά. | Από την μια στην άλλη ώρα | άλλαξαν όλα τελικά, | γνώρισα εσένα κι έτσι βλέπω | τα πάντα πιο ρομαντικά. | Παραδείγματος χάριν | να ’ναι νύχτα φεγγάρι | και να λειώνω στα χάδια σου. | Παραδείγματος χάριν | το πρωί να μας πάρει | να φιλώ τα σημάδια σου. | Παραδείγματος χάριν.

08. Μ' ένα μπλουζ Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Βασίλης Δημητρίου | Στίχοι: Βασίλης Δημητρίου
Μάη μήνα στην Αθήνα | να συμβαίνουνε εκείνα, | να συμβαίνουνε εκείνα | που σου καίνε την ψυχή, | Μάη μήνα στην Αθήνα, | κι η Αθήνα, κι η Αθήνα | να πεθαίνει μες στο γκρι. | Μ' ένα μπλουζ θα τη βγάλω κι απόψε, | θα τη βγάλω κι απόψε χωρίς συντροφιά, | μ' ένα μπλουζ μες στη μαύρη Αθήνα, | μ' ένα μπλουζ από 'κείνα που λένε πολλά, | μ' ένα μπλουζ κι ένα slow legato, | και στο χέρι μου θα 'χω ένα μαύρο ποτήρι κρασί, | μ' ένα μπλουζ κι ένα slow legato, | το φεγγάρι φευγάτο, | το φεγγάρι φευγάτο κι η καρδιά μοναχή.

09. Φτωχόπαιδο Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Σπήλιος Μεντής | Στίχοι: Γιάννης Ρίτσος
Φτωχόπαιδο της γειτονιάς | με τα φαρδιά σου χέρια | στο βραδινό ουρανό κινάς | τα γνέφια και τ’ αστέρια | Φτωχόπαιδο της γειτονιάς | με τα τριμμένα ρούχα, | που πάντα αμίλητο περνάς | κρυφή λαχτάρα πού’χα. | Κάτω απ’ τα ρούχα τα παλιά | μεστώνει το κορμί σου, | καημός και φως και σιγαλιά | και φράγμα της αβύσσου.

10. Γι' αγάπη μη μιλάς Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: J. Ross & R. Adler | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Γι'αγάπη μη μιλάς | Μη ρωτάς | Τη νύχτα ζω όπως θέλω εγώ | Γι'αγάπη μη μιλάς | Με πονάς | Δεν θέλω άλλη αγάπη πια να βρω | Αδιαφορώ και μ'αρέσει | Αδιαφορώ ποιος θα πονέσει | Γι' αγάπη μη μιλάς | Μη ρωτάς | Χαμένος κόπος κουράστηκα πια | Ο χρόνος φεύγει σα νερό | Κι αδιαφορώ, αδιαφορώ | Εγώ

11. Βρε τι γίνεται στον κόσμο Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος
Βρε τι γίνεται στον κόσμο, | βρε τι γίνεται στη γη; | Άλλος τις χαρές μετράει, | άλλος τον σταυρό κρατάει, | κι η ζωή μας προχωράει, | κι όπου τηνε πάμε πάει. | Βρε τι γίνεται εδώ πέρα, | βρε τι γίνεται πιο κει; | Κάποια μάνα ξεγεννάει, | κάποιος δίπλα ξεψυχάει, | κι η ζωή μας προχωράει, | κι όπου τηνε πάμε πάει. | Μοιάζει η ζωή μ’ ένα τρένο | που μέρα και νύχτα μας πάει | για πουθενά. | Παίρνει καημούς | στους μεγάλους σταθμούς | και ξανά ξεκινάει, | κι όπου τηνε πάμε πάει. | Βρε τι γίνεται στον κόσμο, | βρε τι γίνεται στη γη; | Πάντα κάποιος θα γελάει, | πάντα κάποιος θα πονάει, | κι η ζωή μας προχωράει, | κι όπου τηνε πάμε πάει. | Βρε τι γίνεται εδώ πέρα, | βρε τι γίνεται πιο κει; | Κόσμος έρχεται και πάει, | αγαπάει και ξεχνάει, | κι η ζωή μας προχωράει, | κι όπου τηνε πάμε πάει.

12. Κλείσε τα μάτια σου καρδιά μου Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Κλείσε τα μάτια σου καρδιά μου | για να μην δεις τα βάσανά μου | Πέτρα κι αν είσαι θα ραγίσεις | σίδερο να 'σαι θα λυγίσεις | Εγώ συνήθισα να ζω | σαν του γιαλού τον βράχο | κι όσες φουρτούνες και να δω | ούτε γελώ ούτε πονώ | όσο καημό και νά'χω | Κλείσε τα μάτια σου καρδιά μου | και μη κοιτάς τη συμφορά μου | Φτάνουν τα βάσανα που είδες | μες τις ζωής τις καταιγίδες.

13. Εγώ, το σήμερα ζω Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Νιάρχος | Στίχοι: Ρόνη Σοφού
Μη ρωτάς παλιά πως είχα ζήσει, | σήμερα απ’ το μηδέν ξαναζώ, | σ’ ένιωσα και μ’ έχεις συγκλονίσει, | πριν να `ρθείς δεν ήμουνα εγώ, τώρα ζω. | Εγώ, το σήμερα ζω και ζω μόνο για σένα | κι αν μ’ αγαπάς, μη μου λες γι’ αγάπες μου παλιές, | εγώ, το σήμερα ζω, δεν ξέρω άλλον κανένα, | κι αν μ’ αγαπάς, μη μου λες γι’ αγάπες μου παλιές. | Μη ρωτάς, δε γίνονται συγκρίσεις, | σήμερα για σένα υπάρχω και ζω, | πάρε με σαν φλόγα να με σβήσεις, | πριν να `ρθείς δεν ήμουνα εγώ, τώρα ζω. | Εγώ, το σήμερα ζω και ζω μόνο για σένα | κι αν μ’ αγαπάς, μη μου λες γι’ αγάπες μου παλιές, | εγώ, το σήμερα ζω, δεν ξέρω άλλον κανένα, | κι αν μ’ αγαπάς, μη μου λες γι’ αγάπες μου παλιές.

14. Εγώ Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Ιφιγένεια Γιαννοπούλου
Εγώ μες στη νύχτα σου να 'μαι φιλί, | να ΄μαι ορίζοντας κι ανατολή, εγώ... | Εγώ στα ταξίδια σου να 'μαι ακτή | και μια πόρτα καρδιάς ανοιχτή | όταν γέρνεις χωρίς αντοχή | Εγώ να 'μαι πάντα για σένα τα πάντα | ό,τι κι αν γίνει αυτό δεν αλλάζει πια, | εγώ να 'μαι πάντα για σένα τα πάντα, | να 'μαι ανάσα, γέλιο, ζωή, καρδιά, εγώ... | Εγώ να ΄μαι τ' όνειρο που διαρκεί | και στα δύσκολα αυτή που θα πει "εγώ", | εγώ μ' έναν έρωτα πάντα βαθύ | που για χρόνια κρυφά ανησυχεί | η ψυχούλα σου μην πληγωθεί | Εγώ να 'μαι πάντα για σένα τα πάντα | ό,τι κι αν γίνει αυτό δεν αλλάζει πια, | εγώ να 'μαι πάντα για σένα τα πάντα, | να 'μαι ανάσα, γέλιο, ζωή, καρδιά | Εγώ μ' έναν έρωτα πάντα βαθύ | να ΄μαι τ' όνειρο που διαρκεί, εγώ...

Ο δεύτερος δίσκος

01. Η Κυριακή Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Ωραία που ‘ναι η Κυριακή | μα να ‘ταν πιο μεγάλη | γιατί περνάει γρήγορα | κι αργεί να έρθει η άλλη | Η Κυριακή, η Κυριακή | να ήταν πιο μεγάλη | Κυριακή, γιορτή και σχόλη | να ‘ταν η βδομάδα όλη | κι η Δευτέρα να ‘ταν μόνο | κανα δυο φορές το χρόνο | Της Κυριακής το ξύπνημα | έχει δικιά του χάρη | δε σε κρατάει το στρώμα σου | μήτε το μαξιλάρι | Η Κυριακή, η Κυριακή | έχει δικιά της χάρη

02. Τα παλικάρια Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιάννης Μαρκόπουλος | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Είπες μακριά θα φύγω | και δε θα γυρίσω | πίσω στη στεριά | Όμως πάλι κάποιο βράδυ | πικραμένος θα 'ρθεις | απ' την ξενιτιά | Τα παλικάρια έχουν δέσει | έχουν δέσει την καρδιά τους | σαν καράβια στα βαθιά νερά | Μες στο λιμάνι απλώνουν | ναύτες κουρασμένοι τα φτερά τους | ψάχνουν για να βρουν παρηγοριά | Άσε ναύτη την αλμύρα | την πικρή σου μοίρα | και την ξενιτιά | Θάλασσα η αγκαλιά μου | κύμα τα φιλιά μου | έλα συντροφιά | Τα παλικάρια έχουν δέσει | έχουν δέσει την καρδιά τους | σαν καράβια στα βαθιά νερά | Μες στο λιμάνι απλώνουν | ναύτες κουρασμένοι τα φτερά τους | ψάχνουν για να βρουν παρηγοριά

03. Είμαστε αδέλφια Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Μπάμπης Μπακάλης
Είμαστε αδέλφια, γι’ αυτό και δεν πρέπει | Όπου βρεθείς να με κατηγορείς. | Το ίδιο αίμα κυλάει μες στις φλέβες | Θέλω να ξέρω γιατί με μισείς, | Γιατί να με μισείς. | Να μη μου δείχνεις τόση κακία | Κι άγριο μίσος, και φοβερό. | Γιατί στ’ αδέλφια ποτέ το αίμα, | δεν γίνεται νερό. | Είμαστε αδέλφια, γι’ αυτό και δεν πρέπει | Όπου βρεθείς να με κατηγορείς. | Το ίδιο αίμα κυλάει μες στις φλέβες | Θέλω να ξέρω γιατί με μισείς, | Γιατί να με μισείς. | Κι αν στην ζωή μου σ’ έχω πικράνει | Δεν είμαι ξένη, συγγνώμη ζητώ | Γιατί στ’ αδέλφια ποτέ το αίμα, | δεν γίνεται νερό. | Είμαστε αδέλφια, γι’ αυτό και δεν πρέπει | Όπου βρεθείς να με κατηγορείς. | Το ίδιο αίμα κυλάει μες στις φλέβες | Θέλω να ξέρω γιατί με μισείς. | Γιατί να με μισείς, | Γιατί να με μισείς, | Γιατί να με μισείς…

04. Ένας φίλος Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Ένας φίλος που ήξερε τα πάντα για μας | με ρωτούσε απόψε για σένα. | Με ρωτούσε πώς είσαι, τι κάνεις. | Του ’πα πως λείπεις ταξίδι στους δρόμους της λύπης | και πως θα ’ρθεις. | Μα εσύ, πού να με θυμηθείς; | Είχα χρόνια να μιλήσω για σένα, | είχα χρόνια να μιλήσω για μας. | Τα δικά μας τα κρατάω για μένα, | τα δικά μας τα κρατάω για μας. | Ένας φίλος που ήξερε τα πάντα για μας | μου μιλούσε συνέχεια για σένα. | Μου μιλούσε και με γυρνούσε σε μέρες παλιές, | όμορφες μέρες, σε μέρες πολύ μακρινές. | Είχα χρόνια να μιλήσω για σένα, | είχα χρόνια να μιλήσω για μας. | Τα δικά μας τα κρατάω για μένα, | τα δικά μας τα κρατάω για μας.

05. Και τα λοιπά Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Πρωτοβουλίες πως δεν έχω, έτσι αισθάνομαι, | δεν μου εξηγείς ποτέ πού πάμε και τι κάνουμε. | Εσύ σκαρώνεις ένα πρόγραμμα στα ξαφνικά | κι ακολουθώ εγώ και τα λοιπά και τα λοιπά. | Μαζί σου τα παράλογα τα βρίσκω λογικά, | τι άλλο να σου πω και τα λοιπά και τα λοιπά. | Μαζί σου τα παράλογα τα βρίσκω λογικά, | τι άλλο να σου πω, πως σ’ αγαπώ και τα λοιπά. | Όλο μου λες ωραία τα ταιριάζουμε | και μένω εγώ με τις φωνές σου να διατάζουνε. | Δε νιώθω άνθρωπος μ’ απόφαση κι ιδανικά | κι όμως σ’ αγάπησα και τα λοιπά και τα λοιπά.

06. Τι έκανα για πάρτη μου Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Φωτεινή Δούρου
Σκέφτηκα, που λες, να κάνω | στη ζωή μου απογραφή | για να δω τι μου 'χει μείνει | και τι κράτησες εσύ. | Έδωσα ό,τι κι αν είχα | σ' έναν έρωτα τρελό | για να πάρω στο φινάλε | δάκρυ, πίκρα, χωρισμό. | Τι έκανα για πάρτη μου | τι έκανα για μένα; | Είχα ψυχούλα κι έδωσα | κι όμως πήγε στα χαμένα. | Σκέφτηκα να ξεφυλλίσω | τη ζωή, μα τι τα θες: | με παράπονα γεμάτη | κι υστερόγραφο οι χαρές. | Έζησα κοντά σου χρόνια | το πικρό σου "σ' αγαπώ" | κι άκου το παράπονό μου | στο τραγούδι μου αυτό.

07. Πάλι μπερδεύτηκα Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Salah Jahine & P.Delanoe & J.Barnel | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Ήρθες όταν είπα | άλλο δεν θα μπλέξω | τρέλα στη λογική | Είπα στην καρδιά μου | τώρα δεν θ'αντέξω | πάλι αγαπώ πολύ | πάλι πειρασμός μπροστά μου | Πάλι μπερδεύτηκα | αγάπησα και πλέχτηκα | Πάλι μπερδεύτηκα | δυο μάτια ερωτεύτηκα | Κεριά που ανάβουν | μάτια που ζαλίζουν | έχεις καρδιά μου εσύ | Βράζουν τα κορμιά μας | πόθοι μας τυλίγουν | πάλι αγαπώ πολύ | πάλι πειρασμός μπροστά μου | Είσαι ο κεραυνός μου | υδράργυρος που σπάει | είσαι πυρετός που καις | σαράντα ένα πού με πάει; | είπα δεν θα μπλέξω | όμως πώς να αντέξω | πάλι πειρασμός μπροστά | πώς να σκεφτώ τι κάνω

08. Εμείς ταιριάζουμε Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Νιάρχος | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Μαζί σε μια φωτιά κι οι δυο καήκαμε, | μαζί το δρόμο της αγάπης βρήκαμε, | μαζί το παρελθόν μας αρνηθήκαμε | κι είπαμε πως | δεν σβήνει ο έρωτας αυτός. | Εμείς ταιράζουμε, | σαν δυο σταγόνες ίδιες μοιάζουμε | και μ’ αγαπάς και σε χρειάζομαι | και πάντα θα ’μαστε μαζί | μια ζωή. | Εμείς ταιριάζουμε | και τη ζωή μας τη μοιράζουμε | και προσκεφάλι δεν αλλάζουμε | για μια ζωή. | Μαζί καινούργια ιστορία γράψαμε, | μαζί το "σ’ αγαπώ" παντού φωνάξαμε | μαζί-μαζί πονέσαμε και κλάψαμε | κι είπαμε πως | δεν σβήνει ο έρωτας αυτός. | Εμείς ταιράζουμε, | σαν δυο σταγόνες ίδιες μοιάζουμε | και μ’ αγαπάς και σε χρειάζομαι | και πάντα θα ’μαστε μαζί | μια ζωή. | Εμείς ταιριάζουμε | και τη ζωή μας τη μοιράζουμε | και προσκεφάλι δεν αλλάζουμε | για μια ζωή.

09. Να 'σαι καλά Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Εσύ που φεύγεις το πρωί, | περιφρονώντας μια ζωή, | κι είναι τα μάτια μου θολά, | να ’σαι καλά, να ’σαι καλά. | Τσιγάρο πίνω και κοιτώ | το βλέμμα σου το γελαστό | και βασανίζομαι, αλλά | να ’σαι καλά, να ’σαι καλά. | Μες στο μυαλό μου τριγυρνούν | τα λάθη σου και με πονούν, | λάθη μεγάλα και πολλά, | να ’σαι καλά, να ’σαι καλά. | Το ξέρεις πόσο σ’ αγαπώ | και λέξη δεν μπορώ να πω, | και αν το δάκρυ μου κυλά, | να ’σαι καλά, να ’σαι καλά. | Εμένα άσε με εδώ, | τη θλίψη μου να τραγουδώ, | κι η τύχη σου να σου γελά-μα | να ’σαι καλά, να ’σαι καλά. | Κι αν όπως φεύγεις το πρωί, | μου πάρεις πια και τη ζωή, | πάλι η καρδιά μου θα μιλά: | να ’σαι καλά, να ’σαι καλά.

10. Τρελή Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Βασίλης Δημητρίου | Στίχοι: Βασίλης Δημητρίου
Εγώ, παιδί μου, είμαι τρελή | και λούζομαι μεσ' στη βροχή, | όταν οι άλλοι πνίγονται σε μια ψιχάλα! | εγώ, παιδί μου, είμαι τρελή | γι' αυτό με πάει το φιλί | 'κει που σε πάνε τα τραγούδια τα μεγάλα. | Κι όταν έρχεται το βράδυ, τότε απλώνω στο σκοτάδι | τη φωνή μου και το κλάμα ως τους ουρανούς, | κι όσοι ξέρουν ν'αγαπάνε έρχονται και τραγουδάμε | και παρέα τότε πάμε μες τους ουρανούς, | Εγώ,παιδί μου, είμαι τρελή! | Εγώ,παιδί μου, είμαι τρελή | κι είμαι για όλα ικανή | κι όπως πονάω έτσι εύκολα αγαπάω, | εγώ,παιδί μου, είμαι τρελή | έτσι μου λεν' από παιδί | όσοι δεν έχουνε καρδιά για να αγαπήσουν. | Κι όταν έρχεται το βράδυ τότε απλώνω στο σκοτάδι | τη φωνή μου και το κλάμα ως τους ουρανούς, | κι όσοι ξέρουν ν'αγαπάνε έρχονται και τραγουδάμε | και παρέα τότε πάμε μεσ' στους ουρανούς, | Εγώ,παιδί μου, είμαι τρελή!

11. Θυμάσαι Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Θυμάσαι, θυμάσαι, θυμάσαι, | αγάπη μου, θυμάσαι, | που πηγαίναμε στα σινεμά, | θυμάσαι, θυμάσαι, θυμάσαι, | στο πάρκο αγκαλιά, | κάτι βράδια καλοκαιρινά. | Όταν στο σκοτάδι με φιλούσες | άναβαν φωτιές στον ουρανό, | και κάθε πρωί που με ξυπνούσες | για καλημέρα λέγαμε σ’ αγαπώ, | για καλημέρα λέγαμε σ’ αγαπώ. | Θυμάσαι, θυμάσαι, θυμάσαι, | αγάπη μου, θυμάσαι, | στο καφενεδάκι το μικρό, | θυμάσαι, θυμάσαι, θυμάσαι, | που σ’ έλεγα τρελό | και μου `λεγες, συνέχεια, σ’ αγαπώ. | Όταν στο σκοτάδι με φιλούσες | άναβαν φωτιές στον ουρανό, | και κάθε πρωί που με ξυπνούσες | για καλημέρα λέγαμε σ’ αγαπώ, | για καλημέρα λέγαμε σ’ αγαπώ.

12. Τι είχαμε τι χάσαμε Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Τάσος Οικονόμου
Για κοίτα βρε πού φτάσαμε | με τον πολιτισμό μας. | Την ντομπροσύνη χάσαμε | και τον ανθρωπισμό μας. | Βήμα-βήμα στο σεργιάνι | άνθρωπος με άνθρωπο, | άστον λέει να πεθάνει | τον απάνθρωπο. | Τι είχαμε τι χάσαμε, | για κοίτα βρε πού φτάσαμε. | Για κοίτα βρε πού φτάσαμε | στο έτος δυο χιλιάδες. | Της ανθρωπιάς που χάσαμε | της γίναμε φονιάδες.

13. Στη γειτονιά Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Άγγελος Σέμπος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Σαν τα κοκόρια μαλώνουν στη γειτονιά | όλα τ' αγόρια για κάποια ναι | Μ' αυτή στέκεται και κάνει χάζι | λες και χαίρεται γι' αυτόν τον χαλασμό | από το βλέμμα της το νάζι στάζει | δεν αγάπησε και δεν την νοιάζει | Μανούλες κλαίνε για των παιδιών το κακό | στοιχειό τη λένε και ξωτικό

14. Έλα και ταξίδεψέ με Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Νιάρχος & Θάνος Σοφός | Στίχοι: Ναπολέων Ελευθερίου
Σαν κι αυτή τη νύχτα πού θα ξαναβρώ, | μέσα στο κορμί σου άσε με να μπω, | όσα βράδια λείπεις έπαψα να ζω, | πάρε με κοντά σου, είμαι πια δικιά σου. | Έλα και ταξίδεψέ με, | όλη νύχτα κράτησέ με, | στα φιλιά σου ξόδεψέ με, | καίω σαν φωτιά. | Κράτα με κοντά σου μέχρι το πρωί, | μία νύχτα αξίζει όσο μια ζωή, | πες μου αυτά τα λόγια που δε μου `χεις πει, | πάρε με κοντά σου, είμαι πια δικιά σου. | Έλα και ταξίδεψέ με, | όλη νύχτα κράτησέ με, | στα φιλιά σου ξόδεψέ με, | καίω σαν φωτιά.

Ο τρίτος δίσκος

01. Θα πιω απόψε το φεγγάρι Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Θα πιω απόψε το φεγγάρι | και θα μεθύσω και θα πω | αφού πονάς για κάποιον άλλο | ρίξε μαχαίρι να κοπώ | Κι όταν με κόψει το μαχαίρι | μετανιωμένη θα μου πεις | πάρε του φεγγαριού το δάκρυ | κι από το αίμα να πλυθείς | Κι εγώ θα κόψω το φεγγάρι | θα στο καρφώσω στα μαλλιά | και σαν πλαγιάσουμε θα έχω | τον ουρανό στην αγκαλιά | Κι όταν ξυπνήσουμε και πάμε | ξανά στα στέκια τα παλιά | σκέψου τι όμορφη που θα 'σαι | με το φεγγάρι στα μαλλιά

02. Σε βλέπω στο ποτήρι μου Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Σε βλέπω στο ποτήρι μου | και πίνοντας σε πίνω | κι όταν τελειώσει το πιοτό | δεν ξέρω τι θα γίνω | Σαν ακούρδιστο ρολόι | που δεν παίρνει πια στροφή | το μυαλό μου έχει μείνει | στη δική σου τη μορφή | Σε βλέπω στο ποτήρι μου | και πίνοντας σε πίνω | κι όταν τελειώσει το πιοτό | δεν ξέρω τι θα γίνω | Πίνω από τις εννιά το βράδυ | και έφτασε τρεισήμισι | και το νου μου βασανίζει | η δική σου θύμηση | Σε βλέπω στο ποτήρι μου | και πίνοντας σε πίνω | κι όταν τελειώσει το πιοτό | δεν ξέρω τι θα γίνω

03. Απόψε σε θέλω Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Απόψε σε θέλω, σε θέλω ξανά | μα εσύ πουθενά εδώ γύρω | απόψε σε θέλω, σε θέλω πολύ | να γίνεις χαλί και να γείρω | Πικρό είναι το στόμα, τσιγάρα σωρό | και δεν το μπορώ να ησυχάσω | νεκρό είναι το σώμα κι εσύ πουθενά | να κάνω έτσι να, να σε πιάσω | Σε πρόσμενα πάλι, μα τι ωφελεί | πετάς σαν πουλί μακριά μου | σε ήθελα πάλι μα αντί για φιλί | κομμένο γυαλί στην καρδιά μου

04. Άμα δείτε το φεγγάρι Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Κι άλλη μέρα πέρασε να σε περιμένω | κι άλλο Σαββατόβραδο έφυγε χαμένο | κι ο καημός με άρπαξε πάλι απ' τον ώμο | θάμπωσαν τα μάτια μου να κοιτώ στο δρόμο | Άμα δείτε το φεγγάρι | να του πείτε να μη βγει | να μη δει τα δάκρυά μου | που πλημμύρισαν τη γη | Το σκοτάδι χίμηξε απ' το παραθύρι | το κρασί σου πάγωσε μέσα στο ποτήρι | φάνηκαν στο πέλαγο κάτι πυροφάνια | πέλαγος ατέλειωτο κι η δική μου ορφάνια | Άμα δείτε το φεγγάρι | να του πείτε να μη βγει | να μη δει τα δάκρυά μου | που πλημμύρισαν τη γη

05. Άνοιξε πέτρα Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Άνοιξε πέτρα να κλειστώ | ήλιος να μη, ήλιος να μη με βλέπει | αντί για νύφη πρέπει | πρέπει στα μαύρα να ντυθώ | Άνοιξε πέτρα για να μπω | χάνω τον άντρα που αγαπώ | Νύχτα κατέβα απ' τα βουνά | νύχτα μαυροφορούσα | ο άντρας που αγαπούσα | τώρα για άλληνε πονά | Νύχτα κατέβα απ' τα βουνά | μέρα να μη με δει ξανά | Μπάτε κορίτσια στο χορό | κι αφήστε με μονάχη | κόπηκα σαν το στάχυ | και τώρα τρέμω σαν φτερό | Μπάτε κορίτσια στο χορό | έχασα αυτόν που καρτερώ

06. Δεν είναι που φεύγεις Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Μάνος Κουφιανάκης
Δεν είναι που φεύγεις κι όλα τελειώνουν | δεν είναι που τώρα τα μάτια βουρκώνουν | δεν είναι που μένει σε μένα ο πόνος | και χάνονται οι μέρες οι ώρες ο χρόνος | Μα είναι που πρέπει εγώ να ξεχάσω | εγώ να πονέσω μονάχη να κλάψω | Δεν είναι που φεύγεις και τώρα σε χάνω | δεν είναι που πρέπει να δω τι θα κάνω | δεν είναι η πίκρα που έχω στο στόμα | δεν είναι που θέλω τα χείλη σου ακόμα | Μα είναι που πρέπει εγώ να ξεχάσω | εγώ να πονέσω μονάχη να κλάψω | Δεν είναι που μένει σε μένα ο πόνος | και χάνονται οι μέρες οι ώρες ο χρόνος | μα είναι που πρέπει εγώ να ξεχάσω | εγώ να πονέσω μονάχη να κλάψω | Δεν είναι που φεύγεις

07. Να παίζει το τρανζίστορ Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Μιχάλης Μπουρμπούλης
Να παίζει το τρανζίστορ τ' αμερικάνικα | κι εσύ περνάς στους δρόμους | με το μπουφάν στους ώμους | και τα πουκαμισάκια τα κοντομάνικα. | Έρημος η αγάπη δίχως όαση | στην άδεια κάμαρά μου να βλέπω τα όνειρά μου | σαν σήριαλ κομμένο στην τηλεόραση. | Να παίζει το τρανζίστορ τ' αμερικάνικα | Άμμος είν' η αγάπη μέσα στα χέρια μου | τ' ανοίγω και τη χάνω, τα κλείνω δεν τη πιάνω | κι έτσι περνούν οι ώρες τα μεσημέρια μου. | Να παίζει το τρανζίστορ τ' αμερικάνικα

08. Δεν είμαι εγώ Τραγούδι: Μαρινέλλα & Αθηναίοι
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Ένα αφύλακτο σπίτι η καρδιά μου και μπήκες. | Μπήκες να ξαποστάσεις κι εσύ το λεηλάτησες. | Η καρδιά μου καράβι σε παρθένο ταξίδι | Ήρθες σαν τον κουρσάρο με φωτιές και το πάτησες. | Τώρα τι τρέμεις γιατί λυπάσαι, | Εγώ ευθύνες δεν σου ζητώ. | Αυτή η φωνή που τη φοβάσαι | δεν είμαι εγώ, δεν είμαι εγώ | Εγώ σωπαίνω, άκου, σωπαίνω | Εγώ ευθύνες δεν σου ζητώ | Άλλος φωνάζει άλλος ρωτάει | άλλος κρατάει λογαριασμό | Στ' ορκίζομαι δεν είμαι εγώ | Ένα αφύλακτο σπίτι η καρδιά μου και μπήκες. | Μπήκες βρήκες γαλήνη και μετά το πυρπόλησες. | Μπήκες μέσα στη μάχη με κλωνάρι ειρήνης. | Μιλώντας για ειρήνη ξαφνικά πυροβόλησες

09α. Αντίο Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Για μένα ακόμα η φλόγα καίει | Ό,τι κι αν γίνει θα σ' αγαπώ | Μη με ρωτήσεις λοιπόν ποιος φταίει | Όποιος κι αν φταίει θα πω εγώ | Αντίο λοιπόν αντίο | Το χάνω κι αυτό το πλοίο | Και κάνει Θεέ μου ένα κρύο | Σαν γίνονται ένας οι δύο | αντίο λοιπόν αντίο | Το χάνω κι αυτό το πλοίο | Και κάνει Θεέ μου ένα κρύο | Σαν γίνονται ένας οι δύο | Ό,τι κι αν γίνει θα 'μαι κοντά σου | Θα ικετεύω τον ουρανό | Να μην πληρώσεις τα σφάλματα σου | Να τα πληρώσω όλα εγώ | Αντίο...

09β. Θα 'θελα να ήσουν Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Νίκος Βρεττός
Θα 'θελα να ήσουν σαν εικόνα άγια | σαν γλυκιά ανταύγεια να σε προσκυνώ | να μη σ' έχει αγγίξει χέρι άλλο ξένο | και να σε πηγαίνω ως τον ουρανό | Αγάπη μου, αγάπη μου | εγώ μονάχα σ' αγαπώ | αγάπη μου, αγάπη μου | πολύτιμη σαν φυλαχτό | Θα 'θελα να ήσουν άπιαστο λουλούδι | να 'σουνα τραγούδι που δεν το 'χουν πει | πρώτη να διαλέξω να σε τραγουδήσω | και να σε στολίσω με το καθετί | Αγάπη μου, αγάπη μου | εγώ μονάχα σ' αγαπώ | αγάπη μου, αγάπη μου | πολύτιμη σαν φυλαχτό

10. Τ' αθάνατο νερό Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Ξέχασε απόψε ο Θεός | να ανάψει το φεγγάρι | και εγώ φιλώ τα μάτια σου | γλυκό μου παλικάρι | Δως μου τ'αθάνατο νερό | δροσιά απ'την καρδιά σου | χίλιες φορές να αναστηθώ | χίλιες να 'μαι δικιά σου | να 'μαι δικιά σου | να 'μαι δικιά σου | Θάλασσα είναι η κάμαρα | καράβι είναι η νύχτα | καν' τα φιλιά σου γιασεμιά | και στο κορμί μου ρίχτα

11α. Τι να φταίει Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Είμαστε σαν δυο καράβια | που ξεκίνησαν | και στο πρώτο τους ταξίδι | τα νερά τα τύλιξαν. | Τι να φταίει, τι να φταίει | που δεν πήγαμε μπροστά, | δεν μετρήσαμε το κύμα | και τον άνεμο σωστά. | Στα ρηχά, μικρή μου αγάπη | ναυαγήσαμε, | μακριά ήταν να πάμε | μα δεν ξεκινήσαμε.

11β. Ζωγραφισμένα στο χαρτί Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Ζωγραφισμένα στο χαρτί | τα λόγια σου κρατάω, | ζωγραφισμένα στην καρδιά | τα μάτια π' αγαπάω. | Στην καρδιά μου έχει ανθίσει | το λουλούδι μου, | έλα, νύχτα, για ν' ακούσεις | το τραγούδι μου, | Ζωγραφισμένα στο χαρτί | παράπονα θα στείλω | και της αγάπης τον καημό | σε κεντημένο φύλλο.

11γ. Ποιος είν' αυτός Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Πυθαγόρας
Ποιος είν' αυτός ο αψηλός | ποιος είν' αυτός ο τύπος | φίλος σου είναι ή γνωστός | η το παιδί σου μήπως | Είναι τ' αγόρι μου είναι ο τύπος μου | είναι ο άνθρωπος που αγαπώ | είναι το δάκρυ μου είναι η αγάπη μου | είναι ένα όνειρο μελαχρινό | Ποιος είναι αυτός που σου μιλά | με τη ριγέ γραβάτα | άσε τα λόγια τα πολλά | και μίλα μου σταράτα | Άλλαξες χρώμα στο μαλλί | και στα μπουζούκια τρέχεις | κι ο άνθρωπος με το γυαλί | ποιος είναι τι τον έχεις

12. Ποτέ να μη χαθείς απ' τη ζωή μου Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Νίκος Ιγνατιάδης | Στίχοι: Μάνος Κουφιανάκης
Περνούν τα καλοκαίρια κι οι γιορτές μας, | όλα σαν τρένα βιαστικά και δεν ξαναγυρνούν. | Περνούν τα πρωινά κι οι Κυριακές μας, | όλα σαν σύννεφα γοργά και δεν ξαναγυρνούν. | Μα εσύ ποτέ, να μη χαθείς ποτέ, ποτέ απ'τη ζωή μου | γιατί κυλάς όπως το αίμα στο κορμί μου. | Μου δίνεις δύναμη και νόημα να ζω. | Μα εσύ ποτέ, να μη χαθείς ποτέ, ποτέ απ'τη ζωή μου | γιατί κυλάς όπως το αίμα στο κορμί μου. | Μου δίνεις δύναμη και νόημα να ζω, εσύ, εσύ.. | Περνούν, χάνονται οι όμορφες στιγμές μας, | όλα σαν τρένα βιαστικά και δεν ξαναγυρνούν. | Περνούν, οι μέρες τρέχουν κι οι βραδιές μας, | όλα σαν σύννεφα γοργά και δεν ξαναγυρνούν. | Μα εσύ ποτέ, να μη χαθείς ποτέ, ποτέ απ'τη ζωή μου | γιατί κυλάς όπως το αίμα στο κορμί μου. | Μου δίνεις δύναμη και νόημα να ζω. | Μα εσύ ποτέ, να μη χαθείς ποτέ, ποτέ απ'τη ζωή μου | γιατί κυλάς όπως το αίμα στο κορμί μου. | Μου δίνεις δύναμη και νόημα να ζω, εσύ, εσύ...

13. Σύνορα η αγάπη δεν γνωρίζει Τραγούδι: Μαρινέλλα & Κώστας Χατζής
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Άσε με να κάτσω πλάι σου | κι ό,τι θέλεις συλλογίσου, | δεν θα σου μιλήσω, δεν θα σου μιλήσω. | Μίλα με τους άλλους γύρω σου | για ν' ακούω τη φωνή σου, | σε παρακαλώ, σε παρακαλώ. | Σύνορα η αγάπη δεν γνωρίζει, | πόσο σ' αγαπώ, πόσο σ' αγαπώ. | Γέρνεις και ο ίσκιος σου μ' αγγίζει | κι εγώ ριγώ, κι εγώ ριγώ. | Άσε με απ' το ποτήρι σου | μια γουλιά να πιω ακόμα, | δίψασα πολύ, δίψασα πολύ. | Φεύγει η ζωή και χάνεται | και τ' αφίλητό μου στόμα | κλαίει για ένα φιλί, κλαίει για ένα φιλί.

14α. Πάλι θα κλάψω Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Νάκης Πετρίδης | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού
Μη χαμηλώνεις τα μάτια σου στο χώμα | γλυκιά μου αγάπη συγγνώμη μη ζητάς | κι αν η δική μου καρδιά πονά | θα τη γιατρέψω ξανά | Πάλι θα κλάψω πάλι θα γελάσω | τι κι αν εσύ χαθείς | νύχτες πικρές το ξέρω θα περάσω | ώσπου να ξεχαστείς | Μη με κοιτάζεις με μάτια βουρκωμένα | με μια αγάπη δεν τελειώνει μια ζωή | από το κλάμα θα βγει μια χαρά | σαν το καινούργιο πρωί | Πάλι θα κλάψω πάλι θα γελάσω | τι κι αν εσύ χαθείς | νύχτες πικρές το ξέρω θα περάσω | ώσπου να ξεχαστείς

14β. Άμα δείτε το φεγγάρι Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Κι άλλη μέρα πέρασε να σε περιμένω | κι άλλο Σαββατόβραδο έφυγε χαμένο | κι ο καημός με άρπαξε πάλι απ' τον ώμο | θάμπωσαν τα μάτια μου να κοιτώ στο δρόμο | Άμα δείτε το φεγγάρι | να του πείτε να μη βγει | να μη δει τα δάκρυά μου | που πλημμύρισαν τη γη | Το σκοτάδι χίμηξε απ' το παραθύρι | το κρασί σου πάγωσε μέσα στο ποτήρι | φάνηκαν στο πέλαγο κάτι πυροφάνια | πέλαγος ατέλειωτο κι η δική μου ορφάνια | Άμα δείτε το φεγγάρι | να του πείτε να μη βγει | να μη δει τα δάκρυά μου | που πλημμύρισαν τη γη

14γ. Η αγάπη όλα τα υπομένει Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Κώστας Χατζής | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Δεν είν' τα μάτια σου μεγάλα, | τόσο βαθιά και γαλανά, | είν' η αγάπη που τα κάνει | όλα αληθινά. | Δεν είν' τα λόγια σου σπουδαία, | λόγια απλά, καθημερινά, | μα είν' η αγάπη που τα κάνει | όλα αληθινά. | Η αγάπη όλα τα υπομένει, | η αγάπη όλα τα ελπίζει. | Δίνει ζωή στην οικουμένη | κι η γη γυρίζει, κι η γη γυρίζει. | Είσαι κι εσύ μι' αυγής λουλούδι, | κάτι που εφήμερα περνά, | μα είν' η αγάπη που τα κάνει | όλα αληθινά. | Είναι τα λάθη σου μεγάλα | και κάθε λάθος σου πονά, | μα είν' η αγάπη που τα κάνει | όλα αληθινά. | Δεν ξέρει η αγάπη μοιρολόι, | αρχή και τέλος δεν γνωρίζει. | Χτυπάει τ' αόρατο ρολόι | κι η γη γυρίζει, κι η γη γυρίζει. | Η αγάπη όλα τα υπομένει, | η αγάπη όλα τα ελπίζει. | Δίνει ζωή στην οικουμένη | κι η γη γυρίζει, κι η γη γυρίζει.

15. Καμιά φορά Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Μιχάλης Μπουρμπούλης
Καμιά φορά | λέω ν΄ αλλάξω ουρανό | μα δεν υπάρχουν δρόμοι | κι άλλη φορά | σκέφτομαι πόσο σ΄ αγαπώ | και σου ζητώ συγγνώμη | Τώρα δεν είμαστε παιδιά | Να ‘χουμε φως μες στην καρδιά | να μας σκεπάζει | μα σ΄αγαπώ σου το ΄χω πει | κι η αγάπη σου σαν Κυριακή | με ξεκουράζει | Καμιά φορά | λέω ν΄ αλλάξω ουρανό | μα δεν υπάρχουν δρόμοι | κι άλλη φορά | σκέφτομαι πόσο σ΄ αγαπώ | και σου ζητώ συγγνώμη | Βλέπεις πως άλλαξε ο καιρός | Και ‘γινε ο κόσμος βροχερός | όλο χαλάζι | μα σ΄αγαπώ σου το ΄χω πει | κι αν όλα μοιάζουν φυλακή | δε με πειράζει

16. Όποια και να 'σαι Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Γιώργος Σαμολαδάς
Όποια και να 'σαι, ό,τι και να 'σαι | κάνε μου απόψε συντροφιά. | Δεν σου ζητάω να μ' αγαπήσεις | λίγη ζητώ παρηγοριά. | Αν είν' η μοίρα μου σακατεμένη | δε φταίει ο κόσμος, ούτε κι εσύ. | Ό,τι αγαπάω εγώ πεθαίνει | και ξαναρχίζω απ' την αρχή. | Όσες γυναίκες έχω γνωρίσει | έφυγαν δίχως αφορμή | κι όμως δεν έχω καμιά μισήσει | στο ριζικό μου έχει γραφτεί. | Όποια και να 'σαι, ό,τι και να 'σαι | δυο λόγια πες μου τρυφερά, | λίγο η ψυχή μου να ξαλαφρώσει | κι αύριο πες μου γεια χαρά.

Ο τέταρτος δίσκος

Σε γυρεύω παντού Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Νιάρχος | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Πέφτει μια μονότονη βροχή, | μια βροχή που φτάνει ως την ψυχή, | κι είμ’ απόψε δίχως αντοχή, μοναχή, | κι άλλη μία νύχτα δίχως λύση, | ούτε το πιοτό θα με ζαλίσει, | ποιος για σένα, ποιος θα μου μιλήσει, | ποιος θα κάνει απόψε την αρχή. | Σε γυρεύω παντού και σε ψάχνω παντού, | που να βρίσκεσαι, πού, ποιοί σε πήρανε δρόμοι, | σε γυρεύω παντού και σε ψάχνω παντού, | και εδώ και αλλού δε σε ξέχασα ακόμη. | Έξω απ’ το παράθυρο κοιτώ | και νομίζω ότι θα σε δω, | δεν μπορώ στιγμή να λυτρωθώ, να σωθώ, | είσαι μια πληγή που δεν αντέχω, | στη ζωή σου πια δε συμμετέχω, | μόνο με τη σκέψη τώρα σ’ έχω, | να `τανε να μη σε θυμηθώ. | Σε γυρεύω παντού και σε ψάχνω παντού, | που να βρίσκεσαι, πού, ποιοί σε πήρανε δρόμοι, | σε γυρεύω παντού και σε ψάχνω παντού, | και εδώ και αλλού δε σε ξέχασα ακόμη, | σε γυρεύω παντού και σε ψάχνω παντού, | και εδώ και αλλού δε σε ξέχασα ακόμη.

02. Πρόβα νυφικού Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Βασίλης Δημητρίου | Στίχοι: Βασίλης Δημητρίου
Έλα, έλα και πάρε τη ζωή μου τη νεκρή | Σιγά, σιγά, γλυκά, γλυκά | Στα χέρια σου να την κρατήσεις | Αργά, αργά, γλυκά, γλυκά | Μ' ένα φιλί να μ' αναστήσεις. | Ό,τι αγαπούσα ήταν ένα ψέμα | Έμοιαζε με πρόβα, πρόβα νυφικού | Όπως η ζωή μου που κάθε μέρα | Με πάει πάντα και κάπου αλλού. | Έλα, να ξαναρχίσω θέλω πάλι απ' την αρχή | Σιγά, σιγά, γλυκά, γλυκά | Με μιά ματιά να με φωτίσεις | Αργά, αργά, γλυκά, γλυκά | Μ' ένα φιλί να μ' αναστήσεις. | Ό,τι αγαπούσα ήταν ένα ψέμα | Έμοιαζε με πρόβα, πρόβα νυφικού | Όπως η ζωή μου που κάθε μέρα | Με πάει πάντα και κάπου αλλού.

03. Και να που γύρισες Τραγούδι: Γιάννης Πάριος & Μαρινέλλα
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Και να που γύρισες έστω κι αργά | Δειλά, δειλά χωρίς μιλιά | Κι ας μη μου μίλησες κι ας μη με φίλησες | φτάνει που γύρισες έστω κι αργά | Και να που γύρισα έστω κι αργά | Δειλά, δειλά χωρίς μιλιά | Έστω κι αν πόνεσα έστω κι αν έκλαψα | φτάνει που γύρισα έστω κι αργά | Κράτα με κοντά σου κράτα με | φεύγει η ζωή αγάπα με | άδικα το χρόνο χάσαμε | κράτα με κοντά σου κράτα με | Και να που γύρισες έστω κι αργά | Δειλά, δειλά χωρίς μιλιά | Και να που γύρισα έστω κι αργά | σαν τα πουλιά χωρίς φτερά | μα δεν σ΄ αρνήθηκα κι ας τιμωρήθηκα | φτάνει που γύρισα έστω κι αργά | Και να που γύρισες έστω κι αργά | σαν τα πουλιά χωρίς φτερά | έστω κι αν μάτωσες έστω κι αν λύγισες | φτάνει που γύρισες έστω κι αργά | Κράτα με κοντά σου κράτα με | φεύγει η ζωή αγάπα με | άδικα το χρόνο χάσαμε | κράτα με κοντά σου κράτα με | Και να που γύρισες έστω κι αργά | Δειλά, δειλά χωρίς μιλιά

04. Λέγε μου "Σ' αγαπώ" Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Λέγε μου "Σ’ αγαπώ" ξανά | πες το μου να πεθάνω, | λέγε μου "Σ’ αγαπώ" γλυκά | ξανά, ξανά και ξανά. | Θέλω να τ' ακούω να το λες, | θέλω να τ' ακούω να με καις, | θέλω να τ' ακούω να το λες, | και από μένα, και από μένα ό,τι θες. | Θέλω να τ' ακούω να το λες, | θέλω να τ' ακούω κι όταν κλαις, | θέλω να τ' ακούω να το λες, | και από μένα, και από μένα ό,τι θες. | Λέγε μου "Σ’ αγαπώ" ξανά, | πες το μου για να λιώσω | λέγε μου "Σ’ αγαπώ" ζεστά | ξανά, ξανά και ξανά.

05. Κουβέντες Τραγούδι: Μαρινέλλα & Κώστας Σπυρόπουλος
Μουσική: Ferrio & Chiosso Del Re| Στίχοι: Εύη Δρούτσα

06. Είσαι μια θύελλα Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Σ' ερωτικά ταξίδια ας απογειωθούμε, | τον έλεγχό σου χάσε κι έλα ν' αγαπηθούμε, | όλα για όλα πάρ' τα, σε θέλω να σε νιώσω, | δική σου η ζωή μου, στη δίνω όσο-όσο. | Είσαι μια θύελλα γι' αυτό σ' αγαπώ | μα εσύ με παίρνεις, πετάμε κι οι δυο | στο μαγικό της αγάπης χαλί, | θύελλα είσαι, αγάπη τρελή.  | Έτσι κι αλλιώς τα πάντα με μια ανάσα ζούμε | βρεθήκαμε επί τέλους, ας το παραδεχθούμε, | η τελευταία λέξη στον έρωτα, δική μου, | εσύ αποφασίζεις κι ακολουθώ μαζί σου. | Είσαι μια θύελλα γι' αυτό σ' αγαπώ | μα εσύ με παίρνεις, πετάμε κι οι δυο | στο μαγικό της αγάπης χαλί, | θύελλα είσαι, αγάπη τρελή.

07. Άσε με να σ' αγαπήσω Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Άγγελος Σέμπος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Ώρα γλυκιά ώρα τρελή | ένα λουλούδι το φουστάνι στο χαλί | ώρα γλυκιά, ώρα τρελή | γίνε λουλούδι και γεράνι και πουλί | Μέσα απ' το πουκάμισό σου μια βαθιά λαβωματιά | άσε με να τη φιλήσω μην πονέσεις πια | μέσα απ' το παράπονό σου η πικρή μου η ματιά | άσε με να σ' αγαπήσω να μην κλάψεις πια. | Σβήσε το φως, φέρ' τη νυχτιά | να σεργιανίσω αγκαλιά με τη φωτιά: | δρόμος μακρύς, δρόμος χρυσός | έγινα βέργα, κύκλωσέ με σαν κισσός.

08. Έχει ο Θεός Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Λίγα τα λεφτά, πολλή δουλειά, | κανένας φίλος. | Μα στη γειτονιά | κάθε βραδιά λεν τα παιδιά: | Έχει ο Θεός, και θα φανεί μια άσπρη μέρα, | μέρα γαλανή και γιορτινή-υπομονή. | Μια στενή αυλή, κρασί πολύ | και καληνύχτα. | Δως μου ένα φιλί. | Κάποιο πουλί, άκου, λαλεί: | Έχει ο Θεός, και θα φανεί μια άσπρη μέρα, | μέρα γαλανή και γιορτινή-υπομονή.

09. Έκλαψα χτες Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Έκλαψα χτες σαν μέτρησα | τις πίκρες της ψυχής μου | κι εσύ δεν ήσουν πλάι μου | αστέρι της ζωής μου | Έκλαψα χτες σαν μέτρησα | τις νύχτες που 'μαι μόνος | τις νύχτες που σ' αναζητώ | και με καρφώνει ο πόνος

10. Το ξημέρωμα του έρωτα Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Ιφιγένεια Γιαννοπούλου

11. Η αγάπη είναι πόλεμος Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Ω, όταν μου δίνεις, | πάντοτε με πληγώνεις. | Ω, όταν σου δίνω, | πάντοτε σε πληγώνω. | Η αγάπη είναι πόλεμος, | η αγάπη είναι πόλεμος. | Και σ’ αγαπώ και μ’ αγαπάς | και σε πονώ και με πονάς, | αγκαλιασμένοι στον καιρό | είναι οι δρόμοι μας. | Και σ’ αγαπώ και μ’ αγαπάς | και σε πονώ και με πονάς, | όμως το ξέρουμε κι οι δυο: | είμαστε μόνοι μας. | Η αγάπη, η αγάπη, η αγάπη | είναι πόλεμος. | Ω, μες στην καρδιά σου | είμαι η ερημιά σου. | Ω, μες στην καρδιά μου | είσαι η ερημιά μου.

12. Τρεις η ώρα Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Ιφιγένεια Γιαννοπούλου
Τρεις η ώρα ξημερώματα | της αγάπης τα αρώματα | βγαίνουν πάλι μεθυσμένα | σκόρπια και λαχανιασμένα. | Τρεις η ώρα, μεσονύχτι μου | λιώνεις πάλι μες στο δίχτυ μου, | τέρμα του θεού τα μάτια | χάδια και κορμιά κομμάτια. | Τρεις η ώρα κι η απόλαυση | παίρνει χρώμα κι απ' την κόλαση, | τρεις η ώρα κι ανατρέπονται | όσα δεν μας επιτρέπονται. | Τρεις η ώρα ξημερώματα | της καρδιάς τα μαχαιρώματα | μες στον πιο γλυκό τους πόνο | κόβουν σε φιλιά τον χρόνο. | Τρεις η ώρα, μεσονύχτι μου | ψάχνεις όαση στο δίχτυ μου, | σ' έναν κόσμο που πεθαίνει | η αγάπη ανασταίνει.

13. Πρώτ' απ' όλα εγώ Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Έδωσα, πόνεσα, αγάπησα, | μα πού να φανταστώ | ότι ποτέ μου δεν θ' άκουγα | ούτ' ένα "ευχαριστώ". | Και γι' αυτό: | Πρώτ' απ' όλα εγώ, πρώτ' απ' όλα εγώ, | καλοσύνες κι αγάπες κομμένα. | Πρώτ' απ' όλα εγώ, πρώτ' απ' όλα εγώ | και δεν καταλαβαίνω και κανένα. | Έδωσα, πόνεσα, πίστεψα, | έπεσα στη φωτιά, | όμως εγώ όπου έφτανα | έβρισκα τοίχο μπροστά. | Και γι' αυτό: | Πρώτ' απ' όλα εγώ, πρώτ' απ' όλα εγώ, | καλοσύνες κι αγάπες κομμένα. | Πρώτ' απ' όλα εγώ, πρώτ' απ' όλα εγώ | και δεν καταλαβαίνω και κανένα.

14. Αχ και να γινόμουν η αγάπη σου Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Νιάρχος | Στίχοι: Ρόνη Σοφού
Είσαι εκείνος που μπορεί αγάπη να μου δώσει, | ώριμος άντρας και παιδί, μια φλόγα δηλαδή. | Κι όμως ποτέ δεν έχεις δει τι μ' έχει αναστατώσει, | ποτέ δεν έχεις νιώσει τι μου συμβαίνει, τι. | Αχ, και να γινόμουν η αγάπη σου, αχ | αχ, και να κοιμόμουν στο κρεβάτι σου, αχ, | να 'μουνα εκείνη που στα χέρια σου κρατάς, | αχ, και να μου λες πως μ' αγαπάς. | Είσ' ένα πάθος δυνατό, κι όμως δεν το 'χεις μάθει, | πρόβλημα καθημερινό που μοναχή μου ζω, | σκέψη που καίει το μυαλό, μες στην καρδιά μου αγκάθι, | απ' τα ωραία λάθη που αξίζει ν' αγαπώ.

Ο πέμπτος δίσκος

01. Τολμώ Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Με συναρπάζεις σα να βλέπω περιπέτεια | Είσαι υπερένταση που ξέρω τη συνέχεια | Μου είπες πάντα έτσι θα'μαι μη μ'αγγίζεις θα καείς | Κι όμως τολμώ να σ'αγαπώ ότι κι αν πεις | Τολμώ στο ναρκοπέδιο που ζεις να περπατώ | Τολμώ μέσα στο τούνελ που περνάς ν'ακολουθώ | Τολμώ να'μαι αντίλαλος δικός σου σ'αγαπώ | Τολμώ όσα δεν τόλμησε κανείς εγώ τολμώ, τολμώ | Στον τόνο θα'ρθω που μιλάς να σου μιλήσω | Δεν εμποδίζομαι ρισκάρω θα τολμήσω | Σε αγαπάω δε με νοιάζει να πουλήσω μια ζωή | Για μια στιγμή που θα σε ζω, μια στιγμή

02. Ήρθε ένας φίλος Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Ήρθ’ ένας φίλος να μου θυμίσει | αυτά που ζήσαμε, | όμως τα χείλη τα ’χε σφραγίσει | και δεν μιλήσαμε. | Την κάμαρά μας με αναμνήσεις | ξαναπλημμύρισες, | νόμισα ξάφνου πως θα γυρίσεις, | αλλά δεν γύρισες. | Πού είσαι, πού γυρνάς | και πώς μπορείς και με ξεχνάς | και δεν ρωτάς πού να ’μαι; | Κι αν άλλη προσκυνάς, | όσες φορές θα με ξεχνάς, | τόσες θα σε θυμάμαι. | Ήρθ’ ένας φίλος και με κοιτούσε, | αλλά δεν μίλαγε. | Μια ιστορία μαζί μου ζούσε | και δάκρυ κύλαγε. | Απ’ την παλιά σου φωτογραφία | νεκρό το βλέμμα σου, | μα στο κορμί μου ξανακυλούσε | ζεστό το αίμα σου.

03. Κουβέντες λιγάκι μελό Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Η αγάπη μας μην φτάσει παραέξω, | έτσι μπράβο, το παιχνίδι μας θα παίξω. | Ασ' τους φίλους μας να βλέπουν | πως υπάρχουν τσακωμοί | και ανοιχτοί προς το παρόν λογαριασμοί. | Κουβέντες λιγάκι μελό | ας κάνουμε για το καλό. | Σχεδόν άνω-κάτω ας γίνουμε εμείς, | να μη μας ματιάσει κανείς. | Δεν αφήνουνε τον άλλον ν' αγαπήσει, | με τα λόγια τους τον έχουνε χωρίσει. | Έτσι, μπράβο σου, | μ' αρέσει που σε όλα συμφωνείς, | τέτοια αγάπη δεν την έζησε κανείς. | Κουβέντες λιγάκι μελό | ας κάνουμε για το καλό. | Σχεδόν άνω-κάτω ας γίνουμε εμείς, | να μη μας ματιάσει κανείς.

04. Τι σου 'κανα και μ' εγκατέλειψες Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Κώστας Μάνεσης
Έφυγες και κλαιν τα νυχτοπούλια | Στάλα, στάλα πέφτουνε τα δάκρυα βροχή | μαράθηκαν στη γλάστρα τα ζουμπούλια | μαύρη νύχτα μου σκεπάζει τώρα την ψυχή | Τι σου 'κανα και μ' εγκατέλειψες | γύρισε πίσω γιατί μου έλειψες | τι σου 'κανα και μ' εγκατέλειψες | γύρισε πίσω γιατί μου έλειψες | Σ' έχασα και χάθηκε το φως μου | και σ' ατέλειωτα σκοτάδια πάντα περπατώ | μου 'κλεισες το σπίτι το φτωχό μου | κι όποιον άνθρωπο θα βρω για σένα τον ρωτώ | Τι σου 'κανα και μ' εγκατέλειψες | γύρισε πίσω γιατί μου έλειψες | τι σου 'κανα και μ' εγκατέλειψες | γύρισε πίσω γιατί μου έλειψες

05. Μέσα σ' ένα ταγκό Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Βασίλης Δημητρίου | Στίχοι: Βασίλης Δημητρίου
Σαν όνειρο χθες στάθηκες μπροστά μου | Κι ένιωσα πως θέλω να ζήσω μια στιγμή | Να ζήσω μια στιγμή έτσι στον αέρα | Σαν βροχή να σε νιώσω στο γυμνό κορμί. | Μέσα σ' ένα ταγκό | Δυνατά να με πάρεις | Και μετά να μ' αφήσεις μόνη να χαθώ | Μέσα σ' ένα ταγκό | Να σ' ακούω να φωνάζεις | Να ρωτάς να μάθεις, αν σε θέλω κι εγώ. | Και σαν τρελή μέσα από τα παραμύθια | Να σου κρύβω την αλήθεια, πόσο σε ποθώ | Και για μια στιγμή, όπως μες στα παραμύθια | Που 'γινε αλήθεια | Να μου πάρεις τη ζωή | Μέσα σ΄ένα ταγκό. | Μέσα σ' ένα ταγκό | Δυνατά να με πάρεις | Και μετά να μ' αφήσεις μόνη να χαθώ | Μέσα σ' ένα ταγκό | Να σ' ακούω να φωνάζεις | Να ρωτάς να μάθεις, αν σε θέλω κι εγώ. | Και σαν τρελή μέσα από τα παραμύθια | Να σου κρύβω την αλήθεια πόσο σε ποθώ | Και για μια στιγμή, όπως μες στα παραμύθια | Που 'γινε αλήθεια | Να μου πάρεις τη ζωή | Μέσα σ΄ένα τανγκό.

06. Έτσι είναι η αγάπη Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Γιώργος Παπαστεφάνου
Η μέρα και το δειλινό | δε θα με βρούνε να περνώ στο δρόμο σου, | τώρα θα φύγω μακριά, | μου `χει πικράνει την καρδιά ο τρόπος σου. | Έτσι είναι η αγάπη, δεν κρατάει, | φεύγει και πίσω δε γυρνάει, | φεύγει και σαν πουλί πετάει, | έτσι είναι η αγάπη, δεν κρατάει. | Χέρι με χέρι στο γιαλό | δεν θα μας δουν ξανά τους δυο, τα βράδια μας, | θα φύγω όσο είναι καιρός | πριν έρθει δάκρυ και καημός στα μάτια μας. | Έτσι είναι η αγάπη, δεν κρατάει, | φεύγει και πίσω δε γυρνάει, | φεύγει και σαν πουλί πετάει, | έτσι είναι η αγάπη, δεν κρατάει.

07. Στα μάτια σου γεννήθηκαν Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Γιάννης Μαρκόπουλος | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Πριν να έρθεις ήμουνα καημός | και πικρός κυλούσε ο καιρός | Ηρθες κι ήσουν μες στο φως | χρυσός αητός | Στα μάτια σου γεννήθηκαν | η θάλασσα και τα βουνά | ο ήλιος, το φεγγάρι | το φως κι η ερημιά | Στην καρδιά σου πάρε με βαθειά | διώξ' την νύχτα και την παγωνιά | μες στα χέρια σου φωτιά | κρυφή φωτιά

08. Σ' ένα φόντο λευκό Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Βασίλης Δημητρίου | Στίχοι: Βασίλης Δημητρίου
Σ΄ ένα φόντο λευκό | Και στη μέση το αίμα | Δεν αντέχει το ψέμα | Μέσα στον καιρό. | Πάντα η αγάπη | Με παίρνει εμένα | Πάντα η αγάπη | Κι ένα χρώμα λευκό. | Πάντα η αγάπη | Όσο κι αν πονάει | Πάντα η αγάπη | Κι ένα χρώμα λευκό. | Σ΄ ένα φόντο λευκό | Και στη μέση το αίμα | Όσα μένουν κρυμμένα | Θα τα φέρει ο καιρός. | Πάντα η αγάπη | Με παίρνει εμένα | Πάντα η αγάπη | Κι ένα χρώμα λευκό. | Πάντα η αγάπη | Όσο κι αν πονάει | Πάντα η αγάπη | Κι ένα χρώμα λευκό.

09. Φλόγες ακούμπησαν στον ουρανό Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Άγγελος Σέμπος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Κάθησ' η πίκρα στο σκαμνί | φαρμάκι μέσα στο σταμνί | κούρνιασ' ο πόνος στην γωνιά | στο τζάκι δάκρυ παγωνιά | Φλόγες ακούμπησαν στον ουρανό | βγάζει το σπίτι μας πικρό καπνό | όλα τα έκαψες σε μια βραδιά | όλα τα ξέκαψες χωρίς καρδιά | Οταν σβηστούνε οι φωτιές | και κλείσουν οι λαβωματιές | το σπίτι μας θα θυμηθείς | μα δεν θ' ανοίξω για να μπεις

10. Κοίταξέ με μια στιγμή Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Άγγελος Σέμπος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Κοίταξέ με μια στιγμή | κοίταξέ με λίγο | να σωπάσουν οι λυγμοί | κι ύστερα θα φύγω | Με κυκλώσαν οι καημοί | και θα γίνουν δάκρυ | κοίταξέ με μια στιγμή | πριν χαθώ στα μάκρη | Κοίταξέ με μια στιγμή | κοίταξέ με λίγο | να σωπάσουν οι λυγμοί | κι ύστερα να φύγω | Κοίταξέ με μια στιγμή | μια ματιά μου φτάνει | θά'ναι ζέστη και ψωμί | στο πικρό σεργιάνι

11. Κι εσύ μου λες δεν ξέρω Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Εγώ σου λέω μήπως θέλεις να φύγω, | μήπως δε θέλεις να ζούμε μαζί | και την απόφαση πρέπει να πάρεις εσύ. | Εγώ σου λέω τι θέλεις να κάνω | αφού σου φαίνεται ο κόσμος μικρός | και σε ρωτάω αν θέλεις να μείνεις μοναχός. | Κι εσύ μου λες «Δεν ξέρω», | κι εσύ μου λες «Δεν ξέρω». | Εγώ σου λέω αν ακούς φωνή μου, | απ’ τη ζωή μου τι άλλο ζητάς, | αν όλα χάθηκαν και τι θα γίνει με `μας. | Εγώ μιλάω γι’ αυτά που θυμάμαι, | εγώ μιλάω γι’ αυτά που ξεχνάς, | και σε ρωτάω για όσα μας δένουν δεν πονάς. | Κι εσύ μου λες «Δεν ξέρω», | κι εσύ μου λες «Δεν ξέρω». | Εγώ σου λέω δεν τέλειωσαν όλα, | δεν μας χωρίζουν και τόσα πολλά, | ας κοιταχτούμε και πάλι στα μάτια καλά. | Εγώ σου λέω μ’ αγάπη και πόνο | πως μεγαλώνω και φεύγει ο καιρός | και σε ρωτάω γιατί έγινες τόσο μακρινός. | Κι εσύ μου λες «Δεν ξέρω», | κι εσύ μου λες «Δεν ξέρω».

12. Εσύ μου φέρνεις τύχη Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: L. Aguile & Pieretti & Saugust | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Άλλαξε η ζωή μου | Και πήρε χρώμα η μοναξιά | άλλαξε η ζωή μου | Και η ζωή μου έγινες πια | Εσύ μου φέρνεις τύχη | Γι'αυτό αξίζει που ξαναζώ | Εσύ μου φέρνεις τύχη | Κι ό,τι κι αν τύχει θα σ' αγαπώ | Άλλαξαν όλα τώρα | Κι ο κόσμος γύρω χαμογελά | άλλαξαν όλα τώρα | Κι έγινε η ώρα αιώνας πια

13. Όλη η ζωή ένας καημός Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος
Όλη η ζωή ένας καημός | και πώς να τον μετρήσω; | Είν’ η αγάπη ένας σταθμός | που άλλα τρένα πάνε μπρος | και άλλα πάνε πίσω. | Σαν ταξιδιάρικα πουλιά | οι άνθρωποι περνάνε | από αγκαλιά σε αγκαλιά, | φιλιά καινούργια και παλιά, | και πάντα αγαπάνε. | Όπου αγαπάει πάει ο καημός, | σ’ όποιον δεν πονάει | η νύχτα δεν περνάει. | Όπου αγαπάει πάει ο στεναγμός, | όποιος δεν πονάει-πάει | και δεν γυρνάει. | Χωρίς αγάπη συννεφιά | και δειλινά θλιμμένα, | Χωρίς εσένα ερημιά, | και δεν μπορώ στιγμή καμιά | που να μην έχω εσένα. | Σαν τη φωτιά που καίγεται | κι οι στάχτες της σκορπίζουν, | έτσι οι αγάπες κι οι καημοί | τελειώνουνε κάποιο πρωί | και κάποιο βράδυ αρχίζουν.

14. Ανατολικά της δύσης Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Ιφιγένεια Γιαννοπούλου
Φύγαν καραβάνια οι άδειες μου ζωές | βράδιασα κι ακόμα τον ήχο σου να βρουν | χρόνια μου χαμένα δάκρυά μου και σιωπές | όλοι μου οι δρόμοι εσένα λαχταρούν | αχ έλεος κι αμάν (έλεος κι αμάν ) | τις προσευχές ποιος γυρνά (ποιος τις γυρνά) | που ποτέ δε φτάνουν στο πλάι του θεού | σε `ψαξαν και πάλι τα φιλιά μου τα γυμνά | κι έφτασα στο σύνορο γης και ουρανού | Μα εσύ γυρεύεις φως μου να με συναντήσεις | κάπου ανατολικά της δύσης | μα εσύ γυρεύεις φως μου να με αγαπήσεις | κάπου ανατολικά της δύσης | Φύγαν καραβάνια οι άδειες μου ζωές | έρημος και πάλι μια έρημος μπροστά | πάλι δε σε βρήκα κι ακροβάτες οι στιγμές | πέσαν και χαθήκαν στα μάτια μου μπροστά | αχ έλεος κι αμάν (έλεος κι αμάν ) | και`γω δε ζήτησα πολλά (δε ζήτησα πολλά) | μόνο να 'ν`δικό μου το ρούχο που φορώ | καίει ο αγέρας κι ας φυσάει απαλά | μ`έκαψε κι εμένα και ψάχνω να σε βρω

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης