Κυριακή, 5 Ιουλίου 2015

Τα καινούργια του Σταμάτη Γονίδη





















Ο Σταμάτης Γονίδης σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Intro Οργανικό
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης

02. Έχεις θέματα Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Χ. Σιγανός | Στίχοι: Κ. Παντζής & Valentino & Knock out
Τι να πω, τι να κάνω, τώρα που νιώθω πως πια σε χάνω; | εγώ είμαι αυτός που δίνει πάντα παραπάνω, | μα απ’ όπου κι αν το δω ποτέ μου δεν σε φτάνω… | Σ’ έχω και δεν σ’ έχω μονάχος για δύο τρέχω, | Απ’ την οπτική σου χιλιόμετρα εγώ απέχω. | Αγάπη, σταματάω πλέον να χαραμίζω | το δάκρυ μου σκουπίζω μα πίσω πια δεν γυρίζω… | Λυπάμαι μα έχεις θέματα ψυχολογικά να λύσεις, | στα δικά σου ψέματα δεν μπορώ να ζω… | Λυπάμαι μα έχεις θέματα δεν μπορείς να αγαπήσεις, | της κατάστασης σου θύμα δεν θα είμαι εγώ… | Έχεις θέματα, θέματα, θέματα… | Άλλο δεν μπορώ να ζω με τα δικά σου ψέματα! | Τώρα που είμαι πια μακριά | δεν ξέρω αν με σκέφτεσαι ή αν περνάς καλά. | Όσο κι αν αυτό με σκοτώνει | εσύ δυστυχώς γεννήθηκες για να ‘σαι μόνη. | Θα ‘θελα να πω κακία πως δεν σου κρατώ | μα δε μπορώ θεός δεν είμαι για να συγχωρώ. | Παίρνω τη ζωή μου στα χέρια και προχωράω | καθώς ένα-ένα τα λάθη σου εγώ μετράω. | Λυπάμαι μα έχεις θέματα ψυχολογικά να λύσεις, | στα δικά σου ψέματα δεν μπορώ να ζω… | Λυπάμαι μα έχεις θέματα δεν μπορείς να αγαπήσεις, | της κατάστασης σου θύμα δεν θα είμαι εγώ… | Έχεις θέματα, θέματα, θέματα… | Άλλο δεν μπορώ να ζω με τα δικά σου ψέματα! | Εγώ το πάλεψα κι εσύ το χάλασες, | απογοητεύτηκα που εσύ δεν άλλαξες, | εγώ στον έρωτα κι εσύ στα ψέματα | έχεις θέματα.

03. Γιορτάζω Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Χριστόδουλος Σιγανός | Στίχοι: Χριστόδουλος Σιγανός
Να μ’ αγαπάς και να νοιάζεσαι για μας | τα αστέρια σου δίνω στα χέρια να μην με ξεχνάς. | Να μ’ αγαπάς και ας λείπεις από `δώ | θέλω απόψε κουστούμι να βάλω και να ευχηθώ | Στην επέτειο τη δικιά μας χρόνια μου πολλά. | Γιορτάζω ένα χρόνο | που μ’ άφησες να λιώνω | Κομμάτια η γιορτή μου, | μου λείπεις βρε ψυχή μου | Γιορτάζω μιαν αγάπη | που ήτανε φευγάτη | Κομμάτια η γιορτή μου | που δεν είσαι μαζί μου. | Να μ’ αγαπάς όπου να `σαι όπου πας | Να με σκέφτεσαι λιγάκι να τηλεφωνάς | Να μ’ αγαπάς λίγο να χαρείς | Γίνε όνειρο και έλα κοντά μου να μου ευχηθείς | στην επέτειο την δικιά μας χρόνια μου πολλά. | Γιορτάζω ένα χρόνο | που μ’ άφησες να λιώνω | Κομμάτια η γιορτή μου, | μου λείπεις βρε ψυχή μου | Γιορτάζω μιαν αγάπη | που ήτανε φευγάτη | Κομμάτια η γιορτή μου | που δεν είσαι μαζί μου. | Να μ’ αγαπάς και να νοιάζεσαι για μας | Να μ’ αγαπάς και να νοιάζεσαι για μας | Έχω απόψε την γιορτή μου χρόνια μου πολλά! | Να μ’ αγαπάς και να νοιάζεσαι για μας. | Να μ’ αγαπάς...

04. Δεν μπορεί να μη σου λείπω Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Σ’ ένα ψεύτικο κόσμο | ζούσα χρόνια κοντά σου | και σε ρόλο κομπάρσου | τα δικά μου δικά σου | τα δικά σου για σένα | τι έχει μείνει για μένα | Δεν μπορεί να μη σου λείπω | όσο φεύγει και νυχτώνει | είσαι αγάπη που σκοτώνει | έρωτας που με πληγώνει | σκέψη που μ’ αναστατώνει | τρέλα που μ’ απογειώνει | Σ’ ένα ψεύτικο κόσμο | ζούσα μές στη ζωή σου | κι `μουν αναπνοή σου | μέσα στη φυλακή σου | με σκοτώνει η πληγή σου | γύρνα και απολογήσου | Δεν μπορεί να μη σου λείπω | όσο φεύγει και νυχτώνει | είσαι αγάπη που σκοτώνει | έρωτας που με πληγώνει | σκέψη που μ’ αναστατώνει | τρέλα που μ’ απογειώνει

05. Απαγορεύεται Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Αν γυρνούσα τη ζωή μου πίσω μιά στιγμή | Θά βλεπες πόση αγάπη πρόδωσες εσύ | Κι εσύ ξαναγυρνάς μου λες πως μ'αγαπάς | να τα ξεχάσω όλα μου ζητάς | Απαγορεύεται να λες πως μ' αγαπάς ακόμα | ήτανε τα φιλιά πληγές απ'το δικό σου στόμα | Απαγορεύεται να λες πως έφταιξα σε κάτι | όλα μου τα διέλυσες και πήρες μόνο αγάπη | Πόσο πόνεσα για σένα ξέρω μόνο εγώ | αγαπούσα ένα ψέμμα και τ' ομολογώ | μου έκανες πολλά τα ξέχασες αλλά | δεν έχεις θέση πιά μεσ' στη καρδιά

06. Σαββάτο Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Σάββατο, ξημερώνει Κυριακή | στο πάτο η ζωή μου έχει πάει. | Σάββατο και δεν είμαστε μαζί. | Σάββατο, τώρα που να έχει πάει. | Και αναρωτιέμαι αν ακόμα μ' αγαπάει | όπως φιλούσε εμένα, τώρα ποιόν φιλάει. | Κάθε της λέξη, κάθε χάδι με πονάει. | Καρφί η αγάπη της το σώμα μου τρυπάει. | Δε μ' αγαπάει, δε μ' αγαπάει. | Καρφί η αγάπη της το σώμα μου τρυπάει. | Δε μ' αγαπάει, δε μ' αγαπάει. | Μπροστά μου έκλαιγε και πίσω μου γελάει. | Σάββατο, ξημερώνει Κυριακή | φευγάτο το μυαλό σε σένα πάει. | Σάββατο και η καρδιά μου είναι | εκεί μαζί σου, κι ότι ζήσαμε πονάει. | Και αναρωτιέμαι αν ακόμα μ' αγαπάει | όπως φιλούσε εμένα, τώρα ποιόν φιλάει. | Κάθε της λέξη, κάθε χάδι με πονάει. | Καρφί η αγάπη της το σώμα μου τρυπάει. | Δε μ' αγαπάει, δε μ' αγαπάει. | Καρφί η αγάπη της το σώμα μου τρυπάει. | Δε μ' αγαπάει, δε μ' αγαπάει. | Μπροστά μου έκλαιγε και πίσω μου γελάει. | Δε μ' αγαπάει, δε μ' αγαπάει. | Καρφί η αγάπη της το σώμα μου τρυπάει. | Δε μ' αγαπάει, δε μ' αγαπάει. | Μπροστά μου έκλαιγε και πίσω μου γελάει

07. Σίγουρα Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Κάθε βράδυ ξενυχτάω | πίνω και παραμιλάω μες το πλήθος | να γυρίσεις σου ζητάω | μόνο μια στιγμή ένα λεπτό | Δεν τελειώνουνε τα βράδια | των φιλιών σου τα σημάδια | που μου άφησες μετράω και | όλα όσα μου είπες σ’ αγαπώ.. | Σίγουρα ξέρεις πως περνάω | πως είμαι και που πάω | πως ακόμα σε αγαπάω | τι λες για όλα αυτά | Σίγουρα με έχεις ξεπεράσει | και λες θα του περάσει | όπου να `ναι θα ξεχάσει | πως είναι θέμα χρόνου τελικά | Κάθε βράδυ περιμένω σαν αγρίμι πληγωμένο | Με τη σκέψη πως σε χάνω αρρωσταίνω | Πόσο θέλω απόψε να σε δω | Η καρδιά σε σώμα ξένο | Έχεις φύγει και πεθαίνω | Τ’ άρωμα σου ανασαίνω | Μα εσύ δεν είσαι πια εδώ | Σίγουρα μ’ έχεις ξεπεράσει...

08. Μα ποτέ μην ξεχάσεις Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Κώστας Νικολόπουλος | Στίχοι: Βασίλης Μαστροκώστας
Πάλι μ’ έχεις κερδίσει έχω πια συνηθίσει, | και δε βλέπω άλλη λύση στον καημό θα πνιγώ. | Στη καρδιά μου αγκάθι τα μεγάλα σου λάθη, | Τώρα πια έχω μάθει να πληρώνω εγώ. | Μα ποτέ μη ξεχάσεις πως κι εσύ θα πληρώσεις, | στο Θεό όταν φτάσεις κάποιο λόγο θα δώσεις. | Μα ποτέ μη ξεχάσεις πως κι εσύ θα πληρώσεις, | στο Θεό όταν φτάσεις κάποιο λόγο θα δώσεις | Πάλι μ’ αναστατώνεις τη ζωή μου τελειώνεις, | μια αγάπη σκοτώνεις μ’ ένα πείσμα φτηνό. | Ξέρω πως δε σε μέλει μα ουτ’ ο εχθρός μου το θέλει, | να με βλέπει κουρέλι σαν τρελή να γυρνώ.

09. Το παραθύρι Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Δημήτρης Μηλιός | Στίχοι: Βαρβάρα Τσιμπούλη
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

10. Φερ’ την εδώ Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Χριστόδουλος Σιγανός | Στίχοι: Χριστόδουλος Σιγανός
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

11. Όλα τα ξεχνάς Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης 
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Τα γράμματα σου, τα πράγματα σου, | φωτογραφίες μ’ εμάς τους δυο. | Κάποιες εικόνες, καρδιάς αγώνες, | που σε θυμίζουν και μένω εδώ. | Όλα τα ξεχνάς, όλα τα σκορπάς, | όλα σε ζητούν μα τα προσπερνάς. | Όλα τα ξεχνάς, όλα τα σκορπάς, | όλα σε ζητούν, κι όμως δε γυρνάς. | Οι αναμνήσεις, σαν παραισθήσεις, | που ζωντανεύουν μεσ’ στο μυαλό. | Τα πρώτα βράδια, τα πρώτα χάδια, | τα δυο σου χείλη, το σ’ αγαπώ. | Όλα τα ξεχνάς, όλα τα σκορπάς, | όλα σε ζητούν μα τα προσπερνάς. | Όλα τα ξεχνάς, όλα τα σκορπάς, | όλα σε ζητούν, κι όμως δε γυρνάς.

12. Δυόμιση Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ναταλί
Γύρισα στο σπίτι μου, | στις δυόμιση και κάτι, | μα όσο κι αν προσπάθησα, | δεν μπορώ να κλείσω μάτι. | Πόσο υποφέρω, | που θα πάει πια δεν ξέρω, | θέλω να ξεχάσω, | μα όλο σ’ αναφέρω. | Δυόμιση κι εγώ περιμένω, | τρεις κι ακόμα μόνος μου μένω, | όπως τόσα και τόσα βράδια, | που `χεις φύγει και μένουν άδεια. | Βούρκωσαν τα μάτια μου, | και κύλησε ένα δάκρυ, | ένιωσα το χάδι σου, | στου πρόσωπου την άκρη. | Γύρισα το βλέμμα μου, | κι όμως ήταν ψέμα, | όλα μ’ έχουν φτάσει, | τώρα πια στο τέρμα. | Δυόμιση κι εγώ περιμένω, | τρεις κι ακόμα μόνος μου μένω, | όπως τόσα και τόσα βράδια, | που `χεις φύγει και μένουν άδεια.

13. Έτσι Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σόλων Αποστολάκης | Στίχοι: Τάσος Βουγιατζής
Με ρωτάς τι μου συμβαίνει | από που ν’ αρχίσω | να στο κρύψω δε με παίρνει | πρέπει να σ’ αφήσω. | Παίρνω πια το δρόμο μου | καίω τ’ όνειρό μου | φεύγω για να βρω τον εαυτό μου | Έτσι, γιατί περίεργα την είδα | έτσι, γιατί βαρέθηκα τα ίδια | έτσι, γιατί γουστάρω νά `μαι μόνος | είμαι πιο καλύτερα δε το μετανιώνω | θα `μαι για τη πάρτη μου και μόνο | Δεν υπάρχουν εξηγήσεις | δεν υπάρχουν λόγια | πρέπει να το συνηθίσεις | πως θα ζούμε χώρια | Μάζεψα τα πράγματά μου | κάθε τι δικό μου | φεύγω για να βρω τον εαυτό μου | Έτσι, γιατί περίεργα την είδα | έτσι, γιατί βαρέθηκα τα ίδια | έτσι, γιατί γουστάρω νά `μαι μόνος | είμαι πιο καλύτερα δε το μετανιώνω | θα `μαι για την πάρτη μου και μόνο

Ο δεύτερος δίσκος

01. Τα μαύρα μάτια σου Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Μανώλης Αγγελόπουλος | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Μη φύγεις | και ποτέ μη μ' αρνηθείς | Τα μαύρα μάτια σου | όταν τα βλέπω με ζαλίζουνε | και την καρδιά μου συγκλονίζουνε | όταν τα βλέπω μου θυμίζουνε | κάποια αγάπη μου παλιά | Μέσα στα μάτια σου | κοιτάζω εκείνη που αγαπούσα μέχρι χτες | εκείνη που άνοιξε στα στήθια μου πληγές | τα μαύρα μάτια σου μ' ανάβουν πυρκαγιές | Τα μαύρα μάτια σου | όταν τα βλέπω με ζαλίζουνε | και την καρδιά μου συγκλονίζουνε | όταν τα βλέπω μου θυμίζουνε | κάποια αγάπη μου παλιά

02. Καλή τύχη Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Δε σε κρίνω που δε μ’ αγαπάς | η καρδιά είναι δικιά σου | εγώ φεύγω απ’ τα όνειρά σου | και καλή τύχη όπου κι αν πας | Μίσος δε σου κρατώ | τη ζωή σου εσύ κυβερνάς | λάθος έκανα εγώ | στους παλμούς της δικής σου καρδιάς | Γι’ αυτό φεύγω απ’ τα όνειρά σου | και καλή τύχη όπου κι αν πας | Δε σε κρίνω που δε μ’ αγαπάς | η καρδιά είναι δική σου | εγώ φεύγω από τη ζωή σου | και καλή τύχη όπου κι αν πας | Μίσος δε σου κρατώ | τη ζωή σου εσύ κυβερνάς | λάθος έκανα εγώ | στους παλμούς της δικής σου καρδιάς | Γι’ αυτό φεύγω απ’ τα όνειρά σου | και καλή τύχη όπου κι αν πας

03. Έχω πετάξει μαζί σου Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Του έρωτά σου τα φτερά τα πήρες πάλι πίσω, | φεύγοντας πήρες την χαρά και μ' άφησες να σβήσω. | Του έρωτα σου τα φτερά αλλού να μην τα δώσεις, | προτού από μένα ξεχαστείς γιατί θα με πληγώσεις. | Έχω πετάξει μαζί σου σε κάθε φιλί σου, | σε κάθε σου λέξη, σ' αγαπώ μη με πληγώσεις | θυμήσου πως ήμουν μαζί σου | και τώρα μονάχος μου ζω. | Του έρωτά σου τα φτερά ψηλά με έχουνε πάει | ποιον αγκαλιάζεις τρυφερά μαζί σου ποιος πετάει. | Του έρωτα σου τα φτερά αλλού να μην τα δώσεις | προτού από μένα ξεχαστείς γιατί θα με πληγώσεις. | Έχω πετάξει μαζί σου σε κάθε φιλί σου, | σε κάθε σου λέξη, σ' αγαπώ μη με πληγώσεις | θυμήσου πως ήμουν μαζί σου | και τώρα μονάχος μου ζω.

04. Δε θα μάθεις ποτέ Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Νεκτάριος Μπήτρος
Γράφω και σκίζω γράμματα | δικά σου σπάω πράγματα και | ότι σε θυμίζει. | Για σένα δεν υπάρχω πια | και τη φτωχή μου τη καρδιά | η θλίψη τη γεμίζει. | Δε θα μάθεις ποτέ πόσο πόνεσα κι έκλαψα | Δε θα μάθεις ποτέ πόσο μόνος μου ένιωσα | Δε θα μάθεις ποτέ να αγαπάς μια φωτιά θα 'σαι όπου περνάς | Και θα καις ότι νιώθουν για σένα, | σε λυπάμαι, λυπάμαι για σένα. | Τα μάτια σου που κλαίγανε | αλήθεια δεν μου λέγανε | κομμάτια έχω γίνει. | Κι όμως ακόμα σ' αγαπώ | γιατί αυτό που νιώθω εγώ | ο χρόνος δεν το σβήνει. | Δε θα μάθεις ποτέ πόσο πόνεσα κι έκλαψα | Δε θα μάθεις ποτέ πόσο μόνος μου ένιωσα | Δε θα μάθεις ποτέ να αγαπάς μια φωτιά θα 'σαι όπου περνάς | Και θα καις ότι νιώθουν για σένα, | σε λυπάμαι, λυπάμαι για σένα

05. Μη ρωτάς το γιατί  Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης 
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Σε λυπάμαι | Δε νιώθω τίποτα για σένα περισσότερο | κι ας ήσουν κάτι στη ζωή μου πιο ανώτερο | σε λυπάμαι | Μη ρωτάς το γιατί, η αγάπη αυτή έχει τώρα τελειώσει | η αγάπη η τόση | μια φωτιά δυνατή είναι τώρα σβηστή | και ας είχε φουντώσει | γιατί με έχεις πληγώσει | Σε λυπάμαι | Δε είσαι εσύ αυτή που κάποτε καμάρωνα | δεν είχα δίκιο που για σένα μ' όλους μάλωνα | σε λυπάμαι | Μη ρωτάς το γιατί, η αγάπη αυτή έχει τώρα τελειώσει | η αγάπη η τόση | μια φωτιά δυνατή είναι τώρα σβηστή | και ας είχε φουντώσει | γιατί με έχεις πληγώσει

06. Όλα τα `δωσα για σένα Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
'Εκανα τα πάντα για να σε κρατήσω. | Την απόφασή σου δεν την παίρνεις πίσω. | Έκανα θυσίες και υποχωρήσεις. | Μα πώς να σε πείσω πίσω να γυρίσεις; | Όλα τα `δωσα για σένα και εσύ τίποτα για μένα. | Τίποτα δεν έχεις κάνει τίποτα καλό. | Όλα τα `δωσα για σένα και εσύ ήσουν μόνο ψέμα. | Έχω κουραστεί με σένα, φτάνει ως εδώ... | Έκανα τα πάντα ό,τι μου ζητούσες. | Έχω καταλάβει πως δε μ’ αγαπούσες. | Έκανα θυσίες και υποχωρήσεις. | Όνειρα και ελπίδες θέλεις να γκρεμίσεις... | Όλα τα `δωσα για σένα και εσύ τίποτα για μένα. | Τίποτα δεν έχεις κάνει τίποτα καλό. | Όλα τα `δωσα για σένα και εσύ ήσουν μόνο ψέμα. | Έχω κουραστεί με σένα, φτάνει ως εδώ...

07. Όλη η ζωή μου Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Όλη η ζωή μου μοιάζει μ' ένα ψέμα | ψέμα που δεν ντρέπομαι να πω, | όλη η ζωή μου κόκκινη σαν αίμα | δίχως το δικό σου σ' αγαπώ. | Δεν έχω αγκαλιά | μου λείπουν τα δικά σου τα φιλιά, | πεθαίνω στην ιδέα πως δε θα γυρίσεις πια. | Όλη η ζωή μου φύλλο στον αέρα | χάρις στο δικό σου το κορμί, | όλη η ζωή μου άλλη μια πρεμιέρα | που κανείς δεν ήρθε για να δει. | Δεν έχω αγκαλιά | μου λείπουν τα δικά σου τα φιλιά, | πεθαίνω στην ιδέα πως δε θα γυρίσεις πια.

08. Με πειράζει Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Γύρω μου φυσάει ένας βοριάς | Που αναστατώνει τη ζωή μου | Στη πληγή μου αλάτι με πονάς | Που δεν είσαι τώρα πια μαζί μου | Με πειράζει που δε μ'αγαπάς | Κι' άλλον έχεις μέσα στο μυαλό σου | Με πειράζει που δε μου μιλάς | Που δεν έχω το τηλέφωνό σου | Με πειράζει που δε μ'αγαπάς | Που μου δείχνεις ότι δε σε νοιάζει | Με πειράζει που άλλονε φιλάς | Με πειράζει που άλλος σ' αγκαλιάζει | Γύρω μου φυσάει ένας βοριάς | Η δική σου σκέψη με παγώνει | Πως μπορείς κι' άλλον αγαπάς | Και μου λες πως θες να μείνεις μόνη | Με πειράζει που δε μ'αγαπάς | Κι' άλλον έχεις μέσα στο μυαλό σου | Με πειράζει που δε μου μιλάς | Που δεν έχω το τηλέφωνό σου | Με πειράζει που δε μ'αγαπάς | Που μου δείχνεις ότι δε σε νοιάζει | Με πειράζει που άλλονε φιλάς | Με πειράζει που άλλος σ' αγκαλιάζει

09. Μη φύγεις σου λεω Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης 
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Μου λείπεις και δεν ζω δεν αναπνέω | μου λείπεις | κι αγάπη μου σε λέω | σαν να ‘μουνα μικρό παιδί που κλαίω | μη φύγεις σου λέω | λέω, λέω, λέω, λέω, λέω, λέω | Μη φύγεις σου λέω | μη φύγεις δεν φταίω | δεν βλέπεις που κλαίω | κι αγάπη σε λέω | Μου λείπεις και δεν ζω δεν αναπνέω | χάνω τα λόγια μου δεν ξέρω τι λέω | σαν χάρτινος πύργος καταρρέω | μη φύγεις σου λέω | λέω, λέω, λέω, λέω, λέω, λέω | Μη φύγεις σου λέω | μη φύγεις δεν φταίω | δεν βλέπεις που κλαίω | κι αγάπη σε λέω | Μη φύγεις σου λέω | μη φύγεις δεν φταίω | δεν βλέπεις που κλαίω | κι αγάπη σε λέω

10. Δεν έχεις καρδιά Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Έφυγες μια νύχτα ξαφνικά | Δε σε νοιάζει πίσω τι αφήνεις | Έφυγες μια νύχτα ξαφνικά | Στην καρδιά μια μαχαιριά μου δίνεις | Και με κάνεις να πιστέψω πως | Δεν έχεις καρδιά | Δε σε νοιάζει πια για μένα | Δεν έχεις μυαλό | Κι όλα πήγανε χαμένα | Κι απορώ πως αγάπησα εγώ εσένα | Δεν έχεις καρδιά | Έφυγες μια νύχτα ξαφνικά | Πήρες τη ζωή μου όλη μαζί σου | Έφυγες μια νύχτα ξαφνικά | Μ' άφησες να ζω στη θύμηση σου | Και με κάνεις να πιστέψω πως | Δεν έχεις καρδιά | Δε σε νοιάζει πια για μένα | Δεν έχεις μυαλό | Κι όλα πήγανε χαμένα | Κι απορώ πως αγάπησα εγώ εσένα | Δεν έχεις καρδιά

11. Δε μπορώ Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

12. Ακόμα σε ζητώ Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

13. Τι όνειρα να κάνω Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Τι όνειρα να κάνω | που φεύγεις και σε χάνω | τι όνειρα να κάνω τώρα; | Τι όνειρα να κάνω | που φεύγεις και σε χάνω | κι είν' η ζωή μου κατηφόρα | Εγώ τα όνειρα τα έκανα μαζί σου | τώρα πού πας και πού μοιράζεις το κορμί σου | Εγώ τα όνειρα τα έκανα με σένα | τώρα κατάλαβα πως ήσουν ένα ψέμα | Τι όνειρα να κάνω | που φεύγεις και σε χάνω | τι όνειρα να κάνω τώρα; | Τι όνειρα να κάνω | που φεύγεις και σε χάνω | κι είν' η ζωή μου κατηφόρα | Εγώ τα όνειρα τα έκανα μαζί σου | τώρα θα ζω μονάχα με τη θύμησή σου | Εγώ τα όνειρα τα έκανα με σένα | κι εσύ αγάπη μου φιλάς δυο χείλη ξένα | Τι όνειρα να κάνω | που φεύγεις και σε χάνω | τι όνειρα να κάνω τώρα; | Τι όνειρα να κάνω | που φεύγεις και σε χάνω | κι είν' η ζωή μου κατηφόρα

14. Στάσου Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης 
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ναταλί
Στάσου | δυο λόγια θέλω να σου πώ | κι ύστερα φεύγεις στάσου | απάντηση ψάχνω να βρω | μη μ’αποφεύγεις στάσου | Σταμάτα να δικαιολογείς | τον εαυτό σου τώρα | κουράστηκα να λαχταρώ | τα σ’ αγαπώ σου όλα | Πως μπόρεσες και έσβησες | όλα τα όνειρά μου | πώς μπόρεσες και έκανες | κομμάτια την καρδιά μου | Πως μπόρεσες και έσβησες | όλα τα όνειρά μου | πώς μπόρεσες και έκανες | κομμάτια την καρδιά μου | Στάσου | δυο λόγια θέλω να σου πώ | κι ύστερα φεύγεις στάσου | μια χάρη μόνο σου ζητώ | μη μ’αποφεύγεις στάσου | Με κρίνεις με κατηγορείς | χωρίς εγώ να φταίω | το καθετί το αναιρείς | το καθετί ωραίο | Πως μπόρεσες και έσβησες | όλα τα όνειρά μου | πώς μπόρεσες και έκανες | κομμάτια την καρδιά μου | Πως μπόρεσες και έσβησες | όλα τα όνειρά μου | πώς μπόρεσες και έκανες | κομμάτια την καρδιά μου | Πώς μπόρεσες

15. Χθες το βράδυ Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης 
Μουσική: Χάρης Καλούδης | Στίχοι: Νίκος Γρίτσης
Χθές το βράδυ στ’ όνειρο μου | ήσουν πάλι εκεί μωρό μου | για να μου θυμίσεις | της ζωής μου τα παλιά | ήταν τότε καλοκαίρι | με κρατούσες απ’ το χέρι | έλουζε ο ήλιος | τα ξανθά σου τα μαλλίά, τα μαλλιά | Άχ και να `ταν όλα αληθινά | και να `σουν πλάι μου ξανά | να συμπληρώσεις | της ζωής μου τα κενά | Άχ και να `ταν όλα αληθινά | και να `σουν πλάι μου ξανά | κάθε μου όνειρο | στο τέλος με πονά | Χθές το βράδυ στ’ όνειρο μου | ήρθες δίπλα μου μωρό μου | μ’ άγγιξες νομίζω | και με φίλισες γλυκά | κι απο τότε δε θυμάμαι | ξύπνιος είμαι ή κοιμάμαι | έχω τρελλαθεί νομίζω | πια κανονικά | Άχ και να `ταν όλα αληθινά | και να `σουν πλάι μου ξανά | να συμπληρώσεις | της ζωής μου τα κενά | Άχ και να `ταν όλα αληθινά | και να `σουν πλάι μου ξανά | κάθε μου όνειρο | στο τέλος με πονά | Χθές το βράδυ στ’ όνειρο μου | ήρθες δίπλα μου μωρό μου | μ’ άγγιξες νομίζω | και με φίλησες γλυκά | κι απο τότε δε θυμάμαι | ξύπνιος είμαι ή κοιμάμαι | έχω τρελλαθεί νομίζω | πια κανονικά | Άχ και να `ταν όλα αληθινά | και να `σουν πλάι μου ξανά | να συμπληρώσεις | της ζωής μου τα κενά | Άχ και να `ταν όλα αληθινά | και να `σουν πλάι μου ξανά | κάθε μου όνειρο | στο τέλος με πονά | Χθές το βράδυ στ’ όνειρο μου | σε βλαστήμησα μωρό μου | ένιωσα στα μάτια | ένα δάκρυ να κυλά | δεν μπορώ να σε ξεχάσω | μιά στιγμή να ησυχάσω | ότι και να κάνω | σε θυμίζουνε πολλά | πάρα πολλά

16. Μέρα-νύχτα Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Έχω μέρες να σε δω | και ν’ ακούσω τη φωνή σου. | Δεν αντέχω να μιλώ | με τον τηλεφωνητή σου. | Έχω μέρες να σε δω | και στην τρέλα έχω φτάσει. | Κλαίω και παραμιλώ, | γύρνα, σε παρακαλώ. | Μου ’λειψες πολύ, το παραδέχομαι. | Λιώνω σαν κερί και σε ζητώ. | Τόση μοναξιά δεν την ανέχομαι. | Πόσο, Θεέ μου, πόσο σ’ αγαπώ. | Μέρα-νύχτα λιώμα, | δεν αντέχω. | Να σε ξεπεράσω δεν μπορώ. | Δίχως την αγάπη σου | δεν γίνεται να ζω. | Μέρα-νύχτα λιώμα, | δεν αντέχω. | Να με καταλάβεις σου ζητώ. | Έστω κι αν με πρόδωσες | ακόμα σ’ αγαπώ. | Έχω μέρες να σε δω, | στο κορμί μου να σε νιώσω. | Δεν υπάρχεις πια εδώ, | γύρνα, σε παρακαλώ. | Μου ’λειψες πολύ, το παραδέχομαι. | Λιώνω σαν κερί και σε ζητώ. | Τόση μοναξιά δεν την ανέχομαι. | Πόσο, Θεέ μου, πόσο σ’ αγαπώ. | Μέρα-νύχτα λιώμα, | δεν αντέχω. | Να σε ξεπεράσω δεν μπορώ. | Δίχως την αγάπη σου | δεν γίνεται να ζω. | Μέρα-νύχτα λιώμα, | δεν αντέχω. | Να με καταλάβεις σου ζητώ. | Έστω κι αν με πρόδωσες | ακόμα σ’ αγαπώ.

17. Όλα σ΄ αγαπάνε Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Το πρόσωπό μου στον καθρέφτη με κοιτά | κι αφού δεν κλαίω πώς μπορεί αυτό και κλαίει; | Πιάνω τα μάτια μου μα είναι αυτά στεγνά, | δεν του μιλάω μα για σένανε μου λέει. | Όλα σ’ αγαπάνε τόσο δυνατά, | έφυγες και κάνω πράγματα τρελά. | Όλα σ’ αγαπάνε όπως σ’ αγαπώ, | μες στις παραισθήσεις μ’ άφησες να ζω. | Πόσο σ’ αγαπώ. | To πρόσωπο μου στον καθρέφτη με κοιτά, | την αγωνία μου για σένα μου θυμίζει. | Μ’ άφησες μόνο μου ακόμα μια φορά | και η ζωή χωρίς εσένα δεν αξίζει. | Όλα σ’ αγαπάνε τόσο δυνατά, | έφυγες και κάνω πράγματα τρελά. | Όλα σ’ αγαπάνε όπως σ’ αγαπώ, | μες στις παραισθήσεις μ’ άφησες να ζω. | Πόσο σ’ αγαπώ.

18. Πες της τελειώσαμε Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Γιάννης Πετρίδης | Στίχοι: Χρήστος Τσιαπανίτης
Ποια σε στέλνει εδώ | να με πείσεις να γυρίσω | να ξανασκεφτώ | και να την ξανάκερδίσω.. | Τι σε φέρνει πάλι εδώ | ούτε να το συζητήσω | δεύτερη φορά ξανά | δεν θα της την χαρίσω | Πες της τελειώσαμε | ό,τι δώσαμε, δώσαμε | σου λέω πως τελειώσαμε | ό,τι νοιώσαμε, νοιώσαμε | δεν βγαίνει κάτι… | Σου λέω πως τελειώσαμε | Ίσως να ξεχνάς | όλα αυτά που έχω περάσει | άλλο μην να ρωτάς | αν την έχω ξεπεράσει… | Τι σε φέρνει πάλι εδώ | ούτε να το συζητήσω | δεύτερη φορά ξανά | δεν θα της την χαρίσω | Πες της τελειώσαμε | ότι δώσαμε, δώσαμε | σου λέω πως τελειώσαμε | ότι νοιώσαμε, νοιώσαμε | δεν βγαίνει κάτι… | Σου λέω πως τελειώσαμε…

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης