Σάββατο, 4 Ιουλίου 2015

Ότι αγάπησα





















01. Ό, τι αγάπησα Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Γιάννης Τζουανόπουλος
Ήσουνα κι εσύ μια φάρσα μέσα στη ζωή, | πικρό αστείο μες στη συντροφιά, | ένα τραγούδι που μου καίει την καρδιά. | Ό,τι αγάπησα τώρα το παράτησα, | μόνη μου πεθυμιά η λησμονιά, η λησμονιά. | Ήμουνα κι εγώ αστέρι δίχως ουρανό, | μια προσευχή και ένας στεναγμός | που δεν τον άκουσε ποτέ του ο Θεός. | Ό,τι αγάπησα τώρα το παράτησα, | μόνη μου πεθυμιά η λησμονιά, η λησμονιά.

02. Σαν τα περιπολικά Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Γιάννης Τζουανόπουλος
Περνάς από μπροστά μου, μάτια μου μεγάλα | και λιώνω σαν κερί, λιώνω σαν στάλα. | Περνάς από μπροστά μου βιαστικά | σαν τα περιπολικά, σαν τα περιπολικά. | Αχ, αυτό το άχτι σου | μ’ έχει κάνει στάχτη σου. | Τα ματάκια σου τα δυο | μ’ έχουν κάνει ρημαδιό. | Αχ, αυτό το άχτι σου. | Κλεισμένη στην καρδιά μου και όμως δραπετεύεις, | το νου και την καρδιά πάντα μου κλέβεις. | Περνάς απ’ τα όνειρά μου βιαστικά | σαν τα περιπολικά, σαν τα περιπολικά. | Αχ, αυτό το άχτι σου | μ’ έχει κάνει στάχτη σου. | Τα ματάκια σου τα δυο | μ’ έχουν κάνει ρημαδιό. | Αχ, αυτό το άχτι σου.

03. Τοση ευτυχία Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

04. Δε θέλω να με λυπηθείς Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

05. Να σε κεράσω δε μπόρεσα Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

06. Κοντά-κοντά Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

07. Δε φταίω αγαπημένη Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

08. Όλα σου τα ‘δωσα Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

09. Μικρό μου κοριτσάκι Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

10. Αν Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

11. Πόσο σ’ αγαπούσα μια φορά Τραγούδι: Αντώνης Καλογιάννης
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης