Τετάρτη, 22 Ιουλίου 2015

Καλύτερες μέρες





















01. Καλύτερες μέρες Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Είμαι εδώ και περιμένω, | δεν με τρομάζουνε οι αστραπές, | Κάνενα δεν καταλαβαίνω, | δεν παίρνω από συμβουλές, | εγώ θα μείνω εδώ… | Κάτι μου λέει, πως ο δρόμος ανοίγει, | ένα φως με τυλίγει… | Κάτι μου λέει ότι θα ‘μαστε μαζί ξανά | Κάτι μου λέει πως με θέλεις ακόμα, | στην ψυχή και το σώμα | Κάτι μου λέει ότι σύντομα θα ‘ρθουν… | Καλύτερες μέρες, θα ‘ρθούνε καλύτερες μέρες, | καλύτερες μέρες για μας τους δυο.. | Καλύτερες μέρες , θα ‘ρθούνε καλύτερες μέρες, | καλύτερες μέρες για μας τους δυο.. | Είμαι εδώ και το παλέυω, | κάνω ότι μπορώ | Σε θαύματα δεν πιστεύω, | όμως πιστεύω σε εμάς τους δυο | Για αυτό θα μείνω εδώ… | Κάτι μου λέει, πως ο δρόμος ανοίγει, | ένα φως με τυλίγει… | Κάτι μου λέει ότι θα ‘μαστε μαζί ξανά | Κάτι μου λέει πως με θέλεις ακόμα, | στην ψυχή και το σώμα | Κάτι μου λέει ότι σύντομα θα ‘ρθουν… | Καλύτερες μέρες, θα ‘ρθούνε καλύτερες μέρες, | καλύτερες μέρες για μας τους δυο.. | Καλύτερες μέρες , θα ‘ρθούνε καλύτερες μέρες, | καλύτερες μέρες για μας τους δυο..

02. Ένα ή κανένα Τραγούδι: Άννα Βίσση & Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Να λοιπόν που έφτασε η ώρα και για μας που δε θα είμαστε μαζί | Κάπου εδώ τελειώνουνε οι δρόμοι μας και όλα όσα είχαμε ορκιστεί | Τώρα κοιταζόμαστε στα μάτια και κανείς μας δε θυμάται | Τους όρκους που κι οι δυο είχαμε γράψει κάποιο βράδυ σ' ένα κίτρινο χαρτί | Ορκίζομαι όσο ζω | Η Γη να γυρίζει μονάχα μ' εσένα | Και πάντα να είμαστε ένα ή κανένα | Με μία σου λέξη να γίνομαι σκόνη | Και πάλι να υπάρχω αν θέλεις εσύ | Ή ένα ή κανένα | Πάντα θα είμαστε | Ή ένα ή κανένα | Εγώ κι εσύ | Ή ένα ή κανένα | Πάντα θα είμαστε | Ή ένα ή κανένα | Κάποτε δεν είχαμε ανάγκη από τίποτα για να είμαστε καλά | Πρόσωπα καινούρια και ξενύχτια δίχως λόγο για να κρύβουν τα κενά | Τώρα κοιταζόμαστε στα μάτια και κανείς μας δε θυμάται | Τους όρκους που κι οι δυο είχαμε γράψει κάποιο βράδυ σ' ένα κίτρινο χαρτί | Ορκίζομαι όσο ζω | Η Γη να γυρίζει μονάχα μ' εσένα | Και πάντα να είμαστε ένα ή κανένα | Με μία σου λέξη να γίνομαι σκόνη | Και πάλι να υπάρχω αν θέλεις εσύ | Ή ένα ή κανένα | Πάντα θα είμαστε | Ή ένα ή κανένα | Εγώ κι εσύ | Ή ένα ή κανένα | Πάντα θα είμαστε | Ή ένα ή κανένα | Ορκίζομαι όσο ζω | Η Γη να γυρίζει μονάχα μ' εσένα | Και πάντα να είμαστε ένα ή κανένα | Με μία σου λέξη να γίνομαι σκόνη | Και πάλι να υπάρχω αν θέλεις εσύ | Ή ένα ή κανένα | Πάντα θα είμαστε | Ή ένα ή κανένα | Εγώ κι εσύ | Ή ένα ή κανένα | Πάντα θα είμαστε | Ή ένα ή κανένα

03. Η καθημερινότητά μας Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Πες μου, έχεις βρει αυτό που έψαχνες, | Μακριά από τα ατέλειωτα προβλήματά μας, | Πες μου, βρήκες τελικά αυτό που έχασες, | Κάποια βραδιά μέσα στην καθημερινότητά μας; | Πες μου, το `χεις μετανιώσει, | Πες μου αν σου λείπω, | Πες μου, πώς περνάς; | Πες μου τι άλλαξε, | Πες μου τι κέρδισες, | Είσαι καλά ή μήπως πάλι έχεις αρχίσει να βουλιάζεις | Σε μια καινούργια βαρετή κανονικότητα | Σαν τη δικιά μας, πες μου... | Πώς το αντέχεις να πετάς την καθημερινότητά μας | Η πιο ασήμαντη στιγμή, το πιο ανούσιο λεπτό | Το πιο αδιάφορο φιλί μαζί και κάτι μαγικό | Πώς το αντέχεις να πετάς όλα όσα κάναμε δικά μας | Πες μου στ’ αλήθεια πώς μπορείς να λες πώς σίγουρα θα βρεις | Κάτι καλύτερο από μας | Η καθημερινότητά μας ήταν η αιτία και το νόημα της ζωής | Η καθημερινότητά μας είχε αξία πιο μεγάλη ό,τι κι αν πεις | Από οποιαδήποτε καινούργια εμπειρία | Από οποιαδήποτε αγάπη της στιγμής | Να το θυμάσαι όσο ζεις | Να το θυμάσαι όσο ζεις... | Το `χα πιστέψει και το ζωή μου έβαζα στοίχημα | Ότι εσύ μια εξαίρεση θα ήσουν στον κανόνα | Και έμεινα δίχως φωνή με μάτια ορθάνοιχτα | Ξαφνικά να σε κοιτώ σαν μαγική εικόνα | Ν’ ανοίγεις την πόρτα, να λες πως λυπάσαι | Έτσι απλά...

04. Η πιο μεγάλη απάτη είναι ο έρωτας Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Τι σε κανει να πιστευεις οτι τη γη εξουσιαζεις | Κι οτι εισαι απο αλλο κοσμο και πετας | Κι υστερα ξαφνικα απουσιαζεις | Εισαι ενα τιποτα, αντι για βασιλιας | Η πιο μεγαλη απατη ειναι ο ερωτας | Κανει τα μεγαλυτερα εγκληματα | Κι υστερα φευγει και δεν τον βρισκεις πουθενα | Η πιο μεγαλη απατη ειναι ο ερωτας | Πυροβολει καρδιες κι εξαφανιζεται | Κι αυτο το ξερουν οσοι εχουν σφαιρα στην καρδια | Μου ειχες ορκιστει οτι θα με προσεχεις | Κι οτι στο καθε βημα μου θα ησουν η σκια | Πες μου ποσα χιλιομετρα απεχεις | Αυτη την ωρα που είμαστε αγκαλιά | Η πιο μεγαλη απατη ειναι ο ερωτας | Κανει τα μεγαλυτερα εγκληματα | Κι υστερα φευγει και δεν τον βρισκεις πουθενα | Η πιο μεγαλη απατη ειναι ο ερωτας | Πυροβολει καρδιες κι εξαφανιζεται | Κι αυτο το ξερουν οσοι εχουν σφαιρα στην καρδιά

05. Προτιμώ Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Άννα Βίσση | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Ειλικρινά, πες μου τι αισθάνεσαι, όταν με βλέπεις ξαφνικά | δε θέλεις να με αγκαλιάσει να με φιλήσεις να μου πεις να προσπαθήσουμε | πάλι αν όχι λυπάμαι δεν το αντέχω και θέλω να σου πω ένα μονάχα | Προτιμώ, να μην μιλάμε | προτιμώ, να με βλέπεις και να αλλάζεις γωνία | προτιμώ, να πιστεύεις ότι ήσουν για εμένα μια τυχαία ιστορία | Προτιμώ, να μην μιλάμε | προτιμώ, να με βλέπεις και να αλλάζεις γωνία | προτιμώ, να πιστεύεις για εμένα τα χειρότερα | Όμως να είμαστε φίλοι να είμαστε φίλοι | και να σου φέρομαι πολιτισμένα | να υποκρίνομαι πολιτισμένα | να λέω ψέματα πολιτισμένα | δεν θα το άντεχα, δε θα το άντεχα | Ειλικρινά, πες μου αν είναι αλήθεια αυτό που ακούγεται ότι με βλέπεις φιλικά | και ότι αισθάνεσαι για εμένα τρυφερά μα τώρα πια σου λείπει το πάθος | αν είναι έτσι λυπάμαι δεν το αντέχω και θέλω να σου πω ένα μονάχα | Προτιμώ, να μην μιλάμε | προτιμώ, να με βλέπεις και να αλλάζεις γωνία | προτιμώ, να πιστεύεις ότι ήσουν για εμένα μια τυχαία ιστορία | Προτιμώ, να μην μιλάμε | προτιμώ, να με βλέπεις και να αλλάζεις γωνία | προτιμώ, να πιστεύεις για εμένα τα χειρότερα

06. Δεν είναι ψέμα Τραγούδι: Άννα Βίσση & Νίκος Ζωϊδάκης
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Ένα κενό μες το μυαλό μου κόβει βόλτες | όλη μέρα, όλη νύχτα από τότε που `χεις φύγει | Ένα κενό πίσω από ανθρώπους και από πόρτες | Κι όλο πέφτω, όλο αδειάζω, ένα τίποτα με πνίγει | Δεν είναι, δεν είναι, δεν είναι ψέμα | Δεν είναι, δεν είναι, δεν είναι ψέμα | Μόνο εσύ γεμίζεις το κενό | Μόνο εσύ γεμίζεις το κενό | Μόνο εσύ γεμίζεις το κενό | Μόνο εσύ γεμίζεις το κενό | Στο μυαλό μου, στην ψυχή μου, στο ζενίθ και στο ναδίρ μου | Στο μυαλό μου, στην ψυχή μου και στο κέφι το τσακίρ μου | Δεν είναι, δεν είναι | Αληθινά, μόνο με ψέματα την βγάζω | Μέρα νύχτα αγοράζω ένα τίποτα με δόσεις | Αληθινά, με λάθη τα λάθη μου σκεπάζω | Πάρε δώσε, σου’ πα, μου’ πες βαρυσήμαντες δηλώσεις

07. Βενζίνη Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Κομμένο φως, παγωνιά, ένα άδειο ψυγείο, | Και μια βραχνή μουσική απο καμμένο ηχείο | Όλα μηδέν, ολα πλήν, όλα χύμα στο κύμα | Και μια φωνή να σου λέει το ποίημα | Κομμένο φως, παγωνιά, δυο κορμιά στριμωγμένα | Σε ένα κρεβάτι στενό που δε φτάνει για ένα | Ενα τσίγαρο κομμένο στα δύο και πάμε | Με δαχτυλίδια καπνού πιο ψηλά | Πάρε με μια βόλτα αστρική | Με ένα σου ηλεκτρικό φιλί | Πάρε με μια βόλτα μαγική | Δίχως βενζίνη | Ένα κερί, υγρασία, μια βρύση που στάζει | Τηλεκοντρόλ η καρδιά, σταθμούς που αλλάζει | Κάτι μου λές στο αυτί που σε σκέψεις με βάζει | Και ξαφνικά τιποτα δε με νοιάζει | Ένα κερί, υγρασία, και έμεις που γελάμε | Μέ ενα σφυρί έχει πλάκα, πυξίδες να σπάμε | Ενα τσιγαρο κομμένο στα δύο και πάμε | Με δαχτυλίδια καπνού πιο ψηλά | Πάρε με μια βόλτα αστρική | Με ένα σου ηλεκτρικό φιλί | Πάρε με μια βόλτα μαγική | Δίχως βενζίνη | Αγκαλιά στο πουθενά | Πάρε με μια βόλτα αστρική | Με ένα σου ηλεκτρικό φιλί | Πάρε με μια βόλτα μαγική | Δίχως βενζίνη

08. Τυραννιέμαι Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Έτσι λέω και στο τέλος πάντα κλαίω | και απογοητεύομαι στην απουσία σου παιδεύομαι | κάθε προσπάθεια να σωθώ απ’ τη σκιά | που με τυλίγει στο ίδιο ψέμα με γυρνάει | σε καταθλίψεις καταλήγει | Τυραννιέμαι είμαι χάλια μακριά σου | πάλι τρέχω να ξεφύγω απ’ τη σκιά σου | είμαι ένα με το χώμα όλα έχουν μαύρο χρώμα | Τυραννιέμαι με έχει η αγάπη κουρελιάσει | δεν αντέχω σκότωσέ με να περάσει | είμαι ένα με το χώμα για χατίρι σου είμαι λιώμα | τυραννιέμαι | Που θα πάει πουθενά δε σταματάει | αυτοκαταστρέφομαι το ξέρω μα δεν αντιστέκομαι | στον εαυτό μου έχω κλειστεί και όλο το κόσμο νιώθω ξένο | ούτε πεθαίνω ούτε ζω είμαι εδω και περιμένω | Τυραννιέμαι είμαι χάλια μακριά σου | πάλι τρέχω να ξεφύγω απ’ τη σκιά σου | είμαι ένα με το χώμα όλα έχουν μαύρο χρώμα | Τυραννιέμαι με έχει η αγάπη κουρελιάσει | δεν αντέχω σκότωσέ με να περάσει | είμαι ενα με το χώμα για χατίρι σου είμαι λιώμα | Το γύρω του κόσμου κάνω στο δωμάτιό μου | στο τοίχο γράφω την κάθε μέρα που περνάει | εχω χάσει την ψυχή μου το μυαλό τη διάθεσή μου | δε θέλω να ζω

09. Μια νύχτα το πολύ Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Άννα Βίσση
Με απειλείς ότι τελειώσαμε | Tο ίδιο κάνεις κάθε φορά κι ύστερα αλλάζεις | Το μετανιώνεις το ξανασκέφτεσαι, λίγο πιο ψύχραιμα | Και σε τρομάζει γιατί το ξέρεις πως μια νύχτα το πολύ | Εμείς οι δύο αντέχουμε ο ένας δίχως τον άλλο | Το ξέρεις πως μια νύχτα το πολύ εμείς οι δύο | Να ζήσουμε μπορούμε χωριστά | Να ζήσουμε μπορούμε χωριστά | Μια νύχτα το πολύ, μια νύχτα το πολύ | Μια νύχτα το πολύ κι αυτός ο χωρισμός μας θα κρατήσει | Μια νύχτα το πολύ, θα με μισήσεις πάλι κι ύστερα τρελά θα με ζητήσεις | Μια νύχτα το πολύ, μια νύχτα το πολύ | Δε συζητάς κι εξαφανίζεσαι με μια βαλίτσα υπαινιγμούς | Πως όλα σε πνίγουν δεν ανασαίνεις | Κι ότι χρειάζεσαι λίγο τον χρόνο σου μακριά απο μένα | Και θα βγεις θα τραβηχτείς, θα ψάχνεις πάλι να βρεις | Το νόημα στη ζωή την παλιά σου | Στης εφηβείας σου θα ψάχνεις τους κρυφούς θησαυρούς | Μα πάντα θα χαλάω τα σχέδιά σου | Πάντα θα χαλάω τα σχέδιά σου

10. Ώρα να φεύγω Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Είδα φωτιές ν' αφρίζουνε, δέντρα να περπατάνε | αεροπλάνα ν' αρμενίζουνε, βαπόρια να πετάνε | είδα την γη ανάποδα, είδα τον κόσμο ανάποδα | Ώρα να φεύγω τίποτα δεν έχει νόημα | όλα τα 'χω δει βαρέθηκα, το έργο τέλειωσε | Τέλος και εσύ | Είδα νερά να καίγονται, ώρες να μην κυλάνε | είδα αόρατους να φαίνονται, και κόλλες να γλιστράνε | είδα την γη ανάποδα, είδα τον κόσμο ανάποδα | Ώρα να φεύγω τίποτα δεν έχει νόημα | όλα τα 'χω δει βαρέθηκα, το έργο τέλειωσε | Κόσμοι που κάποτε πίστεψα | γέφυρες που κάποτε έχτισα | ελπίδες που κάποτε έσωσα | όλα στης θάλασσας τον πάτο αστράφτουνε | Τέλος και εσύ | Ώρα να φεύγω...

11. Μόνο αν τρελαθώ Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Μάριος Τσαγκάρης | Στίχοι: Μυρτώ Κοντοβά
Μόνο αν τρελαθώ | Μόνο αν τρελαθώ | Μόνο αν τρελαθώ | Μόνο αν τρελαθώ | θα ξαναπάρεις τα φιλιά μου | Έλα εδώ θα σου πω | Να κοιμηθείς στην αγκαλιά μου | Θα ξανακούσεις σ’ αγαπώ | Μόνο αν χάσω τα μυαλά μου | Μόνο αν τρελαθώ | Πώς αλλιώς να στο πω | χαράμισες τον έρωτα μου | αναπνέω και ζω | μα τρέχει αίμα η καρδιά μου | το λέω και το εννοώ | τ’ ορκίζομαι στη μοναξιά μου | δε θα σε ξαναδώ | Μόνο αν τρελαθώ | έχεις ελπίδες να γυρίσω | Μόνο αν τρελαθώ | μπορεί και να μη σε μισήσω | Μόνο αν τρελαθώ | θα σου ξανατηλεφωνήσω | και για να μη το συνεχίσω | τρεις λέξεις έχω να σου πω | Μόνο αν τρελαθώ | Αν υπάρχει θεός | κάποια στιγμή θα το πληρώσεις | σου άναψα φως | και πήγες να με ισοπεδώσεις | έδωσα γη και ουρανό | για έναν άνθρωπο αδειανό | εκατό τα εκατό | Μόνο αν τρελαθώ | Έχεις ελπίδες να γυρίσω | Μόνο αν τρελαθώ | μπορεί και να μη σε μισήσω | Μόνο αν τρελαθώ | θα σου ξανατηλεφωνήσω | και για να μη το συνεχίσω | τρεις λέξεις έχω να σου πω | Μόνο αν τρελαθώ | Μόνο αν τρελαθώ

12. Καλύτερες μέρες Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Είμαι εδώ και περιμένω, | δεν με τρομάζουνε οι αστραπές, | Κάνενα δεν καταλαβαίνω, | δεν παίρνω από συμβουλές, | εγώ θα μείνω εδώ… | Κάτι μου λέει, πως ο δρόμος ανοίγει, | ένα φως με τυλίγει… | Κάτι μου λέει ότι θα ‘μαστε μαζί ξανά | Κάτι μου λέει πως με θέλεις ακόμα, | στην ψυχή και το σώμα | Κάτι μου λέει ότι σύντομα θα ‘ρθουν… | Καλύτερες μέρες, θα ‘ρθούνε καλύτερες μέρες, | καλύτερες μέρες για μας τους δυο.. | Καλύτερες μέρες , θα ‘ρθούνε καλύτερες μέρες, | καλύτερες μέρες για μας τους δυο.. | Είμαι εδώ και το παλέυω, | κάνω ότι μπορώ | Σε θαύματα δεν πιστεύω, | όμως πιστεύω σε εμάς τους δυο | Για αυτό θα μείνω εδώ… | Κάτι μου λέει, πως ο δρόμος ανοίγει, | ένα φως με τυλίγει… | Κάτι μου λέει ότι θα ‘μαστε μαζί ξανά | Κάτι μου λέει πως με θέλεις ακόμα, | στην ψυχή και το σώμα | Κάτι μου λέει ότι σύντομα θα ‘ρθουν… | Καλύτερες μέρες, θα ‘ρθούνε καλύτερες μέρες, | καλύτερες μέρες για μας τους δυο.. | Καλύτερες μέρες , θα ‘ρθούνε καλύτερες μέρες, | καλύτερες μέρες για μας τους δυο..

13. Ένα ή κανένα Τραγούδι: Άννα Βίσση & Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Να λοιπόν που έφτασε η ώρα και για μας που δε θα είμαστε μαζί | Κάπου εδώ τελειώνουνε οι δρόμοι μας και όλα όσα είχαμε ορκιστεί | Τώρα κοιταζόμαστε στα μάτια και κανείς μας δε θυμάται | Τους όρκους που κι οι δυο είχαμε γράψει κάποιο βράδυ σ' ένα κίτρινο χαρτί | Ορκίζομαι όσο ζω | Η Γη να γυρίζει μονάχα μ' εσένα | Και πάντα να είμαστε ένα ή κανένα | Με μία σου λέξη να γίνομαι σκόνη | Και πάλι να υπάρχω αν θέλεις εσύ | Ή ένα ή κανένα | Πάντα θα είμαστε | Ή ένα ή κανένα | Εγώ κι εσύ | Ή ένα ή κανένα | Πάντα θα είμαστε | Ή ένα ή κανένα | Κάποτε δεν είχαμε ανάγκη από τίποτα για να είμαστε καλά | Πρόσωπα καινούρια και ξενύχτια δίχως λόγο για να κρύβουν τα κενά | Τώρα κοιταζόμαστε στα μάτια και κανείς μας δε θυμάται | Τους όρκους που κι οι δυο είχαμε γράψει κάποιο βράδυ σ' ένα κίτρινο χαρτί | Ορκίζομαι όσο ζω | Η Γη να γυρίζει μονάχα μ' εσένα | Και πάντα να είμαστε ένα ή κανένα | Με μία σου λέξη να γίνομαι σκόνη | Και πάλι να υπάρχω αν θέλεις εσύ | Ή ένα ή κανένα | Πάντα θα είμαστε | Ή ένα ή κανένα | Εγώ κι εσύ | Ή ένα ή κανένα | Πάντα θα είμαστε | Ή ένα ή κανένα | Ορκίζομαι όσο ζω | Η Γη να γυρίζει μονάχα μ' εσένα | Και πάντα να είμαστε ένα ή κανένα | Με μία σου λέξη να γίνομαι σκόνη | Και πάλι να υπάρχω αν θέλεις εσύ | Ή ένα ή κανένα | Πάντα θα είμαστε | Ή ένα ή κανένα | Εγώ κι εσύ | Ή ένα ή κανένα | Πάντα θα είμαστε | Ή ένα ή κανένα

14. Δεν είναι ψέμα Τραγούδι: Άννα Βίσση & Νίκος Ζωϊδάκης
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Ένα κενό μες το μυαλό μου κόβει βόλτες | όλη μέρα, όλη νύχτα από τότε που `χεις φύγει | Ένα κενό πίσω από ανθρώπους και από πόρτες | Κι όλο πέφτω, όλο αδειάζω, ένα τίποτα με πνίγει | Δεν είναι, δεν είναι, δεν είναι ψέμα | Δεν είναι, δεν είναι, δεν είναι ψέμα | Μόνο εσύ γεμίζεις το κενό | Μόνο εσύ γεμίζεις το κενό | Μόνο εσύ γεμίζεις το κενό | Μόνο εσύ γεμίζεις το κενό | Στο μυαλό μου, στην ψυχή μου, στο ζενίθ και στο ναδίρ μου | Στο μυαλό μου, στην ψυχή μου και στο κέφι το τσακίρ μου | Δεν είναι, δεν είναι | Αληθινά, μόνο με ψέματα την βγάζω | Μέρα νύχτα αγοράζω ένα τίποτα με δόσεις | Αληθινά, με λάθη τα λάθη μου σκεπάζω | Πάρε δώσε, σου’ πα, μου’ πες βαρυσήμαντες δηλώσεις

15. Βενζίνη Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Κομμένο φως, παγωνιά, ένα άδειο ψυγείο, | Και μια βραχνή μουσική απο καμμένο ηχείο | Όλα μηδέν, ολα πλήν, όλα χύμα στο κύμα | Και μια φωνή να σου λέει το ποίημα | Κομμένο φως, παγωνιά, δυο κορμιά στριμωγμένα | Σε ένα κρεβάτι στενό που δε φτάνει για ένα | Ενα τσίγαρο κομμένο στα δύο και πάμε | Με δαχτυλίδια καπνού πιο ψηλά | Πάρε με μια βόλτα αστρική | Με ένα σου ηλεκτρικό φιλί | Πάρε με μια βόλτα μαγική | Δίχως βενζίνη | Ένα κερί, υγρασία, μια βρύση που στάζει | Τηλεκοντρόλ η καρδιά, σταθμούς που αλλάζει | Κάτι μου λές στο αυτί που σε σκέψεις με βάζει | Και ξαφνικά τιποτα δε με νοιάζει | Ένα κερί, υγρασία, και έμεις που γελάμε | Μέ ενα σφυρί έχει πλάκα, πυξίδες να σπάμε | Ενα τσιγαρο κομμένο στα δύο και πάμε | Με δαχτυλίδια καπνού πιο ψηλά | Πάρε με μια βόλτα αστρική | Με ένα σου ηλεκτρικό φιλί | Πάρε με μια βόλτα μαγική | Δίχως βενζίνη | Αγκαλιά στο πουθενά | Πάρε με μια βόλτα αστρική | Με ένα σου ηλεκτρικό φιλί | Πάρε με μια βόλτα μαγική | Δίχως βενζίνη

16. Τυραννιέμαι Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Έτσι λέω και στο τέλος πάντα κλαίω | και απογοητεύομαι στην απουσία σου παιδεύομαι | κάθε προσπάθεια να σωθώ απ’ τη σκιά | που με τυλίγει στο ίδιο ψέμα με γυρνάει | σε καταθλίψεις καταλήγει | Τυραννιέμαι είμαι χάλια μακριά σου | πάλι τρέχω να ξεφύγω απ’ τη σκιά σου | είμαι ένα με το χώμα όλα έχουν μαύρο χρώμα | Τυραννιέμαι με έχει η αγάπη κουρελιάσει | δεν αντέχω σκότωσέ με να περάσει | είμαι ένα με το χώμα για χατίρι σου είμαι λιώμα | τυραννιέμαι | Που θα πάει πουθενά δε σταματάει | αυτοκαταστρέφομαι το ξέρω μα δεν αντιστέκομαι | στον εαυτό μου έχω κλειστεί και όλο το κόσμο νιώθω ξένο | ούτε πεθαίνω ούτε ζω είμαι εδω και περιμένω | Τυραννιέμαι είμαι χάλια μακριά σου | πάλι τρέχω να ξεφύγω απ’ τη σκιά σου | είμαι ένα με το χώμα όλα έχουν μαύρο χρώμα | Τυραννιέμαι με έχει η αγάπη κουρελιάσει | δεν αντέχω σκότωσέ με να περάσει | είμαι ενα με το χώμα για χατίρι σου είμαι λιώμα | Το γύρω του κόσμου κάνω στο δωμάτιό μου | στο τοίχο γράφω την κάθε μέρα που περνάει | εχω χάσει την ψυχή μου το μυαλό τη διάθεσή μου | δε θέλω να ζω

17. Καλά Χριστούγεννα Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Άννα Βίσση | Στίχοι: Άννα Βίσση
Με συγκλονίζει πάντα ο τρόπος που θυμάσαι να μου δείξεις ότι μ'αγαπάς, | ούτε η ζάχαρη δεν έχει από τη γλύκα τη δική σου όταν με φιλάς. | Πάντα μ'αγάπες και λουλούδια εμφανίζεσαι, μένεις για λίγο και μετά εξαφανίζεσαι | Αυτή η αγάπη σου είναι όπως τα Χριστούγεννα, το χρόνο μια φορά! | Ένα ατέλειωτο αντίο, που όλο φεύγει και γυρίζει, | ένα ατέλειωτο αντίο, που Χριστούγεννα θυμίζει. | Καλά Χριστούγεννα, λοιπόν, καλά Χριστούγεννα, | καλά Χριστούγεννα και φέτος, ακόμη μια φορά, | να `σαι καλά. | Με συγκλονίζουν οι αλήθειες που μου λες, άσχετα αν ξέρεις ότι με πονάς. | Έχεις τον τρόπο να με κάνεις ό,τι θες, να μ'αγοράζεις και να με πουλάς. | Πάντα μ'αγάπες και λουλούδια εμφανίζεσαι, μένεις για λίγο και μετά εξαφανίζεσαι. | Αυτή η αγάπη σου είναι όπως τα Χριστούγεννα, το χρόνο μια φορά. | Ένα ατέλειωτο αντίο, που όλο φεύγει και γυρίζει, | ένα ατέλειωτο αντίο, που Χριστούγεννα θυμίζει. | Καλά Χριστούγεννα, λοιπόν, καλά Χριστούγεννα, | καλά Χριστούγεννα και φέτος, ακόμη μια φορά, | να `σαι καλά.

18. Δεν είναι ψέμα Τραγούδι: Άννα Βίσση & Νίκος Ζωϊδάκης
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Ένα κενό μες το μυαλό μου κόβει βόλτες | όλη μέρα, όλη νύχτα από τότε που `χεις φύγει | Ένα κενό πίσω από ανθρώπους και από πόρτες | Κι όλο πέφτω, όλο αδειάζω, ένα τίποτα με πνίγει | Δεν είναι, δεν είναι, δεν είναι ψέμα | Δεν είναι, δεν είναι, δεν είναι ψέμα | Μόνο εσύ γεμίζεις το κενό | Μόνο εσύ γεμίζεις το κενό | Μόνο εσύ γεμίζεις το κενό | Μόνο εσύ γεμίζεις το κενό | Στο μυαλό μου, στην ψυχή μου, στο ζενίθ και στο ναδίρ μου | Στο μυαλό μου, στην ψυχή μου και στο κέφι το τσακίρ μου | Δεν είναι, δεν είναι | Αληθινά, μόνο με ψέματα την βγάζω | Μέρα νύχτα αγοράζω ένα τίποτα με δόσεις | Αληθινά, με λάθη τα λάθη μου σκεπάζω | Πάρε δώσε, σου’ πα, μου’ πες βαρυσήμαντες δηλώσεις

Για ακρόαση κάντε κλικ στους παρακάτω τίτλους τραγουδιών του δίσκου: