Δευτέρα, 27 Ιουλίου 2015

Απονιά μου δείχνεις















Ο Βασίλης Καρράς σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Ποιος θα το πίστευε Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Στέλιος Σωτηρίου | Στίχοι: Αλέκος Καγιάντας
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

02. Απονιά Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Στέλιος Σωτηρίου | Στίχοι: Καλλιόπη Μαρμαρινού
Κάποτε με λάτρευες με πάθος | λες και ήμουνα θεός | Τώρα με κοιτάζεις αδιάφορα | πως άλλαξε ο καιρός | Σβήσανε τα ίχνη της αγάπης μας | ποιος πίστευε σ’ αυτό | Γκρέμισες την άτυχη φωλίτσα μας | που σου `πα σ’ αγαπώ | Απονιά μου δείχνεις και φαρμάκι ρίχνεις | Στην καρδιά μου που δε σε μισεί | Πίστεψα σε σένα κι όμως βγήκες ψέμα | Η αγάπη σου ήταν μικρή | Τώρα πια αισθάνομαι σαν ξένος | που τον διώχνουν μακριά | Φεύγω από σένα ξεχασμένος | στη δική σου απονιά | Πέταξες στην άκρη την αγάπη μου | που σου `χα εμπιστευτεί | Έφυγε η χαρά κι ήρθε το δάκρυ | ποιος μπορεί να το σκεφτεί | Πρόδωσες αισθήματα | και άνοιξες αγιάτρευτες πληγές | Ξέχασες το σήμερα αυτά | που ζήσαμε μαζί στο χτες | Απονιά μου δείχνεις και φαρμάκι ρίχνεις | Στην καρδιά μου που δε σε μισεί | Πίστεψα σε σένα κι όμως βγήκες ψέμα | Η αγάπη σου ήταν μικρή | Τώρα πια αισθάνομαι σαν ξένος | που τον διώχνουν μακριά | Φεύγω από σένα ξεχασμένος | στη δική σου απονιά

03. Ένα τραγούδι πες μου ακόμα Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Ένα τραγούδι πες μου ακόμα | και βάψ' τον ήλιο με μαύρο χρώμα | ένα τραγούδι αγαπημένο | απ' την ψυχή σου να 'ναι βγαλμένο | Σε παρακαλώ απόψε | την ψυχή μου βρες και κόψε | πάρε την αναπνοή μου | βάλε τέρμα στη ζωή μου | Ένα τραγούδι πες μου ακόμα | και κάν' τα όλα λάσπη και χώμα | ένα τραγούδι το τελευταίο | μα θέλω να 'ναι το πιο ωραίο | Σε παρακαλώ απόψε | την ψυχή μου βρες και κόψε | πάρε την αναπνοή μου | βάλε τέρμα στη ζωή μου

04. Εσύ μου λες ότι αν φύγεις θα πεθάνω Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Δε σηκώνω εκβιασμούς και απειλές | και στο ντούκου τα περνάω αυτά που λες... | Στη ζωή μου αποφάσεις παίρνω εγώ | μη σηκώνεις το πανό για χωρισμό... | Εσύ μου λες ότι αν φύγεις θα πεθάνω | και γω σου λέω πως θα ζήσω παραπάνω... | Και γω σου λέω πως θα ζήσω παραπάνω | Και εσύ μου λες ότι αν φύγεις θα πεθάνω... | Ότι λες δεν έχει βάση στο 'χω πει | και μη κάνεις τη Δευτέρα Κυριακή... | Εγώ πάντα θα σου λέω το σωστό | μη σηκώνεις το πανό για χωρισμό...

05. Με πειράζει Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Στέφανος Βογιατζής | Στίχοι: Πρόδρομος Καλτσίδης
Μου 'λεγε ότι θα φύγει μα εγώ γελούσα, | μου 'λεγε πως θα μ' αφήσει κι αδιαφορούσα, | μου 'λεγε ότι θα φύγει μα εγώ γελούσα, | Με πειράζει, με πειράζει, | που άλλον τώρα αγκαλιάζει, | και γω έχω την ευθύνη, | με τον άλλον που 'χει φύγει, | Με πειράζει, με πειράζει, | που άλλον τώρα αγκαλιάζει, | και γω έχω την ευθύνη, | με τον άλλον που 'χει φύγει, | Μου 'λεγε ότι θα φύγει μα εγώ γελούσα, | μου ζητούσε εξηγήσεις μα την αγνοούσα, | μου 'λεγε ότι θα φύγει μα εγώ γελούσα, | Με πειράζει, με πειράζει, | που άλλον τώρα αγκαλιάζει, | και γω έχω την ευθύνη, | με τον άλλον που 'χει φύγει, | Με πειράζει, με πειράζει, | που άλλον τώρα αγκαλιάζει, | και γω έχω την ευθύνη, | με τον άλλον που 'χει φύγει.

06. Μάνα μου, δεν μου το είπες Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Αλλιώς μου την παράσταινες, μάνα μου, τη ζωή, | σαν ήμουνα παιδί, σαν ήμουνα βλαστάρι, | κι όταν ονειρευόμουνα, μικρό παιδί, βιαζόμουνα | να γίνω παλικάρι. | Μάνα μου δεν μου το είπες ότι είναι η ζωή | μια χαρά και δέκα πίκρες, μάνα μου δεν μου το είπες, | αν γελάσω το βραδάκι θα δακρύσω το πρωί, | αν γελάσω το βραδάκι θα δακρύσω το πρωί. | Αλλιώς τη φανταζόμουνα, μάνα μου, τη ζωή, | σαν ήμουνα παιδί κι έπαιζα μες στους δρόμους, | να μεγαλώσω βιάστηκα μα γρήγορα κουράστηκα, | να παίζω με τους πόνους. | Μάνα μου δεν μου το είπες ότι είναι η ζωή | μια χαρά και δέκα πίκρες, μάνα μου δεν μου το είπες, | αν γελάσω το βραδάκι θα δακρύσω το πρωί, | αν γελάσω το βραδάκι θα δακρύσω το πρωί.

07. Τα χιλιόμετρα Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Βασίλης Καρράς | Στίχοι: Βασίλης Καρράς
Κάνεις παιχνίδι με τα μάτια δεν μιλάς | γνωστούς και φίλους όλο πιάνεις και ρωτάς | αν θέλεις κάτι να μου πεις πες μου το τώρα | τα μάτια όλα τα ‘χουν πει σε λίγη ώρα | Τα χιλιόμετρα είναι λίγα κι η απόσταση μικρή | κάνε εσύ το πρώτο βήμα και θα κάνω την αρχή | Τα χιλιόμετρα είναι λίγα κι η απόσταση μικρή | κάνε εσύ το πρώτο βήμα και θα κάνω την αρχή | Μπορείς να μπεις στα όνειρα μου όποτε θες | μπορεί τα μάτια σου και ψέμα να πουλάνε | γύρνα και δες στην μοναξιά τους πως πονούν | όλοι είναι άνθρωποι κι όλοι αγαπάνε | Τα χιλιόμετρα είναι λίγα κι η απόσταση μικρή | κάνε εσύ το πρώτο βήμα και θα κάνω την αρχή | Τα χιλιόμετρα είναι λίγα κι η απόσταση μικρή | κάνε εσύ το πρώτο βήμα και θα κάνω την αρχή

08. Κάνω ένα τσιγάρο και φεύγω Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Πέτρος Ίμβριος | Στίχοι: Γιάννης Λιόντος
Δε θ’ αντέξω ν’ ακούσω μια συγγνώμη | απ’ τα χείλη σου αχάριστη ακόμη... | Τα πράγματά μου θα μαζέψω και θα φύγω | ότι κι αν πω μαζί σου στα ίδια καταλήγω... | Κάνω ένα τσιγάρο και φεύγω, | τό `χω ξαναδεί το έργο... | Σου το είπα με πονάει | κάποιος που δε μ’ εκτιμάει... | Κάνω ένα τσιγάρο και φεύγω, | τό `χω ξαναδεί το έργο... | Σου το είπα με πειράζει | όταν κάποιος δε με λογαριάζει... | Δε θ’ αντέξω να ζήσω κι άλλα λάθη | τώρα πια καλά σ’ έχω μάθει... | Τα πράγματά μου θα μαζέψω και θα φύγω | ότι κι αν πω μαζί σου στα ίδια καταλήγω...

09. Όλα ένα ψέμα Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Βασίλης Μαντζουράνης | Στίχοι: Βασίλης Μαντζουράνης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

10. Της ζωής αντιρρησίας Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Στέφανος Βογιατζής | Στίχοι: Πρόδρομος Καλτσίδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

11. Τσιγάρο που τελειώνει Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Στέφανος Βογιατζής | Στίχοι: Κωνσταντίνος Καραδήμος
Τσιγάρο η ζωή μου που τελειώνει | και μου `μεινε μια μόνο ρουφηξιά | ζω σε μια πόλη φυλακή που με πληγώνει | χιλιάδες άνθρωποι μα νιώθω μοναξιά | Κλειδώνω το μυαλό σ’ ένα τρελάδικο | μαλώνω την ψυχή κι ας είναι άδικο | και στέλνω την καρδιά μου που σ’ αγάπησε πολύ | σ’ ένα ποτάδικο κι απόψε να τα πιεί | Κλειδώνω το μυαλό σ’ ένα τρελάδικο | μαλώνω την ψυχή κι ας είναι άδικο | και στέλνω την καρδιά μου που σ’ αγάπησε πολύ | σ’ ένα ποτάδικο κι απόψε να καεί | Αέρας μες στα στήθια που τελειώνει | και μου `μεινε μια μόνο αναπνοή | η κάθε ώρα που περνάει με ματώνει | μια σειρά άρνηση για μένα η ζωή | Κλειδώνω το μυαλό σ’ ένα τρελάδικο | μαλώνω την ψυχή κι ας είναι άδικο | και στέλνω την καρδιά μου που σ’ αγάπησε πολύ | σ’ ένα ποτάδικο κι απόψε να τα πιεί | Κλειδώνω το μυαλό σ’ ένα τρελάδικο | μαλώνω την ψυχή κι ας είναι άδικο | και στέλνω την καρδιά μου που σ’ αγάπησε πολύ | σ’ ένα ποτάδικο κι απόψε να καεί | Τσιγάρο που τελιώνει η δική μου η ζωή | και μου `μεινε μια μόνο αναπνοή

12. Λυπάμαι Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Σπύρος Γεωργίου | Στίχοι: Νάτάσα Μουτσανά
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

13. Ένα ταξίδι με τη λύρα μου Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Βασίλης Καρράς | Στίχοι: Βασίλης Καρράς
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

14. Και λέγε, λέγε Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Κι ύστερα λένε πως φταίει ο φονιάς, | για κοίτα ένας νταλκάς σε πειρασμό με βάζει. | Με κοροϊδεύεις, με κάνεις ό,τι θες, | εγώ που έδιωχνα γυναίκες μέχρι χθες. | Και λέγε, λέγε, λέγε, λέγε, | ο χριστιανός μπερδεύτηκα. | Απ’ τα πολλά σου λέγε, λέγε | χωρίς να θέλω μπλέχτηκα. | Κι ύστερα λένε πως φταίει ο φονιάς. | Κι ύστερα λένε πως φταίει ο φονιάς, | το ξύλο της χρονιάς, μου φαίνεται πως θέλεις. | Κοίτα μαζέψου πριν γίνει το κακό. | Πολύ σου πέφτει που σ’ αγάπησα εγώ. | Και λέγε, λέγε, λέγε, λέγε, | ο χριστιανός μπερδεύτηκα. | Απ’ τα πολλά σου λέγε, λέγε | χωρίς να θέλω μπλέχτηκα. | Και λέγε, λέγε... | Κι ύστερα λένε πως φταίει ο φονιάς

15. Μας υποχρέωσες Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς & Ειρήνη Χρυσοβέργη
Ήρθες απόψε δυο λεπτά, | μ’ αναστατώνεις την καρδιά | και φεύγεις, και φεύγεις. | Ήσουνα λες περαστική, | μ’ άνοιξες κι άλλη μια πληγή | και φεύγεις, και φεύγεις. | Μας υποχρέωσες, μας υποχρέωσες | μα δε μας είπες τελικά πόσο μας χρέωσες. | Μας υποχρέωσες, μας υποχρέωσες | μα δε μας είπες τελικά πόσο μας χρέωσες. | Ήρθες απόψε ξαφνικά, | φέρνεις στο νου μου τα παλιά | και φεύγεις, και φεύγεις. | Σαν ένα σύννεφο περνάς | και με τον πόνο με κερνάς | και φεύγεις, και φεύγεις. | Μας υποχρέωσες, μας υποχρέωσες | μα δε μας είπες τελικά πόσο μας χρέωσες. | Μας υποχρέωσες, μας υποχρέωσες | μα δε μας είπες τελικά πόσο μας χρέωσες.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης