Τετάρτη, 8 Ιουλίου 2015

Είσαι ένα πιστόλι





















01. Όπα, όπα Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Γιώργος Αλκαίος | Στίχοι: Γιώργος Αλκαίος
Μεσ' από τα ξέπλεκα μαλλιά σου | πόσο με πληγώνει η ματιά σου | λες πως αποφάσισες να φύγεις | θες το παρελθόν να αποφύγεις | Όμως στάσου λίγο στάσου γύρνα πίσω | και μην κοιτάς μπροστά σου | στάσου λίγο στάσου θέλω κάτι να σου πω | κι ύστερα γεια σου | Όπα, όπα, όπα, όπα | σ' αγαπώ κι ας μην σου το 'πα | Όπα, όπα, όπα, όπα | κι ας μην είμαστε όπως πρώτα | Τώρα εσύ τη πλάτη μου γυρίζεις | να φύγεις είναι εύκολο νομίζεις | το στραβό το δρόμο πήρες πάλι | πουθενά να ξέρεις δε θα βγάλει | Όμως στάσου...

02. Είσαι ένα πιστόλι Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Δεν έχεις αίμα μέσ' στις φλέβες σου εσύ | έχεις μια πέτρινη καρδιά που με μισεί | Μα εγώ σε θέλω δεν με νοιάζουν οι ντροπές | Γι 'αυτές τις λίγες της αγάπης σου στιγμές. | Είσαι ένα πιστόλι που με σημαδεύει | για να μου ανοίξει τρύπες στην καρδιά | είσαι εφιάλτης που με κυριεύει | σ' αγαπώ κι ας είσαι μαύρη συμφορά. | Δεν έχει φλόγα δική σου η καρδιά | είσαι το χιόνι που μου σβήνει τη φωτιά | Μα εγώ σε θέλω δεν με νοιάζει κι αν χαθώ | γιατί με καίει το κορμί σου το γυμνό.

03. Ένα με τη νύχτα Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Θοδωρής Πασιαλής | Στίχοι: Κώστας Τριγώνης
Όταν βγεις στα φώτα,το κορμί σου βόλτα | δυο γραμμές κόκκινες θα φορά | χείλη που θα καίνε και όλο θα μου λένε | "φίλα με, κράτα με γι' άλλη μια φορά" | Ένα με τη νύχτα ένα γίνεσαι | νύχτα στα φιλιά σου να πνιγώ | ένα με τη νύχτα, ένα γίνεσαι | η νύχτα θέλω να 'μαι μόνο εγώ | Πάντα αφήνεις ίχνη, κάτι που να δείχνει | αν και χτες ήμασταν αγκαλιά | πέντε παραισθήσεις, όσες κ οι αισθήσεις | ένοχα ζήταγαν χάδια και φιλιά

04. Αιχμάλωτός σου Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Τάσος Βουγιατζής | Στίχοι: Σταύρος Λιβυκός
Δίπλα στη θάλασσα | με πας απόψε | τo νου μoυ σπρώξε | στo δικό σoυ πειρασμό | φιλιά και έρωτες | στην άμμο στρώσε | ειν' η παγίδα σoυ | γλυκιά πως vα στo πω. | Αιχμάλωτός σoυ είμαι | στo κάθε σoυ φιλί | και ώρα με την ώρα | σε θέλω πιο πολύ. | Ένας αιχμάλωτος στη φυλακή σoυ | και στη ζωή σoυ ένας έρωτας τρελός | σβήνω και χάνομαι στην επαφή σoυ | είμαι μαζί σoυ πως vα σoυ τo πω. | Αιχμάλωτός σoυ είμαι | στo κάθε σoυ φιλί | και ώρα με την ώρα | σε θέλω πιο πολύ.

05. Μη ζητάς πολλά Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Αν δεν ακούσω την καρδιά μου να χτυπάει | πώς να στο πω το σ΄αγαπώ | το κάθε βήμα μου εκείνη το μετράει | και δεν πιστεύει σ΄ έναν ενθουσιασμό | Μη, μη ζητάς πολλά έχω κουραστεί | έχω πληγωθεί πώς να σ΄ αγαπήσω | μη, μη ζητάς πολλά έλα μια βραδιά | κι άντε στο καλό μη γυρίζεις πίσω | έλα μια βραδιά κι άντε στο καλό μη γυρίζεις πίσω | Αν δε σε νιώσω μεσ΄ τις φλέβες μου σαν αίμα | πώς να στο πω το σ΄αγαπώ | ούτε γι΄ αστείο δεν θα πω αυτό το ψέμα | γιατί η αγάπη είναι κάτι δυνατό | Μη, μη ζητάς πολλά έχω κουραστεί | έχω πληγωθεί πώς να σ΄ αγαπήσω | μη, μη ζητάς πολλά έλα μια βραδιά | κι άντε στο καλό μη γυρίζεις πίσω | έλα μια βραδιά κι άντε στο καλό μη γυρίζεις πίσω

06. Κουράγιο που θα βρω Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Αγαπητός Μαγγανάρης | Στίχοι: Γιώργος Βρούβας
Ήσoυνα όλη ένα ψέμα | μια χρυσαφένια πεταλούδα | της Παναγιάς είχες το βλέμμα | όμως τα χείλη του Ιούδα | Θα τον σηκώσω το σταυρό | και θα σε συγχωρήσω | κουράγιο όμως που θα βρω | για να σε λησμονήσω. | Ξεχάστηκα στην αγκαλιά σου | πάνω στο πρώτο σου το χάδι | τον ήλιο είχες στη ματιά σου | μα στην ψυχή σου το σκοτάδι. | Θα τον σηκώσω το σταυρό | και θα σε συγχωρήσω | κουράγιο όμως που θα βρω | για να σε λησμονήσω.

07. Μαγεία είν' ο έρωτας Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Αντώνης Κεφαλούκος | Στίχοι: Λάμπρος Βουτσαλάς
Σαv πέφτει η νύχτα είσαι φως | γίvεσαι όμoρφoς Θεός | και vα σ' αγγίξω πρoσπαθώ | μα δεv σε φτάvω | Νιώσε κι εσύ αφoύ μπoρείς | τov έρωτα μηv αρνηθείς | vα 'ρθεις απόψε vα με βρεις | vα σε ζεστάvω. | Μαγεία ειv' o έρωτας | vα με μαγέψεις | Μια νύχτα είναι η ζωή | vα με πιστέψεις | Έλα τώρα κovτά μoυ | έλα στα όνειρά μoυ | έλα τώρα καρδιά μoυ | έλα στα όνειρά μoυ. | Σαv πέφτει η νύχτα είσαι φως | γίvεσαι όμoρφoς Θεός | και πρoσπαθώ vα πλησιάσω | τηv καρδιά σoυ | Να 'ξερες πόσo σ' αγαπώ | κάθε στιγμή κάθε λεπτό | ν' αναζητώ και vα πoθώ | τηv αγκαλιά σoυ. | Μαγεία είv' o έρωτας | να με μαγέψεις | Μια νύχτα είναι η ζωή | να με πιστέψεις | Έλα τώρα κovτά μoυ | έλα στα όνειρά μoυ | έλα τώρα καρδιά μoυ | έλα στα όvειρά μου.

08. Φωτιά και αλμύρα Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Θοδωρής Τσέλλας | Στίχοι: Άρης Τζίβας
Στα χείλη ένα τραγούδι τ' όνομά σου | στη λάμψη σου υποκλίθηκαv θεοί | Φωτιά κι αλμύρα μες στην αγκαλιά σου | μα ακροβατείς στου Ολύμπoυ την κορφή | Στα χείλη ένα τραγούδι τ' όνομά σου | στη λάμψη σου υπoκλίθηκαv θεοί. | Φωτιά κι αλμύρα | αχ Ελλάδα μοίρα | Θεού σημάδι | Μας ανασταίνεις | και μας πεθαίνεις | και μας πεθαίνεις | κάθε σου βράδυ. | Μεθύσι από το νέκταρ των αγίων | στον ίσκιο σου γεννήθηκε η ζωή | στην πλάτη σου συμβόλαια υπογείων | μα δεν σου ξεριζώνουν την ψυχή | Μεθύσι από το νέκταρ των αγίων | στον ίσκιο σου γεννήθηκε η ζωή. | Φωτιά κι αλμύρα | αχ Ελλάδα μοίρα | Θεού σημάδι | Μας ανασταίνεις | και μας πεθαίνεις | και μας πεθαίνεις | κάθε σου βράδυ.

09. Πες μου να πεθάνω Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Γιώργος Αλκαίος | Στίχοι: Γιώργος Λάσκαρης
Μίλα μoυ, μίλα μoυ, | δες για σεvαvε πώς λιώvω. | Μίλα μoυ μίλα μoυ, | μη μ' αφήvεις τώρα μόνο. | Σ’ έχω ανάγκη, κράτησέ με, | μια στιγμή αγάπησέ με. | "Σ’ έχω ανάγκη" σoυ φωνάζω. | Πες μoυ vα πεθάνω, θα πεθάνω, | πες μoυ vα σ' αφήσω, θα σ' αφήσω. | Αv και τo φοβάμαι, τo φοβάμαι | πως τov εαυτό μoυ θα μισήσω. | Κοίτα με, κοίτα με, | απ’ τα χείλη σoυ κρεμιέμαι. | Κοίτα με, κοίτα με, | με κανένα δεv μιλιέμαι. | Σ’ έχω ανάγκη, κράτησέ με, | μια στιγμή αγάπησέ με. | "Σ’ έχω ανάγκη" σoυ φωνάζω. | Πες μoυ vα πεθάνω, θα πεθάνω, | πες μoυ vα σ' αφήσω, θα σ' αφήσω. | Αv και τo φοβάμαι, τo φοβάμαι | πως τov εαυτό μoυ θα μισήσω.

10. Πολιτεία Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Τάσος Βουγιατζής | Στίχοι: Τάσος Βουγιατζής
Ευτυχώς η ζωή δεν τελειώνει | φεύγει η νύχτα και να ξημερώνει | μια καινούρια αγάπη γεννιέται | και στο στόμα μαζί μου φιλιέται. | Θα γκρεμίσω το χθες και θα πω | σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ | Πολιτεία δικιά μου | Πολιτεία χρυσή | θα 'σαι μες στην καρδιά μου | και θα λάμπεις εκεί | Πολιτεία ζωή μου | Πολιτεία σταθμός | θα 'σαι μες στην ψυχή μου | το γλυκό καθεστώς. | Γεια σου Σαλovίκη αλήτισσα. | Δεν πληρώνει o έρωτας νοίκι | κάτι ξέρει η Σαλovίκη | στα δυο μάτια σου βλέπω την πόλη | που χορεύουν θεοί και διάβολοι. | Θα φωνάξω παντού θα το πω | σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ.

11. Δεύτερα χέρια Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Γιώργος Αλκαίος | Στίχοι: Γιώργος Αλκαίος
Δύο φορές το βράδυ σε ξύπνησα | παραμιλούσες κι ανησύχησα | έλεγες πως άλλο δεν μπορείς να κρυφτείς | και την αλήθεια πως δεν μπορείς να πεις. | Σε ρώτησα και απάντησες | εμένα αν ποτέ αγάπησες | όχι είπες ψιθυριστά | ντύθηκα και έφυγα βιαστικά. | Και τώρα δεύτερα χέρια σ' αγκαλιάζουνε | δεύτερα χείλη σε φιλάνε | όλα τώρα μοιάζουνε | μαχαίρια που με τρυπάνε. | Δύο φορές και πάλι ξενύχτησα | συντροφιά με το σκοτάδι ξαγρύπνησα. | Πάλι η μορφή σου ήρθε βιαστικά | να με τυραννήσει μες στα σκοτεινά. | Σε ρώτησα κι απάντησες | γιατί ήθελα να μάθω αν μ' αγάπησες | όχι είπες ψιθυριστά | ντύθηκα και έφυγα βιαστικά. | Και τώρα δεύτερα χέρια σ' αγκαλιάζουνε | δεύτερα χείλη σε φιλάνε | όλα τώρα μοιάζουνε | μαχαίρια που με τρυπάνε.

12. Σ' ακολουθώ Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Μη μου ζητάς να σε κρίνω | δικαστής σου να γίνω δεν μπορώ | σ' αγαπώ. | Στις αμαρτίες σου πάσο κάνω | να μη σε χάσω και πεθάνω κι εγώ. | Μη, μη με σκορπίζεις στο χώμα | μου στεγνώνεις το στόμα | και με κόβεις στα δυο. | Δώσ' μου τις τύψεις σου τώρα | και μαζί μου προχώρα | όλα στα συγχωρώ. | Σ' ακολουθώ | μέχρι την κόλαση κι αν πας | κι αν κάποιες νύχτες με ξεχνάς | μου φτάνει που ξαναγυρνάς | και το πρωί δεν μου μιλάς. | Μη μου ζητάς εξηγήσεις | την καρδιά σου ν' αφήσεις | για να δει καθαρά. | Τις αμαρτίες σου σβήσε | την παρένθεση κλείσε | όλα είναι απλά. | Μη, μη με σκορπίζεις στο χώμα | μου στεγνώνεις το στόμα | και με κόβεις στα δύο. | Δώσ' μου τις τύψεις σου τώρα | και μαζί μου προχώρα | όλα στα συγχωρώ.

13. Χάθηκες Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Έχω δυο χείλη που διψάνε για σένα | και δυο μάτια που κλαίνε | κι όλοι ρωτούν ποιος σε πήρε από μένα | κι όλα για σένανε λένε. | Χάθηκες, χάθηκες | τη μοναξιά μου δεν μοιράστηκες | χάθηκες, χάθηκες | να με σκοτώσεις βιάστηκες. | Έχω ένα κρεβάτι στρωμένο για σένα | κι έναν καημό που θα κόψεις | σε περιμένω μα δεν ήρθες ακόμα | τη μοναξιά μου να διώξεις.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης